Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: michalis στις Μαΐου 27, 2010, 12:13:07 pm
-
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010
μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??
-
Μειώνεται η σχολική ύλη από Ε΄Δημοτικού έως Α' Λυκείου
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=333936&dt=27/05/2010
μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται??
τα ανακοινωνει αυτη την ωρα η υπουργος σε συνεντευξη τυπου
-
γιατι μειωνουν μονο θετικα μαθηματα οι απατεωνες;τοσα αρχαια κανουν στην Α Λ υκειου ,ΕΛΕΟΣ.Τι κανουν η Ε.Ε.Φ. ΚΑΙ η Ε.Μ.Ε.;
-
Ας ελπίσουμε ότι αυτή η μείωση της ύλης δεν θα συνοδεύεται κι από μείωση των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών!
-
Πού μπορούμε να βρούμε τα τμήματα της ύλης που αφαιρούνται?
-
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη
-
Τι έγινε; Κουράστηκαν τα καμάρια μας;;; Η πληροφορική, φωτισμένοι κύριοι του υπουργείου και το να παίζεις παιχνίδια στο διαδίκτυο δεν είναι το ίδιο πράγμα. Τα μαθηματικά είναι το πρόβλημα;;; Μήπως η φυσική, η χημεία, η βιολογία; Ε, τότε να τα καταργήσουμε τελείως! Σε όλες τις προηγμένες χώρες του κόσμου, οι θετικές επιστήμες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της εκπαίδευσης. Οι άνθρωποι που αριστεύουν και διακρίνονται σ’ αυτές χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης και επιβράβευσης. Μέσα από αυτό το δυναμικό διαμορφώνεται η πανεπιστημιακή κοινότητα, αναπτύσσεται η έρευνα κι εξαπλώνεται η φήμη της ίδιας της χώρας. Στην αρχαιόπληκτη Ελλάδα όμως, μας διακατέχει μια διάθεση πρωτοπορίας! Εμπρός λοιπόν, όλοι πίσω ολοταχώς! Εμπρός όλοι μαζί για το καλό του μέτριου μαθητή! Πλήρης επιβράβευση της ήσσονος προσπάθειας. Πάμε όλοι ξέγνοιαστοι για freddo, δεν τρέχει τίποτα, με καμμιά ωρίτσα ιδιαιτεράκι της τελευταίας στιγμής, κάνα καλό σκονάκι (βλ. Πανελλήνιες στη Ρόδο) ή και κάνα χρυσοπληρωμένο κονέ να ξέρουμε τι θα πέσει (βλ. διαρροή Ι
-
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη
-
Τι να τα κανεις τα τμηματα υλης που φευγουν,απο χημεια Α λυκειου φευγουν οι αντιδρασεις απο φυσικη
-
Η ύλη γιατί μειώνεται μέχρι την Α΄ Λυκείου;
Τα στοιχεία που έδωσε το υπουργείο για τα μαθηματικά είναι τα παρακάτω:
Μειώνετε και στις υπόλοιπες τάξεις:
Μαθηματικά
Ποσοστό μεταβολής της διδακτέας ύλης σε σύγκριση με την προτεινόμενη ύλη του σχολικού έτους 2009-2010 με βάση το σχολικό εγχειρίδιο
Τάξη Ποσοστό περικοπής (%)
Ε’ Δημοτικού 30
Στ’ Δημοτικού 20
Α’ Γυμνασίου 17
-
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;
Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
-
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;
Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Τα τελευταία χρόνια ακούγονται "φήμες" για την αφαίρεση των μιγαδικών αριθμών από την ύλη της Γ Λυκείου...
Πιθανολογώ ότι η εκτίμηση σου είναι σωστή...
-
Χαιρεται.
Το οτι μειώνεται η ύλη δεν σημαίνει οτι ανεβαίνει αλλα ούτε και οτι πεφτει το επίπεδο. Μπορεί κανείς να διδάξει το ίδιο μάθημα σε πολλές βαθμίδες δισκολίας ανάλογα με την εμβάθυνση που θα επιλέξει. Προσωπικά πιστέυω οτι το έχουμε παραξηλώσει τόσο σε ύλη όσο και σε εμβάνθυνση. Οι ασκήσεις τουλάχιστον στην Φυσική καθώς και σε θεωρία δεν καλύπτονται παρα μόνο με φροντηστιριακές ώρες. Είναι αδιανόητο να ανοίξει κανείς βιβλίο φυσικής , να διαβάσει θεωρία και τα λυμένα παραδείγματα και να προσπαθήσει να λύσει άκσηση απο μόνος του. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Ο καθηγητής πρέπει να παρέμβει δραστικά ώστε να γίνουν κτήμα των μαθητών οι γνώσεις στο σημερινό σχολείο ενώ η αυτενέργεια των μαθητών είναι στο 0. Αποτέλεσμα είναι οι μαθητές να μην καταλαβαίνουν , να χάνουν την αυτοσυγκέντρωσή τους πολλές φορές γιατι αισθάνονται απογοητευμένοι και να καταλήγουν σε ιδιαίτερα.... . Δεν έχω πάει σε αμερικάνικα σχολεία αλλα απο ταινίες που βλέπω οι μαθητές σε μαθήματα φυσικής ακόμα και τα ποιό εύκολα πράγματα τα διδάσκονται με βιντεο για βασικές εννειες και εργαστήρια. Πολλά δε μαθήματα δεν διδάσκονται σε τίποτα εξειδικευμένα εργαστήρια, το ίδο το μάθημα γίνεται στα εργασήρια πάντα διότι αυτή είναι η φύση των μαθημάτων αυτών. Τι νόημα έχει η χημεία να διδάσκεται σε οποιονδήποτε άλλον χόρο παρά σε ένα πάγκο εργαστηρίου?Η αποψή μου είναι οτι η σωστή κατεύθυνση πρέπει να είναι η στροφή προς την ποιότητα. Οι μαθητές δηλαδή να μαθαίνουν λίγα πράγματα αλλα να τα μαθαίνουν ποιοτικά. Το αν θα μειωθεί ύλη ή θα αυξηθεί είναι παντελώς αδιάφορο για την εκπαίδευση των μαθητών και όπως είναι τα πράγματα εδώ το συνδέουμε με το αν θα κάνει 2 ώρες παρπάνω ή παρκάτω μια ειδικότητα καθηγητών που συνεπάγεται 50 θέσεις παρπάνω στον επώμενο ΑΣΕΠ. Κρίμα.
-
Γνωρίζουμε αν υπάρχει μείωση ύλης στη Φυσική κατεύθυνσης Γ λυκείου;
Και αν υπάρχει πιο κομμάτι είναι;
-
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;
Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.
-
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ.
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΤΟ
-
vagos44 θα σε παρακαλούσα επίσης να γράφεις με πεζους χαρακτήρες, όπως γράφουν όλοι στο forum και όχι με κεφαλαία
Ευχαριστώ :)
-
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;
Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.
Οι μέθοδοι ολοκλήρωσης δεν αποτελούν το 8%, αλλά πολύ λιγότερο.
Μέσα στο χειμώνα, έμαθα ότι θα αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και θα προστεθούν οι πίνακες.
Μάλλον το ξανασκέφτηκαν και τελικά θα γίνει μόνο αφαίρεση ύλης και όχι προσθαφαίρεση.
-
Εάν αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και δεν μειωθούν οι διδακτικές ώρες στα μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου, θα γίνει και καλύτερη "δουλειά" μέσα στις σχολικές τάξεις. Εάν γίνει και "κάπου - κάπως - κάποτε" και το ολοήμερο Λύκειο, αντίο ιδιαίτερα. Θα πεινάσουμε.
-
vagos44 θα σε παρακαλούσα επίσης να γράφεις με πεζους χαρακτήρες, όπως γράφουν όλοι στο forum και όχι με κεφαλαία
Ευχαριστώ :)
sorry ξεχαστηκα
-
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
ΜΕ ΘΕΜΑ:
ΓΙΑΤΙ;;;
ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
(Αμφιθέατρο Αντώνη Τρίτση)
Τρίτη 15 Ιουνίου 2010 & Ώρα 18:15 – 22:00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
18:15 Προσέλευση Κοινού
18:30 Χαιρετισμοί Εκπροσώπων Φορέων
19:00-19:15 Φιλντίσης Παναγιώτης, Καθηγητής
-
Πολύ καλή πρωτοβουλία. Αν και εκείνο το Γιατί; στον τίτλο δεν μου πολυάρεσε.
-
Εάν αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και δεν μειωθούν οι διδακτικές ώρες στα μαθηματικά της Γ΄ Λυκείου, θα γίνει και καλύτερη "δουλειά" μέσα στις σχολικές τάξεις. Εάν γίνει και "κάπου - κάπως - κάποτε" και το ολοήμερο Λύκειο, αντίο ιδιαίτερα. Θα πεινάσουμε.
αυτο το ανεκδοτο του αιωνα με το ολοημερο λυκειο ποτε θα σταματησει ; αρκετα δεν δουλευομασταν ενα ολοκληρο καλοκαιρι με αυτο το θεμα; εδω δεν ξερουμε καλα καλα αν θα ειναι λειτουργικα τα σχολεια απο τον Σεπτεμβρη το ολοημερο λυκειο μας μαρανε...
-
Αν είναι τα ιδιαίτερα το πρόβλημα, αυτά σίγουρα δεν σταματάν με το ολοήμερο λύκειο. Ο μόνος τρόπος για να κοπούν τα ιδιαίτερα είναι να μην υπάρχει ανάγκη γι' αυτά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν το σχολείο αλλάξει προσανατολισμό. Η μείωση της ύλης νομίζω κινείται σε αυτή την κατεύθυνση.
-
Αν είναι τα ιδιαίτερα το πρόβλημα, αυτά σίγουρα δεν σταματάν με το ολοήμερο λύκειο. Ο μόνος τρόπος για να κοπούν τα ιδιαίτερα είναι να μην υπάρχει ανάγκη γι' αυτά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν το σχολείο αλλάξει προσανατολισμό. Η μείωση της ύλης νομίζω κινείται σε αυτή την κατεύθυνση.
οσο τα τμηματα στα σχολεια παραμενουν πανω απο 20 ατομα (εδω βεβαια μιλαμε οτι του χρονου θα ειναι 30αρια) η κατασταση θα επιδεινωνεται...και ας μειωθει υλη και 70% ...αφου ο εκπαιδευτικος δεν θα μπορει να δουλεψει , να λυσει αποριες , να δει το καθε παιδι χωριστα τι αναγκες εχει....
-
Καιρός ήταν να μειωθεί η ύλη δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν όλα τα παιδιά, ειδικά στα γενικής παιδείας.
-
Το 8% στα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου μήπως σημαίνει αφαιρούνται οι μιγαδικοί αριθμοί;
Κάτι άλλο δεν βλέπω να μπορεί να αφαιρεθεί, διότι όλα έχουν μια συνέχεια. Τα ολοκληρώματα τα αποκλείω.
Από φίλο που ήταν στην επιτροπή, είμαι σε θέση να ξέρω ότι, στην πρόταση που έγινε προς το υπουργείο, προτείνεται να βγουν οι μέθοδοι ολοκλήρωσης (κατά παράγοντες και αντικατάσταση) και να διδάσκονται ουσιαστικότερα τα όρια.
Οι μέθοδοι ολοκλήρωσης δεν αποτελούν το 8%, αλλά πολύ λιγότερο.
Μέσα στο χειμώνα, έμαθα ότι θα αφαιρεθούν οι μιγαδικοί και θα προστεθούν οι πίνακες.
Μάλλον το ξανασκέφτηκαν και τελικά θα γίνει μόνο αφαίρεση ύλης και όχι προσθαφαίρεση.
Διορθώνω το προηγούμενο post.
-
Καιρός ήταν να μειωθεί η ύλη δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν όλα τα παιδιά, ειδικά στα γενικής παιδείας.
και καλό επίσης θα ήταν να κοπούν όλα τα περισσότερα μη πανελλαδικώς εξεταζόμενα από την ύλη της Γ Λυκείου. Έτσι κι αλλιώς κανείς δεν τα διαβάζει. Στη θέση τους θα μπορούσαν να βάλουν περισσότερες ώρες στα μαθήματα των πανελληνίων ώστε τα παιδιά να μην τρέχουν στα φροντιστήρια, περισσότερη γυμναστική (που έχουν γίνει σαν βουβάλια από το διάβασμα) και εύπεπτα μαθήματα όπως λογοτεχνία, κινηματογράφο, μουσική. Αλλά πού; Με τα κολλημένα συντηρητικά μυαλά του ΠΙ....
-
Καλησπέρα :) Είμαι καινούρια στο forum και ζητώ συγγνώμη αν επιλέγω λάθος σελίδα για να διατυπώσω την ερώτησή μου! Γνωρίζει κανείς αν αλλάζει τίποτε στην ύλη των αρχαίων ελληνικών και της λογοτεχνίας κατεύθυνσης;
-
Υπαρχει κατι επισημο για τη μειωση υλης?
-
Υπαρχει κατι επισημο για τη μειωση υλης?
Επίσημο όχι...η τελευταία ενημέρωση μας το άρθρο στα Νέα (18/06)
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=19513.msg324214#new