Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: bikini στις Αυγούστου 07, 2009, 10:44:29 am
-
... κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής & πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι,
Το παρόν υπόμνημα συντάσσεται με αφορμή την ανακοίνωση της υπ.αριθμ. 90236/Δ2/27-7-2009 εγκυκλίου του ΥΠΕΠΘ και τη ρύθμιση προσμέτρησης της προυπηρεσίας αναπληρωτή η ωρομισθίου με βάση τη δήλωση προτίμησης των υποψηφίων για τον υπολογισμό της σε εναν μόνον κλάδο.
Με τη ρύθμιση αυτή εκλήθησαν να υποβάλουν εφάπαξ δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, όσοι δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα επιλογής κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής. Για την ανωτέρω διαδικασία λαμβάνεται υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους 2004-2005. Η κατά το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, για όσους δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και για όσους δεν κατέστη δυνατή η επιλογή κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής, υποβάλλεται εφάπαξ μαζί με την αίτηση εγγραφής στους πίνακες αναπληρωτών ή ωρομισθίων του διδακτικού έτους 2009-2010.
Κύριε Υπουργέ,
Πιστεύουμε στην καλοπροαίρετη προθεσή σας για επίλυση μεμονομένων περιπτώσεων αδιορίστων συναδέλφων μας και δει του κλάδου ΔΕ01.17 Κομμωτικής. Η οποιαδήποτε όμως ρύθμιση που γίνεται δεν θα πρέπει να δημιουργεί αναστάτωση σε όλους τους υπόλοιπους αδιόριστους συναδέλφους του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής.
Κύριε Υπουργέ,
Οι αδιόριστοι συνάδελφοι του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής χρονια τώρα στηρίζουν την Τεχνική Εκπαίδευση στον Τομέα Αισθητικής-Κομμωτικής, φεύγοντας πολλές φορές μακριά απο τα σπίτια και τις οικογενείες τους. Με την ανωτέρω ρύθμιση επέρχεται μεγάλη και άδικη αναστάτωση και ανακατάταξη στον ενιαίο πίνακα διορισμών αλλα και στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων ΤΕ01.19.
Κύριε Υπουργέ,
Με παλαιότερο νόμο «άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄)» της παρούσης κυβέρνησης, δόθηκε το δικαίωμα σε εφάπαξ δήλωση–αίτηση προτίμησης κλάδου και έγινε ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας και η σύνταξη νέου πίνακα ο οποίος έγινε αποδεκτός απο όλους τους εγγεγραμμένους.
Αδυνατούμε λοιπόν να καταλάβουμε την λογική της εκ νέου εφάπαξ δήλωσης–αίτησης η οποία αναιρεί την προηγούμενη, ανακατατάσει τον πίνακα και δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα τόσο στο 30μηνο (που θεωρείται ανοικτό απο την ΑΣΠΑΙΤΕ, το παιδαγωγικό πτυχίο της οποιας θεωρείται απαραίτητο για μόνιμο διορισμό) όσο και στο 24μηνο που με πολύ κόπο απέκτησαν οι συνάδελφοι.
Ζητούμε την τήρηση της σειράς του 30μηνου και κυρίως του ήδη υπάρχοντος 24μηνου (που είναι ανοικτό και θίγει κατάφορα τους συναδέλφους τόσο στην αναπλήρωση όσο και στην ΑΣΠΑΙΤΕ).
Κύριε Υπουργέ,
Επειδή ως γνωστόν "Πολιτική είναι η Τέχνη του εφικτού" και επειδή υπάρχουν καλές προθέσεις απο όλους, θέλουμε να σας προτείνουμε μια λύση στην αναστάτωση που δημιουργείται στον κλάδο μας με την ανωτέρω ρύθμιση.
Προτείνουμε λοιπόν την αύξηση του αριθμού εισακτέων και την απορρόφηση όλων όσων θα εμφανίσουν 24μηνο, στον κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής, τα έτη 2009 και 2010 (και στα δύο τρίμηνα σπουδών του κάθε έτους) στην ΑΣΠΑΙΤΕ -για το τριμηνο προγραμμα παιδαγωγικης επιμορφωσης-, ώστε να μην αδικηθεί κανένας συνάδελφος και καμία συναδεφισσα.
Κύριε Υπουργέ,
Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι της ειδικότητας Κομμωτικής στηρίζουν την δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση εδώ και 25 χρόνια. Θεωρούμε πως με τις προτάσεις μπορούμε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και ειμαστε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινηση.
Μ’ εκτίμηση,
Για τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
T.Ε.01.19 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
Η Πρόεδρος
-
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΣΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΟΝΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 2ΜΗΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ(ΑΝ
-
... κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής & πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ
Κύριε Υπουργέ,
Κύριε Υφυπουργέ,
Αξιότιμοι κύριοι,
Το παρόν υπόμνημα συντάσσεται με αφορμή την ανακοίνωση της υπ.αριθμ. 90236/Δ2/27-7-2009 εγκυκλίου του ΥΠΕΠΘ και τη ρύθμιση προσμέτρησης της προυπηρεσίας αναπληρωτή η ωρομισθίου με βάση τη δήλωση προτίμησης των υποψηφίων για τον υπολογισμό της σε εναν μόνον κλάδο.
Με τη ρύθμιση αυτή εκλήθησαν να υποβάλουν εφάπαξ δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, όσοι δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και όσοι δεν είχαν τη δυνατότητα επιλογής κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής. Για την ανωτέρω διαδικασία λαμβάνεται υπόψη η προσφερθείσα προϋπηρεσία μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους 2004-2005. Η κατά το άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄) δήλωση προτίμησης για τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε ένα μόνον κλάδο, για όσους δεν την υπέβαλαν το διδακτικό έτος 2005-2006, καθώς και για όσους δεν κατέστη δυνατή η επιλογή κλάδου, επειδή η ημερομηνία λήψης του πτυχίου του δεύτερου κλάδου, στον οποίο επιθυμούσαν να υπολογιστεί η ως άνω προϋπηρεσία, είναι μεταγενέστερη της κτήσης της προϋπηρεσίας αυτής, υποβάλλεται εφάπαξ μαζί με την αίτηση εγγραφής στους πίνακες αναπληρωτών ή ωρομισθίων του διδακτικού έτους 2009-2010.
Κύριε Υπουργέ,
Πιστεύουμε στην καλοπροαίρετη προθεσή σας για επίλυση μεμονομένων περιπτώσεων αδιορίστων συναδέλφων μας και δει του κλάδου ΔΕ01.17 Κομμωτικής. Η οποιαδήποτε όμως ρύθμιση που γίνεται δεν θα πρέπει να δημιουργεί αναστάτωση σε όλους τους υπόλοιπους αδιόριστους συναδέλφους του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής.
Κύριε Υπουργέ,
Οι αδιόριστοι συνάδελφοι του κλάδου ΤΕ01.19 Κομμωτικής χρονια τώρα στηρίζουν την Τεχνική Εκπαίδευση στον Τομέα Αισθητικής-Κομμωτικής, φεύγοντας πολλές φορές μακριά απο τα σπίτια και τις οικογενείες τους. Με την ανωτέρω ρύθμιση επέρχεται μεγάλη και άδικη αναστάτωση και ανακατάταξη στον ενιαίο πίνακα διορισμών αλλα και στους πίνακες αναπληρωτών-ωρομισθίων ΤΕ01.19.
Κύριε Υπουργέ,
Με παλαιότερο νόμο «άρθρο 9, παρ. 5 του ν. 3391/2005 (ΦΕΚ 240 Α΄)» της παρούσης κυβέρνησης, δόθηκε το δικαίωμα σε εφάπαξ δήλωση–αίτηση προτίμησης κλάδου και έγινε ο διαχωρισμός της προυπηρεσίας και η σύνταξη νέου πίνακα ο οποίος έγινε αποδεκτός απο όλους τους εγγεγραμμένους.
Αδυνατούμε λοιπόν να καταλάβουμε την λογική της εκ νέου εφάπαξ δήλωσης–αίτησης η οποία αναιρεί την προηγούμενη, ανακατατάσει τον πίνακα και δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα τόσο στο 30μηνο (που θεωρείται ανοικτό απο την ΑΣΠΑΙΤΕ, το παιδαγωγικό πτυχίο της οποιας θεωρείται απαραίτητο για μόνιμο διορισμό) όσο και στο 24μηνο που με πολύ κόπο απέκτησαν οι συνάδελφοι.
Ζητούμε την τήρηση της σειράς του 30μηνου και κυρίως του ήδη υπάρχοντος 24μηνου (που είναι ανοικτό και θίγει κατάφορα τους συναδέλφους τόσο στην αναπλήρωση όσο και στην ΑΣΠΑΙΤΕ).
Κύριε Υπουργέ,
Επειδή ως γνωστόν "Πολιτική είναι η Τέχνη του εφικτού" και επειδή υπάρχουν καλές προθέσεις απο όλους, θέλουμε να σας προτείνουμε μια λύση στην αναστάτωση που δημιουργείται στον κλάδο μας με την ανωτέρω ρύθμιση.
Προτείνουμε λοιπόν την αύξηση του αριθμού εισακτέων και την απορρόφηση όλων όσων θα εμφανίσουν 24μηνο, στον κλάδο ΤΕ01.19 Κομμωτικής, τα έτη 2009 και 2010 (και στα δύο τρίμηνα σπουδών του κάθε έτους) στην ΑΣΠΑΙΤΕ -για το τριμηνο προγραμμα παιδαγωγικης επιμορφωσης-, ώστε να μην αδικηθεί κανένας συνάδελφος και καμία συναδεφισσα.
Κύριε Υπουργέ,
Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι της ειδικότητας Κομμωτικής στηρίζουν την δευτεροβάθμια τεχνική εκπαίδευση εδώ και 25 χρόνια. Θεωρούμε πως με τις προτάσεις μπορούμε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα μας και ειμαστε στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινηση.
Μ’ εκτίμηση,
Για τον ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
T.Ε.01.19 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
Η Πρόεδρος
-
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΟΣΟΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΚΟΝΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ,ΑΦΟΥ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 2ΜΗΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ(ΑΝ
-
Αυτο το θέμα ειναι βέβαια παλιό, αλλά δεν πειράζει, δεν αξίζει να ανοίξω ένα νέο θέμα, θα ήθελα απλώς να απαντήσω στη STELLIOPH που το στομα της στάζει φαρμάκι. Ας ειναι εδώ η απαντηση για λογαριασμό όλων των αξιοπρεπων ανθρώπων που εργάζονται απο νεοι, ειναι καλλιτεχνες αλλά και φιλομαθεις και φιλοδοξουν παντα για κατι καλυτερο.
"Τι γίνεται ρε παιδιά? Δηλαδή αντί να πείτε κι ευχαριστώ που διορίζεστε αμόρφωτες, χωρίς να υπάρχουν στη ζωή σας αλλά ούτε και στο λεξιλόγιό σας οι λέξεις Πανελλαδικές εξετάσεις, Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, Μεταπτυχιακό, Διδακτορικό, ΑΣΕΠ, απαιτείται κι από πάνω????
Θέλετε να σας αποκαλούμε και συναδέλφους μήπως???"
"Ποιες παιδαγωγικές αρχές μπορεί ρε παιδιά να έχουν οι κομμώτριες?
Και μόνο που το λέω σαν ανέκδοτο ακούγεται!
Πού ζούμε ρε παιδιά? Τι θέατρο του παραλόγου είναι αυτό που παίζεται στη χώρα μας? Από τη μια έχουμε Καθηγητές (με όλη τη σημασία της λέξης) αδιόριστους που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις να σταθούν μέσα στην τάξη και από την άλλη έχουμε και τις κομμώτριες που διορίστηκαν και το παίζουν καθηγήτριες. "
STELLIOPH, έχεις φαίνεται τις κομμώτριες και τους κομμωτές πολύ για τα σκουπίδια.
Πρώτον, ας ξεκινήσουμε με δεδομένο οτι δεν έχεις την ανατροφή που θα έπρεπε να σου έχουν δώσει οι γονείς σου, που δε σε δίδαξαν πως δεν επιτρέπεται να υποτιμάς κανένα επάγγελμα και κανέναν άνθρωπο που βιοπορίζεται έντιμα και μάλιστα γνωρίζει μια τέχνη.
Δεύτερον, ο διορισμός στο δημόσιο τομέα δεν συνεπάγεται ούτε προϋποθέτει ανώτερη και ανώτατη μόρφωση. Εφόσον το κρατικό σύστημα εκπαίδευσης προσφερει κατάρτιση στην κομμωτική τέχνη για όσα παιδιά θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα, οι εκπαιδευτές θα είναι κομμωτές. Ειτε σου αρέσει είτε όχι, ειναι αδύνατον να ειναι φιλόλογοι με διδακτορικό, εκτός αν ο ρόλος του κομμωτή είναι να σε εξετάζει σε χρονική αντικατάσταση αντί να σε περιποιείται.
Επίσης θα έπρεπε να ξέρεις -καθώς η μόρφωση αναβλύζει από μέσα σου, από τον ωραίο λόγο και την ποιοτητά σου- οτι η διδασκαλία είναι μια παιδαγωγική διαδικασία και δεν αφορά μόνο σε ακαδημαϊκά αλλά και τεχνικά αντικείμενα τα οποία για να τα διδάξεις πρέπει να γνωρίζεις τον τρόπο, να είσαι δηλαδή εκπαιδευτής. Και τότε ναι, ενας εκπαιδευτής κομμωτής στέκεται σε μια τάξη ανάμεσα στους μαθητές του το ίδιο άξια όπως ένας διδάκτορας ανάμεσα στους φοιτητές του κοπελιά. Και παράγει το δικό του σωστό έργο.
Τρίτον, δεν ξέρω σε ποιό βιθουλα μεγάλωσες αλλα οι κομμωτές και οι κομμώτριες, εδώ και πολλά χρόνια δεν είναι αμόρφωτοι, οι περισσότεροι είναι απόφοιτοι τεχνικού αλλά και γενικού λυκείου (όπως ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων) με μετεκπαίδευση σε ιεκ κομμωτικής. Δηλαδή άλλο ένα τεχνικό επάγγελμα μέσα στα τόσα. Δεν είναι πια απλώς απόφοιτοι γυμνασίου ή δημοτικού, ούτε κατώτεροι από έναν βοηθό μικροβιολόγου ή έναν οδοντοτεχνίτη π.χ. Οι περισσότεροι επίσης, σίγουρα γνωρίζουν -σε αντιθεση μ'εσένα- οτι το "απαιτείται" που γράφεις, είναι "απαιτείτε" εαν αναφέρεται σε β πληθυντικό.
Τέταρτον, καθόλου δεν μπορείς να ξέρεις εαν ένας κομμωτής έχει κάνει και άλλες σπουδές στη ζωή του. Την επόμενη φορά που θα πας στο κομωτήριο μην κοιτάς την κομμώτρια αφ'υψηλού γιατί ίσως, στην πραγματικότητα σε βάζει εύκολα κάτω από μόρφωση και πτυχία, κακομοίρα μου...Και σίγουρα υπερτερεί σε ήθος. Άλλωστε αν ήσουν πραγματικά μορφωμένη -δεν μιλώ αν σουλατσάρισες μέσα σε ενα ΑΕΙ- δεν θα μιλούσες με αυτόν τον τρόπο. Καποιοι καθηγητες σου θα ντρεπονταν για το υφος σου.
Πέμπτον να ξέρεις οτι ναι, οι κομμωτές "απαιτούν και από πάνω", όπως απαιτούν όλοι οι κλάδοι ό,τι περισσότερο μπορούν για το συμφέρον τους. Ξέρεις κάποια επαγγελματική όμάδα που δεν το κάνει; Αν ναι, να μου την υποδείξεις.
Τέλος, οι κομμωτές δεν φταίνε εαν το κράτος δεν έχει δημιουργήσει ΤΕΙ Κομμωτικής όπως έχει κάνει ΤΕΙ Αισθητικής επι παραδειγματι. Θα μπορούσε άνετα να δημιουργήσει γιατί ειναι ευρύτατο το φάσμα του αντικειμενου (ειδικά οι βαφές χρειάζονται πολλές γνώσεις) καθώς επίσης θα μπορούσε να διδάσκεται marketing, υπολογιστές και αρχές λογιστικής καθώς οι περισσότεροι κομμωτές γίνονται και επιχειρηματίες. Ωστόσο από τη στιγμή που δεν υπάρχει ΤΕΙ δεν μπορεις να κατηγορείς τους κομμωτές που δεν έλαβαν ανώτερη μόρφωση στο αντικείμενό τους.
Όμως πάντα να θυμάσαι οτι οι κομμωτές και χωρίς τον διορισμό μπορούν άνετα να επιβιώσουν και να προκόψουν όπου και να βρεθούν, αρκεί μια χτένα και ένα ψαλίδι. Είναι χορτάτοι, εργατικοί και αξιοπρεπείς. Εσύ όχι.
-
Εχουν παιδαγωγικές αρχες οι εκπαιδευτικοι?
Μη τρελαθω τώρα ....
και απο που τις πηραν? με τα 2 μαθηματα της σχολης?....Για να σοβαρευτουμε!
Και το κυριότερο,για ποιο ηθος να μιλησουμε?(βλέποντας τα πιο πάνω μηνύματα)
Karkou : σου ζηταω συγγνωμη για λογ/σμο ολων.
-
Συμφωνώ με karkou. Δηλαδή, την κομμωτική ποιος θα την διδάξει; Ο μαθηματικός; Εφόσον οι άνθρωποι έχουν μάθημα στα σχολεία, δικαιούνται ό,τι και οι υπόλοιποι. Και κάτι τελευταίο, γιατί πολλοί "σοφοί" μαζευτήκαμε. Δεν ξέρω πόσο κόπο καταβάλαμε εμείς για να σπουδάσουμε, για τα μεταπτυχιακά μας κλπ. Ξέρω, όμως, ότι οι 10 και 12 ώρες ορθοστασία των κομμωτριών, αν μην τι άλλο, αξίζουν τον σεβασμό μας...
-
δύο πράγματα θα κρατήσω :
Karkou : σου ζηταω συγγνωμη για λογ/σμο ολων.
και
Ξέρω, όμως, ότι οι 10 και 12 ώρες ορθοστασία των κομμωτριών, αν μην τι άλλο, αξίζουν τον σεβασμό μας...
RESPECT!!
-
συμφωνώ
άντε γιατί όλοι το παίζουν super παιδαγωγοί και βγάζουν όλα τους τα κόμπλεξ
-
Τί να μου πει το νήμα της "Αξιολόγησης εκπαιδευτικών"; Αυτη η απαντηση της κομμωτριας ειναι η καλύτερη αξιολόγηση που είδα.
-
Τί να μου πει το νήμα της "Αξιολόγησης εκπαιδευτικών"; Αυτη η απαντηση της κομμωτριας ειναι η καλύτερη αξιολόγηση που είδα.
Ακριβώς!!!! Μωρέ απ΄το στόμα μου το πήρες!!
-
Και μια και το έφερε η κουβέντα, έχουμε σκεφτεί πότε τί ευθύνη φέρει αυτός που διδάσκει τεχνικό επάγγελμα; Αν η κομμώτρια βγει καλή, θα το οφείλει κυρίως στον καθηγητή ή την καθηγήτρια που είχε στο σχολείο, το ίδιο και ο ηλεκτρολόγος ή ο μηχανικός αυτοκινήτων... Γιατί αυτά τα παιδιά με την ειδικότητά τους θα βγουν να δουλέψουν κατευθείαν..., επομένως ας ξεκαβαλήσουμε...
-
Τελικά το ήθος και οι αρχές (ή η απουσία τους) δεν κρύβονται και είναι θέμα παιδείας και όχι τυπικής εκπαιδευσης.
-
..., επομένως ας ξεκαβαλήσουμε...
καλά που το είπες! Πρέπει να παω το καλάμι μου για service .... ;D ;D ;D
-
Ας παραμείνουμε στο θέμα που οριοθετεί ο τίτλος.