Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Προαγωγικές => Μήνυμα ξεκίνησε από: blueswire στις Μάιος 18, 2007, 04:17:47 μμ

Τίτλος: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: blueswire στις Μάιος 18, 2007, 04:17:47 μμ
Με ποιά κριτήρια δημιουργείται το πρόγραμμα των ενδοσχολικών μαθημάτων σε γυμνάσιο λύκειο??? Το λέω γιατί στο σχολείο μου μας έχουν ξεσκίσει τους νεοδιόριστους (15 επιτηρήσεις) ενώ οι παλιοί έχουν 8-9 και πολλές Παρασκευτές και Δευτέρες εκτός. Ύπάρχει εγκύκλιος που το καθορίζει αυτό? καιεάν όχι υπάρχει εθιμικό δίκαιο οι παλαιότεροι να ΄παίρνουν λιγότερες επιτηρήσεις???? αλλά και αυτό αν ισχύει το παραπάνω παράδειγμαδεν είναι προκλητικό????? επίσης σε περίπτωση διάθεσης και σε άλλο σχολείο (δική μου περίπτωση) τί πρόβλέπεται? ρωτάω γιατί έχω 16! επιτηρήσεις και στα δύο σχολεία! και επειδή τη Δευτέρα θα τα πω χύμα στη διεύθυνση, θέλω να έχω και κάτι στα χέρια μου..... τι γνώμη έχετε?
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: Aκριβή στις Μάιος 18, 2007, 04:37:07 μμ
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι τι γίνεται στο δικό μας σχολείο.  Οι περισσότεροι έχουν 11-12 επιτηρήσεις + εισηγήσεις (άθροισμα).  Οι παλιοί έχουν 9-10.  Για τους καθηγητές που είναι σε διάθεση προσμετρήθηκαν και οι επιτηρήσεις που κάνουν στο άλλο σχολείο.  Στο δικό μας σύλλογο τουλάχιστον υπάρχει μια ανοχή όσον αφορά τις επιτηρήσεις των παλαιών καθηγητών, εάν σκεφτεί κανείς ότι έχουν και μειωμένο ωράριο σε σχέση με μας τους νεοδιόριστους.
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: blueswire στις Μάιος 18, 2007, 05:36:58 μμ
συμφωνώ μαζί σου!!! θεωρώ ότι έτσι συμβαίνει (όχι ότι είναι δίκαιο, γιατί στο κάτω κάτω εμείς δουλεύουμε 21 ώρες και οι παλιοί 16 και πολλές φορές τις 3 πρώτες ώρες και 11.00 ηώρα εξαφανίζονται) αλλά αντιδρώ όταν το πράγμα γίνεται πολύ προκλητικό. 8 επιτηρήσεις οι παλιοί και 12 οι νέοι νομίζω ότι είναι προκλητικό. τη στιγμή μάλιστα που φτύσαμε αίμα να περάσουμε από ΑσεΠ ενώ άυτοί πήραν το χαρτάκι του διορισμού στο σπίτι τους. ΣΧετικά μετη διάθεση τώρα, τίσυμβαίνει όταν δεν υπάρχει συνενόηση των δύο διευθυντών. Και οι δύο με θέλουν για τις ώρες που με θέλουν, εγώ όμως στο σύνολο έχω τις περισσότερες επιτηρήσεις απ' όλους χωρίας κανένα κενό
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: dina_pappa στις Μάιος 18, 2007, 08:56:56 μμ
Συμφωνώ με τα όσα λέτε και προσθέτω ότι μου τυχαίνει να είμαι επιτηρήτρια και στις πανελλήνιες του ενιαίου και του ΤΕΕ!
6 μέρες την εβδομάδα επιτήρηση και χωρίς κενό!αυτό που δεν ξέρω είναι με ποιο κριτήριο διαλέγουν για τις πανελλήνιες!από ότι καταλαβαίνω είναι ότι αν ο διευθυντής δει ότι δεν υπάρχουν αιτήσεις "οικειοθελώς" για τις πανελλήνιες στέλνει από μόνος του όποια ονόματα κρίνει αυτός!γιατί δεν γίνεται τυχαία να μην πηγαίνουν κάποιες ειδικότητες
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: tzina στις Μάιος 18, 2007, 11:43:52 μμ
 βασικά και μενα μ'εχουν ψιλοχώσει και πρέπει να μιλήσω εγώ στον διευθυντη στου οποιου το σχολείο είμαι με διάθεση για να μου αφερέσει κάποιες επιτηρήσεις.. και φυσικά είμαι και γω και στις πανελλήνιες.... ελπίζω να βρούμε άκρη παιδιά. Πάντως πρέπει να πηγαίνει αναλογα με πόσες ώρες είμαστε στο κάθε σχολείο..αλλα αντε τρεχα βρες άκρη.. ???
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: karla στις Μάιος 19, 2007, 12:37:23 πμ
Γενικότερα η ιδέα περί παλιού και νέου υπάρχει στην εκπαίδευση δυστυχώς. Δεν την αντιμετώπισα στο στρατό και την αντιμετώπισα αρκετές φορές στα σχολεία από αρκετούς καθηγητές - εκπαιδευτικούς - συμφεροντολόγους. Και σου το λένε και με μια φυσικότητα... και κατάμουτρα."Επειδή είσαι νεος....  να βολέψουμε κανένα παλιό... κλπ"
Ντρέπομαι που είμαι και εγώ ακπαιδευτικός..
Μα τα ακούω συνέχεια
Από συνδικαλιστές στις ομιλίες, από προέδρους επιτροπών.
Και ξέρετε, είναι παλιοί και μεγάλοι σε ηλικία και κουράζονται, αλλά αν υπάρχει κανένα "πακετάκι" ανανεώνονται στη στιγμή. Ξεχνούν και κούραση και όλα τα προβλήματα. Γίνονται πιο νέοι και από τους νέους.
Και αν βγεις και φωνάξεις δεν θα σε υποστηρίξει κανείς. Ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν το αίσθημα της δικαιοσύνης..

Ο νέος είναι για να δουλεύει περισσότερο και να αμείβεται λιγότερο.
 
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: happiness στις Μάιος 19, 2007, 03:06:59 πμ
Όλοι οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν ισότιμα (όσο το δυνατόν) στις υποχρεώσεις που αφορούν την λειτουργία του σχολείου, εκτός εάν απαλλάσονται από κάποιες από αυτές (πχ διευθυντές, πολύτεκνοι κτλ). Δεν υπάρχει πουθενά κανένας νόμος που να διαφοροποιεί τα καθήκοντα ενός εκπαιδευτικού με βάση τα χρόνια υπηρεσίας του, εκτός από τις ώρες του ωραρίου του στις οποίες μπαίνει στην αίθουσα (το συνολικό ωράριο παραμένει το ίδιο και είναι 8-2 για όλους τους εκπαιδευτικούς). Κατά συνέπεια έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις ο αριθμός των επιτηρήσεων ανά εκπαιδευτικό να είναι (σύνολο απαραίτητων επιτηρήσεων) / (# εκπαιδευτικών που δεν απαλλάσονται από αυτές). Χωρίς να είμαι σίγουρη για το παρακάτω, εσύ που μοιράζεις το ωράριό σου σε δύο σχολεία υποθέτω ότι μπορείς να ζητήσεις το ποσοστό των επιτηρήσεων που θα κάνεις να είναι ανάλογο του ποσοστού του ωραρίου που καλύπτεις στο σχολείο. πχ εάν στο ένα σχολείο κάνεις το 60% του ωραρίου σου, να ζητήσεις να κάνεις το 60% των επιτηρήσεων που αναλογούν σε κάθε εκπαιδευτικό εκείνου του σχολείου.
Επί του πρακτέου βέβαια, όλοι ξέρουμε ότι τα παραπάνω δεν εφαρμόζονται αυστηρά και ότι οι παλιότεροι συνάδελφοι ευνοούνται. Στο δικό μας σχολείο ο διευθυντής ζήτησε από τον υπεύθυνο του προγράμματος επιτηρήσεων να υπάρξει μέριμνα ώστε αυτοί που παραλαμβάνουν τα περισσότερα σε αριθμό γραπτά, να κάνουν αντίστοιχα και λιγότερες επιτηρήσεις. Αλλά όσο ωραίο και λογικό κι αν ακούγεται αυτό, η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα μπορέσουμε να καταλάβουμε εάν θα γίνει πραγματικότητα, καθώς σε εμάς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΕΩΝ. Με απόφαση του διευθυντή, η ανάθεση των επιτηρήσεων της ημέρας ανακοινώνεται το ίδιο πρωί, οπότε είμαστε αναγκασμένοι να είμαστε όλοι παρόντες (αν και ακόμα και αυτό το τελευταίο είναι συζητήσιμο. Δεν είμαι σίγουρη ότι είδα όλους τους συναδέλφους σήμερα το πρωί... :\ ). Για σήμερα, πρώτη ημέρα των εξετάσεων εφαρμόστηκε αυτή η μέθοδος. Δεν ξέρω εάν στην πορεία θα αλλάξει και θα μας ανακοινώνουν από πριν το πρόγραμμα επιτήρησης. Θα δείξει. Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι νέοι θα είμαστε πάλι ρηγμένοι  >:(
Τίτλος: Απ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Αποστολή από: my8os στις Μάιος 20, 2007, 04:57:37 μμ
Αλλά όσο ωραίο και λογικό κι αν ακούγεται αυτό, η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα μπορέσουμε να καταλάβουμε εάν θα γίνει πραγματικότητα, καθώς σε εμάς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΤΗΡΗΣΕΩΝ. Με απόφαση του διευθυντή, η ανάθεση των επιτηρήσεων της ημέρας ανακοινώνεται το ίδιο πρωί, οπότε είμαστε αναγκασμένοι να είμαστε όλοι παρόντες (αν και ακόμα και αυτό το τελευταίο είναι συζητήσιμο. Δεν είμαι σίγουρη ότι είδα όλους τους συναδέλφους σήμερα το πρωί... :\ ).

Και σε σας το ίδιο; Και νόμιζα ότι μόνο ο δικός μου διευθυντής είναι μ###κας... Σε άλλα σχολεία πάντως ξέρω ότι έχουν βγάλει πρόγραμμα επιτηρήσεων για όλο το διάστημα ώστε να υπάρχει διαφάνεια.
Σίγουρα πάντως θα ευνοηθούν οι παλιοί, το θέμα είναι να μην είναι και τόσο πολύ μεγάλη η εύνοια.