Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Gi@ στις Απριλίου 25, 2007, 06:05:45 pm
-
Για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων σχετικά με τη χρήση κινητών τηλεφώνων από μαθητές και εκπαιδευτικούς στο χώρο του σχολείου
Αποφασίζουμε
1. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.
Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο υποχρεούται, καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του.
Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται:
α) για τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 8 του άρθρου 13 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161 Α΄) για την καλύτερη παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος
β) για τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ 23 Α΄) σχολικές κυρώσεις.
2. Οι εκπαιδευτικοί οφείλουν κατά την ώρα της διδασκαλίας να έχουν θέσει εκτός λειτουργίας τα κινητά τους τηλέφωνα. Παράλειψη του ανωτέρω καθήκοντος αποτελεί πειθαρχικό αδίκημα, που εμπίπτει στην έννοια της περιπτώσεως στ) της παραγράφου 1 του άρθρου 107 του Ν. 2683/1999 (ΦΕΚ 19 Α΄).
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
-
Καιρός ήταν γιατί είχε παραγίνει το κακό. Δε βγάζουν μια ανάλογη απόφαση και για τα φροντιστήρια ;;;
-
Σοβαρές επιπτώσεις στο γραπτό λόγο των παιδιών φαίνεται ότι έχει η χρήση των κινητών τηλεφώνων. Έρευνα που έγινε στην Ιρλανδία έδειξε ότι η ραγδαία αύξηση των γραπτών μηνυμάτων που ανταλλάσουν μεταξύ τους οι μαθητές, επιφέρει σημαντικά προβλήματα στη χρήση της γλώσσας κυρίως στο γραπτό λόγο. Μετά από έλεγχο που έγινε στα κείμενα 15χρονων μαθητών την περασμένη χρονιά, η κρατική Επιτροπή Εξετάσεων, επισημαίνει ότι η συχνότητα των λαθών στη γραμματική και τη στίξη είναι πλέον άκρως ανησυχητική. Τα γραπτά μηνύματα φαίνεται ότι φέρουν μεγάλο μερίδιο της ευθύνης καθώς τα παιδιά αρκούνται να επικοινωνούν γραπτά κάνοντας χρήση φωνητικής ορθογραφίας, με ελάχιστα ή και καθόλου σημεία στίξης. Χρησιμοποιούν επίσης σύντομες φράσεις, δίχως συντακτικούς κανόνες και περιορισμένο λεξιλόγιο.
Πηγή: ΕΡΤ