Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Φροντιστήρια => Μήνυμα ξεκίνησε από: virgi στις Οκτώβριος 29, 2009, 04:00:58 μμ

Τίτλος: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: virgi στις Οκτώβριος 29, 2009, 04:00:58 μμ
Θα θελα πολυ τη γνωμη σας για κατι που συνεβη σε φροντιστηριο. Καθηγητης που ανελαβε Γ λυκειου στο μαθημα των Λατινικων απομακρυνθηκε για τον εξης λογο: την ωρα του μαθηματος μια μαθητρια ειπε πως μια μετοχη στο σχολειο η καθηγητρια τους τη χαρακτηρισε διαφορετικα και ο καθηγητης της απαντησε πως θα το ψαξει και θα της απαντησει την επομενη φορα. Η συγκεκριμενη μαθητρια την επομενη μερα αρχισε να διαμαρτυρεται σε αλλο καθηγητη του φροντιστηριου πως στα Λατινικα τους τα λενε λαθος και πως εκτιθενται στο σχολειο και αλλα σχετικα και πολυ πιο βαρια λογια. Τελικα αποδειχτηκε πως η καθηγητρια του σχολειου εκανε το λαθος και οχι το φροντιστηριο. Παρολαυτα ο καθηγητης απομακρυνθηκε απο τη Γ λυκειου με το επιχειρημα οτι δεν εμπνεει πια εμπιστοσυνη στους μαθητες κι οτι δεν αντεδρασε σωστα στην ερωτηση της μαθητριας οτι στο σχολειο τους εδωσαν διαφορετικη ερμηνεια. Συν το γεγονος πως η μαθητρια ειχε ηδη πει σε ολο το φροντιστηριο το γεγονος προφανως και στο σπιτι της. Ποια ειναι γνωμη σας? Και ποιος ειναι ο σωστος τροπος να αντιδρουμε σε τετοιες περιπτωσεις οταν αυτα που λεγονται στο φροντιστηριο δε συμπιπτουν με το σχολειο Και ειδικα οταν προκειται για Γ Λυκειου
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: maryvas στις Οκτώβριος 29, 2009, 04:24:41 μμ
τι να πω. πραγματικα κριμα. γενικα εχω την εντυπωση οτι οι καθηγητες του σχολειου θεωρουνται αυθεντιες. το βλεπω κ απο τα παιδια που κανω ιδιαιτερο που πολλες φορες λενε "μα η καθηγητρια στο σχολειο μας ειπε αυτο" κ πολλες φορες ειναι κατι που τα ιδια τα παιδια δεν το εχουν καταλαβει.
ο καθηγητης του φροντιστηριου για μενα φερθηκε σωστα που ειπε οτι θα το ψαξει κ θα της απαντησει την επομενη φορα. τωρα οσον αφορα στον ιδιοκτητη του φροντιστηριου πιστευω οτι θα επρεπε να τον υποστηριξει
μηπως δουλευε για λιγο καιρο στο φροντιστηριο κ δεν του ειχε απολυτη εμπιστοσυνη ο ιδιοκτητης?
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Lucinda στις Οκτώβριος 29, 2009, 05:15:02 μμ
Όταν δουλεύει κανείς με κατεύθυνση πρέπει να είναι πολύ καλά διαβασμένος. Ειδικά στην περίπτωση του συντακτικού θα έπρεπε να είναι σε θέση ο καθηγητής (του φροντιστηρίου) να δικαιολογήσει επί τόπου γιατί ισχύει η δική του συντακτική ανάλυση, κάτι που γίνεται πολύ εύκολα με τη μετάφραση του κειμένου και με κάποιους βασικούς κανόνες. Το γεγονός ότι ο καθηγητής απάντησε "θα το ψάξω" για μία ερώτηση συντακτικού δείχνει ότι δεν γνωρίζει καλά από συντακτικό. Είναι τελείως διαφορετικό να πεις θα το ψάξω για μία ερώτηση π.χ. ιστορίας  και τελείως διαφορετικό να πεις θα το ψάξω για το συντακτικό.
Επίσης οι μετοχές μπορεί κάποιες φορές να είναι διαφόρων ειδών, π.χ. μία χρονική, μπορεί να είναι και αιτιολογική ή μία χρονική μπορεί να είναι και χρονικοϋποθετική κλπ. κλπ. Μήπως η συγκεκριμένη μετοχή ήταν κάτι τέτοιο;
Οπότε αν το δω καθαρά από την πλευρά του φροντιστηρίου και της μαθήτριας θα πω ότι ο καθηγητής εκτέθηκε διότι δεν έχει επαρκείς γνώσεις ή δεν έχει εμπειρία από προετοιμασία για Γ΄Λυκείου.
Βεβαίως υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Όλοι μπορεί να έχουμε άτυχες στιγμές και να κολήσει το μυαλό μας ή να θέλουμε να σιγουρευτούμε πριν δώσουμε σαφή απάντηση. Από αυτή την οπτική ο ιδιοκτήτης δεν έκανε καλά που τον απομάκρυνε, από τη στιγμή που του ανέθεσε το συγκεκριμένο τμήμα. θα μπορούσε απλώς να του εφιστήσει την προσοχή για την αποφυγή παρόμοιων μελλοντικών κατάστασεων. Διότι αυτή η κίνηση μπορεί να αποτέλεσει το έναυσμα και για άλλες παρόμοιες κι έτσι ο κάθε μαθητής να λέει το μακρύ του και το κοντό του, συν ότι εκτείθεται το ίδιο το φροντιστήριο.
Όσον αφορά στη μαθήτρια δεν έχω να πω τίποτα, διότι έδρασε μάλλον παρορμητικά και σκεφτόμενη το δικό της όφελος. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Επιπλέον, η χαρά κάποιων μαθητών/μαθητριών είναι να καταφέρουν να αμφισβητήσουν τον καθηγητή τους. Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους, είτε γιατί πρόκειται για πολύ καλούς μαθητές, είτε για πολύ άσχετους. Η συγκεκριμένη μαθήτρια δεν ξέρω τι ακριβώς είναι. Υποψιάζομαι όμως ότι προσπαθεί από νωρίς να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε σε μία ενδεχόμενη αποτυχία της στο τέλος της χρονιάς να μπορεί να μετατοπίσει τις ευθύνες στους "άσχετους" καθηγητές της. Θέλει μεγάλη προσοχή και σε τελική ανάλυση καλύτερα που ο συνάδελφος απομακρύνθηκε από το τμήμα γιατί είναι υποψήφιο εξιλαστήριο θύμα.
Όλα ειπωμένα με πολύ καλή διάθεση!
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Eleni_volos στις Οκτώβριος 29, 2009, 05:19:30 μμ
το φροντιστηριο εμεινε παθητικο σε ολο αυτο?
δεν υπερασπιστηκε το ονομα του?
τον καθηγητη που δουλευει εκει?
η μαθητρια πηρε και μπραβο για ολο αυτο?

απορω πως μερικοι κρατανε φροντιστηρια?μα τελειως πελατειακη σχεση?ο πελατης εχει παντα δικιο??????

ελεος
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Ίρμα στις Οκτώβριος 29, 2009, 06:23:50 μμ
 Ένα σχόλιο θα κάνω και θα συμφωνήσω κι εγώ με τη Μαρία. Όντως τα παιδιά θεωρούν τους καθηγητές του σχολείου αυθεντίες. Μου έχει τύχει πολλές φορές και με όλες τις τάξεις να μου πουν ότι ο καθηγητής στο σχολείο το είπε αλλιώς. Τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται ότι τα παιδιά κάτι δεν κατάλαβαν καλά.
Ερώτηση: ο ιδιοκτήτης του φροντιστηρίου είναι φιλόλογος ή άλλης ειδικότητας; Γιατί ένας φιλόλογος θα μπορούσε να κρίνει την απλότητα ή όχι της ερώτησης της μαθήτριας κι επιπλέον ίσως να είχε εντοπίσει κι άλλες αδυναμίες στη διδασκαλία του μαθήματος και αυτό να ήταν απλά το κερασάκι στην τούρτα.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: semeli ΠΕ02 στις Οκτώβριος 29, 2009, 07:39:40 μμ
Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει στα φροντιστήρια. Έχω ζήσει από κοντά την απομάκρυνση συναδέλφων για παρόμοιους λόγους, δηλαδή επειδή κάποιος μαθητής θυμήθηκε να πει εις βάρος τους διάφορες μπαρούφες. Έλεος πια. Και κάλυψη από τη διεύθυνση του φροντιστηρίου καμία. Απομάκρυνση, για να ικανοποιηθεί ο πελάτης. "Άδειασμα" του καθηγητή, ακόμα και στη μέση της χρονιάς. Τους νοιάζει μόνο τι θα πει ο πελάτης, χωρίς να ελέγχουν την ορθότητα των όσων λέγονται, ακούγονται, διαδίδονται. Και οι καθηγητές των σχολείων που λένε ένα σωρό κοτσάνες, στο απυρόβλητο. Καθηγήτρια Α΄ Λυκείου σε δημόσιο σχολείο, έγραψε πολλάκις στον πίνακα ''πλυθηντικός'' αντί ''πληθυντικός''.  Και τι έγινε; Τίποτα. Και εμείς να φοβόμαστε και να ανασάνουμε, μην πούμε κάτι και διαστρεβλωθεί και μεταφερθεί αλλιώς στη διεύθυνση και μας διώξουν. Και σιγά τις αμοιβές. Να φοβόμαστε να πούμε ότι θα το ψάξουμε, για να είμαστε απόλυτα βέβαιοι. Αν είναι δυνατόν. Χαλεποί καιροί...
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Landau στις Οκτώβριος 29, 2009, 09:11:11 μμ
Καυτερή πιπεριά στο στόμα θέλει η κακομαθημένη, για να μάθει άλλη φορά να διασπείρει φήμες και να λέει μ...κιες! Και θα μου την πέσουν τώρα πολλοί για τον αντιπαιδαγωγικό μου τόνο ίσως, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.. υπάρχουν πολλά κακομαθημένα που δημιουργούν προβλήματα εκ του μη όντος για ιδίους λόγους.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: virgi στις Οκτώβριος 29, 2009, 09:35:36 μμ
Εγω θα συμφωνησω απολυτα με Lucinda.Το νομισμα εχει δυο πλευρες κι εχω την εντυπωση πως οι ιδιοκτηρες των φροντιστηριων οταν προκειται για κατευθυνσεις ειναι αμειλικτοι. Η μαθητρια η συγκεκριμενη ειναι μετρια, δεν ειναι αριστη.  Και πιστευω οντως οτι ψαχνει για εξιλαστηριο θυμα. Συν του οτι το συγκεκριμενο φροντιστηριο βρισκεται σε κλειστη κοινωνια και ξερετε πως λειτουργουν τα πραγματα εκει.Κι εγω αναρωτιεμαι: το καθε φροντιστηριο δηλαδη λειτουργει με βαση το τι θα πει ο καθε μαθητης που δε ξερει τι του γινεται και με βαση τι θα πει ο γονιος που επισης δε ξερει τι του γινεται? Τα φροντιστηρια δηλαδη κανουν τα χατιρια των παιδιων και των γονιων τους? Και φανταστειτε τωρα πως θα φαινεται στα ματια των παιδιων ο καθηγητης αυτος, οχι μονο της Γ αλλα και των αλλων ταξεων στα οποια κανει μαθημα.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Εγώ είμαι στις Οκτώβριος 29, 2009, 09:53:11 μμ
ιδιαίτερα δύσκολη η θέση του καθηγητή,τυχαίνει πολλές φορές να ξεχαστούμε δεν είναι το μυαλό μας μοτεράκι ούτε σκληρός δίσκος.Η μαθητρία προφανώς είναι κακομαθημένη δεν μπορεί να κρίνεται ο εκπαιδευτικός από ένα λάθος ή από μια παρερμηνεία.Το φροντιστήριο απ΄την άλλη σαν καλό μαγαζάκι που είναι κοιτάει τον πελάτη που θα του φέρει και άλλους πελάτες και η ιστορία συνεχίζεται .........................
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Landau στις Οκτώβριος 29, 2009, 10:09:45 μμ
Έτσι ακριβώς.. μαγαζάκι που κοιτάζει να προσελκύσει όσο περισσότερους πελάτες μπορεί.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Georgia s στις Οκτώβριος 29, 2009, 10:27:42 μμ
.Κι εγω αναρωτιεμαι: το καθε φροντιστηριο δηλαδη λειτουργει με βαση το τι θα πει ο καθε μαθητης που δε ξερει τι του γινεται και με βαση τι θα πει ο γονιος που επισης δε ξερει τι του γινεται? Τα φροντιστηρια δηλαδη κανουν τα χατιρια των παιδιων και των γονιων τους? .
δε χρειαζόταν καν να βάλεις ερωτηματικό.. ;)
καταφατική η πρόταση θα ναι μια χαρά..ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι...κ μάλιστα σε κλιμα σκληρου ανταγωνισμού..ποιος θα τους νοιάζει;;; :'(
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: PPE στις Οκτώβριος 29, 2009, 11:00:28 μμ
Μεθοδολογικά αν το δούμε,είναι το δέον να πεις για κάτι ότι θα το ψάξεις κ θα τους το πεις την επόμενη.Προσωπικά ,τους βάζω κ εκείνους στη διαδικασία ψαξίματος τύπου contest κ είναι πρόκληση για τους περισσότερους...Πάντως,καλό είναι από τα πρώτα μαθήματα να τους δίνουμε μια κατεύθυνση του τρόπου διεξαγωγης του μαθήματος,ώστε να το αντιλαμβάνονται ως μέρος της διαδικασίας κ όχι ως ανεπάρκεια του καθηγητή...Έτσι κ εμείς κινούμαστε "εκ του ασφαλούς" κ δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης στην αυθεντία.Έτσι κ αλλιώς θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να καταστήσουμε σαφές  ότι δεν είμαστε αυθεντίες ούτε ότι έχουμε το...αλάθητο του πάπα..!
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: El_Pikpo στις Οκτώβριος 29, 2009, 11:24:33 μμ
Υπάρχουν πολλών ειδών φροντιστήρια και επίσης υπάρχουν πολλών ειδών ιδιοκτήτες φροντιστηρίων. Το αναφερόμενο παράδειγμα μπορεί να είναι τυπικό για μια κατηγορία αυτών, και ατυπικό για μια άλλη κατηγορία.

Επίσης, ειδικά φέτος, τα πράγματα στα φροντιστήρια είναι λίγο πιο στριμωγμένα, λόγω της σημαντικά μειωμένης κίνησης εγγραφών σε σχέση με την προσδοκώμενη (λόγω γενικότερης οικονομικής κατάστασης των οικογενειών). Ορισμένοι ιδοκτήτες φροντιστηρίων θα αντιδράσουν πιο σπασμωδικά από άλλους σε αυτή την δυσμενή προοπτική για την εταιρία τους και την επένδυσή τους (που πιθανόν να χρωστάνε ακόμα αν μιλάμε για σχετικά νέο φροντιστήριο).

Αν τώρα σε ένα μικρό μέρος, αυτό είναι το ένα και μοναδικό φροντιστήριο που υπάρχει, εκεί δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα, πάμε με τα νερά του αφεντικού (μόλις καταλάβουμε τα γούστα του).
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: ATHOS στις Οκτώβριος 29, 2009, 11:26:33 μμ
deν πιστευω πως κινηθηκε ετσι ο ιδιοκτητης  μονο και μονο για να ικανοποιηση ενα κακομαθημενο....αν παρ ελπιδα τοκανε τοτε αλλοιμονο του...θα το πληρωσει στο μελλον πανακριβα....καθηγητης που στα ματια των μαθητων του δειχνει να κινειται με γνωμονα ξερα το χρημα ειναι ενας ακυρωμενος καθηγητης ...........και κανεις μαθητης δεν πληρωνει ακυρωμενους καθηγητες
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: Lucinda στις Οκτώβριος 30, 2009, 12:50:13 πμ
Αγαπητοί συνάδελφοι τα φροντιστήρια είναι όντως μαγαζάκια και οι γονείς και οι μαθητές επεμβαίνουν με άκομψους πολλές φορές τρόπους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γι' αυτούς τους λόγους πιστέυω ότι ο καθένας από μας, που καλείται να φέρει εις πέρας το δύσκολο έργο της διδασκαλίας σε οποιοδήποτε μάθημα, οποιοδήποτε τμήμα κι οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας θα πρέπει να είναι απόλυτος ότι δεν θα δεχτεί καμία παρέμβαση κι ότι θα διεξάγει το μάθημα κατά τις γνωστικές και παιδαγωγικές του γνώσεις.

Αυτό βέβαια είναι δίκοπο μαχαίρι για δύο λόγους:
Πρώτον και κυριώτερο διότι πρέπει να κατέχει αυτές τις γνώσεις και δεύτερο διότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή στη διατύπωση αυτής της απόλυτης στάσης στος εργοδότη. Καλό είναι να έχουμε το σθένος να ξεκαθαρίσουμε από την αρχή και στους μαθητές και στους γονείς και στους εργοδότες ότι δουλεύουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο, που βεβαίως έχει πολλές δυνατότητες ευελιξίας ανάλογα με τις περιστάσεις και τις καταστάσεις, αλλά σε τελική ανάλυση ξέρουμε την δουλειά μας καλά και θα πρέπει όλοι οι εμπλεκόμενοι να μας δείξουν εμπιστοσύνη.
Με αυτή την τακτική δεν θα διαψεύστουμε και με πολύ τακτ θα καταφέρουμε να αποφύγουμε τις διάφορες στάσεις και επαναστάσεις και να δικαιωθούμε από το αποτέλεσμα.
Με άλλα λόγια προτείνω να μην επιτρέπει κανείς σε κανένα να παρεμβαίνει, με την προϋπόθεση όμως να γνωρίζει καλά τη δουλειά του και να είναι προετοιμασμένος για μια ενδεχόμενη κρίσιμη στιγμη που δεν θα ξέρει να απαντήσει. Η φράση "θα το ψάξω" δεν κολάει πάντα και με όλα. Αντ' αυτής μπορεί ένας καθηγητής να μετατοπίσει την συζήτηση σε άλλο θέμα και την επόμενη φορά να ξεκινήσει, έχοντας ψάξει το θέμα, από αυτό.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε ο συνάδελφος να δηλώσει σαφώς ότι η μετοχή είναι τάδε τύπου και να παραπέμψει την μαθήτρια να ρωτήσει την καθηγήτρια στο σχολείο να εξηγήσει εκείνη γιατί είναι άλλου τύπου . Με σιγουριά δηλαδή κι αυτοπεποίθηση να επιμείνει στην δική του ερμηνεία κι έτσι να μην επιτρέψει στην μαθήτρια ούτε στιγμή να τον αμφισβητήσει. Αν και λίγο αντιπαιδαγωγικό, στην ουσία προτείνω την πρόταξη της αυθεντίας ειδικά για μαθητές που δεν είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ειλικρίνεια του καθηγητή. Καλύτερα να νιώσει η μαθήτρια ότι είναι άσχετη και καλά θα κάνει να προσέχει και να εμπιστέυεται τον καθηγητή της παρά να νιώσει ότι μπορεί να έχει δίκιο κι ότι είναι καλύτερη από τον καθηγητή που τον έβαλε σε σκέψεις.

Επίσης το πρόβλημα επί της ουσίας δεν είναι του καθηγητή, αλλά του φροντιστηριάρχη, γιατί μετά από λίγο καιρό κανένας δεν θα θυμάται πώς 'λέγαν τον καθηγητή που έκανε το λάθος να πει "θα το ψάξω " (βεβαίως ειρωνικά το λέω). Όλοι όμως θα θυμούνται ποιο ήταν το φροντιστήριο που  έγινε όλο αυτό το θέμα και μία μέτρια μαθήτρια κατάφερε να απομακρύνει από την τάξη τον καθηγητή της. Επομένως ο φροντιστηριάρχης την πάτησε που δεν κάλυψε το θέμα και που έδωσε τέτοια ικανοποίηση στη μαθήτρια, που ως πιο ειδική (και πάλι ειρωνικά μιλάω) υπέδειξε τι πρέπει να γίνει με τον τρόπο της.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: fragy στις Οκτώβριος 30, 2009, 01:07:23 μμ
ο χαμένος της υπόθεσης θα είναι ο ιδιοκτήτης που προσέλαβε εναν καθηγητή που τον θεώρησε ανάξιο. Ο καθένας θα μπορούσε να κάνει ένα λάθος για οποιοδήποτε λόγο και για μένα είναι υπερ του καθηγητή το γεγονός οτι είπε οτι θα το κοιτούσε και θα απαντούσε την επόμενη φορά. Τον καθηγητή θα τον ξαναεμπιστευόμουν, το φροντιστήριο όμως που κατα την γνώμη του προσέλαβε κάποιον ανάξιο όχι....Σίγουρα θα έπρεπε να υποστηρίξει τον καθηγητή, ακόμα και είχε κάνει αυτός το λάθος, που στην τελική δεν το έκανε, θα μπορούσε να του κάνει μια παρατήρηση και το θέμα να έληγε εκεί. Η μαθήτρια θα έπρεπε να προσέχει περισσότερο τα λόγια της και να μην προσβάλει τους άλλους. Φυσικά δεν μπορεί κάποιος να της το υποδείξει αυτό αλλά θα ήταν καλό να καταλάβει οτι πολλές φορές υπάρχουν 2 όψεις ενός νομίσματος και οτι όλοι έχουμε δικαίωμα στο λάθος, πόσο μάλλον 1 φορά. Πιστεύω οτι η καλυτερη συμπεριφορά που θα μπορούσε να έχει ο εκπαιδευτικός είναι να κάνει αυτό που έκανε ο καθηγητής. "Θα το κοιτάξω και θα σου απαντήσω.".δεν υπάρχει κάτι πιο ειλικρινές και απλό αλλά όπως αποδείχθηκε δεν ανταμείφτηκε.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτώβριος 30, 2009, 09:30:34 μμ
Στο φροντιστήριο που δούλευα εγώ ίσχυε και το εξής ΥΠΕΡΟΧΟ..... αξιολόγηση!!!! ::) ::) ::) Δηλαδή, έδινε ο φροντιστηριάρχης ένα έντυπο στους μαθητές, στο οποίο έπρεπε να αξιολογήσουν τους καθηγητές σε 4 τομείς: μεταδοτικότητα, γνωστικό αντικείμενο, συμπεριφορά και εικόνα, εννοείται ανώνυμα. Υποτίθεται ότι θα το έπαιρναν στο σπίτι, θα το μελετούσαν προσεκτικά μαζί με τους γονείς και θα το συμπλήρωναν. Στην πράξη, βέβαια, όλα τα παιδιά το συμπλήρωναν βιαστικά σε κάποιο από τα διαλείμματα και ανάλογα με το τι είχε γίνει τις τελευταίες μέρες, αν τους είχε φωνάξει ο καθηγητής, αν είχε πει στους γονείς ότι ήταν αδιάβαστα κλπ. Αποτέλεσμα... ούτε και ξέρω πόσοι συνάδελφοι είχαν απολυθεί με βάση την κακή αξιολόγηση (πολλοί δικαίως)!!!!! Και το πιο ωραίο... οι περισσότεροι από αυτούς είναι πια ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ!!!! ::) ::) ::) :o :o :o
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: El_Pikpo στις Οκτώβριος 30, 2009, 09:48:22 μμ
Μη μασάς, και στην ΠΔΣ γίνεται (κατά κάποιο τρόπο) αυτό, βέβαια σαν γνήσια υπηρεσία του (Ελληνικού) Δημοσίου, η "αξιολόγηση" γίνεται εικονικά, συμπληρώνουν υποτίθεται οι μαθητές ανώνυμα ερωτηματολόγια στο τέλος της χρονιάς, και μετά Ο ΙΔΙΟΣ ο ενδιαφερόμενος (ο διδάσκων στην τάξη) παίρνει τα ερωτηματολόγια και (κατά σύσταση του συντονιστή) προσθέτει μόνος του και αρκετά εικονικά ερωτηματολόγια για τους εικονικούς μαθητές της ΠΔΣ, μετά βγάζει ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τα αποτελέσματα και τα παραδίδει στον συντονιστή (που τα πετάει στον κάλαθο των αχρήστων).

Επίσης, ο ενδιαφερόμενος (ο διδάσκων στην ΠΔΣ) μπορεί να "ξεχάσει" να παραδώσει τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων, όχι επειδή είναι αρνητικά για αυτόν, αφού τα περισσότερα μόνος του τα γράφει, αλλά επειδή βαριέται να κάνει τις προσθέσεις... Κανένας δεν θα του τα ζητήσει.

Σε ακόμα πιο προχωρημένο στάδιο, ο συντονιστής δεν ζητάει καν να γίνει η διαδικασία, είτε την κάνει μόνος του (εικονικά) είτε δεν την κάνει καθόλου, ποιός θα τον ελέγξει εξάλλου, αυτός έγινε συντονιστής μόνο για τα επιπλέον φράγκα, μάλιστα τώρα που δεν πληρώθηκαν κιόλας πέρυσι (για τόση δουλειά που έκαναν) δεν έχουν και όρεξη να το ξανακάνουν (οι συντονιστές).

Οπότε με βάση τα παραπάνω, δεν είναι περίεργο που όσοι πήραν κακές αξιολογήσεις στο φροντιστήριο για γνώσεις, συμπεριφορά κτλ είναι τώρα διορισμένοι στο (Ελληνικό) Δημόσιο, τα προσόντα τους ήταν κατάλληλα ακριβώς για αυτό.
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτώβριος 30, 2009, 10:20:27 μμ
...Και οι περισσότεροι από μας που παίρναμε τις καλές αξιολογήσεις, έχουμε πάρει τα... :-X :-X :-X, άντε να μην πω και χαροπαλεύουμε μεταξύ ωρομισθίας και αναπλήρωσης >:( >:( >:( >:(
Πάντως εγώ είχα τσακωθεί με το αφεντικό ουκ ολίγες φορές γι' αυτό (παρά το γεγονός ότι πάντα έπαιρνα καλές αξιολογήσεις) για 2 λόγους:
1. Το ανώνυμα
2. Το γνωστικό αντικείμενο
Θεωρούσα και θεωρώ απαράδεκτο να κρινόμαστε στο γνωστικό αντικείμενο από πιτσιρίκια 12-18 χρονών, που τα περισσότερα δεν ξέρουν την τύφλα τους. ::) :o >:(
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: El_Pikpo στις Οκτώβριος 30, 2009, 10:24:13 μμ

...Και οι περισσότεροι από μας που παίρναμε τις καλές αξιολογήσεις, έχουμε πάρει τα... :-X :-X :-X, άντε να μην πω ...



Έ, καλά τώρα, σε ποιά χώρα βρισκόμαστε;
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: semeli ΠΕ02 στις Οκτώβριος 30, 2009, 10:53:41 μμ
karxarias29, και εκεί που δουλεύω γινόταν αυτό...Ουδέν σχόλιον... :-X :-X
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: El_Pikpo στις Οκτώβριος 30, 2009, 11:04:31 μμ
Κορίτσια έχετε κρατήσει κανένα έντυπο αξιολόγησης φροντιστηρίου να το ανεβάσετε εδώ (χωρίς τα στοιχεία του φροντιστηρίου) να το δούμε;
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: semeli ΠΕ02 στις Οκτώβριος 30, 2009, 11:16:04 μμ
Δεν έχω, δεν μου δόθηκε ποτέ. Έδιναν στα παιδιά, τα συμπλήρωναν και τα παρέδιδαν στη γραμματεία. Δεν είχαμε εμείς καμία ανάμειξη. Θυμάμαι πάντως ότι έδιναν χωριστό έντυπο για κάθε καθηγητή που έμπαινε στην τάξη και ζητούσαν βαθμό από 0 ως 10 για αρκετά θέματα, όπως γνώσεις, μεταδοτικότητα, πόσο κοντά είναι στους μαθητές κ.λπ... >:( >:(
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτώβριος 30, 2009, 11:23:55 μμ
Κοίταξα, αλλά δεν το βρήκα. Να σου πω όμως πώς ήταν. Είχε 1 σελίδα με διάφορες ερωτήσεις για το φροντιστήριο γενικότερα πχ είστε ικανοποιημένος από τις σημειώσεις... τη γραμματεία... την καθαριότητα κλπ και από κάτω κουτάκια με βαθμολογία 2,4,6,8,10. Στη δεύτερη σελίδα, σε μορφή πίνακα είχε:
1. Τα ονόματα όλων των καθηγητών του φροντιστηρίου (και του αφεντικού).
2. Τους 4 τομείς που έγραψα πιο πάνω με κενό, για να βάλουν τα παιδιά τη βαθμολογία 2,4,6,8,10 (έβαζαν βέβαια και  5,7,9).
3. Ένα κενό για παράτηρήσεις.
Μόλις το αφεντικό τα μάζευε και τα περνούσε στον Η/Υ, έδινε στον καθένα ατομικά τα αποτελέσματά του (μόνο τα δικά του).
Αυτό για το οποίο τσακωνόμουν, πέρα από το γνωστικό, και του είχα προτείνει να το προσθέσουμε ήταν η λέξη αιτιολόγηση. Δηλαδή, γιατί πχ 8 και όχι 10, τι φταίει, ώστε να έχουμε και μεις τη δυνατότητα να βελτιώσουμε τα λάθη μας. Αλλά, όσο το εφάρμοσες εσύ.. άλλο τόσο το εφάρμοσε και αυτός >:(

Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: nellynelly στις Οκτώβριος 31, 2009, 12:35:20 μμ
Προφανώς αυτό γινόταν για δημόσιες σχέσεις και για να ..γλείφουν μαθητές και γονείς ότι γίνεται καλή δουλειά...Αλίμονο αν ο ιδιοκτήτης (που υποτίθεται ξέρει την δουλειά) δεν μπορεί να ξέρει τι καθηγητές έχει στο φροντιστήριο και πως θα ελέγξει αν είναι επαρκείς...πλέον στ φροντιστήρια υπάρχει μεγάλη κρίση και οι ιδιοκτήτες παρακαλούν τα παιδιά να μην πάνε σε άλλο με τα γνωστά επακόλουθα βέβαια..ρωτήστε πάντως παλαιότερους εκπαιδευτικούς πως γίνονταν παλιά οι αξιολογήσεις στα σχολεία(με κομματικά και συνδικαλιστικά κριτήρια δηλαδή)...ας μην είμαστε και πολύ υπέρ των αξιολογήσεων χωρίς να σκεφτούμε τις ιδιαιτερότες της χώρας μας(για τα σχολεία λέω τώρα)...
Τίτλος: Απ: προβλημα σε φροντιστηριο
Αποστολή από: karxarias29 στις Οκτώβριος 31, 2009, 07:30:59 μμ
Πράγματι, οι δημόσιες σχέσεις είναι πάνω από όλα!!  >:( Γι΄αυτό άλλωστε δε γίνονται και όλα τα χαμαλίκια του καθηγητή; Θυμίζω... ενημέρωση γονέων, που σου έτρωγε στάνταρ την Κυριακή (δεν πληρωνώμαστε), επιτηρήσεις διαγωνισμάτων ΟΕΦΕ, άλλο ΣΚ από κει (δεν πληρωνόμαστε) και να μην συνεχίσω, γιατί θα πάει μακριά η βαλίτσα!