Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: tania24 στις Νοεμβρίου 20, 2009, 06:52:48 pm

Τίτλος: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: tania24 στις Νοεμβρίου 20, 2009, 06:52:48 pm
καλησπερα:απευθυνομαι πιο πολυ σε συναδελφους μαθηματικους απλα και μονο γιατι γνωριζουν καλυτερα το αντικειμενο που διδασκω...λοιπον,κανω γεωμετρια στην α λυκειου σε ενα φροντιστηριο..ξερετε τις νοοτροπιες οτι στο φροντιστηριο πρεπει να ειμαστε πιο μπροστα απο οτι στο σχολειο κλπ κλπ.εγω ομως εχω βρεθει στην δυσκολη θεση να ειμαι πισω απο το σχολειο και τωρα προσπαθω να βρω εναν τροπο να το προσπερασω παλι..το  θεμα ειναι οτι στην αρχη πηγαιναμε καλα
και ημασταν μπροστα,αλλα όταν ειδα οτι τα παιδια κολλανε αποφασισα να μεινω λιγο παραπανω στα τριγωνα να λυσουμε καμια ασκηση κλπ κλπ.συν τοις αλλοις μου ερχοντουσαν οι μαθητες φορτωμενοι με εξωσχολικες ασκησεις τις οποιες επρεπε να λυσω..και ετσι εμεινα πισω...τι να κανω?μπορει καποιος πιο εμπειρος συναδελφος να μου πει που δινεται η βαρυτητα (σε ποια κεφαλαια) και που οχι?να με βοηθησει γενικα?σας ευχαριστω πολυ!
Τίτλος: Απ: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: ln03 στις Νοεμβρίου 20, 2009, 07:09:48 pm
Καλησπέρα!

1) Μπορείς να βάλεις extra μαθήματα για να φτάσεις το σχολείο.

2)
Τίτλος: Απ: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: Tarzan στις Νοεμβρίου 20, 2009, 07:16:58 pm
Δεν μπορείς να κανεις όλες τις ασκήσεις του βιβλίου ή και τις ασκήσεις που σου φέρνουν γιατί θα εισαι μόνιμα πίσω. Ειδικά στη γεωμετρία της α λυκειου πολλές ασκήσεις χρειάζονται χρόνο και αν ειναι να κανεις και την θεωρία αναλυτικά δε προλαβαίνεις με τίποτα. Την θεωρία καλύτερα να την αναφερεις αλλα μην επιμενεις στις αποδείξεις. Αλλωστε οι περεσσότερες αποδειξεις ειναι εκτος ύλης.
Να διαλέγεις τις ασκήσεις και να τους πεισεις ότι ξερεις τι κάνεις και ότι αυτές οι ασκήσεις που κανεις ειναι και οι σημαντικές για τα διαγωνίσματα - γνωρίζουμε άλλωστε ότι το 3 και το 5 ειναι αυτα που πέφτουν. Πρεπει εσύ να διαλέγεις τις πιο αντιπροσωπευτικές και αν σου φερει καποιος ασκησεις απο τον καθηγητή του δεν ειναι κακό να του δινεις και καποια κατευθυνση στο διάλειμμα.
Τίτλος: Απ: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: tania24 στις Νοεμβρίου 20, 2009, 09:52:52 pm
ευχαριστω πολυ!!θα προσπαθησω να ακολουθησω τις συμβουλες σας!!δεν καταλαβα καλα καλα πως εφτασα σαυτο το σημειο!μεχρι 2 βδομαδες πριν ημουνα 2 μαθηματα μπροστα!εχασα του πολυτεχνειου και εχασα και την μπαλα μαζι! :-[
Τίτλος: Απ: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: xalakis στις Νοεμβρίου 21, 2009, 02:15:12 am
καλα λενε τα παιδια.

συμβουλη: προσπαθησε να δινεις μεθοδολογια για ομαδες ασκησεων, για να γλιτωνεις χρονο απτο να κανεις παρομοιες ασκησεις. ετσι θα σου μενει χρονος για να πας παρακατω, και τα παιδια θα μαθουν οτι "ε, οπως το προηγουμενο ειναι κι αυτο.." σημαντικοτατο. δε θα παπαγαλιζουν 1000 ασκησεις, θα μαθουν 5 μεθοδολογιες και τερμα.
Τίτλος: Απ: ερωτηση προς μαθηματικους
Αποστολή από: tania24 στις Νοεμβρίου 21, 2009, 01:54:03 pm
εχετε δικιο...απλα το θεμα ειναι οτι η ταξη μου ειναι ειδικη περιπτωση.δεν ειναι μονο οτι δεν εχουν ανοιξει ποτε βιβλιο και αρα δεν ξερουν τι ακριβως παιζει με τι γεωμετρια.αρα πρεπει να τους τα λεω και να τα ξαναλεω και να τα ξαναλεω...αυτο το ειναι οπως το προηγουμενο δεν το καταλαβαινουν και αυτο αποδειχθηκε μια μερα που ενας μου εφερε να του λυσω ασκηση την οποια ειχε λυσει ο ιδιος στον πινακα παλιοτερα!