Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: jefferson στις Απριλίου 16, 2010, 02:45:51 pm
-
http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php (http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php)
Άλλο ένα απαξιωτικό άρθρο για τους εκπαιδευτικούς.
Δεν νομίζω να φοβάται κανείς την αξιολόγηση.
Αλλά τι άλλο μπορείς να περιμένεις από μια φιλοκυβερνητική εφημερίδα;
-
Παντού αυτό πιστεύουν ότι οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν γιατί φοβούνται την αξιολόγηση! Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά,τέτοια πλύση εγκεφάλου στον κόσμο;!!! Γιατί δεν καλούν σε μια εκπομπή απλούς αδιόριστους εκπαιδευτικούς να τους τα πουν ένα χεράκι πως έχουν τα πράγματα; Ούτε ΟΛΜΕ ούτε συνδικαλιστές,ούτε τίποτα, αυτοί κοιμούνται όρθιοι και εξασφαλίζουν τους εαυτούς τους! Ξέρουν οι δημοσιοκάφροι τι γίνεται και φοβούνται να μας βγάλουν μην ακουστεί η αλήθεια και τους χαλάσουμε τα σχέδια!! Ως πότε πια; Κάτι πρέπει να κάνουμε, να βρούμε ένα τρόπο να μάθουν ακριβώς τι πάνε να μας κάνουν!! Έλεος!! >:( >:( >:(
-
http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php (http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php)
Άλλο ένα απαξιωτικό άρθρο για τους εκπαιδευτικούς.
Δεν νομίζω να φοβάται κανείς την αξιολόγηση.
Αλλά τι άλλο μπορείς να περιμένεις από μια φιλοκυβερνητική εφημερίδα;
αν μπορεί κάποιος να μου θποσχεθεί ότι η αξιολόγηση θα είναι αμερόληπτη κι αντικειμενική θα συμφωνήσω μαζί σου και θα πω πως κανένας εκπαιδευτικός δε φοβάται την αξιολόγηση....εξάλλου κι στον ασεπ αξιολόγηση υπάρχει...πολύ φόβάμαι όμως μήπως αρχίσουν κι εξυπηρετούνται άλλου είδους συμφέροντα με το θεσμο του μέντορα και τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρομαντικά...εγώ προσωπικά πολύ φοβάμαι μήπως μετά την επιτυχία σου σε ασεπ σε αναγκάζουν να γλύφεις το κάθε κομματόσκυλο μόνο και μόνο για να κάνεις αυτός που αγαπάς...αυτή για μενα είναι η απόλυτη ξεφτίλα και όχι φόβος....
-
http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php (http://www.alfavita.gr/typos/t16_4_10_941.php)
Άλλο ένα απαξιωτικό άρθρο για τους εκπαιδευτικούς.
Δεν νομίζω να φοβάται κανείς την αξιολόγηση.
Αλλά τι άλλο μπορείς να περιμένεις από μια φιλοκυβερνητική εφημερίδα;
αν μπορεί κάποιος να μου θποσχεθεί ότι η αξιολόγηση θα είναι αμερόληπτη κι αντικειμενική θα συμφωνήσω μαζί σου και θα πω πως κανένας εκπαιδευτικός δε φοβάται την αξιολόγηση....εξάλλου κι στον ασεπ αξιολόγηση υπάρχει...πολύ φόβάμαι όμως μήπως αρχίσουν κι εξυπηρετούνται άλλου είδους συμφέροντα με το θεσμο του μέντορα και τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρομαντικά...εγώ προσωπικά πολύ φοβάμαι μήπως μετά την επιτυχία σου σε ασεπ σε αναγκάζουν να γλύφεις το κάθε κομματόσκυλο μόνο και μόνο για να κάνεις αυτός που αγαπάς...αυτή για μενα είναι η απόλυτη ξεφτίλα και όχι φόβος....
Ακριβώς όπως τα λες θα γίνεται. Σε λίγο θα τους καθόμαστε κιόλας για να μπορούμε να δουλεύουμε!! :o :-X Και εκτός αυτού, άντε βάλε έναν πρωτοδιόριστο σε κάτι "καλόφημα" σχολεία που έχουμε όλοι στα υπόψιν μας.. Ποιός τα βγάζει πέρα με τα θηρία και τα κακομαθημένα; Από εκεί θα κριθώ αν είμαι καλή ή όχι; Με αυτά τα "φρούτα" χρειάζεται πείρα για να τα βγάλεις πέρα, εκεί δεν πιάνουν ούτε επάρκειες ούτε πιστοποιητικά,ούτε παιδαγωγικές!!
-
τα παιδιά είναι παιδιά....ξέρεις από την αρχή όταν διαλέγεις το συγκεκριμένο επάγγελμα τι σε περιμένει...με τον κάθε βολεμένο μέντορα,τσιράκι του κάθε κυβερνόντος κόμματος έχω το πρόβλημα...γιατί ο οποισδήποτε καθηγητής που σέβεται το παρελθόν του και θυμάται τις δυσκολίες που υπήρχαν όταν πρωτομπήκε στην τάξη θεωρώ ότι θα σε βοηθήσει και θα σε στηρίξει να αντιμετωπίσις και τα λίγο πιο ατίθασα παιδιά...το τσιράκι όμως θα δημιουργεί και θα σου χρεώνει προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν...
-
Την αξιολόγηση , όχι δεν την φοβάμαι. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι με έναν "μέντορα" πάνω από το κεφάλι μου να κρίνει κάθε μου κίνηση. Και είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν εκπαιδευτικκοί με πείρα που θα είναι εξαιρετικά υποβοηθητικοί σε αυτόν τον ρόλο. Αλλά επίσης ξέρω καλά ότι υπάρχουν και κάποιοι άλλοι και μάλιστα αρκετοί από αυτούς που πολύ θα χαρούν να έχουν κάποιον να παιδεύουν και να εξαναγκάζουν να φορτώνεται και τις δικές τους ευθύνες, να τον τρέχουν. Και υπάρχουν επίσης πολλοί οι οποίοι θα θεωρήσουν τεράστιο ατόπημα την εφαρμογή κάθε νέας κατά τους ίδιους ιδέας, τεχνικής και μεθόδου. Για ποιο νέο σχολείο θα μπορούμε να μιλάμε αν απλώς δημιουργήσουμε ρέπλικες των εκπαιδευτικών που ήδη υπάρχουν;
Αν ο θεσμός του μέντορα εφαρμοστεί πρέπει να ορίζεται αυστηρά ότι αυτός δεν θα μπορεί να είναι συνάδελφος του δόκιμου εκπαιδευτικού που να εργάζεται στο ίδιο σχολικό περιβάλλον. Ακόμη καλύτερα θα ήταν αυτά τα άτομα να εργάζονται εντελώς ανεξάρτητα από το οποιοδήποτε σχολικό περιβάλλον και απλώς να παρακολουθούν την πρόοδο των νεοδιόριστων που θα τους έχουν ανατεθεί επεμβαίνοντας όταν μόνο θα υπάρχει πραγματική ανάγκη.
-
Εμένα δε μου φαίνεται απαξιωτικό το άρθρο. Γιατί, ψέματα είναι πως σε όλο το δημόσιο και κατά συνέπεια και στην εκπαίδευση αρκούσαν τα χρόνια υπηρεσίας και η κομματική ταυτότητα, για να πάρεις προαγωγή;
-
Δεν είμαι σίγουρη ότι τέτοια γενίκευση αξίζει στον οποιονδήποτε. Αλλά σκέψου τι θα γινόταν αν τα πράγματα ήταν όντως έτσι. Αν αυτοί που θα σε αξιολογήσουν είναι όντως "βολεμένοι" με κομματική ταυτότητα τότε η αξιολόγιση είναι πραγματικά μπαμπούλας.
-
τα παιδιά είναι παιδιά....ξέρεις από την αρχή όταν διαλέγεις το συγκεκριμένο επάγγελμα τι σε περιμένει...με τον κάθε βολεμένο μέντορα,τσιράκι του κάθε κυβερνόντος κόμματος έχω το πρόβλημα...γιατί ο οποισδήποτε καθηγητής που σέβεται το παρελθόν του και θυμάται τις δυσκολίες που υπήρχαν όταν πρωτομπήκε στην τάξη θεωρώ ότι θα σε βοηθήσει και θα σε στηρίξει να αντιμετωπίσις και τα λίγο πιο ατίθασα παιδιά...το τσιράκι όμως θα δημιουργεί και θα σου χρεώνει προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν...
-
Για μένα (αλλά και για τον κάθε εκπαιδευτικό που κάνει τη δουλειά του σωστά) η αξιολόγηση δεν είναι μπαμπούλας. Αντίθετα, τη θεωρώ απαραίτητη γιατί ακριβώς δεν κάνουν όλοι τη δουλειά τους σωστά!
Το θέμα μου εμένα είναι ΠΟΙΟΣ θα με αξιολογήσει.
Ο σύμβουλος ειδικής αγωγής (στη δική μου περίπτωση) που έγινε σύμβουλος λόγω κομματικού μητρώου και ο οποίος με πάιρνει τηλέφωνο και με ρωτάει πώς θα αντιμετώπιζα εγώ διάφορες κατάστασεις, γιατί "μπερδεύεται με τα πολλά αντικέιμενα της ΕΑ";
Ο προϊστάμενος α/βάθμιας, ο οποίος, επίσης, πήρε τη θέση του γιατί είχε καλές σχέσεις με το κόμμα; Και εγώ που ανήκω σε άλλο πολιτικό χώρο και δραστηριοποιούμαι σε αυτόν;
Αυτοί που έσπευσαν το 1997 με τον 2525 να δηλώσουν συμμετοχή στο σώμα αξιολογητών, δηλαδή η Εκκλησία και οι απόστρατοι αξιωματικοί (Ω ναι! Δεν αστειέυομαι); Και με τι κριτήρια θα με αξιολογήσουν;
Οι μαθητές; Χμμμμμμ.....ας το αφήσω ασχολίαστο!
Οι γονείς; Με ποιά κριτήρια και με ποιές γνώσεις;
Οι πανεπιστημιακοί; Έχουν μπει ποτέ μέσα σε τάξη;
Η διαυθύντρια του σχολείου μου; Οι διευθυντές πάιρνουν τις θέσεις επίσης με κομματικά κριτήρια. Στο νηπιαγωγείο που ήμουν η προϊσταμένη πήρε τη θέση, όχι γιατί έιχε παραπάνω προϋπηρεσία ή παραπάνω προσόντα από μένα, αλλά γιατί είχε πάρει πτυχίο μία μέρα νωρίτερα από μένα! Στο ΚΕΔΔΥ που έιμαι τώρα, η προϊσταμένη είναι προσωρινή, μέχρι να οριστεί μόνιμος προϊστάμενος και ΄δεν είναι εκπαιδευτικός για να αξιολογήσει αν κάνω καλά τη δουλειά μου....
Και να μην ξεχάσω να αναφερθώ στις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στα διάφορα σχολέια των διαφόρων περιοχών της χώρας. Υπάρχουν σχολέια όπου δεν έχουν χρήματα ούτε για τα βασικά υλικά και άλλα σχολέια που τα χρήματα περισσεύουν (μιλάω για νηπιαγωγεία, αλλάβ υποπτεύομαι ότι παρόμοιες είναι οι συνθήκες και στις άλλες βαθμίδες). Υπάρχουν σχολέια με 5 παιδιά στην τάξη και άλλα με 30 (η δουλειά δεν είναι ίδια). Υπάρχουν σχολεία σε αστικά κέντρα, όπου τα παιδιά έχουν περισσότερες ευκαιρίες να δουν πράγματα από κοντά, και σχολέια σε απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές, όπου τα παιδιά δεν έχουν εμπειρίες από πράγματα που θεωρούμε βασικά (η δουλειά του εκπαιδευτικού πάλι είναι διαφορετική).....
Είναι λοιπόν πολλά τα θέματα που πρέπει να λυθούν πριν μιλήσουμε για αξιολόγηση...... Ποιός θα αξιολογήσει, τι θα αξιολογήσει, με ποιά κριτήρια....
-
Η αξιολόγηση έχει σκοπό να επισημάνεις ελλείψεις, προβλήματα, να βρεις περιθώρια βελτίωσης και να κάνεις πιο αποτελεσματικό το μάθημά σου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, φοβάμαι ότι ο μόνος σκοπός θα είναι να ευνοηθεί "ο ημέτερος".
-
Το θεσμό του επιθεωρητή τον θυμάστε; Ξέρετε ποιος τον κατήργησε ως αναχρονιστικό, παρωχημένο, ταυτισμένο με τη χούντα κλπ κλπ; Το ίδιο κόμμα που τώρα τον επαναφέρει βαπτίζοντας τον μέντορα και τη διαδικασία αξιολόγηση.
-
Θυμάται κανείς να έρχεται ο επιθεωρητής στο σχολείο; Οι δάσκαλοι μέσα στα νευρα και τελικά πάντοτε την πλήρωναν οι μαθητές. Μας είχαν πείσει ότι οι επιθεωρητές έρχονταν για να ελέγξουν εμάς και τους τρέμαμε. Που να ξέραμε ότι θα ξαναπερνούσαμε τέτοια διαδικασία μόνο που αυτή την φορά παίζονται πολλά για εμάς και θεωρώ ένας ψιλοπανικός είναι δικαιολογημένος ;D
-
Το θεσμό του επιθεωρητή τον θυμάστε; Ξέρετε ποιος τον κατήργησε ως αναχρονιστικό, παρωχημένο, ταυτισμένο με τη χούντα κλπ κλπ; Το ίδιο κόμμα που τώρα τον επαναφέρει βαπτίζοντας τον μέντορα και τη διαδικασία αξιολόγηση.
παντως αυτος ο θεσμος μας αφησε ενα σωρο ανεκδοτα με τον τοτο,μιας και απο μονος του σαν θεσμος ειχε καταντησει ανεκδοτο ;)
-
εφοσον φωναζουμε και σκιζομαστε οτι ειμαστε καλοι ας τους αφησουμε να μας αξιολογησουν...αλλωστε ειμαστε μαθημενοι απο ....αξιολογησεις...οχι τιποτα αλλο να μη μας λενε και αγραμματους ρεμπεσκεδες(συγγνωμη για την εκφραση)με παχυλους μισθους >:( >:(που το μονο που κανουμε ειναι να καθομαστε σ/κ πασχα,χριστουγεννα και 3 μηνες καλοκαιρι..
-
-
-
Σήμερα είπε ότι ο μέντορας θα μπαίνει μέσα στην τάξη να ελέγχει τον δόκιμο... !!!!!!!!!!!
-
Σήμερα είπε ότι ο μέντορας θα μπαίνει μέσα στην τάξη να ελέγχει τον δόκιμο... !!!!!!!!!!!
Aυτή στα 25 της που έγινε νομάρχης πιο ... μέντορα είχε;
Πάντως σίγουρα ήταν άσχετος ή μάλλον στην αξιολόγηση είχε άλλα κριτήρια ....κακόγουστα!