Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Αυγούστου 07, 2009, 10:35:10 am
-
Η επόμενη συνεδρίαση του ΣΠΔΕ έχει οριστεί για τις 2 Σεπτεμβρίου αλλά, όπως όλα δείχνουν, ο δρόμος για τη σύγκλιση θα είναι μακρύς
Στην τελική φάση εισέρχεται από τον Σεπτέμβριο ο διάλογος για τις αλλαγές στην Παιδεία, με το αρμόδιο Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) να εισέρχεται στα βασικά θέματα της ατζέντας: τη δομή του Λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η επόμενη συνεδρίαση του ΣΠΔΕ έχει οριστεί για τις 2 Σεπτεμβρίου αλλά, όπως όλα δείχνουν, ο δρόμος για να υπάρξει σύγκλιση απόψεων στα θέματα αυτά θα είναι μακρύς. Μεταξύ των θέσεων που υποστηρίζουν από τη μία το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και από την άλλη ο πρόεδρος του ΣΠΔΕ, Γεώργιος Μπαμπινιώτης, υπάρχει σημαντική απόκλιση και έτσι ενδέχεται το τελικό πόρισμα να περιλαμβάνει εναλλακτικές προτάσεις.
Ειδικότερα, για το ζήτημα της δομής του Λυκείου το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προτείνει να αναζητηθεί μια μέση λύση που να λαμβάνει υπόψη τον στόχο για αναβάθμιση του ρόλου του Λυκείου, αλλά και την ανάγκη των μαθητών να προετοιμαστούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ετσι, για την Α΄ τάξη Λυκείου προτείνεται η ύπαρξη ομάδας υποχρεωτικών μαθημάτων γενικής παιδείας και υποχρεωτικών μαθημάτων επιλογής, ενώ από τη
-
Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο διαφοροποιείται από τις θέσεις Μπαμπινιώτη για τις εξετάσεις
Με διαφορετικές προτάσεις θα καθίσουν από τον Σεπτέμβριο στο τραπέζι του διαλόγου το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ο πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ) κ. Γεώργιος Μπαμπινιώτης.
Η διαφοροποίηση στις θέσεις, μάλιστα, αφορά το πιο δύσκολο κομμάτι του διαλόγου: τη δομή του λυκείου και το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. «Η βασική μέριμνά μας είναι να δοθεί βάρος στα ποιοτικά στοιχεία του εκπαιδευτικού έργου στο γυμνάσιο και το λύκειο. Δεν κατανοώ, όμως, γιατί πρέπει να βρούμε κάτι συνταρακτικό. Δεν θα ανακαλύψουμε την πυρίτιδα» ανέφερε χθες στην «Κ» ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Σωτήρης Γκλαβάς, δίνοντας το στίγμα των προθέσεων του Π.Ι.
Ειδικότερα, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προτείνει να αναζητηθεί μία μέση λύση, που να λαμβάνει υπόψη τον στόχο για αναβάθμιση του ρόλου του λυκείου αλλά και την ανάγκη των μαθητών να προετοιμασθούν για τις πανελλαδικές εξετάσεις. «Πώς μπορούμε να ζητήσουμε από τον μαθητή της