Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: killbill στις Μαρτίου 19, 2010, 11:28:19 pm
-
Με μεγάλη μου καθυστέρηση διαπίστωσα ότι η παράγραφος που αναφεροταν στην έννοια της 1-1 συνάρτησης έχει αφαιρεθεί από το 4ο κεφάλαιο....
Ξέρει κανείς από ποιά χρονιά έγινε αυτό? Ένα βιβλίο της Άλγεβρας
-
Έγκριση και εκτύπωση διδακτικού βιβλίου Άλγεβρας της
-
Killbill μια εκδοση του 2001 που εχω ΔΕΝ αναφερει για 1-1. Να ρωτησω και γω που βρισκεστε Αλγεβρα -Γεωμετρια Α Λυκειου; Ευχαριστω!
-
Το νέο βιβλίο Άλγεβρας
-
οι οδηγίες πάντως που υπάρχουν στην ίδια ιστοσελίδα είναι οι περσινές και αναφέρονται στο παλαιό σχολικό βιβλίο.
γνωρίζουμε τίποτα για το τι θα διδάξουμε από όλα αυτά; γατί βλέπω η ύλη είναι όπως η περσινη και επιπλεον έχουμε τα συστήματα (πρώτα και καλύτερα) και τις συναρτήσεις.
-
Λείπουν οι πρόοδοι!!!
-
οι πρόοδοι είναι στην Άλγεβρα Α ΛΥκείου από πέρυσι. άρα καλώς και λείπουν!
-
οι οδηγίες πάντως που υπάρχουν στην ίδια ιστοσελίδα είναι οι περσινές και αναφέρονται στο παλαιό σχολικό βιβλίο.
γνωρίζουμε τίποτα για το τι θα διδάξουμε από όλα αυτά; γατί βλέπω η ύλη είναι όπως η περσινη και επιπλεον έχουμε τα συστήματα (πρώτα και καλύτερα) και τις συναρτήσεις.
Λείπουν οι πρόοδοι!!!
Η παραπάνω απάντησή μου, αφορούσε το τμήμα του σχολίου σου "... η ύλη είναι όπως η περσινή και επιπλέον έχουμε τα συστήματα και τις συναρτήσεις."
Έτσι, οι ώρες που αφορούσαν τις προόδους, θα διατεθούν για τη διδασκαλία των συστημάτων και των συναρτήσεων.
Σε αναμονή λοιπόν των διδακτικών οδηγιών και του ΦΕΚ.
Ωστόσο, μην περιμένουμε αλλαγές στην ύλη της τριγωνομετρίας, αφού τη διδακτέα ύλη στο Λύκειο τη διαμορφώνει η ίδια ομάδα από το ΕΚΠΑ τα τελευταία 3 χρόνια και έχει κάνει ήδη τις προτάσεις της για τη
-
ok κατάλαβα πως το εννοούσες.
Παλι όμως δεν νομίζω ότι βγαίνει το πρόγραμμα. Αυτό που λες ισχύει εφόσον προλάβαινες να κάνεις και προόδους.
Εμείς ποτε δεν τις προλαβαίναμε πάντως.
άρα κάποια κεφάλαια θα πρέπει να θυσιαστούν! ποιά όμως;
-
παρατηρώ ότι στο βιβλίο της άλγεβρας
-
στο digitalschool ξέρει κανείς αν έχει αναρτηθεί σε ηλεκτρονική μορφή το βιβλίο της Α λυκείου για το 2012-2013? γιατί απλά εκεί έχει σε ενα zip αρχείο όλα τα βιβλία και είναι 687Μ
-
εχεις δίκιο. στο digital school είναι το περσινό βιβλίο.
Λογικά θα πρέπει στην φετινή έκδοση της Α Λυκείου να έχουν αφαιρεθεί οι 6.4 & 6.5 αφού τα παιδιά στο βιβλίο που θα πάρουν του χρόνου όταν θα πάνε στην
-
Τι να σου πω κι εγώ έχω μπερδευτεί...και όχι τίποτε άλλο, είμαι μόνη μου οπότε πρέπει να αποφασίσω σωστά.Θα το συζητήσω με συναδέλφους απο τα μεγάλα σχολεία της περιοχής να πάρω μια ιδέα, γιατί όοοοοοοολα αυτά όπως σωστά είπες ΔΕΝ βγαίνουν!!!!!!!!!! Θα σου γράψω το πρωί από εκεί, μην αγχώνεσαι, θα το δω :)
-
παρατηρώ ότι στο βιβλίο της άλγεβρας
-
Να ρωτήσω και γω κάτι. Είμαι μόνη στο σχολείο ... Πέρυσι στην Α τα έκανα όλα εκτός συναρτήσεις, τι μου προτείνετε για την φετινή
-
Οι παράγραφοι
6.4 κατακόρυφη & οριζόντια μετατόπιση
6.5 μονοτονία ακρότατα συμμετρίες
υπάρχουν κανονικά στο φετινό βιβλίο της Α Λυκείου
οπότε ποιό το νόημα που έβαλαν τις δύο παραγράφους και στο βιβλίο της
-
μήπως κοίταξε κανείς το φετινό βιβλίο της Αλγεβρας Α Λυκείου τι έκδοση γράφει;
για να είναι το 6ο κεφάλαιο όπως περυσι, παρόλου που οι 6.4 & 6.5 μπήκαν στο νέο βιβλίο της
-
μήπως κοίταξε κανείς το φετινό βιβλίο της Αλγεβρας Α Λυκείου τι έκδοση γράφει;
για να είναι το 6ο κεφάλαιο όπως περυσι, παρόλου που οι 6.4 & 6.5 μπήκαν στο νέο βιβλίο της
-
μας ήρθαν αλλά είναι κλειδωμένα σε μια αποθήκη και η περιοχή εκεί είναι απαγορευμένη!!
ελπίζω να τα δώ και εγώ αύριο Δευτέρα!
-
έχει κανείς τίποτα νέα για το τι θα πρωτοδιδάξουμε στην Άλγεβρα
-
έχει κανείς τίποτα νέα για το τι θα πρωτοδιδάξουμε στην Άλγεβρα
-
Επανέρχομαι στο θέμα.Τελικά πως ξεκινήσατε στην
-
Τον ιδιο προβληματισμό έχω και εγω
Λοιπόν ξεκίνησα απο το 6 κεφ της Α΄λυκείου
Σκέφτηκα να ακολουθήσω αυτή την σειρά:
Α΄Λυκειου:
6.1
6.2
6.3
Μετά
Κεφ. 1 απο
-
εγώ ξεκίνησα με το 6ο κεφάλαιο από την Α ΛΥκείου που το χρωστάω.
Θα το κάνω ΟΛΟ, οπότε έτσι θα έχω κάνει και το 2ο της φετινής
-
Σκέφτηκα αυτή την σειρά αφου η μονοτονία και η μετατόπιση είναι το 2 κεφ της
-
κάνεις 6 & 7 που είναι στην "ίδια οικογένεια', μετά μια χαρά δένει και το 1ο της
-
πως τα πάτε όσοι ξεκινήσατε από τα χρωστούμενα 6& 7 κεφάλαια της Α τάξης;
εγώ καθυστερώ πολύ. με βλέπω τα Χριστούγεννα να μπαινω στο βιβλίο της
-
Η ύλη για το σχολικό έτος 2012-13:
http://www.pde.gr/index.php?topic=948.msg617274#new
-
Πρόγραμμα σπουδών Άλγεβρας και Γεωμετρίας γενικής παιδείας
-
Συνάδελφοι στις συναρτήσεις τι θα κάνετε? Θα τα κάνετε όλα αναλυτικά δλδ και ρίζες πίνακα προσήμων αναλυτική μέθοδο για ακρότατα ή θα μείνετε στα πολύ γενικά δλδ στο στυλ των ασκήσεων του σχολικου? Το ρωτάω γιατι στα ακρότατα δεν εχει καθόλου ασκήσεις το σχολικό..
-
Κανείς ρε παιδια??? :( :-\
-
Παιδιά ντρέπομαι αλλά θέλω βοήθεια. Αυτά τα μαθηματικά δεν τα κατέχω καθόλου. Δεν τα μπορώ καθόλου αλλά έχω μια εργασία και πρέπει να κατανοήσω πως εργαζόμαστε στα μαθηματικά. Ουφφφ επείγει. Κάποιος να με σώσει; :( :(
17. Δίνεται το άθροισμα 1 + 11 + 111 + … + 111..11 όπου έχουμε 35 αριθμούς με τον τελευταίο να έχει 35 ψηφία. Στο άθροισμα που προκύπτει υπολόγισε (χωρίς πρόσθεση) ποιο είναι το ψηφίο των δεκάδων και ποιο των εκατοντάδων;
-
Καλησπέρα 8)
το ψηφίο των δεκάδων είναι 34 επί 1= 34, άρα 4, (το 3 το κρατάς για τις εκατοντάδες), διότι δεκάδες έχουν ο 2ος έως και ο 35 όρος και όλοι σε αυτή τη θέση έχουν τιμή 1 (34 όροι). Το ψηφίο των εκατοντάδων είναι 33 επί 1=33 +3 (από τις δεκάδες που είχες κρατήσει) = 36, οπότε 6 (το 3 το κρατάς για τις χιλιάδες, αν σου ζητούσε), διότι εκατοντάδες έχουν ο 3ος έως και ο 35 όρος (33 όροι) και όλοι σε αυτή τη θέση έχουν τιμή 1. Ελπίζω να βοήθησα :)...
-
Καλησπέρα 8)
το ψηφίο των δεκάδων είναι 34 επί 1= 34, άρα 4, (το 3 το κρατάς για τις εκατοντάδες), διότι δεκάδες έχουν ο 2ος έως και ο 35 όρος και όλοι σε αυτή τη θέση έχουν τιμή 1 (34 όροι). Το ψηφίο των εκατοντάδων είναι 33 επί 1=33 +3 (από τις δεκάδες που είχες κρατήσει) = 36, οπότε 6 (το 3 το κρατάς για τις χιλιάδες, αν σου ζητούσε), διότι εκατοντάδες έχουν ο 3ος έως και ο 35 όρος (33 όροι) και όλοι σε αυτή τη θέση έχουν τιμή 1. Ελπίζω να βοήθησα :)...
Συμφωνώ ως προς το σκεπτικό, αλλά αν δεν κάνω λάθος, έχεις ξεχάσει το κρατούμενο από τις μονάδες.
ΕΔΜ
111.111
...
1111
111
11
+ 1
------------
....675
To ψηφίο των μονάδων στο αποτέλεσμα προκύπτει αν κάνεις 35x1=35. Το 5 είναι το ψηφίο των μονάδων και το 4 είναι το κρατούμενο που θα χρησιμοποιήσουμε για το ψηφίο των δεκάδων.
Το ψηφίο των δεκάδων προκύπτει αν κάνεις 34x1=34 και στη συνέχεια προσθέσεις το κρατούμενο (34+3=37). Άρα το ψηφίο των δεκάδων είναι το 7.
Συνεχίζουμε κάπως έτσι. Το ψηφίο των εκατοντάδων προκύπτει αν κάνεις 33x1=33 και στη συνέχεια προσθέσεις το κρατούμενο (33+3=36). Άρα το ψηφίο των εκατοντάδων είναι το 6.
-
Ουφφφ χίλια ευχαριστώ.Δεν νομίζω ότι θα μάθω ποτέ μαθηματικά.Ο,τι ήξερα από το σχολείο το ξέχασα.Θα τα μελετήσω αυτά που γράψατε.Αν και νομίζω πως είμαι τούβλο και δεν θα βγάλω άκρη. :'( :'( :'(
-
Συμφωνώ ως προς το σκεπτικό, αλλά αν δεν κάνω λάθος, έχεις ξεχάσει το κρατούμενο από τις μονάδες.
ΕΔΜ
111.111
...
1111
111
11
+ 1
------------
....675
To ψηφίο των μονάδων στο αποτέλεσμα προκύπτει αν κάνεις 35x1=35. Το 5 είναι το ψηφίο των μονάδων και το 4 είναι το κρατούμενο που θα χρησιμοποιήσουμε για το ψηφίο των δεκάδων.
Το ψηφίο των δεκάδων προκύπτει αν κάνεις 34x1=34 και στη συνέχεια προσθέσεις το κρατούμενο (34+3=37). Άρα το ψηφίο των δεκάδων είναι το 7.
Συνεχίζουμε κάπως έτσι. Το ψηφίο των εκατοντάδων προκύπτει αν κάνεις 33x1=33 και στη συνέχεια προσθέσεις το κρατούμενο (33+3=36). Άρα το ψηφίο των εκατοντάδων είναι το 6.
Πόσο δίκιο έχεις !!! 8)
Τις έφαγα τις μονάδες :-[!!! Ζαλούρα...μεσημεριανή...Να σαι καλά... :)
-
Καλημέρα.Και πάλι ευχαριστώ.Θα επανέλθω με νέο ερώτημα σε λίγες μέρες.Σαν να κατάλαβα κάτι. :( :( :-[ :-[ :-[ :) :) :)
-
Πόσο δίκιο έχεις !!! 8)
Τις έφαγα τις μονάδες :-[!!! Ζαλούρα...μεσημεριανή...Να σαι καλά... :)
:)
-
Αυτό είναι μια άσκηση που έχει η φίλη και συμφοιτητρια Ασπασία.Επισης άσχετη στα μαθηματικά.
Αν μπορείτε βοήθεια :-[ :-[
4. Επιβεβαίωση της ορθότητας της λύσης
Σε χρόνο 1 και 1/3 της ώρας, δηλαδή 4/3 η πρώτη βρύση γεμίζει 4/9 (4/3 Χ 1/3) της δεξαμενής
Στον ίδιο χρόνο η δεύτερη γεμίζει 4/12 (4/3 Χ 1/4)και η τρίτη 4/18 (4/3 Χ 1/6) και αθροιστικά:
4/9 + 4/12 + 4/18 =4/9 + 3/9 + 2/9 = 9/9, άρα όλη τη δεξαμενή.
Τι στο καλό πρέπει να γράψει η κοπέλα;
-
Αυτό είναι μια άσκηση που έχει η φίλη και συμφοιτητρια Ασπασία.Επισης άσχετη στα μαθηματικά.
Αν μπορείτε βοήθεια :-[ :-[
4. Επιβεβαίωση της ορθότητας της λύσης
Σε χρόνο 1 και 1/3 της ώρας, δηλαδή 4/3 η πρώτη βρύση γεμίζει 4/9 (4/3 Χ 1/3) της δεξαμενής
Στον ίδιο χρόνο η δεύτερη γεμίζει 4/12 (4/3 Χ 1/4)και η τρίτη 4/18 (4/3 Χ 1/6) και αθροιστικά:
4/9 + 4/12 + 4/18 =4/9 + 3/9 + 2/9 = 9/9, άρα όλη τη δεξαμενή.
Τι στο καλό πρέπει να γράψει η κοπέλα;
Η λύση αυτή είναι σωστή αν το ερώτημα είναι: "Θα γεμίσει η δεξαμενή σε 1 και 1/3 της ώρας αν τρέχουν και οι τρεις βρύσες ταυτόχρονα;"
-
Χίλια ευχαριστώ :) :) :)
Και για το χρόνο και για τον κόπο.
Να σαι καλά. :)
-
Kαι κάτι τελευταίο για μένα. Στην άσκηση αυτή το υπόλοιπο και στις δυο περίπτώσεις δεν είναι μηδέν;
Α.100 επί 3= 300-250=50-20(του υπαλλήλου)=30 εκ των οποίων 10 δίνει στον κάθε φίλο. Άρα μηδέν.
-
Tελικά βρήκα τη λύση.(Μου την είπε μια οικονομολόγος) ;D ;D ;D Εσείς οι οικονομολόγοι και μαθηματικοί!!!Πώς την παλεύετε;