Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 05:59:38 pm

Τίτλος: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 05:59:38 pm
Συνάδελφοι γεια σας!
Είμαι καινούρια στο φόρουμ και θα ήθελα τη συμβουλή σας στα σχετικά με τον ΑΣΕΠ. Πριν μερικούς μήνες πήγα και είδα το γραπτό μου , μπας και καταλάβω πως βαθμολογούνε. Φυσικά με την ίδια απορία έφυγα. Πιο συγκεκριμένα , με προβληματίζει η διδακτική. Μπορεί κάποιος από εσάς που έγραψε καλά να μου πει πώς περίπου τα έγραψε. Δίνετε αναλυτικές απαντήσεις ή συνοπτικές. Έγω για πχ έδωσα αναλυτικές απαντήσεις , με ωραίες ερωτήσεις - ηξερα καλά το γνωστικό - και πάλι το γραπτό αναβαθμολογήθηκε και ο διορθωτής συμφώνησε  (τι άλλο να περίμενα)με τον πρώτο βαθμολογητή που μου είχε δώσει χαμηλή βαθμολογία (55). Ό,τι συμβουλή έχετε να δώσετε , καλοδεχούμενη είναι........ :D
Τίτλος: Απ: ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΩΣ
Αποστολή από: Travel Girl στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 09:02:16 pm
Ποιό μάθημα επέλεξες για ειδική διδακτική και σε βαθμολόγησαν τόσο αυστηρά:
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: Landau στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 09:35:36 pm
Επίσης, ποιο είναι το σωστό.. "βαθμολογούνε" ή "βαθμολογούν" ;
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: DOG στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 09:48:03 pm
ειναι πολυ απλο:
στα αρχαια υπολογιζεις τι αξιζει το γραπτο σου πραγματικα,κ το διαιρεις δια δυο(σφαζουν σιγουρα!)
στην ειδικη (εφοσον θεωρεις οτι εχεις γραψει καλα) βλεπεις τον πρωτο αριθμο στο κινο(τυχερο παιχνιδι του οπαπ με νουμερα απ το 1 ως το 80),κ αυτος ειναι ο βαθμος!
Τίτλος: Απ: ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΩΣ
Αποστολή από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 10:21:16 pm
Ποιό μάθημα επέλεξες για ειδική διδακτική και σε βαθμολόγησαν τόσο αυστηρά:


Διάλεξα διδακτική ιστορίας. Το γραπτό ήταν το μισό διορθωμένο και το μισό χωρίς ούτε μια γραμμή πάνω. Ρώτησα τον κύριο στον ΑΣΕΠ που μου έδειξε το γραπτό πώς μπορούν να θυμούνται τι βαθμό θα βάλουν και μου είπε ότι δνε μπορεί ο ΑΣΕΠ να τους υποχρεώσει να το διορθώνουν όλο! Το κάνουν , λέει, για να μην προιδεάζει ο πρώτος βαθμολογητής τον δεύτερο. Ο αναβαθμολογητής πρέπει να βάλει ένα βαθμό ανάμεσα στο βαθμό του πρώτου και το βαθμό του δεύτερου. Στην περίπτωσή μου , συμφώνησε ακριβώς με τον πρώτο. Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω (μιας και το μισό γραπτό δεν είχε πάνω ούτε μια μελανιά) τι θέλουν. Στο κομμάτι που ήταν διορθωμένο είχε μόνο νι!!!!!!!! ??? ΑΝΤΕ ΝΑ
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 17, 2010, 10:27:04 pm
Επίσης, ποιο είναι το σωστό.. "βαθμολογούνε" ή "βαθμολογούν" ;



Και τα δύο είναι σωστά. Το ΄΄ βαθμολογούνε΄΄ είναι δεύτερος τύπος.
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 18, 2010, 03:02:24 pm
Επίσης, ποιο είναι το σωστό.. "βαθμολογούνε" ή "βαθμολογούν" ;



Και τα δύο είναι σωστά. Το ΄΄ βαθμολογούνε΄΄ είναι δεύτερος τύπος.

επισης, Landau, υπαρχει και ο τυπος ..."βαθμολογάνε"  που ειναι δημωδης τυπος και της...πιατσας.
ειναι ομως και αυτος σωστος. και πιο ευχρηστος.
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 18, 2010, 03:45:17 pm
Επίσης, ποιο είναι το σωστό.. "βαθμολογούνε" ή "βαθμολογούν" ;



Και τα δύο είναι σωστά. Το ΄΄ βαθμολογούνε΄΄ είναι δεύτερος τύπος.

επισης, Landau, υπαρχει και ο τυπος ..."βαθμολογάνε"  που ειναι δημωδης τυπος και της...πιατσας.
ειναι ομως και αυτος σωστος. και πιο ευχρηστος.



Αυτό , Μάρκο, είναι το πιο σωστό απ' όλα
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: Ίρμα στις Φεβρουαρίου 18, 2010, 04:02:45 pm
Σου αντιγράφω την απάντησή μου από το θέμα "τι διαβάσατε οι νεοδιόριστοι; ποια η συνταγή της επιτυχίας". Δεν ξέρω να κάνω παραπομπή ??? ???
Έδωσα κι εγω διδακτική ιστορίας έγραψα 85. Ελπίζω να βοήθησα.

Επίσης εγώ σκοπούς δεν έγραψα καθόλου, έγραψα μόνο στόχους και όχι πολλούς, αν θυμάμαι καλά 3-4 και τους έγραψα στην αρχή (έτσι έκανε και το βιβλίο του καθηγητή για την ιστορία και δεν ήθελα να μπερδευτώ περισσότερο). Νομίζω ότι στη διδακτική της ιστορίας θέλουν να δουν ότι κατέχεις και το γνωστικό. Εγώ ήξερα πολύ καλά και τα δύο θέματα που μας έβαλαν και έδωσα πολλές λεπτομέρειες.
2. έκανα και πίνακες που υποτίθεται τους μοίραζα στην τάξη και με βάση αυτούς ανέλυα το μάθημα. Γενικά χρησιμοποιήσα πολλά σχεδιαγραμματά.
3. στις πηγές επέμεινα στην ανάλυση τους, στη γλωσσική τους εξομάλυνση (νομίζω ότι είναι βασικό να το θίξεις)
4. Προσπάθησα το γραπτό μου να έχει καθαρή μορφή (όχι σχεδιαγραμματική αλλά ούτε τη μορφή του δοκιμίου)
5. Με βοήθησε πολύ ένα μήνυμα που είχα διαβάσει εδώ από ένα παιδί που είχε διοριστεί πέρυσι. Μετά την παρουσιάση του γνωστικού σε ξεχωριστές παραγράφους έγραφα τις σκέψεις μου π.χ. σε αυτό το σημείο θα άφηνα  τα παιδιά να προβληματιστούν και να μου πουν τι σκέφτονται...κτλ.
6 Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο η αφόρμηση και η σύνδεση με τα προηγούμενα. Εγώ και στα δύο θέματα πρόσεξα πολύ αυτό το σημείο και το παρουσίασα πολύ ωραία ( ήταν και η έμπνευση της στιγμής)

Υ.Γ. Μην απογοητευτείτε από το χρόνο που δε φτάνει. Εγώ σε κάποια στιγμή κοίταξα το ρολόι μου, σκέφτηκα ότι δεν πρόκειται να προλάβω να τα τελειώσω όλα και σκέφτηκα να σηκωθώ και να φύγω. Ευτυχώς που δεν το έκανα  .
Αυτό που νομίζω εν τέλει ότι θέλουν να δουν στη διδακτική (και μιλάω πάντα για ιστορία) είναι ότι κατέχεις το γνωστικό αντικείμενο και ότι μπορείς να το παρουσιάσεις σε ένα γραπτό που να έχει αρχή- μέση και τέλος.
Συγγνώμη αν έγινα κουραστική αλλά ελπίζω να βοήθησα
 
Τίτλος: Απ: Έχετε πάρει χαμπάρι πως βαθμολογούνε;
Αποστολή από: mpiloyla στις Φεβρουαρίου 18, 2010, 05:29:32 pm
Να ΄ σαι καλά, βρε Τέτα. Θα δω πως μπορώ να εφαρμόσω τις συμβουλές σου.