Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: elbono στις Φεβρουαρίου 19, 2010, 11:36:49 pm
-
γνωριζετε αν στα πανεπιστημια της Γαλλιας δεχονται ως αναγνωρισμενο πτυχιο το κρατικο πιτοποιητικο γλωσσομαθειας επιπεδου β1?προκειται για μεταπτυχιακο προγραμμα στο απαιτειται γνωση της γλωσσας επιπεδου β1.ευχαριστω!!! :)
-
το κρατικο αναγνωριζεται μονο στην ελλαδα. επισης ειναι δυνατον να θελουν μονο επιπεδο β1 σε μεταπτυχιακο? δηλαδη ουτε lower. β1 ειναι η μετρια γνωση εισαι σιγουρη γιαυτο?
-
ναι ειμαι απολυτα σιγουρη!ειχα την υποψια οτι δεν αναγνωριζεται!!απλα η βασικη τους απαιτηση δεν ειναη η γλωσσα εχει αλλες βαρβατες προυποθεσεις!
-
τα επίπεδα στο ΚΠΓ δεν εχουν ιεραρχηθεί τυχαία αλλά με βάση το κοινό ευρωπαικό πλαίσιο γλωσσών. Σκοπιμότητα αυτού είναι ακριβώς να αναγνωρίζεται σε όλη την Ευρώπη όπως ισχυεί και με τα κρατικά των άλλων χωρών που αναγνωρίζονται παντου. Το θέμα, παρόλαυτα , είναι ότι επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει το Γ2 , ίσως δεν μπορεί να θεωρηθεί ολοκληρωμένο ακόμη. Οπότε προς το παρόν ίσως δεν αναγνωρίζεται χωρίς να είμαι σίγουρη. Ωστόσο, σίγουρα στο μέλλον θα ισχυεί σε όλη την Ευρώπη αφού αυτός είναι ο λόγος θ'εσπισης του
-
συγνωμη φιλε γκρουγκ, αλλα μολις μιλησα με εμπειρη καθηγητρια γαλλικης και μου ειπε το αυτονοητο. το κρατικο πιστοποιητικο γλωσσομαθειας ΔΕΝ αναγνωριζεται πουθενα στο εξωτερικο, παρα μονο στην ελλαδα. και ειναι λογικο. και γνωμη μου δε γινεται με λιγοτερο απο τα μισα λεφτα(60 ευρω) απο αυτα που δινεις για το delf(140 ευρω) να παιρνεις πτυχιο ισης αξιας.
-
συγνωμη φιλε γκρουγκ, αλλα μολις μιλησα με εμπειρη καθηγητρια γαλλικης και μου ειπε το αυτονοητο. το κρατικο πιστοποιητικο γλωσσομαθειας ΔΕΝ αναγνωριζεται πουθενα στο εξωτερικο, παρα μονο στην ελλαδα. και ειναι λογικο. και γνωμη μου δε γινεται με λιγοτερο απο τα μισα λεφτα(60 ευρω) απο αυτα που δινεις για το delf(140 ευρω) να παιρνεις πτυχιο ισης αξιας.
Συγνώμη μετράμε δηλαδή το πόσο καλό είναι ένα πτυχίο από το πόσο ακριβό είναι;;;; Δηλαδή το τζιν που κάνει 150 ευρώ είναι καλύτερο από αυτό που κάνει απλά 50 ευρω ή κάποιος από τους δυο πουλάει απλά αέρα;
Πάντως για το αν αναγνωριζεται ( αυτό είναι το ζητούμενο) πραγματικά δεν γνωρίζω.
-
μη λετε χαζα......... πως ειναι δυνατον το κρατικο πιστοποιητικο του υπουργειου παιδειας χωρας μελους της Ε.Ε. να μην αναγνωριζεται απο τα αλλα μελη? η συμβουλος της αγγλικης περισι στηο νομο μου μου ειχε πει οτι αναγνωριζεται. ασε που ειναι το μονο που κανει ειδικες εξετασεις σε παιδια με μαθησιακες δυσκ.
-
εχετε δει δηλαδη σε γαλλικο πανεπιστημιο να μπαινει καποιος με το κρατικο πιστοποιητικο? μακαρι να γινοταν δηλαδη γιατι και πιο ευκολο ειναι και πιο φτηνο και εμενα θα με συνεφερε αυτο το πραγμα.αλλα δεν ειναι ετσι δυστυχως.το κπγ εχει βγει για τους διαγωνισμους δημοσιου του ασεπ.εκει γινεται δεκτο. και ναι το τζιν των 150 ευρω ειναι καλυτερο απο των 50(αστοχο παραδειγμα βεβαια)
-
και επισης γιατι δεν υπαρχει επιπεδο c2?
-
Παιδιά το κρατικό πτύχίο αναγνωρίζεται σε χώρες τις ευρωπαικής ένωσης εξάλλου οι τίτλοι που αναγράφονται είναι διπλά γραμμένοι ελληνικά και αγγλικά γι' αυτό ακριβώς τον λόγο διαφορετικά θα ήταν μόνο σε ελληνικά!!!ποίος ο λόγος αμα δεν ήταν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες χώρες. Τώρα όσο αφορά τα πανεπιστήμια στο εξωτερικό κάθε ένα έχει και διαφορετικά κριτήρια και άμα θέλεις π.χ. να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό. Σίγουρα η επάρκεια είναι απαραίτητη απλά το Γ2 δεν έχει γίνει ακόμα!!για επάρκεια!!αλλά αμα κάποιος θέλει να δουλέψει στο εξωτερικό θεωρώ ότι αναγνωρίζεται ώς προσόν η κατοχή κάποιου επιπέδου γλώσσας.
-
συγνωμη φιλε γκρουγκ, αλλα μολις μιλησα με εμπειρη καθηγητρια γαλλικης και μου ειπε το αυτονοητο. το κρατικο πιστοποιητικο γλωσσομαθειας ΔΕΝ αναγνωριζεται πουθενα στο εξωτερικο, παρα μονο στην ελλαδα. και ειναι λογικο. και γνωμη μου δε γινεται με λιγοτερο απο τα μισα λεφτα(60 ευρω) απο αυτα που δινεις για το delf(140 ευρω) να παιρνεις πτυχιο ισης αξιας.
τους καθηγητες των ξενων γλωσσών μη τους πολυεμπιστευεσαι σε αυτα.Και μενα η δική μου αυτά μου έλεγε, ότι μάλλον δεν αναγνωρίζεται.
Το ΚΠΓ είναι κατι καινούργιο για τα ελληνικά δεδομένα. Οι περισσότεροι καθηγητές είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με των άλλα των ξένων πανεπιστημίων. Με βάση αυτά διδάσκουν τόσα χρόνια. Οπότε δεν ψάχνοναται παραπάνω για τα άλλα.
Το ΚΠΓ δημιουργήθηκε με βάση το Κοινό Ευρωπαικό Πλαίσιο Αναφοράς για την Γλώσσα, κάτι στο οποίο προσπαθούν να προσαρμοστούν και όλα τα άλλα πτυχία των ξένων πανεπιστημίων.Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο. Απλά δεν σήμερα δεν ξέρω αν ισχυεί (μπορεί και ναι βέβαια) γιατί οπως έχω ξαναπει δεν υπάρχει το Γ2 ακόμη για να θεωρείται ολοκληρωμένο. Το γιατί το ψάχνουμε εδώ και πολύ καιρό. Υποτίθεται πως έχουν δεσμευθεί εως τέλος του 2010 να υπάρχει. Να δούμε όμως....
Αλλά όπως και να χει, η προοπτική αλλά και ο λόγος δημιουργίας του είναι να θεωρείται αναγνωρισμένο από όλες τις χώρες της Ε.Ε.
Όσο για τα χρήματα δεν πρέπει να μας προβληματίζει το πόσο φθηνό είναι το ΚΠΓ αλλά το πόσο ακριβά ειναι τα άλλα... ;) Είναι πιο φθηνό διότι ανήκει σε κρατικό φορέα και όχι επειδή δεν είναι τόσο ισχυρό.
-
Α! Και κάτι ακόμη, πρόσφατα μιλούσα με εμπειρη καθηγήτρια για το σε ποιό επίπεδο αντιστοιχεί το BASICO στα ισπανικά. Δεν καταλαβαινε καν τι της έλεγα!!!Α1,Α2,
-
για εμας των αγγλκων ειναι λογικο να μην δινουν ακομα το γ2 γιατι θα πρεπει να δωσουν επαρκεια διδασκαλιας οποτε ειναι σαν να αυτοανερουμαστε ολοι εμεις της αγγλικης αν τους δωσουμε το δικαιωμα με γ2 να διδασκουν.........
-
για εμας των αγγλκων ειναι λογικο να μην δινουν ακομα το γ2 γιατι θα πρεπει να δωσουν επαρκεια διδασκαλιας οποτε ειναι σαν να αυτοανερουμαστε ολοι εμεις της αγγλικης αν τους δωσουμε το δικαιωμα με γ2 να διδασκουν.........
??? ??? ??? δεν καταλαβαινω...ποιοι εσεις ???
καθηγητές?
-
ναι αλλα γιατι τοση διαφορα στην δυσκολια μεταξυ του delf, dalf και των κπγ? οσο για την επαρκεια ξερω οτι ενα πτυχιο c2 σου δινει την δυνατοτητα να κανεις τα χαρτια σου και για δημοσια σχολεια, πραγμα ανηθικο και αδικο για τους αποφοιτους ξενων φιλολογιων. για αυτο ισως να μην δινουν ουτε στο μελλον τα πτυχια γ2.
-
για εμας των αγγλκων ειναι λογικο να μην δινουν ακομα το γ2 γιατι θα πρεπει να δωσουν επαρκεια διδασκαλιας οποτε ειναι σαν να αυτοανερουμαστε ολοι εμεις της αγγλικης αν τους δωσουμε το δικαιωμα με γ2 να διδασκουν.........
??? ??? ??? δεν καταλαβαινω...ποιοι εσεις ???
καθηγητές?
Και εγω για τον ιδιο λογο ξερω οτι δεν εχει δημιουργησει το υπουργειο, εξετασεις για επιπεδο c2.
groog αν δωσει το υπουργειο πτυχιο c2 θα πρεπει να δωσει κ επαρκεια κ αδεια διδασκαλειας οπως δινει κ στα αντιστοιχα πιστοποιητικα του cambridge, michigan κτλπ.
αυτο ομως θα ειναι σαν να "εξισωνει" το πιστοποιητικο με τα πτυχια των πανεπιστημιων του.
ermionoula η χρηματικη αξια του πιστοποιητικου δεν εχει καμια σχεση με την αξια του. αφου αναγνωριζονται ως πιστοποιητικα του ιδιο επιπεδου (b1, b2, c1, c2), ειτε το δωσειw τσαμπα ειτε πληρωσεις 500 ευρω το ιδιο ειναι.
και το οτι ισως μπορει να μην αναγνωριζεται καπου παλι δεν εχει σημασια. πχ. μπορεις να δεις σε μεταπτυχιακα προγραμματα της αγγλιας να μην δεχονται το proficiency του cambridge ως αποδειξη γνωσης της γλωσσας και να ζητανε toeic.
-
ναι αλλα γιατι τοση διαφορα στην δυσκολια μεταξυ του delf, dalf και των κπγ? οσο για την επαρκεια ξερω οτι ενα πτυχιο c2 σου δινει την δυνατοτητα να κανεις τα χαρτια σου και για δημοσια σχολεια, πραγμα ανηθικο και αδικο για τους αποφοιτους ξενων φιλολογιων. για αυτο ισως να μην δινουν ουτε στο μελλον τα πτυχια γ2.
η διαφορα μπορει να οφειλεται στο οτι ετσι κερδιζουν περισσοτερους "πελατες" αν κ προσωπικα τρομερη διαφορα δυσκολιας δεν εχω δει σε πτυχια ιδιου επιπεδου.
για αυτο που λες κ τονισα φυσικα κ δεν ισχυει. εκτος κ αν εννοεις τα ιεκ.
-
για εμας των αγγλκων ειναι λογικο να μην δινουν ακομα το γ2 γιατι θα πρεπει να δωσουν επαρκεια διδασκαλιας οποτε ειναι σαν να αυτοανερουμαστε ολοι εμεις της αγγλικης αν τους δωσουμε το δικαιωμα με γ2 να διδασκουν.........
??? ??? ??? δεν καταλαβαινω...ποιοι εσεις ???
καθηγητές?
Και εγω για τον ιδιο λογο ξερω οτι δεν εχει δημιουργησει το υπουργειο, εξετασεις για επιπεδο c2.
groog αν δωσει το υπουργειο πτυχιο c2 θα πρεπει να δωσει κ επαρκεια κ αδεια διδασκαλειας οπως δινει κ στα αντιστοιχα πιστοποιητικα του cambridge, michigan κτλπ.
αυτο ομως θα ειναι σαν να "εξισωνει" το πιστοποιητικο με τα πτυχια των πανεπιστημιων του.
Με αυτήν τη λογική να μην περιμένουμε να βγεί ποτε το Γ2?
αλλα τωρα που το σκεφτομαι ....αυτο με την δυνατότητα για άδεια διδασκαλίας δεν έχει 2 χρόνια που έχει καταργηθεί???
-
Με τα πτυχία επιπέδου C2 (Proficiency δηλαδή) μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου για επάρκεια, και έτσι μπορείς να διδάξεις σε φροντιστήριο. Για να διδάξεις σε σχολείο θέλει πτυχίο Αγγλικής φιλολογίας. Αν ήταν αλλιώς όλοι όσοι έχουν proficiency θα πηγαίναν να διδάξουν σε σχολείο...
-
Με τα πτυχία επιπέδου C2 (Proficiency δηλαδή) μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου για επάρκεια, και έτσι μπορείς να διδάξεις σε φροντιστήριο. Για να διδάξεις σε σχολείο θέλει πτυχίο Αγγλικής φιλολογίας. Αν ήταν αλλιώς όλοι όσοι έχουν proficiency θα πηγαίναν να διδάξουν σε σχολείο...
το δευτερο εννοειται!!!
αλλά για το πρωτο έχω αμφιβολίες...νομίζω πως έχει σταματήσει να ισχυεί τα τελευταια 2 χρόνια (παλαιότερα ναι γινόταν ) αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.
-
Με τα πτυχία επιπέδου C2 (Proficiency δηλαδή) μπορείς να κάνεις τα χαρτιά σου για επάρκεια, και έτσι μπορείς να διδάξεις σε φροντιστήριο. Για να διδάξεις σε σχολείο θέλει πτυχίο Αγγλικής φιλολογίας. Αν ήταν αλλιώς όλοι όσοι έχουν proficiency θα πηγαίναν να διδάξουν σε σχολείο...
το δευτερο εννοειται!!!
αλλά για το πρωτο έχω αμφιβολίες...νομίζω πως έχει σταματήσει να ισχυεί τα τελευταια 2 χρόνια (παλαιότερα ναι γινόταν ) αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.
οχι δεν εχει αλλαξει κτ, εκτος αν εχει γινει πολυ πολυ προσφατα.
απο τοτε που ημουν στο πανεπιστημιο ο συλλογος αποφοιτων κ μεταπτυχιακων φοιτητων ειχε ξεκινησει δικαστηριο για να σταματησει να δινεται αδεια διδασκαλιας αλλα δεν ξερω σε ποια φαση βρισκεται η ολη ιστορια.
-
καλα αφηστε τι αναγνωριζει το υπουργειο. σας φαινεται δικαιο το πτυχιο toeic να ειναι ισαξιο με το advanced του Michigan και του Cambridge? θα τρελαθουμε εντελως δηλαδη.
-
Αντιγράφω απο http://www.multilingual.gr/index.asp?Link=TOEIC (http://www.multilingual.gr/index.asp?Link=TOEIC)
Σύμφωνα με πρόσφατες προκηρύξεις θέσεων εργασίας (π.χ. Φ.Ε.Κ.- Τεύχος Προκηρύξεων Α.Σ.Ε.Π.- Αρ. Φύλλου 343) η καλή γνώση της Αγγλικής (παραδοσιακά επίπεδο LOWER) αποδεικνύεται και με το TOEIC βαθμολογίας 505 και άνω.
Σύμφωνα με την ίδια προκήρυξη η πολύ καλή γνώση της Αγγλικής (επίπεδο ADVANCED) αποδεικνύεται και με το TOEIC βαθμολογίας 785 και άνω.
Με άλλα λόγια το TOEIC (505 μόρια) είναι ισότιμο με το FCE (Cambridge), το ECCE (Michigan), τον Κρατικό Τίτλο 1, και το EDEXCEL (επίπεδο καλής γνώσης της Αγγλικής).
Άρα είναι ανάλογα τι θα γράψεις.. Δεν έχω δώσει TOEIC και δεν ξέρω την δυσκολία του.. Ίσως κάποιος συνάδελφος αγγλικής φιλολογίας να μας διαφωτίσει!
-
ναι ετσι ειναι και ειναι πολυ αδικο γιατι του λειπουν 2 βασικα skills του speaking and writing..........οσο για την επαρκεια δεν εχει αλλαξει τιποτα..... μπορουν να διδασκουν σε φροντιστηριο η αν θελουν να ανοιξουν κιολας δικο τους........... τελειο???????? και εμεις φαγαμε τα ματια μας για να τρεχουμε να διοριστουμε και δωστου ολοημερα και ΑΣΕΠ και ξανα και ξανα και ξανα........... για το γ@@@@@@@νο το δημοσιο.......αχχχχχχ καλα να παθουμε........
-
καλά ως ιδιώτες μπορούν να δουλέψουν όπως και όλοι οι υπόλοιποι όμως στο δημόσιο δεν μπορούν να μπούν όσο αφορά τα φροντιστήρια επειδή ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος δεν νομίζω πλέον να βασίζονται όλοι σε μια επάρκεια γλώσσας για να πάρουν κάποιον καθηγητή να δουλέψει.
-
κανεις λαθος......... ολοι εμεις της αγγλικης φιλολογιας παμε αν παμε να δουλεψουμε στα φροντιστηρια για να απασχολουμαστε μεχρι να διοριστουμε..........θελουμε να δουλευουμε μετα τις 5 γιατι 4κ15 τελειωνουν τα ολοημερα και οταν ειναι χρονια ΑΣΕΠ θελουμε λιγες ωρες γιατι θελουμε να διαβαζουμε..... το παιδι με το proficiency δεν εχει τετοιους περιορισμους και δεν θα εχει ο φροντιστης το αγχος οτι σε 2-3 χρονια θα διοριστει κ θα τρεχει να ψαξει νεο καθηγητη.......αρα τον συμφερει το ατομο με επαρκεια.
-
κανεις λαθος......... ολοι εμεις της αγγλικης φιλολογιας παμε αν παμε να δουλεψουμε στα φροντιστηρια για να απασχολουμαστε μεχρι να διοριστουμε..........θελουμε να δουλευουμε μετα τις 5 γιατι 4κ15 τελειωνουν τα ολοημερα και οταν ειναι χρονια ΑΣΕΠ θελουμε λιγες ωρες γιατι θελουμε να διαβαζουμε..... το παιδι με το proficiency δεν εχει τετοιους περιορισμους και δεν θα εχει ο φροντιστης το αγχος οτι σε 2-3 χρονια θα διοριστει κ θα τρεχει να ψαξει νεο καθηγητη.......αρα τον συμφερει το ατομο με επαρκεια.
Μην νομίζεις ότι και τα άτομα με επάρκεια θέλουν να μέινουν να δουλέψουν σε φροντιστήριο... Οι περισσότεροι το βλέπουν ως κάτι προσωρινό μέχρι να βρουν κάτι καλύτερο....
-
Παιδιά αντιγράφω από έγγραφο του υπουργείου παιδείας επί υπουργίας Κουτσίκου...
Προσωπικά πιστεύω πως ο καβγάς γίνεται για το ..πάπλωμα και τα μπικικίνια, καθότι είναι πολλά τα λεφτά που θα χαθούν από
-
και επισης γιατι δεν υπαρχει επιπεδο c2?
να κ μια πιο επισημη απαντηση γιατι δεν υπαρχει επιπεδο γ2 στο κρατικο, ακομα...
ΟΧΙ ΣΤΟ Γ2
Οι πανεπιστημιακοί και οι διοικήσεις των ξενόγλωσσων τμημάτων εδώ και χρόνια αρνούνται να πραγματοποιήσουν εξετάσεις ανώτερου επιπέδου Γ2 στο Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, εάν το υπουργείο Παιδείας δεν καταργήσει την επίμαχη διάταξη τουλάχιστον για τις γλώσσες για τις οποίες λειτουργούν πανεπιστημιακά τμήματα.
“Παλεύουμε για το αυτονόητο. Με αυτή την πράξη, εκτός των άλλων, παραβιάζεται και άρθρο του Συντάγματος, με το οποίο κατοχυρώνεται η υποχρέωση του κράτους να προστατεύει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΑΕΙ”, δήλωσε η πρόεδρος του αγγλικού τμήματος του ΑΠΘ Αγγελική Αθανασιάδου, η οποία μαζί με συναδέλφους της αγωνίζεται χρόνια τώρα για την κατάργηση της επάρκειας. “Εμείς όταν μιλάμε για επάρκεια στα πιστοποιητικά, εννοούμε της γνώσης, όχι φυσικά της διδασκαλίας, γιατί η τελευταία παρέχεται μόνο από τα αντίστοιχα πανεπιστημιακά τμήματα”, κατέληξε η κ. Αθανασιάδου.
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=19031
-
Λυπάμαι ermionoula αλλά δεν είσαι καθόλου σωστά πληροφορημένη! Το Γ2 δεν έχει καμία σχέση με δυνατότητα διδασκαλίας σε δημόσιο σχολείο. Τώρα, επειδή βλέπω πολύ ράδιο αρβύλα και παραπληροφόρηση, θα σας πω ότι αν ρωτάτε καθηγητές ξένων γλωσσών και δεν ξέρουν να σας απαντήσουν για την κατάταξη, τότε δε ρωτάτε τα σωστά άτομα!!!! ??? Το να μη σου απαντήσει αμέσως για να το διπλοτσεκάρει το καταλαβαίνω, αλλά να μην έχουν ακούσει για τα 6 επίπεδα του ευρωπαικού πλαίσιου γλωσσών!??? ??? :-\ Λυπάμαι που τα ακούω αυτά..
-
κι εγω λυπαμαι..
-
Kαλο είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Οσοι έχουν επάρκεια το πολύ πολύ να δουλέψουν σε μικρες τάξεις (συνήθως) φροντιστηριών για να βγάλουν χαρτζιλίκι μέχρι να δουν τι θα κάνουν με τις βασικές τους σπουδές.
Κανένας δεν διεκδικεί την θέση των πτυχιούχων που βγαίνουν απο τα πανεπιστήμια. Εκείνοι και μόνο εκείνοι μπορούν να μπούν στο δημόσιο. Εξάλλου και οι πτυχιούχοι όπως αναφέρθηκε δουλεύουν σε φροντιστήρια περιστασιακα μέχρι να δουν τι θα κάνουν! όσο αφορά τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων λειτουργούν όπως τους συμφέρει το ίδιο ισχύει και σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών θα πάρουν αυτόν που δεν θα δώσει ασεπ, δεν έχει σκοπό να φύγει..κ.λ.π.
-
Επικοινώνησα με ΥΠΕΠΘ Γραφείο ΚΠΓ (210-3442463), και μου είπαν:
Το ότι έχει επάνω τη σφραγίδα του ελληνικού κρατους δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να το αναγνωρίσουν καθώς δεν έχουν υπογραφεί κάποιες διακρατικές συμφωνίες. Έγκειται λοιπόν στο κάθε Πανεπιστήμιο.
Τώρα σε σχέση με τη Γαλλία, πριν γίνει η επίσημη μετάφραση από το ΥΠΕΞ, καλό είναι να το έχεις πάει στη Νομαρχία για να μπει επάνω Apostille (σφραγίδα-επισημείωση της Χάγης). Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε έγγραφο (σχολικό τίτλο ή άλλο) από Ελλάδα προς Γαλλία και το αντίστροφο. Στη συνέχεια το υποβάλλεις στο Πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει.
-
Επικοινώνησα με ΥΠΕΠΘ Γραφείο ΚΠΓ (210-3442463), και μου είπαν:
Το ότι έχει επάνω τη σφραγίδα του ελληνικού κρατους δε σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να το αναγνωρίσουν καθώς δεν έχουν υπογραφεί κάποιες διακρατικές συμφωνίες. Έγκειται λοιπόν στο κάθε Πανεπιστήμιο.
Τώρα σε σχέση με τη Γαλλία, πριν γίνει η επίσημη μετάφραση από το ΥΠΕΞ, καλό είναι να το έχεις πάει στη Νομαρχία για να μπει επάνω Apostille (σφραγίδα-επισημείωση της Χάγης). Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε έγγραφο (σχολικό τίτλο ή άλλο) από Ελλάδα προς Γαλλία και το αντίστροφο. Στη συνέχεια το υποβάλλεις στο Πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει.
η πολυ απλα να μη δωσεις το κρατικο.
-
Γιαί χρειάζεται και άλλη μετάφραση το κρατικό πιστοποιητικό; Δεν αρκεί απλά μια επιπλέον σφραγίδα; Θυμάμαι ότι το Γ1 που έχω στα Ιταλικά είναι μισό στα ελληνικά και μισό στα ιταλικά (άρα ο τίτλος είναι ήδη μεταφρασμένος). ίσως να είναι αφελής η ερώτησή μου, αλλά δεν έχω εμπειρία στο θέμα
-
Όπως ανέφερε και κάποιος παραπάνω το κάθε Πανεπιστήμιο του εξωτερικού έχει τις δικές του απαιτήσεις. Ιδίως στην Αγγλία βλέπουμε πολύ συχνά να θέλουν το τάδε πτυχίο π.χ. IELTS αντί για Proficiency (που αν δεν κάνω λάθος είναι πολύ κατώτερο από άποψη δυσκολίας, οι συνάδελφοι των αγγλικών μπορούν να με διορθώσουν αν κάνω λάθος), ή να αναγνωρίζουν μεν το τάδε πτυχίο αλλά όχι εάν έχει περάσει χ αριθμός ετών από τότε που το πήρες.
Για την Γερμανια που μπορώ να μιλήσω με σιγουριά, αυτό που τους ενδιέφερε όταν πήγα για μεταπτχιακό ήταν το επίπεδο (
-
Προσοχή: Ποια Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας Δεν Αναγνωρίζονται Μετά την 30.06.2024
Σημαντικές αλλαγές έρχονται στην αναγνώριση πιστοποιητικών αγγλικής γλωσσομάθειας, καθώς, σύμφωνα με το άρθρο 115 του ν. 5079/2023, ορισμένα πιστοποιητικά θα αναγνωρίζονται μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί μέχρι και τις 30 Ιουνίου 2024. Μετά την ημερομηνία αυτή, οι κάτοχοι των σχετικών τίτλων δε θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν για διορισμούς, προκηρύξεις ή άλλες επίσημες διαδικασίες που απαιτούν πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών.
Συγκεκριμένα:
TOEIC (Listening, Reading) του Educational Testing Service / Chauncey, USA:
Επίπεδο C2 (Άριστη Γνώση): Βαθμολογία από 965 έως 990 (έως 30/6/2024).
Επίπεδο C1 (Πολύ Καλή Γνώση): Βαθμολογία από 785 έως 900 (έως 30/6/2024).
Επίπεδο B2 (Καλή Γνώση): Βαθμολογία από 505 έως 780 (έως 30/6/2024).
LanguageCert Test of English (LTE):
Επίπεδο C2: LanguageCert Level 3 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
Επίπεδο C1: LanguageCert Level 2 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
Επίπεδο B2: LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading).
MET – Michigan English Test του Cambridge Michigan Language Assessments - CaMLA ή του Michigan Language Assessment με 2 ή 3 ενότητες
-
Νομιζω τα αναμόρφωσαν στη μορφη της εξέτασης και τελικα τα δεχόνται τα παραπανω πιστοποιητικα; κατι τετοιο καταλαβα απο οσα διαβασα. Αν γνωριζει καποιος ας μας ενημερωσει