Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: rorygr στις Μαΐου 13, 2010, 10:45:02 pm
-
Tην παραίτησή του από τη θέση τού Προέδρου τού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υπέβαλε σήεμρα στην υπ. Παιδείας ο Καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης.
Η παραίτησή του κ, Μπαμπινιώτη , σύμφωνα με τον ίδιο, στηρίζεται στο γεγονός ότι η κ. υπουργός έχει το αυτονόητο
δικαίωμα να επιλέγει τους άμεσους συνεργάτες της, αλλά, κυρίως, στο πραγματικό γεγονός ότι ως Πρόεδρος δεν έχω πλέον ενεργό ρόλο που να δικαιολογεί τη θέση μου ως Προέδρου τού Συμβουλίου.
Επομένως, τονίζει ο κ. Μπαμπινιώτης, υπό τις συνθήκες αυτές, δεν μπορώ να συγκαλέσω, όπως μού ζητείτε, το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφού ο ρόλος του θεωρείται στην πράξη από την πολιτική ηγεσία τού Υπουργείου Παιδείας ότι έχει περατωθεί μετά την υποβολή τού Πορίσματος στο οποίο κατέληξε ο Εθνικός Διάλογος.
esos
-
Ο Μπαμπινιώτης και μερικοί ακόμη παρατρεχάμενοι έχουν διαλύσει τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κυρίως του Λυκείου. Δεν θα επεκταθώ γιατί θα γίνω πολύ δυσάρεστος στους συναδέλφους φιλολόγους.
-
Ο Μπαμπινιώτης και μερικοί ακόμη παρατρεχάμενοι έχουν διαλύσει τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και κυρίως του Λυκείου. Δεν θα επεκταθώ γιατί θα γίνω πολύ δυσάρεστος στους συναδέλφους φιλολόγους.
Αν και φιλόλογς, δε μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου...Εξάλλου, παρά την γνωστική του αρτιότητα, ο Μπαμπινιώτης σαν άνθρωπος είναι βαθιά συντηρητικός και αρτηριοσκληρωτικός...Δε νομίζω ότι σε γενικές γραμμές διαφωνεί με το νέο πολυνομοσχέδιο.
-
Πολύ συντηρητικός μου φάνηκε κι εμένα..
-
Ως πρώην φοιτήτρια της γλωσσολογικής κατεύθυνσης δε θα συμφωνήσω μαζί σας.Είναι περισσότερο προσιτός απ'ο,τι πολλοί άλλοι του μεγέθους του,εξαιρετικός επιστήμονας και με ιδέες τόσο για τη γλώσσα όσο και για την παιδεία πρωτοποριακές και ευέλικτες,θα τολμούσα να πω.
-
Δεν κρίνω, ούτε αμφισβητώ την επιστημονική του επάρκεια και αρτιότητα στο αντικείμενο του. Εκτιμώ την προσπάθεια του να μιλάμε και να γράφουμε σωστά τα Ελληνικά, αλλά εδώ το θέμα μας είναι άλλο.
-
όντως είναι παλαιών αρχών
-
Όποιοι λένε ότι είναι Παλαιών αρχών είναι σαφές ότι δεν τον γνωρίζουν ούτε έχουν παρακολουθήσει ποτέ μάθημά του και είναι κρίμα να αναφέρονται αυθαίρετα συμπεράσματα για αυτόν τον άνθρωπο.Είναι από τους λίγους που θεωρούν τον ασεπ κάτι που από το οποίο δεν πρέπει να κρίνονται οι καθηγητές αφού έχουν παρακολουθήσει το Πανεπιστήμιο που τους προετοιμάζει γι'αυτό...Κι αν κάνετε ποτέ τον κόπο να παρευρεθείτε σε διάλεξή του θα διαπιστώσετε ότι έχει και χιούμορ αφού συχνά αστειεύεται..
-
Πέρα από την κριτική στο πρόσωπο και το έργο του Μπαμπινιώτη, ίσως δε θα ήταν άσκοπο να δούμε στο γεγονός της παραίτησής του μια γενικότερη τακτική της διαμ και του συναφιού της. Όσοι της είναι πια άχρηστοι , δεν τους ξηλώνει με τη μία αλλά τους ευνουχίζει αργά και βασανιστικά... Το ίδιο κάνει και με τους προϊσταμένους των γραφείων τους οποίους δεν καθαίρεσε εν μια νυκτί αλλά τους αφαιρεί σταδιακά μια μια τις εξουσίες τους (πρβλ απομάκρυνσή τους από τα ΠΥΣΔΕ ) μέχρι να τους καταποντίσει ολοκληρωτικά. Και με στόμφο κάποια στιγμή σε συνέντευξή της είχε δηλώσει με περισσή αναίδεια πως η ίδια δεν ακολουθεί τις τακτικές της γιαννάκου που άλλαξε τα στελέχη της εκπαίδευσης αμέσως μόλις ανέλαβε υπουργός.
Ακόμη και σε μας ,αναπληρωτές κι ωρομίσθιους, που είμαστε οι τελευταίοι κρίκοι της αλυσίδας έχει ακολουθήσει την ίδια σαδιστική τακτική. Μας εξοντώνει αργά και βασανιστικά με μια κανιβαλιστική χαιρεκακία... Μας ταπεινώνει, μας προσβάλλει, αφήνει απλήρωτους στην ανέχεια τους ωρομίσθιους αλλά ταυτόχρονα θα ρουφήξει μέχρι τέλους και την ελάχιστη ρανίδα από το αίμα μας και την ελπίδα μας.
-
Επιτέλους!!!! Ησυχάσαμε (θέλω να ελπίζω)
-
O κ.Μπαμπινιωτης ενας απο τους πλεον καλυτερους και σωστος με την εννοια του ορου "δασκαλος".Οσοι τον παρακολουθησαμε το ξερουμε καλα.
Ομως, προσωπικα δεν συμφωνω με το νεο συστημα και με τα της εκπ/σης γενικοτερα που ηθελε να εισαγει. πολυ "εξεταστικο-κεντρικο" το ηθελε το σχολειο (αν θυμαμαι καλα).Οι καινοτομιες που ηθελε δεν με εβρισκαν συμφωνο. Προσωπικη μου αποψη διατυπωνω και με καθε επιφυλαξη γιατι δεν ειχα μελετησει καλα τα οσα σκοπευε να καθιερωσει στην εκπ/ση.(Ολα οσα τοτε διαβαζα ηταν αποσπασματικα)
Επιτέλους!!!! Ησυχάσαμε (θέλω να ελπίζω)
ισως να εχεις δικιο !! Η " ιστορια της εκπ/σης" θα το πει....χαχαχα
-
Εχεις δίκιο Μάρκο.Με τόσα που έχουν προταθεί κατα καιρους για την εκπαίδευση,είναι φυσικό να μη θυμόμαστε τι έχει προτείνει ο καθένας.Ομως νομίζω πως είχε προτείνει να αποκοπούν οι πανελλήνιες από το σχολείο και να δίνονται εξετάσεις ΄προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις κάθε σχολής.Εξάλλου χρόνια μιλάει για την εισαγωγή τεχνολογίας στην εκπαίδευσης ενώ προτείνει και καθηγητές στις τελευταίες τάξεις της πρωτοβάθμιας.Ακόμα γενικά δεν είναι καθόλου συντηρητικός με τη γλώσσα καθώς πιστευει στην ικανότητα ν'αφομοιωνει νέα στοιχεία που την εξελίσσουν είτε πρόκειται για ξένες λέξεις ή για greeklish.(Ασε που όταν "χάθηκε" από τ'αρχεία του υπολογιστή μου η πτυχιακή μου είχε την προθυμία να μου μιλήσει προσωπικά στο τηλέφωνο και να μου δώσει παράταση...Καταλαβαίνεται οτι ίσως δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική...)
-
Εχεις δίκιο Μάρκο.Με τόσα που έχουν προταθεί κατα καιρους για την εκπαίδευση,είναι φυσικό να μη θυμόμαστε τι έχει προτείνει ο καθένας.Ομως νομίζω πως είχε προτείνει να αποκοπούν οι πανελλήνιες από το σχολείο και να δίνονται εξετάσεις ΄προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις κάθε σχολής.Εξάλλου χρόνια μιλάει για την εισαγωγή τεχνολογίας στην εκπαίδευσης ενώ προτείνει και καθηγητές στις τελευταίες τάξεις της πρωτοβάθμιας.Ακόμα γενικά δεν είναι καθόλου συντηρητικός με τη γλώσσα καθώς πιστευει στην ικανότητα ν'αφομοιωνει νέα στοιχεία που την εξελίσσουν είτε πρόκειται για ξένες λέξεις ή για greeklish.(Ασε που όταν "χάθηκε" από τ'αρχεία του υπολογιστή μου η πτυχιακή μου είχε την προθυμία να μου μιλήσει προσωπικά στο τηλέφωνο και να μου δώσει παράταση...Καταλαβαίνεται οτι ίσως δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική...)
δεν αμφισβητει κανεις μας νομιζω τον "δασκαλο" Μπαμπινιωτη αλλα και τον "ανθρωπο" οπως λες εσυ τωρα με το παραδειγμα που εφερες. πραγματικα, ελαχιστοι το κανουν ή για να το πω ακλυτερα, ελαχιστοι ειναι προσιτοι!
σωστα μιλας! ειχε προτασεις προς τη "σωστη" κατ/νση. αλλα εγω το εβρισκα καπως "πολυσυνθετο" πως να το πω τωρα...?.... complicated που λενε . αυτο!
και για τα παιδια πολυ αγχωτικο με τις εξετασεις απο δω και απο κει.
ισως κανω λαθος και παλι. απλα εστι το ειχα στο μυαλο μου...
-
Εχεις δίκιο Μάρκο.Με τόσα που έχουν προταθεί κατα καιρους για την εκπαίδευση,είναι φυσικό να μη θυμόμαστε τι έχει προτείνει ο καθένας.Ομως νομίζω πως είχε προτείνει να αποκοπούν οι πανελλήνιες από το σχολείο και να δίνονται εξετάσεις ΄προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις κάθε σχολής.Εξάλλου χρόνια μιλάει για την εισαγωγή τεχνολογίας στην εκπαίδευσης ενώ προτείνει και καθηγητές στις τελευταίες τάξεις της πρωτοβάθμιας.Ακόμα γενικά δεν είναι καθόλου συντηρητικός με τη γλώσσα καθώς πιστευει στην ικανότητα ν'αφομοιωνει νέα στοιχεία που την εξελίσσουν είτε πρόκειται για ξένες λέξεις ή για greeklish.(Ασε που όταν "χάθηκε" από τ'αρχεία του υπολογιστή μου η πτυχιακή μου είχε την προθυμία να μου μιλήσει προσωπικά στο τηλέφωνο και να μου δώσει παράταση...Καταλαβαίνεται οτι ίσως δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική...)
δεν αμφισβητει κανεις μας νομιζω τον "δασκαλο" Μπαμπινιωτη αλλα και τον "ανθρωπο" οπως λες εσυ τωρα με το παραδειγμα που εφερες. πραγματικα, ελαχιστοι το κανουν ή για να το πω ακλυτερα, ελαχιστοι ειναι προσιτοι!
σωστα μιλας! ειχε προτασεις προς τη "σωστη" κατ/νση. αλλα εγω το εβρισκα καπως "πολυσυνθετο" πως να το πω τωρα...?.... complicated που λενε . αυτο!
και για τα παιδια πολυ αγχωτικο με τις εξετασεις απο δω και απο κει.
ισως κανω λαθος και παλι. απλα εστι το ειχα στο μυαλο μου...
Κάπως έτσι είχα κρίνει και εγώ την πρόταση. Προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά πολυσύνθετη.
Να συμπληρώσω πως στο συμβούλιο, στο οποίο προέδρευε ο Μπαμπινιώτης, συμμετείχε εκ' μέρους του ΠΑΣΟΚ ο Πανάρετος. Από εκεί μάλλον προέρχεται το "άδειασμα" του Μπαμπινιώτη.
Πάντως ο Μπαμπινιώτης είναι ένας χαρισματικός δάσκαλος που μαγεύει τον ακροατή του με την απλότητα και την ευστοχία του λόγου του. Τέτοια χαρακτηριστικά δεν παρουσιάζει ο Πανάρετος...(ζήλεια;..)
Και οι δύο είναι πανεπιστημιακοί. Καλύτερα να τα βρουν και να συνεχίσουν την δουλειά που ξεκίνησαν με στόχο την αλλαγή του τρόπουπρόσβασης στα πανεπιστήμια. Αυτό είναι το μεγαλύτερο αγκάθι της εκπαίδευσης σήμερα και ας λέει άλλα η "ψιλοάσχετη" Χριστοφιλοπούλου