Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: linmak88 στις Νοεμβρίου 23, 2009, 10:20:45 am
-
Η ηλεκτρονική διεύθυνση για τη διαβούλευση σχετικά με την Παιδεία και το σύστημα προσλήψεων των Εκπαιδευτικών:
http://www.opengov.gr/home/
(http://www.opengov.gr/home/)
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η υπουργός έχει δηλώσει επανειλημένως ότι θα δέχεται προτάσεις που κεντρικό τους μέλημα θα είναι ο μαθητής - ΑΡΑ πρέπει οι τοποθετήσεις που θα στείλει ο καθένας μας να ''στηρίζονται'' στον ''μαθητή'' !!!!!!!!! Μην της κάνουμε τη χάρη να δικαιολογηθεί στο τέλος ότι στηρίξαμε τις απόψεις μας μόνο για το δικό μας συμφέρον και δεν νοιαστήκαμε για τους μαθητές!!!!!!!!!!
Ας μη πέσουμε στην παγίδα!!!!!
-
Δεν νομίζω όμως να έχει ξεκινήσει η δημόσια διαβούλευση, παρόλο που είχε πει ότι θα ξεκινούσε Δευτέρα, γιατί τουλάχιστον στο opengov δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
-
Πότε θ'αρχίσει; Ξέρει κανείς;
-
Από νωρίς το πρωί έχει σταλεί το Σχέδιο Νόμου για το νέο σύστημα προσλήψεων των εκπαιδευτικών, στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, προκειμένου να αναρτηθεί, προς δημόσια διαβούλευση.
Την ενημέρωση αυτή έκανε το υπ. Παιδείας στο esos.gr , ύστερα από σχετική ερώτηση.
Πρόκειται για καθυστέρηση της ανάρτησης , η οποία ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί που οφείλεται.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3044&Itemid=231
-
στο οτι τα εχουν κανει θαλασσα
-
Προτείνω ο τίτλος να αλλάξει σε http://www.opengov.gr/ypepth/
-
Στο http://www.opengov.gr/ypepth/ γράφει οτι η διαβούλευση λήγει στις 4 Δεκέμβρη
Μετά τί θα γίνει και πότε???
-
γραψτε ολοι!!!!!!!!
-
δεν ξέρω αν επιτρέπεται κ αν είναι κ ηθικά σωστό , αλλά παραθέτω μια "επιστολή" στη διαβούλευση που μου φαίνεται πως αποδίδει την οδύσσεια του έλληνα εκπαιδευτικού..
με την επισήμανση βέβαια οτι τα μην που στέλνονται είναι κυρίως συναισθηματικά κ δε βασίζονται σε επιχειρήματα..νομίζω πως καλό θα ήταν να μην επικεντρώνουμε στο προσωπικό μας δράμα ο καθένας, αλλά να πείσουμε ότι το καλο του εκπαιδ είναι κ καλο του σχολειου κ του μαθητή κ για αυτο χρειάζονται επιχειρήματα...δεν πρέπει να ζητάμε να μας λυπηθουν...
ωστόσο παραθέτω το παρακάτω γιατί μου άρεσε το χιούμορ (μαυρο όπως κ η κατάσταση..) κ το ύφος του...
Ο Ηλίθιος - — Νοεμβρίου 26, 2009 @ 8:50 μμ
Θα απευθυνθώ σε σας κύριε που διαβάζεται αυτό το μήνυμα για να εγκρίνετε την δημοσίευση του . Επειδή δεν σας ξέρω θα σας λέω κύριε Γιάννη.
Τελείωσα το μαθηματικό το 1990. Ήταν παιδικό όνειρο. Πάντα ήμουν καλός στο σχολείο, έστελνα ασκήσεις σε περιοδικά έφτιαχνα γρίφους λογικής συμμετείχα σε διαγωνισμούς κ.τ.λ. Στα χρόνια που ήμουν φοιτητής πήρα τα πρώτα δικά μου χρήματα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές μέχρι β΄ λυκείου. Απερίγραπτη η χαρά όταν την επόμενη χρονιά τα ίδια τα παιδιά με ζήτησαν πάλι με ενθουσιασμό πλέον για τα μαθηματικά της επόμενης τάξης. Κατάλαβα ότι αυτή θα ήταν πάντα η δουλειά μου. Τίποτα δεν με γέμιζε περισσότερο από την ικανοποίηση που έβλεπα στα μάτια ενός μικρού παιδιού γιαυτό το θαυμάσιο οικοδόμημα της λογικής που λέγεται Μαθηματικά. Όταν τελικά πήρα πτυχίο είχα διδάξει συνολικά σε 15 μαθητές 3 από τους οποίους μάλιστα είχαν δώσει με επιτυχία πανελλήνιες εξετάσεις.
Πολεμική Αεροπορία για δύο χρόνια ως μετεωρολόγος και στις εξόδους μου ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά του Διοικητή, του προσωπάρχη και του προϊσταμένου της μετεωρολογίας της μονάδας. Μετά κύριε Γιάννη μου, επετηρίδα . Θα περιμένεις μου είπαν, αλλά…κάποια στιγμή θα διοριστείς. Μέχρι τότε φροντιστήριο. Ξέρεις κύριε Γιάννη μου, εκεί ο αρχηγός δεν με ρώτησε πόσα master έχω ούτε αν έχει το Dr. μπροστά το όνομα μου. Φιλαράκο Γ΄ Λυκείου κάνεις; Μπορείς να μπεις στην τάξη να σου πετάξουν οι αριστούχοι μαθητές ασκήσεις από φυλλάδια για την επόμενη μέρα και να τις λύσεις live στον πίνακα μπροστά τους; Θα το τολμήσεις; Το τόλμησα κύριε Γιάννη…Άγχος;;;…αυτές ήταν πάντα οι εξετάσεις μου κύριε Γιάννη και όχι το ΑΣΕΠ. Να σε κρίνουν κάθε λεπτό οι ίδιοι οι μαθητές σου. Μαθήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ γράφοντας καθημερινά σημειώσεις και φυλλάδια με το όνομα του φροντιστηρίου βέβαια, κι όχι το δικό μου, τα Σαββατοκύριακα επιτηρήσεις διαγωνισμάτων (πάντα δωρεάν) ενημέρωση γονέων γραμματειακή δουλειά στο φροντιστήριο (πάντα δωρεάν) κι όλα αυτά με τιμή ανά ώρα όσο μια μικρή πίτσα μόνο με σάλτσα. Ένσημα ΙΚΑ κύριε Γιάννη μου; Το 1/3 από ότι δούλευα. Τι ; Δώρο Χριστουγέννων ; Α ναι θυμάμαι…στα τελευταία μαθήματα κοντά στις 23/12 μας έδιναν κουραμπιέδες ή μελομακάρονα. Παράλληλα έκανα και ιδιαίτερα.
-
μεγαλη αληθεια. >:(
-
Καταπληκτικό μήνυμα ._ :-X
-
Απλώς υποκλίνομαι στην ΑΛΗΘΕΙΑ αυτού του ανθρώπου....(χωρίς μελό και ψευτοσυναίσθημα είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ της
πλειοψηφίας των μαχόμενων εκπαιδευτικών της γενιάς μου)
-
δεν έχω λόγια παιδιά...υποκλίνομαι.........................
-
Συμφωνώ με το συνάδελφο, μόνο στο κομμάτι της ταλαιπωρίας. Γιατί μετά από 3 ΑΣΕΠ, ήμουν επιτυχούσα και το Υπουργείο μας θέλει απέναντι.
Οταν έδωσα πρώτη φορά ΑΣΕΠ, έδινα με πρώην μαθητές μου από το φροντιστηριο, οι οποίοι με πρόλαβαν στην γωνία, γιατί μετά από 10 χρόνια αναμονής που περίμενα την επετηρίδα την καταργήσανε σε μία νύχτα. Αντεξα, ήμουν μόνο 35 και διάβασα και έδωσα ΑΣΕΠ και πέτυχα και δούλεψα ωρομισθια και με την στήριξη των παιδιών και του συζύγου μαζεύω τα μόρια ένα- ένα.
Οταν έδινα έναν από τους ΑΣΕΠ, έδινε πανελλαδικές και η μεγάλη κόρη μου και διαβάζαμε αντάμα. "Γι αυτό δεν θα γίνω ποτέ εκπαδευτικός" μου ΄λεγε.
Οταν ήμουν επιτυχούσα, μου έδινε κουράγιο: "συγχαρητήρια μανούλα, είσαι σε καλό δρόμο". Εφτασα 45...
Σήμερα που η ίδια παίρνει πλέον τους πρώτους μισθούς ως εργαζόμενη, σχολιάζει : "τι είιναι αυτά ρε μάννα", γιατί συνειδητοποιεί ότι σε αυτήν την χώρα δεν υπήρχε και δεν υπάρχει αρχή και τέλος στην ταλαιπωρία.
-
Πως να εισακουστούμε οι ηλίθιοι ... απευθυνόμενοι σε πανηλίθιους ...!
Η ηλιθιότητα μιας διαβούλευσης ...
-
Πως να εισακουστούμε οι ηλίθιοι ... απευθυνόμενοι σε πανηλίθιους ...!
Η ηλιθιότητα μιας διαβούλευσης ...
Δεν ξέρω εάν το έχετε καταλάβει, αλλά η διαβούλευση δεν θα έχει καμία μα καμία αξία. Είναι σαν το ανέκδοτο με το π...δημα. Θα σας .......που θα σας ........, ας βάλουμε και λίγο συναίσθημα.
-
Πως να εισακουστούμε οι ηλίθιοι ... απευθυνόμενοι σε πανηλίθιους ...!
Η ηλιθιότητα μιας διαβούλευσης ...
Δεν ξέρω εάν το έχετε καταλάβει, αλλά η διαβούλευση δεν θα έχει καμία μα καμία αξία. Είναι σαν το ανέκδοτο με το π...δημα. Θα σας .......που θα σας, ας βάλουμε και λίγο συναίσθημα.
O π...... δε φοβάται το π...... ! :D
-
1. Θα απευθυνθώ σε σας κύριε που διαβάζεται αυτό το μήνυμα για να εγκρίνετε την δημοσίευση του . Επειδή δεν σας ξέρω θα σας λέω κύριε Γιάννη.
Τελείωσα το μαθηματικό το 1990. Ήταν παιδικό όνειρο. Πάντα ήμουν καλός στο σχολείο, έστελνα ασκήσεις σε περιοδικά έφτιαχνα γρίφους λογικής συμμετείχα σε διαγωνισμούς κ.τ.λ. Στα χρόνια που ήμουν φοιτητής πήρα τα πρώτα δικά μου χρήματα παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές μέχρι β΄ λυκείου. Απερίγραπτη η χαρά όταν την επόμενη χρονιά τα ίδια τα παιδιά με ζήτησαν πάλι με ενθουσιασμό πλέον για τα μαθηματικά της επόμενης τάξης. Κατάλαβα ότι αυτή θα ήταν πάντα η δουλειά μου. Τίποτα δεν με γέμιζε περισσότερο από την ικανοποίηση που έβλεπα στα μάτια ενός μικρού παιδιού γιαυτό το θαυμάσιο οικοδόμημα της λογικής που λέγεται Μαθηματικά. Όταν τελικά πήρα πτυχίο είχα διδάξει συνολικά σε 15 μαθητές 3 από τους οποίους μάλιστα είχαν δώσει με επιτυχία πανελλήνιες εξετάσεις.
Πολεμική Αεροπορία για δύο χρόνια ως μετεωρολόγος και στις εξόδους μου ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά του Διοικητή, του προσωπάρχη και του προϊσταμένου της μετεωρολογίας της μονάδας. Μετά κύριε Γιάννη μου, επετηρίδα . Θα περιμένεις μου είπαν, αλλά…κάποια στιγμή θα διοριστείς. Μέχρι τότε φροντιστήριο. Ξέρεις κύριε Γιάννη μου, εκεί ο αρχηγός δεν με ρώτησε πόσα master έχω ούτε αν έχει το Dr. μπροστά το όνομα μου. Φιλαράκο Γ΄ Λυκείου κάνεις; Μπορείς να μπεις στην τάξη να σου πετάξουν οι αριστούχοι μαθητές ασκήσεις από φυλλάδια για την επόμενη μέρα και να τις λύσεις live στον πίνακα μπροστά τους; Θα το τολμήσεις; Το τόλμησα κύριε Γιάννη…Άγχος;;;…αυτές ήταν πάντα οι εξετάσεις μου κύριε Γιάννη και όχι το ΑΣΕΠ. Να σε κρίνουν κάθε λεπτό οι ίδιοι οι μαθητές σου. Μαθήματα από το πρωί μέχρι το βράδυ γράφοντας καθημερινά σημειώσεις και φυλλάδια με το όνομα του φροντιστηρίου βέβαια, κι όχι το δικό μου, τα Σαββατοκύριακα επιτηρήσεις διαγωνισμάτων (πάντα δωρεάν) ενημέρωση γονέων γραμματειακή δουλειά στο φροντιστήριο (πάντα δωρεάν) κι όλα αυτά με τιμή ανά ώρα όσο μια μικρή πίτσα μόνο με σάλτσα. Ένσημα ΙΚΑ κύριε Γιάννη μου; Το 1/3 από ότι δούλευα. Τι ; Δώρο Χριστουγέννων ; Α ναι θυμάμαι…στα τελευταία μαθήματα κοντά στις 23/12 μας έδιναν κουραμπιέδες ή μελομακάρονα. Παράλληλα έκανα και ιδιαίτερα.
-
αυτό το μήνυμα θα έπρεπε να το διαβάζει η διαμαντοπούλου κάθε βράδι πριν πέσει για ύπνο...και να το μοιράσει σε φωτοτυπία και στους υπόλοιπους 300...
έτσι για να συνηδειτοποιούν όλοι αυτοί που αποφασίζουν τι είναι δίκαιο και τι όχι για χιλιάδες ανθρώπους την ευθύνη των πράξεων τους...
-
Tι σημαίνει ωρομίσθιος με 32.000 μόρια
Επειδή οι συντάκτες των προτάσεων της υπ. παιδείας για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών , και ίσως και η κοινή γνώμη, δεν γνωρίζουν ή δεν έχουν λάβει υπόψη ορισμένα γεγονότα , το esos δημοσιεύει τον ¨λογαρισμαό¨ενός ωρομισθίου με 32.000 μόρια:
32.000 μόρια σημαίνουν :
10 χρόνια ωρομίσθια
10 χρόνια σε 10 διαφορετικά μέρη της Ελλάδας
10 χρόνια μετακομίσεις
10 χρόνια μακριά από τα παιδιά μου
10 χρόνια όπου το αυτοκίνητο έγινε το σπίτι μου
10 χρόνια όπου ο πιο κοντινός μου άνθρωπος είναι ο βενζινάς μου
10 χρόνια όπου ο σύζυγος μου είναι ο μόνιμος χορηγός των εξόδων μου που τρέχουν
10 χρόνια συνεχείς αποχωρισμοί κάθε Ιούνιο με τους μαθητές-τριες μου, να έχουν πάντα την ίδια θλιμμένη έκφραση στα μάτια τους και το ερώτημα τους – σταθερό : «Θα μας ξαναέρθετε κυρία;»
10 χρόνια από τη ΖΩΗ ΜΟΥ !
Και ΝΑΙ μετά από 10 χρόνια είμαι πια στο 30ΜΗΝΟ και ΔΕΝ ΖΗΤΩ – ΑΠΑΙΤΩ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΟΥ…γιατί σε 10 χρόνια από τώρα θα είμαι 48 ετών και δεν έχω άλλα αποθέματα χρόνου και υπομονής…
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3075&Itemid=231