Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: bettina στις Ιουνίου 29, 2009, 02:30:36 am
-
κανω μαθηνα σε ενα αγορακι που θα παει πεμπτη δημοτικου.αριστος μαθητης.σε 9 μηνες καναμε α και b junior.του εκανα το red submarine και μετα το green submarine.φετος καναμε την πρωτη κανονικη The wonderkids 1.επειδη ειναι πραγματικα αριστος και διαβαζει πολυ ( να φανταστειτε εμαθε ολα τα ανωμαλα ρηματα και τις παθητικες μετοχες αν και μικρος) σκεφτομουνα να του κανω 3η κανονικη και οχι δευτερα.ποια ειναι η γνωμη σας?θα ηθελα να μου προτεινεται αν υπαρχει καποιο βιβλιο που να συνδυαζει με καποιο τροπο αυτες τις 2 ταξεις.απ΄την αλλη ισως να ηταν καλυτερα να κανει κανονικα τις ταξεις.ειναι μικρος και ισως να μην μπορεσει να ανταπεξελθει.Ααααααα κανουμε μαθημα μονο 2 ωρες τη βδομαδα γιατι δεν εχει χρονο για περισσοτερο
-
θα σου πρότεινα να συνεχίσετε κανονικά στη
-
Να προσπεράσεις έτσι απλά την
-
Και εγώ θεωρώ ότι η
-
κανουμε skills ενα του γριβα.ειναι αριστες οι εκθεσεις του χωρις λαθη.καμια παραλειψη αρθρου ή προθεσης οχι ομως κατι σοβαρο.δεν εχει προβλημα κανενα στην εκφραση και εχει πλουσιο λεξιλογιο.ενσωματωνει και το λεξιλογιο απο το coursebook.αστερι και στο listening.πολυ σπανια να κανει λαθος ασχετως του τυπου ασκησης.εχω αμφιβολιες για την ταξη οσον αφορα το λεξιλογιο μονο.γραμματικη ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερει.ομως αν προσπερασω την ταξη πιστευω οτι θα μεινει πισω μονο στο λεξιλογιο.αν παρουμε βιβλια β ταξης θα πρεπει να προσπερασω το μισο βιβλιο γραμματικης.ξερει τελεια ενεστωτα αοριστο μελλοντα και τους χρησιμοποιει σωστα και στον προφορικο λογο.βαριεται να κανει ασκησεις με πραγματα που ηδη γνωριζει.θα ειναι μεγαλο ρισκο ομως να πηδηξω τηνταξη.δεν εχω υποψη μου καποιο βιβλιο που να συνδυαζει τις 2 αυτες ταξεις γι'αυτο και ρωταω.πραγματικα δεν ξερω τι να κανω
-
συμφωνω. Μια ταξη σαν τη
-
νομιζω πως εχετε δικιο.γιατι να το διακινδυνευσω?εξαλου εχει πολυ χρονο μπροστα του,πεμπτη δημοτικου θα παει.γενικως με τους μαθητεσ μου ειμαι τυχερη.παολο που δουλευω σε φροντιστηριο και εχω πολλους μαθητεσ ειναι ολοι τους πολυ ησυχοι και απο μετριο επιπεδο και πανω.2-3 ειναι η εξαιρεση που κανουν αγγλικα μονο και μονο επειδη πρεπει.αλλα και στο σχολειο ειναι πολυ αδυνατοι μαθητες.επισης κανω μαθημα σ'ενα παιδακι της γειτονιας μου και μου εχει βγαλει το λαδι.δεν διαβαζει παρα μονο καμια λεξη και ολη την ωρα σκεφτεται το ποδοσφαιρο.οι γονεις του αν και ενημεροι δεν κανουν κατι παρα μονο απειλες οτι δεν θα ξαναβγει εξω κτλ αλλα ποτε δεν τηρουν τιποτα.του χρονου θα του κανω c senior αλλα δεν ξερει τιποτα.οσο για writing δεν το συζητω μαυρα μεσανυχτα.τι να κανω?πως να το χειριστω?
-
Αν και δεν ειναι η ενδεδειγμένη λύση, τα παιδιά που δεν έχουν καμιά όρεξη τα σταματάω μόνη μου, εφόσον πρόκειται για ιδιαίτερα και δεν υπάρχει ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς. Είναι και ψυχοφθόρα και σε καθυστερούν και επαγγελματικά. Οι επόμενοι γονείς ή κάποιος εργοδότης θα σου ζητήσουν διαπιστευτήρια και επιτυχίες. Εκτός αν υπάρχει κάτι που νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις για να κεντρίσεις το ενδιαφερον του.
-
οι γονεις του ειναι περιεργοι χαρακτηρες.τον εχουν μοναχοπαιδι και δεν του χαλανε χαταρι.επειδη ειναι γειτονας δεν θελω να παρεξηγηθω μαζι τους.τους συνανταω καθημερινα και ξερω πως αν τους ζητησω να σταματησουμε δεν θα το παρουν πολυ καλα.απ'την αλλη σκεφτομαι μηπως τωρα που θα παει γυμνασιο ωριμασει και καταλαβει οτι πρεπει να διαβασει ή αν ειμαι πολυ τυχερη δεν θα μπορει να τα βγαλει περα και θα μου ζητησουν να σταματησουμε.η 2 περιπτωση με βολευει μιασ και δεν θα χρειαστει να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι τους και κυριως με τη μαμα.οσον αφορα το οικονομικο παιρνω μονο 10E γιατι ξερω οτι ειναι πεταμενα λεφτα για αυτους.μην γυρισουν αυριο μεθαυριο και πουν οτι τους εγδυσα οικονομικα
-
Bettina θα στο πω για να μην κάνεις το ίδιο λάθος που έκανα πέρυσι σε καλή μαθήτρια: ποτέ μα ποτέ δεν προσπερνάμε τάξεις ακόμα και με καλοκαιρινά μαθήματα. Το ζήτημα δεν είναι μόνο η γραμματική. Το κυριότερο είναι το λεξιλόγιο!!!! Και εμένα με είχαν πιέσει να κάνω D & E class μαζί σε μια πανέξυπνη μαθήτρια με αποτέλεσμα να έχε κενά στο λεξιλόγιο και να τρέχω ένα ολόκληρο καλοκαίρι να καλύψω τα κενά. Συμπέρασμα: αν τα παιδιά στοχεύουν σε κάποιο δίπλωμα θα πρέπει να περνάνε από όλα τα επίπεδα... ;)
-
οι γονεις του ειναι περιεργοι χαρακτηρες.τον εχουν μοναχοπαιδι και δεν του χαλανε χαταρι.επειδη ειναι γειτονας δεν θελω να παρεξηγηθω μαζι τους.τους συνανταω καθημερινα και ξερω πως αν τους ζητησω να σταματησουμε δεν θα το παρουν πολυ καλα.απ'την αλλη σκεφτομαι μηπως τωρα που θα παει γυμνασιο ωριμασει και καταλαβει οτι πρεπει να διαβασει ή αν ειμαι πολυ τυχερη δεν θα μπορει να τα βγαλει περα και θα μου ζητησουν να σταματησουμε.η 2 περιπτωση με βολευει μιασ και δεν θα χρειαστει να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι τους και κυριως με τη μαμα.οσον αφορα το οικονομικο παιρνω μονο 10E γιατι ξερω οτι ειναι πεταμενα λεφτα για αυτους.μην γυρισουν αυριο μεθαυριο και πουν οτι τους εγδυσα οικονομικα
Ωχ! Μακάρι να ωριμάσει στο γυμνάσιο, αλλά συνήθως γίνεται το αντίθετο (ειδικά στα αγόρια). Θ'αρχίσει να ασχολείται και μ'άλλα πράγματα πλην του ποδοσφαίρου. ;)
-
συμφωνω. Μια ταξη σαν τη