Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: anthios στις Ιουλίου 02, 2009, 05:29:09 pm

Τίτλος: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 02, 2009, 05:29:09 pm
Καλησπέρα και συγχαρητήρια στους επιτυχόντες
Σχετικά και με τη φετινή σφαγή στη διόρθωση των αρχαίων, μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι ώστε να μην είμαστε έρμαια του κάθε διορθωτή; Δεν είναι απαράδεκτο με δυο ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμιακού χαρακτήρα να κρίνεται η επιτυχία μας στον διαγωνισμό; Πώς ήταν μια χρονιά που το πολλαπλής επιλογής είχαν και γραμματική κλπ; Ας μείνει έστω το άγνωστο..
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: ippolitus στις Ιουλίου 02, 2009, 11:07:14 pm
Ο διαγωνισμός έχει μια μεγάλη δόση παράνοιας.Με τις  ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στα άλλα γνωστικά αντικείμενα,  όσο και να έχεις διαβάσει, πάλι ηλίθιος θα αισθανθείς με το που θα δεις τα θέματα. Στα αρχαία το γνωστικό είναι πολύ εύκολο συνήθως αλλά καθόλου αντικειμενικό. Προσωπικά προτιμώ να γνωρίζω ότι όλοι μας θα βαθμολογηθούμε αντικειμενικά παρά να περιμένω την έκπληξη των αρχαίων. Με αυτά που άκουσα σήμερα δεν διαννοούμαι ότι άτομα από το κλασσικό με μεταπτυχιακά ή και διδακτορικά γράφουν γύρω στο 50 στα αρχαία.Προφανώς κάποια οδηγία υπήρχε για τσεκούρωμα.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 03, 2009, 10:47:54 am
Συμφωνώ απολύτως..Προφανώς όμως το ζήτημα μιας μελλοντικής αντικειμενικής εξέτασης στα αρχαία δεν απασχολεί αυτή τη στιγμή τον κόσμο..
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: DOG στις Ιουλίου 04, 2009, 07:11:57 am
βασικα επειδη στα πολλαπλης οτι λεπτομερεια κ αν ζητησουν,θα βρεθουν αρκετοι προετοιμασμενοι που θα τη βρουν κ ετσι δεν μπορουν να κοψουν,γι αυτο αφηνουν αρχαια κ ειδικη χωρις πολλαπλης..σε κοβουν,σου λεει αναβαθμλογηση δε γινεται,κ καθηστε να κλαιγεστε,δεν μπορειτε να κανετε τιποτα...συστημα ειναι........
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: Nefelim στις Ιουλίου 04, 2009, 11:30:37 am
Καλησπέρα και συγχαρητήρια στους επιτυχόντες
Σχετικά και με τη φετινή σφαγή στη διόρθωση των αρχαίων, μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι ώστε να μην είμαστε έρμαια του κάθε διορθωτή; Δεν είναι απαράδεκτο με δυο ερωτήσεις ανάπτυξης δοκιμιακού χαρακτήρα να κρίνεται η επιτυχία μας στον διαγωνισμό; Πώς ήταν μια χρονιά που το πολλαπλής επιλογής είχαν και γραμματική κλπ; Ας μείνει έστω το άγνωστο..

Ο ΑΣΕΠ δε ζητάει τόσα πολλά. Για εξέταση φιλολόγων η εξαίρεση ερωτήσεων ανάπτυξης μου φαίνεται αδύνατη. Πάνω απ' όλα ψυχραιμία.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: sharon στις Ιουλίου 04, 2009, 12:21:13 pm
καλημέρα σε όλους ..και συγχαρητήρια στους διοριστέους ..........συναδέλφους φιλολόγους ... προσωπικά είμαι στους επιτυχόντες αλλά πολύ πιο κάτω από τις προσδοκίες μου σε γνωστικό και ειδικη διδακτική αρχαίων που με κατα κρεούργησαν πολύ άσχημα.. μόλις 55 και 51,50.. (ιστορία τι να πω? 77,5 τα υπόλοιπα 72,5)
τελικά ο ασεπ έχει απαξιωθεί τόσο μα τόσο πολύ.. υπάρχει μόνο για τα μάτια του κόσμου και τίποτα παραπάνω... ,κανείς δεν τον υπολογίζει παρά μόνο εμείς που περιμένουμε μόνο από αυτόν να συγκεντρώσουμε μόρια..
όσο για την προσφατη σφαγή δεν πιστεύω ότι είναι μόνο θέμα υποκειμενικότητας των βαθμολογητών... αυτό που έγινε , έγινε γιατί αυτό ήταν το αντάλλαγμα προκειμένου να μπουν οι ΟΑΕδίτες στους πίνακες των αναπληρωτών αρχικά και μετα των διορισμών και για να μην μαζευτούν και άλλοι (ασεπίτες)  με μόρια από τον προσφατο διαγωνισμό και κατά συνέπεια διεκδικήσουν μια θέση αναπληρωτή...σκεφτείτε ποιοι ωφελούνται από τη σφαγή και θα καταλάβετε γιατί έγινε αυτό...πολιτικές κατευθύνσεις και ανταλλάγματα.. αυτό ήταν το αντάλλαγμα των συνδικαλιστών των αναπληρωτων  που ψάχναμε τόσο καιρό να βρούμε εδώ μέσα ...να μπουν οι οαεδιτες και να δουλέψουν πάλι οι ίδιοι αναπληρωτές οι έχοντες μόρια απο προυπηρεσία αυτοί και μόνο..το κακό φάνηκε από την αρχή μείωση των θέσεων από το διαγωνισμό κι άλλη μειωση θέσεων ,,οαεδίτες..περίεργα θέματα στην ιστορία -(παιδαγωγικά).. και το κερασάκι το τσεκούρωμα στους βαθμούς έκει που δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα ... έτσι αξιολογήθηκαν τα γραπτά σας κύριοι..είστε άσχετοι.. μόλις 1151 πάνω από 55!!!!!!!!!!!!
 αυτό είναι σκάνδαλο ,, είναι διαφθορά είναι αναξιοκρατία ,,είναι όλοι τους γελοίοι.. αυτή ήταν ηπολιτική τους κατεύθυνση η εντολή άνωθεν να μας τσεκουρώσουν και να μην μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας...
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: ΦΩΤΕΙΝΗ25 στις Ιουλίου 04, 2009, 12:33:49 pm
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΥΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΗΤΗΡΗΣΕΙΣ: ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ. ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ! ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΦΤΑΣΑ ΣΤΟ 90%. ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΠΟΥ ΕΠΑΓΩΓΗΣ  ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ;
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΕ ΑΡΤΙΑ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΡΤΙΑ),ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΛΑΘΗ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΦΤΑΣΑ ΤΟ 58%. ΔΗΛΑΔΗ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΣΑ.  ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΕΠΑΓΟΝΤΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΗΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ 18 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΞΕΡΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΡΤΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 58% ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ!ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: erietta στις Ιουλίου 04, 2009, 02:55:48 pm
Κι εγώ "απορώ και εξίσταμαι" με αυτό που γίνεται στα Αρχαία. Το 2005, έγραψα 71 αδιάβαστη. Το 2007, μου βάλανε 55 και οι δύο βαθμολογητές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φυσικά, δεν γινόταν αναβαθμολόγηση, τίποτα. Το 2009, γράφοντας με το ίδιο ύφος που γράφω πάντα, πήρα 69,5. Ευτυχώς, είχα 9 σωστές απαντήσεις στα πολλαπλής επιλογής. Νιώθω απλώς ότι αποκαταστάθηκε η αδικία. Πάντως, δεν μπορεί να αρνηθεί κανείς ότι όποιος είχε προετοιμαστεί με βάση τα θέματα του 2007, θα τα πήγαινε πολύ καλά. Κάτι που δεν έκανα........
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: olgalia στις Ιουλίου 04, 2009, 03:04:04 pm
Δεν ξέρω σίγουρα, υποθέσεις κάνω, αλλά νομίζω ότι η βαθμολογία στα ανάπτυξης έχει να κάνει -εκτός από τον παράγοντα τύχη, αν πέσεις δηλ σε στραβόξυλο διορθωτή- οχι μόνο με το τι γράφεις αλλά και πώς το γράφεις. Δεν ξέρω βρε παιδιά αλλα εγώ είτε πάω διαβασμένη στον ΑΣΕΠ είτε αδιάβαστη, ο βαθμός μου κυμαίνεται πάντα μετάξύ 62-70. Τουλάχιστον είναι αξιοπρεπής. Επειδή ξέρω ότι Θουκυδ δεν την απάντησα καλά (απλώς είπα στα νέα ελληνικά αυτά που έλεγε το κείμενο στα αρχαία χωρίς ουσιαστική ανάλυση) έβγαλα το συμπέρασμα ότι τελικά το τσεκούρωμα πρέπει να πέφτει στη μετάφραση κυρίως κι όχι τόσο στις ερωτήσεις αναπτυξης. Μετάφραση είχα κάνει σχεδόν άψογη, έτσι εξηγώ το 71 που πήρα.

ΥΓ: Φωτεινη για τα Παιδαγωγικά έχεις απόλυτο δίκιο. Όλες σχεδόν ήταν λάθος κι έπρεπε να επιλέξουμε τη λιγότερο λάθος.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: penthesileia24 στις Ιουλίου 04, 2009, 03:30:52 pm
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΕ ΑΡΤΙΑ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΡΤΙΑ),ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ 2 ΛΑΘΗ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΦΤΑΣΑ ΤΟ 58%. ΔΗΛΑΔΗ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΣΑ. 

Άσε μην την ψάχνεις!!! Το 58 και γενικά όλοι οι βαθμοί γύρω από τη βάση φορέθηκαν πολύ φετος!!! Ίσως και να εχει δικαιο η συναδελφος πιο πάνω που καταγγέλει Οαεδίτες και συμφέροντα που υστερόβουλα επιβλήθηκε να ικανοποιηθούν....

Συμφωνώ με DOG..Και να χτυπιόμαστε, πιστεύω, αντικειμενική αξιολόγηση με τη μορφή των πολλαπλών επιλογών δεν θα δεχτούν να υπάρξει....Για παράδειγμα εγω (όπως και πολλοί άλλοι), ΝΕΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ και ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ήξερα 100% το βαθμό μου, ο οποίος και επαληθεύτηκε ακριβέστατα απο τα αποτελέσματα..Για διδακτική και Αρχαία άλλα υπολογιζα, άλλα μου ήρθαν.......Μπορώ να κάνω κάτι???ΟΧΙ!!και να χτυπιέμαι, αυτοί με έβγαλαν άχρηστη..Αν δεν υπήρχε υποκειμενικότητα ή υστεροβουλία στην αξιολόγηση σε αυτά τα δύο μαθήματα δεν θα έμεναν εκτος 13000 από τους 15000 περίπου συναδέλφους που συμμετείχαν στον ηλιθιο αυτό διαγωνισμό...Όπως και να το κάνουμε, αφού επέλεξαν 400 ατομα μόνο να υπηρετήσουν για 2 χρόνια τις πάγιες αναγκες της εκπαίδευσης και τα κενά να τα καλύψουν σε μεγάλο ποσοστό με φιλικά προσκείμενα άτομα στην κομματική τους  ρουσφετολογία, εμάς τους υπόλοιπους τι να μας κάνουν ρε παιδιά??Να μη μας χαντακώσουν???Παράλογες απαιτήσεις μου φαίνεται έχουμε!!!

Το σύστημα για μένα δεν αλλάζει.....Προσάψτε μου μοιρολατρική αντιμετώπιση της πραγματικότητας δεν με πειράζει....Δεν παύει όμως να είναι ρεαλιστική...Έγω έχω επιλέξει να παίξω το παιχνιδάκι τους όσο μπορώ και θα προσπαθήσω να το παλέψω στα αντικειμενικά, όπου μόνο αντικειμενικά δεν είναι και αυτά...Σκεφτείτε τις ερωτήσεις της Ιστορίας...Δέχτηκαν αμφισβήτηση στις καθεστωτικά επιβεβλημένες απαντήσεις τους???ΟΧΙ!!! Και πολλαπλής να γίνουν όλα.......διαχρονικά επικαιρη η λαική θυμοσοφία του Αθηναικού Ιμπεριαλισμού του 5ου αι ''το ΔΙΚΑΙΟ είναι με το μέρος του ΙΣΧΥΡΟΥ''!!!
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: DOG στις Ιουλίου 04, 2009, 07:04:54 pm
καλημέρα σε όλους ..και συγχαρητήρια στους διοριστέους ..........συναδέλφους φιλολόγους ... προσωπικά είμαι στους επιτυχόντες αλλά πολύ πιο κάτω από τις προσδοκίες μου σε γνωστικό και ειδικη διδακτική αρχαίων που με κατα κρεούργησαν πολύ άσχημα.. μόλις 55 και 51,50.. (ιστορία τι να πω? 77,5 τα υπόλοιπα 72,5)
τελικά ο ασεπ έχει απαξιωθεί τόσο μα τόσο πολύ.. υπάρχει μόνο για τα μάτια του κόσμου και τίποτα παραπάνω... ,κανείς δεν τον υπολογίζει παρά μόνο εμείς που περιμένουμε μόνο από αυτόν να συγκεντρώσουμε μόρια..
όσο για την προσφατη σφαγή δεν πιστεύω ότι είναι μόνο θέμα υποκειμενικότητας των βαθμολογητών... αυτό που έγινε , έγινε γιατί αυτό ήταν το αντάλλαγμα προκειμένου να μπουν οι ΟΑΕδίτες στους πίνακες των αναπληρωτών αρχικά και μετα των διορισμών και για να μην μαζευτούν και άλλοι (ασεπίτες)  με μόρια από τον προσφατο διαγωνισμό και κατά συνέπεια διεκδικήσουν μια θέση αναπληρωτή...σκεφτείτε ποιοι ωφελούνται από τη σφαγή και θα καταλάβετε γιατί έγινε αυτό...πολιτικές κατευθύνσεις και ανταλλάγματα.. αυτό ήταν το αντάλλαγμα των συνδικαλιστών των αναπληρωτων  που ψάχναμε τόσο καιρό να βρούμε εδώ μέσα ...να μπουν οι οαεδιτες και να δουλέψουν πάλι οι ίδιοι αναπληρωτές οι έχοντες μόρια απο προυπηρεσία αυτοί και μόνο..το κακό φάνηκε από την αρχή μείωση των θέσεων από το διαγωνισμό κι άλλη μειωση θέσεων ,,οαεδίτες..περίεργα θέματα στην ιστορία -(παιδαγωγικά).. και το κερασάκι το τσεκούρωμα στους βαθμούς έκει που δεν μπορεί να πει κανείς τίποτα ... έτσι αξιολογήθηκαν τα γραπτά σας κύριοι..είστε άσχετοι.. μόλις 1151 πάνω από 55!!!!!!!!!!!!
 αυτό είναι σκάνδαλο ,, είναι διαφθορά είναι αναξιοκρατία ,,είναι όλοι τους γελοίοι.. αυτή ήταν ηπολιτική τους κατεύθυνση η εντολή άνωθεν να μας τσεκουρώσουν και να μην μπορούμε να βρούμε το δίκιο μας...
+++++++++++++++++
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 04, 2009, 07:19:16 pm
θα συμφωνησω με την olgalia. το αγνωστο στα αρχαια κρινει τελικα το αποτελεσμα.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: sharon στις Ιουλίου 05, 2009, 02:43:28 am
το άγνωστο στα αρχαία το είχα κάνει και έγραψα τέλεια  τη μετάφραση,,πολλαπλής 13,75 +τις δύο αναπτυξης καλά απαντημένες =55 ..........αίσχος...το φυσάω και δεν κρυώνει...όσο για τη διδακτική πίστευα πως έχω γράψει 70 (όπως και γνωστικό) αλλά κι εκεί μια απ τα ίδια...λυπάμαι που πήγε χαμένη η μετάφραση και ο βαθμός στην ιστορία 77,5 ...τι κρίμα!!!!!!είμαι εξοργισμένη με τους πουλημένους όλους .. τα καθάρματα......
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 06, 2009, 09:55:21 pm
Ναι ,δεν είναι τραγικά τα θέματα ούτε και πολλά. Η βαθμολόγηση αντικειμενική  δεν είναι. Το άγνωστο από μόνο του μπορεί να κρίνει αν ξέρεις αρχαία και όχι οι ερωτήσεις δοκιμιακού χαρακτήρα. Στη δική μου περίπτωση σαφώς και δεν δυσκολεύτηκα ούτε αυτή ούτε και την προηγούμενη φορά στα θέματα των αρχαίων. Κι όμως βαθμολογήθηκα κάτω από 60.Αντίστοιχα στη διδακτική των αρχαίων παίζω γύρω στο 80.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: ippolitus στις Ιουλίου 06, 2009, 10:16:28 pm
Σαφώς και το άγνωστο από μόνο του αρκεί. Θα μπορούσαν να βάζουν πολλαπλής σε γραμματική, συντακτικό, ετυμολογία΄, λεξιλόγιο. Θα ξέρουμε όμως πόσο θα έχουμε γράψει και θα περιμένουμε απλά το αποτέλεσμα από το σχέδιο της διδακτικής.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: XRISA στις Ιουλίου 08, 2009, 11:18:15 pm
Και για να σας πω και το πιο τραγικό απ όλα εγώ το άγνωστο ούτε που το άγγιξα, δεν προλαβα. Δεν είχα διαβάσει καθόλου και πηγα με όπλο ότι θυμόμουν από το διάβασμα που είχα κάνει στον προήγούμενο Ασεπ και έπιασα 47 στα αρχαία.....και αλήθεια δεν θεωρώ ότι έγραψα καλά στα ανάπτυξης, ότι μου ερχόταν έγραφα. και στισ πολλαπλής΄είχα περίπου τις μισές σωστές. Περίεργο.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 09, 2009, 01:09:04 am
Και για να σας πω και το πιο τραγικό απ όλα εγώ το άγνωστο ούτε που το άγγιξα, δεν προλαβα. Δεν είχα διαβάσει καθόλου και πηγα με όπλο ότι θυμόμουν από το διάβασμα που είχα κάνει στον προήγούμενο Ασεπ και έπιασα 47 στα αρχαία.....και αλήθεια δεν θεωρώ ότι έγραψα καλά στα ανάπτυξης, ότι μου ερχόταν έγραφα. και στισ πολλαπλής΄είχα περίπου τις μισές σωστές. Περίεργο.

Δηλαδή με λίγα λόγια ο βαθμός μπαίνει στην τύχη; Ανάλογα με τον γραφικό χαρακτήρα και την όρεξη του διορθωτή;
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: DOG στις Ιουλίου 09, 2009, 01:13:39 am
Και για να σας πω και το πιο τραγικό απ όλα εγώ το άγνωστο ούτε που το άγγιξα, δεν προλαβα. Δεν είχα διαβάσει καθόλου και πηγα με όπλο ότι θυμόμουν από το διάβασμα που είχα κάνει στον προήγούμενο Ασεπ και έπιασα 47 στα αρχαία.....και αλήθεια δεν θεωρώ ότι έγραψα καλά στα ανάπτυξης, ότι μου ερχόταν έγραφα. και στισ πολλαπλής΄είχα περίπου τις μισές σωστές. Περίεργο.

Δηλαδή με λίγα λόγια ο βαθμός μπαίνει στην τύχη; Ανάλογα με τον γραφικό χαρακτήρα και την όρεξη του διορθωτή;

εγω αρχαια ,αλλα k ειδικα διδακτικη ιστοριας επεσα πολυ εξω απ οτι υπολογιζα...λετε να φταινε κ τα γραμματα? (οι περισσοτεροι μου λενε οτι θυμιζουν γιατρου!)ενταξει ειναι λιγο καλικατζουρες,αλλα διαβαζονται!κ πιστευω οτι ισως επηρεαζουν,αλλα οχι πανω απο 2-3 μορια στα 100...αλλα μ αυτους δεν ξερεις ποτε!
μηπως στον επομενο ασεπ αντι να κατσω να στρωθω,να κανω ασκησεις παιδιων α δημοτικου κ να φτιαξω τα γραμματα?????
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: nikolas_77 στις Ιουλίου 09, 2009, 05:06:32 am
αν βαθμολογούνταν τα γράμματα εγώ πρέπει να κοβόμουν στο τόπο...!  :-[ Πάλι καλά που μπόρεσαν να βγάλουν τι έγραφα. Στα αρχαία πάντως πήγα με ό,τι γνώριζα από το πανεπιστήμιο ή από τα ιδιαίτερα με κάπως συστηματικό διάβασμα στη γραμματολογία που την απεχθάνομαι...

Το άγνωστο δε μου φάνηκε δύσκολο. Στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές, κόλλησα! Μου ήταν αδύνατο να γράψω έστω και μια γραμμή. Έμεινα εκεί να κοιτάω το γραπτό για κανα μισάωρο ή τρια τέταρτα προσπαθώντας να γράψω μια πρόταση και να ξεκολλήσω!! Δε μου έχει ξανασυμβεί! Εν τέλει έγραψα τσατρα πάτρα ό,τι ήξερα και πέρασα στον Θουκυδίδη. Την ερώτηση την είχα διαβάσει από το βοήθημα του Πασχαλίδη αλλά δεν είχα πια την άνεση χρόνου να απαντήσω όπως θα ήθελα..Ούτε θυμάμαι τι έγραψα και από γράμματα, βράστα!
Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολες αν και έκανα 2 λάθη από χαζομάρα ενώ 2 δεν ήξερα καθόλου  :'( .
Με βαθμολόγησαν με 54 και κάτι αν και περίμενα πολύ πιο χαμηλά. Άλλοι με πολύ πιο συστηματικό διάβασμα, με αρτιότερες απαντήσεις, τακτοποιημένες σκέψεις στο γραπτό τους και αξιοπρεπές άγνωστο βαθμολογήθηκαν πολύ χαμηλότερα!! Τι να πω!

Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: nebula στις Ιουλίου 09, 2009, 08:47:07 am
Εγώ αναρωτιέμαι πλέον... οκ... άλλο μπορεί να υπολογίζεις και άλλο να σου έρχεται... ίσως η υπερβολική ελπίδα σε κάνει να πιστέψεις στο τέλος ότι έχεις γράψεις καλά... Λέμε τώρα, λες και είμαστε μικρά παιδιά, αλλά τέλος πάντων, ας πούμε ότι ισχύουν τα παραπάνω.

Πώς μπορεί κάποιος να διαχειριστεί μια τέτοια χαμηλή επίδοση για να μην ξανακάνει το ίδιο λάθος την επόμενη φορά;  :-\ Προσωπικά, ούσα προετοιμασμένη πάρα πολύ καλά στ' αρχαία, με συστηματικό διάβασμα, με μία άλφα διδακτική εμπειρία, με με με με.... πραγματικά δεν ξέρω τί άλλο πρέπει να κάνω για να βελτιώσω τον εαυτό μου. Τί άλλο να κάνω;;  ??? ??? Αυτό το 57,6 το φυσάω και δεν κρυώνει, ειδικά δε όταν για 0.04 μόρια θα με έστελνε στον κατάλογο με τους αποτυχόντες. Κι ας μη θυμηθώ τον διαγωνισμό του 2005, που πήγα ωσαν τη χαλαρουίτα, άφησα ολόκληρο θέμα αναπάντητο και πήρα κοντά 55!  :( Τί θέλουν τέλος πάντων αυτοί οι άνθρωποι;;

Πάντως, δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό, αλλά και δόκιμο το γνωστικό των αρχαίων να γίνει όλο πολλαπλής επιλογής. Ας μην ξεχνάμε ότι αργότερα και μεις (όοοοοοοταν κάποια στιγμή μπούμε σε τάξη) θα ζητάμε ερωτήσεις ανάπτυξης από τους μαθητές μας. Είναι το μάθημα τέτοιο. Δεν μπορείς σε ένα αρχαιογνωστικό μάθημα, τίγκα στα ερμηνευτικά, τους συλλογισμούς κ.λπ. κ.λπ. να δώσεις πολλαπλές επιλογές... Αφήστε που όπως είδαμε και στα άλλα γνωστικά... οι πολλαπλών επιλογών ερωτήσεις μπορεί να περιέχουν ασάφειες και άλλες παγίδες. Οκ, αντικειμενική η βαθμολόγησή τους, αλλά τί μπορούμε να πουμε για την εκφώνησή τους;;  :-\
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: CHRISOYLA στις Ιουλίου 09, 2009, 09:27:27 am
Έχω ξαναπεί ότι πιστεύω πως πρόκειται για διαγωνισμό απόρριψης και όχι πρόσληψης φιλολόγων...πιστεύω ότι πάντα θα βρίσκουν τρόπο για να χαντακώνουν κόσμο. Έγραψα 27 αρχαία...λες και δεν ήξερα να μεταφράσω το μεν και δε, να πω τις τυπικές σκηνές ή να απαντήσω στο Θουκιδίδη, τον οποίο και διαβάζω από τη ΄β λυκείου για τις πανελλήνιες, αφού είμαι και από τους παλιούς...Πιστεύω ότι τα "παιδια" τα έβαλαν κάτω και είπαν...τόσα λεφτά...τόσοι από 24μηνο, τόσοι από 30μηνο, τόσοι από 40% από πού μπορών α κόψω...από ΑΣΕΠ! και τους δόθηκε η δυνατότητα!
Όσο για το ερώτημα πολλαπλής ή ανάπτυξης δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά κρίνοντας από τα πολλαπλής της ιστορίας π.χ. Κοινώς αυτό που λέω είναι πως αν θέλουν να σφάξουν θα βρίσκουν πάντα τον τρόπο...
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: ypernouli στις Ιουλίου 09, 2009, 10:00:04 am

   Συμφωνώ με Chrisoula. Και εγώ μία από τα ίδια με τα αρχαία. Την προηγούμενη φορά χωρίς να έχω κοιτάξει αρχαία (είχα να πιάσω Επιτάφιο από τότε που τον δίναμε στις δέσμες, 7-8 χρόνια), Όμηρο ό,τι θυμόμουν από πανεπιστήμιο κ.ο.κ. έγραψα 55. Τώρα δεν είναι ότι διάβασα πάρα πολύ αρχαία - η ιστορία με φόβιζε- αλλά πλέον είχα εμπειρία από κατεύθυνση 2 χρόνων, τα είχα περάσει όλα κ από τα βιβλία καθηγητή για Θουκυδίδη, Όμηρο, είχα διαβάσει γραμματολογία...και το αποτέλεσμα 53,5  ::)
   Είμαι σαφώς υπέρ των πολλαπλών. Όχι ότι θα μας σεβαστούν έτσι, είναι ικανοί να μας βάζουν ερωτήσεις του στυλ  "Σε πόσους στίχους της Ιλιάδας έχουμε αναφορά του ονόματος του Διομήδη?", αλλά τουλάχιστον θα βγούμε από την αίθουσα και θα ξέρουμε πόσο γράψαμε, θα έχουμε επίσημες απαντήσεις. Θα ξέρουμε το γιατί. Όχι αυτό το άγχος, ο φόβος αν ο διορθωτής μας θα έχει ξυπνήσει καλά εκείνη τη μέρα... ας μείνει αυτός ο φόβος έστω για ένα μάθημα, την ειδική. Επιπλέον, δεν ξέρουμε τι κάναμε λάθος. Πειραματικά θα πάω την επόμενη φορά πάλι, θα αλλάξω τον τρόπο που διάβαζα αρχαία μέχρι τώρα. Και αν δεν πιάσει και αυτό θα τον αλλάξω ξανα. Θα μου κάτσει στα επόμενα δέκα χρόνια, που θα πάει..  ;D
  Λένε αρκετοί συνάδερφοι ότι είναι σωστό να εξεταζόμαστε και σε ανάπτυξης, εφόσον είμαστε φιλόλογοι και αυτό θα ζητάμε και από τους μαθητές. Πιστεύω ότι δεν ισχύει αυτό για τους εξής λόγους: οι μαθητές μας θα έχουν συγκεκριμένη βιβλιογραφία και, επίσης, θα μπορούμε να τους εξηγήσουμε εκ των υστέρων γιατί έγραψαν έτσι. πχ "πρόσεχε την επιχειρηματολογία σου, είναι ανεπαρκής". Εμείς με τις ερωτήσεις ανάπτυξης μένουμε με την απορία, βλ. γραπτά χωρίς διορθώσεις...  >:(
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 09, 2009, 10:06:47 am
αρχαια την προηγουμενη πηρα 60.50 και τωρα 47.50. σιγουρα δεν περιμενα να παρω 60+ γιατι ειχα λαθη στο αγνωστο. ομως θεωρησα το 47.50 πολυ λιγο. Τωρα ακουγοντας τι βαθμους εβαλαν στα αρχαια λεω πολυ καλα τα πηγα.
πραγματι, δεν ειναι δυνατον να παρει κανεις 27 στα αρχαια!!!!! τι στο καλο? 10 πολλαπλων, 2 αναπτυξης και μια μεταφραση απο ποσο εβαλαν?
συμφωνω Χρυσουλα. Απορριψης και επ' ουδενι προσληψης.!!!!
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 09, 2009, 10:49:29 am
Έλεος πραγματικά..τόσα παιδιά (και μάλιστα του κλασσικού) να γράφουν χαμηλά, είναι δυνατόν να μη γράψανε άγνωστο;και στις ανάπτυξης δηλαδή ήταν εκτός θέματος για να πέσουν γύρω στο 50-40-30-20; Εγώ τα ίδια περίπου και πέρυσι και φέτος στα αρχαία. Συμφωνώ με τη Χρυσούλα για το ποιόν του διαγωνισμού. Όντως θα βρίσκουν κάθε φορά τρόπους να κόβουν αλλά τουλάχιστον θα γνωρίζουμε γιατί δε γράψαμε. Τώρα και να δούμε το γραπτό μας, πάλι δε θα καταλάβουμε τι δεν πήγε καλά.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 09, 2009, 10:56:17 am
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2918.msg28303#msg28303

και την προηγούμενη φορά τα ίδια λέγαμε..παρόλη τη γκρίνια μας ,όμως, δεν άλλαξε τίποτα αυτή τη φορά..
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: olgalia στις Ιουλίου 09, 2009, 12:46:01 pm
Δεν ξέρω ειλικρινά, αν θα προτιμούσα μια εξέταση στα αρχαία μόνο με μετάφραση και όλα τα υπόλοιπα πολλαπλών επιλογών. Ξέρουμε ότι στα αρχαία τσεκουρώνουν, πράγματι, αλλά είναι και το μόνο μάθημα που ρίχνει κάπως τη βάση. Αλλιώς θα θέλαμε 80άρια για μια αξιοπρεπή σειρά στον πίνακα.
 Επίσης οι ερωτήσεις ανάπτυξης είναι ο μόνος τρόπος για να δεις και τον τρόπο που γράφει ή σκέφτεται κάποιος, χρειάζεται και κάποια κρίση δηλ ενώ οι ερωτήσεις πολλαπλής θα έδιναν το προβάδισμα σε παπαγάλους με άπλετο χρόνο (δηλ φρεσκοπτυχιούχους, χωρίς υποχρεώσεις) να μάθουν απέξω όλο το Λέσκι κι όχι μόνο.
 Και βέβαια, να μην ξεχνάμε ότι αν θέλουν, άνετα μπορούν να σε τσεκουρώσουν και στα αρχαία. Και περίεργα συντακτικά μπορούν να βάλουν και ετυμολογία πανάγνωστων -τουλάχιστον στους περισσότερους- λέξεων και γραμματικούς τύπους ή μετάφραση λέξεων καθόλου συνηθισμένων. Γιατί στις 10 ερωτήσεις που έβαλαν πολλαπλής επιλογής πόσοι απάντησαν σωστά 8-10; Οι περισσότεροι κινήθηκαν γύρω στο 15/25.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 09, 2009, 01:49:21 pm
Ο παραλογισμός δε θα αρθεί ούτως ή άλλως. Το ζήτημα είναι να αρθεί η υποκειμενικότητα. Και σχετικά με τους φρεσκοπτυχιούχους δε συμφωνώ καθώς υπολείπονται στην εμπειρία, δηλαδή στη διδακτική αλλά και στο κλίμα του ασεπ. Οι ερωτήσεις πολλαπλής στην Ιστορία πχ είναι τόσο εξειδικευμένες, γιατί όχι και στο γνωστικό αντικείμενο των αρχαίων; πιο εποικοδομητικό θα ήταν να διαβάσουμε εν τέλει ετυμολογία και γραμματική παρά την Αντιγόνη και τον Επιτάφιο για πολλοστή φορά στη ζωή μας.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: stroumfita στις Ιουλίου 09, 2009, 02:28:40 pm
παιδια ηταν το μόνο μαθημα στο γνωστικό όπου μπορούσαν να κόψουν.τ α άλλα λίγο πολύ είναι αντικειμενικά.. εγώ αδιάβαστη όλες τις άλλες φορές έγραφα αρχαία γύρω στο 70 . τώρα με τόσο διάβασμα 60 και να απορώ σαν το μ.... τι άλλο έπρεπε να γράψω...με μετάφραση στο άγνωστο σούπερ, Θουκυδίδη από Κακριδή, πολλαπλής 2-3 λάθη... μάλλον έχω ελλείψεις στην τυπική σκηνή. έλεος πια! πείτε μου κάποιος ένα βιβλίο να κάτσς να διαβάσω τα πάντα για τυπικές σκηνές...
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: swtia στις Ιουλίου 09, 2009, 04:41:11 pm
κι εγω που ειχα διαβασει τα παντα απο μαρωνιτη, καζαζη, schadewaldt ακομη και milman parry τον ευρετη του ορου τυπικη σκηνη παλι 56 εγραψα!!! δεν βγαζεις ακρη. πολυ καλο για τυπικες σκηνες παντως ειναι το αρθρο του καζαζη στο περιοδικο Φιλολογος τευχος 30 ή 31.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: paogate13 στις Ιουλίου 09, 2009, 05:15:57 pm
Εκτιμω  οτι  οι  βαθμολογητες  επηρεαζονται  πολυ  απο  μεταφραση  αγνωστου- με  αποτελεσμα  η  αξιολογηση  των  αλλων  ερωτησεων  να  ειναι  πιο  αυστηρη  και  σαφως  λιγοτερο  αντικειμενικη  σε  περιπτωση  που  ειναι  κακη  /  πολυ  μετρια  η  μεταφραση. Ιδιως  αν  στο  τετραδιο  εχει  ξεκινησει  καποιοσ  με  μεταφραση  αγνωστου  και  για  τον  α'  η  β'  λογο  δεν  τοθ  εχει  βγει  ισως  ο  βαθμολογητης  επηρεαζεται  στη  βαθμολογια  των  υπολοιπων  ερωτησεων. Φυσικα, μπορει  να  ισχυει  και  το  αναποδο- μια  αριστη  μεταφραση  του  αγνωστου  να  σε  πριμοδοτησει  στις  αλλες  ερωτησεισ...
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: LK στις Ιουλίου 09, 2009, 06:17:06 pm
Μήπως στ' αρχαία δε θέλουν πανεπιστημιακά βιβλία τελικά, βρε παιδιά; Αυτοί που διορθώνουν τα γραπτά μας δεν είναι πανεπιστημιακοί, αλλά άνθρωποι που έχουν σχέση με τη μέση εκπαίδευση. Εγώ έγραψα 71.13 στ' αρχαία διαβάζοντας μόνο γραμματολογικά στοιχεία. Το μόνο που διάβασα από αναλύσεις ήταν κάποιο βοήθημα του Πατάκη για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με γενικές παρατηρήσεις επί των κειμένων.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: maryvas στις Ιουλίου 09, 2009, 06:39:13 pm
κι εγω που ειχα διαβασει τα παντα απο μαρωνιτη, καζαζη, schadewaldt ακομη και milman parry τον ευρετη του ορου τυπικη σκηνη παλι 56 εγραψα!!! δεν βγαζεις ακρη. πολυ καλο για τυπικες σκηνες παντως ειναι το αρθρο του καζαζη στο περιοδικο Φιλολογος τευχος 30 ή 31.

να σημειωσω οτι η σωτια εχει πτυχιο φιλολογιας θεσσαλονικης ειδικευση κλασικο. επισης κανει μεταπτυχιακο πανω στο αντικειμενο. αυτο σημαινει οτι ειναι ΑΣΤΕΡΙ!!!!!
μονο τα αστερια πανε στη σχολη μας ειδικευση κλασικο. οποτε εγω με το 54,25 που πηρα ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενη. η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα παραπανω μαλιστα φοβομουν για χαμηλοτερα. το αγνωστο θεωρω οτι το εγραψα σε γενικες γραμμες καλα ουτε ομως που κοιταξα αργοτερα στις απαντησεις τη μεταφραση. απλα μου αρεσε ετσι οπως το εγραψα. στις πολλαπλης πηρα 7/10. τις 3 τις αφησα αναπαντητες. θουκυδιδη τον αφησα για το τελος κ επειδη δε με εφτανε η ωρα εγραφα ο,τι να ναι. σωστο απο αποψη περιεχομενου ναι μεν αλλα απο αποψη διατυπωσης, συνταξης, γραμματων κτλ σιγουρα δεν ηταν ο,τι καλυτερο.
κ ενω ειχα ξεσκισει τον Ομηρο κ τις τυπικες σκηνες κ ολα τα εχασα οταν ειδα την ερωτηση. δεν ηξερα τι επρεπε να απαντησω. ανελυσα τα βηματα της τυπικης σκηνης της φιλοξενιας αλλα δεν ειπα το σημαντικοτερο οτι η τυπικη σκηνη του φαγητου εντασσεται στην τυπικη σκηνη της φιλοξενιας.
οποτε πιστευω οτι απο αυτην την ερωτηση πηρα μαξιμουμ 5 μοναδες. μπορει να πηρα κ μηδεν δεν ξερω. παντως αν εγω ημουν διορθωτρια θα μου χαλουσε τη γενικη εικονα του γραπτου για αυτο κ ειχα απογοητευτει τοσο πολυ...
για μια ακομη φορα θα το πω. θελει τυχη. να πεσεις σε καλο κ ευσυνειδητο διορθωτη.
προσωπικα πιστευω οτι θα επρεπε να ζητανε γραμματικη κ συντακτικο αλλα οχι με τη μορφη πολλαπλων. να ζητανε μεταφραση κ επειτα ασκησεις γραμματικης κ συντακτικου αναπτυξης. απο εκει φαινεται ο καλος φιλολογος  κ οχι απο το αν γνωριζει πώς χρονολογειται ο αρχιλοχος....
κ στο γνωστικο θα μπορουσαν να εξεταζουν με πολλαπλης αλλα πραγματα βατα. πχ να δινουν μια παραγραφο απο αντιγονη, να υπογραμμιζουν μια φραση κ να ρωτανε τι σχημα λογου υπαρχει ή κατι τετοιο τελος παντων
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 09, 2009, 06:54:47 pm
συμφωνω με swtia & maryvas. και γω ευχαριστημενος πρεπει να ειμαι και ειμαι με τα αρχαια οταν πηρα 47.50 !!!!
θα πω ομως οτι με τη γραμματικη δεν φαινεται ο καλος φιλολογος (και αυτο γιατι εγω απο γραμματικη ειμαι αστα να πανε...!!!)ο καλος φαινεται απο τις ερωτησεις αναπτυξης. αλλα πια μιλαμε για ευσυνειδητους οπως λεει η maryvas διορθωτες.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: swtia στις Ιουλίου 09, 2009, 07:06:27 pm
maryvas σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.. εχει αποδειχθει οτι στο διαγωνισμο αυτο δε μετραει το κλασικο..
LK επειδη το εψαξα πολυ το θεμα παιζει τελικα ρολο στο που θα πεσεις.. απλοικα ειχα γραψει απο βοηθηματα την προηγουμενη φορα πηρα 49... κοπελα απο το φορουμ ειχε παει πολυ καλα αλλα εγραψε απο πανεπιστημιακα κανοντας μαλιστα συγκεκριμενες αναφορες..
πηγα λοιπον σε 2 απο τους διορθωτες της θεσσαλονικης και ρωτησα τι θελουν τελικα. μου ειπαν καθαρα πανεπιστημιακα και συγκεκριμενα θελουν να δουν κλασικο υποβαθρο με συγκεκριμενες βιβλιογραφικες αναφορες. ο αλεξιου ειπε ενα 90 αρι που βαλε ηταν σε τετοιο γραπτο..
τελικα πιστευω παιζει ρολο σε ποιον θα πεσεις. αν πεσεις σε πανεπιστημιακο κλασικο της θεσσαλονικης θελει πολυ λεπτομερεια. αν πεσεις σε συμβουλο ή επιμορφωτη παταει πιο πολυ στα σχολικα..
στο δικο μου γραπτο το τηρησα αυτο στην ερωτηση με τις τυπικες σκηνες οπου εκανα πολυ καλες αναφορες αλλα οχι στου θουκ.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: MARKOS στις Ιουλίου 09, 2009, 07:13:46 pm
ναι, αλλα δεν μπορει ολοι να ειμαστε ερμαια της τυχης σε ποιον θα πεσουμε. πρεπει ολοι οι διορθωτες να ειναι ή πανεπιστημιακοι ή της μεσης εκπαιδευσης ή δεν ξερω γω τι αλλο. παντως οχι ο ενας να βαθμολογειται απο πανεπιστημιακο και αλλος απο εναν της μεσης εκπ/σης! και το ιδιο γραπτο ο ενας να το βαθμολογει με 56 και ο αλλος με 90. ειναι καταφορη αδικια.

πιστευω οτι οι οδηγιες προς τους βαθμολογητες θα πρεπει να ειναι πιο σαφεις και συγκεκριμενες
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: DOG στις Ιουλίου 09, 2009, 07:52:51 pm
δεν δινουν την διορθωση σε απλους καθηγητες σχολειου λεω εγω???
μπορει ορισμενοι να μην εχουν ιδεα,ομως πιστευω οτι τα παραπονα στις πανελληνιες για τους βαθμους ειναι πολυ λιγοτερα απο οτι στον ασεπ....
βεβαια,θα μου πειτε,οτι θα υπαρχουν περιπτωσεις που ο διορθωτης θα ξερει το 1/10 απ οτι ο εξεταζομενος!!ειναι κ αυτο!!
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: nikolas_77 στις Ιουλίου 09, 2009, 08:39:27 pm
Νομίζω ότι πρέπει να συμβαίνει σε ένα βαθμό αυτό που είπε ένας φίλος μερικά ποστ πιο πάνω. Ίσως μια καλή μετάφραση στο άγνωστο προδιαθέτει θετικά τον βαθμολογητή. Αν ρωτήσουμε 100 βαθμολογητές, βάζω στοίχημα ότι θα πάρουμε 100 διαφορετικές απαντήσεις για τα κριτήρια βαθμολόγησης των αρχαίων παρόλο που λογικά υπάρχουν οδηγίες. Η δική μου άποψη(χωρίς να παίρνω κανέναν στο λαιμό μου): Γράψτε τα απαραίτητα, χωρίς επίδειξη ευρυμάθειας, χωρίς πολλές σάλτσες και περιττές λεπτομέρειες. Γράψτε σαν να γράφατε σε μαθητές λυκείου. Εγώ αυτό έκανα και αυτό θα ξανακάνω και την επόμενη φορά. Δώστε βάση στο άγνωστο και στη γραμματολογία και για τις αναλύσεις αρκεστείτε σε ένα απλό αλλά καλό βοήθημα Λυκείου.

Τα όσα έχω ακούσει τελευταία με τα αρχαία δεν περιγράφεται. Η δική μου εμπειρία από φίλους και γνωστούς λέει το εξής: Όσοι έγραψαν απλά, κατανοητά, σαν να έγραφαν μια εργασία Λυκείου βαθμολογήθηκαν με καλύτερο βαθμό από αυτούς που προσπάθησαν να γράψουν εργασία πανεπιστημιακού επιπέδου. Όσο παρανοϊκό και αν ακούγεται, είναι αλήθεια.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: olgalia στις Ιουλίου 09, 2009, 10:07:26 pm
Πάντως κι εγώ που δεν έγραψα ότι η τυπική σκηνή του φαγητού εντάσσεται στη σκηνή της φιλοξενίας μου έβαλαν 71,50. Θυμάμαι μόνο ότι παρακάτω ανέφερα σε ένα σημείο ότι το λούσιμο νομίζω πριν το φαγητό -μετά τόσο καιρό δε τα θυμάμαι και καλά- υπάρχει μόνο στις "πλούσιες" φιλοξενίες.
Κι εξακολουθώ να επιμένω, γιατί πήγα εντελώς αδιάβαστη στο Θουκυδίδη, κ στα πολλαπλής είχα 7/10 σωστά, ότι ο βαθμός μου οφείλεται κατά κύριο λόγο στη σχεδόν άψογη μετάφραση που έκανα. Δηλ συμφωνώ κ επαυξάνω στα όσα είπε ο συνάδερφος παραπάνω.
Απο κει πέρα φυσικά, δεν είμαστε μέσα στο γραπτό του άλλου και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι τι γράφει ο καθένας και πώς τα γράφει. Αν είναι ανορθόγραφος, αν η σκέψη του έχει χάσματα, αν γράφει άλλ' αντ' άλλων. 10 άτομα να διαβάσουν το ίδιο βιβλίο, το ξέρετε πολύ καλά, ότι ο καθένας θα γράψει διαφορετική απάντηση.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: yotar στις Ιουλίου 09, 2009, 11:00:42 pm
Εμένα πάλι η μετάφρασή μου απείχε πολύ από το να είναι άψογη...
Για να πω την αλήθεια, αν δεν ήξερα από την ιστορία (ειδικά στην Αρχαία ήμουν πολύ καλά διαβασμένη!) σε πιο ακριβώς περιστατικό αναφερόταν το κειμένο, σίγουρα θα είχα αφήσει σημεία αμετάφραστα ή τουλάχιστον θα τα είχα μεταφράσει λάθος. Μάλιστα την είχα αφήσει για το τέλος τη μετάφραση και δεν υπολόγισα καλά το χρόνο, με αποτέλεσμα να μου τραβάνε στο τελος το γραπτό από το χέρι κι εγώ να προσπαθώ να ολοκληρώσω την τελευταία πρόταση - έκανα και τη βλακεία να διαγράψω τελευταία στιγμή αυτό που είχα γράψει γιατί είχα πολλές μουτζούρες και να το γράψω από την αρχή...
Στα πολλαπλής ειλικρινά δε θυμάμαι πια πόσα είχα σωστά (πρέπει να ήταν 6 ή 7 στα 10).
 Στα δε ανάπτυξης, το θέμα του Θουκυδίδη θεωρώ ότι το κάλυψα μεν αλλά πολύ πρόχειρα και σε λιγότερο βάθος απ΄ ό,τι θα ήθελα, λόγω έλλειψης χρόνου, ενώ πιστεύω ότι η πληρέστερη απάντησή μου ήταν το θέμα των τυπικών σκηνών όπου εκτός από τα αυτονόητα έδωσα και κάποιου είδους "ερμηνεία" της σκηνής με την Καλυψώ και τον Οδυσσέα. Είπα δηλ. ότι υπάρχει έντονη αντίθεση μεταξύ της, κατά κανόνα, πολυπρόσωπης και "πολύβουης" σκηνής φαγητού που συναντάμε συνήθως και της ιδιαίτερης αυτής σκηνής όπου τα μοναδικά πρόσωπα είναι ο Οδυσσέας και η Καλυψώ ( άντε και οι νύμφες που στρώνουν το τραπέζι και μετά εξαφανίζονται!) πράγμα που εξυπηρετεί στο να τονιστεί η μοναξιά του Οδυσσέα στο κατά τα άλλα παραδεισένιο νησί της Ωγυγίας και να γίνει περισσότερο κατανοητή η ανάγκη του ήρωα για φυγή (το ανέπτυξα βέβαια αρκετά περισσότερο)
Ο βαθμός που πήρα ήταν 62,88 με τον οποίο προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη, ειδικά μετα απ΄αυτά που διάβασα για συναδέλφους του κλασικού (με τους οποίους εννοείται πως δεν μπορώ να συγκριθώ έχοντας τελειώσει Ιστορικό- Αρχαιολογικό) που πήραν χαμηλότερους βαθμούς.

Γενικότερα πάντως πιστεύω ότι στα θέματα ανάπτυξης των Αρχαίων θέλουν να γράψεις το κάτιτις παραπάνω απ΄αυτό που "επίσημα" σου ζητούν, ενώ όταν λένε να δώσεις μια σύντομη απάντηση δεν πρέπει να το παίρνεις και πολύ τοις μετρητοίς  ;D
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: anthios στις Ιουλίου 09, 2009, 11:52:22 pm
Άκρη δε βγαίνει με το να λέμε από πού διαβάσαμε και τι γράψαμε και να προσπαθούμε να μπούμε στο μυαλό διαφορετικών διορθωτών . Η υποκειμενικότητα των ερωτήσεων ανάπτυξης είναι δεδομένη. Από εκεί και πέρα δεν πρέπει να σκεφτούμε έναν τρόπο αντικειμενικής αξιολόγησής μας αφήνοντας ,όμως, εκτός προσωπικούς εγωισμούς (σχετικά με το τί γνωρίζει καλύτερα ο καθένας και τι οχι);
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: yotar στις Ιουλίου 10, 2009, 12:30:46 am
Άκρη δε βγαίνει με το να λέμε από πού διαβάσαμε και τι γράψαμε και να προσπαθούμε να μπούμε στο μυαλό διαφορετικών διορθωτών . Η υποκειμενικότητα των ερωτήσεων ανάπτυξης είναι δεδομένη. Από εκεί και πέρα δεν πρέπει να σκεφτούμε έναν τρόπο αντικειμενικής αξιολόγησής μας αφήνοντας ,όμως, εκτός προσωπικούς εγωισμούς (σχετικά με το τί γνωρίζει καλύτερα ο καθένας και τι οχι);

Έτσι είναι όπως τα λες, αλλά δυστυχώς 100% αντικειμενική αξιολόγηση δεν ξέρω αν υπάρχει! Έχω σκεφτεί κι εγώ άπειρες φόρές τα "κακώς κείμενα" του διαγωνισμού, αλλά μόλις προσπάθησα να σκεφτώ έναν πιο αντικειμενικό τρόπο εξέτασης...κόλλησα!
...Μη σου πω ότι με τρόμο διαπίστωσα ότι αν ήμουν στη θέση του ΑΣΕΠ μάλλον κι εγώ στη μορφή που έχουν σήμερα οι εξετάσεις θα κατέληγα (κι ας έχω ρίξει τόσο βρίσιμο όλα αυτά τα χρόνια!) Το μεγάλο πρόβλημα στο συγκεκριμένο διαγωνισμό είναι ο τεράστιος αριθμός των υποψηφίων και κατ΄επέκταση των προς διόρθωση γραπτών, πράγμα που, καλώς ή κακώς, οδηγεί αναγκαστικά στην ευρεία χρήση των πολλαπλών επιλογών.
 Στα Αρχαία από την άλλη θεωρώ ότι θα ήταν λίγο "ισοπεδωτικό" να είναι όλες οι ερωτήσεις πολλαπλής, οπότε αδυνατώ να σκεφτώ κάποια πιό αντικειμενική μορφή αξιολόγησης...
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: olgalia στις Ιουλίου 10, 2009, 11:35:59 pm
Το μόνο κάπως πιο "αντικειμενικό" που μπορώ να σκεφτώ είναι να υπάρχει μόνο 1 ερώτηση ανάπτυξης, μετάφραση (που κ να έλειπε, προσωπικά καθόλου δε θα με πείραζε, αλλά είναι παράλογο αφού εξεταζόμαστε στ' αρχαία) κ 20 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών αντί για 10.
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: gringa στις Ιουλίου 10, 2009, 11:47:49 pm
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τα θέματα, με τους διορθωτές έχω >:( >:(
Θεωρώ πως ως φιλόλογοι, καλό θα ήταν να αξιολογούμαστε γαι για την γλωσσική μας ικανότητα ή την ορθογραφία, πέρα από την αποστήθιση γνώσεων. Ωστόσο αυτό το χάλι με τις βαθμολογίες δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο.
Θα μπορούσαν να δοθούν σαφείς οδηγίες διόρθωσης και επιτέλους, θα πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ και απαντήσεις σε όλα τα θέματα του διαγωνισμού και όχι μόνο στα πολλαπλής. Ας πούνε βρε παιδί μου, "μεταξύ άλλων, θα πρέπει να αναφερθούν αυτό, αυτό και το άλλο".
Τόσο δύσκολο είναι?
Δεν έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου εξετάσεις στις οποίες να μην μπορείς να δεις τις σωστές απαντήσεις.
Μου φαίνεται παράλογο.....
Τίτλος: Απ: Πολλαπλής επιλογής στο γνωστικό των αρχαίων?
Αποστολή από: annie.d στις Ιουλίου 11, 2009, 07:49:37 pm
θα πω και γω την εμπειρια μου.εγραψα τον θουκυδιδη απο τον κακριδη , τον ομηρο απο το σχολικο χωρις αναφορα οτι υπαρχει τυπικη σκηνη φαγητου απλως ως μερος της σκηνης φιλοξενιας το ανεφερα.το αγνωστο δεν ειδα ποιο ηταν το αριστο, δλδ δεν ειδα καμια απαντηση και στα πολλαπλης 2 λαθος και 1 αναπαντητη=71,88