Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: mimelismoni στις Σεπτεμβρίου 23, 2009, 03:05:27 pm
-
γεια σας ειμαι φιλολογος αλλα ενδιαφερομαι για μια φιλη μου καθηγητρια γαλλικων.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει δυνατοτητα να την προσλαβουν σε ολοημερο ως ωρομισθια η στην προσθετη με μηδενικη προϋπηρεσια-μορια?ειπλεον το σεμιναριρι ειδικης αγωγης θα τη βοηθουσε?ευχαριστω
-
γεια σας ειμαι φιλολογος αλλα ενδιαφερομαι για μια φιλη μου καθηγητρια γαλλικων.θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει δυνατοτητα να την προσλαβουν σε ολοημερο ως ωρομισθια η στην προσθετη με μηδενικη προϋπηρεσια-μορια?ειπλεον το σεμιναριρι ειδικης αγωγης θα τη βοηθουσε?ευχαριστω
-
Τα Γαλλικά δεν διδάσκονται στο ολοήμερο.
-
ευχαριστω, αλλα αυτο δεν το ηξερα.δεν παιενουν ξενογλωσσους στα δημοτικα?στην προσθετη τι πιθανοτητες εχει με μεδενικη πρϋπηρεσια?ευχαριστω
-
Μόνο τα Αγγλικά μπαίνουν στο ολοήμερο.Στην πρόσθετη έχει όσες κι εγώ πιθανότητες.... καμία!
-
Μια ερώτηση παρακαλώ σχετικά με το ωράριο ενός ωρομίσθιου που πηγαίνει σε δυο σχολεία την ίδια μέρα.
Υπάρχει καμια διάταξη που να αναφέρει τι κενό που πρέπει να υπάρχει από το ένα σχολείο στο άλλο;
Τα δικά μου σχολεία απέχουν 5- 6 λεπτά με το αυτοκίνητο αλλά οι διευθυντές μου αφήνουν ενδιάμεσα ένα κενό 3 ωρών με τη δικαιολογία ότι μια δασκάλα πρέπει να φεύγει νωρίς για να πάρει τα παιδιά της. Εγώ , ως ωρομίσθια, έχω το δικαίωμα να απαιτήσω καλύτερο ωράριο ή πρέπει να συμμορφωθώ με τις απαιτήσεις της δασκάλας;
-
Δηλαδή χρειάζονται 3 ώρες για να πας στο άλλο σχολείο και να παραλάβεις τα παιδιά;;;;;;χαχαχα!Εντάξει ξέραμε ότι μερικοί δάσκαλοι ρίχνουν τους ωρομίσθιους για να φτιάχνουν το πρόγραμμα όπως τους βολεύει αλλά ας είχαν κάποιο σοβαρό επίχείρημα.Εμείς δεν πληρωνόμαστε τις ώρες που έχουμε κενό,κανονικά 1 ώρα κενό φτάνει,μην σου πω και μόνο το διάλειμμα αν είναι τόσο κοντά.Ρώτα στην διεύθυνση και εύχομαι να βγάλεις άκρη.
-
Ευχαριστώ nellynelly. Μια διευκρίνηση: Η συγκεκριμένη δασκάλα του 2ου σχολείου, θέλει να σχολάει στις 12.30 για να παίρνει τα δικά της παιδιά και να πάει σπίτι της. Το πρόβλημά είναι ότι μου αφήνει τις δυο τελευταίες ώρες εμένα. Έτσι , θα χάνω όλη την ημέρα αφού θα πηγαίνω στο πρώτο σχολείο στις 8 και θα φεύγω από το δεύτερο στις 2.
Όταν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν με ρώτησαν στη ρύθμιση του προγράμματος μου απάντησαν παρακαλώ
ότι αφού δεν είμαι διορισμένη δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ ποιες ώρες θα κάνω μάθημα αλλά οι δασκάλες που έχουν την Ε΄και ΣΤ΄τάξη + ο μουσικός + η γυμνάστρια του σχολείου ! Όσο για τη διεύθυνση, εκείνη δεν ανακατεύεται... Τι ωραία που περνάμε εμείς οι ωρομίσθιοι με όλους αυτούς τους κομπλεξικούς που έχουμε μπλέξει !
-
Δυστυχώς έτυχες σε βλαμμένους..δεν είναι όλοι το ίδιο,κάποιοι μάλιστα μας βοηθάνε(έχουν και οι ίδιοι παιδιά που τρέχουν και ξέρουν πως είναι).Πάντως ένα έχω να πω..έχει ο καιρός γυρίσματα..μπορεί κάποια στιγμή να σε χρειαστούν (ας είσαι αδιόριστη).Δεν εννοώ να τους εκδικηθείς αλλά όπως και να το κάνουμε θα είναι μια ικανοποίηση για σένα...
-
Όλα εξαρτώνται από τον διευθυντή του σχολείου και σε πολύ λίγες περιπτώσεις από τη δευτεροβάθμια. Στην πλειοψηφία τους οι διευθυντές σχολείων φτιάχνουν το πρόγραμμα όπως βολεύει τους δασκάλους που συνήθως έχουν διάφορους λόγους για να φεύγουν νωρίς. Το γεγονός αυτό δεν εξαιρεί τους διορισμένους καθηγητές γαλλικών γιατί πάλι τελευταίες ώρες θα καλύψουν. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που συμπληρώνουν ωράριο στην πρωτοβάθμια: ο διευθυντής του γυμνασίου πρέπει τις περισσότερες φορές να αποκλείσει από το πρόγραμμά του τα γαλλικά τις τελευταίες ώρες γιατί είναι δεδομένο πως ο καθηγητής απασχολείται στο δημοτικό.
-
ειπλεον το σεμιναριρι ειδικης αγωγης θα τη βοηθουσε?ευχαριστω
[/quot
οι καθηγητές ειδικής αγωγής δεν μπορεί να είναι ξένων φιλολογιών .
Ακόμη και ένα παιδί για παραδειγμα με ήπεια καθυστέρηση (γιατί για βαριάς μορφής ούτε λόγος), δεν είναι σε θέση να κατακτήσει μια δεύτερη γλώσσα επαρκώς ή τουλάχιστον το κάνει αλλά με πολύ δυσκολία (στην περίπτωση δυσλεξίας).Οπότε ένα τέτοιο σεμινάριο θα χρησίμευε μόνο στη διάγνωση του φαινομένου.