Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: even9 στις Φεβρουαρίου 19, 2009, 02:23:32 pm
-
Μηπως εχει καποιος παλαιοτερα θέματα να ανεβασει για ΠΕ12.05 ηλεκτρολογους μηχανικους;
-
Μηπως εχει καποιος παλαιοτερα θέματα να ανεβασει για ΠΕ12.05 ηλεκτρολογους μηχανικούς;
Μπορεις να δεις εδω: http://www.exetaseis-asep.com/asep2002.htm κι εδώ: http://www.exetaseis-asep.com/asep2005.htm
Καλή επιτυχια
-
Απαντήσεις στα θέματα του ΑΣΕΠ 2009 13-14/06/2009
-
Παιδιά...μια προσπάθεια για απαντήσεις στα θέματα του ΑΣΕΠ 2009 13-14/06/2009 στο γνωστικό αντικείμενο (Πρώτη θεματική ενότητα - Ηλεκτροτεχνία).
Η δικιά μου εκδοχή:
1 δ 21 γ 41 α
2 α 22 δ 42 γ
3 γ 23 α 43 γ
4 α 24 δ 44 δ
5 δ 25 δ 45 γ
6 - 26 - 46 γ
7 β 27 α 47 β
8 β 28 γ 48 γ
9 β 29 α 49 α (*)
10 - 30 β 50 -
11 δ 31 β 51 β
12 α 32 - 52 -
13 γ 33 γ 53 α
14 β 34 δ 54 γ
15 δ 35 - 55 γ
16 γ 36 γ 56 β
17 γ 37 γ 57 γ
18 γ 38 - 58 δ
19 β 39 γ 59 δ
20 - 40 γ 60 α
(*) η 49 κατόπιν σωστής επισήμανσης από τον kon_stantinos έχει απάντηση την γ
-
Οι δικές μου απαντήσεις ταιρίαζουν πολύ με τις δικές σου εκτός απο τα παρακάτω σημεία:
3 -
4 β
6 γ
9 -
10 α
15 (είσαι σωστός εκανα λάθος μεταφορά)
20 β
26 β
38 δ
39 -
49 γ
50 β
52 β
55 -
58 δ
59 (δεν θυμάμαι τι έβαλα αλλά το σωστό ειναι το δ)
-
Οι δικές μου απαντήσεις ταιρίαζουν πολύ με τις δικές σου εκτός απο τα παρακάτω σημεία:
3 -
4 β
6 γ
9 -
10 α
15 (είσαι σωστός εκανα λάθος μεταφορά)
20 β
26 β
38 δ
39 -
49 γ
50 β
52 β
55 -
58 δ
59 (δεν θυμάμαι τι έβαλα αλλά το σωστό ειναι το δ)
Καλησπέρα και πάλι
Οι λύσεις μου για τις ερώτησεις 4,49 και 58 εχουν ώς εξής:
4. O παράλληλος κλάδος των αντιστάσεων μεταξύ Α &
-
γενικά πώς τα πήγατε παιδιά;
τι βαθμολογίες περιμένετε;
-
Καλησπέρα
για την ερώτηση 4 θεωρώ πως επειδή ακριβώς είναι ανοικτοκυκλωμένο δεν θα έχουμε καθόλου τάση (δεν είμαι όμως και σίγουρος),
τώρα για την 49 νομιζω πως έχεις λάθος στον υπολογισμό του C του πυκνωτή. C = eS/L δηλαδή η απόσταση των πλακών είναι στον παρανομαστή. Οπότε και σύμφωνα με την σκέψη σου σωστή απάντηση είναι η γ. Για την ερώτηση 58 συμφωνώ με την εξηγηση σου με την διαφορά στο ότι όταν βραχυκυκλωσουμε τις συνδέσεις η αντίσταση δεν διαρέεται πια απο ρεύμα γιατι μπροστά τις έχει βραχυκύκλωμα, άρα και η τάση της είναι μηδεν.
-
γενικά πώς τα πήγατε παιδιά;
τι βαθμολογίες περιμένετε;
Να σου πω για το γνωστικό τις είδες τις απαντήσεις μου έκανα κάτι παιδικά λάθη αλλά θεωρώ πως δεν εχω γράψει καπου 45 ερωτήσεις μαζί με την αρνητική βαθμολόγηση. Τώρα στα παιδαγωγικά ότι και να σου πω ψέματα θα είναι. Μακάρι να έχω πίασει την βάση.
-
εννοούσα ότι έγραψα κάπου στις 45 ερωτήσεις ;D
-
cocoon αφού οι οπλισμοί έλκονται, για να τους απομακρύνεις δέν πρέπει να δώσεις ενέργεια, άρα να την αυξήσεις, αντί να την μειώσεις;
-
kon_stantinos για τη 49 έχεις απόλυτο δίκιο ο πυκνωτής δίνεται από την σχέση C = eS/L και όχι ανάποδα όπως γραφω παραπάνω!
και εγω φιλε έχω κάνει αρκετά παιδιάστικα λάθη...προς το παρόν δε φαίνεται να με ρίχνουν κάτω από το 60%... ελπίζω να μην έχω κάνει και άλλα τετοια λάθη! Τελικά σε αυτές οι εξετάσεις παίζει συμαντικό ρόλο το καθαρό μυαλό και η ταχύτητα!
-
Παιδιά πως βλέπετε να κινηθούν οι βάσεις φέτος θα συμπληρωθούν οι θέσεις οι θα είναι λίγοι αυτοί που θα γράψουν πάνω απο την βάση
-
Για την 4) η λογική νομίζω είναι ότι επειδή δεν υπάρχει ρεύμα έξω από τον κλάδο (γιατί μέσα στις ΧL και Xc υπάρχουν δύο ίσα και αντίθετα ρεύματα) συμαίνει ότι δεν έχουμε πτώση τάσης στην αντίσταση R = 10Ω και άρα η τάση της πηγής εμφανίζεται όλη στα άκρα A
-
Οι θέσεις πάντως είναι πολύ περισσότερες από τον προηγούμενο διαγωνισμό....και σε αυτή την περίπτωση δεν
-
Έχεις δίκιο πιστεύω ότι τα παιδαγωγικά ήταν αρκετά δύσκολα συγκριτικά με τα θέματα του 2005. Cocoon να σε ρωτήσω αν επιτρέπεται αν έχεις την κατάρτιση από την ΑΣΠΑΙΤΕ?
Ελπίζω να μην έχουν γράψει όλοι της ΑΣΠΑΙΤΕ πάνω από την βάση γιατί αλλιώς τσάμπα...
-
Πήρα το παιδαγωγικό το 2006. Αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει να ανησυχεί κάποιος που έργαψε πάνω από την
-
Μακάρι να ισχύουν αυτά που λες γιατί αν είναι έτσι πιστεύω ότι θα είμαστε στους διοριστέους άντε και καλή μας επιτυχία.
-
Απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί που λένε ... :)
-
Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, προηγουμένως έγραψες ότι δεν πέφτεις κάτω από 60% γιατί το λες αυτό αφού από τις απαντήσεις που έδωσες από ότι βλέπω το λιγότερο που έπιασες είναι γύρω στο 75%. για ποιες ερωτήσεις δεν είσαι σίγουρος?
-
Οπως σου είπα και πριν έχω κάνει μερικά παιδιάστικα λάθη, λόγω ταχύτητας θες , λόγω μαλακίας κλπ...που τα διαπίστωσα κατόπιν εορτής. Στις λύσεις που έδωσα τα λάθη αυτά είναι διορθωμένα...οπότε με τους υπολογισμούς από αυτά που σημείωσα στο μηχανογραφικό χαρτί συμπεραίνω (μέχρι στιγμής) ότι έχω 43 σωστές απαντήσεις ... και
-
Άσε για μερικά λάθη όπως πχ αυτό στην 15,55,59 χτυπάω το κεφάλι μου γιατί η απάντηση ήταν προφανής, τέλος πάντων εκτός από τα θέματα που συζητήσαμε πριν δεν έχεις άλλα λάθη οπότε αν έχεις γράψει έστω και 50% στην άλλη ενότητα τότε σου δίνω από τώρα συγχαρητήρια.
-
Η προσπάθεια πάντος που κάνουμε εδώ για να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις πρέπει να είναι η πρώτη στο διαδίκτυο. Εγώ τουλάχιστον δεν βρήκα άλλες απαντήσεις. Εσύ έχεις καμία άλλη δημοσίευση υπόψη σου?
-
Μπα στα γνωστά site που μπήκα δεν έχουν αναρτήσει τίποτα ούτε και στα πιο γνωστά φροντιστήρια δεν αξιώθηκαν να αναρτήσουν αποτελέσματα, μαθήματα για το γνωστικό όμως μια χαρά έκαναν. Δεν μπορούν οι καθηγητές να εκφέρουν μια άποψη για τα αποτελέσματα τεσπα.
-
και σε εμένα η αποροία μου είναι αυτή ... τι κάνουν τα περιβόητα φροντιστήρια? Δώσανε κατι απαντήσεις στα παιδαγωγικά και αυτό ήταν όλο!
Ο ΑΣΕΠ λογικά πρέπει να δώσει σχετικά σύντομα επίσημες απαντήσεις!
-
Να γίνει όμως γιατί το ωράριο τις δουλείας δεν παλεύεται. Από αυτά που έχεις ακούσει πως έχουνε γράψει σε γενικές γραμμές οι υπόλοιποι?
-
...και εσύ
-
-
...τώρα που το λές έτσι πρέπει να είναι, 59 ήταν οι θέσεις, περάσαν χρόνια,
-
Καλά σίγουρα και από ότι είδα μέσα στην τάξη που έγραφα πολύ δεν κάνανε διάγραμμα ροής και κάνανε σχέδιο μαθήματος.
-
Συνάδελφοι ΠΕ12.05 πώς πήγατε στον διαγωνισμό;
-
Ψιλοσκατά αλλά vα σου πω τη αληθεια δεv ειχα διαβασει καθόλου.
-
ήτανε δύσκολα...ειδικά η διδακτική....
-
καλά πιστεύω. Το διάγραμμα ροής μαθήματος δέν ήξερα τί είναι και απλά έβαλα την πορεία μαθήματος σε τετραγωνάκια με βελάκια ;D
Λέτε νε περισέψει καμια θέση για μή κατόχους ΑΣΠΑΙΤΕ? Στους πίνακες μέτρησα περίπου 16 με ΑΣΠΑΙΤΕ ενώ οι θέσεις ήταν 12. Τι λέτε, τζάμπα το διάβασμα?
-
Δύο άτομα που γνωρίζω (ΠΕ 12.05 με παιδαγωγικό) πιθανόν να έχουν περάσει και στον διαγωνισμό των ΠΕ 19-20 οπότε η λογική λέει ότι όσοι δώσανε σαν 12.05 και σαν ΠΕ 19 θα προτιμήσουν την πληροφορική. Έτσι πιστεύω ότι υπάρχουν ελπίδες. Δυστυχώς σε εμάς (ΠΕ 17) αυτοί με παιδαγωγικό είναι γύρω στους 240 και οι θέσεις μόλις 72..... ίδωμεν
-
ευχαριστώ συνονόματε, μου δίνεις κάποιες ελπίδες :)
-
ευχαριστώ συνονόματε, μου δίνεις κάποιες ελπίδες :)
Στο γνωστικό πόσες απάντησες; Εγώ 50/60.
-
όλες τις απάντησα, 2-3 δέν ήμουν σίγουρος, αλλα και σε αυτές που είμαι κάποια λάθη θα έχω κάνει. Στα παιδαγωγικά δεν απάντησα αυτά που ρωτούσε στο στύλ "ποιός ήταν διευθυντής του τάδε ινστιτούτου τα πιο πολλά χρόνια" κλπ (απαράδεκτο κατα τη γνώμη μου να ρωτάνε τέτοια πράγματα), και στη διδακτική δέν ήξερα τί είναι το διάγραμμα ροής μαθήματος. Ξέρει κανείς τί είναι αυτο το ρημάδι, ούτε στο google δέν το βρήκα?!!
-
εσυ φίλε διορίστηκες....συγχαρητηρια
πρέπει να έκανες πολύ καλή προετοιμασία...
Πρώτη φορά έδινες;
-
Αν δεν σου κάνει κόπος ψάξε στο google για εννοιολογικούς χάρτες και θα καταλάβεις την είναι το διάγραμμα ροής
-
εσυ φίλε διορίστηκες....συγχαρητηρια
πρέπει να έκανες πολύ καλή προετοιμασία...
Πρώτη φορά έδινες;
Μπα, δέν νομίζω να διοριστώ. Το διάγραμμα ροής το έχω εντελώς λάθος + ότι άλλο κόψουν από τη διδακτική.
-
Κοίτα αν και δεν ρώτησα γιατί θα διαλέξουν την πληροφορική πιθανολογώ λόγω του ότι μπορούν να διδάξουν και σε γενικό και σε τεχνικά λύκεια, άρα περισσότερες επιλογές στο που μπορούν να διοριστούν.
-
Πάντως είναι αδικία που για 12.05 ειχε 12 θεσεις ενω για 17.03 72. Στο πρηγούμενο διαγωνισμό ήτανε ίσες...
Άλλος παιδιά κανένας 12.05 που έδωσε δεν υπάρχει;
-
25/06/09: Δόθηκαν οι σωστές απαντήσεις από τον ΑΣΕΠ (που ευτυχώς συμφωνούν με όσες δόθηκαν σε αυτό το topic :) ) :
http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/ENHMEROSI/deltia+tipou/2009/062009/25-06-2009-3.csp
Παιδιά...μια προσπάθεια για απαντήσεις στα θέματα του ΑΣΕΠ 2009 13-14/06/2009 στο γνωστικό αντικείμενο (Πρώτη θεματική ενότητα - Ηλεκτροτεχνία).
Η δική μου εκδοχή:
1 δ 21 γ 41 α
2 α 22 δ 42 γ
3 γ 23 α 43 γ
4 α 24 δ 44 δ
5 δ 25 δ 45 γ
6 - 26 - 46 γ
7 β 27 α 47 β
8 β 28 γ 48 γ
9 β 29 α 49 α (*)
10 - 30 β 50 -
11 δ 31 β 51 β
12 α 32 - 52 -
13 γ 33 γ 53 α
14 β 34 δ 54 γ
15 δ 35 - 55 γ
16 γ 36 γ 56 β
17 γ 37 γ 57 γ
18 γ 38 - 58 δ
19 β 39 γ 59 δ
20 - 40 γ 60 α
(*) η 49 κατόπιν σωστής επισήμανσης από τον kon_stantinos έχει απάντηση την γ
-
Αντε και τώρα καλά αποτελέσματα σε όλους!
-
Cocoon τελικά πόσες έπιασες σωστές? Εγώ τελικά με την αρνητική βαθμολογία έχασα 11,5 ερωτήσεις ελπίζω να μην μου στοιχίσουν οι 3 που έκανα τα παιδικά λάθη. Οι υπόλοιποι πως τα πήγατε?
-
-
Αν τις 22 που λες όντως τις έκανες λάθος τότε μαζί με την αρνητική βαθμολογία έχεις 19,5 σωστές και 40,5 λάθος.
-
Cocoon τελικά πόσες έπιασες σωστές? Εγώ τελικά με την αρνητική βαθμολογία έχασα 11,5 ερωτήσεις ελπίζω να μην μου στοιχίσουν οι 3 που έκανα τα παιδικά λάθη. Οι υπόλοιποι πως τα πήγατε?
Με 80% στο γνωστικό έχεις αμφιβολίες αν διορίστηκες....
Εντάξει καλή η μετριοπάθεια αλλά μέχρι ενός σημείου....
-
Kostaskat έχεις δίκιο απλώς είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όσο να'ναι έχω κάποιους φόβους. Και για την ιστορία επειδή δεν πιστεύω ότι έγραψα καλά στα παιδαγωγικά (θεωρώ ότι έγραψα γύρω στην βάση) καλό θα ήταν να ανεβάσω όσο πιο πολύ μπορώ το γνωστικό για να ανεβεί και ο μέσος όρος.
-
Καλησπέρα παιδιά,
Εγώ υπολογίζω στο γνωστικό 43 (με την αρνητική) σωστές απαντήσεις και 68.75% στην γενική. Η ειδική διδακτική είναι ο άγνωστος χ για μένα (όπως φαντάζομαι και για τους υπόλοιπους) μιας και τα θέματα είχαν πολύ τον παράγοντα κρίσης μέσα. Οπότε η βαθμολογία στη διδακτική, ανάλογα και με τον βαθμολογητή, μπορεί να "παίξει" αρκετά ώστε να επιρεάσει τον διορισμό. Κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος πριν πάρει χειροπιαστά αποτελέσματα. Ωστόσο, τώρα έχω βάσιμες ελπίδες.
Πάντως kon_stantinos εάν έχεις γράψει πάνω από την βάση στα παιδαγωγικά πιστέυω πως και εσύ είσαι άνετα μέσα ... μιας και όπως έχω γράψει και πρίν δεν νομίζω στην ειδικότητα μας να υπάρχουν "σκέτο" επιτυχόντες....αλλά οι επιτυχόντες θα είναι αυτομάτως και διορισταίοι!
-
Απο το στόμα σου και στου θεού το αφτί. Εγώ στα παιδαγωγικά είμαι γύρω στο 66% και στο άλλο ένα μεγάλο ερωτηματικό. Όπως και να έρθει καλή επιτυχία σε όλους μας.
-
Και εγώ θεωρώ πως ο νόμος του Gauss προέρχεται από την αρχή διατήρησης του φορτίου και όχι από το νόμο του Faraday.
Συνάδελφοι τί λέτε?
-
Για να είμαι ειλικρινής διαφωνώ και με τις τρείς ενστάσεις. Στο συγκεκριμένο, λέει "η μαγνητική ροή είναι το αντίστοιχο μέγεθος της έντασης του ρεύματος" αλλά αυτό το βλέπεις εκ των υστέρων, δέν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να εξάγεις νόμους οι οποίοι αναδρομικά υποστηρίζουν την ίδια την ομοιότητα (άν κατάλαβα καλά τι εννοεί).
Στην 10 ναί μέν D=εΕ αλλά έχεις διαφορετικά ε: ε1,ε2 στα δύο υλικά και δέν ισχύει Εt1=Et2 => Dt1=Dt2
Στην 60, η πηγή απορροφά 26W. Νομίζω οτι είναι αποδεκτό να πούμε ότι παράγει μείον 26 (-26)
Αυτή είναι η άποψή μου, αλλά δέν δηλώνω αλάθητος :)
-
Εγώ μόνο με την πρώτη ένσταση έχω τις αμφιβολίες μου(δηλαδή δεν μπορώ να τεκμηριώσω το σωστό που δίνει ο ΑΣΕΠ), οι άλλες δυο είναι σίγουρα σωστές οι απαντήσεις του ΑΣΕΠ.
-
Καλησπέρα σε όλους τους "τεχνικές ειδικότητες"!!!!Είμαι καινούργια στο forum(2-3 ημερών)-άντε και να τα εκατοστήσω ;D-και αν πρόσεξα καλά δεν υπήρχαν κάπου οι εκτιμήσεις για τα θέματα του ΑΣΕΠ στους 17.03 και θα ήθελα να μου πείτε εκτιμήσεις...πόσοι υπολογίζετε να έχουν γράψει πάνω από βάση?
Είμαι λίγο "πίσω", αλλά θα ήθελα να ξέρω για να υπολογίσω πόσους αναπληρωτές-ωρομίσθιους παίζει να καλέσουν....(όταν το αποφασίσουν φυσικά!!!!)
Thank you προκαταβολικά.... :)