Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναπληρωτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: alek81 στις Μαΐου 26, 2010, 07:15:27 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ωρομίσθια φιλόλογος σε ΕΠΑΛ και θέλω την υπεύθυνη βοήθειά σας. Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν εισηγήτρια καθώς έχω τα 3 από τα 8 τμήματα της α τάξης. Παρούσα ήταν και η δεύτερη συνάδελφος με 4 τμήματα. Απεργούσε όμως η τρίτη με 1 τμήμα. Το ζήτημα είναι οτι το μάθημα δόθηκε κανονικά από όλα τα τμήματα ύστερα από διαταγή της διευθύντριας η οποία συμβουλεύτηκε γραφείο και υπουργείο. Πανικόβλητες βγάλαμε θέματα γιατί κι εμείς νομίζαμε ότι θα αναβληθεί. Το ζήτημα είναι ότι αρνείται να διορθώσει τα γραπτά και φοβάμαι ότι το εξιλαστήριο θύμα θα είμαι εγώ καθώς θα φύγω ενώ οι μόνιμες θα είναι εκεί και θα υπάρχει πρόβλημα. Εγώ έχω υποχρέωση ως ωρομίσθια να τα αναλάβω; Δε θέλω φασαρίες. Ήδη οι συνθήκες εργσίας με έχουν κουράσει...
-
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ωρομίσθια φιλόλογος σε ΕΠΑΛ και θέλω την υπεύθυνη βοήθειά σας. Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν εισηγήτρια καθώς έχω τα 3 από τα 8 τμήματα της α τάξης. Παρούσα ήταν και η δεύτερη συνάδελφος με 4 τμήματα. Απεργούσε όμως η τρίτη με 1 τμήμα. Το ζήτημα είναι οτι το μάθημα δόθηκε κανονικά από όλα τα τμήματα ύστερα από διαταγή της διευθύντριας η οποία συμβουλεύτηκε γραφείο και υπουργείο. Πανικόβλητες βγάλαμε θέματα γιατί κι εμείς νομίζαμε ότι θα αναβληθεί. Το ζήτημα είναι ότι αρνείται να διορθώσει τα γραπτά και φοβάμαι ότι το εξιλαστήριο θύμα θα είμαι εγώ καθώς θα φύγω ενώ οι μόνιμες θα είναι εκεί και θα υπάρχει πρόβλημα. Εγώ έχω υποχρέωση ως ωρομίσθια να τα αναλάβω; Δε θέλω φασαρίες. Ήδη οι συνθήκες εργσίας με έχουν κουράσει...
Γνωρίζω ότι στην απεργία του 87 (την μεγάλη απεργία) οι καθηγητές που απεργούσαν και παρ' όλ' αυτά μπήκαν θέματα στα τμήματα τους, δεν διόρθωσαν τα γραπτά. Μάλιστα, υπήρξαν και πάρα πολλές πιέσεις και απειλές από διευθυν΄τες και προϊσταμένους για να τα διορθώσουν, αλλά δεν το έκαναν (γνωρίζω μέχτι και συγκρότηση ΕΔΕ για το θέμα).
Συνεπώς, όντως η συνάδελφος δεν είναι υποχρεωμένη να διορθώσει τα γραπτά, και αυτό είναι και το πιο λογικό... Θα τα διορθώσει αυτός που έβαλε τα θέματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, μάλλον θα τα μοιραστείτε
-
Δε θέλω να γίνω "σάκος του μποξ" για παντός είδους παράγοντες πίεσης. Αυτό θέλω να αποφύγω. Και η συνάδελφος έχει άγριες διαθέσεις και μου ζητά να αρνηθώ να διορθώσω (καθώς θεωρεί δεδομένο ότι θα μου τα αναθέσει η διευθύντρια) και να απευθυνθώ στην ΟΛΜΕ. Δε θέλω να βρεθώ σε μια τέτοια κατάσταση και θέλω να αποφύγω οποιαδήποτε εμπλοκή. Αν αρνηθώ, αντιτίθεμαι στη διεύθυνση και στο γραφείο μκαι στο υπουργείο. Αν τα δεχτώ, θα με κράξουν οι συνδικαλιστές... Θα έπρεπε κατα τη γνώμη μου να λυθεί διαφορετικά το πρόβλημα, ενδοσχολικά, και να μην πάρει τέτοιες διαστάσεις. Τώρα όμως τι κάνω;
-
Μα αφού έγινε η εξέταση, οι 2 από τις 3 που βάλατε θέματα, θα πρέπει και να τα διορθώσετε. Άποψή μου, κάνε τη δουλειά σου κανονικά και άσε τους άλλους να κράζουν. Δεν κάνεις κάτι παράνομο, ούτε ανήθικο.
-
Αυτό λέω να κάνω.
-
Αυτό λέω να κάνω.
-
Αυτό λέω να κάνω.
-
Τα θέματα είχαν συζητηθεί άτυπα και από τις τρεις. Δεν υπήρχε βέβαια υπογραφή γιατί δεν είχαν πάρει τελική μορφή. Αυτή βέβαια ισχυρίζεται ότι δεν είναι θέματα που εγκρίνει εφόσον δεν έχουν την υπογραφή της και θέλει να ξαναγράψει το τμήμα της.
-
Και για να γίνω απολύτως κατανοητή δεν ισχυρίζομαι ότι έχουν γίνει σωστά τα πράγματα και ότι η γυναίκα έχει λάθος. Φυσικά και έχει δικαίωμα στην απεργία και με αυτόν τον τρόπο ίσως και να ακυρώνεται το δικαίωμά της. Το θέμα είναι όμως να μην πληρώνω εγώ ή οι μαθητές τις πολιτικές αντιδικίες.