Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikgre στις Φεβρουαρίου 26, 2010, 12:49:03 am
-
Συνάδελφοι, καταργούνται οι βυζαντινές και νεοελληνικές σπουδές στο King's College του Λονδίνου, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα "Πύλη για την ελληνική γλώσσα". Έχει συνταχθεί μία επιστολή προς τον πρύτανη του Ιδρύματος την οποία όποιος επιθυμεί μπορεί να την υπογράψει. Ίσως με αυτόν τον τρόπο καταφέρουμε να αποτρέψουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια, τη στιγμή που το ελληνικό Κράτος αδυνατεί (ή αδιαφορεί;) για την προαγωγή των ελληνικών γραμμάτων στο εξωτερικό!
Διαβάστε και υπογράψτε εδώ:
http://www.greek-language.gr/greekLang/portal/blog/archive/2010/02/19/2340.html
-
:o Δυστυχώς οι πολιτιστικές εκπτώσεις εξαπλώνονται.......
-
:o Δυστυχώς οι πολιτιστικές εκπτώσεις εξαπλώνονται.......
εδω, γινονται εκ-πτωσεις στα συναισθηματα και στα αισθηματα, στον πολιτισμο δεν θα γινουν?!!!!
ναι, θα υπογραψω.
-
Συνάδελφοι, καταργούνται οι βυζαντινές και νεοελληνικές σπουδές στο King's College του Λονδίνου, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα "Πύλη για την ελληνική γλώσσα". Έχει συνταχθεί μία επιστολή προς τον πρύτανη του Ιδρύματος την οποία όποιος επιθυμεί μπορεί να την υπογράψει. Ίσως με αυτόν τον τρόπο καταφέρουμε να αποτρέψουμε τη συγκεκριμένη ενέργεια, τη στιγμή που το ελληνικό Κράτος αδυνατεί (ή αδιαφορεί;) για την προαγωγή των ελληνικών γραμμάτων στο εξωτερικό!
Διαβάστε και υπογράψτε εδώ:
http://www.greek-language.gr/greekLang/portal/blog/archive/2010/02/19/2340.html
Περικοπες και εδω;
-
να σας πω κατι? αφου το τμημα δεν ελκυει, για ποιο λογο να λειτουργει? για να εχει 15 φοιτητες τον χρονο? ειναι πτυχιο χωρις αντικρυσμα οπως και τα πτυχια φιλοσοφικης, ιστορια της τεχνης,λογοτεχνιας και πολλα αλλα που το αγγλικο κρατος θελει να καταργησει. ωραια η κουλτουρα βρε παιδια,αλλα αν δε μπορεις μετα να δουλεψεις τι να το κανεις το πτυχιο?
-
σύντομα θα καταργηθούν και τα αρχαία από τα σχολεία. προς τα εκεί πάει η δουλειά1
-
Αιτία του κλεισίματος ήταν η μειωμένη κερδοφορία τους, καθώς οι θεωρητικές επιστήμες προσέλκυαν περιορισμένες ερευνητικές επιχορηγήσεις σε σχέση με τις θετικές. Φιλοσοφίες, παλαιογραφίες, νέα ελληνικά και λοιπή κουλτούρα κρίνονται περιττά. Θα ζήσουμε μόνο με τους αριθμούς και τα ηλεκτρόνια.
O tempora, o mores... :(
Περισσότερα για τα αίτια της απόφασης εδώ:
http://www.timeshighereducation.co.uk/story.asp?sectioncode=26&storycode=410268&c=2
-
να σας πω κατι? αφου το τμημα δεν ελκυει, για ποιο λογο να λειτουργει? για να εχει 15 φοιτητες τον χρονο? ειναι πτυχιο χωρις αντικρυσμα οπως και τα πτυχια φιλοσοφικης, ιστορια της τεχνης,λογοτεχνιας και πολλα αλλα που το αγγλικο κρατος θελει να καταργησει. ωραια η κουλτουρα βρε παιδια,αλλα αν δε μπορεις μετα να δουλεψεις τι να το κανεις το πτυχιο?
μεγαλη συζητηση ανοιξες!
δηλαδη μονο οταν ειναι για να δουλεψουμε πρεπει να σπουδαζουμε?
ισως υπαρχουν καποιοι που θελουν να σπουδασουν ιστορια της τεχνης για πολλους λογους και οχι μονο βιοποριστικους.
-
σε ένα κόσμο όπου κινεί τα πάντα το χρήμα, δεν έχουν σημασία τα θέλω του καθενός αλλά τα συμφέροντα. Και ό,τι δεν συμφέρει οικονομικά, δεν έχει λόγο ύπαρξης!
-
σε ένα κόσμο όπου κινεί τα πάντα το χρήμα, δεν έχουν σημασία τα θέλω του καθενός αλλά τα συμφέροντα. Και ό,τι δεν συμφέρει οικονομικά, δεν έχει λόγο ύπαρξης!
πω πω πω....τι απαισιοδοξη και στειρα σταση ζωης !!! χαχαχαχα
δεν θελω τετοια!
δεν ειναι το χρημα που δινει ευτυχια στον ανθρωπο........οπωσδηποτε απαραιτητο αλλα οχι αυτοσκοπος!
-
είτε μας αρέσει είτε όχι ο κόσμος πλέον είναι απόλυτα τεχνοκρατικός και όσο περνάνε τα χρόνια τόσο θα παραμερίζονται οι ανθρωπιστικές αξίες
-
άλλωστε το είπες κι ο ίδιος ότι γίνονται εκπτώσεις στα αισθήματα και τα συναισθήματα
-
να σας πω κατι? αφου το τμημα δεν ελκυει, για ποιο λογο να λειτουργει? για να εχει 15 φοιτητες τον χρονο? ειναι πτυχιο χωρις αντικρυσμα οπως και τα πτυχια φιλοσοφικης, ιστορια της τεχνης,λογοτεχνιας και πολλα αλλα που το αγγλικο κρατος θελει να καταργησει. ωραια η κουλτουρα βρε παιδια,αλλα αν δε μπορεις μετα να δουλεψεις τι να το κανεις το πτυχιο?
μεγαλη συζητηση ανοιξες!
δηλαδη μονο οταν ειναι για να δουλεψουμε πρεπει να σπουδαζουμε?
ισως υπαρχουν καποιοι που θελουν να σπουδασουν ιστορια της τεχνης για πολλους λογους και οχι μονο βιοποριστικους.
Πάντως, εδώ αν ήταν να κλείνουν σχολές, επειδή δεν βρίσκουν δουλειά οι φοιτητές τους, θα είχαν κλείσει οι 8 στις 10. :o
Εμείς όμως είμαστε πιο γαλαντόμοι άνθρωποι και αυξάνουμε και τις σχολές και τους εισακτέους. ;D
-
ακριβώς! και οι σχολές για λόγους εξυπηρέτησης συμφερόντων άνοιγαν τόσα χρόνια
-
ακριβώς! και οι σχολές για λόγους εξυπηρέτησης συμφερόντων άνοιγαν τόσα χρόνια
ναι, αλλα πριν μερικα χρονια η μορφωση ηταν δικαιωμα μονο μιας μεριδας. της ελιτ !!
η μορφωση ειναι κοινωνικο αγαθο. μη το ΄βλεπουμε μονο ωφελιμιστικα!
(ειμαι πολυ καλος σημερα !!! νικησε η ομαδα μου και φαινεται!!!)
-
Στην Αγγλία εδώ και μερικά χρόνια (2-3) είναι κανόνας οι σχολές που δεν φέρνουν το επιθυνητό κέρδος να κλείνουν. Το αποτέλεσμα ήταν να κλέισουν αρκετά τμήματα θεωρητικών σπουδών, και κυρίως τμήματα πολιτικών επιστημών αλλά και δοιήκησης επιχειρήσεων, γιατί δεν τα προτιμούν οι φοιτητές.
Στην Αγγλία, η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων δεν είναι αποκλειστικά κρατική, όπως γίνεται εδώ.
-
βρε μαρκο ποιος θελει να σπουδασει ιστορια της τεχνης? αυτο ακριβως λεω δεν κλεινουν σχολες που δεν εχουν αντικρυσμα στην αγορα απλα, κλεινουν σχολες που δεν προτιμωνται απο φοιτητες. εσυ γιατι το θεωρεις κακο δηλαδη?
-
βρε μαρκο ποιος θελει να σπουδασει ιστορια της τεχνης? αυτο ακριβως λεω δεν κλεινουν σχολες που δεν εχουν αντικρυσμα στην αγορα απλα, κλεινουν σχολες που δεν προτιμωνται απο φοιτητες. εσυ γιατι το θεωρεις κακο δηλαδη?
πολλοι....απλα ειναι δυσκολο να βρουν δουλεια πανω στο αντικειμενο τους.αυτο ομως δεν σημαινει οτι πρεπει να κλεισουν οι σχολες αυτες..εκτος αν αποκτησουν και αυτοι δικαιωματα στην εκπαιδευση.. ;) ;Dτοτε ναι,να κλεισουν... ;D ;D ;D(σορρυ αλλα απο κεφια παμε καλα σημερα.. :-[ ;D)
-
είτε μας αρέσει είτε όχι ο κόσμος πλέον είναι απόλυτα τεχνοκρατικός και όσο περνάνε τα χρόνια τόσο θα παραμερίζονται οι ανθρωπιστικές αξίες
δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρεις ότι η τεχνοκρατική αντίληψη είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με τις ανθρωπιστικές αξιες.
κάποιες φορές για να επιβιώσει ο τεχνοκρατικός πολιτισμός βασίζεται πάνω στον ανθρωπιστικό πολιτισμό και τροφοδοτείται απο αυτόν.
είχα ακούσει σε ντοκιμαντερ ότι σε επιχειρήσεις στην Αγγλία προτιμώνται οι έχοντες φιλοσοφικές σπουδες διότι, μετα από μελέτες, είδαν οτι η παραγωγή των ανθρώπων με φιλοσοφικές σπουδες ήταν καλύτερη ποιοτικα από αυτούς με την καθαρα τεχνοκρατική μόνο γνώση.
-
Η συγκεκριμένη αλλά και άλλες σχολές (ακόμη και μη ανθρωπιστικού χαρακτήρα) δεν κλείνουν λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από τη μεριά των φοιτητών στο εν λόγω κολέγιο. Κλείνουν γιατί η βρετανική κυβέρνηση μείωσε τη χρηματοδότηση εξαιτίας της κρίσης και οι επιχειρήσεις δεν ενδιαφέρονται εδώ και καιρό να χρηματοδοτήσουν προγράμματα αυτών των σχολών! Έτσι δεν μπορούσαν να στηριχτούν μόνο στα δίδακτρα των φοιτητών. Οι τελευταίοι δε γυρνούσαν την πλάτη στις ανθρωπιστικές σπουδές (πάντα θα υπάρχουν οι ρομαντικοί)! Οι κυβερνήσεις γύρισαν την πλάτη στα πανεπιστήμια και στην έρευνα, παραδίδοντας τα βορά στις ορέξεις της...ιδιωτικής πρωτοβουλίας!!! ??? ??? ??? ??? :o >:( >:( >:( >:(
-
Η συγκεκριμένη αλλά και άλλες σχολές (ακόμη και μη ανθρωπιστικού χαρακτήρα) δεν κλείνουν λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος από τη μεριά των φοιτητών στο εν λόγω κολέγιο. Κλείνουν γιατί η βρετανική κυβέρνηση μείωσε τη χρηματοδότηση εξαιτίας της κρίσης και οι επιχειρήσεις δεν ενδιαφέρονται εδώ και καιρό να χρηματοδοτήσουν προγράμματα αυτών των σχολών! Έτσι δεν μπορούσαν να στηριχτούν μόνο στα δίδακτρα των φοιτητών. Οι τελευταίοι δε γυρνούσαν την πλάτη στις ανθρωπιστικές σπουδές (πάντα θα υπάρχουν οι ρομαντικοί)! Οι κυβερνήσεις γύρισαν την πλάτη στα πανεπιστήμια και στην έρευνα, παραδίδοντας τα βορά στις ορέξεις της...ιδιωτικής πρωτοβουλίας!!! ??? ??? ??? ??? :o >:( >:( >:( >:(
Η βρετανική κυβέρνηση γενικά πάντα ήταν πολύ φειδωλή στη χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, η οποία βασίζεται σε ένα σύνολο παραγόντων (αριθμό φοιτητών, αριθμό υποψήφιων διδακτορων, αποτέλεσμα αξιολόγησης, παραγόμενο ερευνητικό έργο κλπ).
Τα υπόλοιπα έσοδα των πανεπιστημίων, που έιναι και τα μαγελύτερα, προέρχονατι από χορηγίες (εδώ μπαίνουν οι επιχειρήσεις που δίνουν χρήματα ανάλογα με την αγορά εργασίας και τις ανάγκες για έρευαν που υπάρχουν, άρα οι ανθρωπιστικές σπου΄δες και ειδικά οι κλασσικές είναι ασύμφορες γι' αυτούς) και από τα δίδακτρα που πληρώνουν οι φοιτητές. Μάλιστα, μια γενική εντύπωση που επικρατεί στα βρετανικά πανεπιστήμια είναι ότι προτιμόνται οι ξένοι(μη ευρωπαίοι) φοιτητές γιατί αυτοί πληρώνουν πολύ περισσότερα δίδακτρα (κάποιες φορές και πάνω από τα διπλά από ότι ένας ευρωπαίος φοιτητής).
Αν διαβάσεις το συγκεκριμένο άρθρο (΄'η το διάβασα κάπου αλλού ??? ??? ) την τελευτάια ακασημαϊκή χρονιά υπήρχαν μονο 15 υποψήφιοι διδάκτορες στο συγκεκριμένο τμήμα. Με αυτό τον αρισμό, μια σχολή απλά δεν βγαίνει. ΄Δεν μπορεί ούτε τους καθηγητές να πληρώσει, ούτε τους ερευνητές, ούτε να χρηματοδοτήσει τα έξοδα των φοιτητών για συνέδρια κλπ, ούτε να εμπλουτίσει βιβλιοθήκη.