Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: koleygr στις Οκτωβρίου 14, 2009, 12:34:22 am
-
Η πρώτη άποψη είναι απλή... Αυτό σπουδάσαμε και τίποτα περισσότερο...
Η δεύτερη... σίγουρα η φυσική και η χημεία έχουν στενή συγγένεια... έχει γίνει και πρόσφατα...
Η όγδοη είναι το σύστημα και του τελευταίου ΑΣΕΠ...
Οι υπόλοιπες... έτσι για να υπάρχουν... αλλά ποτέ δεν ξέρεις...
-
Ψήφισα μόνο Φυσική...
Αυτό και μόνο σπύδασα... Ναι μεν πήρα επιλογή δυο μαθήματα Χημείας από το Χημικό αλλά αυτό δε με κάνει Χημικό... Πιστεύω πως κάποιος χημικός έχει καλύτερες προοπτικές από εμένα να διδάξει Χημεία...
Όσο για τα υπόλοιπα... Πραγματικά... ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ...
Η προσωπική μου γνώμη (και ελπίζω και των περισσότερων).. είναι πως αν ο κάθε κλάδος δίδασκε το αντικείμενό του και μόνο, η παιδεία θα ήταν πολύ καλύτερη...
-
Ψηφιζω το δευτερο με την προυποθεση οτι η Φυσικη να μετραει 80% και η Χημεια 20% .
(Το 70% που επικρατει σημερα πιστευω οτι αδικει την Φυσικη για πτυχιουχους Φυσικης)
-
να εξετάζονται σε Φυσική-Χημεία-
-
να εξετάζονται σε Φυσική-Χημεία-
-
Το ενδεχόμενο να δώσουμε και ιστορία φυσικών επιστημών το σκέφτηκες?
-
Το ενδεχόμενο να δώσουμε και ιστορία φυσικών επιστημών το σκέφτηκες?
Δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.. Η ιστορία φυσικών επιστημών είναι από τα πολύ ενδιαφέροντα αντικείμενα. Απλά πρακτικά δεν είναι εύκολο να εξεταστεί (και δεν έχει νόημα να εξετάζεται ίσως, εκτός αν συμπεριλαμβανόταν στη 2η μέρα εξέτασης, π.χ. ως μία από τις 2 ερωτήσεις ανάπτυξης).
Για την ψηφοφορία, εννοείται ΜΟΝΟ φυσική! Ο καθένας να διδάσκει αυτό που σπούδασε (επιτέλους πρέπει να διαχωριστούν οι κλάδοι ΠΕ4). Μπορεί να μ'αρέσει η βιολογία και η γεωλογία, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορώ να τα διδάξω κιόλας (μπορώ να αυτοεπιμορφώνομαι, αλλά μέχρι εκεί). Στην τελική, εμείς οι φυσικοί διδαχτήκαμε - μετά τη φυσική - περισσότερα μαθηματικά, παρά χημεία (δεν συζητώ καν για βιολογία, γεωλογία που υπήρχαν μόνο ως μάθημα ελεύθερης επιλογής και μόνο ένα).
-
Το ενδεχόμενο να δώσουμε και ιστορία φυσικών επιστημών το σκέφτηκες?
Ωχ!!! μη μου το κάνεις αυτό!! Είναι το μόνο μάθημα που πέρασα χωρίς να ξέρω πως...
-
Το ενδεχόμενο να δώσουμε και ιστορία φυσικών επιστημών το σκέφτηκες?
Ωχ!!! μη μου το κάνεις αυτό!! Είναι το μόνο μάθημα που πέρασα χωρίς να ξέρω πως...
Για πλάκα το είπα, δεν το εννοούσα...
Ελπίζω να μην το δει κανένας αρμόδιος και του βάλω ιδέες :-\
-
Τα ευκόλως εννοούμενα.... ψηφίζονται!
Μόνο Φυσική, οι φυσικοί. Μονο χημεία οι χημικοί, μόνο βιολογία, οι βιολόγοι, μονο γεωλογία, οι γεωλόγοι.
Τέλος.
Αν υπάρχουν συνάδελφοι παν-επιστήμονες, που θεωρούν ότι μπορούν να διδάξουν χημεία, βιολογία σε παιδιά που ετοιμάζονται να δώσουν τα συγκεκριμένα μαθήματα πανελλήνιες με γειά τους με χαρά τους.
Μην είμαστε πλεονέκτες... όπως πιστεύω ότι δεν θα μπορούσε να διδάξει το ίδιο καλά φυσική και ένας βιολογός.
Μάλιστα, έχω συγκεκριμένο παράδειγμα, σε πολύ μικρή τάξη.
Μαθηματικός, διδάσκει φυσική, σαν δεύτερη ανάθεση σε β' γυμνασίου. Εκει λοιπον που κάνουν την στοιχειώδη γνωριμία με το έργο δύναμης και τους λέει:
"έργο αρνητικό δεν υπάρχει!"
Δεν κατηγορώ τον άνθρωπο, προς θεού, δεν είναι ο τομέας του - η επιστήμη του. Αλλα άντε να τους αλλάξεις γνώμη μετά στην α΄ ή στη β΄ λυκείου, ότι έργο αρνητικό υπάρχει και ότι το πρόσημο έχει φυσική σημασία, και ότι δεν θα έπρεπε να το παραβλέπουν. Και τι πρέπει να πεις... αν σου πουν: "μα κυρία... ο κύριος μας είπε ότι δεν υπάρχει/δεν έχει σημασία!!!";;;;
-
Μήνυμά μου από τη διαβούλευση:
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=11
Κα Υπουργέ,
Όσον αφορά το νέο σύστημα διορισμού:
------------------------------------------------
Καταρχήν είμαι ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΣΕΠ και το δηλώνω στην αρχή του μηνύματός μου ώστε να μπορέσουν να το καταψηφίσουν οι προφανώς συσπειρωμένοι συνάδελφοι χωρίς να μπουν στον κόπο να διαβάσουν όλο το κείμενο!
Ο λόγος είναι πως είμαστε πλέον πολλοί… πάρα πολλοί… Κάπως πρέπει να ξεκαθαριστούν οι άξιοι (και αν είναι όλοι άξιοι οι πιο άξιοι)… Η ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΡΩΜΑ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΛΛΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Αυτό δεν είναι λύση.
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ από τους οποίους εκτός των άλλων ζητείται να ζήσουν με εξευτελιστική αμοιβή και να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση ότι δεν θα διδάξουν στον ιδιωτικό τομέα…
Απλώς αναγκάζονται να παρανομήσουν.
Επίσης είμαι υπέρ της άποψης ότι
1) Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ. Αλλά χωρίς παράθυρα (ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΕ ΑΣΕΠ Η ΕΛΕΙΨΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ) και χωρίς να «χαντακώνονται» όσοι δίνουν πρώτη φορά ΑΣΕΠ και δεν έχουν προλάβει να μαζέψουν προϋπηρεσία. (ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ ΝΑ ΠΡΟΣΜΕΤΡΑΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ