Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής => Μήνυμα ξεκίνησε από: bougy στις Μαρτίου 08, 2007, 11:34:52 am

Τίτλος: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαρτίου 08, 2007, 11:34:52 am
Συνάδελφοι, τα παρακάτω είναι, κατά τη γνώμη μου, οι λάθος απαντήσεις που έχει δώσει το ΑΣΕΠ στον πρόσφατο διαγωνισμό εκπαιδευτικών καθώς και οι λόγοι που αυτές οι απαντήσεις είναι λανθασμένες.
Ερώτηση 7 
Έχει δωθεί ως ορθή η απάντηση δ. Όμως σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία (ενδεικτικά αναφέρω, Andrews et al J Appl Physiol 2003, Tarnopolsky et al J Appl Physiol 2001, Burke et al J Appl Physiol 2000, Goforth et al J Appl Physiol 1997) έχει βρεθεί μέχρι και διπλασιασμός των αποθεμάτων μυϊκού γλυκογόνου. Στο βιβλίο εργοφυσιολογίας του
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαρτίου 08, 2007, 03:33:39 pm
Συνάδελφοι,
παρακαλώ εκφράστε τις απόψεις σας,
δεν είναι ανάγκη να συμφωνείτε απλά τεκμηριώστε την απάντησή σας

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: sara στις Μαρτίου 16, 2007, 09:57:57 pm
Φυσικά και συμφωνώ συνάδελφε, απλά δε ξέρω αν θα βγεί τίποτα με τις ενστάσεις στον ΑΣΕΠ.
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαρτίου 17, 2007, 07:53:32 pm
Δεν θεωρώ σωστή αυτή την αντίληψη. Αν δεν κάνουμε κάτι δεν θα αντιμετωπιστεί ποτέ με σοβαρότητα ο κλάδος μας και θα εξακολουθήσουν να τίθενται τα ίδια απαράδεκτα θέματα με τις ίδιες λανθασμένες απαντήσεις σε κάθε διαγωνισμό. Αν θέλουμε να βελτιωθεί ο συγκεκριμένος θεσμός, οφείλουμε να δείχνουμε στους υπέθυνους τα λάθη τους. Αν υπάρξει αντίδραση θα υπάρξει και αποτέλεσμα
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαΐου 14, 2007, 04:25:41 pm
Μερά από 2 και κάτι μήνες, η ΚΕΔ αξιώθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις που υπεβλήθηκαν. Η απαντήσεις ήταν αρνητικές αλλά οι αιτιολογήσεις τους γενικότατες μέχρι και ανυπόστατες. Σύμφωνα λοιπόν με τον ΑΣΕΠ
στην ερώτηση 7, μια και μόνο έρευνα,40 χρόνων, αρκεί για να βγάλει συμπεράσματα γύρω από επιστημονικά θέματα. Η έρευνα αυτή, υποστηρίζεται από τον ΑΣΕΠ, ότι αναφέρεται ακόμη στα βιβλία εργοφυσιολογίας λόγω των κατάλληλων τεχνικών και προσεγμένων μεθόδων που χρησιμοποίησε, αλλά δεν αναφέρει το ότι μπορεί και να μνημονεύεται από τα βιβλία ακριβώς λόγω των θεαματικότατων αποτελεσμάτων της για να δειχθεί η αντίθεση ανάμεσα στην παλιά αυτή έρευνα και στις πιο σύγχρονες που βρήκαν λιγότερο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Ακόμα ένα μάθημα από τον ΑΣΕΠ. 'Οσο λιγότεροι υποστηρίζουν μια άποψη, τόσο πιο αληθής γίνεται η άποψη αυτή!!!!!!!!!
Στην ερώτηση 43, αφού θεωρεί τα συγγράματα καλαθοσφαίρισης της Θεσ/νίκης, που δίνονται στα ΤΕΦΑΑ, μη επιστημονικά, μας δίνει πληροφορίες για τον τρόπο απαντήσεων μιας ερώτησης που έχει ως μια εκ των απαντήσεων το "όλα τα παραπάνω". Λοιπόν όταν σε μια τέτοια ερώτηση ξέρουμε ότι 2 απαντήσεις είναι σωστές, τότε υποχρεωτικά είναι και η τρίτη δηλαδή σε ερωτήσεις του στυλ
"Ποιός ευθύνεται για τις ερωτήσεις του ΑΣΕΠ"
α) Η ΚΕΔ
β) Η Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού
γ) Ο Γιώργος Μασδουλεύουν
δ) Όλα τα παραπάνω
Η σωστή απάντηση είναι η δ> Τώρα που το μάθατε θα ξέρετε πως να απαντάτε σε τέτοιες ερωτήσεις
Στην ερώτηση 62 απάντησαν ουσιαστικά ότι το βιβλίο της Αθήνας δεν αναφέρει τις σωστές γωνίες και ότι με τις γωνίες 27-33 δεν έχουμε υψηλές επιδόσεις (Παγκόσμια ρεκόρ και παγκόσμιες πρωτιές δεν είναι παγκοσμίου επιπέδου επισόσεις)
Στην ερώτηση 64 επεξηγούν ότι με τη φράση εκτός ζώνης αλλαγής εννοούν τον χώρο πίσω από τη ζώνη αλλαγής.Άλλο ένα μάθημα, γλωσσικό αυτή τη φορά, από τον ΑΣΕΠ.
Στην ερώτηση 68, η απάντηση είναι επί λέξη "Σύμφωνα με την ταχοδυναμική σχέση τηε μυϊκέ απόδοσης, η οποία αποτελεί βασική γνώση για τη νευρομυϊκή προπόνηση, η μέγιστη βελτίωση της μυϊκής ισχύος επιτυγχάνεται με προπονητικά ερεθίσματα που αντιστοιχούν στο 1/3 της μέγιστης επιβάρυνσης και της μέγιστης ταχύτητας." Που το βρήκαν αυτό δεν αναφέρεται. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε ???
Στη ερώτηση 73, αναφέρουν ότι η ωλένεια λαβή είναι καινούρια σχετικά λαβή!!!!!!!!!!! ???(μόνο 2000 ετών) και αφορά την λαβή με τις παλάμες προς τα έξω. Ούτε που τα βρήκαν αυτά τα πράγματα ούτε τίποτα. Το δούλεμα συνεχίζεται!!!!!
Τέλος στην ερώτηση 79 έχουμε την αποθέωση του παραλογισμού. Σε μια ερώτηση που τα σχολικά βιβλία και επιστημονικά βιβλία δίνουν ως απάντηση τη γ ο ΑΣΕΠ υποστηρίζει, χωρίς να τις αναφέρει, ότι έχει πηγές που επιβεβαιώνουν την απάντηση α. Μάλλον θα είναι κανένα βιβλίο του 1930 που το αναφέρει αυτό. Είπαμε όμως οι πολλοί έχουν άδικο και οι λίγοι  η μάλλον ο ένας δίκιο. Αυτή είναι η δημοκρατική νοοτροπία του ΑΣΕΠ. Άλλωστε οφείλουμε να προστατεύουμε τα παλιά κείμενα και να τα υποστηρίζουμε ακόμα και όταν αποδεικνύονται λανθασμένα!!!!!! Άλλωστε οι παλιοί ήξεραν καλύτερα!!!!!!!!! >:( ??? :o
Τίτλος: Η επίσημη απάντηση του ΑΣΕΠ για κλάδο ΠΕ11 φυσικής αγωγής(διαγ.εκπαιδευτικών)
Αποστολή από: Gi@ στις Μαΐου 17, 2007, 10:15:28 am
Ύστερα από δυόμισι μήνες « μαγειρέματος» εδέησαν οι «σοφοί» της κεντρικής επιτροπής του ΑΣΕΠ να μας απαντήσουν στο ερώτημα μας σχετικά με το μουσικό μέτρο του «τικ».Από την απάντηση που πήραμε και σας την παραθέτουμε αυτούσια ,εκτός από το ΤΙΚ που μας άφησε ,(ελπίζουμε να μην είναι μόνιμο)καταλάβαμε ότι αυτοί που κρατάνε το καρπούζι κρατάνε και το μαχαίρι και κόβουν όπως θέλουν. Αψηφώντας σχολικά εγχειρίδια και πανεπιστημιακά βιβλία ειδικότητας παραδοσιακών Ελληνικών χορών αποφασίζουν ετσιθελικά ότι το μουσικό μέτρο είναι 5/8;;;
Εμείς εκτός από το χλευασμό, και την οργή που μας προκαλούν οι «σοφοί» της κεντρικής επιτροπής του ΑΣΕΠ, δεν έχουμε να κάνουμε κανένα άλλο σχόλιο, αφού έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να γίνει τίποτε. Όσο για τα περί αξιοκρατίας του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών που ευαγγελίζονται καποιοι, για εμάς τους πτυχιούχους εκπαιδευτικούς ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ, για τους κάθε είδους «σοφούς» ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.
Υ.Γ
Αν αυτά γίνονται στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, φανταστείτε τι έχει να γίνει στη διόρθωση της ειδικής διδακτικής!!!
ΜΕ ΤΙΜΗ
 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ-ΞΥΓΚΩΡΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ


Πηγη: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070517d.php
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαΐου 20, 2007, 08:01:57 pm
Αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση πάντως, είναι το ότι η απάντηση ουσιαστικά είναι ανυπόγραφη. Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι τις απαντήσεις έχει "επιμεληθεί" η ΚΕΔ χωρίς να αναφέρει τα ονόματα που την αποτελούν. Αναρωτιέμαι γιατί!!!!!!Αφού σε κάθε διαγωνισμό τα μέλη της ΚΕΔ είναι διαφορετικά!!!!!!
Μήπως να το ψάξουμε?
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Gi@ στις Μαΐου 20, 2007, 08:12:39 pm
Μήπως μαγειρεύουν τις απαντήσεις και γενικότερα τα αποτελέσματα;;;;;;;;
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: bougy στις Μαΐου 20, 2007, 08:25:36 pm
Δεν γνωρίζω, ούτε μπορώ να πω με βεβαιότητα αν τα αποτελέσματα "μαγειρεύονται".Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ψάξω να βρω τα ονόματα των ατόμων που αποτελούν την ΚΕΔ και αν διαπιστώσω ότι δεν πληρούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις να βάζουν θέματα και μέσω της ιδιότητάς τους αυτής να αξιολογούν Καθηγητές Φυσικής Αγωγής, να κινηθώ αναλόγως!!!!!!!!
Πάντως σε άλλες περιπτώσεις πρόσληψης Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, εκτός ΑΣΕΠ, γνωσίζω ότι βασιλεύει η λαμογιά, η αναξιοκρατία και η λογική του "να βολέψουμε τους δικούς μας".
Τίτλος: Απ: Διαμαρτυρία κατά απαντήσεων ΑΣΕΠ
Αποστολή από: Gi@ στις Μαΐου 20, 2007, 08:29:42 pm
Παράθεση
βασιλεύει η λαμογιά, η αναξιοκρατία και η λογική του "να βολέψουμε τους δικούς μας

Είναι το σύστημα της Ελλάδας αυτό!!!   Να ευχηθώ καλό ψάξιμο και να βρεις κάτι αξιόλογο ... γιατί πραγματικά σε εσάς τους γυμναστές είναι πολύ δύσκολο να διοριστείτε!!!   Ελπίζω να είναι μόνο στο μυαλό μας όλα αυτά περί αναξιοκρατίας ... Δεν ξέρω τι άλλο να πω!!!