Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: olpc στις Απριλίου 07, 2007, 12:04:49 pm

Τίτλος: Τέλος η Πληροφορική στο Δημοτικό
Αποστολή από: olpc στις Απριλίου 07, 2007, 12:04:49 pm
   Το παρακάτω είναι από τη χθεσινή καθημερινή. Ο Αλέξης Ζαβράς είναι από τους επικεφαλείς του έργου του υπολογιστή των 100$. Όταν λοιπόν ο ίδιος λέει ότι δεν θεωρεί την πληροφορική σημαντική ως γνωστικό αντικείμενο στο δημοτικό, κάτι δεν θα ξέρει παραπάνω;

Ελάχιστα έως καθόλου απαραίτητη θεωρεί ο κ. Αλέξης Ζάβρας ότι είναι η διδασκαλία της Πληροφορικής στο Δημοτικό. «Οσον αφορά την Πληροφορική ως επιστήμη των υπολογιστών, προφανώς το Δημοτικό δεν είναι η κατάλληλη βαθμίδα εκπαίδευσης. Αν και μέσα από το περιβάλλον του Μαθητικού Υπολογιστή τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τις έννοιες του προγραμματισμού, για παράδειγμα. Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει ως ιδιαίτερο μαθησιακό αντικείμενο. Ως απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης υπολογιστή, θεωρώ ότι το σχολείο έχει αντικείμενο την παροχή εκπαίδευσης και γενικότερα παιδείας, και σίγουρα όχι ένα τέτοιο ρόλο. Επίσης, η «συμβατική» χρήση υπολογιστή από ενήλικες εργαζόμενους γραφείου δεν έχει νόημα να μεταφέρεται στα παιδιά, που έχουν διαφορετικές ανάγκες».


που σημαίνει ότι όσοι τρέχουμε στα δημοτικά, μάλλον κάνουμε μια απέλπιδα προσπάθεια για διορισμό, απλά δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα
Τίτλος: Απ: Τέλος η Πληροφορική στο Δημοτικό
Αποστολή από: vasg στις Απριλίου 07, 2007, 12:57:59 pm
Και επειδή το λεέι ο Αλέξης Ζαβράς από τους επικεφαλείς του έργου του υπολογιστή των 100$, δεν σημαίνει ότι θα γίνει και έτσι.
Το ΙΤΥ και οι ΕΤΠΕ, άλλα μηνύματα περνάνε και άλλα προσπαθόυν να επιτύχουν.
Τίτλος: Απ: Τέλος η Πληροφορική στο Δημοτικό
Αποστολή από: heren στις Απριλίου 07, 2007, 01:03:06 pm
δεν αναιρει τη χρηση Η/Υ ως μεσο εκπαιδευσης!!απλα η αποψη του ειναι οτι δεν ειναι απαραιτητο να μπει ως αυτουσιο μαθημα.
Παντως εντυπωση με κανει που οι γονεις δινουν τα λεφτα της κεφαλης τους και στενλουν τα παιδακια να παρουν πτυχιο πιστοποιησης χρησης Η/Υ (πχ. ecdl).
Τα παιδια αγαπαν τον Η/Υ και μονο ενας εξειδικευμενος μπορει να τα δωσει να καταλαβουν ποια ειναι η χρηση του και οι δυνατοτητες του.
Αποψη μου ειναι να μπει σαν μαθημα σε συνεργασια με αλλα μαθηματα κορμου. πχ τεστ δεξιοτητων στα μαθηματικα, κουιζ με αντικειμενο την ιστορια, την γεωγραφια, ευρεση πληροφοριων μεσω internet κ.α.
Στο μαθημα της τεχνολογιας στο γυμνασιο και στο λυκειο οι καθηγητες ζηταν εργασιες ΜΟΝΟ απο Η/Υ και τα παιδια βρισκουν πληροφοριες ΜΟΝΟ απο το internet.Οποτε απαιτειται η γνωση χρησης Η/Υ, γιατι να μην γνωριζουν τα παιδια πεντε πραγματα απο το δημοτικο?
Αν μπει σαν μαθημα στο δημοτικο και οι γονεις θα γλιτωσουν τα εξοδα φροντιστηριου και τα παιδια θα συνεχισουν να εχουν το μερακι να μαθαινουν νεα πραγματα.
Ας μην ξεχναμε οτι σε πολλες χωρες τα παιδακια πανε σχολειο με το laptop και οχι τη σχολικη τσαντα που ζυγιζει 15 κιλα!
η εισαγωγη του μαθηματος ειναι μια θετικη εξελιξη της εκπαιδευσης και συμβαδιζει με την εποχη μας
Τίτλος: Απ: Τέλος η Πληροφορική στο Δημοτικό
Αποστολή από: mavoglou στις Απριλίου 07, 2007, 07:55:16 pm
Ο Αλέξης Ζαβράς είναι από τους επικεφαλείς του έργου του υπολογιστή των 100$. Όταν λοιπόν ο ίδιος λέει ότι δεν θεωρεί την πληροφορική σημαντική ως γνωστικό αντικείμενο στο δημοτικό, κάτι δεν θα ξέρει παραπάνω;
που σημαίνει ότι όσοι τρέχουμε στα δημοτικά, μάλλον κάνουμε μια απέλπιδα προσπάθεια για διορισμό, απλά δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα

Όχι δεν ξέρει κάτι παραπάνω. Τη προσωπική του γνώμη του είπε, και είχε βέβαια κάθε δικαίωμα να την πει.
Τίτλος: Απ: Τέλος η Πληροφορική στο Δημοτικό
Αποστολή από: psych@ra στις Ιουνίου 01, 2007, 02:15:32 pm
Το μυαλό των παιδιών στο δημοτικό "ρουφάει" τις γνώσεις με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Η πληροφορική πρέπει να διδάσκεται όσο πιο νωρίς γίνεται. Τις επόμενες δεκαετίες οι μαθητές θα κυκλοφορούν με laptop...
Όχι πληροφορική μόνο στα ολοήμερα. Οι μισοί μαθητές θα γνωρίζουν πληροφορική και όσοι δεν έχουν πάει σε ολοήμερο, όχι;
O καθηγητής πληροφορικής στο γυμνάσιο θα έχει να κάνει με δύο ομάδες, με διαφορετικό επίπεδο;