Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις Σεπτεμβρίου 23, 2009, 03:45:04 pm
-
Θεωρώ δύσκολο να γίνει την ώρα που γράφουνε οι άλλοι, θα γίνει της τρελής από αντιγραφή. Από την άλλη, να τον εξετάζω ενώ έχουν τελειώσει όλοι και να με κοιτούνε ή να κάνουν φασαρία, πάλι δύσκολο φαίνεται. Θα ήθελα τις γνώμες σας.
-
Δεν υπάρχει οδηγία από το υπουργείο για τον τρόπο εξέτασης των παιδιών αυτών με μαθησιακές δυσκολίες; Αν τον έχεις δίπλα σου δεν μπορείς ταυτόχρονα να βλέπεις και την υπόλοιπη τάξη; Ας απαντήσει κάποιος που να γνωρίζει.
-
Μπορείς να τον βάζεις να γράφει, εάν θέλει, και να μην παίρνεις καθόλου υπόψη σου το γραπτό αυτό. Κοινώς να το σκίζεις. Από την άλλη, μπορείς πριν μπεις για μάθημα να εξετάσεις το παιδί για 10 λεπτά στπ γρα΄φείο προφορικά και να κάτσει απλά μέσα στην τάξη. Να ξέρεις όμως ότι πρέεπι να το συζητήσεις πρώτα με το παιδί, ώστε ο τρόπος εξέτασης να μην του δημιουργεί πρόβλημα και να μην αισθάνεται άσχημα αν ξεχωρίζει από τους άλλους.
Γενικά από το υπουργείο δεν υπάρχει οδηγία συγκεκρίμένη, πέρα από το ότι εξετάζονται προφορικά.
-
Συμφωνώ στο να συζητήσει με το παιδί πρώτα για να μην αισθανθεί ότι υστερεί σε σχέση με τους συμμαθητές του. Αλλά 1. το παιδί αν είναι "ντροπαλό" ίσως να δεχτεί οποιονδήποτε τρόπο εξέτασης του πει ο καθηγητής 2. δεν συμφωνώ να χάσει ο μαθητής το διάλειμμά του για να εξεταστεί 3. στο γραφείο ίσως νιώσει άβολα με την παρουσία των υπόλοιπων καθηγητών.
-
Σε περίπτωση που δυσλεξικός μαθητής εξετάζεται γραπτά κατά τα τρίμηνα (ενώ έχει τη βεβαίωση), τι μπορεί να κάνει ο γονιός;
-
είχα έναν μαθητή ο οποίος μου είχε δηλώσει ότι αν και είχε χαρτί δυσλεξίας δεν ήθελε προφορικά , οποτε στα τεστ έπαιρνα γραπτό,
συνήθως ζητούσα από κάποιον καθηγητή που ήταν στο γραφείο ελεύθερος και ερχόταν στην τάξη ως επιτηρητής, ενω εγώ με το παιδί πηγάιναμε για λίγο σε μία αίθουσα άδεια ή στο γραφείο -μιλούσαμε σιγά για να μην αισθάνεται άβολα το παιδί. ποτέ το διάλειμμα.
-
Μία καλή λύση είναι να ζητήσεις από τον διευθυντή ή τον υποδιευθυντή (που συνήθως δεν έχουν μάθημα) να έρθει να επιτηρήσει την τάξη για 15' που θα χρειαστείς και να τον εξετάσεις σε μία άδεια αίθουσα ή στο γραφείο των καθηγητών (αφού ζητήσεις από τους συναδέλφους που τυχόν είναι μέσα να αποχωρήσουν).
-
Τελικά, πότε εξετάζονται προφορικά οι δυσλεκτικοί μαθητές για 15λεπτο τεστ ή διαγώνισμα
Πριν;
Κατά την διάρκεια της γραπτής εξέτασης; Δεν πρέπει να σκεφτούν και να γράψουν πρώτα όπως στις πανελλήνιες;
Στο διάλειμμα; Αααα, δεν πρέπει να χάσουν το διάλειμμα!
Σε μια τάξη υπάρχουν 3 για προφορικά!
Πολλά θέματα...μάλλον δεν μπορούμε να βάλουμε τεστ με αυτά τα δεδομένα!
-
Εγω βρε παιδιά όλο αυτό το θεωρώ υπερβολή. Τα περισσότερα παιδιά με χαρτι ούτε προφορικα λενε, εκτός αν είναι όντως προβλήματα δυσλεξίας δυσγραφιας κλπ. Όταν είχαμε ένταξη συνεργάσιμη, έδινα απλώς το διαγωνισμα στην καθηγήτρια κ το έλυναν μαζί είτε την ώρα που έγραφε το τμήμα είτε την επόμενη φορά που είχαν μάθημα. Μετά ήρθε μια ένταξη που δν το δεχόταν. Αν ήταν απλα για τεστ κανόνιζα με τα παιδιά μια προφορική εξέταση στην τάξη σε κάποιο μάθημα.
-
Όταν δούλευα στην ένταξη, καθόμουν δίπλα στο μαθητή για κάνα 10 λεπτό για εκφώνηση των ασκήσεων και τυχόν περαιτέρω διευκρινίσεις!Στη συνέχεια επιτηρούσαν τους υπόλοιπους μαθητές και ο καθηγητης του τμήματος εξέταζε προφορικά το παιδί!Δούλεψε πολύ!
-
Όταν υπάρχει ένταξη δεν υπάρχει πρόβλημα. Εμείς που δεν έχουμε;
-
Όταν δούλευα στην ένταξη, καθόμουν δίπλα στο μαθητή για κάνα 10 λεπτό για εκφώνηση των ασκήσεων και τυχόν περαιτέρω διευκρινίσεις!Στη συνέχεια επιτηρούσαν τους υπόλοιπους μαθητές και ο καθηγητης του τμήματος εξέταζε προφορικά το παιδί!Δούλεψε πολύ!
Πολύ καλό, θα το αντιγράψω!
Μέχρι τώρα έδινα, αμέσως μετά το τεστ, μια δύο παρόμοιες με του τεστ ασκήσεις για τις οποίες οι μαθητές που εξετάζονται γραπτά μπορούν να χρησιμοποιούν σημειώσεις - βιβλία
-
Όταν υπάρχει ένταξη δεν υπάρχει πρόβλημα. Εμείς που δεν έχουμε;
μην το λες. μια ένταξη που είχαμε δεν ήθελε καμία ανάμιξη σε εξέταση ή βαθμολόγηση ούτε γνωμοδοτικα. μια άλλη έφτιαχνε κ δικά της διαγωνίσματα στις ανάγκες των παιδιών. είναι πού θα πεσεις.
από τη στιγμή που στο τετραμηνο υπάρχουν πολλές εναλλακτικές για τη βαθμολόγηση, δεν βρίσκω λόγο άγχους για το θέμα κ εμένα με ενοχλεί που ο διευθυντής μας πιέζει κ το θεωρεί αυτονόητο. το καταλαβεινω για παιδιά που δεν μπορούν να γράψουν κ θέλουν να τα πουν. τα κανονικά δυς- δλδ. εμάς βέβαια αυτά είναι ούτε το 1/10 των παιδιών με γνωμάτευση.
-
Νομίζω ότι οι γονείς θέλουν την προφορική εξέταση. Πιστεύουν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να τα γράψουν αλλά στα προφορικά ...σκίζουν! Προφορικά όμως όλα τα παιδιά αξιολογούνται σε κάθε μάθημα!
-
Νομίζω ότι οι γονείς θέλουν την προφορική εξέταση. Πιστεύουν ότι τα παιδιά δεν μπορούν να τα γράψουν αλλά στα προφορικά ...σκίζουν! Προφορικά όμως όλα τα παιδιά αξιολογούνται σε κάθε μάθημα!
Στο μυαλό μου είσαι. Αλλά είπα να μην κάνω γενικεύσεις… Εμάς βασικά μας πιέζει ο διευθυντής επειδή είχε κάνει θέμα η μάνα μιας αρίστης μαθήτριας με δυσλεξία που έγραφε άριστα αλλά αν τα ελεγε θα έπαιρνε πιο άριστα. κι από τότε μας κυνηγάει.
-
Η υποδιευθύντρια μας λέει ότι πρέπει την ώρα που οι μαθητές γράφουν πρέπει να εξετάζουμε τους προφορικούς.
Πώς θα γίνει πρακτικά αυτό, δεν λέει όμως! Σε μια τάξη είναι 3 μαθητές!
-
Η υποδιευθύντρια μας λέει ότι πρέπει την ώρα που οι μαθητές γράφουν πρέπει να εξετάζουμε τους προφορικούς.
Πώς θα γίνει πρακτικά αυτό, δεν λέει όμως! Σε μια τάξη είναι 3 μαθητές!
πες της αφού έχει κ μειωμένο ωράριο να έρθει να επιτηρήσει την τάξη που γράφει!
-
Εγω βρε παιδιά όλο αυτό το θεωρώ υπερβολή. Τα περισσότερα παιδιά με χαρτι ούτε προφορικα λενε, εκτός αν είναι όντως προβλήματα δυσλεξίας δυσγραφιας κλπ. Όταν είχαμε ένταξη συνεργάσιμη, έδινα απλώς το διαγωνισμα στην καθηγήτρια κ το έλυναν μαζί είτε την ώρα που έγραφε το τμήμα είτε την επόμενη φορά που είχαν μάθημα. Μετά ήρθε μια ένταξη που δν το δεχόταν. Αν ήταν απλα για τεστ κανόνιζα με τα παιδιά μια προφορική εξέταση στην τάξη σε κάποιο μάθημα.
Δεν ειναι ακριβώς έτσι.. Ο δυσλεξικος γιος μου έχει πολύ καλούς βαθμούς γενικά με σαφή αδυναμία στα γλωσσικά μαθήματα. Προτιμάει γενικά να γράφει παρά να δίνει προφορικά όμως έχει συγκεκριμένους περιορισμούς. Είναι αδύνατον να απαντήσει σε ερωτήσεις ανάπτυξης με τρόπο που να μην επιρεασει τον βαθμό του. Και υπάρχει άλλη μία παράμετρος που ξεχνάμε. Οι δυσλεξικοι ακόμη και αν έχουν κάνει καλή πρόοδο στην ανάγνωση, δυσκολευονται να διαβάσουν γρήγορα και με ακρίβεια ασκήσεις όπως η συμπλήρωση κενών, αντιστοίχιση, πολλαπλής επιλογής κτλ. Ακόμα και ένα μικρό λάθος στην κατανόηση που οφείλεται στην αδυναμία τους στην ανάγνωση μπορεί να τους στερήσει βαθμό αλλά και αυτοπεποίθηση. Οδηγεί σε ματαίωση. Να φανταστείτε ότι η χημικός του γιου μου του έβαλε χαμηλότερο βαθμό στο τετράμηνο σε σχέση με το γραπτό του. Επειδή το γραπτό ήταν το καλύτερο στο σχολείο τον κατηγόρησε ότι αντέγραψε και όταν ρώτησα γιατί μου απάντησε "μα το παιδί ούτε να διαβάσει δεν μπορεί σωστά!"
Τώρα την δυσκολία μέσα στην τάξη την αντιλαμβάνομαι, την έχω αντιμετωπίσει. Το τεστ συνήθως δεν το εξετάζουμε προφορικά για όλους τους λόγους που αναφέρατε αλλά αν το παιδί επιθυμεί μπορεί να δώσει γραπτό το οποίο εφόσον θεωρείται προφορική εξέταση το λαμβάνουμε υπόψη μας μόνο εφόσον μπορεί να οφελησει το παιδί. Συνεκτιμουμε με βάση τον γενικό προφορικό γραπτό του μαθητή. Μπορούμε αμέσως μετά να εξετάσουμε προφορικά το μάθημα δίνοντας την ευκαιρία στον μαθητή να δείξει αν έχει διαβάσει ή όχι.
-
Η υποδιευθύντρια μας λέει ότι πρέπει την ώρα που οι μαθητές γράφουν πρέπει να εξετάζουμε τους προφορικούς.
Πώς θα γίνει πρακτικά αυτό, δεν λέει όμως! Σε μια τάξη είναι 3 μαθητές!
... Μπορείς στο κενό σου να ζητήσεις από τους συναδέλφους σου να τους πάρεις τον καθένα σε μία άδεια αίθουσα ή στο γραφείο να τους εξετάσεις προφορικά...
Υ.Γ... Η υποδιευθύντρια σου είναι ηλίθια!!! Απλά... γιατί σου όρισε (διέταξε) τι να κάνεις χωρίς να σου προτείνει λύσεις ή βοήθεια... και αυτή τώρα είναι υποδιευθύντρια;;;
-
Μα γι αυτό διαχωρίζω τα παιδιά με δυς- που κανονικά είναι τα μόνα που δικαιούνται προφορική εξέταση. Αλλά κ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί δημιουργείται τόσο άγχος για το διαγωνισμα. Το διαγβνισμα είναι γραπτή επίδοση, επομένως δεν θα κριθεί επι ίσοις οροις με τα αλλά παιδθα. Δεν εχεις τις ίδιες απαιτήσεις . Το παιδί δείχνει κάθε μέρα τι μπορεί. Όλα τα παιδιά το δείχνουν ούτως ή άλλως κάθε μέρα. Το διαγωνισμα δεν καθορίζει τον βαθμό του τετραμηνου για κανένα παιδί, ποσο μάλλον για το παιδί με δυσκολίες στον γραπτό λόγο. Δλδ δεν καταλαβεινω γιατί πρέπει να σταθούμε στους τύπους δλδ να κάνουμε προφορική εξέταση που πρακτικά είναι αδύνατη (γιαυι ας πούμε να χάσει άλλο μάθημα για να τον εξετάσουμε στο κενό μας;). Ας γράψει το παιδί ο,τι μπορεί για να διατηρήσει την επαφή με τον γραπτό λόγο, και θα βαθμολογηθεί από την προφορική συμμετοχή του ή με μια εναλλακτική μορφή εξέτασης κατόπιν συνεννόησης πχ άλλη μέρα να λύσει μια άσκηση. Είναι πολύ σημαντικότερο θέμα το αν τα σχολεία παρέχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν αυτά τα παιδιά, παρα το πώς θα εξεταστούν.
-
Στο μυαλό μου είσαι. Αλλά είπα να μην κάνω γενικεύσεις… Εμάς βασικά μας πιέζει ο διευθυντής επειδή είχε κάνει θέμα η μάνα μιας αρίστης μαθήτριας με δυσλεξία που έγραφε άριστα αλλά αν τα ελεγε θα έπαιρνε πιο άριστα. κι από τότε μας κυνηγάει.
:o ;D
-
... Μπορείς στο κενό σου να ζητήσεις από τους συναδέλφους σου να τους πάρεις τον καθένα σε μία άδεια αίθουσα ή στο γραφείο να τους εξετάσεις προφορικά...
Υ.Γ... Η υποδιευθύντρια σου είναι ηλίθια!!! Απλά... γιατί σου όρισε (διέταξε) τι να κάνεις χωρίς να σου προτείνει λύσεις ή βοήθεια... και αυτή τώρα είναι υποδιευθύντρια;;;
Θα δούμε, είπε, πώς θα γίνει!
ΠΟΤΕ????
-
Μα γι αυτό διαχωρίζω τα παιδιά με δυς- που κανονικά είναι τα μόνα που δικαιούνται προφορική εξέταση. Αλλά κ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί δημιουργείται τόσο άγχος για το διαγωνισμα. Το διαγβνισμα είναι γραπτή επίδοση, επομένως δεν θα κριθεί επι ίσοις οροις με τα αλλά παιδθα. Δεν εχεις τις ίδιες απαιτήσεις . Το παιδί δείχνει κάθε μέρα τι μπορεί. Όλα τα παιδιά το δείχνουν ούτως ή άλλως κάθε μέρα. Το διαγωνισμα δεν καθορίζει τον βαθμό του τετραμηνου για κανένα παιδί, ποσο μάλλον για το παιδί με δυσκολίες στον γραπτό λόγο. Δλδ δεν καταλαβεινω γιατί πρέπει να σταθούμε στους τύπους δλδ να κάνουμε προφορική εξέταση που πρακτικά είναι αδύνατη (γιαυι ας πούμε να χάσει άλλο μάθημα για να τον εξετάσουμε στο κενό μας;). Ας γράψει το παιδί ο,τι μπορεί για να διατηρήσει την επαφή με τον γραπτό λόγο, και θα βαθμολογηθεί από την προφορική συμμετοχή του ή με μια εναλλακτική μορφή εξέτασης κατόπιν συνεννόησης πχ άλλη μέρα να λύσει μια άσκηση. Είναι πολύ σημαντικότερο θέμα το αν τα σχολεία παρέχουν την ευκαιρία να εξελιχθούν αυτά τα παιδιά, παρα το πώς θα εξεταστούν.
Συμφωνώ!
-
Μα πολλά δυσλεξικα παιδιά θέλουν να κρίνονται επί ίσοις όροις. Ενώ αν απλά θεωρήσουν ότι οι άλλοι τους "χαρίζονται" αφήνοντας τα είτε να μην γράφουν είτε αγνοώντας το γραπτό τους, μπορεί να παραιτηθούν. Για να θεωρηθεί κάποιος δυσλεξικος η νοημοσύνη του πρέπει να είναι τουλάχιστον στον μέσο όρο και πάνω. Άρα τα παιδιά αυτά στερούνται συχνά της προσοχής που τους αξίζει επειδή ίσως δεν θέλουμε να τα πιέσουμε, να τα φέρουμε σε δύσκολη θέση ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε πώς να το χειριστούμε. Έχουν το δικαίωμα να κρίνονται επί ίσοις όροις αλλά αυτό περιλαμβάνει το να λαβαινουμε υπόψη τις δυσκολίες τους. Ο γραπτός τους λόγος είναι προβληματικος ενώ κάποιοι ίσως μπορούν να δώσουν ολόκληρη διάλεξη με δομημένη σκέψη και η ανάγνωση τους καθυστερεί και συχνά τους μπερδεύει. Αν θέλουμε να αντιγράψουμε ένα ibank και κάνουμε λάθος σε ένα μόνο αριθμό ο λογαριασμός θα βγει λάθος. Έτσι και ένας δυσλεξικος αν χάσει μία λέξη σε μία εκφώνηση ή την αντιληφθεί λάθος μπορεί να χάσει μια ολόκληρη άσκηση. Επιβάλλεται να γράφουν διαγωνίσματα εφόσον γράφουν όλοι αλλά χρειάζονται βοήθεια με τους περιορισμούς τους.
-
Μα πολλά δυσλεξικα παιδιά θέλουν να κρίνονται επί ίσοις όροις. Ενώ αν απλά θεωρήσουν ότι οι άλλοι τους "χαρίζονται" αφήνοντας τα είτε να μην γράφουν είτε αγνοώντας το γραπτό τους, μπορεί να παραιτηθούν. Για να θεωρηθεί κάποιος δυσλεξικος η νοημοσύνη του πρέπει να είναι τουλάχιστον στον μέσο όρο και πάνω. Άρα τα παιδιά αυτά στερούνται συχνά της προσοχής που τους αξίζει επειδή ίσως δεν θέλουμε να τα πιέσουμε, να τα φέρουμε σε δύσκολη θέση ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε πώς να το χειριστούμε. Έχουν το δικαίωμα να κρίνονται επί ίσοις όροις αλλά αυτό περιλαμβάνει το να λαβαινουμε υπόψη τις δυσκολίες τους. Ο γραπτός τους λόγος είναι προβληματικος ενώ κάποιοι ίσως μπορούν να δώσουν ολόκληρη διάλεξη με δομημένη σκέψη και η ανάγνωση τους καθυστερεί και συχνά τους μπερδεύει. Αν θέλουμε να αντιγράψουμε ένα ibank και κάνουμε λάθος σε ένα μόνο αριθμό ο λογαριασμός θα βγει λάθος. Έτσι και ένας δυσλεξικος αν χάσει μία λέξη σε μία εκφώνηση ή την αντιληφθεί λάθος μπορεί να χάσει μια ολόκληρη άσκηση. Επιβάλλεται να γράφουν διαγωνίσματα εφόσον γράφουν όλοι αλλά χρειάζονται βοήθεια με τους περιορισμούς τους.
Το θέμα είναι γιατί να θεωρούμε ότι κρίνονται στα γραπτά. Τα γραπτά είναι μια διδακτική ώρα στο τετραμηνο. Αυτά περιμένει ο καθηγητής για να σχηματίσει γνώμη; Εδώ κοιτάμε γενικα να υποβαθμίσουμε την έμφαση που δίνεται στο διαγωνισμα για να ασχοληθούν με το μάθημα. Δεν είναι όπως στις τελικές εξετάσεις που μπαίνει ένας βαθμός αυτούσιος από τα γραπτά, εκεί προφανώς χρειάζονται κ το προφορικό.
-
Θεωρητικά, βάσει νόμου, δεν μπορεί να είναι πάνω από 4 μαθητ@, με μαθησιακή δυσκολία δυσ- που να εξετάζονται προφορικά, στο ίδιο τμήμα.
Από κει και πέρα εξαρτάται το μάθημα, εγώ προτιμώ να χρησιμοποιώ αρκετές ερωτήσεις κλειστού τύπου τις οποίες προτιμούν να απαντούν συνήθως μόνοι τους.
Διαφορετικά τους εξετάζω χαμηλόφωνα στην έδρα και καταγράφω τις απαντήσεις τους στο γραπτό ενώ οι υπόλοιποι γράφουν.
Η όλη διαδικασία σίγουρα μπορεί να ξεφύγει κατά πολύ πάνω από το 15λεπτο αλλά ο χρόνος που έχουν διαθέσιμος για να ολοκληρώσουν είναι συγκεκριμένος.
Ξέχασα να πω πως βάζω το τεστ προς το τέλος του μαθήματος ώστε να χρησιμοποιηθεί και μέρος το διαλείμματος αν χρειαστεί.
-
Με το σκεπτικό αυτό δεν χρειάζεται διαγώνισμα για κανένα παιδί και αλήθεια θα μου άρεσε πολύ ένα τέτοιο σχολείο. Αλλά αν είναι υποχρεωτικό για τους άλλους, είναι και για τους δυσλεξικους.
Ωραία η ιδέα σου IoannisDr να μπαίνει το τεστ στο τέλος του μαθήματος. Το τεστ άλλωστε μπορεί να έχει μορφή φιλική όπως ανέφερες ώστε να μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Κάποιοι συνάδελφοι επιλέγουν να μην εξετάσουν προφορικά το τεστ αλλά είναι πιο τυπικοί με το διαγώνισμα.
-
Με το σκεπτικό αυτό δεν χρειάζεται διαγώνισμα για κανένα παιδί και αλήθεια θα μου άρεσε πολύ ένα τέτοιο σχολείο. Αλλά αν είναι υποχρεωτικό για τους άλλους, είναι και για τους δυσλεξικους.
Δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Εγώ για γραπτό τεστ μίλησα που είναι κοινό για όλους ανεξαρτήτως μαθησιακών δυσκολιών, όπως και το διαγώνισμα, με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας. Άντε το πολύ πολύ να έχει Α και
-
Θεωρητικά, βάσει νόμου, δεν μπορεί να είναι πάνω από 4 μαθητ@, με μαθησιακή δυσκολία δυσ- που να εξετάζονται προφορικά, στο ίδιο τμήμα.
Από κει και πέρα εξαρτάται το μάθημα, εγώ προτιμώ να χρησιμοποιώ αρκετές ερωτήσεις κλειστού τύπου τις οποίες προτιμούν να απαντούν συνήθως μόνοι τους.
Διαφορετικά τους εξετάζω χαμηλόφωνα στην έδρα και καταγράφω τις απαντήσεις τους στο γραπτό ενώ οι υπόλοιποι γράφουν.
Η όλη διαδικασία σίγουρα μπορεί να ξεφύγει κατά πολύ πάνω από το 15λεπτο αλλά ο χρόνος που έχουν διαθέσιμος για να ολοκληρώσουν είναι συγκεκριμένος.
Ξέχασα να πω πως βάζω το τεστ προς το τέλος του μαθήματος ώστε να χρησιμοποιηθεί και μέρος το διαλείμματος αν χρειαστεί.
Κατά την διάρκεια του τεστ, δεν πρέπει και αυτά τα παιδιά να γράψουν- σκεφτούν;
Αυτό το "τους εξετάζω χαμηλόφωνα" και ταυτόχρονα βλέπω και τους υπόλοιπους είναι εφικτό;
Οι μαθητές χρειάζονται οπωσδήποτε το διάλειμμα.
Μια μαθήτρια - δυσλεξική - είπε σε συνάδελφο, που την κράτησε στο τέλος να μιλήσουν, " κύριε δεν μπορείτε να με κρατάτε στο διάλειμμα!"
-
Κατά την διάρκεια του τεστ, δεν πρέπει και αυτά τα παιδιά να γράψουν- σκεφτούν;
Και στις πανελλαδικές έτσι γίνεται νομίζω, έχουν τον ίδιο χρόνο που έχουν και οι υπόλοιποι. Μόλις ολοκληρώσουν ή τελειώσει ο χρόνος τότε εξετάζονται προφορικά.
Αυτό το "τους εξετάζω χαμηλόφωνα" και ταυτόχρονα βλέπω και τους υπόλοιπους είναι εφικτό;
Ναι
Οι μαθητές χρειάζονται οπωσδήποτε το διάλειμμα.
Μια μαθήτρια - δυσλεξική - είπε σε συνάδελφο, που την κράτησε στο τέλος να μιλήσουν, " κύριε δεν μπορείτε να με κρατάτε στο διάλειμμα!"
Αν ξαναδιαβάσεις τι έγραψα θα καταλάβεις ότι το περιεχόμενο του τεστ είναι ανάλογο του διαθέσιμου χρόνου με τις περισσότερες ερωτήσεις κλειστού τύπου. Έτσι το πολύ πολύ να καταλήξεις να καταχραστείς μέρος του διαλείμματος, όχι όλο. Εκτός αν στο τμήμα είναι αρκετοί που εξετάζονται προφορικά, πάνω από 4 που προβλέπει ο νόμος.
-
Με το σκεπτικό αυτό δεν χρειάζεται διαγώνισμα για κανένα παιδί και αλήθεια θα μου άρεσε πολύ ένα τέτοιο σχολείο. Αλλά αν είναι υποχρεωτικό για τους άλλους, είναι και για τους δυσλεξικους.
Ωραία η ιδέα σου IoannisDr να μπαίνει το τεστ στο τέλος του μαθήματος. Το τεστ άλλωστε μπορεί να έχει μορφή φιλική όπως ανέφερες ώστε να μπορούν να το κάνουν μόνοι τους. Κάποιοι συνάδελφοι επιλέγουν να μην εξετάσουν προφορικά το τεστ αλλά είναι πιο τυπικοί με το διαγώνισμα.
Να σου πω την αλήθεια, επειδή όλα τα χρόνια τη δουλειά αυτή την έκανε η ένταξη, μόνο μια χρονιά προβληματίστηκα που η ένταξη δεν το δεχοταν. Ήταν όλα όμως περιπτώσεις που κ προφορικα δεν έλεγαν ή τα έβγαζες με το τσιγκέλι. Δυσλεκτικούς μαθητες είχα πετύχει 2-3 που είχαν κάνει τετοια πρόοδο που στα προφορικα 1-2 λεπτομερειες κοιτούσαμε, τα γραπτά ήταν του 19-20 ούτως ή άλλως.
-
Δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Εγώ για γραπτό τεστ μίλησα που είναι κοινό για όλους ανεξαρτήτως μαθησιακών δυσκολιών, όπως και το διαγώνισμα, με θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας. Άντε το πολύ πολύ να έχει Α και