Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: grooog στις Δεκεμβρίου 16, 2009, 07:28:44 pm
-
Παιδιά χρειάζομαι τα φώτα σας για ακόμη μια φορά.
Σχετικά με τις έρευνες έχω πολλές απορίες, όποιος έχει κάποια ιδέα ας μου πει.
Για παράδειγμα, εάν θέλω να κάνω μια έρευνα μπορώ να την κάνω μόνη;εννοώ χρειάζεται να είναι στο πλαίσιο προπτυχιακών ή μεταπτυχιακών σπουδών;ή δεν είναι απαραίτητο;ποιος έχει το δικαίωμα να κάνει μια έρευνα και από κει και πέρα να μπορεί να τη δημοσιεύσει ή να την παρουσιάσει σε κάποιο συνέδριο;
Μπορώ δηλαδή να κάνω μια έρευνα(π.χ. έρευνα δράσης, μελέτη περίπτωσης) ως απλή εκπαιδευτικός ή χρειάζεται "σφραγίδα" κάποιου πανεπιστημίου ή εποπτια κάποιου ακαδημαικού;
Επίσης κάτι άλλο:
Σε μια διπλωμάτική ενός μεταπτυχιακού τι "κερδίζει" ο επόπτης που θα την αναλάβει;εννοώ είναι κάτι για το δικό του βιογραφικό;
-
Φυσικά και μπορείς να κάνεις μόνη σου οποιαδήποτε έρευνα θέλεις και να τη στείλεις σε συνέδριο ή περιοδικό, αρκεί να είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη. Εξάλλου όλες οι εργασίες περνάνε από κρίση πριν παρουσιαστούν ή δημοσιευτούν.
Σχετικά με τον επόπτη σε μεταπτυχιακή εργασία, αφενός προστίθεται μια επιπλέον εποπτεία στο βιογραφικό του και αφετέρου κερδίζει από τις δημοσιεύσεις που πιθανόν να προκύψουν από την εργασία.
-
Όταν λες επιστημονικά τεκμηριωμένη εννοείς απλώς να έχω χρησιμοποιήσει μια επιστημονικά τεκμηριωμένη μέθοδο; ή και να εχει επικηρωθεί κάποιον πανεπιστημιακό πριν την προτείνω για δημοσίευση;
Δεν ήξερα πως και ο επόπτης κερδίζει απο τη δημοσίευση ή παρουσίαση μιας εργασίας μεταπτυχιακού του φοιτητή... αλήθεια ε ?
και κάτι ακόμη βρε annna μια που σε βρήκα ,
αν παρουσιάσω μια εργασία μου σε ένα συνέδριο μετά δεν έχω δικαίωμα να την παρουσιάσω και σε άλλο;ή αυτό είναι θέμα των όρων κάθε συνεδρίου;πως γίνεται συνήθως;υπάρχει τέτοια δέσμευση;
και κάτι τελευταίο σε μια παρουσίαση σε ένα συνέδριο , γνωστοποιώ τους αρχικούς στόχους και τα αποτελέσματα της έρευνας;ή στην ουσία είναι μια ακριβής περίληψη όλης της έρευνας; (δηλαδή αναφέρομαι και στη μεθοδολογία, το εργαλείο κτλ..).Ρωτώ γιατι συνήθως στα συνέδρια εκμεταλλέυεσαι μόνο ένα 20 λεπτο.Τι είναι προτιμότερο να παραληφθεί;
-
Μπορείς να κατεβάσεις κάποια άρθρα για να δεις τη δομή τους. Στην αρχή υπάρχει το θεωρητικό πλαίσιο, ακολουθεί η περιγραφή της έρευνας (μεθοδολογία, δείγμα, εργαλείο), τα αποτελέσματα και τέλος ή συζήτηση ή τα συμπεράσματα (και φυσικά και η βιβλιογραφία). Σε ένα συνέδριο στέλνεις το άρθρο και αν εγκριθεί, τότε ετοιμάζεις και την παρουσίαση σε power point η οποία μπορεί να διαρκεί από 10 έως 20 λεπτά, ανάλογα με το πρόγραμμα. Και στην παρουσίαση υπάρχει συγκεκριμένη δομή.
Η δημοσίευση σε επιστημονικό περιοδικό συνήθως είναι πιο δύσκολη καθώς οι προδιαγραφές είναι πιο αυστηρές.
-
Τυπικά για να κάνεις έρευνα σε ένα σχολείο (αν ισχύει στην περίπτωση σου) πρέεπι να έχεις άδεια από το Πιαδαγωγικό Ινστιτούτο. Τους όρους για να σου δοθεί αυτή η άδεια για έρευνα μπορείς να τους βρεις στη σελίδα του παιδαγωγικού, στη ετικέτα έρευνες-άδεια για έρευνα.
Είναι μια μπελαλίδικη διαδικασία (εμένα μου πήρε περίπου 3 μήνες για να συγκεντρώσω τα χαρτιά αφού κάθε φορά μου ζητούσαν και κάτι άλλο) και άλλους 3 περίπου για να έρθει στα χέρια μου η άδεια. Αυτή μου εξασφαλίζει π΄ροσβαση σε σχολεία για να κάνω την έρευνα μου για το διδακτορικό μου. Χρειάζεται οποωσδήποτε να είναι υπό την επίβλεψη κάποιου πανεπιστημιακού.
Σε συνέδριο μπορεί να κάνει όποιος θέλει παρουσίαση, αρκεί να γίνει η π΄ρταση του δεκτή από την επιτροπή του συνεδρίου. Μπορείς να παρουσιάσεις με όποια δομή θες, αλλά η πιο συνηθισμένη είναι: