Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: rorygr στις Ιανουαρίου 25, 2010, 11:14:53 am
-
Νέο Σχολείο με λιγότερη ύλη
-
δηλαδη αντι να κλεισει ολα αυτα τα τμηματα στην ανω ραχουλα και σε καθε χωριουδακι ,,προτιμα να ριξει το επιπεδο ....ετσι θα ξαναδουμε φοιτητες γερμανικης φιλολογιας να μπαινουν με 3,5...Μπραβο βρε Αννουλα αυτο θα πει "πρωτα ο μαθητης῾..
-
αυτό είναι το λιγότερο..μου αρεσει που το πόρισμα Μπαμπινιωτη τονιζε την αναγκη αμεσων μετρων με αλλαγη του εξεταστικου και δημιουργια ολοημερων στην δευτεροβαθμια...και αυτοι μιλανε για 7 χρονια..και αν θα προσθεσω εγω...
-
αυτό είναι το λιγότερο..μου αρεσει που το πόρισμα Μπαμπινιωτη τονιζε την αναγκη αμεσων μετρων με αλλαγη του εξεταστικου και δημιουργια ολοημερων στην δευτεροβαθμια...και αυτοι μιλανε για 7 χρονια..και αν θα προσθεσω εγω...
7 χρονια ...φαγουρας....σχολιασα μονο αυτο τα αλλα ειναι αυτονοητα ...τα λεμε και τα ξαναλεμε...ποιος μας ακουει στην τελικη;; καταντησαμε γραφικοι...
-
Οι αλλαγές του υπουργείου Παιδείας
Της ΛΙΑΣ ΝΙΚΗΤΑΚΗ
Η μείωση της διδακτέας ύλης, κυρίως στις φυσικές επιστήμες -Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία,
-
Αν πιάσετε από τη μύτη την υπουργό Παιδείας θα σκάσει! Αυτό που της συμβαίνει με τον υφυπουργό της δεν μπορούσε ούτε να το υποψιαστεί. Ο Γιάννης Πανάρετος είναι κολλητός φίλος του πρωθυπουργού, το λέει και το δείχνει, αγνοώντας κατά σύστημα την Αννα Διαμαντοπούλου. Οσοι την ξέρουν μπορούν να καταλάβουν την έντασή της, όσοι της μιλούν αντιλαμβάνονται την απελπισία της! Ο Πανάρετος έχει στην ευθύνη του όλη την ανώτατη ...
Παιδεία και δεν δίνει λογαριασμό στην προϊσταμένη του υπουργό! Οσο για σχεδιασμό από κοινού...αυτά μόνο ως αστεία μπορεί να ειπωθούν. Τί θα κάνει η Αννα; Προς το παρόν κάνει τον σταυρό της για να ξορκίσει το κακό! Αλλωστε, όσες απόπειρες έκανε να μιλήσει στο πρωθυπουργικό γραφείο προσέκρουσαν σε τοίχο. Ο Γιώργος δεν θέλει να ακούσει κακή κουβέντα για τον Πανάρετο...
http://veto300.blogspot.com/
-
Κι άλλη μείωση ύλης; Οι πολίτες του αύριο μπορεί να μην ξέρουν να βάλουν δυο λογικές σκέψεις στην σειρά, αλλά το wi-fi θα το παίζουν στα δάχτυλα!
-
Έτσι.. αντί να βελτιώσουν και ενισχύσουν τα μαθήματα.. το wi-fi και το ηλεκτρονικό βιβλίο τους μάρανε!
-
πολυ μου αρεσει το ...."νεο σχολειο" !!!
μου αρεσει γιατι : 1) δεν θα εχουμε βιβλια, τα οποια τα ξεχναμε στο σπιτι και λεμε: "α, κυρια-κυρια ξεχασα το βιβλιο σπιτι, να κοιτω απο τον διπλανο μου?"
2) δεν θα εχουμε να κουβαλαμε στις σακκες μας 25 κιλα βαρος καθημερινα και να σερνουμε τη σακκα μεσα σε λεωφορεια (που δεν μπορεις να περασεις οταν ειναι μεσα μαθητες.....-τραβα παιδι μου τη σταντα σου, που θελω να περασω χωρις να τη φαω στη μουρη...)
3) εχουμε συνειδηση "οικολογικη" μια και δεν θα καταστρεφουμε χιλιάααααααδες δενδρα για να κανουμε χαρτι.
4) θα μπορεσουμε να βαζουμε ταινιες και να βλεπουμε ενω ο καθηγητης μας παραδιδει τη Γερουνδιακη Ελξη,
5) θα εχουμε και μια αλλη ανοιχτη επικοινωνια με τον κοσμο....
6) δεν θα γεμιζουμε τις βιβλιοθηκες με ενα σωρο βιβλια,....μα που να τα βαλουμε επιτελους (...κουτα και γραμμη στην αποθηκη!)
7) δεν θα υπαρχει πλεον το προβλημα στα σχολεια οτι δεν εχουν φτασει τα νεα βιβλια.
ολα μαυρα πια να σας φαινονται!!!
κατα τα αλλα ειστε πολυυυυυυυυ προοδευτικοι!!! χεχε
-
το προβλημα μας σαφως και δεν ειναι το ...βιβλιο/ παραδοσιακο ή τεχνολογικο-ηλεκτρονικο.
εμενα με φοβιζει αλλο, οτι θα μας υποχρεωσει να εχεουμε ECDL για να μπορεσουμε να διδαξουμε....
οτι θα ειναι η ωρα του παιδιου μεσα στην ταξη, και αντε να τους μαζεψεις...
πρωτα τους ελεγες "κλειστε τα βιβλια"
τωρα τι θα τους λες?
κλεισε και ανοιξε τον υπολογιστη?
ασε που κολλανε τα ρημαδια......
συμπερασμα....η τεχνολογια μας μαρανε....
-
περικοπές στα μαθηματικά και τις Φ.Ε.?
δεν θα μάθουν ποτέ να σκέφτονται τα ερημα τα παιδιά!
δεν πειράζει. ευτυχώς κράτησαν τα αρχαία και τα θρησκευτικά ...
-
Συμφωνω με Αναστασια 76,μπαινουν με αθλιους βαθμους στα ξενογλωσσα και μετα μεσα στην σχολη ψαχνονται(που να καλυψεις αποσταση απο το α στο ω; και να δωσεις και ασεπ μετα!!) και τρεχουν να τους κανουμε ιδιαιτερα εμεις τα κοροιδα που το 92 ειχαμε αστρονομικους βαθμους.Οταν τα λεω εγω,λενε οτι συκοφαντω εκ των εσω.Ολα τ αλλα ειναι φυκια και μεταξωτες κορδελες.Μπαρουφες.Δεν εχουμε βρακι,μιλαμε για παπιγιον.
-
Υπάρχουν δυστυχώς πολλοί και σύνθετοι λόγοι, για τους οποίους πέφτουν οι βάσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ (βλέπε Γερμανική)...
-
το θεμα δεν ειναι η πτωση της βασης στα ξενογλωσσα (πλην της Αγγλικης νομιζω).
σε αυτο σιγουρα δεν φταινε τα παιδια αλλά το συστημα.Στις Δεσμες δεν υπηρχε αυτο.
ουτε με αφορα το τι θα κανουν μπαινοντας.
Το ζητημα ειναι οτι δινουν 6 μαθηματα, γραφουν χαμηλα στα 5 και μονο στο ξενογλωσσο μαθημα εχουν καλο βαθμο.Αλλα ουτε κι αυτο με προβληματιζει.
Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι μετα απο ολα αυτα τους αναθετουν μαθηματα στα σχολεια π.χ. την ιστορια ενω μπαινουν και βγαινουν ανιστοριτοι. Απο την αλλη υπαρχουν φιλολογοι που περιμενουν......
-
Γραφουν κακους εως μετριους βαθμους στο ειδικο μαθημα η μεγαλη πλειοψηφια,σε ευκολα θεματα.Εχουν δημοσιευθει αυτα.Αντιστροφα στη σχολη τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα και το επιπεδο πολυ υψηλο.Στον ασεπ δε, τα πραγματα γινονται ακομα πιο δυσκολα,ειδικοτερα σε μας τους ΠΕ05.Εχουν γινει θεμα μεγαλο τα θεματα μας στο γνωστικο και ειδικη,μεχρι παρεμβαση του
-
το θεμα δεν ειναι η πτωση της βασης στα ξενογλωσσα (πλην της Αγγλικης νομιζω).
σε αυτο σιγουρα δεν φταινε τα παιδια αλλά το συστημα.Στις Δεσμες δεν υπηρχε αυτο.
ουτε με αφορα το τι θα κανουν μπαινοντας.
Το ζητημα ειναι οτι δινουν 6 μαθηματα, γραφουν χαμηλα στα 5 και μονο στο ξενογλωσσο μαθημα εχουν καλο βαθμο.Αλλα ουτε κι αυτο με προβληματιζει.
Αυτο που εχει σημασια ειναι οτι μετα απο ολα αυτα τους αναθετουν μαθηματα στα σχολεια π.χ. την ιστορια ενω μπαινουν και βγαινουν ανιστοριτοι. Απο την αλλη υπαρχουν φιλολογοι που περιμενουν......
Γραφουν κακους εως μετριους βαθμους στο ειδικο μαθημα η μεγαλη πλειοψηφια,σε ευκολα θεματα.Εχουν δημοσιευθει αυτα.Αντιστροφα στη σχολη τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα και το επιπεδο πολυ υψηλο.Στον ασεπ δε, τα πραγματα γινονται ακομα πιο δυσκολα,ειδικοτερα σε μας τους ΠΕ05.Εχουν γινει θεμα μεγαλο τα θεματα μας στο γνωστικο και ειδικη,μεχρι παρεμβαση του
-
Συμφωνω οτι τα γερμανικα ειναι πολυ δυσκολη γλωσσα,αλλα θεωρω οτι οσο εμβαθυνεις σε καθε γλωσσα τοσο καταλαβαινεις οτι ειναι δυσκολη.Τα αγγλικα,δεν ειναι ευκολα,αν αποφασισεις να εμβαθυνεις στο αντικειμενο.Τωρα,τα θεματα που πεφτουν στις πανελληνιες ειναι επιπεδου μετα βιας
-
Συμφωνω οτι τα γερμανικα ειναι πολυ δυσκολη γλωσσα,αλλα θεωρω οτι οσο εμβαθυνεις σε καθε γλωσσα τοσο καταλαβαινεις οτι ειναι δυσκολη.Τα αγγλικα,δεν ειναι ευκολα,αν αποφασισεις να εμβαθυνεις στο αντικειμενο.Τωρα,τα θεματα που πεφτουν στις πανελληνιες ειναι επιπεδου μετα βιας
-
σωστο αυτο,οπως και τα γαλλικα,π.χ με τις liaisons και enchainements στα προφορικα,που γινονται, που δεν γινονται που ειναι προαιρετικες(ας με συγχωρησουν οι συναδερφοι,δεν εχω βρει το προγραμμα με τους τονους και στα γαλλικα)που δυσκολευουν πολυ την κατανοηση,δεν υπαρχει εν τελει εξοικειωση μ αυτες τις γλωσσες,οπως με τα αγγλικα
-
σωστο αυτο,οπως και τα γαλλικα,π.χ με τις liaisons και enchainements στα προφορικα,που γινονται, που δεν γινονται που ειναι προαιρετικες(ας με συγχωρησουν οι συναδερφοι,δεν εχω βρει το προγραμμα με τους τονους και στα γαλλικα)που δυσκολευουν πολυ την κατανοηση,δεν υπαρχει εν τελει εξοικειωση μ αυτες τις γλωσσες,οπως με τα αγγλικα
Έτσι είναι... δυστυχώς ή ευτυχώς...
-
Πάντως, προσωπικά, πιο πιθανό θεωρώ σε 7 χρόνια να βγαίνει... ο ήλιος από τη Δύση, παρά να έχει αναβαθμιστεί το σχολείο, ώστε να γίνει και ΝΕΟ σχολείο! :-\
-
Πάντως, προσωπικά, πιο πιθανό θεωρώ σε 7 χρόνια να βγαίνει... ο ήλιος από τη Δύση, παρά να έχει αναβαθμιστεί το σχολείο, ώστε να γίνει και ΝΕΟ σχολείο! :-\
Χμμμ λες να αντιστραφούν οι γεωγραφικοί πόλοι της Γης ή αρχίζει να περιστρέφεται προς την άλλη κατεύθυνση; :D
-
Πιο πιθανό το βλέπω αυτό! :D
-
Νέο σχολείο από του χρόνου
Περικοπές ύλης, «ψηφιακή τάξη» και πιστοποιητικό επάρκειας για τους εκπαιδευτικούς
ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ
Νέο σχολείο με νέους εκπαιδευτικούς. Στη νέα τάξη ο εκπαιδευτικός θα κάθεται σε μικρό γραφείο που δεν θα φαντάζει μεγαλύτερο από τα θρανία των μαθητών. Δεν θα υπάρχει ο κλασικός μαυροπίνακας, αλλά διαδραστικοί πίνακες τους οποίους θα χειρίζονται οι εκπαιδευτικοί μέσα από το φορητό κομπιούτερ τους. Υπολογιστές θα υπάρχουν παντού. Οι εκπαιδευτικοί θα επικοινωνούν με το υπουργείο Παιδείας από όλες τις γωνιές της χώρας μέσω τηλεδιασκέψεων.
Τα μαθήματα που θα διδάσκονται στη διάρκεια των σπουδών τους οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αλλάζουν, ενώ απαραίτητο θα είναι στο μέλλον το Πιστοποιητικό Εκπαιδευτικής Επάρκειας στις εξετάσεις για την πρόσληψή τους στον δημόσιο τομέα.
Ολα αυτά αποτελούν τα σχέδια της κυβέρνησης για τη νέα «ψηφιακή τάξη» και την εικόνα του σχολείου τα επόμενα χρόνια. Το υπουργείο Παιδείας κόβει δραστικά τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Την επόμενη σχολική χρονιά δεν θα διδαχθούν στις σχολικές τάξεις κομμάτια της ύλης που αλληλοκαλύπτονται μεταξύ διαφορετικών μαθημάτων. Οι αλλαγές θα αφορούν τις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, το γυμνάσιο και το λύκειο. Θα περικοπούν τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά,
-
και σε περιπτωση black out τι θα γινεται βρε παιδια θα εχουμε τα κερια και θα κοιταμε τους κλειστους υπολογιστες;; :P ;D ;Dασε που ετσι θα αποχαυνοθουν ολα τα παιδια τελειως... ;D
ζητω η προοδος λοιπον :P
Ολα αυτά αποτελούν τα σχέδια της κυβέρνησης για τη νέα «ψηφιακή τάξη» και την εικόνα του σχολείου τα επόμενα χρόνια. Το υπουργείο Παιδείας κόβει δραστικά τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Την επόμενη σχολική χρονιά δεν θα διδαχθούν στις σχολικές τάξεις κομμάτια της ύλης που αλληλοκαλύπτονται μεταξύ διαφορετικών μαθημάτων. Οι αλλαγές θα αφορούν τις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, το γυμνάσιο και το λύκειο. Θα περικοπούν τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά,
-
Έτσι...
Ερώτηση κρίσεως: είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να αναφέρεται σε ύλη (έστω και όχι εκτενώς) που υπάρχει στα βιβλία, αλλά θεωρείται μη διδακτέα, ή απαγορεύεται δια ροπάλου;
-
Έτσι...
Ερώτηση κρίσεως: είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να αναφέρεται σε ύλη (έστω και όχι εκτενώς) που υπάρχει στα βιβλία, αλλά θεωρείται μη διδακτέα, ή απαγορεύεται δια ροπάλου;
βαση υπουργου θεωρειται αχρηστη γνωση,πλεον μονο τα απαραιτητα θα πρεπει να τους διδασκουμε.. :-\αν τυχει και ρωτησει ο μαθητης εσυ κανε τον κινεζο ή μηπως τον αμε@@νο;;; ;) ;D ;D
-
Αχ τι κρίμα που ε θα το προλάβουμε! Σε 2 χρόνια θα ζήσουμε το τέλος του κόσμου.
-
Έτσι...
Ερώτηση κρίσεως: είναι στο χέρι του εκπαιδευτικού να αναφέρεται σε ύλη (έστω και όχι εκτενώς) που υπάρχει στα βιβλία, αλλά θεωρείται μη διδακτέα, ή απαγορεύεται δια ροπάλου;
βαση υπουργου θεωρειται αχρηστη γνωση,πλεον μονο τα απαραιτητα θα πρεπει να τους διδασκουμε.. :-\αν τυχει και ρωτησει ο μαθητης εσυ κανε τον κινεζο ή μηπως τον αμε@@νο;;; ;) ;D ;D
Σοβαρά ρωτάω.. πες ότι θέλω να διδάξω ένα κεφάλαιο που είναι εκτός διδακτέας ύλης εκείνη τη χρονιά, που δεν θα το εξετάσω στο τέλος (αφού δεν θα είναι στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη), απαγορεύεται δηλαδή; Θα μου κάνει ντα το υπουργείο; Σε αυτό περιμένω απάντηση αν γνωρίζει κανείς.
-
Νέο σχολείο από του χρόνου
Περικοπές ύλης, «ψηφιακή τάξη» και πιστοποιητικό επάρκειας για τους εκπαιδευτικούς
ΜΑΡΝΥ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΟΥ
Νέο σχολείο με νέους εκπαιδευτικούς. Στη νέα τάξη ο εκπαιδευτικός θα κάθεται σε μικρό γραφείο που δεν θα φαντάζει μεγαλύτερο από τα θρανία των μαθητών. Δεν θα υπάρχει ο κλασικός μαυροπίνακας, αλλά διαδραστικοί πίνακες τους οποίους θα χειρίζονται οι εκπαιδευτικοί μέσα από το φορητό κομπιούτερ τους. Υπολογιστές θα υπάρχουν παντού. Οι εκπαιδευτικοί θα επικοινωνούν με το υπουργείο Παιδείας από όλες τις γωνιές της χώρας μέσω τηλεδιασκέψεων.
Τα μαθήματα που θα διδάσκονται στη διάρκεια των σπουδών τους οι δάσκαλοι και οι καθηγητές αλλάζουν, ενώ απαραίτητο θα είναι στο μέλλον το Πιστοποιητικό Εκπαιδευτικής Επάρκειας στις εξετάσεις για την πρόσληψή τους στον δημόσιο τομέα.
Ολα αυτά αποτελούν τα σχέδια της κυβέρνησης για τη νέα «ψηφιακή τάξη» και την εικόνα του σχολείου τα επόμενα χρόνια. Το υπουργείο Παιδείας κόβει δραστικά τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Την επόμενη σχολική χρονιά δεν θα διδαχθούν στις σχολικές τάξεις κομμάτια της ύλης που αλληλοκαλύπτονται μεταξύ διαφορετικών μαθημάτων. Οι αλλαγές θα αφορούν τις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, το γυμνάσιο και το λύκειο. Θα περικοπούν τα μαθήματα: Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά,
-
Οι έλεγχοι των μαθητών και το ΑΕΠ
ΠΑΝΟΣ ΑΜΥΡΑΣ
Αυτές τις ημέρες οι γονείς παίρνουν τους μαθητικούς ελέγχους των παιδιών τους. Καλό είναι να κοιτάξουν λίγο πιο προσεκτικά. Όχι μόνο γιατί θα διαπιστώσουν την πρόοδο των τέκνων τους στα μαθήματα, αλλά γιατί θα μπορέσουν να προσδιορίσουν την μελλοντική πορεία της οικονομίας.
Δεν υπερβάλλουμε. Σύμφωνα με αξιόπιστες εκτιμήσεις του Ιδρύματος Οικονομικών και
-
σε 7 χρονια το νεο σχολειο ειναι στην ουσια :ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Κ ΟΛΟΗΜΕΡΑ.
-
ειμαστε τελικα πολυ ευκολοπιστοι και η "μπασταρδη "γλυκοζη τους μας καλυπτει?
παιδια, ποια 7 χρονια (γαμου, φαγουρας ...τί ?)
μας αποχαυνωνουν με διαφορες "ιδεες" για αποπροσανατολισμο. εδω δεν λυνουν τα ηδη υπαρχοντα προβληματα και τυρβαζουν περι αλλων...
-
Μα αυτή τη γραμμή την περνάνε παντού.....όλο για το 2013 λένε! Κοίτα να δεις σύμπτωση! Τότε ,καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είναι και οι επόμενες εκλογές.....
-
εντελως τυχαια ειναι οι εκλογες!!μα τι πονηρο μυαλο εισαι ;D! ουτε καν το ειχαν σκεφτει....
-
Αλλάζουν πλήρως όλα τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, γράφονται καινούργια βιβλία, περικόπτεται η διδακτέα ύλη ακόμη και στο 50% σε Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο, ξεκινά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων, εισάγονται οι τελευταίου τύπου υποδομές WiFi (ασύρματα δίκτυα) στα σχολεία και πολλαπλασιάζονται οι ώρες διδασκαλίας ξένων γλωσσών και πληροφορικής.
Το μεταρρυθμιστικό σχέδιο για τη ριζική αλλαγή του σημερινού τύπου σχολείου, σε ένα σύγχρονο «ιντερνετικό»-»ψηφιακό σχολείο», εγκρίθηκε προ ημερών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου, κι ανακοινώνεται μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, από την υπ. Παιδείας κ. Αννα Διαμαντοπούλου, την υφυπουργό Εύη Χριστοφιλοπούλου, και τον γεν. γραμματέα κ.
-
εντελως τυχαια ειναι οι εκλογες!!μα τι πονηρο μυαλο εισαι ;D! ουτε καν το ειχαν σκεφτει....
;) ;) Και εμεις τον υπνο του δικαίου ;D ;D
-
Μας τα' λεγε ο Μπαμπινιώτης στο Πανεπιστήμιο και μέναμε με το στόμα ανοιχτό! Μακάρι όλα αυτά που ακούγονται να γίνουν και πραγματικότητα. Κι εμείς εδώ οι νέοι εκπαιδευτικοί έχουμε τρελή όρεξη να τα κάνουμε πράξη αρκεί να γίνουν όλα αυτά όχι μόνο με σεβασμό προς το μαθητή αλλά και προς τον εκπαιδευτικό. Γιατί αν ο εκπαιδευτικός είναι δυσαρεστημένος με όλα αυτά που εξαγγέλουν περί μειώσεων μισθών, πάγωμα προσλήψεων κλπ, τότε τα νέο σχολείο είναι καταδικασμένο πριν καν ξεκινήσει...
-
Γνωστή μου οικογένεια,έκανε σε 6 χρόνια 5 μετακομίσεις με όσα έξοδα αυτό συνεπάγεται. Τι λέτε? Με τα όσα όχι απλώς ακούμε,αλλά δυστυχώς βιώνουμε,να έχουμε το μυαλό στη βελτίωση της δουλειάς μας?
-
Αυτό ακριβώς εννοώ. Όταν καταντάς νομάς μέσα στην ίδια σου τη χώρα κι έχεις τα άγχη του βιοπορισμού, δύσκολα αφιερώνεσαι στη δουλειά σου!
-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ
-
Καλα,οι 8 στοχοι που προαναφερθησαν καθως και ολοι οι υπολοιποι,οι δεξιοτητες που πρεπει να κατεχει ο μαθητης,οι διερευνητικες,διαλογικες και δεν συμαζευεται,μορφες κτλ κτλδεν ειναι αυτα που διαβαζουμε στον ασεπ και περιεχονται στα ηδη υπαρχοντα αναλυτικα προγραμματα μας;;;Αυτα θα περιεχουν τα νεα!αναλυτικα προγραμματα;σωωωπα...για δες τι καινουργια πραγματα μαθαινει κανεις...