Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Φροντιστήρια => Μήνυμα ξεκίνησε από: diana2 στις Μαΐου 12, 2010, 06:41:37 pm
-
Γεια σας και πάλι!
-
Κανείς βρε παιδιά; :-* :-* :-*
-
Προσωπικά τους έδινα σημειώσεις, αλλά τους έλεγα να πάρουν και κάποια βοηθήματα, δικής μου επιλογής, ειδικά στην κατεύθυνση Γ' Λυκείου. Φιλόλογος είμαι.
-
Όλοι αυτοί που γράφουν τις σημειώσεις για τα φροντιστήρια...εεε...μου φαίνεται αδύνατον να είναι εξ ολοκλήρου δικές τους...Σίγουρα θα είναι από δω και από εκεί...Αλλά το "από δω και από εκεί"...δεν συνεπάγεται αυτόματα την καταπάτηση των πνευματικών δικαιωμάτων των συγγραφέων...;;;
Εννοείται πως γίνεται ασύστολα καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων. Αλλά μη νομίζεις, τα περισσότερα βοηθήματα, εκτός από τις ανοησίες που γράφουν, περιλαμβάνουν και αυτά συρραφές/παραφράσεις από άλλα βιβλία.
-
Τα φροντιστήρια για καθαρά διαφημιστικούς λόγους, έχουν την μόδα να δίνουν δικά τους βιβλία-σημειώσεις ώστε να προβάλλεται προς τα έξω η εικόνα του να εμείς παρέχουμε την δική μας συνταγή της επιτυχίας.
Επειδή δούλευα και σε φροντιστήρια, το 99% των φροντιστηριακών σημειώσεων είναι αντιγραφές από τα γνωστά βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο, και επίσης συνήθως είναι πρόχειρα και γρήγορα γραμμένα. Μην ξεχνάς ότι στα φροντιστήρια κάθε χρόνο γίνεται μεγάλη αλλαγή του διδακτικού προσωπικού τους επειδή άλλος διορίζεται άλλος φεύγει αναπληρωτής, άλλος αλλάζει φροντιστήριο. Οπότε οι σημειώσεις συνεχώς αλλάζουν (αν δεις αγγελίες λένε οι περισσότερες ότι ο καθηγητής πρέπει να έχει τις δικές του σημειώσεις.)
Πάντως πριν πεις εσύ στα παιδιά να πάρουν άλλο βοήθημα καλό θα είναι να το ρωτήσεις αυτό στην διεύθυνση του φροντιστήρίου για να μην εκτεθείς. Κατά 99% θα σου πουν ΟΧΙ να μην προτρέψεις τα παιδιά να πάρουν άλλο βοήθημα. Τα δικά μας τι τα έχουμε θα σου πουν.
Τα πάντα γίνονται για την προβολή τους. Δεν τους νοιάζει αν είναι κακογραμμένα ή όχι.
-
Καλημέρα!
Μα προφανώς και θα ρώταγα αν υπάρχει κάποιο σχολικό βοήθημα δικό τους...
Αλλά και αν υπάρχει βοήθημα του φροντιστηρίου τι μανία τότε πια να έχει ο καθηγητής δικές του σημειώσεις(και δη στο γυμνάσιο, δεν μιλάω για κατεύθυνση);
Και αν δεν υπάρχει, εγώ βρίσκω πιο λογικό να ακολουθεί ο καθηγητής ένα καλό βοήθημα και να συμπληρώνει με ασκήσεις από αλλού. . .
Σίγουρα είναι πιο αποδοτικό πιστεύω! Και πιο νόμιμο!
Πάντως πραγματικά είμαι περίεργη για τη νομική πλευρά του θέματος στο θέμα "βοήθηματα"... Ο κλέψας του κλέψαντος δηλ. και κανείς δεν τιμωρεί κανέναν;
Η αλήθεια είναι ότι τα βοήθηματα που έχω δει να έχουν