Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χαρά στις Απριλίου 21, 2010, 09:47:22 am
-
Συνάδελφοι, εκτός από τις υπόλοιπες απορίες που υπάρχουν με αφορμή το πολυνομοσχέδιο, στάθηκα σ'εκείνο το 'μειωμένου ωραρίου'...Ποιά είναι η εκτίμησή σας για τη σημασία του;;;να το δούμε θετικά, δηλ. πως αντί για μερικές χιλιάδες ωρομίσθιους (με απασχόληση από λίγες ώρες έως 12 την εβδομάδα), μετά από περικοπές στις προσλήψεις, θα πάρει μόνο αναπληρωτές και αναπληρωτωρομίσθιους; (σαφώς λιγότερους). Ή να το δούμε αρνητικά, που σημαίνει πως σε περίπτωση που θα είσαι σε καλή σειρά στο νέο ενιαίο(?) πίνακα θα ξεσπιτώνεσαι και θα τρέχεις στα...κουφονήσια (στην καλύτερη μάλλον!) για max. 16 ώρες απασχόλησης με εισόδημα που δεν θα σου επτρέπει ούτε τα πάγια έξοδα διαμονής να εξασφαλίσεις;;;;Κάθε σκέψη δεκτή...Ευχαριστώ
-
Αν σκεφτείς ότι με τα όσα έχουν εξαγγελθεί, στην ειδικότητα μας τα τυχον κενά στην πρωτοβάθμια θα μπορούν να καλύπτονται και από καθηγητές της δευτεροβάθμιας...αν σκεφτείς ότι για να καλέσουν έναν αναπληρωτή πρέπει να υπάρχουν πάνω από 16 ώρες αδιάθετες ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και όχι σε συνδοιασμό με ένα γειτονικό...αν σκεφτείς ότι οι μόνιμοι θα υποχρεωθούν σε 5ωρη υπερωρία και θα γίνουν συμπτήξεις τμημάτων, δε νομίζω ότι θα υπάρξουν αναπληρωτές το Σεπτέμβρη για ΠΕ06 παρά ελάχιστοι... Τώρα για το αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου θα υπάρξουν κάποιοι αλλά και αυτοί θα είναι σε απομακρυσμένα μέρη όπου δεν θα υπάρχει τρόπος να καλυφθεί το κενό παρά την υπερωριακή απασχόλιση των μονίμων...Δηλαδή Ανάφη, Καστελόριζο κλπ. που όποιος πάει, δύσκολα θα τα φέρει βόλτα οικονομικά χωρίς να μπει μέσα και έτσι όπως γίναν τα πράγματα με τη μοριοδότηση δεν θα του προσφέρει και τίποτα.
Πιστεύω ότι αυτοί που θα το τολμήσουν θα είναι νεότεροι συνάδελφοι, είτε μη επαρκώς ενημερωμένοι, είτε κυνηγώντας ακόμα το σάπιο καρότο να μαζέψουν έστω και ελάχιστη προϋπηρεσία μήπως και κάνουν κάτι στο νέο διαγωνισμό.
-
το ίδιο φοβάμαι και εγω....μακάρι να διαψευστώ αλλά όσοι έχουμε όλοημερα φέτος...μας βλέπω στα αζήτητα του χρόνου...εσεις τι λέτε?
-
Ουσιαστικά εξαρτιώμαστε από το τι στάση θα κρατήσουν οι μόνιμοι. Αν αντιδράσουν μαζικα΄και συντεταγμένα ενάντια στις υπερωρίες και τις συμπτήξεις τμημάτων... έχω την εντύπωση ότι θα το καταπιούν κι αυτό. Με όλα αυτά που ακουγονται και γίνονται στη χώρα, νιώθουν ευχαριστημένοι που θα έχουν δουλειά...
Το μόνο που μένει είναι να δούμε πόσοι θα βγουν στη σύνταξη. Έχει δημιουργηθεί κύμα φυγής, αλλά δεν ξέρεις τι μπορεί να σκαρφιστούν οι κυβερνώντες. Αν δηλ. το νέο ασφαλιστικό ισχύσει από το 2011, σιγά μη φύγουν. Θα μείνουν να δουλέψουν για να μη βγουν τώρα με ψίχουλα
-
Σίγουρα η κατάσταση είναι δύσκολη, από την άλλη, είναι δυνατόν οι μόνιμοι να καλύψουν τοσα κενά στα ολοήμερα;αφήστε που απ'ότι κατάλαβα κανείς δεν προτιμά υπερωρία στο δημόσιο σχολείο. Δεν κάνουν μερικά ιδιαίτερα καλύτερα; σταυρούλα, νομίζω πως για τους αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου δεν είναι προϋπόθεση το κενό να είναι 16 ωρών στο ίδιο σχολείο. Από τη στιγμή που θα έχεις πάνω από 4 ώρες (όπως εμείς στα ολοήμερα που ξεκινάμε από 6) θα θεωρείσαι μειωμένου ωραρίου και θα συμπληρώνεις φαντάζομαι ώρες κ σε άλλα σχολεία. Το θέμα είναι πόσους θα χρειαστεί και αν τελικά όπως είχα φανταστεί πριν δούμε το νομοσχέδιο θα αξίζει τον κόπο να ξεσπιτώνεσαι... :-\ :-\ :-\
-
Όντως οι μόνιμοι ως τώρα δεν έκαναν υπερωρίες. Όμως από εδώ και εμπρός δεν θα είναι στο χέρι τους. Θα τους αναγκάζει το ΠΥΣΠΕ και το ΠΥΣΔΕ. ΔΕΝ ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΉ. Αυτά που είπα για τα κενά αναφέρεται στο status του αναπληρωτή και όχι του αναπληρωτή-ωρομίσθιου.
-
κοριτσια οπως τα λετε ειναι κι εγω στο σχολειο που δουλευω οι μονιμοι φοβουνται τα χειροτερα!!! και δεν βλεπω κανεναν εγωνα απεργει!!!δυστυχως!!!
σημερα εμαθα και τα καινουρια νεα!!
1) το νομοσχεδιο ελεγχθηκε απο ολα τα κομματα της βουλης και περναει για ψηφισμα( σιγουρα θα ψηφιστει)
2) μας μειωνουν επιδοματα τριμηνιας κλπ κατα 12% και τα δωρα κατα 30%!!!!!
ολε ολε ολε!!!
καθε μερα πραγματικα με περιμενει και μια εκπληξη οταν ανοιγω τον η/υ.