Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: jkgr στις Ιουλίου 24, 2009, 12:43:11 am
-
Αγαπητοί συνάδελφοι (για τους νεότερους πιο πολύ- όπως είμαι και εγώ) χωρίς να θέλω να σας δυσαρεστήσω τα νέα είναι όπως λέει και ο τίτλος ότι από το απλό ωρομισθιλίκι – ΠΔΣ κλπ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ (ούτε καν αναπληρωτές). Παρακάτω σας παραθέτω έναν πίνακα και διάφορα γραφήματα με τις πέντε τελευταίες σχολικές χρονιές για να έχετε μία εικόνα του τι γίνετε στον ενιαίο πίνακα διορισμών (Π.Ε 19 & Π.Ε. 20).
Σχολική χρονιά Άτομα στον πίνακα Άτομα με Π.Κ Μόρια πρώτου(Χωρίς Π.Κ)
2005-2006 512 3 44,267
2006-2007 1296 48 52,033
2007-2008 1360 61 39,593
2008-2009 1700 113 46,627
2009-2010 1966 163 46,133
Καταρχάς ο λόγος για τον οποίο γεμίζει με ιλιγγιώδη ρυθμό η πρώτη στήλη (Άτομα στον πίνακα) είναι αυτονόητος πιστεύω .Όλοι, μαζί και εγώ, θέλουν να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι και συγκεκριμένα δημόσιοι υπάλληλοι πολυτελείας (=εκπαιδευτικοί). Να μην έχουμε 2 μηνάκια διακοπές το καλοκαίρι και μείς ; τι να μας κάνει μια εβδομάδα; Πέρα από την πλάκα να σημειώσω ότι στον αντίστοιχο πίνακα των ΦΥΣΙΚΩΝ της σχολικής χρονιάς 2009-2010 υπάρχουν 1964 άτομα. Εκ πρώτης όψεως αυτό μπορεί να μην συγκινεί πολλούς αλλά για αναλογιστείτε ότι η ειδικότητα των φυσικών βγάζει συνταξιούχους κάθε χρόνο (άρα δημιουργεί και ανάλογες κενές θέσεις) , σε αντίθεση με την δικιά μας ειδικότητα η οποία θα βγάλει τον πρώτο συνταξιούχο μετά από 10 χρόνια. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Πάμε στην δεύτερη στήλη η οποία μας φανερώνει τον αριθμό των ατόμων που έχουν Παιδαγωγική Κατάρτιση κάθε χρονιά και προτάσσονται των υπόλοιπων. Από 3 άτομα το 2005 (καλά ήταν πολύ μπροστά για την εποχή τους οι συγκεκριμένοι… χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν) φτάσαμε στους 163. Συμπέρασμα ; Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε και εμείς τα «νεούδια» ένα μεταπτυχιακό κάποια στιγμή ώστε όταν το τελειώσουμε και ελαφρύνουμε καμπόσο τις τσέπες μας να πάρουμε 10 μόρια για να σιγουρέψουμε την εισαγωή μας στη ΣΕΛΕΤΕ αφού πρώτα βάλουμε στον φάκελο και 50 ευρώ παράβολο. Και όταν τελειώσουμε το ΕΠΠΑΙΚ έχοντας ελαφρύνει τόσο τις τσέπες μας που πλέον θα μπορούμε να αιωρούμαστε να βάλουμε τα δυνατά μας να πιάσουμε την βάση στον ασεπ.
Σειρά έχει η Τρίτη στήλη που δείχνει τα μόρια που έχει ο πρώτος (χωρίς παιδαγωγική κατάρτιση) κάθε χρονιά. Για να μπορείς να φιγουράρεις και συ νέε στο «ΤΟΡ ΤΕΝ» των καθηγητών πρέπει να δουλέψεις ούτε λίγο ούτε πολύ 45 (περίπου μόρια) / 3 (τόσα μόρια παίρνει ένας normal ωρομίσθιος της σειράς κάθε χρόνο) = 15 χρονάκια. Εντάξει για την συγκεκριμένη ανάλυση ξέρω εκ των προτέρων ότι μπορώ να δεχτώ διαφόρων ειδών σχόλια ότι δεν στέκει και τόσο κλπ αλλά αν μη τι άλλο είναι τρομακτικό το πηλίκο της διαίρεσης για κάποιον που ξεκινάει τώρα.
Και τώρα μερικά καθολικά συμπεράσματα:
1) Έχει γεμίσει ο τόπος ΤΕΙ και ΑΕΙ πληροφορικής. Το πρόβλημα ξεκινά από εκεί. Όχι μόνον για την εκπαίδευση αλλά και για την αγορά εργασίας γενικότερα.
2) Εάν είστε από τους τολμηρούς ωστόσο και κάνετε τα χαρτιά σας για ωρομίσθιους και αναπληρωτές τώρα, ψάξτε οπωσδήποτε για μια δεύτερη ή και τρίτη δουλειά που μπορείτε να κάνετε τις κενές ώρες/μέρες.
3) Την περίοδο που πολλοί από εμάς τους νέους σπουδάζαμε / πίναμε τον καφέ μας / φυλάγαμε σκοπιά κλπ , καθηγητές άσχετων ειδικοτήτων (Φυσικοί Μαθηματικοί Χημικοί κλπ ) με ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην πληροφορική προσλαμβάνονταν. Τραγική αδικία για τον κλάδο μας σήμερα.
4) Τον κλάδο μας το μόνο που μπορεί να τον σώσει κάπως σήμερα είναι να ανοιχτούν με κάποιο τρόπο ΜΑΖΙΚΑ νέες θέσεις. Π.χ ένας μόνιμος πληροφορικός σε κάθε Δημοτικό σχολείο – ίδρυση ολοήμερων γυμνασίων κλπ. Με 120 προσλήψεις μέσω ασέπ στην χάση και στην φέξη δεν γίνεται τίποτα.
Παρακαλώ τα σχόλιά σας για το αν βλέπετε και εσείς τα ίδια με εμένα ή απλά εγώ είμαι υπερβολικά απαισιόδοξος.
ΥΓ και ένα σύντομο ανέκδοτο (ελπίζω να μην έχει ξανα-ειπωθεί εδώ μέσα):
Συζήτηση μεταξύ δύο πληροφορικάριων :
- Μου δανείζεις 500 ευρώ;
- Δεν τα κάνουμε 512 στρόγγυλα;;
Αυτά για τώρα και καλό κουράγιο.
-
από το απλό ωρομισθιλίκι – ΠΔΣ κλπ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΤΕ
jkgr, αυτό είναι το λιγότερο για μένα. Το ίδιο θα ισχύσει και για τις εξετάσεις. Το θέμα είναι ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει αυξήσει τις θέσεις που δέχεται, απότε θα βγαίνουν ολοένα και περισσότεροι με ΠΚ. Η συνέπεια μπορεί να είναι οτι στο μέλλον χωρίς ΠΚ δέν θα έχεις καμιά ελπίδα ούτε απο ΑΣΕΠ. Επομένως ο ΑΣΕΠ καταργείται και αντικαθίσταται απο την διαδικασία επιλογής της ΑΣΠΑΙΤΕ. Με άλλα λόγια ένα γελοίο κυνήγι μεταπτυχιακών τίτλων και ξένων γλωσών ώστε να μαζέψεις τα μόρια, να φοιτήσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ και μετά να μπορείς να διαγωνιστείς. Έχω την αίσθηση ότι για πολλούς που δέν περάσουμε τώρα, τελειώνει κάθε ελπίδα οριστικά.
Καταλαβαίνω ότι θα ήταν δύσκολο να διοργανώνει η ΑΣΠΑΙΤΕ εξετάσεις για την είσοδο στο πρόγραμμά της. Εδώ της κοστίζει 50 ευρώ μόνο για να προσθέσει τα μόριά μας ::). Τουλάχιστον όμως θα μπορούσε να εισάγει με βάση τη βαθμολογία στον τελευταίο ΑΣΕΠ, έστω μόνο στο γνωστικό, αφού υποτίθεται οτι διδακτική θα μάθεις εκεί.
Πιστεύω ότι το κλειδί στον διορισμό θα παίζει αποκλειστικά η ΠΚ. Αυτό που θα πρότεινα είναι οι πρώτοι του ΑΣΕΠ να διορίζονται όπως τώρα, ενώ οι επόμενοι να κερδίζουν το εισητήριο για την ΑΣΠΑΙΤΕ. Γιατί το να διορίζεται κάποιος που μόλις πέρασε τη βάση, και να μένει χωρίς τίποτα κάποιος που έγραψε πολύ καλά ακυρώνει ουσιαστικά τον ίδιο τον διαγωνισμό, ο οποίος υποτίθεται εξετάζει και την παιδαγωγική κατάρτιση.
-
Τουλάχιστον όμως θα μπορούσε να εισάγει με βάση τη βαθμολογία στον τελευταίο ΑΣΕΠ, έστω μόνο στο γνωστικό, αφού υποτίθεται οτι διδακτική θα μάθεις εκεί.
Τώρα που το λες εγω θα πρότεινα να εισάγει αυτούς που έχουν γράψει το χειρότερο γραπτό στα παιδαγωγικά για να πάψουν να είναι επικίνδυνοι αν ποτε διοριστούν ;D (Πλακα)
Πάντως οι απόψεις σου είναι ενδιαφέρουσες. Πράγματι με τον τρόπο αυτό ακυρώνεται ο διαγωνισμός στην ουσία. Ηθελα να ξέρω κάποιοι "υπεύθυνοι" πως πέρνουν κάποιες αποφάσεις...
-
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΔΑΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ!!!
ΙΔΟΥ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ:
1)ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ.
2)ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΜΕ ΜΟΛΙΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΜΟΡΙΑ!
3)ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ 2000
-
4)ΤΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΟΝΟ!
Αυτό με την παιδαγωγική κατάρτιση έχει αρχίσει να γίνεται γελοίο πια. Ας καθιερώσουν για όλους τους μη καθηγητικούς κλάδους ένα υποχρεωτικό τρίμηνο πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ (όπως των ειδικοτήτων ΤΕ) επί πληρωμή που να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ και όποιος δεν το έχει να μην μπορεί να κάνει ούτε ΠΔΣ. Μπορεί κάλλιστα να γίνεται και εξ αποστάσεως αν έχουν πρόβλημα με τον αριθμό των συμμετεχόντων, στο 2009 ζούμε. Η άν έχουν μια καλύτερη λύση οι υπεύθυνοι ας την καθιερώσουν αρκεί να είναι δίκαιη για όλους.
Μιας και ανέφερα ΠΔΣ δεν έχω καταλάβει το εξής. ΠΔΣ είναι η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη. Υποτίθεται ότι ο καθηγητής που θα πάει να την διδάξει θα πρέπει να δώσει το κάτι παραπάνω απ ότι δίνει ο "πρωινός" καθηγητής γιατί παρακολουθούνε και παιδιά που δεν έχουν την οικονομική ευχέρεια να βοηθηθούνε περαιτέρω από τα φροντιστήρια και είναι καλοί μαθητές. Εκεί δεν τους ενδιαφέρει η παιδαγωγική κατάρτιση; Αυτόν τον καθηγητή που «υποτίθεται πάντα» θα δώσει το κάτι παραπάνω τον αμείβουμε με 8 ευρώ την ώρα; Και άλλα πολλά παράδοξα…
-
Συνάδελφοι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ΗΔΗ έχει καταργηθεί για μας τους πληροφορικούς ΧΩΡΙΣ παιδαγωγική επάρκεια. Ο λόγος είναι ότι π.χ. από τις 70 θέσεις του ΠΕ19 ένα πολύ σημαντικό ποσοστό τους θα πάνε στους κατόχους παιδαγωγικής κατάρτισης αφου οι τελευταίοι αρκεί να πιάσουν τη βάση για να "τσιμπήσουν" τη θεσούλα. Οπότε αν δεν έχεις γράψει ΑΡΙΣΤΑ (ακόμα και τότε βέβαια παίζει να ΜΗ διοριστείς αν έχουν καπαρωθεί όλες οι θέσεις από τους "παιδαγωγούς") δεν έχεις καμιά ελπίδα.
Ως συμπέρασμα οι ωρομισθίες και οι αναπληρώσεις έχουν πλέον νόημα μόνο αν σκοπεύετε στο προσεχές μέλλον να αποκτήσετε Π.Κ. (με τους γνωστούς τρόπους που υπάρχουν) οπότε και να μπορέσετε να αναρριχηθείτε στις πρώτες θέσεις του πίνακα διορισμών. Πάλι καλά είμαι και γω σχετικά νέος πτυχιούχος (τέλειωσα 2006 + στρατός = 2008 μπήκα αγορά εργασίας) και δεν "έφαγα" τα τελευταία μου χρόνια τρέχοντας από δω και από κει για ωρομισθίες ή φιλώντας κατουρημένες ποδιές μπας και μου δώσουν καμιά ώρα ΠΔΣ μπας και μαζέψω κάνα μοριάκι.