Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: blueswire στις Μάρτιος 04, 2010, 09:07:39 μμ

Τίτλος: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: blueswire στις Μάρτιος 04, 2010, 09:07:39 μμ
Πώς είδατε το γενικό πλαίσιο του νομοσχεδίου που θα φέρει η υπουργός προς ψήφιση??? κάθε θρανίο και υπολογιστής, κάθε τάξη και διαδραστικός πίνακας, κάθε μαθητής ένας "μικρός ερευνητής"? κ.λ.π.??? γιατί θεοποιούν την τεχνολογία?? δεν ξέρουν πού βρίσκονται?? η δε εισαγωγή της δεύτερης (!) γλώσσας πιλοτικά από την Α δημοτικού με βρίσκει αντίθετο. Μιλούσα με φίλη μου καθηγήτρια αγγλικών και μου είπε ότι αυτό είναι απαράδεκτο. Ποιά η γνώμη σας ?
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: dimstella στις Μάρτιος 04, 2010, 09:21:45 μμ
η απόσταση απο το "δεν υπάρχει σάλιο" μέχρι το "κάθε τάξη και διαδραστικός πίνακας", μας είπε η κ. Δ. πως θα καλυφθεί;
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: heren στις Μάρτιος 04, 2010, 09:34:19 μμ
Ολα αυτα ειναι "πρασινα αλογα" οπως λενε και στο χωριο μου
Μας βλεπω εμας τους Πληροφορικους να τρεχουμε και να μη φτανουμε....ΘΥΜΑΤΑ ολων
και το κακο ειναι οτι δωσαν του κοσμου τα λεφτα γι΄αυτες τις μ...... που ειναι ολο γενικοτητες και χωρις καμια ουσια...
Ελα κυρια μου να μου πεις τι να κανω και πως να τα κανω.....ακου "διαδραστικος πινακας" τρεις λαλουν και δυο χορευουν, με 30αρια τμηματα ουτε ο μαυροπινακας δεν βολευει....
Αυτοι ολοι δεν μπηκαν ουτε 1 λεπτο σε ταξη στο  δημοσιο σχολειο

Αντε να μη πω τιποτα αλλο...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: aeee στις Μάρτιος 04, 2010, 09:37:21 μμ
η απόσταση απο το "δεν υπάρχει σάλιο" μέχρι το "κάθε τάξη και διαδραστικός πίνακας", μας είπε η κ. Δ. πως θα καλυφθεί;

απλά για να ξέρουμε τι θα έχουμε στο ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Σ΄ΑΥΤΟ ;)

Ένας διαδραστικός πίνακας  (Interactive whiteboard) είναι μια ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Το προβολικό προβάλει το οπτικό σήμα εξόδου του υπολογιστή στην επιφάνεια του πίνακα. Ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει με τα εικονιζόμενα αντικείμενα, χρησιμοποιώντας την αφή.Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει να είναι συνδεδεμένος με έναν υπολογιστή που δημιουργεί τις πραγματικές εικόνες η τα δεδομένα. Τα εξελιγμένα μοντέλα των διαδραστικών πινάκων έχουν ψηφιακό πληκτρολόγιο και ποντίκι.

Η συσκευή αυτή χρησιμοποιείται με ποικίλους τρόπους σε τάξεις, ομάδες εργασίας και επιχειρηματικές συναντήσεις. Η αγορά διαδραστικών πινάκων αναμένεται να ξεπεράσει σε τζίρο το 1 εκατομμύριο δολάρια μέχρι το τέλος του 2008. Μέχρι το 2011 το ένα έβδομο των σχολικών αιθουσών του πλανήτη θα διαθέτει κάποιο διαδραστικό πίνακα, σύμφωνα με σχετική έρευνα.[1]

Οι διαδραστικοί πίνακες βρίσκουν εφαρμογή σε διάφορες περιπτώσεις:

Χρήση οποιουδήποτε λογισμικού υπάρχει εγκαταστημένο στον υποστηρικτικό PC, όπως φυλλομετρητές ιστού ή άλλες δημοφιλείς εφαρμογές
Αποθήκευση σημειώσεων που δημιουργούνται επάνω στην επιφάνεια του διαδραστικού πίνακα
Χρήση του περιβάλοντος του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (επιλογή με αφή, σύρσιμο) , διαχείρηση επισημάνσεων (σχόλια και σημειώσεις κατά τη χρήση προγραμμάτων ή παρουσιάσεων) και μετατροπής από χειρόγραφο σε τυπογραφικό κείμενο (όχι σε όλα τα μοντέλα)
Κάποια μοντέλα διαθέτουν σύστημα Απόκρισης Κοινού (Audience Response System) δύνοντας τη δυνατότητα πραγματοποίησης ζωντανών δημοσκοπήσεων ή παιχνιδιών ερωτήσεων με εύκολη καταγραφή των επιλογών του κοινού
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: maraki28 στις Μάρτιος 04, 2010, 09:40:36 μμ
ωραια κ αφου θα γινουν περικοπες στις δαπανες κ στην  παιδεια ολα αυτα πως θα αγοραστουν ? θα τα χαρισει καποιος.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: aeee στις Μάρτιος 04, 2010, 09:42:23 μμ
ωραια κ αφου θα γινουν περικοπες στις δαπανες κ στην  παιδεια ολα αυτα πως θα αγοραστουν ? θα τα χαρισει καποιος.

 ;) θα μας τα κάνει δώρο η υπουργός  ;D
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: blueswire στις Μάρτιος 04, 2010, 09:53:01 μμ
λέει ότι έχουν προβλεφτεί 500 εκατομμύρια απο τον προύπολογισμό. Αλλά αναρωτιέμαι δεν μπορεί να τα πάρει και από το ΕΣΠΑ όπως έκανε με τους υπολογιστές της Α΄  γυμνασίου?
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: karxarias29 στις Μάρτιος 04, 2010, 11:33:59 μμ
Μπααα. Μάλλον όλα αυτά θα κοπούν διαΔΡΑΣΤΙΚΑ!!!
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: physicaest στις Μάρτιος 05, 2010, 12:01:40 πμ
Eδω υπαρχουν σχολεια με χαλασμενα φωτοτυπικα και εκτυπωτες και δεν αντικαθιστανται για ολοκληρη χρονια ,τι μας λεει τωρα η Διαμαντω
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: Βικη στις Μάρτιος 05, 2010, 01:08:07 πμ
ωραια κ αφου θα γινουν περικοπες στις δαπανες κ στην  παιδεια ολα αυτα πως θα αγοραστουν ? θα τα χαρισει καποιος.
θα αγοραστούν διότι πολύ απλά κάποιοι μεσάζοντες-επιχειρηματίες ή αλλιώς διαπλεκόμενοι πρεπει να πάρουν τη μίζα τους..
πάντα έτσι γίνεται εδώ στο ελλαδιστάν και να η κατάντια μας τώρα...
 
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: aspinoulas στις Μάρτιος 05, 2010, 01:16:55 πμ
Ρε παιδιά είμαστε σοβαροί ;;;; Υπάρχει περίπτωση το ΣΗΜΕΡΙΝΟ σχολείο όπως το ζούμε ΣΗΜΕΡΑ σε 6 μήνες να έχει όλα αυτά που είπε σήμερα η Διαμαντοπούλου;; Τη στιγμή που δεν υπάρχουν λεφτά ούτε για κιμωλίες θα πάρουν διαδραστικούς πίνακες και laptop ανα θρανίο;;; Είμαστε σοβαροί;;; Εκτός αν έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από κανα "χριστοφοράκο"......πολύ φοβάμαι πάντως ότι μάλλον όλα είναι απλά (οι ίδιες και ο ιδιες για ακόμα μία φορά) εξαγγελίες...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: psych@ra στις Μάρτιος 05, 2010, 01:55:21 πμ
09 Σεπτέμβριου 2010:
"Αγαπητοί μαθητές
Καλή χρονιά!
Σήμερα θα σας μοιράσω αυτοκόλλητα* τα οποία πρέπει να τα κολλήσετε στο κέντρο του θρανίου σας γιατί ακόμα δεν καταφέραμε να προμηθευτούμε το υλικό που μας υποσχέθηκαν."




*
(http://www.amitbhawani.com/blog/Images/C/compaq-desktop-computers.jpg)
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: teacher81 στις Μάρτιος 05, 2010, 07:38:22 πμ
Υπέροχα πράγματα...Του χρόνου θα καθόμαστε ως τις 2.30 υποχρεωτικά[που γιατι να καθομαστε αφου παίρνουμε τα μισά της αμοιβής των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων που κάθονται σε γραφεία ως εκείνη την ώρα] και ο μισθός μας θα είναι πετσοκομμένος κατά 70-80 ευρώ το μήνα με -30 τοις εκατό στα δώρα,αύξηση φορολόγησης και τεράστια άνοδο των τιμών. Δεν ξέρω για σας,εγω θα νοιώσω μια μείωση της απόδοσης μου από τη στιγμή που μου πετσοκόβουν το κίνητρο απόδοσης και τα άλλα επιδόματα. Ουστ απο κει.Λες και φταίνε οι εκπαιδευτικοί για την κατάντια!
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: blueswire στις Μάρτιος 05, 2010, 08:51:33 πμ
teacher έχεις δίκιο και συμφωνώ μαζί σου. Όσο και να αγαπάς τη δουλειά αυτή (είμαι ένας από αυτούς) όταν η αμοιβή σου θεωρείς ότι δεν αξίζει για τη δουλειά που κάνεις σίγουρα η απόδοσή σου πέφτει. Δεν κρύβω ότι και όταν έκανα ιδιαίτερα και οι γονείς αργούσαν πολύ να με πληρώσουν δεν έκανα τό "κάτι παράπάνω". Εξίσου γελοία θεωρώ τη φράση της υπουργού ότι "είτε 1.000 είτε 2.00 δεν κάνουν τη διαφορά για κάποιον άνθρωπο που έχει μεράκι". αν είναι έτσι, ας δουλεύουμε τζάμπα, ή ας δουλέψει αυτή με 1.000 ευρώ στο υπουργείο της αφού έχει μεράκι με την πολιτκή και την παιδεία (άσχετο, αλλά ξέρει κάτι από σχολείο?? νομίζω πολιτική μηχανικός είναι... τα σχολεία όμως δεν έχουν τούβλα μέσα αλλά ανθρώπινο "υλικό". Τέλος, σε μαθητές που οι περισσότεροι δεν μπορούν να εκφραστούν καλά και να διατυπώσουν τη γνώμη τους πάνω σε απλά ζητήματα θεωρώ ότι ο προσωπικός υπολογιστής είναι σημαντικός αλλά δεν θα αλλάξει τραγικά τα πράγματα.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: Χριστίνα στις Μάρτιος 05, 2010, 09:15:52 πμ
Σαν μέτρο δεν το βρίσκω κακό κάποια στιγμή να γίνει. Όμως να γίνουν παράλληλα και άλλα πράγματα.Μιλάει για το σχολείο λες και είναι κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που ζούμε όλοι μας καθημερινά. Όμως τους έξω τους εντυπωσιάζει. Ο Γιωργάκης πάντα "πούλαγε" ένα προφίλ υπέρ της τεχνολογίας, και τώρα υποτίθεται οτι θα το υλοποιήσει κιόλας. Ας μην γελιόμαστε...σε τέτοια επίπεδα δεν φτάνουμε ούτε σε 10 χρόνια.
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: maraki28 στις Μάρτιος 05, 2010, 12:17:12 μμ
Από το 1 δισ. για την παιδεία έμειναν προς το παρόν 20 εκατ.
 

Οπως ήρθε, έτσι έφυγε. Για το περίφημο 1 δισ. στην παιδεία ο λόγος, που ούτε τό 'δαμε ούτε θα το δούμε, διότι απλούστατα κόπηκε με τα νέα και τα παλιά μέτρα. Χθες, κόπηκαν 200 εκατ. Αν προστεθούν και τα 780 εκατ. που είχαν περικοπεί με την πρώτη δόση μέτρων στις 29 Ιανουαρίου, μένουν από τη... μεγάλη επένδυση του ΠΑΣΟΚ στην παιδεία μόλις 20 εκατ. Κατά τα άλλα, η ’. Διαμαντοπούλου ετοιμάζεται να περάσει από το υπουργικό συμβούλιο νομοσχέδιο για το νέο σχολείο όταν οι αποφάσεις της κυβέρνησης έναν τίτλο δίνουν: Εξαθλιωμένη παιδεία με εξαθλιωμένο εκπαιδευτικό. Κι αυτά την ώρα που ο Γ. Παπανδρέου διαβεβαίωνε σε όλους τόνους ότι η επένδυση στην παιδεία αποτελεί μονόδρομο για την έξοδο από την κρίση και την ανάπτυξη.

Στην ουσία, τα νέα κονδύλια για την παιδεία δεν ξεπερνούσαν τα 400 εκατ. Τα υπόλοιπα είτε προέρχονταν από μεταφορά χρημάτων από το προηγούμενο έτος (περίπου 400 εκατ.) είτε από τις νέες αρμοδιότητες που απέκτησε το υπουργείο Παιδείας (περίπου 120 εκατ.).

Η απόφαση για περικοπή των δαπανών στα υπουργεία κατά 10%, που ελήφθη στις 29/1, κόβει από την παιδεία 780 εκατ. Με τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες κόβονται άλλα 100 εκατ. από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και άλλα τόσα από τα "νέα προγράμματα" που ετοιμαζόταν να ανακοινώσει η ’. Διαμαντοπούλου.

Σε ό,τι αφορά τους μισθούς των εκπαιδευτικών διαμορφώνεται η εξής εικόνα: Οι ούτως οι άλλως κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί θα έχουν ονομαστική μείωση του μισθού τους από 1.522 ευρώ (οι νεοδιόριστοι) μέχρι 1.715 ευρώ (με 35 χρόνια υπηρεσίας).
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: Rovespier0s στις Μάρτιος 05, 2010, 01:08:59 μμ
Καθηγητές..πιθανότητα ο πιο μίζερος κλάδος της ελληνικής κοινωνίας...Λες και είναι υποχρεωμένο το κράτος να θρέψει όσους έχουν τελειώσει μια καθηγητική σχολή..τώρα τα βάλαμε με τον διαδραστικό πίνακα..τουλάχιστον βγείτε και πείτε καθαρά: Το σχολείο έτσι όπως είναι μας βολεύει και δε θέλουμε να αλλάξει τίποτα..τα υπόλοιπα είναι προφάσεις...μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό  μας...Σταματείστε να ομφαλοσκοπείτε ρωτήστε και κάποιον εκτός συντεχνίας τί γνώμη έχει για σας..Δεν ήθελα να το πω αλλά δεν κρατιέμαι θα το πω: Είναι λογικό τελικά: Εξαιρουμένων των Δασκάλων οι βάσεις των υπόλοιπων καθηγητικών σχολών που έχουν by default παιδαγωγική κατάρτιση είναι τουλάχιστον μέτριες..Δηλαδή μέτριων επιδόσεων πρωην μαθητές και νυν καθηγητές διδάσκουν μαθητές..Λογικό ίσως να φοβούνται την αξιολόγηση? Γιατί? Να αξιολογηθούμε και όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του..έλεος πια με την χαμηλή αυτοεκτίμηση που εκθέτει τον κλάδο σας
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: Zois στις Μάρτιος 05, 2010, 01:16:59 μμ
Φίλε μου λάθος σε πληροφόρησαν ... Δεν νομίζω ότι κάποιος (από τους νέους εκπαιδευτικούς τουλάχιστον) φοβάται την αξιολόγηση. Έτσι και αλλιώς μια ζωή αξιολογούμαστε από το σχολείο μέχρι πανελλήνιες παν/μιο κλπ. Αρκεί η αξιολόγηση να γίνει με σωστά αντικειμενικά κριτήρια και όχι με κομματικά ή "άλλα" ως είθιστε στην Ελλάδα τόσα χρόνια. Γιατί πάντα υπάρχουν τα "γαλάζια" τα "πράσινα", το "κόκκινα" και τα κάθε αποχρώσεως "παιδιά".

Τα μόνα παιδιά που δεν κοιτάζουν στα μάτια είναι αυτά που κάθονται στα θρανία.

ΥΓ Προσωπικά είμαι απόλυτα σύμφωνος με τις περικοπές των αποσπάσεων στις απολύτως (αντικειμενικά - λόγους υγείας - οικογ. λόγους) απαραίτητες.

Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: blueswire στις Μάρτιος 05, 2010, 03:47:00 μμ
Να συμπληρώσω ότι πολλές φορές έχω "ζαλωθεί" δικό μου προτζέκτορα και φορητό υπολογιστή μπας και μάθουν τίποτα οι μαθητές μου, αλλά δεν μπορούσα να κάνω ..... συσκότιση στην αίθουσα γιατί δεν υπάρχουν κουρτίνες ούτε για δείγμα. Ούτε φυσικά έξτρα αίθουσα για να χρησιμοποιήσω. Μη λέμε λοιπόν ό,τι θέλουμε είδικά κάποιοι που απ' ό,τι κατάλαβα είναι έξω από το χώρο. Ας μη γελιόμαστε κάνουμε την πιό δύσκολη δουλειά.Έχουμε μεταβληθεί σε ανθρώπους - κλόουν στους οποίους βγάζουν οι μαθητές ό,τι ψυχολογικά προβλήματα έχουν από τους αδιάφορους γονείς, και ...φταίμε κι από πάνω... Έλεος....
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: emmaki στις Μάρτιος 05, 2010, 04:29:40 μμ
Καθηγητές..πιθανότητα ο πιο μίζερος κλάδος της ελληνικής κοινωνίας...Λες και είναι υποχρεωμένο το κράτος να θρέψει όσους έχουν τελειώσει μια καθηγητική σχολή..τώρα τα βάλαμε με τον διαδραστικό πίνακα..τουλάχιστον βγείτε και πείτε καθαρά: Το σχολείο έτσι όπως είναι μας βολεύει και δε θέλουμε να αλλάξει τίποτα..τα υπόλοιπα είναι προφάσεις...μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό  μας...Σταματείστε να ομφαλοσκοπείτε ρωτήστε και κάποιον εκτός συντεχνίας τί γνώμη έχει για σας..Δεν ήθελα να το πω αλλά δεν κρατιέμαι θα το πω: Είναι λογικό τελικά: Εξαιρουμένων των Δασκάλων οι βάσεις των υπόλοιπων καθηγητικών σχολών που έχουν by default παιδαγωγική κατάρτιση είναι τουλάχιστον μέτριες..Δηλαδή μέτριων επιδόσεων πρωην μαθητές και νυν καθηγητές διδάσκουν μαθητές..Λογικό ίσως να φοβούνται την αξιολόγηση? Γιατί? Να αξιολογηθούμε και όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του..έλεος πια με την χαμηλή αυτοεκτίμηση που εκθέτει τον κλάδο σας

Διαφωνώ με αυτό που λες. Ένα παιδί στα 18 του δεν είναι το ίδο με έναν απόφοιτο στα 23-23 του. Έχουν αλλάξει πολλά και αυτός που στα 18 του ήταν μέτριος μαθητής (ή και καός αν θές) μπορεί σε 4-5 χρόνια να έχει εκτιναχθεί. Αν βέβαια θεωρήσουμε ότι οι Πανελλαδικές και η αποστήθιση μπορύν να κ΄ρινουν αν είσαι μέτριος ή καλός ή κακός.
Και αν θες και προσωπικό παράδειγμα, όταν πέρασα στη σχολή μου πέρασα τυχαία, καθώς έπεσαν οι βάσεις και είχα μισό μόριο πάνω από τη βάση! Ήμουν άριστη στο σχολέιο, δεν έγραψα 2 χρονιές στις Πανελλαδικές. Αυτό με κάνει καλή μαθήτρια, μέτρια ή κακή; Επίσης, μπήκα τελευταία στη σχολή, αυτό τι με κάνει; Τελέιωσα με 7,49, αυτό λογικά με κατατάσσει στους μέτριους φοιτητές; Από εκέι και πέρα έκανα 2 μεταπτυχιακά, τώρα έγινα καλή φοιτήτρια; Πέρασα στον ΑΣΕΠ, τώρα είμαι καλή ή μέτρια; Θεωρώ ότι όσο ήμουν σε σχολέιο, αλλά και στο εξωτερικό που δούλεψα, ήμουν επιτυχημένη ως εκπαιδευτικός (μου έγινε και αξιολόγηση στο εξωτερικό όπου τα αποτελέσματα ήταν ικανοποιητικά και ο διευθυντής ήθελε να με κρατήσει), άρα έγινα καλή;
Βλέπεις; Ξεκίνησα από άριστη στο σχολέιο, πέρασα στο κακή στις Πανελλαδικές (18 χρονών), μετά στο μέτρια στο πτυχίο (22 χρονών) και από εκεί και πέρα στο καλή (23 μέχρι τώρα στα 32 μου)...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: MARKOS στις Μάρτιος 05, 2010, 04:43:33 μμ
συμφωνω με emmaki.
υπηρξα μετριος μαθητης, 1ος στη κοπανα, στη μπαλα, στο μηχανακι και στο σκασιαρχειο!
και ομως μπηκα 1ος στη φιλοσοφικη.
αρα, δεν πιστευω σε κακο, μετριο,καλο μαθητη. Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: emmaki στις Μάρτιος 05, 2010, 04:47:07 μμ
συμφωνω με emmaki.
υπηρξα μετριος μαθητης, 1ος στη κοπανα, στη μπαλα, στο μηχανακι και στο σκασιαρχειο!
και ομως μπηκα 1ος στη φιλοσοφικη.
αρα, δεν πιστευω σε κακο, μετριο,καλο μαθητη. Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!


Καλός, κακός και μέτριος μαθητής υπάρχει, αλλά ο χαρακτηρισμός αυτός παραμένει στο σχολέιο. Δεν μπορεί η επίδοση των 18 να τον ακολουθεί σε όλη του τη ζωή. Αυτό είναι καθαρή ετικετοποίηση (labelling στα Ελληνικά  :P ) και λειτουργεί και ως αυτοεκπληρούμενη προσδοκία (αν θεωρείς ότι καποιος είναι κακός, θα τον αντιμετωπίζεις και ως τέτοιο)
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: elleni στις Μάρτιος 05, 2010, 05:13:39 μμ
Παράθεση
Απλα η κοινωνια μας ειναι ...ανταγωνιστικη!

Και που είσαι ακόμα! Στο σχέδιο για το Νέο Σχολείο λέει σε κάποιο σημείο "όλοι επιθυμούμε να ζήσουμε σε μια «κοινωνία των αρίστων", το οποίο εγώ το θεωρώ καταστροφικό για τις επόμενες γενιές : μια κοινωνία λοιπόν στην οποία δεν χωράνε οι μετριότητες και όλοι συνεχώς θα αγωνίζονται να γίνουν καλύτεροι από τους άλλους με οποιοδήποτε τρόπο, παιδιά αγχωμένα και ταγμένα στο κυνήγι της εξουσίας και του χρήματος από την πιο τρυφερή ηλικία. Να πάρουν το lower στα 12, to proficiency στα 14, το ecdl στα 16 κλπ... Μόνο διάβασμα και δουλειά και ακόμα λιγότερες ευκαιρίες να χαρούν τη ζωή. Και ας μην έχουμε αυταπάτες, η τσάντα δεν θα μένει στο σχολείο, τα φροντιστήρια δεν θα σταματήσουν αλλά θα αυξηθούν, το σχολείο θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη αγγαρεία και εμείς οι εκπαιδευτικοί όλο και χειρότεροι απέναντι στα παιδιά- κακοπληρωμένοι, εξαθλιωμένοι, χωρίς κανένα κύρος και χωρίς σεβασμό, απελπισμένοι και απογοητευμένοι, με χαμένη εντελώς τη διάθεση να συνεχίσουμε να παλεύουμε όπως κάναμε ως τώρα στις ήδη αντίξοες συνθήκες.
Αυτά, για να λέμε και τα κακά που περιμένουν τους καημένους τους μαθητές μας...
Τίτλος: Απ: Σχέδιο νόμου υπουργείου παιδείας
Αποστολή από: karxarias29 στις Μάρτιος 06, 2010, 11:49:02 μμ
Μα, για το ότι οι καθηγητικές σχολές πραγματικά έχουν μειωμένη βάση, οπότε, συμπτωματικά περνάει και ο μέτριος μαθητής, δεν είναι αυτονόητο το γιατί; Αφού δεν έχουν επαγγελματική αποκατάσταση, γιατί να προτιμηθούν από τους μαθητές; Λογικό, λοιπόν, δεν είναι ότι θα πέσει η βάση τους και θα προσελκύσουν τις μέτριες βαθμολογίες, αφού οι υψηλές θα προτιμήσουν αυτές που διορίζουν αμέσως (πχ παιδαγωγικά), οι αυτές που νομίζουν ότι προσφέρουν αμέσως δουλειά (πχ νομική);
Και για να τελειώνει η καραμέλα με την αξιολόγηση, να πω ότι κανείς από όσους έχουν μάθει να δουλεύουν δε φοβάται την αξιολόγηση. Το ανύπαρκο αδιάβλητο της αξιολόγησης φοβούνται όλοι.