Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: psych@ra στις Μαρτίου 09, 2010, 01:42:56 am
-
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της υφυπουργού (http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7094:-2015-&catid=224:2009-12-01-11-39-49&Itemid=803):
"*Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς θα δίνουν από εδώ και στο εξής μεγαλύτερο βάρος στο παιδαγωγικό σκέλος.
*Οι επιτυχόντες μία φορά στο ΑΣΕΠ θα κατοχυρώνουν για εύλογο χρονικό διάστημα δικαίωμα διορισμού.
*Οι υφιστάμενοι πίνακες διορισμού (60-40) καταργούνται και γίνονται πλέον ενιαίοι. Από αυτούς θα διορίζονται όλοι κατά σειρά."
Οπότε σύμφωνα με τους πρόχειρους υπολογισμούς μου, στην κορυφή του πίνακα διορισμών (σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα) θα είναι:
Θέσεις 1-10: Τα άτομα της ειδικής κατηγορίας
Θέσεις 11-25: Τα άτομα που έχουν παιδαγωγική κατάρτιση + ΑΣΕΠ (15 άτομα*)
Θέσεις 26-317: Τα άτομα που έχουν περάσει ΑΣΕΠ (είναι 291 σύμφωνα με τον πίνακα αναπληρωτών)
Θέσεις 318- 455 :Τα άτομα με Παιδαγωγική Κατάρτιση (Είναι 253-15*=238. Φαντάσου πόσοι ακόμα προστεθούν μετά τις νέες αιτήσεις των αναπληρωτών αν θυμηθούμε τον νόμο του Λυκουρέντζου...)
Θέσεις 456 - τέλος: Αυτοί που υπάρχει δυνατότητα να διοριστούν το 2020... (όταν πάρουν σύνταξη οι παλιοί)
(Και δεν πιστεύω τα περί δημοτικών γιατί δεν υπάρχουν χρήματα...)
Μπορούμε να διορθώσουμε τα παραπάνω αν κάτι σας φαίνεται λάθος.
-
Αν δούμε τις κατά καιρούς δηλώσεις των στελεχών του υπουργείου, δίνεται μεγάλη βαρύτητα στην παιδαγωγική επάρκεια. Ίσως αυτό το περιβόητο πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας το κατατάσουν ψηλότερα στην ιεραρχία, πιο πάνω και από τον διαγωνισμό! Επομένως, με βάση τα παραπάνω στοιχεία στον νέο πίνακα ενδέχεται να υπάρχουν μόνο οι έχοντες ΑΣΠΑΙΤΕ και στους επόμενους διαγωνισμούς να "μονομαχούν" μεταξύ τους για τις μηδαμινές θέσεις. Όσο για τις θέσεις στα δημοτικά συμφωνώ πως πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι. Αν δεν κάνω λάθος στις δηλώσεις μετά το υπουργικό συμβούλιο έδωσε βάρος στην επιμόρφωση των υπαρχόντων εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες ώστε να αναλάβουν οι ίδιοι την διδασκαλία του μαθήματος. Και κάτι ακόμα: Με την Σιβιτανίδειο και τα εκκλησιαστικά λύκεια τι θα γίνει; οι εκπαιδευτικοί θα επιλέγονται με τις διαδικασίες που προωθεί η υπουργός ή θα συνεχιστεί το ίδιο καθεστώς; Να υποθέσω το δεύτερο;
-
Kalimera se olous!!!!
Signomi alla eimai kainourgios sto forum, exei pei kaneis episima apo to ypourgeio oti h aspaite tha einai to idio me to legomeno "pistopoiitiko paidagogikis eparkeias" ; giati exo tin entiposh oti tha einai kati diaforetiko.
Euxaristo poli.
-
Συνάδελφε psych@ra,
Δεν θέλω να απογοητευόμαστε. Δεν πρέπει να χάσουμε την ελπίδα. Κάτι θα γίνει και με μας δεν μπορεί έτσι να τα σκεπτόμαστε εμείς και αυτοί να μην τα έχουν σκεφτεί όλα αυτά.
Τα άτομα με Ειδική Αναπηρία είναι σε πλεονεκτηκότερη θέση από εμάς. Δϊχως κανένα κόπο, με το που τελειώνουν, ένα θείο, ένα γνωστό στη
-
Συνάδελφε psychara
Τελικά η Ασπαιτε θα ειναι το ιδιο με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας;
Σε ευχαριστω πολυ.
-
Το ίδιο θα είναι, δεν γίνεται να μην είναι ...
-
Αυτοί που έχουν προυπηρεσία δεν θα είναι πουθενά;
-
Αυτοί που έχουν προυπηρεσία δεν θα είναι πουθενά;
Αυτοί που έχουν προϋπηρεσία χωρίς επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ θα έπονται των υπολοίπων. Τώρα όσων αφορά την ΑΣΠΑΙΤΕ κανείς δε μπορεί να ξέρει με σιγουριά τι θα ισχύσει. Θα περιμένουμε όλοι το νομοσχέδιο. Πάντως το σωστό και αυτό που μέχρι τώρα διαφαίνεται να ισχύει είναι ότι θα προηγούνται αυτοί που έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ, με τη σειρά που έχει γράψει ο psych@ra, και επειδή έτσι με συμφέρει ( :P) αλλά και επειδή αυτό είναι το σωστό με βάση τη λογική αλλά και τις εξαγγελίες υπουργού, υφυπουργών κτλ για διορισμούς με βάση τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
-
Σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε το νομοσχέδιο για να δούμε τι θα ισχύσει. Όσον αφορά στην ΑΣΠΑΙΤΕ, μου φαίνεται παράλογο να μην θεωρηθεί πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας, αφού μόνο το ΕΠΠΑΙΚ περιλαμβάνει 14 θεωρητικα παιδαγωγικά μαθήματα, πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας με πραγματικες διδασκαλίες σε σχολείο, + πτυχιακή εργασία.
-
Όπως και να δημιουργηθούν οι νέοι πίνακες, η ουσία είναι μία: Οι διορισμοί στο μέλλον θα γίνονται με το σταγονόμετρο
-
Αν ισχύουν τα παραπάνω άραγε θα υπάρχουν στο μέλλον άνθρωποι που θα κάνουν χιλιόμετρα κάθε μέρα από ολοήμερο σε ολοήμερο για 8
-
αν είναι όπως τα λέει η/ο psych@ra να δούμε που θα βρεί ωρομισθίους η Αννούλα στην ειδικότητά μας του χρόνου...
όλοι θα δώσουμε βάρος στο ΝΕΟ ΑΣΕΠ και κανείς δεν θα πηγαίνει χιλιόμετρα για λίγες ώρες ωρομισθίας που στο κάτω κάτω θα μετρήσουν μόνο με επιτυχία στον ΝΕΟ ΑΣΕΠ.
-
Από τους γυμνaστές στο forum της alfavita:
ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ...ΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΤΟ 30 ΜΗΝΟ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΟΠΟΣΑ..
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ??ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΙ?ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?
ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ..
ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΜΕΤΑ
-
έστω:
Χ ένας συνάδελφος με τα προσόντα: 1 επιτυχία σε ΑΣΕΠ+πτυχίο 2006+βαθμός 5 και
έστω Υ ένας άλλος συνάδελφος με τα προσόντα: πτυχίο 1990+βαθμός 9+μεταπτυχιακό+ΑΣΠΑΙΤΕ+20 μήνες προϋπηρεσία
με όσα αναφέρονται μέχρι τώρα θα προηγείται ο Χ!!!!!!
πως είναι δυνατόν;;
-
Δεν νομίζω οτι στην παρούσα φάση μας ανησυχεί η σύγκριση που γίνεται παραπάνω γιατί ακόμα και αν ο Υ με τα πολλά προσόντα έχει επιτυχία σε ΑΣΕΠ, ο διορισμός του δεν είναι σίγουρος πλέον. Πολλοί συνάδελφοι που μέχρι πριν λίγες μέρες κατοχύρωναν δικαίωμα διορισμού το καλοκαίρι, με τις νέες εξαγγελίες περί μείωσης διορισμών τους γρεμίζει τα πάντα. Το θέμα δεν είναι ο αριθμός μορίων, η επιτυχία ή συνεχόμενες επιτυχίες αλλά ο μηδαμινός αριθμός διορισθέντων από εδώ και πέρα. Και παρόλα αυτά πολλοί από εμας δεν θα απεργήσουμε για να μην χάσουμε 0,002 μόρια. Τελικά η ελπίδα πεθαίνει πρώτη
-
έστω:
Χ ένας συνάδελφος με τα προσόντα: 1 επιτυχία σε ΑΣΕΠ+πτυχίο 2006+βαθμός 5 και
έστω Υ ένας άλλος συνάδελφος με τα προσόντα: πτυχίο 1990+βαθμός 9+μεταπτυχιακό+ΑΣΠΑΙΤΕ+20 μήνες προϋπηρεσία
με όσα αναφέρονται μέχρι τώρα θα προηγείται ο Χ!!!!!!
πως είναι δυνατόν;;
Φυσικά και δεν είναι λογικό. Όπως δεν είναι λογικό να έχει κάποιος δύο ώρες προϋπηρεσία και επειδή έχει παιδ. κατάρτιση είναι πάνω από αυτόν που έχει 4600 ώρες διδασκαλίας...
Για όσους ρωτάνε, το πτυχίο της ΑΣΠΑΙΤΕ φυσικά και αποτελεί πιστοποιητικό παιδ. επάρκειας, όπως και το μεταπτυχιακό στον ανάλογο τομέα.
Τώρα αν πετάξουν μια απόφαση που καταργεί τα σημερινά δεδομένα δε θα μου είναι καθόλου απίθανο με αυτά που βλέπουμε τον τελευταίο καιρό...
-
Για όλα τα παραπάνω παράλογα κι επειδή ο κλάδος της πληροφορικής είναι αδικημένος στην εκπαίδευση, μήπως πρέπει να οργανωθούμε;
-
Να ρωτήσω κάτι..Φέτος απ'οτι ήξερα θα γίνουν οι υπόλοιποι διορισμοί από τους 200 πληροφορικάριους που είχαν πει ότι θα διοριστούν τις χρονιές 2009-2010 και 2010-2011.Από τους 200 πηραν τους μισούς μέχρι τώρα δηλαδή για το 2009-2010 που είναι σε αναλογία 60-40. Οι υπόλοιποι μισοί θα παρθούν φέτος. Και κάτι που άκουσα τελευταία είναι ότι μάλλον θα τους χωρίσουν και αυτούς στις επόμενες 2 χρονιές. Αυτά είχαν εξαγγελθεί τότε με τις 200 θέσεις που είχαν πει οτι θα πάρουν και δε νομίζω ότι μπορεί η Διαμαντοπούλου να τα αναιρέσει.Τουλάχιστον για θέσεις που είχαν αποφασιστεί πριν τα νέα μέτρα. Κάνω κάπου λάθος;; Απότι ξέρω θα υπάρξει μεταβατική περιοδός που δεν έχει αποφασιστεί πόση θα είναι και θα σταματήσουν να τροφοδοτούνται οι πίνακες.Ξέρω ότι ο ΑΣΕΠ θα μετράει αλλά δε θα φέρει τα πάνω κάτω σ'αυτούς που διορίζονταν..
-
Είμαι από τους τυχερούς διορισμένους Πληροφορικούς. Θέλω να εκφράσω
την κατανόηση και τη στήριξη στις αγωνίες σας. Αυτό που έχω να πω σαν
συμπέρασμα από την εμπειρία μου είναι ότι
1) μας αντιπαθούν πολλές ειδικότητες
2) δυστυχώς δεν έχουμε ένα ενιαίο δυνατό φορέα μόνιμοι και αδιόριστοι πληροφορικοί
για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο για τον κλάδο μας. Κινούμαστε, σε κάθε περίπτωση
μεμονωμένα.Οι δάσκαλοι υπερέχουν στη διεκδίκηση των ωρών διδασκαλίας στο Δημοτικό
ενώ και η Ψηφιακή Τάξη στο Γυμνάσιο εμπλέκει τις περισσότερες ειδικότητες πλην της Πληροφορικής.
-
Υπάρχει η ΕΠΕ που δίνει συνεχώς μάχες για τα παράλογα των διορισμών και των αναθέσεων στην εκπαίδευση.
Είμαι από τους τυχερούς διορισμένους Πληροφορικούς. Θέλω να εκφράσω
την κατανόηση και τη στήριξη στις αγωνίες σας. Αυτό που έχω να πω σαν
συμπέρασμα από την εμπειρία μου είναι ότι
1) μας αντιπαθούν πολλές ειδικότητες
2) δυστυχώς δεν έχουμε ένα ενιαίο δυνατό φορέα μόνιμοι και αδιόριστοι πληροφορικοί
για να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο για τον κλάδο μας. Κινούμαστε, σε κάθε περίπτωση
μεμονωμένα.Οι δάσκαλοι υπερέχουν στη διεκδίκηση των ωρών διδασκαλίας στο Δημοτικό
ενώ και η Ψηφιακή Τάξη στο Γυμνάσιο εμπλέκει τις περισσότερες ειδικότητες πλην της Πληροφορικής.
-
Συνάδελφοι για να μην κουράζεστε..το μάθημα της Πληροφορικής στα Δημοτικά θα το κάνουν Πληροφορικοί..τόσο απλά..σταματήστε να είστε το πιο μίζερο κομμάτι του πιο μίζερου κλάδου της ελληνικής κοινωνίας. Όλο αυτό το παραμύθι γίνεται για να σταματήσουμε να φιδιάζουμε σε γραφεία της ββάθμιςας και να πάρουμε οργανικές στα δημοτικά όπου θεωρούν ότι θα έιμαστε πιο χρήσιμοι..η απόφαση να το κάνουμε εμείς είναι ειλημμένη και δεν 8α αλλάξει όσο και να μιζεριάσετε ακόμη..Δηλαδή έχετε την εντύποωση ότι θα μπει η Πληροφορική στο Δημοτικό και θα την διδάξουν δάσκαλοι ενώ κάαααθονται ΠΕ19 και ΠΕ20 σε γραφεία της δευτεροβάθμιας? Ήμαρτον συνάδεφοι ήμαρτον!
-
ενώ κάαααθονται ΠΕ19 και ΠΕ20 σε γραφεία της δευτεροβάθμιας? Ήμαρτον συνάδεφοι ήμαρτον!
Σε πληροφορώ ότι δεν κάθονται οι συνάδελφοι του κλάδου μας στα γραφεία. Κάποιψν άλλων κλάδων κάθονται που δεν ξέρουν ούτε υπολογιστή να ανοίγουν. Στην β/θμια Αθήνας είχα δει εκπαιδευτικό άλλου κλάδου σε γραφείο με μόνο ένα καφέ μπροστά της και να κάθεται να κοιτάει το ταβάνι.