Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: evants στις Οκτωβρίου 25, 2009, 09:47:53 am

Τίτλος: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 25, 2009, 09:47:53 am
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=295789&dt=25/10/2009
Η επιτροπη εχει σχεδον καταληξει στις οριστικες αποφασεις της οσον αφορα στο νεο εξεταστικο συστημα και στο συστημα προσβασης στην Τριτοβαθμια Εκπαιδευση.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 25, 2009, 11:06:45 am
Αριστο συστημα κατα τη γνωμη μου, και οι πιθανες αδυναμιες του θα φανουν στην πραξη (προς το παρον δεν βλεπω καμμια). Θυμιζει (σε βελτιωμενη μορφη) το συστημα εισαγωγης που υπηρξε στα τελη της δεκαετιας του '60.

Επιτελους θα κανουμε το αυτονοητο, να ακολουθησουμε (με σημαντικη χρονικη υστερηση) τις αντιστοιχες διαδικασιες των προηγμενων Δυτικων χωρων.

Φυσικα, προυποθετει σκληρη δουλεια τοσο απο τους εκπαιδευτικους, οσο και απο τους μαθητες.

(και οπως αναμενεται, στην Ελλαδα της λουφας και του χαβαλε, θα συναντησει σφοδρους πολεμιους)
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 25, 2009, 11:14:23 am
Σιγουρα υπαρχουν θετικα σημεια αλλα εχω ενστασεις σε καποια αλλα,ισως και λογω προσωπικης εμπειριας: αρχικα,το να προσμετρηθουν οι σχολικες επιδοσεις ειναι αδικια γιατι πληρωνεις τα λαθη στα 16 χρονια σου εφ΄ορου ζωης.Δευτερον αν καποιο σχολειο ειναι ελαστικοτερο;στην επαρχια οπου ολοι ειναι γνωστοι δε θα πριμοδοτουνται τα παιδια εναντι των απροσωπων πολεων; και αν μετρουν οι βαθμοι δε θα στραφουν περισσοτερο στα φροντιστηρια;
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 25, 2009, 11:48:10 am
Προφανως, η αποδοση στο λυκειο θα εχει τη συνεισφορα της, αλλα ισως καθοριστικοτερος παραγοντας θα ειναι η εξεταση μετα το λυκειο (και μαλιστα, οτι ακριβως ζηταει η καθε Σχολη ξεχωριστα).

Επιπλεον, αν προκειται να εχει καποια πραγματικη αξια το Εθνικο Απολυτηριο, οι μαθητες και (κυριως) οι καθηγητες, θα πρεπει επιτελους να ..δουλεψουν και στις 3 ταξεις (αν π.χ. δεν μετρουν οι 2 πρωτες ταξεις του Λυκειου, τοτε ποιος ειναι (πρακτικα) ο λογος φοιτησης σε αυτες?).

Μη το βλεπουμε 'στενα' σαν συστημα εισαγωγης στα ΑΕΙ (οπως το βλεπουμε μεχρι τωρα), αλλα σαν αναβαθμιση του Λυκειου (αρα του Απολυτηριου).
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:18:54 pm
Προφανως, η αποδοση στο λυκειο θα εχει τη συνεισφορα της, αλλα ισως καθοριστικοτερος παραγοντας θα ειναι η εξεταση μετα το λυκειο (και μαλιστα, οτι ακριβως ζηταει η καθε Σχολη ξεχωριστα).

Επιπλεον, αν προκειται να εχει καποια πραγματικη αξια το Εθνικο Απολυτηριο, οι μαθητες και (κυριως) οι καθηγητες, θα πρεπει επιτελους να ..δουλεψουν και στις 3 ταξεις (αν π.χ. δεν μετρουν οι 2 πρωτες ταξεις του Λυκειου, τοτε ποιος ειναι (πρακτικα) ο λογος φοιτησης σε αυτες?).

Μη το βλεπουμε 'στενα' σαν συστημα εισαγωγης στα ΑΕΙ (οπως το βλεπουμε μεχρι τωρα), αλλα σαν αναβαθμιση του Λυκειου (αρα του Απολυτηριου).



αν τα κριτηρια τιθενται απο τις σχολες γιατι να εχει σημασια ο βαθμος του χ κομπλεξικου καθηγητη;

αυτο ισχυε ως την καταργηση των δεσμων και ολοι διαβαζαν για τις πανελληνιες,υποστηριζοντας οτι τα μισα μαθηματα που δεν εξεταζονται ειναι αχρηστα και οτι η δουλεια του σχολειου απο τη φυση της ειναι γενικη και αρα δεν οδηγει στην επιτυχια. αρα παμε φροντιστηριο απο την Α λυκειου και ολοι το εκαναν αυτο.επειτα αυτο το σκεπτικο σημαινει οτι και σημερα που δεν προσμετρωνται οι βαθμολογιες των ταξεων δεν υπαρχει πρακτικος λογος φοιτησης σε αυτες

Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: Landau στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:22:56 pm
Το θετικό αυτής της πρότασης είναι ότι επιτέλους το Λύκειο θα αλλάξει ρόλο και δεν θα είναι απλά προθάλαμος πανελλαδικών εξετάσεων. Επίσης ένα θετικό είναι ότι στις όποιες εισαγωγικές εξετάσεις για τριτοβάθμια, η ύλη θα είναι και από τις 3 τάξεις. Παράλληλα, βέβαια, πρέπει να αλλάξει η κατανομή ύλης και μαθημάτων στο λύκειο (και αν δεν κάνω λάθος, η ίδια επιτροπή έχει συζητήσει και για τις αλλαγές στο λύκειο γενικότερα, αλλαγές στη δομή, ύλη μαθημάτων, και μάλλον - ελπίζω - ενιαία δομή χωρίς κατευθύνσεις και επιλογές μαθημάτων). Για να δούμε..
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:23:25 pm
για να φτάσουμε τα ευρωπαικά πρότυπα ,νάποδεσμευτεί το λύκειο απο το πανεπιστημιο έχουμεεεεεεεε καιρό ακόμα και σχετικά με τη βαθμολογία και των τριών τάξεων του λυκείου περισσότερο για άνθηση των φροντιστηρίων το βλέπω εκτός και αν πρόκειται για ολοήμερο σχολείο δυστυχώς όλα αυτά μου ακούγονται τόσο μα τοσο μακρινά
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: Landau στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:28:42 pm
Πιο σωστό θα είναι να μην έχει μεγάλο βάρος η βαθμολογία των 3 τάξεων (ή και καθόλου αν είναι εφικτό) αλλά στις όποιος εισαγωγικές εξετάσεις να εξετάζονται σε ύλη και των 3 τάξεων λυκείου, αλλά πρέπει να γίνουν αλλαγές και ανακατανομή της ύλης αυτής.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:33:54 pm
ναι θα ήταν και αυτό  λύση χωρις η  ύλη  να είναι λίγο πολύ αχανής ,το συστημά των δεσμών απορώ σε τί τους ενοχλούσε,το θέμα ειναι να βρεθεί ένας τρόπος το απολύτηριο του λυκείου να 'εχει μία βαρύτητα  και σοβαρότητα .Τ΄'οτι θ ανοίξουν οι πόρτες των πανεπιστημίων για όλους δεν ακούγεται ουτοπικό;
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:40:07 pm
[quote .Τ΄'οτι θ ανοίξουν οι πόρτες των πανεπιστημίων για όλους δεν ακούγεται ουτοπικό;
[/quote]

αν τα πανεπιστημια μπορουν να πατησουν ποδι και να πουν ¨θελω και αντεχω 50 φιλολογους φετος¨ και αυτο να περασει στην κοινωνια και την κυβερνηση, εχει καλως. Σκεφτειτε πού θα φτασουν οι βασεις, πραγμα οχι απαραιτητα κακο! Ποια εναλλακτικη ομως προσφερεται στους αποτυχοντες; τεχνικη εκπαιδευση δεν εχουμε ουτε αξιολογη βιομηχανια. Γι΄αυτα δεν ακουσα καποια προβλεψη
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: gelina στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:43:46 pm
Η κατάργηση των Πανελλαδικών, το εθνικό απολυτήριο και οι δοκιμασίες τρεις φορές τον χρόνο

Το σύστημα των εξετάσεων θα είναι αδιάβλητο, αφού θα ανατεθεί σε ειδικό εθνικό φορέα, ενώ οι υποψήφιοι θα έχουν περισσότερες της μιας ευκαιρίες, αλλά και ένα ευκολότερο σύστημα, με το δικαίωμα διατήρησης υψηλής βαθμολογίας σε επόμενη εξέταση. Τέλος, όπως αναφέρει ο ίδιος ο κ. Μπαμπινιώτης στην πρότασή του, «το σύστημα πρόσβασης καθίσταται ατομική υπόθεση κάθε υποψηφίου και παύει να αποτελεί εθνικό ζήτημα».
Ο κ. Μπαμπινιώτης από την πλευρά του έχει δηλώσει ότι στόχος για τα μέλη του Συμβουλίου είναι να προτείνουν την ελεύθερη πρόσβαση στα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης της χώρας. Ωστόσο, πρόκειται για έναν μακροπρόθεσμο στόχο, που μπορεί να εφαρμοστεί όταν είναι έτοιμα τα πανεπιστήμια να δεχθούν τόσους φοιτητές όσοι και οι υποψήφιοι.

Τι έκανε μέχρι τώρα το Λύκειο??
Μέχρι τώρα το Λύκειο προετοίμαζε τους μαθητές για τις Πανελλαδικές και για την είσοδο στις Σχολές...θέλεις να γίνεις φιλόλογος?διάβασε αρχαία και με την ανοχή μας μην ασχολείσαι με μαθηματικά...θέλεις να γίνεις γιατρός?διάβασε βιολογία και άσε την ιστορία...
Στόχος πλέον φαντάζομαι θα είναι οι νεοι να αποκτούν γενικές γνώσεις να λαμβάνουν σωστή εκπαίδευση έτσι ώστε να έχουν,παρόλη την ανωριμότητα της ηλικίας, την ευκαιρία-δυνατότητα να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στην προσωπικότητά τους έτσι όπως θα την έχει αναδείξει το σχολείο και δει το Λύκειο...Ο μόνος μου ενδοιασμός είναι η ύπαρξη της παραπαιδειας -η οποία και θα παίξει αρνητικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του νέου συστήματος- την οποία σαφώς και δεν μπορεί να χτυπήσει το κράτος αφού δεν υπάρχει υποδομή για ολοήμερα γυμνάσια-λύκεια...

Δεν πρέπει να μας τρομάζουν οι αλλαγές....έτσι και αλλιώς χειρότερο από το ήδη υπάρχον σύστημα δεν μπορεί να υπάρξει...
Θα πρέπει να μας τρομάζει η πιθανότητα  μήπως δε λειτουργήσει σωστά στο σύστημα..και αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και απο ΕΜΑΣ
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 25, 2009, 12:56:32 pm

αν τα κριτηρια τιθενται απο τις σχολες γιατι να εχει σημασια ο βαθμος του χ κομπλεξικου καθηγητη;

αυτο ισχυε ως την καταργηση των δεσμων και ολοι διαβαζαν για τις πανελληνιες,υποστηριζοντας οτι τα μισα μαθηματα που δεν εξεταζονται ειναι αχρηστα και οτι η δουλεια του σχολειου απο τη φυση της ειναι γενικη και αρα δεν οδηγει στην επιτυχια. αρα παμε φροντιστηριο απο την Α λυκειου και ολοι το εκαναν αυτο.επειτα αυτο το σκεπτικο σημαινει οτι και σημερα που δεν προσμετρωνται οι βαθμολογιες των ταξεων δεν υπαρχει πρακτικος λογος φοιτησης σε αυτες




α) Η συνεισφορα πλεον του χ κομπλεξικου καθηγητη, θα ειναι μειωμενη αφου θα υπαρχουν γραπτα αντικειμενικα τεστ (σε περιφερειακο επιπεδο απο τραπεζα θεματων) και 'διορθωση' σε περιπτωση αποκλισης προφορικου(ταξη)-γραπτου(περιφερεια) βαθμου. Επιπλεον, θα πρεπει να λαβουμε υποψην, πως δεν θα εισαχθουν ολοι οι μαθητες στα ΑΕΙ, αρα καποιοι θα χρησιμοποιησουν το Απολυτηριο στην μετεπειτα ζωη τους. Δεν θα πρεπει αυτο το απολυτηριο να αντανακλα (και μαλιστα, οσο γινεται ανεξαρτητα απο τα 'γουστα' των εκαστοτε καθηγητων) την συνολικη παρουσια του μαθητη στο Λυκειο?

β) Στην ουσια, εχουμε και παλι καταληξει σε ενα συστημα Δεσμων, οπου σωστα αναφερεις, δεν εχει καμμια σημασια η φοιτηση στις 2 πρωτες ταξεις. Αυτο φυσικα βολευει τους εκπαιδευτικους, αλλα και τους μαθητες (μπορουν να τεμπελιαζουν απο κοινου), απαξιωνοντας πληρως το Λυκειο.

Κατα καιρους βεβαια, εχουμε εισαγαγει (απο τους ''κουτοφραγκους") σε πολλους τομεις αρκετα συστηματα, τα οποια στα 'χαρτια' εμφανιζονταν αψογα. Το (ανικητο) Ελληνικο δαιμονιο, εχει καταφερει να τα γελοιοποιησει ολα.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: daffyduck στις Οκτωβρίου 25, 2009, 01:43:11 pm
Εμένα μου φαίνεται ότι σε γενικές γραμμές δείχνει να κινείται -σε μερικά πράγματα -προς τη σωστή κατεύθυνση το νέο σύστημα αλλά:

α) μου είναι πολύ ασαφές. Δηλαδή διαβάζω μια γενικόλογη περιγραφή που αφήνει πάρα μα πάρα πολλές (και πολύ κρίσιμες) απορίες για το πώς θα λειτουργούν πρακτικά τα πράγματα όσον αφορά την πρόσβαση των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια

β) πρέπει να συνοδευτεί από πάρα πολλές αλλαγές στην ύλη και την νοοτροπία γενικά της διδασκαλίας στο Λύκειο ώστε να εφαρμοστούν οι αρχές του

γ) χρειάζεται και αλλαγή της νοοτροπίας των εκπαιδευτικών (κι εδώ με ζώνουν τα μαύρα φίδια σιγά σιγά...)

δ) αφού τα παιδιά θα εξετάζονται στην ύλη των 3 τάξεων του Λυκείου και ο βαθμός όλων των τάξεων θα παίζει ρόλο, πώς ακριβώς μιλάμε για "αποδέσμευση του Λυκέιου απο την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια" και για "αυτόνομη εκπαιδευτική βαθμίδα" - δεν αναιρεί το ένα το άλλο;;;;

μάλλον δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα πριν υπάρξει αναλυτική παρουσίαση του συστήματος- με τις περιλήψεις δεν γίνεται δουλειά  :-\
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: area51 στις Οκτωβρίου 25, 2009, 03:07:05 pm
Οι προτάσεις Μπαμπινιώτη επεκτείνουν την "φροντιστηριοποίηση" του Λυκείου, από την Γ τάξη που είναι σήμερα, σε όλες τις τάξεις.

Να γίνει αμέσως ο Μπαμπινιώτης επίτιμος και ισόβιος πρόεδρος των Φροντιστηριαρχών Ελλάδος

(από υπερβολική δόση κουτόχορτου από κουτόφραγκους τι μπορεί να πάθει κάποιος; )
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: zulte στις Οκτωβρίου 25, 2009, 05:14:07 pm
για τα φροντιστηρια δε φταιει το συστημα τοσο, οσο οι ιδιοι οι καθηγητες. οποιο συστημα και να εφαρμοστει θα πρεπει να δοκιμαστει σε βαθος χρονου κι οχι η καθε κυβερνηση που ερχεται να αλλαζει τα παντα. ναι, να δοκιμασουμε και του Μπαμπινιωτη(σπουδαιος και εγκεκριμενος πανεπιστημιακος σε σχεση με κατι αλλους) αλλα οχι για 4 χρονια.πανω που θ'αρχισει να φαινεται το αποτελεσμα, θα βρεθει καποιος αλλος ειδημων να το αλλαξει.ετσι δε γινεται δουλεια.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτωβρίου 25, 2009, 08:50:42 pm
Είναι πάντα θετικό να υπάρχουν προτάσεις και ειδικά τώρα που το σύστημα έχει αποτελματωθεί εντελώς και στο τέλος θα θες 19,9999 για να περάσεις ιατρική και με 19,999 θα μένεις έξω! ::) ::)
Όμως, ας μου επιτραπεί η παρατήρηση.... θα θησαυρίσουν οι διορισμένοι!!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: semeli ΠΕ02 στις Οκτωβρίου 25, 2009, 09:18:35 pm
Παιδιά, δεν είναι και τόσο κακό να έχουν δουλειά τα φροντιστήρια...Και εμείς που εργαζόμαστε εκεί και μάλιστα για ψίχουλα, εκπαιδευτικοί είμαστε, με πτυχία, μεταπτυχιακά, οικογένειες...Και μελετάμε σκληρά πριν μπούμε στην τάξη και ξενυχτάμε φτιάχνοντας σημειώσεις και διορθώνοντας...Επίσης στον ιδιωτικό τομέα διαρκώς κρινόμαστε και αξιολογούμαστε. Αν κάνουμε κάτι στραβό, είτε γνωστικά είτε παιδαγωγικά, τυγχάνουμε πολύ σκληρής κριτικής και αντιμετώπισης, εν αντιθέσει με τους δημοσίους υπαλλήλους. Είδα κι έπαθα να πείσω μαθήτρια στο φροντιστήριο ότι ο ''πληθυντικός'' γράφεται έτσι και όχι ''πλυθηντικός'', όπως τους το έγραψε αρκετές φορές η καθηγήτρια του σχολείου στον πίνακα. Αν το είχε κάνει κάποιος εξ ημών στον ιδιωτικό τομέα, θα του δημιουργούσαν μεγάλο πρόβλημα και δεν θα τους ένοιαζε το γεγονός ότι όλοι είμαστε άνθρωποι, μπορεί να είμαστε κουρασμένοι, άρρωστοι, ξενυχτισμένοι, ζαλισμένοι...Δεν είμαι ούτε ιδιοκτήτης ούτε μέτοχος φροντιστηρίου, είμαι απλή υπάλληλος σκληρά εργαζόμενη έναντι χαμηλής αμοιβής. Το ότι δεν είμαστε στο δημόσιο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξουμε δουλειά ή να γίνουμε κλέφτες, επειδή κάποιοι διορισμένοι καθηγητές μιλούν για εμάς απαξιωτικά και υποτιμητικά. Στην τελική, ας κάνουν σωστά και οργανωμένα τη δουλειά τους ώστε να μην έρχονται σε εμάς οι μαθητές. Και τέλος πάντων ας αλλάξει και ας διαμορφωθεί έτσι το σύστημα ώστε να μπορούμε όλοι να απορροφηθούμε και μετά συζητάμε εκ νέου το θέμα, σε άλλη βάση...Υπενθυμίζω περίπτωση διορισμένης καθηγήτριας που είχε δώσει λάθος ύλη λατινικών στους μαθητές, δεν θυμάμαι σε ποιο νησί, είχε δημοσιευτεί στις εφημερίδες, τελικά έπεσε κείμενο από εκείνα που τους είχε πει ότι ήταν εκτός...Οι εργαζόμενοι σε φροντιστήρια, καταλαβαίνουν πολύ καλά τι θα γινόταν αν το έκανε αυτό κάποιος από εμάς. Ούτε θα είχαμε την κάλυψη του φροντιστηριάρχη, όπως είχε η συγκεκριμένη της διευθύντριάς της.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτωβρίου 25, 2009, 09:32:48 pm
semeli ΠΕ02 , συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και συμπάσχω. Άλλωστε, όλοι έχουμε υποστεί την εκμετάλλευση από τον εκάστοτε φροντιστηριάρχη. Και φυσικά να δουλέψουν τα φροντιστήρια και οι συνάδελφοι, δεν είναι, όμως, άδικο να πλουτίζουν πάλι οι διορισμένοι και από 50ευρώ να πάνε πού... στα 70;
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: semeli ΠΕ02 στις Οκτωβρίου 25, 2009, 09:36:18 pm
Ναι, άδικο είναι. Έχεις απόλυτο δίκιο. Γενικά πάντως, η ελληνική κοινωνία χρειάζεται ξήλωμα και ξανά χτίσιμο από την αρχή, από το μηδέν, σε όλους τους τομείς.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 26, 2009, 11:03:44 am
οταν πριν χρονια ισχυε η βαθμολογια
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 26, 2009, 12:18:42 pm
Evants,

Αντικειμενικα Τεστ=Πολλαπλης Επιλογης/Σ-Λ (αλλωστε, τοσο για πρακτικους οσο και για λογους κοστους, δεν μπορει να γινει τιποτα αλλο σε συχνη βαση), τα οποια πρακτικα ειναι ανεξαντλητα (ως τραπεζα θεματων). Εφαρμοζονται εδω και μια δεκαετια περιπου στις Πανελληνιες, και προσωπικα δεν εχω ακουσει ποτε για καποιο φροντιστηριο που βγηκε και ειπε πως.. επιασε την 'ταδε' ερωτηση Πολλαπλης Επιλογης (μαλλον γιατι θα τους επαιρναν με τις ντοματες :)).

Η πρακτικοτητα/λειτουργικοτητα των Αντικειμενικων Τεστ σε αναγκες 'μαζικης' εξετασης, εχει αποδειχθει εδω και δεκαετιες στις χωρες οπου εφαρμοζεται (ακομα και σε Μεταπτυχιακο επιπεδο, βλ. GRE).

Για μενα, και μονον το γεγονος της συχνοτερης εξετασης, θα οδηγησει στην 'απομυθοποιηση' της, κατι που θα μειωσει το αγχος σε μαθητες-γονεις (μια εκλειψη Ηλιου π.χ. μας κανει εντυπωση επειδη την παρατηρουμε καθε 5-6 χρονια, ενω αν συνεβαινε 2 φορες το μηνα, μετα απο λιγο καιρο κανεις δε θα'δινε σημασια).

Για το αδιαβλητο του Ασεπ, με μπερδεψες! Γιατι ειναι ανεκδοτο? Προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι για τον διαγωνισμο των Εκπαιδευτικων.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 26, 2009, 10:04:52 pm
Evants,

Αντικειμενικα Τεστ=Πολλαπλης Επιλογης/Σ-Λ (αλλωστε, τοσο για πρακτικους οσο και για λογους κοστους, δεν μπορει να γινει τιποτα αλλο σε συχνη βαση), τα οποια πρακτικα ειναι ανεξαντλητα (ως τραπεζα θεματων). Εφαρμοζονται εδω και μια δεκαετια περιπου στις Πανελληνιες, και προσωπικα δεν εχω ακουσει ποτε για καποιο φροντιστηριο που βγηκε και ειπε πως.. επιασε την 'ταδε' ερωτηση Πολλαπλης Επιλογης (μαλλον γιατι θα τους επαιρναν με τις ντοματες :)).

Η πρακτικοτητα/λειτουργικοτητα των Αντικειμενικων Τεστ σε αναγκες 'μαζικης' εξετασης, εχει αποδειχθει εδω και δεκαετιες στις χωρες οπου εφαρμοζεται (ακομα και σε Μεταπτυχιακο επιπεδο, βλ. GRE).

Για μενα, και μονον το γεγονος της συχνοτερης εξετασης, θα οδηγησει στην 'απομυθοποιηση' της, κατι που θα μειωσει το αγχος σε μαθητες-γονεις (μια εκλειψη Ηλιου π.χ. μας κανει εντυπωση επειδη την παρατηρουμε καθε 5-6 χρονια, ενω αν συνεβαινε 2 φορες το μηνα, μετα απο λιγο καιρο κανεις δε θα'δινε σημασια).

Για το αδιαβλητο του Ασεπ, με μπερδεψες! Γιατι ειναι ανεκδοτο? Προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι για τον διαγωνισμο των Εκπαιδευτικων.

ασκησεις πολλαπλης επιλογης ειναι οι ασκησεις του Michigan στη γλωσσομαθεια: προβλεψιμα,επαναλαμβανομενα και γι΄αυτο μετα τις πρωτες χρονιες με τεραστια ποσοστα επιτυχιας οι απαιτησεις εχουν αυξηθει θεαματικα,δεν υπαρχει εναλλακτικη.
η αντικειμενικοτητα τους ειναι αμφισβητησιμη,ο καθε δευτεροετης ψυχολογιας μπορει να στο επιβεβαιωσει. απλα μεταφυτευουμε στην Ελλαδα ο,τι εφαρμοσαν στην Αμερικη για επιχειρηματικους σκοπους.
 οσο για τα φροντιστηρια και το πώς δουλευουν επίτρεψέ μου να εχω αποψη διαφορετικη που προφανως δε συμμεριζεσαι. ειμαι βεβαιος ομως οτι η δημοσιοτητα εχει καταδειξει παμπολλα περιστατικα χρηματισμου,προσωπικα γνωριζω περιπτωση αποπεμφθεντος καθηγητη που συμμετειχε στην επιτροπη. αν παλι γνωριζεις φροντιστηρια προετοιμασιας για ΑΣΕΠ εκπαιδευτικων ή αλλων δημοσιων φορεων θα ξερεις τι εννοω....αν οχι,ρωτα.υπαρχουν πολλοι που μπορουν να σε διαφωτισουν.
Αν δεν εχει καποιος αγχος,ισως δεν μπορει να καταλαβει τι σημαινει η επαναλαμβανομενη εξεταση.το στρες δε μειωνεται οταν εκτιθεμεθα σ΄αυτο περισσοτερο,το αντιθετο:βασικος νομος της ψυχολογιας.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 26, 2009, 11:52:49 pm
Evants, αρχιζουμε και μπλεκουμε σε εναν κυκεωνα (τεχνικης φυσης) σχετικα με την προσβαση στα ΑΕΙ, ενω το κυριως ζητουμενο της αναμενομενης μεταρρυθμισης ειναι η αναβαθμιση του Λυκειου (αρα και του απολυτηριου). Μονον ο χρονος θα δειξει (αν και πιστευω πως δεν ειναι αναγκη καθε φορα να ανακαλυπτουμε τον τροχο, μας ειναι αρκετο να μαθαινουμε και απο τους αλλους).

Απο την εποχη του Ραμμου (1980), δεν εχει υπαρξει διαρροη θεματων στις πανελληνιες εξετασεις (και οπως ξερεις στην Ελλαδα, τιποτα δεν μενει κρυφο). Το οτι αρκετοι φροντιστηριαρχες, θα ηθελαν να εχουν τα θεματα (σε μονιμη βαση φανταζομαι, εκτος αν ειχαν φροντιστηριο ..μιας χρησεως) ειναι αναμφισβητητο. Το οτι καποιοι (λιγοτεροι) εχουν προσπαθησει κατα καιρους να τα αποκτησουν, ειναι σχεδον βεβαιο. Προφανως δεν τα καταφεραν, και το μονο που απομενει ειναι καποιες κουβεντες στα καφενεια (οι οποιες παρεμπιπτοντως λειτουργουν και ως διαφημιστικο τρυκ). Το ιδιο ακριβως διαφημιστικο τρυκ, εκμεταλλευονται και τα Ασεποφροντιστηρια (εδωωω τα καλα θεματααα.. περαααστε κοσμεεε!) πονταροντας στην απελπισια-αφελεια-κουτοπονηρια του ''μεσου'' Νεοελληνα (μη-εξαιρουμενων των εκπαιδευτικων). Αλλωστε, αν τα Ασεποφροντιστηρια ηξεραν τα θεματα, η κοινη λογικη λεει πως.. θα εβγαζαν και τις απαντησεις (οπως ισως γνωριζεις, οποιος το τολμησε.. απλως ρεζιλευτηκε!)


Ψυχολογια οντως δεν γνωριζω (δεν την εχουν βαλει  ακομα στον Ασεπ-Φυσικων ;D)
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: dimstella στις Οκτωβρίου 27, 2009, 12:21:09 am
Ψυχολογια οντως δεν γνωριζω (δεν την εχουν βαλει  ακομα στον Ασεπ-Φυσικων ;D)

οψόμεθα
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: takitos στις Οκτωβρίου 27, 2009, 12:32:38 am
merikoi εχω την εντυπωση οτι το μονο συστημα που επιθυμουν ειναι να μην υπαρχει κανενα συστημα ουτως ωστε να τα καταφερνουν με τον βουλευτη τους και λοιπα........καποιοι αλλοι παλι προκρινουν στην ουσια την κληρωση.......αν παντως το ζητουμενο ειναι να επιλεγονται οι καθε φορα καλυτεροι ετσι ωστε να ωθειται ολο το λυκειο προς τα πανω ας πουν καθαρα τι αλλο τους φαινεται πιο λογικο απο τις προτασεις μπαμπινιωτη....τα επιχειρηματα βεβαια που λενε πως η αναβαθμιοση του λυκειου βοηθα τα φροντιστηρια  ειναι γεγονος πως ουτε οι πιο παθιασμενοι φροντιστες δεν θα τα ελεγαν....
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 27, 2009, 09:13:00 am
εχω την αμυδρα εντυπωση takitos οτι εμπιπτω συμφωνα με την εμμεση απαντηση σου στην κατηγορια merikoi. μακρυα απο μενα αυτη η περιγραφη.δεν ακουω ομως συγκεκριμενα επιχειρηματα εναντιον των παρατηρησεων σε συγκεκριμενα σημεια του προτεινομενου εξεταστικου συστηματος: αξιολογηση επι τριετους βασης με οποια συνεπεια για το ρολο του σχολειου (που για μενα γινεται απλα προθαλαμος και συμπληρωμα του φροντιστηριου) ,για το ρολο του εκπαιδευτικου (που καλειται υπο πιεση,συχνα εκβιαστικα,να πριμοδοτησει μαθητες),για το ρολο των μαθητων(που μετατρεπονται σε αιωνιους εξεταζομενους).
Σαφως και θελω την αναβαθμιση του σχολειου και την τελικη καταργηση των φροντιστηριων. Ασκω κριτικη ομως σε ο,τι μου φαινεται πως ετοιμαζεται αποσπασματικα και εις βαρος των πολλων. Θα προτιμουσα λοιπον να απαντηθουν επι της συγκεκριμενης βασης οι θεσεις μου και οχι με επιχειηματα περι βουλευτων και κληρωσεων. Το να απαντησω σε αυτο το επιπεδο θα ηταν το μονο ευκολο
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_27/10/2009_335024
φαινεται πως μαζευτηκαν πολλοι υπερμαχοι των κληρωσεων!
χρειαζονται επιχειρηματα: καταργηση των εξετασεων στο δρομο απο το λυκειο προς το πανεπιστημιο και ΤΕΙ,διενεργεια ενδοσχολικων-προαγωγικων καθαρα! ενδυναμωση των ΑΕΙ με λογο για τον αριθμο των εισακτεων και την επιδοση τους σε εξετασεις διενεργουμενες απο τα ΑΕΙ. Σχολες με αντικειμενο σημερινο,ζωντανο και οχι βολεμα ¨πανεπιστημιακων¨της κακιας ωρας.Εμπλουτισμο του σχολειου με αντικειμενα που προκαλουν ενδιαφερον στο μαθητη και ασχετα με τη χρησιμοθηρικη διασταση του σχολειου-εξεταστικου προθαλαμου.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: takitos στις Οκτωβρίου 28, 2009, 12:06:09 am
η προταση τα αει να κανει το καθενα τις εξετασεις του ειναι η χαρα του καθε λαμογιου που εχει ισχυ κοινωνικη η οικονομικη....τα θεματα θα πουλιουνται σαν ψωμι.....η διατηρηση του αδιαβλητου πρωτιστο μελημα.....μια ματια στις κατατακτηριες δειχνει πολλα και οι ταριφες ειναι γνωστες
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: Landau στις Οκτωβρίου 28, 2009, 01:11:30 am
η προταση τα αει να κανει το καθενα τις εξετασεις του ειναι η χαρα του καθε λαμογιου που εχει ισχυ κοινωνικη η οικονομικη....τα θεματα θα πουλιουνται σαν ψωμι.....η διατηρηση του αδιαβλητου πρωτιστο μελημα.....μια ματια στις κατατακτηριες δειχνει πολλα και οι ταριφες ειναι γνωστες

Σιγά πια κινδυνολόγε! Αν σε ένα τμήμα έχει τύχει κάποτε να γίνει διαρροή θεμάτων, σημαίνει ότι γίνεται παντού και πάντα; Μην λέμε ότι θέλουμε και δεν ξέρουμε.
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 28, 2009, 10:32:29 am
το να διοργανωνει το ΑΕΙ τις εξετασεις που το αφορουν σημαινει οτι: α) θα καθοριζει το επιπεδο των επιτυχοντων αναλογως του βαθμου δυσκολιας των εξετασεων β) δε θα επιτρεπει σε επισκεπτες-φοιτητες να παλευουν με σπουδες που δεν τους αφορουν και που συνηθως δεν τους ευχαριστουν αλλα τυχαια βρεθηκαν να τις κανουν γ)θα οριζει μαξιμουμ αριθμο επιτυχοντων,διασφαλιζοντας την απορροφηση των πτυχιουχων του,κατι που η πολιτικη ηγεσια δεν τολμα να κανει-αντιθετα ιδρυει νεα τμηματα για πελατειακους λογους. Οσο για την περιπτωση χρηματισμου καποιων της εξεταστικης επιτροπης,αυτο μπορει να συμβει ουτως ή αλλως και η διενεργεια εξετασεων απο τα ΑΕΙ μειωνει τον κινδυνο γιατι θα διακυβευεται η αξιοπιστια τους και η χρηματοδοτηση τους
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: air στις Οκτωβρίου 28, 2009, 11:26:48 am
Evants, μια που ανταλασσουμε αποψεις, στα 'χαρτια' καπως ετσι θα επρεπε να ειναι τα πραγματα. Ομως 40 χρονια αργοτερα (απο τα τελη του '60, οπου ισχυαν σε μεγαλο βαθμο αυτα που αναφερεις), η Ελληνικη κοινωνια δεν ειναι ακομα ωριμη να τα αποδεχτει (αρκει να αναλογιστεις, οτι εσυ εμμεσως αμφισβητεις το αδιαβλητο ακομα και των Πανελληνιων). Και δικαιως κατα την γνωμη μου, καθως (επισης κατα την γνωμη μου) αναλογικα, τα περισσοτερα 'λαμογια', δεν βρισκονται ουτε στις Πολεοδομιες, ουτε στις Εφοριες, ουτε στο ΕΣΥ, αλλα στα Πανεπιστημια.

Με βαση τα παραπανω, ας βαδισουμε σε ενα συστημα αντιστοιχο του
Τίτλος: Απ: Ποια άποψη έχετε για τις προτάσεις Μπαμπινιώτη;
Αποστολή από: evants στις Οκτωβρίου 28, 2009, 11:41:35 am
το συστημα που προτεινεις ειναι κοντα στα οσα υποστηριζα και πριν γιατι ακριβως στην αγγλια εχουν αποσυνδεσει πληρως το σχολειο απο τις εξετασεις. τα ο levels ειναι κατι σαν το γυμνασιο μας και η πλειονοτητα των μαθητων σταματουν εκει στα 16 τους,μιας και η χωρα προσφερει και αλλες εναλλακτικες. αν παλι θελει καποιος να προχωρησει ισχυουν οσα περιγραφεις. Μιλαμε για εκτεταμενο συστημα εκπαιδευσης, που δεν περιοριζει τους μαθητες στην επιλογη τυχαιων σχολων , αλλα προσφερει πολυτεχνικες σχολες, μαθητευομενες θεσεις-οχι  τυπου stage,και μια αγορα ανοιχτη για οσους δεν τραβανε απλα...Για το λογο αυτο χαρακτηρισα εξ αρχης τα μετρα αποσπασματικα. τωρα αν χρειαστουν αλλα 40 χρονια!ελπιζω οχι