Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: palaipso στις Σεπτεμβρίου 06, 2009, 12:53:59 pm
-
Στο φροντιστήριο έχω αναλάβει το μάθημα της έκθεσης-έκφρασης στη γ λυκείου. Ο ένας απο τους δύο μαθητές είναι δυσλεκτικός και αρκετά καλός στον προφορικό λόγο. Νομίζεται ότι θα είναι καλύτερο να ετοιμάζω άλλου είδους σημειώσεις για τον συγκεκριμένο μαθητή και άλλες σημειώσεις για τον μαθητή (θεωρητικη κατευθυνση) που θα εξεταστεί γραπτά;
Δώστε καμιά ιδέα.
-
Εξαρτάται από το επίπεδο δυσλεξίας του παιδιού. Αν δεις ότι καταλαβαίνει τις σημειώσεις που δίνεις και στον άλλο μαθητή, δώσε τα ίδια! Έτσι θα αποφύγεις και τυχόν προβλήματα μειονεξίας που μπορεί άθελά σου να προκαλέσεις στο δυσλεκτικό παιδί. Από κει και πέρα στο γραπτό λόγο, όσο μπορεί. Απλά με την πρώτη ευκαιρία μίλησε μαζί του και δώστου να καταλάβει ότι δεν του συμβαίνει κάτι φοβερό, γιατί αυτό δεν τον εμποδίζει να γίνει ένας ευσυνείδητος επαγγελματίας ή σωστός οικογενειάρχης. Δεν τον κοροιδεύεις, την αλήθεια του λες. Έτσι και θα σε εμπιστευτεί και θα παλέψει μαζί σου. Δες και τις οδηγίες του ΥΠΕΠΘ για τον τρόπο εξέτασης αυτής της κατηγορίας μαθητών (θα καταλάβεις πόσο επιεικής θα είσαι στη διόρθωση)
-
Η συνάδελφος που είχε το παιδί στην
-
Επίσης, στο γραπτό, βάλτον όταν τελειώνει να το δαβάζει ανάποδα (από το τέλος προς την αρχή). Έτσι θα μπορεί να επικεντρωθεί στις λέξεις και να βρει κάποια λάθη ή αναγραμματισμούς και όχι στο νόημα αυτών που γράφει και να μπερδεύεται