Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: adigoni στις Απριλίου 05, 2010, 11:14:55 pm
-
Συνάδελφοι, παραθέτω πιο κάτω ένα κείμενο ως μια πρώτη κίνηση διαμαρτυρίας..
Όσοι περισσότεροι το συνυπογράψουμε τόσο μεγαλύτερη βαρύτητα θα έχει η φωνή μας.
Στείλτε τα ονόματά σας και τα μαίλ σας με πμ στο μέλος tihea ή σε μένα.
Το κείμενο λέμε να το προωθήσουμε σε αλφαβήτα, esos , τρωκτικό αλλά και όπου αλλού νομίζετε εσείς πως θα βρει ανταπόκριση:
ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ... ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΤΡΙΑΝΤΑ;;;;
Κύριοι ιθύνοντες,
Αν η προοπτική για τριαντάρια τμήματα μαθητών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας δε συνιστά ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας, σας ρωτούμε: Πώς θα χαρακτηρίζατε τα συγκεκριμένα τμήματα στα οποία καλείται ο καθηγητής να διδάξει, όταν θα έχει στο νου του την ύλη, τις απαιτήσεις γονέων "καλών οικογενειών" να προσέξει ιδιαίτερα τα παιδιά τους, τις ελπίδες των γονιών χαμηλόμισθων εισοδημάτων για ίση μεταχείριση και ίσες ευκαιρίες μάθησης για τα παιδιά τους, την προσπάθειά του να επιτύχει ένα ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών; Δεν αποτελεί ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας η αποθάρρυνση προς τους "αδύνατους" μαθητές στα πλαίσια ενός δημόσιου σχολείου με τμήματα 30 ατόμων, ενώ θα είχαν περισσότερες πιθανότητες να καταφέρουν κάτι καλύτερο , εφόσον βρίσκονταν σε ολιγομελή και άρα πιο ευέλικτα τμήματα; Αλίμονο σε εμάς που είχαμε την οδηγία να αφιερώσουμε ένα δίωρο για τον ρατσισμό και είμαστε γρανάζια ενός συστήματος που τον θρέφει...
Τα καλύτερα και σύγχρονα σχολεία δεν τα δημιουργούν οι διαδραστικοί πίνακες, αλλά η προσπάθεια των ανθρώπων, που με το προσωπικό τους ενδιαφέρον και αγάπη φροντίζουν για την πρόοδο των μαθητών τους...."Χτίστε σχολεία αδελφοί" έλεγε ο Πατρο-Κοσμάς "το σχολείο φωτίζει τους ανθρώπους". Γυρνάμε αιώνες πίσω και νομίζουμε ότι πρόοδος είναι μόνο τα ηλεκτρονικά μέσα. Αλήθεια πόσο αντιφάσκει το Υπουργείο όταν ακολουθεί πρακτικές της εποχής του μεσοπολέμου και προσπαθεί να τις παντρέψει με ηλεκτρονικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας...Πόσο αυτοαναιρείται ως επίσημος εκπρόσωπος της Δημόσιας Εκπαίδευσης όταν με τη στάση του γίνεται θιασώτης της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης;
Ως εκπαιδευτικοί ,φιλότιμο έχουμε, αλλά δεν είμαστε ρομπότ...Παρότι μετέωροι κι ανασφαλείς δε σταματάμε ν' αγωνιζόμαστε για το καλύτερο αναφορικά με τους μαθητές μας, αλλά η κοινωνία στρέφεται εναντίον μας, γιατί κάποιοι επιχειρούν να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι καθόμαστε.....ενώ εμείς καθόμαστε μόνο σε.... αναμμένα κάρβουνα... ... για το μέλλον της παιδείας στη χώρα μας, για το αύριο που θα βρουν μπροστά τους τα παιδιά μας, για τις οικογένειές μας που λόγω αυτής της κατάστασης βρίσκονται υπό....διάλυση, για εμάς τους ίδιους ως πολίτες που διψάμε να είμαστε ενεργοί κι ωστόσο κάποιοι μας θέλουν αδρανείς και φιμωμένους.Σε ακόμα πιο τραγική θέση βρίσκονται πολλοί από εμάς, ωρομίσθιοι, που από προσωπική πεποίθηση έχουμε επιλέξει τον γολγοθά του δημόσιου σχολείου, πολλοί μάλιστα υπηρετώντας (αθόρυβα) στις πιο απόμακρες περιοχές με την εξευτελιστική αμοιβή των 300 ευρώ και, παρά τις διαβεβαιώσεις της κυρίας Υπουργού δεν έχουμε ακόμα πληρωθεί.Σημειωτέον ότι η κυρία Υπουργός προεκλογικά είχε εξαγγείλει έως και κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας...
Εκπαιδευτικοί με πολλαπλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία ως επακόλουθο αυτών, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την πιθανότητα μηδενισμού τους...Το νέο νομοσχέδιο φημολογείται ότι καταργεί την ισχύουσα έως σήμερα διάταξη που προβλέπει μία επιτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών ως θεμέλιο στο δικαίωμα διορισμού μας και φέρνει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού της προϋπηρεσίας μας...ανατρέποντας έτσι ό,τι ο ίδιος ο νόμος υπαγόρευσε σε μας για να πορευτούμε στην άσκηση του λειτουργήματός μας. Μιλούμε για Εκπαίδευση που σέβεται τις αρχές της ισότητας και της δημοκρατίας, ωστόσο το Υπουργείο αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο με τους καθηγητές,παρακάμπτει το επίσημο συνδικαλιστικό μας όργανο την ΟΛΜΕ, η οποία έχει κάνει λόγο για διορισμούς φέτος με το υπάρχον νομικό πλαίσιο και επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις του στην εκπαίδευση, θυμίζοντας άλλες πρακτικές...
Ζητούμε το αυτονόητο: να μην επιστρέψουμε στο μεσαίωνα τμημάτων με 30 μαθητές, να μην κλείσουν σχολεία και να διατηρηθεί ως προϋπόθεση διορισμού η διάταξη που προβλέπει επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας, ενώ παράλληλα να διορισθούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού μέσω 24μήνου, σύμφωνα με τον έως τώρα ισχύοντα νόμο και να ισχύσει μία δίκαιη περίοδος ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα προσλήψεων.
Ομάδα Αγωνιώντων και Αγωνιζομένων Εκπαιδευτικών
-
πολύ καλό!!!!
-
πολύ καλό!!!!
Αν έχετε προτάσεις για κάποιες αλλαγές κλπ.. αν βλέπετε λάθη... δεκτά όλα τα σχόλια και οι ιδέες.
-
και δεν είμαστε ούτε εγκάθετες...ούτε...κομματόσκυλα...αλλά έχουμε μια ψυχή στο στόμα ....και αγωνιζόμαστε να μη ...βγεί πριν την ώρα της....ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ.......
-
...317 υπογραφες ακομη λοιπον....το λιγοτερο!
( περι αλεξιπτωτιστων και -πολλων σχετικα- μαιευτηριων ουδεις λογος,ε... )
-
προσθέσαμε στη μέση μια αναφορά στους ωρομίσθιους, κάποιοι έτσι ξεκινάμε..........
-
Καλημέρα συνάδελφοι....Χριστός Ανέστη...Χρόνια πολλά σε Ραφαέλλες, Ειρήνες και όσους γιορτάζουν. Ετοιμάσαμε το παραπάνω κείμενο και μαζεύουμε υπογραφές με ονοματεπώνυμο-ειδικότητα για να το στείλουμε σε κόμματα και λοιπά ενόψει του νέου νομοσχεδίου....μη φοβάστε....στείλτε μας πμ και είμαστε εδώ....όλοι για έναν κι ένας για όλους....φιλιά.....
-
Περιμένουμε παιδιά κι άλλες υπογραφές....Ευχαριστούμε για τις 15 έως τώρα....συνεχίζουμε....
-
Όλες οι κατηγορίες αλλά και ειδικότερα οι 24μηνίτες πρέπει επιτέλους να ξυπνήσουμε! Σύμφωνα με μαρτυρίες όσων έχουν επισκεφτεί το υπουργείο πρόσφατα, ο πίνακας του 24μηνου για την υπουργό και τους συμβούλους της δεν υφίσταται καν!
Το κείμενο αυτό ας είναι μόνον μια αρχή. Να τους γίνουμε βραχνάς όπως μας έχουν γίνει εκείνοι μήνες τώρα και μας έχουν δηλητηριάσει τη ζωή μας.
-
Αρχίζουμε να συγκεντρώνουμε mail βουλευτών.Δώστε ιδέες....
-
Γεια και πάλι....συνεχίζουμε με τη συλλογή υπογραφών...Στέλνετε πμ σε μένα ή την tihea αν συμφωνείτε με το παραπάνω κείμενο...για το καλό όλων μας......
-
Ζητούμε το αυτονόητο: να μην επιστρέψουμε στο μεσαίωνα τμημάτων με 30 μαθητές, να μην κλείσουν σχολεία και να διατηρηθεί ως προϋπόθεση διορισμού η διάταξη που προβλέπει επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (και όχι στους δύο τελευταίους κάθε φορά) και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας, ενώ παράλληλα να διορισθούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού μέσω 24μήνου, σύμφωνα με τον έως τώρα ισχύοντα νόμο και να ισχύσει μία δίκαιη περίοδος ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα προσλήψεων.
Η παραπάνω αναφορά κακώς υπάρχει, ως διατύπωση, στην επιστολή, μιας και δεν είναι επίσημη, αλλά μάλλον ένα απ' όλα τα "προϊόντα" της τόσης παραπληροφόρησης των τελευταίων μηνών ...
-
Αριστος2, σ' ευχαριστούμε για την επισήμανση! Λες δλδ καλύτερα να μην κάνουμε τέτοια νύξη...
Αν βλέπεις κι άλλα σημεία που χρειαζονται αλλαγή πες μας :)
-
Φτάσαμε τις 20!!!!Περιμένουμε κι άλλες ως το βραδάκι για να τις στείλουμε..... :)
-
Αριστος2, σ' ευχαριστούμε για την επισήμανση! Λες δλδ καλύτερα να μην κάνουμε τέτοια νύξη...
Αν βλέπεις κι άλλα σημεία που χρειαζονται αλλαγή πες μας :)
Έχουν, αυθαίρετα ή ανεπίσημα, ειπωθεί τόσα ..., που είναι μάλλον ατυχές να τα οικειοποιούμαστε ως επίσημα, όταν μάλιστα δεν είναι και τα πλέον δίκαια.
Γνώμη μου, και σε αυτό ταυτίζομαι με τον kozzi1, [( περι αλεξιπτωτιστων και -πολλων σχετικα- μαιευτηριων ουδεις λογος,ε... )] να υπάρχει αναφορά στην ανάγκη διόρθωσης των τόσων αδικιών του παρελθόντος στο νέο νομοσχέδιο ...
Επίσης, η αναφορά στους ωρομίσθιους κάνει σαφές πως η επιστολή γράφτηκε από αναπληρωτή ... Καλό είναι να υπάρχει η αίσθηση ότι προέρχεται και αφορά εξίσου κάθε αδιόριστο ... Αυτά ...
Επιστολές ουκ ολίγες ..., επίσημη ανακοίνωση ουδεμία ...!
Πλεόνασμα αμνοεριφίων στο Υπουργείο Δια
-
Οκ θα ξαναδούμε την διατύπωση εκεί που μιλάμε για τους ωρομισθίους.
Όντως δεν κάνουμε αναφορά σε τρίτεκνους πολύτεκνους και αλεξιπτωτιστές... γιατί το υπουργείο ήδη θεωρεί αλεξιπτωτιστές και βυσματα όλους εμάς που έχουμε αποκτήσει προϋπηρεσία και είμαστε στο 24μηνο. Έτσι μας χαρακτήρισαν όταν ρωτήθηκαν στο υπουργείο τι θα γίνει με τον πίνακα του 24μηνου..
Οπότε καλύτερα να μην ανοίξουμε ένα τόσο μεγάλο κεφάλαιο ...
Μ' αυτό το κείμενο απευθυνόμαστε κυρίως στην κοινή γνώμη, να καταλάβουν οι γονείς την κοροϊδία του υπουργείου όταν μιλάει για μεταρρύθμιση κι άλλ κουραφέξαλα.. Εστιάσαμε στα 30αρια τμήματα που είναι κάτι κατανοητό στον απλό κόσμο και δείχνει το μέγεθος της απάτης.
-
Καλό είναι να γράψετε τι στοιχεία θέλετε και που τα στέλνουμε !
-
ονοματεπώνυμο και ειδικότητα σε πμ(=pm) τα στέλνετε σε εμένα ή την tihea για να τα στείλουμε σε alfavita, esos, troktiko, βουλευτές, δημοσιογράφους, εφημερίδες.....επισημάναμε και την κοροϊδία με ωρομίσθιους
-
ονοματεπώνυμο και ειδικότητα σε πμ τα στέλνετε σε εμένα ή την tihea για να τα στείλουμε σε alfavita, esos, troktiko, βουλευτές, δημοσιογράφους, εφημερίδες.....επισημάναμε και την κοροϊδία με ωρομίσθιους
Οκ, δεν πρόσεξα την εισαγωγή!
-
λίγο ακόμα...............
-
Καλή επιστυχία στην προσπάθειά μας.
Καλή δύναμη σε όσους είχαν την πρωτοβουλία. Συγχαρητήρια.
-
Να είστε καλά....τα mails πήραν φωτιά....το κοινοβούλιο πήρε φωτιά....οι ιστοσελίδες πήραν φωτιά.......κι αύριο θα ξυπνήσουν και θα αναρωτιούνται από πού τους ήρθε....παιδιά συνεχώς μαζεύουμε υπογραφές...θα στείλουμε παντού....σας ευχαριστούμε πάαααααααρα πολύ......
-
:D
Έτσι ρε παιδιά!!!! Να μας φοβούνται όχι να μας λυπούνται!
-
http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_6743.html (http://troktiko.blogspot.com/2010/04/blog-post_6743.html)
-
http://www.petitiononline.com/protypad/petition.html
-
http://www.alfavita.gr/index.php τρίτη στήλη
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank7_4_10_910.php όποιος θέλει ας στείλει mail στο alfavita και να ζητήσει να προσθέσουν το ονοματεπώνυμό του με την ειδικότητά του κάτω από την επιστολή μας....Ο κύβος ερρίφθη....
-
Συνάδελφοι, ευχαριστούμε και δημόσια για την ανταπόκρισή σας και τα καλά σας λόγια για το κείμενο διαμαρτυρίας.
Έχουμε κτακλυσθεί με μέιλ από συναδέλφους που θέλουν να συνυπογράψουν.. Μια παραμικρή κίνηση κι έδωσε έναυσμα σε τόσους συναδέλφους...
Το κλίμα αγανάκτησης είναι διάχυτο και πρέπει να βρει διέξοδο έκφρασης. Κι όσο δε μας απαντούν τόσο θα τους βομβαρδίζουμε και θα τους πιέζουμε όλο και πιο πολύ.
-
Συνάδελφοι, σας παρακαλούμε μη στέλνετε άλλες υπογραφές γιατί το κείμενο ήδη το προωθήσαμε σε όσες περισσότερες ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ιστοσελίδες, εκπομπές κλπ μπορούσαμε. Η antigoni πραγματικά ξεπέρασε τον εαυτό της σε ενεργητικότητα και της οφείλουμε ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Όπως επίσης ευχαριστούμε κι όλους όσους συμμετείχατε στην προσπάθεια.
Αν θέλετε να συνεχίσουμε και να στενέψουμε περισσότερο τον κλοιό, διατυπώστε ιδέες για νέο κείμενο.
Είναι γεγονός πως αν η παρουσία μας είναι συνεχής και η πίεση γίνεται όλο κι μεγαλύτερη θα υποχρεωθούν να στρέψουν επιτέλους το βλέμμα και να δώσουν απαντήσεις.
Από μας εξαρτάται.
-
Συναδελφοι συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας. Το κειμενο διαμαρτυριας θιγει μερικες απο τις σημαντικοτερες πτυχες του προβληματος. θεωρω ομως πως δεν προβληθηκε επαρκως και μια ακομα πτυχη, οτι δηλαδη οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων που εργαστηκαν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες διεθεταν ηδη καποια εγασιακη απασχοληση και υποχρεωθηκαν, με βαση το ισχυον νομοθετικο καθεστως, να παρετιθουν απο αυτην, προκειμενου να διασφαλισουν τον μονιμο διορισμο τους στο δημοσιο, για να βρεθουν τωρα αντιμετωποι με το φασμα της ανεργιας. Η πλειοψηφια αυτων των ανθρωπων δεν θα ειχε επιλεξει να αφησει την εργασια που διεθετε και να περιφερεται στην ελληνικη επαρχια, ενιοτε διαλυοντας την οικογενεια τους η πληρωνοντας με δικα τους εξοδα αυτη την εργασιακη περιπλανηση, αν δεν πιστευε οτι διασφαλιζοταν απο την κρατικη νομοθεσια.Αποτελει λοιπον ηθικο και ενδεχομενως και νομικο προβλημα και η πολιτικη ηγεσια οφειλει να δωσει μια απαντηση.
-
Ένα μεγάαααααααααααααααααααααααααααααααλο ευχαριστώ σε όσους έστειλαν στοιχεία και μηνύματα συμπαράστασης....Καλή δύναμη μετά το τέλος των διακοπών...Δημόσια ευχαριστώ την tihea, που έδωσε το έναυσμα, τις ιδέες και τις προτάσεις της και η φλογίτσα της αγανάκτησης και αηδίας για τη στάση του ΥΠΕΠΘ έγινε πυρκαγιά...Ή αν, το θέλετε πιο.....ποιητικά....η σταγόνα....έγινε πλημμύρα.....Φιλιά, καλή δύναμη σε όλους.......
-
Συναδελφοι συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας. Το κειμενο διαμαρτυριας θιγει μερικες απο τις σημαντικοτερες πτυχες του προβληματος. θεωρω ομως πως δεν προβληθηκε επαρκως και μια ακομα πτυχη, οτι δηλαδη οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων που εργαστηκαν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες διεθεταν ηδη καποια εγασιακη απασχοληση και υποχρεωθηκαν, με βαση το ισχυον νομοθετικο καθεστως, να παρετιθουν απο αυτην, προκειμενου να διασφαλισουν τον μονιμο διορισμο τους στο δημοσιο, για να βρεθουν τωρα αντιμετωποι με το φασμα της ανεργιας. Η πλειοψηφια αυτων των ανθρωπων δεν θα ειχε επιλεξει να αφησει την εργασια που διεθετε και να περιφερεται στην ελληνικη επαρχια, ενιοτε διαλυοντας την οικογενεια τους η πληρωνοντας με δικα τους εξοδα αυτη την εργασιακη περιπλανηση, αν δεν πιστευε οτι διασφαλιζοταν απο την κρατικη νομοθεσια.Αποτελει λοιπον ηθικο και ενδεχομενως και νομικο προβλημα και η πολιτικη ηγεσια οφειλει να δωσει μια απαντηση.
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά τ' ότι δε θίξαμε αυτή την πτυχή δε σημαίνει καθόλου πως δεν την έχουμε στο μυαλό μας. Πως θα μπορούσαμε εξάλλου αφού είναι κάτι που το βιώνουμε κι εμείς όπως κι εσύ. Ωστόσο, τι να πρωτοθίξει κανείς σ' ένα κείμενο και πόσες πτυχές ν' αγγίξει.. Από την άλλη όταν μιλούμε για τα δικά μας προβλήματα ως εκπαιδευτικοί, μας κατηγορούν ότι κοιτάζουμε μόνον το συμφέρον μας ενώ το υπουργείο ενδιαφέρεται πρώτα κύρια και α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ά για τον μαθητή! Λες και είναι επιλήψιμο να αναζήτούμε λύσεις στα προβλήματα μας ως άνθρωποι και ως λειτουργοί της εκπαίδευσης κι ως εργαζόμενοι στο τέλος τέλος... Κατά το υπουργείο, οφείλουμε να είμαστε απόλυτα αλτρουϊστές έως τελικής πτώσεως και εξοντώσεως.
Αυτήν την πτυχή, αν θέλετε, μαζί με άλλες μπορούμε να τη θίξουμε σε επόμενο κείμενο. Θα μπορούσαμε να κάνουμε τη συρραφή του εδώ δημόσια σ' αυτό το τόπικ συμβάλλοντας ο καθένας με τις ιδέες του.
Κι έπειτα να αποστείλουμε το κείμενο προς όλα τα σημεία του διαδικτυακού ορίζοντα.
Νομίζω πως έτσι τουλάχιστον εκτονώνουμε πιο δημιουργικά την οργή μας από το να κρατάμε το στόμα μας κλειστό και να δηλητηριάζουμε το μέσα μας.
-
Το κείμενο και στο εσος
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7365:2010-04-08-05-25-43&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079