Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: AnnaB στις Μαρτίου 29, 2010, 02:27:25 pm
-
Για να δούμε, τι "ψάρια" πιάσαμε φέτος.....Αληθεύει τελικά, ότι οι μεταθέσεις, φέτος θα είναι λιγότερες;
-
http://www.doe.gr/2010/vam2010.pdf
-
εγω δεν επιασα τιποτα!!! καλη αποσπαση!!!
-
Κι εγω δεν τα καταφερα,οποτε αλλη 1 χρονια στη Δυτικη Αττικη.
Ελπιζω να καταφερω να αλλαξω σχολειο γιατι εκει που ειμαι ειναι μαυρο χαλι αλλα δεν το βλεπω κι αυτο.
Ευχομαι καλη Ανασταση και καθε καλο για ολες/ους.
-
Ναι
-
άκυρο.....
-
Εγώ πάω
-
εγώ δεν πήρα μετάθεση. είχα δηλώσει μόνο ένα νομό και τίποτα...ίσως του χρονου.αααααααααααααααααααααχ
-
Εγώ πάω
-
Α, πολύ ωραίο ακούγεται αυτό nikip! Κατά τ΄αλλα; Σε ποια περιοχή ήσουνα, αν επιτρέπεται;
-
Νοικιάζω σπίτι (παραδόθηκε από το μηχανικό Ιανουάριο 2010) στην Καλλονή
που είναι βασικά η
-
-
-
Στην πρωτοβαθμια με
-
Στην πρωτοβαθμια με
-
Μην μπερδεύεστε!!Στην πρωτοβάθμια Α΄Λέσβου είναι ολόκληρο το νησί της Λέσβου(Μυτιλήνη) ΚΑΙ
-
Λάθος δικό μου παιδιά,
μπερδεύτηκα με τη Δευτεροβάθμια...
-
Δεν πειράζει :)
-
Εγώ πάω
-
Μην μπερδεύεστε!!Στην πρωτοβάθμια Α΄Λέσβου είναι ολόκληρο το νησί της Λέσβου(Μυτιλήνη) ΚΑΙ
-
-
Συγκριτικοί πίνακες των βάσεων μετάθεσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, της αιρετής Ιφιγένειας Παρούση
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΗ
ΑΙΡΕΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ
ΠΥΣΠΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank30_3_10_841.php
-
Καλά αποτελέσματα, σε όσους είναι στη Δ/
-
Νοικιάζω σπίτι (παραδόθηκε από το μηχανικό Ιανουάριο 2010) στην Καλλονή
που είναι βασικά η
-
συνάδελφοι ΠΕ02 έλεος!!!!!!!!!!σε α΄Ρεθύμνου καμία μετάθεση για την ειδικότητά μας....τι συμβαίνει ;ξέρει κανείς ;
-
Όχι, δεν πήρα μετάθεση :(
(μη μιλάτε για τη
-
συμβουλή από παθούσα : προσπάθησε να μην μείνεις Καλλονή!
Γιατί το γράφεις αυτό?Τί έπαθες?
Όλοι Καλλονή μένουν.Ακόμη και Άγρα να είναι τοποθετημένοι.
Εξαιρούνται όσοι είναι διορισμένοι Ερεσό,Σίγρι,Χίδηρα.
ps:Το καλύτερο είναι βέβαια να μείνει κανείς Μυτιλήνη,αν μπορεί.Είναι πολύ όμορφα.
-
-
ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Γ
-
ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Γ
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
-
Εγώ υπολογίζω τουλάχιστον κανένα 50άρι
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
400 ευρω βενζινη(μονο για το σχολειο)-διοδια τον μηνα. Αρα μενουν 600 ευρω για τη επιβιωση του. Με 600 ευρω θα μπορεσει να ζησει ??? Κατα τα αλλα διορισμενος αρα κι εξασφαλισμενος...γελοιοτητες :P
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
Ξερετε αν υπάρχουν και αλλοι από Αθηνα ?Διότι 400 ευρω το μήνα είναι πολλά λεφτα για ένα ατομο ίσως συμφέρει να νοικιάσεις
-
grigori κι εγώ πήρα μετάθεση βοιωτία αλλα δεν ξέρω καθόλου σε ποια περιοχή, επειδή είμαι ΠΕ60 και η
-
συγγνώμη που εισχωρώ στο τοπικ των μονίμων :-[ αλλα....... εγω πολύ φοβαμαι ότι τη μεταθεση θα την πάρω μονίμως στο ταμείο ανεργίας..........
-
NAI
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
Ξερετε αν υπάρχουν και αλλοι από Αθηνα ?Διότι 400 ευρω το μήνα είναι πολλά λεφτα για ένα ατομο ίσως συμφέρει να νοικιάσεις
σας φαινονται πολλα 40ευρω;;;;;;;γιατι εγω περσι εδινα 250
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
Ξερετε αν υπάρχουν και αλλοι από Αθηνα ?Διότι 400 ευρω το μήνα είναι πολλά λεφτα για ένα ατομο ίσως συμφέρει να νοικιάσεις
σας φαινονται πολλα 40ευρω;;;;;;;γιατι εγω περσι εδινα 250
400 ευρώ όχι 40.με 200 χλμ την ημέρα και διόδια κάπου τόσο βγαίνει .Αναλόγως και το αμάξι.χώρια την καταπόνηση του αυτοκινήτου
-
το πολυ 20 ευρω.......
εχω εμπειρια
Ξερετε αν υπάρχουν και αλλοι από Αθηνα ?Διότι 400 ευρω το μήνα είναι πολλά λεφτα για ένα ατομο ίσως συμφέρει να νοικιάσεις
σας φαινονται πολλα 40ευρω;;;;;;;γιατι εγω περσι εδινα 250
400 ευρώ όχι 40.με 200 χλμ την ημέρα και διόδια κάπου τόσο βγαίνει .Αναλόγως και το αμάξι.χώρια την καταπόνηση του αυτοκινήτου
συγνωμη,δεν ειδα καλα.Ετσι πως πηγαν οι βρνζινες,μαλλον ετσι θα ειναι.Κι εγω περσι εκανα μονη 210 χιλιομετρα ημερησιως αλλα χωρις διοδια και με φθηνοτερη βενζινη.
-
[/quote]
400 ευρώ όχι 40.με 200 χλμ την ημέρα και διόδια κάπου τόσο βγαίνει .Αναλόγως και το αμάξι.χώρια την καταπόνηση του αυτοκινήτου
[/quote]
και κάθε 2 μήνες φίλτρα - λάδια - ξύδια.
-
Δυστυχώς ούτε εγώ πήρα μετάθεση είχα βάλει ένα νομό αλλά τελικά θα παραμείνω για 4η χρονιά στην Δράμα
-
Πήρε κανείσ μετάθεση Γ δυτικησ Αττικής? Υπάρχουν άτομα που πηγαινοέρχονται από Αθήνα? Τι ενοίκια παίζουν εκεί?
-
αν ειναι να δινει κανεις 400ευρω σε βενζινη και να ειναι συνεχως στους δρμους καλυτερα ενα οικονομικο σπιτακι κοντα.ασε που οσο πιο πολυ βρισκεται κανεις στους δρομους τοσο αυξανονται οι πιθανοτητες για κατι απροοπτο.οταν μπορει καποιος να απφευγει τους δρομους ειναι καλυτερα.
-
Πήρε κανείσ μετάθεση Γ δυτικησ Αττικής? Υπάρχουν άτομα που πηγαινοέρχονται από Αθήνα? Τι ενοίκια παίζουν εκεί?
Η Γ Δυτικης Αττικης ποιες περιοχες περιλαμβανει;
-
Η Γ Δυτικης Αττικης ποιες περιοχες περιλαμβανει;
-
Ούτε εγώ τα κατάφερα φέτος. Πήρα περσι όμως και πλησίασα
τιο στόχο μου. Ασ μην τα θέλουμε κι όλα δικά μας... :-\
-
Συμφωνω να μην τα θελουμε ολα δικα μας αλλα οταν σκεφτομααι οτι με περιμενουν αλλα 5000 χλμ τουλαχιστον(με βενζινη στα υψη,διοδια και ξυπνημα πριν το χαραμα) ως το τελος της σχολικης χρονιας,με πιανει κατι.Το χειροτερο ειναι και οτ καιι η επομενη χρονια θα κυλησει ετσι >:(
Παντως στη Ελλαδα ,δυστυχως ,απεχουμε πολυ απο την πρακτικη εργαζομενων αλλων χωρων για κοινες μετακινησεις.
-
πήρα μετάθεση βοιωτία αλλα δεν ξέρω καθόλου σε ποια περιοχή, επειδή είμαι ΠΕ60 και η
-
ΠΗΡΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ Γ
-
Μετά απο 5 χρόνια αποσπάσεις, ναι πήρα την μετάθεση στην περιοχή μου,άμα είναι για καλό πια.....θα δείξει!!!
-
ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ
Συνεξετάζονται από το ΠΥΣΔΕ βάσει των μορίων τους :
α] Οι μετατιθέμενοι από άλλους νομούς
β] Αυτοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ.
γ] Οι νεοδιόριστοι για να πάρουν οριστική τοποθέτηση.
δ] Όσοι ζητούν βελτίωση θέσης
Στο σύνολο των μορίων υπολογίζονται
α] Μόρια δυσμενών συνθηκών
β] Μόρια συνολικής υπηρεσίας
γ] Μόρια γάμου και παιδιών
δ] Μόρια εντοπιότητας. Η εντοπιότητα υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που έχει εντοπιότητα ο εκπαιδευτικός.
ε] Μόρια συνυπηρέτησης. Η συνυπηρέτηση υπολογίζεται όταν ζητείται τοποθέτηση στο Δήμο που εργάζεται ο/η σύζυγος
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο για τις παρακάτω περιπτώσεις τοποθετήσεων:
α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις για ρύθμιση υπεραριθμίας εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης
β) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις διδακτικού προσωπικού από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση) καθώς επίσης και οι αμοιβαίες μεταθέσεις και οι μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών στην ίδια περιοχή μετάθεσης.
γ) Τοποθετήσεις εκπ/κών που μετατίθενται στην περιοχή ευθύνης του Συμβουλίου.
Δ) Τοποθετήσεις εκπ/κών που επανέρχονται από το εξωτερικό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΥΣΔΕ:
1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Το περιφερειακό συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ) μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται από περιοχή σε περιοχή συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.
2. ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:
α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
β) Στη συνέχεια το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.
γ) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
δ) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά εντός δέκα ημερών.
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να παραμένουν υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985.
Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία.
Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των
μονάδων μετάθεσής τους.
3. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του, αναμορφώνει τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων. Οι πίνακες αυτοί καθώς και οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα και τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές, αναρτώνται στην πινακίδα ανακοινώσεων των Συμβουλίου.
4. ΥΠΟ
-
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank11_4_10_05082.php
-
Με την 3ετή παραμονή για τους νεοδιόριστους, οι όποιες μεταθέσεις γενικά, φαντάζομαι πως θα είναι δύσκολες...........Θα περιμένουμε μόνο τις συνταξιοδοτήσεις για να ανοίξουν οργανικά κενά.....
-
Με την 3ετή παραμονή για τους νεοδιόριστους, οι όποιες μεταθέσεις γενικά, φαντάζομαι πως θα είναι δύσκολες...........Θα περιμένουμε μόνο τις συνταξιοδοτήσεις για να ανοίξουν οργανικά κενά.....
Δεν θεωρω οτι υπαρχει σημαντικη αιτιωδης συναφεια μεταξυ της υποχρεωτικης 3ετους παραμονης των νεοδιοριστων και της μειωσης των μεταθεσεων.
Η μειωση των μεταθεσεων θα επελθει απο τη συρρικνωση των διορισμων και τον περιορισμο εν γενει του αριθμητικου ογκου των μονιμων εκπαιδευτικων.
Παρα ταυτα, ειναι βεβαιον οτι η τριετης δεσμευση του νεοδιοριστου στην περιοχη πρωτου διορισμου θα επιφερει στρεβλωσεις και θα θεσει εμποδια στην ομαλη κινητικοτητα των εκπαιδευτικων, καθοτι θα οδηγηθουμε σε αδικη απωλεια της δυνατοτητας μεταθεσης των ενδιαφερομενων που, ενω θα συγκεντρωνουν τα απαραιτητα μορια, δεν θα μετατιθενται λογω της υποχρεωτικης τριετους υπηρετησης και θα παιρνουν τη θεση τους αλλοι εκπαιδευτικοι με χαμηλοτερη μοριοδοτηση.
Επισης, ειναι ενδεχομενο, λογω της τριετιας, περιοχες που συνιστουν διαχρονικα τους υποδοχεις των νεοδιοριστων να κορεστουν και να παψουν να δεχονται διορισμους, με αποτελεσμα αφενος να μειωθουν αθροιστικα οι τελευταιοι, αφετερου να δημιουργηθει το παραδοξο να απορροφησουν νεοδιοριστους οι καπως κεντρικοτεροι νομοι, οι οποιοι προγενεστερα δεχονταν αποκλειστικα και μονο μετατιθεμενους.
Χαριτολογωντας, θα ελεγα οτι το Ν/Σ του Υπεπθ αποτελει εν μερει υποδειγματικη συνοψη της αντινομαδικης, καθηλωτικης και κανονικοποιητικης λειτουργιας των πειθαρχικων τεχνολογιων που ο Μ. Foucault τοσο εναργως αναλυει στο Surveiller et Punir, της στρατηγικης στοχευσης δηλαδη να καταστει η ανθρωπινη πολλαπλοτητα διαχειρισιμη, πειθηνια και υποταγμενη στης βουλες της εξουσιας, με το χαμηλοτερο εφικτο κοστος και την υψηλοτερη δυνατη αποδοτικοτητα.
Για το Υπουργειο, λοιπον, η στατικοτητα και η καθηλωση των εκπαιδευτικων αποτελει συνειδητη και στρατηγικη επιλογη ελεγχου, μετρησης, αξιολογησης και χειραγωγησης, προκειμενου να επιτευχθει η μεγιστη δυνατη αποτελεσματικοτητα, αποδοτικοτητα και παραγωγικοτητα του συστηματος, με το χαμηλοτερο οικονομικο και πολιτικο κοστος.
-
Damien,αυτό που λες παραλληλίζοντας με τον Φουκώ, είναι ανατριχιαστικό...δυστυχώς όμως αληθινό....
-
Τι ισχύει για τις μεταθέσεις των τρίτεκνων εκπαιδευτικών
Μεταθέσεις και 3τεκνοι Εκπαιδευτικοί
(οι τρίτεκνοι δεν είναι πολύτεκνοι)
Σε παλιότερο ενημερωτικό μου αναφέρθηκα ότι οι 3τεκνοι εκπαιδευτικοί δικαιούνται να διοριστούν μόνο ως αναπληρωτές και μάλιστα κάθε φορά σε ποσοστό 20% επί των προσλαμβανομένων αναπληρωτών.
Άλλο όμως διορισμοί αναπληρωτών και άλλο μεταθέσεις εκπαιδευτικών. Στις πρόσφατες μεταθέσεις εκπαιδευτικών τρίτεκνοι εκπ/κοί χαρακτηρίστηκαν πολύτεκνοι εφόσον εμπίπτουν στις διατάξεις του Νόμου 3454/2006 άρθρο 6,όπου αντικαθιστά το άρθρο 1 του Νόμου 1910/1944 ως εξής:
«1. Πολύτεκνοι υπό την έννοια του παρόντος νόμου είναι οι γονείς οι έχοντες τη γονική μέριμνα και επιμέλεια τεσσάρων τουλάχιστον τέκνων από έναν ή περισσότερους γάμους ή νομιμοποιηθέντων ή νομίμως αναγνωρισθέντων ή υιοθετημένων, τα οποία είναι άγαμα και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό τρίτο (23ο) έτος της ηλικίας τους ή σπουδάζουν σε αναγνωρισμένες τριτοβάθμιες σχολές πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης και αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους. Στα τέκνα αυτά συνυπολογίζονται και αυτά με οποιαδήποτε αναπηρία σε ποσοστό εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω ισοβίως, ανεξαρτήτως ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης.
2. Ο γονέας χωρίς σύζυγο, ο οποίος έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια των τέκνων του και είναι μόνος υπόχρεος σε διατροφή αυτών, θεωρείται πολύτεκνος, εφόσον έχει τρία τέκνα από τον ίδιο ή διαφορετικούς γάμους ή νομιμοποιηθέντα ή νομίμως αναγνωρισθέντα ή υιοθετημένα ή εκτός νόμου γεννηθέντα, τα οποία είναι άγαμα και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό τρίτο (23ο) έτος της ηλικίας τους ή σπουδάζουν σε αναγνωρισμένες τριτοβάθμιες σχολές πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης και αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά ιδρύματα της ημεδαπής ή της αλλοδαπής ή εκπληρώνουν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας τους. Στα τέκνα αυτά συνυπολογίζονται και όσα έχουν οποιαδήποτε αναπηρία σε ποσοστό εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ισοβίως, ανεξαρτήτως ηλικίας
Πηγή: ΔΟΕ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank16_4_10_956.php
-
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank19_4_10_1001.php