Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: ekpaideytikos στις Οκτωβρίου 14, 2009, 11:47:57 am
-
Ο νέος κανονισμός για την κατάρτιση πινάκων για την ΠΔΣ, ουσιαστικά το μόνο κριτήριο που λαμβάνει υπόψη είναι η ημερομηνία κτίσης πτυχίου.
Μήπως κάποιοι έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται, ότι τι εγχείρημα του ΑΣΕΠ έχει αρχίσει να καταρρέει;
Και πριν αρχίσουν κάποιοι να βρίζουν τί εννοώ.
(Τονίζω ότι είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ και των πραγματικά αξιοκρατικών προσλήψεων).
Σε πολλά αντικείμενα πχ. Πληροφορική έγιναν εκατοντάδες προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ. Με προϋπηρεσία 2 ή 3 μηνών. Άρα εκτός ΑΣΕΠ…
Τώρα κάποιοι έχουν φτάσει να έχουν 17 ή 18 μήνες. Δεν είναι άδικο;
Κάποιοι εξετάστηκαν στον ΑΣΕΠ για το τι είναι το ποντίκι και η οθόνη, και κάποιοι άλλοι σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ διδάχτηκαν στο ΑΕΙ ή ΤΕΙ που σπούδασαν.
Κάποιοι εξετάζονται σε παιδαγωγικά μαθήματα χωρίς όμως να έχουν παιδαγωγική επάρκεια, αλλά καταφέρνουν και περνάνε τα μαθήματα της Διδακτικής και των Παιδαγωγικών. Αυτοί δεν αξίζουν επάρκεια; ενώ κάποιοι άλλοι την παίρνουν με υπουργικές αποφάσεις.
Το σύστημα μπάζει από παντού….. Πρέπει σοβαρά να ληφθεί ο αγώνας που έχει κάνει ο καθένας μας. Κάποιοι διαβάζοντας ώρες και ξοδεύοντας πολλά χρήματα για μαθήματα σε φροντιστήριο για τον ΑΣΕΠ, και κάποιοι άλλοι για 3 ή 4 ώρες κάνανε ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, ξοδεύοντας χρήματα σε βενζίνες και πηγαίνοντας παντού, ελπίζοντας σε κάποια προϋπηρεσία.
Είναι ώρα να μας πούνε τι θα γίνει με τις ζωές μας…..
-
εν ξερω αν επανερχεται...και ουτε ειμαι υπερ -δεν με συμφερει-ως πιο νεα...αλλα εω πιστευω οτι πρεπει να υπαρξει μια γραμμη.....η ολοι μα ολοι θα περναμε απο ασεπ....η θα υπαρξει επετηριδα.....
ουτε παρακλαδια...ουτε αλλα θεματα ουτε αλλα κριτηρια....ενα για ολους ....
-
Ό,τι και να γίνει, επετηρίδα ή ΑΣΕΠ, θα δοθούν 2-3-4 χρόνια να απορροφηθούν κάποιοι από τις "παλιές" κατηγορίες.
Τι εννοώ;
Καταργήθηκε η επετηρίδα, αλλά κάποιοι διορίζονταν από αυτή συγχρόνως με κάποιους που έδιναν ΑΣΕΠ.
Καταργήθηκε το 30μηνο, αλλά δόθηκε περιθώριο κάποιων χρόνων (3 ή 5; ) να διορίζονται μαζί με τους ΑΣΕΠίτες, τους 24μηνίτες, τους 40%.
Ώσπου να ορκιστεί, πάλι, νέος Υπουργός Παιδείας και να βάλει τη δική του πινελιά στο θέμα των διορισμών... ::)
-
μηπως ειναι τελικα το καλυτερο να γυρισουμε στην επετηριδα;ουτε 30 μηνιτες ουτε 24μηνιτες με ασεπ, ουτε πολυτεκνοι ουτε πδσ ουτε...ενα συστημα για να τελειωνουμε με τις ανασφαλειες μια και καλη και να μην καταπαταμε επι χρονια την αξιοπρεπεια μας με τον οποιοδηποτε τροπο!!!
-
μηπως ειναι τελικα το καλυτερο να γυρισουμε στην επετηριδα;ουτε 30 μηνιτες ουτε 24μηνιτες με ασεπ, ουτε πολυτεκνοι ουτε πδσ ουτε...ενα συστημα για να τελειωνουμε με τις ανασφαλειες μια και καλη και να μην καταπαταμε επι χρονια την αξιοπρεπεια μας με τον οποιοδηποτε τροπο!!!
δεν ξερω αν ειναι καλυτερο...αλλα πρεπει να αποφασισουν και να επιλεξουν ποια μεθοδος προσληψης θα υπαρχει...και αυτη να ειναι μια και μονο...............ακομη και η επετηριδα..(που σαφως δεν ειναι αξιοκρατικη) η ο ασεπ.....η το υψος..(δεν με συμφερει...1,60 ειναι λιγο........ :P)...δεν ξερω...οτι δηποτε...........αλλα να ειναι μια........................
-
Η επετηρίδα δεν συμφέρει τους νεότερους.
Ο ΑΣΕΠ δεν συμφέρει τους παλιότερους.
Δεν θα πάψει ποτέ οι κόντρα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς... :-X ::)
-
Η επετηρίδα δεν συμφέρει τους νεότερους.
Ο ΑΣΕΠ δεν συμφέρει τους παλιότερους.
Δεν θα πάψει ποτέ οι κόντρα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς... :-X ::)
εχεις δικιο. πρεπει ομως να επιλεγει ενα απο τα δυο. και απο κει κ περα να κινουμαστε σε κοινη βαση.
-
(Τονίζω ότι είμαι υπέρ του ΑΣΕΠ και των πραγματικά αξιοκρατικών προσλήψεων).
Θα πρέπει μάλλον να διαλέξεις, ή το ένα, ή το άλλο.
-
η επετηριδα ειναι το μονο κριτηριο που σαφως δεν θα δημιουργουσε προβληματα τετοιας φυσης που τωρα συμβαινουν. Ομως, αυτο προυποθετει μαζικους διορισμους,που μαλλον ποτέ δεν θα δουμε....
-
oxi .γιατι να διαλεξει κανεις?σημερα οι διορισμοι γινονται με ποσοστωσεις κιαυτο ειναι το σωστο ωστε να καλυπτεται μεγαλο φασμα κριτηριων.δηλαδη ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ.αυτο θα πρεπει να ισχυει και στην προσθετη.
-
Μήπως τελικά να επανέλθει η λογική;
Ποια επετηρίδα; Τέλειωσε οριστικά (τουλάχιστον με την παλιά της μορφή). Ακόμα κι αν αλλάξει το σύστημα διορισμών, θα συνυπάρχει με εξετάσεις ΑΣΕΠ (ή, ελπίζω, να γίνει κάποτε 100% ΑΣΕΠ να τελειώνουμε, μιας και πρακτικά δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο για την ώρα).
-
oxi .γιατι να διαλεξει κανεις?σημερα οι διορισμοι γινονται με ποσοστωσεις κιαυτο ειναι το σωστο ωστε να καλυπτεται μεγαλο φασμα κριτηριων.δηλαδη ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ.αυτο θα πρεπει να ισχυει και στην προσθετη.
Η ποσόστωση, σε οποιονδήποτε τομέα εφαρμόζεται (εκλογικοί κατάλογοι, διορισμοί κλπ), κατά βάση είναι ένα άκρως αντιδημοκρατικό μέτρο, ή, για την ακρίβεια, ένα μέτρο που καταστρατηγεί την έννοια της ισότητας και ισονομίας.
-
Η ποσόστωση, σε οποιονδήποτε τομέα εφαρμόζεται (εκλογικοί κατάλογοι, διορισμοί κλπ), κατά βάση είναι ένα άκρως αντιδημοκρατικό μέτρο, ή, για την ακρίβεια, ένα μέτρο που καταστρατηγεί την έννοια της ισότητας και ισονομίας.
-
Παιδιά,αν επανέλθει η επετηρίδα,χαθήκαμε όλοι οι νέοι!Αν το υπολογίσω έτσι γύρω στα 55-60 θα 'χω διοριστεί!Έλεος!Όχι τίποτα άλλο,γέλασα κιόλας σημέρα,όταν είδα το όναμα μου στον πίνακα γ Αθήνας για την ΠΔΣ!Δε λέω ότι είχα ελπίδα,αλλά δε θα κάτσω να σκάσω κιόλας για την ΠΔΣ.Να δίνουν όλοι ασεπ είναι το πιο σωστό για μένα.Εγώ δεν έχω δώσει ακόμη,αλλά θα δώσω όσες φορές χρειαστεί,όσες αντέξω! :)
-
Απο τις απαντήσεις όλων συνάδελφοι, ωρομίσθιοι, καταλαβαίνω 'οτι απαιτούμε ουσιαστικά καθαρά λόγια και ένα μέτρο για όλους.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....... Χωρίς παράθυρα, πόρτες κτλ.
Ένα για όλους και μία περίοδος ένταξης όλων στο νέο αυτό μέτρο.
ΑΣΕΠ, αλλα με βαθμό δυσκολίας. δεν γίνεται την μία χρονιά να έχει περίπατο και την άλλη όλα τα μανίκια.....
Επετηρίδα, ανεξαρτητα απο έγγαμο βίο, παιδια, σκυλια, γατιά.
Και πάνω απο όλα να ξέρουμε απο που πέρνουμε μορια, και όχι κάθε χρόνο να βγάζουνε νέαφασόλια για το απο που μετράνε τα μορια για προϋπηρεσια.
Αυτά...... Αντε και καλη τυχη σε ολους μας.
Μακαρι τωρα να συννενοηθουμε και να τα διεκδικησουμε μαζικά όλα αυτα!!!
-
Εάν είναι να διορίζεσαι σε βάθος χρόνου 5 εως 6 έτη από την αποφοίτησή σου καλώς να έρθει. Εάν όχι τότε να μην έρθει
-
πάντως με το παρόν σύστημα κ με τα τόσα παράθυρα, είναι προτιμότερη η επετηρίδα..τουλάχιστον ξέρεις περίπου σε ποόσα χρόνια διορίζεσαι..σήμερα διαβάζεις, γράφεις και πάλι είσαι εξω!!!!
-
δεν μας σωζει τιποτε...εγω αυτο καταλαβα... :(
-
δεν μας σωζει τιποτε...εγω αυτο καταλαβα... :(
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.
-
Είναι δυνατό να γυρίσουμε στην επετηρίδα έτσι; Για τη Διαμαντοπούλου μιλάμε, όχι για την Κρουπσκαγια ;D
Όσο για τα παιδαγωγικά κάποιοι περάσαμε τότε και ξαναδώσαμε για να μπούμε φιλοσοφική...(αν είχε μούτζα ως επιλογή θα μου την έβαζα)
-
Αν για κάτι πάντως πρέπει όλοι να χαρούμε, ακόμα κι αν διαφωνούμε στην αξιολόγηση της εγκυκλίου, είναι ότι για πρώτη φορά βλέπουμε να αναρτούνται πίνακες ΠΔΣ. Οι μόνοι που δε χαίρονται είναι οι διευθυντές και οι προϊστάμενοι. Για την Ά Αθήνας δε χαίρομαι περισσότερο μετά την ειρωνεία του "συνάδέλφου" προϊστάμενου που στην τελευταία κινητοποίηση μας είπε ότι αν δε μας αρέσει να γινόμασταν κομμώτριες και ότι αν είχα πάει από το γραφείο του κάτι θα είχε κάνει...κρίμα που δε θα καταχωρεί, όμως, αυτός τις αιτήσεις να πάθει και τενοντίτιδα
-
Το πτυχίο πρέπει να το αφήσουμε να ωριμάσει ….
Να γίνει 15άρι black label …
Τότε θα το πηγαίνουμε στη
-
Όπως πάντα, για όλα φταίνε οι ...άλλοι. Εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη! Δεν πιέζουμε για προνομοιακή μεταχείρηση και για αξιοποίηση "παραθύρων" που έχουν δημιουργηθεί για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις. Δεν είμαστε εμείς που φωνάζουμε για αξιοκρατία αλλά είμαστε έτοιμοι να αξιοποιήσουμε κάθε μας γνωριμία ώστε να ανεβούμε λίγο ή πολύ στους πίνακες. Αν δε μπορούμε να διαχειριστούμε, εμείς οι εκπαιδευτικοί, αξιοπρεπώς μια κατάσταση ή και να απαιτήσουμε, όπως κάνουμε σε άλλες περιπτώσεις πολύ λιγότερο σημαντικές, από την πολιτεία να σταματήσει αυτό το αίσχος, τότε, ναι. Χίλιες φορές επετηρίδα.
-
Είναι δυνατό να γυρίσουμε στην επετηρίδα έτσι; Για τη Διαμαντοπούλου μιλάμε, όχι για την Κροπσκαγια ;D
Όσο για τα παιδαγωγιά κάποιοι περάσαμε τότε και ξαναδώσαμε για να μπούμε φιλοσοφική...(αν είχε μούτζα ως επιλογή θα μου την έβαζα)
Για εκείνα τα δεδομένα φυσιολογικό το ότι ξανάδωσες. Το ανώμαλο είναι στις μέρες μας που οι δάσκαλοι έχουν υψηλότερες βάσεις από τις καθηγητικές σχολές ας όψεται το ολοήμερο δημοτικό και οι μόνιμοι διορισμοί δασκάλων.
Ας έχουν το σθένος να φέρουν το θεσμό του ολοήμερου γυμνασίου (προσωπικά πιστεύω συνάδελφοι θα γίνει) και θα δεις ότι καλώς δεν έχει μούτζα ως επιλογή άλλωστε δεν αξίζει σε εκπαιδευτικό λειτουργό όχι δημόσιο υπάλληλο ;) αυτή η χειρονομία.
-
Συνειδητά το έκανα και ακόμα και τώρα δε μετανιώνω γιατί αυτό μου αρέσει και θέλω. Καμιά φορά γίνεσαι και κυνικός, όμως, και λές ως μόνιμος δίνω και κατακτήριες, κάνω, ράνω...με 12 και 14 ώρες δουλειά την ημέρα τι γίνεται;;;
Τέλος πάντων, το θέμα με το ολοήμερο γυμνάσιο είναι σοβαρό και πρέπει άμεσα να το δούμε, να το πιέσουμε με κόσμο στο δρόμο.
-
Μήπως ένας συνδυασμός "επετηρίδας", με την έννοια της προτεραιότητας σε αυτούς που περιμένουν χρόνια με παλιότερο έτος κτήσης πτυχίου, και μόρια από επιτυχίες στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, ώστε να μην αδικούνται και οι νεότεροι που συνεχώς δίνουν, θα ήταν καλύτερος για όλους; Είμαι νέα στο χώρο, πολλά βλέπω και πολλά ακούω αλλά η λογική μου μου λέει πως αυτό θα ήταν πιο δίκαιο (με βάση όσα μπορώ να ξέρω πάντα). :-\ :-\
-
Κατ' αρχάς iason έγραψες ότι καλύτερο έχω διαβάσει.Μπράβο σου.
Και τώρα ένα νέο!!!
Το ιδιαίτερό μου σήμερα μου ανακοίνωσε ότι τους ρωτήσανε σήμερα ποιά παιδάκια θα θέλανε να καθήσουνε σε ολοήμερο γυμνάσιο.Μόλις το άκουσα τρελάθηκα.
Εκεί πρέπει να πιέσουμε και όχι να τσακωνόμαστε μεταξύ μας για τη ΠΔΣ.
Στο κάτω κάτω οι παλαιότεροι έχουν μόρια πολλά του χρόνου θα έχουν φύγει.
Έλεος πια δε φτάνει που έσπασε το απόστημα της εικοσαετίας.
-
Η επετηρίδα δεν συμφέρει τους νεότερους.
Ο ΑΣΕΠ δεν συμφέρει τους παλιότερους.
Δεν θα πάψει ποτέ οι κόντρα ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς... :-X ::)
Έχεις απόλυτο δίκιο. Κάποια στιγμη πρέπει να καταλάβουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί ότι έχουμε τον ίδιο στοχο και να είμαστε σύμμαχοι και όχι εχθροί. Αυτό που έγινε τώρα με την ΠΔΣ και τη θύελλα αντιδράσεων που παρακολούθησα δε μου άρεσε καθόλου. Φαγωθήκαμε μεταξύ μας και η υπουργός έμεινε ήσυχη. Ξεχάσαμε ποιος είναι ο στοχος μας άραγε;
-
Μήπως τελικά επανέρχεται η Επετηρίδα;
Από που προκύπτει πάλι αυτό ρε παιδιά; Από την ΠΔΣ που έπρεπε να γίνει κάτι διαφανές γρήγορα-γρήγορα για να ξεκινήσει; Αποκλείεται να επανέλθει η επετηρίδα ως είχε χωρις διαγωνισμό, ξεχάστε το..
Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να μοριοδοτείται και η παλαιότητα (η ημερομηνία κτήσης πτυχίου) που κατά τη γνώμη μου είναι και σωστό.. Αλλιώς διαγωνίζεται ένας φρέσκος από τη σχολή, νέος σε ηλικία και χωρίς υποχρεώσεις άνθρωπος, αλλιώς εκείνος που έχει υποχρεώσεις, οικογένεια, έλλειψη χρόνου για διάβασμα κλπ κλπ...
Συνάδελφοι, δεν πιστεύω πως θα αποδυναμωθεί το ΑΣΕΠ..
Αντίθετα, θα δυναμώσει κι άλλο.. εως ότου γίνει ο μόνος τρόπος πρόσληψης σε βάθος χρόνου εως ότου απορροφηθούν οι υπάρχοντες ωρομίσθιοι-αναπληρωτές (ελπίζω όχι σε πολυ πολύ βάθος.. ;D )
Μη νομίζετε, υπάρχουν και αρκετοί από τον πολιτικό κόσμο (ευτυχώς) που θέλουν να απεμπλακούν από τη διαδικασία και το βραχνά του ρουσφετιού και της χάρης.
-
υπάρχουν και αρκετοί από τον πολιτικό κόσμο (ευτυχώς) που θέλουν να απεμπλακούν από τη διαδικασία και το βραχνά του ρουσφετιού και της χάρης.
Στα λόγια, ναι, υπάρχουν πάρα πολλοί.
Στην πράξη όμως... Εξάλλου να μην ξεχνάμε ότι (στην Ελλάδα) πολιτικοί είναι κυρίως οι επαγγελματίες ψεύτες (δικηγόροι), οι επαγγελματίες φακελάκηδες (γιατροί) και διάφορα άλλα εκλεκτά επαγγέλματα συναφούς ήθους, χωρίς να ξεχνάμε και τους επαγγελματίες πολιτικούς (που δεν ξέρουν να κάνουν τίποτε άλλο).
Ναι, βέβαια, όλοι αυτοί μπήκαν στην πολιτική με ...όραμα (να μετακομίσουν στην Εκάλη, να πάρουν κότερο, σπίτι στη Σαντορίνη, κτλ κτλ)...
-
daniel λείπει πολύ ο λόγος σου κ η πινελιά σου απο το φόρουμ...όπως κ πολλών άλλων παλιών μελών... :(
να είστε όλοι καλά! :)
-
Το ανώμαλο είναι στις μέρες μας που οι δάσκαλοι έχουν υψηλότερες βάσεις από τις καθηγητικές σχολές ας όψεται το ολοήμερο δημοτικό και οι μόνιμοι διορισμοί δασκάλων.
Φαντάζεστε τι βάση εισαγωγής θα είχε μια "σχολή" που δεν θα λειτουργούσε πραγματικά, αλλά απλά θα παρείχε ένα πιστοποιητικό ώστε την επόμενη μέρα της εισαγωγής θα μπορούσες να διοριστείς στο Δημόσιο;
Αυτή δυστυχώς είναι και η πραγματική (και εξαργυρώσιμη) αξία της εκπαίδευσης στο Ελλαδιστάν. Όλα τα άλλα που λέμε είναι απλά για να περνάμε τον καιρό μας ευχάριστα...
-
Στα λόγια, ναι, υπάρχουν πάρα πολλοί.
Στην πράξη όμως... Εξάλλου να μην ξεχνάμε ότι (στην Ελλάδα) πολιτικοί είναι κυρίως οι επαγγελματίες ψεύτες (δικηγόροι), οι επαγγελματίες φακελάκηδες (γιατροί) και διάφορα άλλα εκλεκτά επαγγέλματα συναφούς ήθους, χωρίς να ξεχνάμε και τους επαγγελματίες πολιτικούς (που δεν ξέρουν να κάνουν τίποτε άλλο).
Ναι, βέβαια, όλοι αυτοί μπήκαν στην πολιτική με ...όραμα (να μετακομίσουν στην Εκάλη, να πάρουν κότερο, σπίτι στη Σαντορίνη, κτλ κτλ)...
Ναι έχεις δίκιο σ' αυτά που λες γι' αυτό και γω έγραψα "κάποιοι"..
Από την άλλη είναι υπεραπλουστευτικό να τους βάζουμε όλους στο ίδιο σακί..
Και συνήθως όταν τους θεωρούμε όλους καθάρματα, το κάνουμε για να δημιουργούμε άλλοθι στους εαυτούς μας να γίνονται και κείνοι μια από τα ίδια..
Georgia s σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.. Και μένα μου λείπει η γνώμη κι ο λογος αρκετών που δεν πολυμπαίνουν πια.. :-\
-
και φυσικά απ όσους θεωρούμε εξ ορισμού καθάρματα δεν έχουμε μετά και καμμιά απαίτηση- αξιωση για να συμπεριφερθούν καλύτερα ή δικαιότερα..κι επομένως ο φαυλος κύκλος συνεχίζεται..
-
Δεν ξέρω πραγματικα με ολα αυτα που εχουνε δει τα ματια μας, τι τελικα ειναι καλυτερο να ισχυσει.
Απο πόρτες και παραθυρα, εχουν βουτηξει μεσα στην εκπαιδευση με ποικιλους τροπους, ενω κατα τα αλλα μονο ο ΑΣΕΠ διοριζει....
Καλο θα ητανε να συνενκτιμηθει και η προυπηρεσια, και ο ΑΣΕΠ ίσως η κτηση πτυχιου και ότι αλλο... δεν ξερω. Δεν ειναι δυνατο τοσο καιρο να αποκτουν προυπηρεσια τα "δικα μας παιδια" σε ΣΔΕ και ΠΔΣ (Δε λεω καποιοι, αλλα λιγοι νομιζω μπορει να μπηκαν και με την αξια τους, αλλα αποτελουν μειονοτητα).
Δεν μπορει να εργαζονται Μαθηματικοι, Φυσιοι, Χημικοι, Θεολογοι και δεν ξερω εγω τι αλλο ως Πληροφορικοι την στιγμη που υπαχουν χιλιαδες ανεργοι και ωρομισθιοι εκπαιδευτικοι ΠΕ19-20.
Δε γινεται οι δασκαλοι να χουν την αξιωση να διδασκουν θεατρο, μουσικη, πληροφορικη και δεν μπορω να φανταστω τι αλλο. Πως την ειδανε Πανεπιστημονες, και το δημοτικο χωραφι τους; Φοβουνται οτι θα χασουν το ψωμι τους;
Τελος παντων κατι να γινει επιτελους σε αυτη τη χωρα που θα ξεκαθαριζει το τοπιο στην εκπαιδευση, να καταργηθουν οι συγχρονοι "δουλοι" (τους ωρομισθιους εννοω), και επιτελους να δουμε την Παιδεια σοβαρα, και οχι σαν αρενα στην οποια παλευουν οι εκπαιδευτικοι για να διοριστουν...
Αν δεν αποκτησουμε Παιδεια δυσκολα θα αλλαξουν τα πραγματα στην χωρα μας.
Το επιπεδο μας σε απλα πραγματα χρησης Υπολογιστη ειναι πιο πισω απο ολες τις ευρωπαϊκες χωρες...
Μαλλον ειμαστε ρομαντικοι και μενουμε με νυχια και με δοντια στην εποχη της επικοινωνιας με σηματα καπνου και περιστερια, την στιγμη που οι εφαρμογες επικοινωνιας εξελισονται ραγδαια, την εποχη που σε αλλες χωρες πχ Αγγλια, επιλεγουν οι μαθητες να διδασκονται Πληροφορικη και οχι Ιστορια......
-
Παιδιά, αν ξέρετε κάποιον τίμιο πολιτικό (που μπορεί να δικαιολογήσει αυτά που έχει και τον τρόπο ζωής του) που έφτασε εκεί που έφτασε με την αξία του (χωρίς μέσον), που έχει εργαστεί στη ζωή του (όχι στο Δημόσιο ή στην εταιρία του μπαμπά του), που δεν διόρισε όλους τους συγγενείς και κολλητούς του μόλις πήρε μια θέση εξουσίας, πείτε το όνομα ελεύθερα, δεν είναι δυσφήμιση...
Πιστεύω πολλοί θα ενδιαφέρονται να μάθουν μερικά ονόματα τίμιων πολιτικών.
-
Το επιπεδο μας σε απλα πραγματα χρησης Υπολογιστη ειναι πιο πισω απο ολες τις ευρωπαϊκες χωρες...
Μαλλον ειμαστε ρομαντικοι και μενουμε με νυχια και με δοντια στην εποχη της επικοινωνιας με σηματα καπνου και περιστερια, την στιγμη που οι εφαρμογες επικοινωνιας εξελισονται ραγδαια, την εποχη που σε αλλες χωρες πχ Αγγλια, επιλεγουν οι μαθητες να διδασκονται Πληροφορικη και οχι Ιστορια......
Ατυχές παράδειγμα.. Η Αγγλία δεν αποτελεί πρότυπο εκπαίδευσης σε καμία περίπτωση (ούτε καν στην 3βάθμια, με εξαίρεση ορισμένα τμήματα, ορισμένων παν/μίων).
Και το σύστημα επιλογής μαθημάτων από τους μαθητές είναι, κατά τη γνώμη μου, καταστροφικό. Πρέπει να είναι ένα γενικό λύκειο, όπου όλοι θα διδάσκονται όλα και τα ίδια. Το σχολείο δεν πρέπει να είναι απλά προθάλαμος πανελληνίων (και ευτυχώς προς αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται η επιτροπή που εξετάζει τις αλλαγές στα λύκεια).