Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: heren στις Μαρτίου 30, 2007, 04:04:53 pm
-
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070330a.php (http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20070330a.php)
-
Συνάδελφοι, ΜΙΑ ερώτηση:
Με ποια κριτήρια γίνονται οι μεταθέσεις σε πειραματικά και διαπολιτισμικά.
Και παρακαλώ αφήστε τα τετριμμένα. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κριτήρια ποια είναι;
Π.χ. τα συγγράμματα πόσο μετράνε...
Και με τι μετρήσιμα κριτήρια?
Κάθε άποψη δεκτή!
-
Νομίζω ότι το πιο δυνατό 'χαρτί' και στις δύο περιπτώσεις είναι το διδακτορικό. Ειδικά για τα διαπολιτισμικά νομίζω ότι παίζει σημαντικό ρόλο το αντίστοιχο μεταπτυχιακό, η εμπειρία στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης/ ξένης γλώσσας, το σχετικό με το αντικείμενο συγγραφικό έργο, οι δημοσιεύσεις, οι ξένες γλώσσες. Νομίζω ότι αυτά είναι 'μετρήσιμα' προσόντα.
-
-
Σύμφωνα με την εγκύκλιο...
Για τις μεταθέσεις σε πειραματικά σχολεία, το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο λαμβάνει υπόψη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ.7 του Ν.1566/85, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την επιστημονική συγκρότηση και γενικότερα τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των προς μετάθεση υποψηφίων εκπαιδευτικών.
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια μοριοδότηση προσόντων συγκεκριμένη ή και καλά απο την γενικότερη εικόνα, επιλέγει αυθαίρετα το υπηρεσιακό συμβούλιο αυτόν που θεωρεί πως έχει τα περισσότερα προσόντα(όπως πχ στις εκπαιδευτικές άδειες);
Το μόρια παίζουν κανένα ρόλο;
-
Σύμφωνα με την εγκύκλιο...
Για τις μεταθέσεις σε πειραματικά σχολεία, το αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο λαμβάνει υπόψη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ.7 του Ν.1566/85, τις μεταπτυχιακές σπουδές, την επιμόρφωση, τη μετεκπαίδευση, την επιστημονική συγκρότηση και γενικότερα τα αυξημένα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των προς μετάθεση υποψηφίων εκπαιδευτικών.
ΞΕΧΑΣΕΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟ
-
Σε προηγούμενες εγκυκλίους για τη μοριοδότηση μεταθέσεων σε Πειραματικά σχολεία π.χ.
http://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi-anakoinvseis/metatheseis/103-krithria-metatheshs-peiramatika-scholeia.html
είδα ότι στα "Άλλα Πτυχία Πανεπιστημιακά" υπάρχει το "Πρώτο Πτυχίο" που μοριοδοτείται με 7 μονάδες και το "Άλλο πτυχίο πέραν του πρώτου" που μοριοδοτείται με 3 μονάδες.
Εννοεί ότι όλοι παίρνουμε τις 7 μονάδες αφού έχουμε πρώτο πτυχίο και όσοι έχουν δεύτερο παίρνουν 3 μονάδες ή το δεύτερο (πέραν του βασικού που διοριστήκαμε) παίρνει 7 και το τρίτο (αν υπάρχει) παίρνει 3 μονάδες;
Ευχαριστώ.
-
Θα ήθελα από γνώστες του θέματος να αναφερθούν πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα από τη μετάθεση από κανονικό Γυμνάσιο σε Πειραματικό.
-
Δεν είμαι σε πειραματικό αλλά ήμουν σε πειραματικό ως μαθητής και επειδή με ενδιαφέρει το παρακολουθώ στενά. Σε γενικές γραμμές ισχύουν τα παρακάτω:
Τα θετικά: Μειωμένο κατά 5 ώρες ωράριο, καλύτερο επίπεδο μαθητών, συνήθως μικρότερος αριθμός μαθητών/τμήμα, συνάδελφοι με περισσότερα προσόντα (καλύτερη συνεργασία), καλύτερες υποδομές (εργαστήρια, εξοπλισμός).
Τα αρνητικά: Συνήθως πιο απαιτιτικοί/παρεμβατικοί γονείς, πίεση για προβολή του σχολείου μέσω εκδηλώσεων και προγραμμάτων, θα κάνεις πολλές δειγματικές διδασκαλίες κατα τη
-
Το ότι οι συνάδερφοι έχουν περισσότερα προσόντα αυτό καθιστά το σχολείο εξαιρετικά ανταγωνιστικό για τον ίδιο τον καθηγητή. Πάντως για μετάθεση σε Πειραματικά δεν χρειάζεται και η σχετική "βοήθεια";
-
Αν κάποιος έχει σκοπό να αράξει τότε είναι ανταγωνιστικό το περιβάλλον, αν όμως θέλει να δουλέψει νομίζω ότι το περιβάλλον θα είναι καλό.
Επειδή υπάρχει σαφής μοριοδότηση η "βοήθεια" έχω ακούσει ότι παίζει στις λεπτομέριες.
-
Επειδή υπάρχει σαφής μοριοδότηση η "βοήθεια" έχω ακούσει ότι παίζει στις λεπτομέριες.
κοινώς, η βοήθεια δίνει και παίρνει κυρίως στις αποσπάσεις και όχι στις μεταθέσεις.
-
Με την ευκαιρία να ρωτήσω τα εξής:
1. Αν κάποιος θελήσει να φύγει από το Πειραματικό (λέμε αν, αφού φυσικά υπηρετήσει τη διετία που είναι τποχρεωτική) που επιστρέφει; Στην προηγούμενη οργανική του ή στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ που ανήκε και ψάχνει για νέα οργανική;
2. Κάποιος που υπηρετεί σε Πειραματικό μπορεί να συμμετάσχει σε διαδικασία κρίσης στελεχών εκπαίδευσης (π.χ. διευθυντών Σχολικών Μονάδων);
-
Με την ευκαιρία να ρωτήσω τα εξής:
1. Αν κάποιος θελήσει να φύγει από το Πειραματικό (λέμε αν, αφού φυσικά υπηρετήσει τη διετία που είναι τποχρεωτική) που επιστρέφει; Στην προηγούμενη οργανική του ή στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ που ανήκε και ψάχνει για νέα οργανική;
2. Κάποιος που υπηρετεί σε Πειραματικό μπορεί να συμμετάσχει σε διαδικασία κρίσης στελεχών εκπαίδευσης (π.χ. διευθυντών Σχολικών Μονάδων);
1. Υποθέτω ότι φεύγεις ζητώντας μετάθεση ή βελτίωση για να ελευθερωθεί η οργανική. Ή απόσπαση μήπως και το μετανοιώσεις.
2. Κανονικά.
-
Ψάχνω τον πίνακα με τα οραγνικά κενά για τα Πειραματικά σχολεία που γράφει στην εγκλυκλιο ότι έχει επισυναφθεί μαζί με την εγκύκλιο. Γιατί δεν τον βρίσκω?? Τον έχει βρει κανείς άλλος??
-
Έχω μια ερώτηση:
η εγκύκλιος αναφέρει πως για να μπορέσεις να κάνεις αίτηση μετάθεσης στα πειραματικά απαιτείται 5ετής διδακτική εμπειρία. Αυτό σημαίνει πως η χρονιά που ήμουν αποσπασμένη σε γραφείο δευτεροβάθμιας δε μετράει για διδακτική εμπειρία; Αναφέρεται αποκλειστικά σε 5 χρόνια στην τάξη;
Αν διανύω τώρα τον 5ο διδακτικό μου χρόνο (δεν τον έχω ήδη συμπληρωμένο δλδ) μπορώ να κάνω τώρα αίτηση ή πρέπει να περιμένω για του χρόνου;
Και κάτι ακόμη: η διδακτική εμπειρία σε ΑΕΙ (που μου έχει αναγνωριστεί - αν και δε μετράει στα μόρια δυσμενών συνθηκών παρά μόνο στα μόρια των υπηρετήσεων) μετράει για τη συμπλήρωση της 5ετίας;
-
η εγκύκλιος αναφέρει πως για να μπορέσεις να κάνεις αίτηση μετάθεσης στα πειραματικά απαιτείται 5ετής διδακτική εμπειρία. Αυτό σημαίνει πως η χρονιά που ήμουν αποσπασμένη σε γραφείο δευτεροβάθμιας δε μετράει για διδακτική εμπειρία;
Όχι δε μετράει.
Αν διανύω τώρα τον 5ο διδακτικό μου χρόνο (δεν τον έχω ήδη συμπληρωμένο δλδ) μπορώ να κάνω τώρα αίτηση...;
Μπορείς.
Και κάτι ακόμη: η διδακτική εμπειρία σε ΑΕΙ (που μου έχει αναγνωριστεί - αν και δε μετράει στα μόρια δυσμενών συνθηκών παρά μόνο στα μόρια των υπηρετήσεων) μετράει για τη συμπλήρωση της 5ετίας;
Μάλλον ναι, αλλά ρώτα το καλύτερα.
-
-
Δηλαδή φτάνει το διδακτορικό, το δεύτερο πτυχίο ή το δεύτερο μεταπτυχιακό ή στα ειδικά προσόντα εντάσσεται και το "σπρώξιμο";
Κάνε την αίτηση και θα δεις. Τι έχεις να χάσεις; Αν έχεις "σπρώξιμο" χρησιμοποίησε το. Για να έχεις ίσους όρους ανταγωνισμού!
-
Μπορεί κανείς να πει τι ακριβώς είναι ένα πειραματικό σχολείο όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών, και τον τρόπο λειτουργίας γενικότερα;
Σε ποιά σημεία διαφέρει; κάνουν άλλα βιβλία; άλλη ύλη; τι ακριβώς παίζει; Γιατί τόσος θόρυβος για τα πειραματικά;
-
τα πειραματικά είναι πρότυπα σχολεία γιαυτό και εκεί πηγαίνουν εκπ/κοί με αυξημένα τυπικά προσόντα ( μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις κτλ). Οι μαθητές φοιτούν μετά απο κλήρωση. Τα πειραματικά έχουν διαφορετικά βιβλία - κάτι σαν πιλοτικά προγράμματα - και οι εκπ/κοί εχουν διαφορετικό ωράριο απο τους υπολοίπους. ( λιγότερο διδακτικό αλλά απλωμένο υποχρεωτικά εργασιακό....και κει, δεν κάνεις το τρίωρο και φεύγεις....μπορεί να έχεις πρώτη με τρίτη ώρα μάθημα μετά δύο ώρες κενό και μετά πάλι μάθημα. Τα πειραματικά διέπονται απο διαφορετικό κανονισμό λειτουργίας. Τα κριτήρια για μετάθεση βρίσκονται στην εγκύκλιο μεταθέσεων.
-
Από ότι ξέρω μετράνε:
1) Διδακτορικό. Αν έχεις "καπελώνεις" όλους τους άλλους που δεν έχουν και ας έχουν περισσότερα μόρια από σένα.
2) Μεταπτυχιακό. Αν έχεις "καπελώνεις" όλους τους άλλους που δεν έχουν (και εννοείται δεν έχουν και διδακτορικό) και ας έχουν περισσότερα μόρια από σένα.
3) Λοιπές επιμορφώσεις
4) Μόρια
Το προφανές που είναι το βίσμα, το παραλείπω....
-
Το προφανές που είναι το βίσμα, το παραλείπω....
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D +++++++++++++++++++++++++
-
Διαφορετικά βιβλία; και με τις πανελλήνιες τι γίνεται; ή αφορά μόνο τις μικρότερες τάξεις;
-
Δεν ισχύει ότι υπάρχουν διαφορετικά βιβλία ή προγράμματα στα πειραματικά σχολεία. Μειωμένο ωράριο υπάρχει μόνο για τους εκπαιδευτικούς στα πειραματικά γυμνάσια και λύκεια και όχι στα δημοτικά.
-
Έχει κάποιος ακούσει περιπτώσεις βίσματος; Δηλαδή να μπήκε χωρίς μεταπτυχιακό ενώ άλλοι που είχαν δεν μπήκαν ή να είχε διδακτορικό και να απορρίφθηκε;
-
Έχει κάποιος ακούσει περιπτώσεις βίσματος; Δηλαδή να μπήκε χωρίς μεταπτυχιακό ενώ άλλοι που είχαν δεν μπήκαν ή να είχε διδακτορικό και να απορρίφθηκε;
Στις μεταθέσεις τα κριτήρια είναι ξεκάθαρα και τέτοιες κραυγαλέες περιπτώσεις δεν έχουν ακουστεί, τουλάχιστον απ' όσο ξέρω. Στις αποσπάσεις όμως που ίσχυε το γνωστό καθεστώς, το "μέσο" έδινε κι έπαιρνε, καθότι τα συγκεκριμένα σχολεία ήταν και περιζήτητα λόγω του μειωμένου ωραρίου.
-
Δεν ισχύει ότι υπάρχουν διαφορετικά βιβλία ή προγράμματα στα πειραματικά σχολεία. Μειωμένο ωράριο υπάρχει μόνο για τους εκπαιδευτικούς στα πειραματικά γυμνάσια και λύκεια και όχι στα δημοτικά.
μα για αυτόν ακριβώς τον λόγο ονομάζονται Πειραματικά - γιατί πρώτα σε αυτά περνάνε νέες μεθοδολογίες, προγράμματα, βιβλία κα. Επομένως, όταν λέμε διαφορετικά βιβλία εννοούμε οτι πρώτα εκει δοκιμάζονται "πειραματίζονται" αν θες οι νέες εκδόσεις και εκδοχές και κατόπιν περνάνε και στα υπόλοιπα σχολεία της χώρας.
Ίσως να μην το διατύπωσα σωστά λοιπον προηγουμένως
-
αλλάζει τίποτα στον μισθό όσων είναι σε πειραματικά;
-
αλλάζει τίποτα στον μισθό όσων είναι σε πειραματικά;
απ΄οσο ξέρω δεν αμοιβονται παραπάνω αλλά δεν το λέω σίγουρα. Καλυτερα να γράψει κάποιος που το ξέρει σίγουρα αυτό.
-
Δεν υπάρχει επιπλέον επίδομα αν εργάζεσαι σε πειραματικό σχολείο.
Το ωράριο είναι μειωμένο κατά 5 διδακτικές ώρες στα πειραματικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτό ίσως είναι και ένα από τα κίνητρα για τη μετάθεση σε ένα τέτοιο σχολείο.
Στα περισσότερα πειραματικά δημοτικά δεν παρατηρείται συνωστισμός δασκάλων για μετάθεση σε αυτά. Στο πειραματικό σχολείο από το οποίο έχω εμπειρία (ράλλειος) πολλοί από τους συναδέλφους ήταν νεοδιόριστοι ή και αναπληρωτές, εφόσον δεν υπήρχε ενδιαφέρον από δασκάλους με αυξημένα προσόντα.
Σκοπός των πειραματικών σχολείων (σύμφωνα με το νόμο ίδρυσης τους) είναι η εφαρμογή πειραματικών προγραμμάτων και μεθοδολογιών, καθώς και η πρακτική άσκηση των φοιτητών. Αυτά στα χαρτιά... Η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Κάποια από τα πειραματικά είναι αρκετά καλά σχολεία, όμως δε διαφοροποιούνται σε κάτι ουσιαστικό από τα υπόλοιπα σχολεία. Θα έπρεπε τα καινούρια βιβλία να εφαρμοστούν πρώτα πιλοτικά σε αυτά τα σχολεία. Τίποτα τέτοιο δεν έγινε. Τα περισσότερα πειραματικά της δευτεροβάθμιας δεν έχουν καμιά σύνδεση με το πανεπιστήμιο.
Άλλωστε σε λίγες εβδομάδες αναμένεται νομοσχέδιο για αλλαγή στη λειτουργία των πειραματικών σχολείων και πολλά από αυτά που συζητάμε τώρα μπορεί να μη συνεχίζουν να ισχύουν.
-
Καλησπέρα! Κάποιος που έχει μεν μεταπτυχιακό, είναι υποψήφιος διδάκτωρ αλλά έχει λίγη προυπηρεσία (5-το μίνιμουμ που απαιτείται) πιστεύετε πως έχει ελ΄πιδες να βρει πειραματικό σε Αττικη? Μιλάω για ΠΕΟ2...Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη!
-
Καλησπέρα και καλώς ήλθες στο φόρουμ - βλέπω είναι το πρώτο σου μήνυμα αυτό!
Λοιπον, εφ όσων ξέρω δεν προβλέπονται ξεχωριστοί διορισμοί για τα πειραματικά. (στη β/θμια τουλάχιστον). Όσοι δουλεύουν σε αυτά έχουν τοποθετηθεί είτε ύστερα από μετάθεση είτε με βελτίωση θέσης ή οριστικη τοποθέτηση. Πράγμα που σημαίνει οτί αφού πρώτα διορισθείς και εφόσον έχεις αυξημένα προσόντα, μπορεις να τοποθετηθείς σε πειραματικό.
Για την Αθηνα δε, υπενθυμίζω ότι όπως και στη Θεσσαλονίκη δεν προβλέπονται διορισμοί στις περιοχές αυτές.
-
Για να μετατεθείς σε πειραματικό, πρέπει να υποβάλεις ξεχωριστή αίτηση από αυτή της μετάθεσης απο ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΕΔΕ. Στην αίτηση αυτή επισυνάπτεις τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (επικυρωμένους τίτλους σπουδών) και βιογραφικό σημείωμα και, μάλιστα, για να γίνει δεκτή η αίτησή σου, πρέπει να έχεις τουλάχιστον πενταετή διδακτική πρϋπηρεσία, δηλαδή ο χρόνος υπηρέτησης σε δευτεροβάθμιες, υπουργείο, άδειες κλπ. δεν υπολογίζεται. Φέτος υπήρχαν αρκετά κενά φιλολόγων στα πειραματικά. Συγκεκριμένα για την Α και
-
Και για όσους ενδιαφέρονται το σχέδιο νόμου που αφορά το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των πρότυπων πειραματικών σχολείων (από την 55 και εξής σελίδα του pdf)
http://www.alfavita.gr/sxedio_nomou.pdf (http://www.alfavita.gr/sxedio_nomou.pdf)
Σε κάποιο σημείο ορίζονται και τα κριτήρια για να διδάξει κάποιος σε αυτό. Αυτά μάλλον θα ισχύουν για του χρόνου
-
Καθιερώνεται η συνέντευξη για την μετάθεση σε πειραματικό. Αυτό τα λέει όλα.
-
και βέβαια να προσθέσω ότι με το νέο νόμο οι θέσεις των εκπαιδευτικών στα πειραματικά θα είναι με θητεία 5 ετών και όχι μόνιμες.
Επομένως από εδώ και πέρα δεν μιλάμε για μεταθέσεις στα πειραματικά αλλά για θέσεις με θητεία.
-
'Οταν λέμε με θητεία; αν λήξει η θητεία σου σε απολύουν ή πας στην περιφέρεια που ανήκεις;
-
'Οταν λέμε με θητεία; αν λήξει η θητεία σου σε απολύουν ή πας στην περιφέρεια που ανήκεις;
ακριβώς με τη λήξη της πανταετίας ... ξανακάνεις αίτηση για την κατάληψη της θέσης και αν βρεθεί κάποιος άλλος με περισσότερα τυπικά προσόντα πας στο σχολείο που ανήκεις οργανικά.
-
ακριβώς με τη λήξη της πανταετίας ... ξανακάνεις αίτηση για την κατάληψη της θέσης και αν βρεθεί κάποιος άλλος με περισσότερα τυπικά προσόντα πας στο σχολείο που ανήκεις οργανικά.
Σε ευχαριστώ πολύ knaison!
Άλλη μια ερώτηση. Λέει το σχέδιο νόμου: ίδρυση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου.... Το ιδιωτικού, τι έννοεί?
-
δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου γίνε πιο σαφής.
Σε ποιο άρθρο αναφέρεσαι?
-
Στο Αρθρο 1, το οποίο αναφέρεται στο ΙνστιτούτοΕκπαιδευτικής Πολιτικής. Αυτό ορίζει ως νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου
http://www.alfavita.gr/sxedio_nomou.pdf
-
Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω κάτι αν γνωρίζει κάποιος. Αυτοί που πήραν οργανική στα πειραματικά σχολεία θα είναι για πάντα στα πειραματικά; Από ότι βλέπω δινονται μόνο κενά στα πειραματικά σχολεία αλλά όχι όλες οι θέσεις προς διεκδίκηση.
-
Δε δίνονται οργανικές θέσεις στα πειραματικά, άλλαξε κάτι;
-
δεν υπάρχουν πλέον οργανικές σε πειραματικά , μόνο με θητεία, απόσπαση , διάθεση δεν ξέρω τι άλλο, αλλά κανείς δεν παίρνει πλέον ούτε χάνει την οργανική του , αν έχει, υπηρετώντας σε πειραματικό-πρότυπο (πήραν οργανικές μάλιστα στο πυσπε/πύσδε του πειραματικού πολλοί κατά προτεραιότητα-σκανδαλωδώς για εμένα)
-
aporias, αφού έγιναν κάποια σχολεία πρότυπα και χάθηκαν οι οργανικές, δεν έπρεπε να αποκατασταθούν οι συνάδερφοι;
-
υπήρξε πρόβλεψη (όχι βέβαια όπως για όσους ήταν σε θητεία και είχαν χάσει εν γνώσει τους τις οργανικές τους και μερικοί βρέθηκαν στην περιοχή συμφερόντων τους με προτεραιότητα έξω από το πλαίσιο των μεταθέσεων , για αυτούς μιλάω, όχι για τις μετατροπές και όσους βρέθηκαν άδικα κατ'εμέ χωρίς οργανική). έχει μπερδέψει λίγο τις διαδικασίες νομίζω.
*εγώ είμαι κατά των πολλών πειραματικών των μην συνδεδεμένων με σχολές και των σχολείων ντεμέκ ελίτ (τα γειτονικά των πανεπιστημίων σχολεία πειραματικά για τα πειράματα με το υπάρχον δυναμικό ή ακόμα καλύτερα ανά 3ετία πχ ορισμός άλλων σχολείων ως πειραματικών για στατιστικούς λόγους) . και διατήρηση μόνο των ιστορικών προτύπων, των κληροδοτημάτων κλπ (βαρβάκειο, ανάβρυτα κλπ).