Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: klasikos στις Σεπτεμβρίου 13, 2009, 08:23:40 pm
-
Να διεκδικήσουμε εδώ και τώρα : 3 φορές επιτυχόντες = διοριστέοι. Ας εξομοιωθούμε τρόπον τινά με τους έχοντες προϋπηρεσία. Γιατί τα μόρια ΑΣΕΠ που κερδίσαμε με τον ιδρώτα μας και το διάβασμά μας να συρρικνώνονται και τελικά να μηδενίζονται;!Να γνωρίζουμε έτσι πως αν δώσουμε μια-δυο φορές ακόμα θα διοριστούμε κι ότι δεν παίρνουμε μέρος σε κλήρωση (υπενθυμίζω ότι στο ΑΣΕΠ 2009 οι πιθανότητες διορισμού των φιλολόγων ήταν 1 στις 39 και με την αόχ΄ξ 1 στις 33).
-
εχεις δικιο συναδελφε συμφωνω απολυτως πως θα το πετυχουμε?
-
Πάντως όχι μόνο με διαδικτυακό αγώνα. Το διαδίκτυο μόνο συσπείρωση μπορεί να προσφέρει.
Από κει και πέρα πρέπει όλοι οι θιγόμενοι να αντιδρούν με όποιο τρόπο μπορούν.
Προσπάθεια έχει γίνει και παλαιότερα. Δείτε :
http://clubs.pathfinder.gr/adioristoiasep
http://clubs.pathfinder.gr/asep_2002
http://clubs.pathfinder.gr/epityxontes
-
Συμφωνω και εγω απολυτα. Δεν μπορει να διατηρουνται τα μορια απο προσθετη,ΣΔΕ, εκκλησιαστικα,Σιβιτανιδειο κ.α. και εμεις που φτυσαμε αιμα να περασουμε ΑΣΕΠ να χανουμε τα μορια.Πώς θα το διεκδικησουμε;
-
Πρέπει να διεκδικήσουμε ουσιαστικά τα κεκτημένα. Μία καλή λύση θα ήταν να στέλναμε τα δίκαια αιτήματά μας στον νυν και τον μέλλοντα υπουργό παιδείας. Καλώς οι συνάδελφοι παίρνουν τα μόρια προύποπηρεσίας, δεν είμαι αντίθετος σ' αυτό, όμως εμείς γιατί να τα χάνουμε; Δε λέω να διορίζονται όλοι οι επιτυχόντες, κάτι τέτοιο ουσιαστικά θα ήταν ανέφικτο(αν και θα ήταν δίκαιο), αλλά όποιος είναι τρεις τουλάχιστον φορές επιτυχές οφείλει το ΥΠΕΠΘ να τον διορίζει!!!Αυτό πρέπει να το απαιτήσουμε!! 3 φορές επιτυχών σημαίνει 6 χρόνια αναμονής... Μέχρι ποια ηλικία ποια θα δίνουμε 'πανελλαδικές"; Και ως πότε το πτυχίο μας θα απαξιώνεται;!
-
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω και θα εξηγήσω γιατί. Θεωρώ ότι η δημιουργία άλλης μιας κατηγορίας διοριστέων απλώς θα αποδυναμώσει το γενικότερο επιχείρημα που έχουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι για το διορισμό μας θα πρέπει είναι απαραίτητο το πτυχίο μας και ΜΟΝΟ. Υπάρχει ήδη το 40%, το 24μηνο+ΑΣΕΠ, το 20% των τρίτεκνων που διορίζονται αναπληρωτές, η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής που μετράει στους ενιαίους πίνακες και αυτά είναι τα νόμιμα, για να μην αρχίσω και αραδιάζω τις τρύπες από την ΠΔΣ, εκκλησιαστικά και πάει λέγοντας. Νομίζω ότι ως κλάδος έχουμε πολύ βασικότερα αιτήματα να διεκδικήσουμε (όπως για παράδειγμα περισσότεροι διορισμοί με τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα και τη δημιουργία των ολοημέρων γυμνασίων, για τα οποία η ΕΕ είναι έτοιμη να μας ρίξει ένα ωραιότατο πρόστιμο). Κοινώς, καλύτερα να διεκδικήσουμε ευρύτερα αιτήματα που θα ευνοήσουν τον κλάδο μας ως σύνολο. Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι δις επιτυχούσα και μια τέτοια ρύθμιση σαφώς με ευνοεί, καθώς θα ήθελα κι εγώ τα χαμένα μου μόρια από τον ΑΣΕΠ του 2007. Αλλα θεωρώ ότι είναι πολύ βασικότερο να διεκδικήσω ρυθμίσεις που θα ευνοήσουν τον κλάδο μας συνολικά και όχι μια μικρή μερίδα. Εξάλλου, είναι προς το συμφέρον του Υπουργείου να μας διασπά ως ομάδα και να ευνοεί ρυθμίσεις που στρέφουν τους μεν εναντίον των δε, έτσι ώστε να μην είμαστε σε θέση ως κλάδος να διεκδικήσουμε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διορισμού μας.
-
Δεν θα έπρεπε επίσης οι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται σε ΣΔΕ, ΠΔΣ, ΕΠΑΛ και γενικά σε όσες δομές εκπαίδευσης είναι εκτός πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων και τις οποίες αναγνωρίζει ο ΑΣΕΠ ως αποδεκτή προυπηρεσία και την μοριοδοτεί ,να απορροφώνται από τον πίνακα επιτυχόντων? Καλή η προυπηρεσία εντάξει ( για όποιον μπορεί να την αποκτήσει ) αλλά δεν θα έπρεπε αυτός ο πίνακας επιτυχόντων να έχει ένα νόημα? Αφού ο ΑΣΕΠ αναγνωρίζει όποια προυπηρεσία αναγνωρίζει ας τη προσφέρει κιόλας στα άτομα που βρίσκονται στο πίνακά του. Το βρίσκετε παράλογο?
-
Αυτά που γράφεις είναι ασφαλώς πολύ σωστά και πράγματι θα ευνοούσαν τον κλάδο στο σύνολό του, κάτι που θα επιθυμούσαμε όλοι. 'Ομως, το ΥΠΕΠ ,δυστυχώς για όλους μας, ποτέ δε θα τα εφαρμόσει. Έγραψα να διορίζονται οι έχοντες 3 επιτυχίες, γιατί δε θεωρώ ότι είναι μικρός, αλλά ούτε και τυχαίος ο αριθμός επιτυχίας. Εγώ, πάντως, δεν μπορώ να φαντάζομαι τον εαυτό μου να δίνω και να ξαναδίνω και να ξαναδίνω μέχρι να πιάσω το 'τζόκερ'... Και αφού βγαίνουν πάντα ευνοικές ρυθμίσεις για τους έχοντες προυπηρεσία (και βέβαια καλώς βγαίνουν, γιατί οι άνθρωποι έχουν δουλέψει), γιατί να μην βγει μία και για μας; Στο κάτω-κάτω την αξίζουμε.
-
Δεν θα έπρεπε επίσης οι εκπαιδευτικοί που προσλαμβάνονται σε ΣΔΕ, ΠΔΣ, ΕΠΑΛ και γενικά σε όσες δομές εκπαίδευσης είναι εκτός πινάκων αναπληρωτών και ωρομισθίων και τις οποίες αναγνωρίζει ο ΑΣΕΠ ως αποδεκτή προυπηρεσία και την μοριοδοτεί ,να απορροφώνται από τον πίνακα επιτυχόντων? Καλή η προυπηρεσία εντάξει ( για όποιον μπορεί να την αποκτήσει ) αλλά δεν θα έπρεπε αυτός ο πίνακας επιτυχόντων να έχει ένα νόημα? Αφού ο ΑΣΕΠ αναγνωρίζει όποια προυπηρεσία αναγνωρίζει ας τη προσφέρει κιόλας στα άτομα που βρίσκονται στο πίνακά του. Το βρίσκετε παράλογο?
Συμφωνώ απολύτως. Για αυτό το αίτημα, θα έτρεχα μέχρι να ματώσουν τα πόδια μου. Η μόνη προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται στον πίνακα αναπληρωτών/ωρομισθίων πρέπει να είναι η προϋπηρεσία που αποκτάται από θέσεις που καλύπτονται από τους πίνακες αυτούς. Αλλά σαν αίτημα αυτό, απ'όσο ξέρω, δεν έχει διεκδικηθεί μαζικά, γιατί -και εδώ επαναλαμβάνομαι- η κάθε ομάδα προσπαθεί να πιέσει για τα συγκεκριμένα κριτήρια που τη βολεύουν (δεν εννοώ εδώ ότι τα κριτήρια αυτά είναι λάθος, μάλλον το αντίθετο συμβαίνει). Αν έχεις κάτι να προτείνεις, πάντως, ξέρω πολύ κόσμο που θα ανταποκριθεί. ;)
-
Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω και θα εξηγήσω γιατί. Θεωρώ ότι η δημιουργία άλλης μιας κατηγορίας διοριστέων απλώς θα αποδυναμώσει το γενικότερο επιχείρημα που έχουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι για το διορισμό μας θα πρέπει είναι απαραίτητο το πτυχίο μας και ΜΟΝΟ. Υπάρχει ήδη το 40%, το 24μηνο+ΑΣΕΠ, το 20% των τρίτεκνων που διορίζονται αναπληρωτές, η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής που μετράει στους ενιαίους πίνακες και αυτά είναι τα νόμιμα, για να μην αρχίσω και αραδιάζω τις τρύπες από την ΠΔΣ, εκκλησιαστικά και πάει λέγοντας. Νομίζω ότι ως κλάδος έχουμε πολύ βασικότερα αιτήματα να διεκδικήσουμε (όπως για παράδειγμα περισσότεροι διορισμοί με τη μείωση των μαθητών ανά τμήμα και τη δημιουργία των ολοημέρων γυμνασίων, για τα οποία η ΕΕ είναι έτοιμη να μας ρίξει ένα ωραιότατο πρόστιμο). Κοινώς, καλύτερα να διεκδικήσουμε ευρύτερα αιτήματα που θα ευνοήσουν τον κλάδο μας ως σύνολο. Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι δις επιτυχούσα και μια τέτοια ρύθμιση σαφώς με ευνοεί, καθώς θα ήθελα κι εγώ τα χαμένα μου μόρια από τον ΑΣΕΠ του 2007. Αλλα θεωρώ ότι είναι πολύ βασικότερο να διεκδικήσω ρυθμίσεις που θα ευνοήσουν τον κλάδο μας συνολικά και όχι μια μικρή μερίδα. Εξάλλου, είναι προς το συμφέρον του Υπουργείου να μας διασπά ως ομάδα και να ευνοεί ρυθμίσεις που στρέφουν τους μεν εναντίον των δε, έτσι ώστε να μην είμαστε σε θέση ως κλάδος να διεκδικήσουμε ουσιαστικές αλλαγές στον τρόπο διορισμού μας. Νομιζω οτι το να ζηταμε μαζικους διορισμους ειναι λιγο ουτοπικο απο τη στιγμη που καθε χρονο οι διορισμοι μειωνονται.Ας διεκδικησουμε οσοι εχουμε κοπιασει με τον ΑΣΕΠ οτι μας ανηκει.Και εγω θα ετρεχα πολυ για ενα τετοιο αιτημα.
-
Η αλήθεια είναι ότι δε ξέρω τι να προτείνω..έχουν κολλήσει οι περισσότεροι με τους οαεδιτες λες και ειναι το μόνο πρόβλημα..όμως οι οαεδίτες οργανώθηκαν, πάλεψαν, ζήτησαν και κέρδισαν .. το ίδιο και οι πολύτεκνοι..εμείς τώρα από την άλλη δε ζητάμε τιποτα.. μόνο αντιδρούμε και για κάποιο ανεξήγητο λόγο αντιδρούμε μόνο για τις θέσεις που χάνουμε από τους οαεδίτες ενώ χάνουμε και στο πίνακα αναπληρωτών και στο πίνακα του ΑΣΕΠ από όλα τα είδη προυπηρεσίας. Δεν ξέρω πώς ακριβώς αυτοί πιέζουν και καταφέρνουν αλλαγές νόμων . Εμας και να πάμε στο υπουργείο θα μας πούν ότι σύμφωνα με το νόμο ο πίνακας των επιτυχόντων έχει ισχύ 2 χρόνια και χαρη σας κάνουμε που παίρνετε και 2 επιπλέον χρόνια μόρια έστω και τα μισά. Κανονικά ο ΑΣΕΠ δεν είναι αυτός που έπρεπε να πιέσει το υπουργείο να κάνει διαφανείς προσλήψεις? Και γενικά νομίζω ότι η διαμαρτυρία πρέπει να γίνει στον ΑΣΕΠ που δε βλέπει ότι προκηρύσει ένα διαγωνισμό για 100 θέσεις ενώ οι κενές θέσεις είναι 1000..
-
συναδελφοι αντι να γκρινιαζουμε καλο θα ηταν να διεκδικησουμε καποια πραγματα και τα ολοημερα γυμνασια θα ηταν μια κλη αρχη.ευχαριστω
-
Να καταργηθεί ο ενιαίος πίνακας 40% και να προσλαμβάνονται όλοι από τον ΑΣΕΠ,αξιοκρατικά.Να γίνονται όλα από κει..προσλήψεις αναπληρωτών/ωρομισθίων από επιτυχόντες...τέρμα στα παράθυρα και στις τράμπες...
-
αυτο δεν προκειται να συμβει (προσωπικη εκτιμηση) γι αυτο και θα πρεπει να θεσουμε εφικτους στοχους, εστω οσο γινεται λιγοτερα παραθυρα και ολοημερα γυμνασια.ευχαριστω
-
Να αλλάξει το ποσοστό για αρχή από 60% σε 80%..έπρεπε ήδη να είχε γίνει..και σιγά σιγά όλο..μετά εύκολα αναπληρωτές,ωρομίσθιοικλπ,κλπ από τους επιτυχόντες..όλα γίνονται mimelismoni...θέλει αγώνα όμως για να γυρίσει ο ήλιος από την άλλη πλευρά...
-
Υπαρχουν πολλοι που ειναι κατα του ΑΣΕΠ γιατι δεν θελουν να κουραστουν ιδιαιτερα και γιατι εχουν τον "τροπο"τους,ωστοσο οσοι εχουμε προσπαθησει με μονο οπλο μας τονΑΣΕΠ ,και μαλιστα πολλες φορες, ειμαστε ακομα περισσοτεροι.Ας οργανωθουμε με αιτηματα υπερ του ΑΣΕΠ οπως 3 φορες επιτυχοντες=διοριστεοι και σταδιακηκαταργηση του 40 τοις εκατο οπως ειχαν πει αρχικα με τη θεσπιση του ΑΣΕΠ.Τα παραθυρα πρεπει να κλεισουν.
-
κατ'αρχας συμφωνω με το σκεπτικο και τις προτασεις της elranna.
Μηπως θα επρεπε να διεκδικησουμε μεσα σε ολα αυτα, που σιγουρα θα χρειαστουν χρονο και ...χρημα,και τουτο:
ποιο δηλαδη?
δηλαδη,κατι το απολυτα εφικτο και λογικο και δικαιο. να αλλαξει ο τροπος εξετασης και ποσοστου στα μαθηματα του ασεπ. και εξηγουμαι:
η ειδικη διδακτικη που θεωρειται απο ολους και ειναι το κυριο και σηματικο μαθημα κλειδι γαι το διορισμο να παψει να εχει βαρυτητα 30% στη συνολικη βαθμολογια του 100%, γιατι η βαθμολογηση του ειναι απολυτα υποκειμενικη και ο παραγοντας τυχη δρα καταλυτικα. θα μπορουσε να εχει 20%,ας πουμε.
επισης, αντι των τριων γνωστικων αντικειμενων να εξεταζομαστε (για φιλολογους μιλαω τωρα) σε 2 κατ επιλογην. δεν ειναι δυνατον τωρα πλεον που η υλη δεν μενει μονο στα σχολικα να φορτωνομαστε με τοσο ογκο εξεταστεας υλης! θεωρω οτι η επιλογη 2 απο τα 3 αντικειμενα ειναι μια σωστη προταση και καπως βολικη μιας και δεν εχουμε μονο μας κυριο μελημα και εγνοια ξυπναμε κοιμομαστε τον ΑΣΕΠ! πολλοι απο μας για να μη πω ολοι μας ασχολουμαστε και με αλλα πραγματα ή καποιοι εχουν οικογενεια δικη τους κλπ κλπ.
CHRISOULA, για βαλε μπροστα μετα τις εκλογες να μας δωσουν την υλη. αντε το εχουν παρακανει....
ειναι που ειναι τεραστια, τη δινουν και μεσα στο καλοκαιρι, τι να προλαβει κανεις?
-
Συμφωνώ απόλυτα Μάρκο. Ο διαγωνισμός έχει γίνει πλέον βραχνάς και το χειρότερο είναι δύσκολο να εναρμονιστεί με τη καθημερινότητα του καθενος..όταν υπαρχουν βιοποριστικά προβλήματα, όταν είσαι αναγκασμένος να κάνεις 2 δουλειές για να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις μιας οικογένειας, ο όγκος της ύλης του ασεπ μοιάζει απλα με το κερασάκι στη τούρτα...
-
και να προσθεσω και τουτο: 3 επιτυχιες=διορισμος δεν ειναι ευκολο να θεσπιστει. αλλα ακομα και ετσι να γινει, πιστευετε οτι δεν θα δυσκολεψουν ακομα περισσοτερο τον διαγωνισμο ωστε ελαχιστοι να πετυχαινουν? συνεπως, μη τραβαμε στα ακρα το σχοινι γιατι αυτοι που θα πεσουν θα ειμαστε εμεις. Νομιζω οτι αλλου ειναι η λυση: ολοημερα, μικρες ταξεις σε αριθμο μαθητων κλπ κλπ
-
Εμπρός για ολοήμερα γυμνάσια!
Θέλω να προσθέσω το εξής: Διεκδικήθηκε και κερδήθηκε από κάποιους -και κατά τη γνώμη μου, δίκαια- ο διορισμός με 24μηνο+επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Τότε, όμως δεν υπολογίσαμε ότι αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα 2 πράγματα. Πρώτον, την αύξηση δυσκολίας των θεμάτων του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότεροι αυτοί με επιτυχία στον ΑΣΕΠ και δεύτερον, μείωση των θέσεων που προκηρύσσονται για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κάγκελο μείναμε όταν είδαμε τις 480 θέσεις για τον ΑΣΕΠ του 2009. Η διεκδίκηση του αιτήματος για διορισμό όσων έχουν τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Μεγαλύτερη δυσκολία στα θέματα και τσεκούρωμα στη διόρθωση και ακόμα μεγαλύτερη μείωση των διορισμών μέσω του διαγωνισμού.
-
συμφωνω κι επαυξανω!!το πασοκ και οχι μονο εχει μιλησει για ολοημερα σχολεια (προσοχη παγιδα:οχι συγκεκριμενα ολοημερα γυμνασια)
ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ!
-
την Παρασκευή το πρωί στις συκιές θεσσαλονίκης έγινε παρέμβαση από 15
> περίπου ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς το πρωί στις 9, κατά τον αγιασμό
> σχολείου της περιοχής όπου παρεβρίσκοταν ο πρόεδρος του πασοκ και η
> αννα διαμαντοπούλου. σηκώθηκε πανό κατά την ομιλία του παπανδρέου το
> οποίο και παρέμεινε καθόλη την ομιλία του και έγραφε: "κατάργηση της
> ωρομισθίας. μαζικοί διορισμοί. όχι στην ελαστική εργασία. πρωτοβουλία
> ωρομισθίων εκπαιδευτικών"
>
> μια πολύ εικόνα μπορείτε να έχετε στα πρώτα 20-30 δευτερόλεπτα του
> παρακάτω video:
> http://www.youtube.com/watch?v=P0MitLz8ABY
> (αν βρει κανείς κάτι άλλο ας το στείλει)
>
> Έπειτα πλησιάσαμε τους δύο, τους δώσαμε το πανελλαδικό ψήφισμα και
> ρωτήσαμε τι θα γίνει με την ωρομισθία.
> Ο παπανδρέου είπε πως "το ξέρω το πρόβλημα" ενώ η διαμαντοπούλου
> επανέλαβε και πάλι πως "θέση του πασοκ είναι η κατάργηση της
> ωρομισθίας"
> ----------------------------------------------------------------
> Συνάδελφοι ενημερώστε μας για τις αποφάσεις της συνέλευσης της Αθήνας
>
> ΝΕΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ "ΠΡΩΤΟ
-
Εμπρός για τον ολοκληρωτικό ευνουχισμό των επιτυχόντων ΑΣΕΠ!
Όλοι οι ωρομίσθιοι να διοριστούν άμεσα!
ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. να κυβερνάνε πάντα, να φτιάχνουνε ρυθμίσεις, να διορίζουν όλους τους έχοντες έστω και μισή ώρα προϋπηρεσία, που, ως γνωστόν, αποτελεί το ύψιστο κριτήριο αξίας εκπαιδευτικού έργου!
Άχ, ρε Ελλάδα με τους Ελληνάρες σου!
-
Εμπρός για ολοήμερα γυμνάσια!
Θέλω να προσθέσω το εξής: Διεκδικήθηκε και κερδήθηκε από κάποιους -και κατά τη γνώμη μου, δίκαια- ο διορισμός με 24μηνο+επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Τότε, όμως δεν υπολογίσαμε ότι αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα 2 πράγματα. Πρώτον, την αύξηση δυσκολίας των θεμάτων του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότεροι αυτοί με επιτυχία στον ΑΣΕΠ και δεύτερον, μείωση των θέσεων που προκηρύσσονται για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κάγκελο μείναμε όταν είδαμε τις 480 θέσεις για τον ΑΣΕΠ του 2009. Η διεκδίκηση του αιτήματος για διορισμό όσων έχουν τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Μεγαλύτερη δυσκολία στα θέματα και τσεκούρωμα στη διόρθωση και ακόμα μεγαλύτερη μείωση των διορισμών μέσω του διαγωνισμού.
elranna μου, το ειχα επισημανει και μαλιστα βρεθηκα αντιμετωπος με τους 24μηνιτες που κτυπουσαν παλαμακια και με ταρατατζουμ. και εγω ελεγα πως φυσικα εχουν δικιο, αλλα ανοιγουν οι ασκοι του Αιολου (οαεδιτες, 3τεκνοι κλπ κλπ) και ουτε σε αυτο διαψευστηκα.
> > Ο παπανδρέου είπε πως "το ξέρω το πρόβλημα" ενώ η διαμαντοπούλου
> επανέλαβε και πάλι πως "θέση του πασοκ είναι η κατάργηση της
> ωρομισθίας"
> ----------------------------------------------------------------
>
ναι, τους πιστεψαμε τωρα!!! γιατι δεν τα εκαναν 5 χρονια πριν? καλα δεν το ξερετε οτι "ουδεις εχασε ....ΤΑΖΟΝΤΑΣ"
μακαρι να βγω ψευτης αλλα παλι σε 2 χρονια τα ιδια θα συζηταμε και δεν ξερω και για ποσα χρονια ακομα.
δεν φταινε αυτοι, πλην εμεις που τους ψηφιζουμε. αυτοι μας βλεπουν μονο ως μια ψηφο τιποτε αλλο. αυτη ειανι η αξια μας γιαυτους.Αλεκαρα μου, ποιος σε ακουει? ειμαστε μαζοχιστες τελικα. καλα μας κανουν!!!!!!!!!!!
-
Εμπρός για ολοήμερα γυμνάσια!
Θέλω να προσθέσω το εξής: Διεκδικήθηκε και κερδήθηκε από κάποιους -και κατά τη γνώμη μου, δίκαια- ο διορισμός με 24μηνο+επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Τότε, όμως δεν υπολογίσαμε ότι αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα 2 πράγματα. Πρώτον, την αύξηση δυσκολίας των θεμάτων του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότεροι αυτοί με επιτυχία στον ΑΣΕΠ και δεύτερον, μείωση των θέσεων που προκηρύσσονται για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Κάγκελο μείναμε όταν είδαμε τις 480 θέσεις για τον ΑΣΕΠ του 2009. Η διεκδίκηση του αιτήματος για διορισμό όσων έχουν τρεις επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, θεωρώ ότι θα έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Μεγαλύτερη δυσκολία στα θέματα και τσεκούρωμα στη διόρθωση και ακόμα μεγαλύτερη μείωση των διορισμών μέσω του διαγωνισμού.
elranna μου, το ειχα επισημανει και μαλιστα βρεθηκα αντιμετωπος με τους 24μηνιτες που κτυπουσαν παλαμακια και με ταρατατζουμ. και εγω ελεγα πως φυσικα εχουν δικιο, αλλα ανοιγουν οι ασκοι του Αιολου (οαεδιτες, 3τεκνοι κλπ κλπ) και ουτε σε αυτο διαψευστηκα.
> > Ο παπανδρέου είπε πως "το ξέρω το πρόβλημα" ενώ η διαμαντοπούλου
> επανέλαβε και πάλι πως "θέση του πασοκ είναι η κατάργηση της
> ωρομισθίας"
> ----------------------------------------------------------------
>
ναι, τους πιστεψαμε τωρα!!! γιατι δεν τα εκαναν 5 χρονια πριν? καλα δεν το ξερετε οτι "ουδεις εχασε ....ΤΑΖΟΝΤΑΣ"
μακαρι να βγω ψευτης αλλα παλι σε 2 χρονια τα ιδια θα συζηταμε και δεν ξερω και για ποσα χρονια ακομα.
δεν φταινε αυτοι, πλην εμεις που τους ψηφιζουμε. αυτοι μας βλεπουν μονο ως μια ψηφο τιποτε αλλο. αυτη ειανι η αξια μας γιαυτους.Αλεκαρα μου, ποιος σε ακουει? ειμαστε μαζοχιστες τελικα. καλα μας κανουν!!!!!!!!!!!
εν-νο- ει-ται!
-
Tι ωραιος που ειναι ο ΑΣΕΠ !!!πως μου αρεσει η διαδικασια αυτη! με εξιταρει! μου ανεβαζει τη λιμπιντο! με κανει αλλον ανθρωπο!
πως να σας το πω?.... ξυπναω, φτιαχνω καφε,αναβω τσιγαρο και καθομαι απεναντι απο τη βιβλιοθηκη μου και χαιρομαι να βλεπω τα βιβλια του ΑΣΕΠ !! ειναι σαν να μου μιλανε:"Μαρκο, ελα, πλησιασε μας,σκονη δεν προλαβαινουμε να πιασουμε, μη φοβασαι,καθαρα θα μεινουν τα χερια σου και αμα μας ανοιξεις αιφνης το πνευμα σου θα αποκτησει μια σπιρταδα,εναν οιστρο. θα γινεις ενας Κακριδης, ενας Μαρωνιτης ρε παιδι μου!!!
θα ψηλωσεις (μεταφορικα το θα ψηλωσεις, γιατι φτανει οσο μποι εχω,δεν θελω παραπανω).
αντε βρε, ψηφισε παλι τους "μεγαλους" γαιτι τι θα γινουμε εμεις εδω?
απο την αλλη, σε βιβλιοπωλειο δεν πατας που δεν πατας παρα μονο οταν ειναι για να αγορασεις βιβλια για τον ασεπ.
τι θα γινουν οι εκδοτικοι οικοι? θα κλεισουν? τωρα που ο τοπος ζει μια αλλη εκδοτικη ανθηση τυπου
-
Θεωρώ ότι εμείς οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ πρέπει να διεκδικήσουμε (τα κεκτημένα εννοείται). Αυτό που βλέπω είναι να καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα. Παιδιά, δεν κάνουμε ΤΙΠΟΤΑ ανταλλάσσοντας απόψεις στο φορουμ. Όλοι οι έχοντες προϋπηρεσία διεκδίκησαν, έστειλαν παντού αιτήματα και κέρδισαν. Εμείς τι κάνουμε; Ας βομβαρδίσουμε με μηνύματα ΥΠΕΠΘ, ΑΣΕΠ και ΟΛΜΕ. Τώρα -εν όψει προεκλογικής περιόδου- θα μας ακούσουν. Μετά θα κλείσουν οι πόρτες. Διάβασα στο φόρουμ του αλφαβίτα (το μεταφέρω με επιφύλαξη, καθώς δεν ξέρω αν ισχύει σίγουρα) ότι οι απόφοιτοι "Ελληνικού Πολιτισμού" του Ανοιχτού Παν/μίου ήδη έστειλαν τα αιτήματά τους στο ΥΠΕΠΘ, για να λογίζονται ως φιλόλογοι. Διεκδικούν και επαναλαμβάνω : εμείς καθόμαστε με τα χέρια σταυρωμένα!!! Η λύση 3 επιτυχίες ΑΣΕΠ = διορισμός πιστεύω ότι είναι σωστή και πρέπει να το διεκδικήσουμε. Ως πότε θα διαβάζουμε και ως πότε θα αισθανόμαστε ανασφάλεια;! Αν δώσουμε 1-2 φορές ακόμα (αν φυσικά είμαστε επιτυχόντες), θα κερδίσουμε με την αξία μας το διορισμό. Ξέρω ότι δεν είναι η ιδανική λύση, αλλά όλοι με την προϋπηρεσία, την οποία αρκετοί απέκτησαν με βύσμα (ΟΑΕΔ, Σιβιτανίδειος, ΠΔΣ, Σχολεία
-
klasikos, να μου επιτρεψεις να εχω αντιθετη αποψη σε μερικα απο τα λεγομενα σου. καταρχας, κατανοω την αγανακτηση σου, η οποια ειναι των περισσοτερων απο εμας. θα σταθω στο εξης: μη νομιζει κανεις απο εμας οτι αυτοι που διοριζονται (24μηνιτες για παραδειγμα) δεν παλεψαν με ασεπ μεχρι και 3-4 ακομα και 5 φορες! αυτοι δεν ανοικουν στα λεγομενα "παραθυρα". και γενικα ειμαι αντιθετος με καθε ειδους παραθυρα αλλα ποτε με αυτους που τα διεκδικουν. σ'αυτο συμφωνουμε.
η δικη μου η θεση ειναι η εξης:(την εχω διατυπωσει παμπολλες φορες,αλλα εσυ νεος εισαι και θα το ξαναπω) ολοι με ασεπ χωρις παραθυρα τυπου (40μηνο-30μηνο-24μηνο-3τεκνοι-οαεδιτες-εκκλησιαστικων-σιβιτανιδικων κλπ κλπ) και βεβαια οι πρωτες κατηγοριες που ανεφερα αντιμαχονται τις δευτερες λεγοντας,δικαια, οτι εδωσαν ασεπ και διοριστηκαν καποτε με βαση την υπηρεσια τους. Ομως, και οι αλλοι εχουν δικιο, γιατι ολοι εχουμε δικαιωμα στην εργασια. δεν φταινε οι καθηγητες ομως αλλα οι πολιτικες των κυβερνησεων. τωρα, το να προστεθει μια ακομα κατηγορια αυτη των 3 επιτυχιες=διορισμος, δεν λεει και πολλα στο ηδη υπαρχουν συστημα. ομως διαιωνιζουμε την κατασταση. αυτο που τελικα θα πρεπει να διεκδικησουμε ειναι καταργηση ολων των κατηγοριων διορισμου και διορισμος μονο με βαση τις θεσεις που προκηρυσσονται μεσω διαγωνισμου ασεπ.
-
klasikos, να μου επιτρεψεις να εχω αντιθετη αποψη σε μερικα απο τα λεγομενα σου. καταρχας, κατανοω την αγανακτηση σου, η οποια ειναι των περισσοτερων απο εμας. θα σταθω στο εξης: μη νομιζει κανεις απο εμας οτι αυτοι που διοριζονται (24μηνιτες για παραδειγμα) δεν παλεψαν με ασεπ μεχρι και 3-4 ακομα και 5 φορες! αυτοι δεν ανοικουν στα λεγομενα "παραθυρα". και γενικα ειμαι αντιθετος με καθε ειδους παραθυρα αλλα ποτε με αυτους που τα διεκδικουν. σ'αυτο συμφωνουμε.
η δικη μου η θεση ειναι η εξης:(την εχω διατυπωσει παμπολλες φορες,αλλα εσυ νεος εισαι και θα το ξαναπω) ολοι με ασεπ χωρις παραθυρα τυπου (40μηνο-30μηνο-24μηνο-3τεκνοι-οαεδιτες-εκκλησιαστικων-σιβιτανιδικων κλπ κλπ) και βεβαια οι πρωτες κατηγοριες που ανεφερα αντιμαχονται τις δευτερες λεγοντας,δικαια, οτι εδωσαν ασεπ και διοριστηκαν καποτε με βαση την υπηρεσια τους. Ομως, και οι αλλοι εχουν δικιο, γιατι ολοι εχουμε δικαιωμα στην εργασια. δεν φταινε οι καθηγητες ομως αλλα οι πολιτικες των κυβερνησεων. τωρα, το να προστεθει μια ακομα κατηγορια αυτη των 3 επιτυχιες=διορισμος, δεν λεει και πολλα στο ηδη υπαρχουν συστημα. ομως διαιωνιζουμε την κατασταση. αυτο που τελικα θα πρεπει να διεκδικησουμε ειναι καταργηση ολων των κατηγοριων διορισμου και διορισμος μονο με βαση τις θεσεις που προκηρυσσονται μεσω διαγωνισμου ασεπ.
Συμφωνω απολυτα.Γιατι δεν προχωραμε λιγο παρακατω απο τη διατυπωση αποψεων;Ας φτιαξει καποιος ενα κειμενο στο οποιο να ζηταμε να γινονται ολοι οι διορισμοι μονο μεσω ΑΣΕΠ, οσοι συμφωνουμε να το υπογραψουμε και για αρχη να το στειλουμε σε υπουργειο,ΟΛΜΕ, βουλευτες και αλλου;
-
Είμαι και εγώ υπερ του ασεπ αλλά για να φτάσουμε στο σημείο που οι διορισμοί θα γίνονται δίκαια θέλουμε δρόμο...και πολλοί κουράζονται στην πορεία....θέλω να μοιραστώ κάποιους προβληματισμούς μου...χωρίς να φανώ κακιά , απλά βλέπω ότι όλοι θέλουν ένα σύστημα που να τους βολεύει...αυτοί με τον ασεπ θέλουν να διορίζονται όλοι μέσω ασεπ...αυτοί με προυπηρεσία θέλουν να ισχύει το 18μηνο,24μηνο κτλ...και όλα αυτά είναι αποτέλεσμα διάφορων μέτρων που έγιναν τα τελευταία χρόνια και εμέις είμαστε τελικά στη μέση....προσωπικά θα ήθελα όλοι οι διορισμοί να γίνονται μέσω ασεπ χωρίς προσαυξησεις...δεν καταλαβαίνω γιατί να μετρά ο βαθμός πτυχίου χωρίς να λαμβάνεται υποψιν το πόσα χρόνια έκανε κάποιος να τελειώσει μια σχολή? ή κάποιος που να έχει διδακτορικό στο αντικείμενό του και γράφει λιγότερο στο γνωστικό από έναν άλλο, που έχει μόνο πτυχίο, ι λογω της προσαύξησης να διορίζεται αυτός?ότι γράφουμε να παίρνουμε....ή ακόμα και για τη ειδική διδακτικη: γιατί ο ασεπ δεν δίνει απαντήσεις και δεν ξέρουμε ούτε ποιος διορθώνει ούτε τι διορθώνει?...είναι πράγματα που πρέπει να διορθώσει και ο ίδιος ο ασεπ.....θα κάνω και λίγο το δικηγόρο του διαβόλου....όλοι τρέχουμε με την ελπίδα να διοριστουμε αλλά αν δεν υπήρχε τρόπος διορισμού μέσω της προυπηρεσίας ποιος θα πήγαινε αναπληρωτής πχ στον Αι Στράτη...εδώ τώρα διορίζονται και κάνουν πολλοί (όχι όλοι για να μην παρεξηγηθώ ) αμάν και πως να πάνε εκεί που θέλουν και τους βολεύει (και δεν αναφέρομαι στους οικογενειάρχες) ....είναι πολλά τα ζητήματα που πρέπει να τεθούν ώστε να στείλουμε μια ολοκληρωμένη πρόταση....και στο κάτω κάτω η πρόταση από ότι έχω καταλάβει θα αφορά μόνο τους διορισμούς όχι το αν αυτοί που διορίζονται είναι σωστοί εκπαιδευτικοί....γνώμη μου είναι ότι ούτε από τον ασεπ φαίνεται αυτό ούτε από την προυπηρεσία....ποιος όμως θα τολμήσει να τα αλλάξει όλα αυτά??
-
Είμαι και εγώ υπερ του ασεπ αλλά για να φτάσουμε στο σημείο που οι διορισμοί θα γίνονται δίκαια θέλουμε δρόμο...
.....και δεν ξερω αν εχουμε χρονο.
πρωτη φορα εδω και 2 χρονια συμφωνω με συναδελφισσα στην κυριολεξια "ΑΠΟΛΥΤΑ"