Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sun στις Απριλίου 24, 2010, 07:04:42 pm
-
Δυστυχώς ,τα πράγματα δεν είναι καθόλου αισιόδοξα. Με την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου , και αν τελικά με το σχέδιο "Καλλικράτης" η λειτουργία των σχολικών μονάδων περάσει στην αρμοδιότητα των δήμων ,τα όσα θα ακολουθήσουν θα είναι τραγικά : προβλέπεται ο δήμος να καταρτίζει προϋπολογισμό λετουργίας των σχολείων .Αν επομένως ,για κάποιο λόγο (π.χ. λόγω έλλειψης μαθητών ή λόγω πολλών απουσιών ιδίως τους τελευταίους μήνες της σχ. περιόδου) κρίνει ότι κάποιοι καθηγητές περισσεύουν ,θα έχει το δικαίωμα να τους μετατάξει σε άλλη υπηρεσία (π.χ. να κολλούν χαρτόσημα στο ...ΚΑΠΗ. Κι αν κλείσει και το ΚΑΠΗ...αντίο !). Ίσως , η αύξηση του ορίου των απουσιών κατά 30 % και η διάλυση στην κυριολεξία των σχολείων (οι έχοντες γνώση, καταλαβαίνουν ) είναι ένα βήμα προς την πλήρη απαξίωση του δημόσιου σχολείου με σκοπό τη μείωση των τάξεων και των εργαζομένων σ'αυτό.Άλλωστε, η προσπάθεια να εμφανιστούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι ως αργόσχολοι και τεμπέληδες είναι παλιά ιστορία.
-
Δυστυχώς ,τα πράγματα δεν είναι καθόλου αισιόδοξα. Με την ψήφιση του νέου νομοσχεδίου , και αν τελικά με το σχέδιο "Καλλικράτης" η λειτουργία των σχολικών μονάδων περάσει στην αρμοδιότητα των δήμων ,τα όσα θα ακολουθήσουν θα είναι τραγικά : προβλέπεται ο δήμος να καταρτίζει προϋπολογισμό λετουργίας των σχολείων .Αν επομένως ,για κάποιο λόγο (π.χ. λόγω έλλειψης μαθητών ή λόγω πολλών απουσιών ιδίως τους τελευταίους μήνες της σχ. περιόδου) κρίνει ότι κάποιοι καθηγητές περισσεύουν ,θα έχει το δικαίωμα να τους μετατάξει σε άλλη υπηρεσία (π.χ. να κολλούν χαρτόσημα στο ...ΚΑΠΗ. Κι αν κλείσει και το ΚΑΠΗ...αντίο !). Ίσως , η αύξηση του ορίου των απουσιών κατά 30 % και η διάλυση στην κυριολεξία των σχολείων (οι έχοντες γνώση, καταλαβαίνουν ) είναι ένα βήμα προς την πλήρη απαξίωση του δημόσιου σχολείου με σκοπό τη μείωση των τάξεων και των εργαζομένων σ'αυτό.Άλλωστε, η προσπάθεια να εμφανιστούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι ως αργόσχολοι και τεμπέληδες είναι παλιά ιστορία.
φαντασου τι θα γινει σε δημους με μεγαλη εκταση και λίγους διασκορπισμένους κατοικους σε χωριά........... ή σε νησια........
μπορεί και να υιοθετησουν την εξ αποστάσεως εκπαιδευση και στα σχολεία....
οι μαθητες στο σπιτι με ενα λαπτοπ και ο καθηγητης στην Αθηνα θα διδασκει στο Καστελοριζο, στη Σαντορινη και στη Κω....δεν αναλύω τις συνεπειες.....τις γνωριζετε.....
πάντως Sun οταν ειδα τον τιτλο Σχολείο του Μελλοντος, η πρωτη μου σκέψη ήταν "θα υπάρχει; ; ; ; ; ; ; ; "
-
Οι μαθητές θα βαθμολογούν τους εκπαιδευτικούς
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4571865
Θα έχει σίγουρα πολύ μεγάλη ...πλάκα ! Συγχαρητήρια πάντως ! Θα καταφέρετε να μεταφέρετε τις πελατειακές σχέσεις και στο σχολείο. Πόσο ακόμη θα εξευτελίσετε και θα απαξιώσετε τον εκπαιδευτικό ; Ντροπή !
-
Οι μαθητές θα βαθμολογούν τους εκπαιδευτικούς
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4571865
Θα έχει σίγουρα πολύ μεγάλη ...πλάκα ! Συγχαρητήρια πάντως ! Θα καταφέρετε να μεταφέρετε τις πελατειακές σχέσεις και στο σχολείο. Πόσο ακόμη θα εξευτελίσετε και θα απαξιώσετε τον εκπαιδευτικό ; Ντροπή !
προσωπικα θεωρω τον μαθητη ως τον πλεον καταλληλο για να αξιολογησει τον εκπ/κο.
και πραγματικα ΔΕΝ θεωρω κανεναν αλλον ικανοτερο να το κανει απο τον ιδιο τον μαθητη.
-
Οι μαθητές θα βαθμολογούν τους εκπαιδευτικούς
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4571865
Θα έχει σίγουρα πολύ μεγάλη ...πλάκα ! Συγχαρητήρια πάντως ! Θα καταφέρετε να μεταφέρετε τις πελατειακές σχέσεις και στο σχολείο. Πόσο ακόμη θα εξευτελίσετε και θα απαξιώσετε τον εκπαιδευτικό ; Ντροπή !
προσωπικα θεωρω τον μαθητη ως τον πλεον καταλληλο για να αξιολογησει τον εκπ/κο.
και πραγματικα ΔΕΝ θεωρω κανεναν αλλον ικανοτερο να το κανει απο τον ιδιο τον μαθητη.
Ναι, αλλά μήπως το μοναδικό κριτήριο αξιολόγησης θα είναι η υψηλή βαθμολογία ;
-
δεν νομιζω.
μα εσεις τα λετε εδω μεσα,...πως τα παιδια αν τα πλησιασεις και αν τους μιλησεις ειλικρινα και αν...και αν.... τοτε ολα τα καταλαβαινουν και βοηθουν στο εργο μας και αυτα μαθαινουν κλπ κλπ
εσεις τα λετε που εχετε μπει σε ταξεις,
εγω στα λογια σας βασιζομαι.
και παντως δεν ειανι ουτε ο γονεας ουτε ο μεντορας ουτε ο εβγατζης της γειτονιας, ουτε ο καψιμιτζης,...
ασε που ο ενας μας μυριζει, ο αλλος μας βρωμαει....."και ποιος ειναι αυτος που θα με κρινει..." κλπ κλπ
τιποτα.
Ο μαθητης! και μονον ο μαθητης.
-
Πραγματικά, οι μαθητές είναι οι μόνοι αρμόδιοι να κρίνουν τη δουλειά μας αλλά όχι τη χρονιά που τους διδάσκουμε, όπου είναι δυνατό να υπεισέλθουν κι άλλοι παράγοντες στην κρίση τους. Πρέπει να περάσουν κάποια χρόνια, ώστε να μπορέσουν, ιδίως οι μικροί μαθητές, και να κατανοήσουν τις προθέσεις μας αλλά και να διαπιστώσουν τα αποτελέσματα της διδασκαλίας μας.