Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: δηιάνειρα στις Φεβρουαρίου 13, 2010, 01:08:56 am
-
προτείνω στο φόρουμ εκτός από ενότητες μόνιμοι-αναπληρωτές-ωρομίσθιοι να μπει και η ενότητα άνεργοι/μέλλοντες wannabe καθηγητές.
-
Γιατι εγω ημουν 2 χρονια ολοημερο και φετος τιποτα..... ανεργη κ ας εχω μπει σε ταξη.... ειμαστε πολλλλλοι αλλα ειμαστε κρυφοι........ :P ;)
-
συμφωνω απολυτα!εγω εκανα 3 χρονια πδσ κ τωρα τιποτα.ουσιαστικα ποτε δεν ημουν καθηγητης(με 2-4 ωρες τη βδομαδα).τωρα δεν κανω καθολου κ πολλοι απο μας κανουμε ασχετες δουλειες.υποστηριζω την προταση!
-
Συμφωνώ!!!
-
Συμφωνώ και εγώ με την πρόταση!
Μπορούμε να συζητήσουμε σε μια τέτοια ενότητα πως θα απεγκλωβιστούμε από την εμμονή, σώνει και καλά, να διοριστούμε κάποια στιγμή στο δημόσιο. Ειδικά τώρα που συνεχώς ο ρόλος του υποβαθμίζεται, οι μισθοί συρικνώνονται και η δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο βαθμιαία απαξιώνεται.
Αντίθετα υπερτιμάται ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα πανευρωπαικά και θεοποιείται η επιχειρηματικότητα.
Έτσι, φτάνουμε στο σημείο να ζητάμε εργασία από αμόρφωτους δήθεν επιχειρηματίες, που τόλμησαν ή κληρονόμησαν...
Μακάρι να διαψευστώ, αλλά δεν βλέπω το ποτάμι να γυρίζει πίσω...
Στους αδιόριστους εκπαιδευτικούς πιστεύω πως υπάρχει ένα τεράστιο δυναμικό καταρτισμένων ανθρώπων, που μπορούν να πάρουν την τύχη στα χέρια τους και να δημιουργήσουν μόνοι τους τις θέσεις εργασίας που θέλουν.
Πολλές καινοτόμες ιδέες μπορούν να αναδυθούν, αν μια "ποικιλία'' εκπαιδευτικών από διάφορες ειδικότητες σχηματιστεί και αποφασίσουν να ενεργοποιηθούν και να αποποιηθούν τον ωχαδελφισμό τους.
Το πιο απλό από όλα...
10 - 20 εκπαιδευτικοί ενωμένοι μπορούν να υλοποιήσουν τον σχεδιασμό ενός ιδιωτικού σχολείου, όπου μπορούν να δημιουργήσουν τις θέσεις εργασίας που οραματίζονται και να μην καταλήξουν, παρά την θέλησή τους, για πολλά χρόνια σε διάφορες ακριτικές περιοχές της χώρας να παλεύουν με τις άθλιες υποδομές που θα συναντήσουν.
Υπάρχουν και αρκετές επαρχιακές πόλεις, που προσφέρονται για ένα τέτοιο σχολείο...
Ενόψει της "πράσινης ανάπτυξης" που θα επιδοτηθεί τα επόμενα χρόνια, πολλές ομάδες εκπαιδευτικών θα μπορούσαν να κάνουν θαύματα.
Η ισχύς είναι, εν τη ενώσει, και εμείς έχουμε γαλουχηθεί, από τις οικογένειές μας με τον ατομικισμό, τον ''ξερολισμό'' και γενικά: "ο καθένας για την πάρτη του". Και η φτώχεια διαιωνίζεται...
Πιστεύω πως πολλοί εκπαιδευτικοί, λόγω της μόρφωσης τους, μπορούν να ξεπεράσουν τις αδυναμίες τους αυτές. Σκεφτείτε πόσοι σύλλογοι δημιουργούνται με σκοπούς πολύ υποδέεστερους, όπως τον διορισμό τους στο δημόσιο...
Σκεφτείτε, επίσης, πως τα τελευταία χρόνια μας κυβερνούν μερικές παρέες πολιτικών, δημοσιογράφων, δικηγόρων, γιατρών...
Αυτοί πως μπόρεσαν να ενωθούν;
Οι γιατροί του ΙΑΣΩ πως τα κατάφεραν να ενωθούν;
Πολλούς από εμάς (και εμένα προσωπικά) δεν μας άφηναν ιδεολογικές αγκυλώσεις του παρελθόντος να σκεφτούμε έτσι και παραμείναμε πρόβατα... Άλλοι έγιναν λύκοι...
-
Συμφωνώ και εγώ απόλυτα!!!Panos 2 πολύ ωραία η σκέψη σου για το ιδωτικό σχολείο. Τέτοιο τρόπο σκέψης πρέπει να έχουμε.
-
panos2, έχεις δίκιο. Συμφωνώ.