Και ο ψωριάρης του Νέου Λυκείου απ'οτι φαίνεται???!!!!!!
Και ο ψωριάρης του Νέου Λυκείου απ'οτι φαίνεται???!!!!!!
Και όχι μόνο!!! Για τη σχολή μας το διάβασες και αυτό;
Το ενδεχόμενο κατάργησης τμημάτων Φιλολογίας ξένων γλωσσών μελετάται η κατάργηση των γαλλικών, ισπανικών και ιταλικών σπουδών, με το επιχείρημα ότι καθίστανται ασύμφορα και αντιπαραγωγικά τμήματα από το Υπουργείο Παιδείας.
Η ιδέα που υπάρχει στο μυαλό των ιθυνόντων του υπουργείου είναι να συγχωνευτούν σε ένα Τμήμα Λατινογενών Σπουδών. Λίγο απ΄όλα δηλαδή και ο …Θεός βοηθός. Τρεις πολιτισμοί, τρεις γλώσσες και τρεις φιλολογίες σε ένα τμήμα...
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=350650
Στάλθηκε από: marvac!
« στις: Σήμερα στις 06:56:05 μμ » Εισαγωγή παράθεσης
Υπεραρκούμε οι πτυχιούχοι της Γαλλικής Φιλολογίας για τουλάχιστον μια δεκαετία, για να μην πω εικοσαετία, κι αν οι συνθήκες το διατάξουν, τμήμα δημιουργείται στο άψε σβήσε
Α Ι Σ Χ ΟΣ -Α Ι Σ Χ Ο Σ-Α Ι Σ Χ Ο Σ.Μας ξεζουμισαν στο δημοτικο 5 χρονια-οπου καναμε δουλεια κι οχι αστεια-και τωρα μας πετανε εξω;;;;;;;;;;;;Δεν πειραζει θα κρατησουν θεατρα και χορους.ΝΤΡΟΠΗ
Koρυφαιο το εικονίδιο ;D!
Καλά παιδιά έχω πάθει σοκ με αυτά που διαβαζω... Απελπισία... Δε θα φαινόταν λογική η σκέψη οι 1500 υπεράριθμοι της δευτεροβάθμιας να πάνε στα δημοτικά μετά το τέλος του ΕΣΠΑ? Ρωτάω μπας και κάτι μου διαφεύγει...
Χωρίς Παιδεία, χωρίς Υγεία, χωρίς ελπίδα καμία στους νέους, με στρατιές ανέργων, πτυχιούχων και μη, οδηγούν τη χώρα κατευθείαν στην άβυσσο. Όλα θυσία στο βωμό του χρήματος.
Ils sont incapables.
Ils sont dangereux.
Il faut laisser la parole au peuple!
Χωρίς Παιδεία, χωρίς Υγεία, χωρίς ελπίδα καμία στους νέους, με στρατιές ανέργων, πτυχιούχων και μη, οδηγούν τη χώρα κατευθείαν στην άβυσσο. Όλα θυσία στο βωμό του χρήματος.Αυτοί εκτελούν την αποστολή τους. Δεν τους ενδιαφέρει το πολιτικό κόστος, δεν τους απασχολεί καν αν θα τους ξαναψηφίσουν οι ιθαγενείς, το μέλλον τους είναι εξασφαλισμένο και δε μας έχουν ανάγκη. Το πρόβλημα το έχει ο λαός που παρακολουθεί μουδιασμένος τη διάλυση της χώρας του και της ζωής του, ελπίζοντας ο καθένας ότι θα σώσει το τομαράκι του ή ότι τα πράγματα δεν έιναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται. Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο άσχημα από όσο φαίνονται και ο εφιάλτης μόλις ξεκίνησε.
Ils sont incapables.
Ils sont dangereux.
Il faut laisser la parole au peuple!
Οχι,ελεγαν οτι πρεπει να βαλουν τις τεταρτες να δηλωσουν γλωσσα.Γιατι ρε παιδια ο apf δεν κανει λογο για μας τους διοριστεους;Τι θα γινει με εμας;;Γιατι μας "γραφουν;"Ποιούς διοριστέους, βρε παιδιά; Εδώ το υπουργείο προσανατολίζεται στο να μας γυρίσει 30 χρόνια πίσω. Θα χωρίσουν τα γυμνάσια της χώρας σε γερμανόφωνα και γαλλόφωνα, δε θα υπάρχει επιλογή γλώσσας πλέον, αλλά σχολείου με βάση τη γλώσσα!!! Κάνουν σχεδιασμούς για να μηδενίσουν το κόστος των προσλήψεων, χωρίς καν να έχουν εξετάσει τους αριθμούς των μονίμων. Οπότε διοριστέοι και οι υπόλοιποι συνάδελφοι που ξόδεψαν χρόνια στην ωρομισθία με την ελπίδα να μαζέψουν προυπηρεσία θα μείνουν οριστικά εκτός νυμφώνος. Έχω πάθει σοκ...
AΠΟ APF.GR:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σήμερα Τετάρτη 11-5-2011 η Πρόεδρος Δ. Μαυροματάκη και η Αντιπρόεδρος Α. Γαλανοπούλου του Συνδέσμου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Π.Ε, η Πρόεδρος Μ. Λεονάρδου του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Π.Π., η Πρόεδρος Ε. Κουτσουδάκη και η Αντιπρόεδρος Α. Δήμα του Πανελλήνιου Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής, ο Π. Σλίμπας, Πρόεδρος του παραρτήματος
Επαναλαμβανω:Να εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ σιγουρη/ος.Δεν μιλαω στον αερα
Νομίζω ότι φυλλάδια και γενικότερα ενημέρωση των γονιών είναι μία καλή κίνηση. Οι γονείς θα έπρεπε να είναι οι κατ' εξοχήν σύμμαχοί μας. Ας τους εξηγήσουμε ότι έχουμε όρεξη για δουλειά και ότι θέλουμε το μάθημα της γλώσσας στο σχολείο να γίνει αποτελεσματικό και ουσιαστικό, ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνουν φροντιστήρια. Θα μπορούσαν στο ολοήμερο να γίνονται επιπλέον ώρες ξένων γλωσσών.
Δε χρειάζεται να στείλει κανείς τα φυλλάδια μέσω των παιδιών, εξάλλου ακόμη και αν το επέτρεπε ο διευθυντής, τα παιδιά είναι πιθανό να τα χάσουν. Ειδικά όπως διαμορφώνεται πλέον ο ρόλος των διευθυντών, δε φαντάζομαι ότι θα υπάρξει κάποιος που θα δώσει τη συγκατάθεσή του σε κάτι που αποτελεί έστω και έμμεσα κριτική στην κυβερνητική πολιτική. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να ενημερώσουμε τους γονείς. Μπορούν να γίνουν ενημερωτικές συγκεντρώσεις. Αν σκεφτούμε όλοι μαζί, θα βρεθεί ο καλύτερος τρόπος. Το ζήτημα είναι να δείξουμε ότι θέλουμε να προσφέρουμε ουσιαστικό έργο και να τονίσουμε ότι είναι δικαίωμα του έλληνα φορολογούμενου να μαθαίνουν τα παιδιά του τις ξένες γλώσσες στο δημόσιο σχολείο.Νομίζω ότι φυλλάδια και γενικότερα ενημέρωση των γονιών είναι μία καλή κίνηση. Οι γονείς θα έπρεπε να είναι οι κατ' εξοχήν σύμμαχοί μας. Ας τους εξηγήσουμε ότι έχουμε όρεξη για δουλειά και ότι θέλουμε το μάθημα της γλώσσας στο σχολείο να γίνει αποτελεσματικό και ουσιαστικό, ώστε να μη χρειάζεται να πληρώνουν φροντιστήρια. Θα μπορούσαν στο ολοήμερο να γίνονται επιπλέον ώρες ξένων γλωσσών.
Δεν είναι σίγουρο ότι επιτρέπεται να στείλεις φυλλάδια "συνδικαλιστικού" περιεχομένου στους γονείς μέσω των παιδιών. Γενικά ότι στέλνεις πρέπει να έχει την έγκριση του διευθυντή νομίζω.
Το σχολείο αρκείται στα αγγλικά και η δεύτερη γλώσσα φεύγει...Αυτό έχει ξεπεράσει προ πολλού το θέατρο του παραλόγου. Με τις συγχωνεύσεις των σχολείων έχουν βγει πολλοί συνάδελφοι υπεράριθμοι, όχι μόνο δε χρειάζεται να χωρίσει τα σχολεία σε γαλλόφωνα και γερμανόφωνα για να κάνει οικονομία, αλλά είναι πλέον πιθανό και την πρωτοβάθμια να μπορεί να στελεχώσει με τους υπάρχοντες, αν ανοίξουν οργανικές. Ειδικά στον κλάδο μου (ΠΕ07) δεν πρόκειται να προκύψουν κενά ούτε από συνταξιοδοτήσεις, οπότε προς τι αυτή η παράνοια; Πετάει κάποιος στο υπουργείο μια ιδέα, χωρίς να γνωρίζει δεδομένα και αριθμούς, και αρχίζουν να τη συζητούν.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=34140
αυτό βέβαια έχει και τη συνέχειά του...
Τη σκυτάλη θα πάρουν και τα γυμνάσια όπου θα συνεχίζεται η διδασκαλία της γλώσσας του δημοτικού από το οποίο θα προέρχονται οι μαθητές.
αυτό βέβαια έχει και τη συνέχειά του...
Τη σκυτάλη θα πάρουν και τα γυμνάσια όπου θα συνεχίζεται η διδασκαλία της γλώσσας του δημοτικού από το οποίο θα προέρχονται οι μαθητές.
Αυτο με τα γυμνασια πιστευω οτι ειναι ο απωτερος στοχος..μα ομως τους συναδελφους των ιταλικων και ισπανικων τι θα τους κανει...???
Η πιο δημοκρατικά εκλεγμένη χούντα που πέρασε ποτέ από τον τόπο βάζει μπρος για τον εξαμερικανισμό της ελληνικής κοινωνίας και σκέψης. Τζέφρει Μινέικο, Χριστοφιλοφύρερ και Άννα Ντιαμαντόπουλος ντε Μπίλντεμπεργκ αποφασίζουν και διατάζουν τι γλώσσα θα μιλάει το παιδί σου!!Ναι, αλλά επειδή είναι βαθιά δημοκράτες, σοσιαλιστές και όχι βάρβαροι, τα παιδιά που θα κάνουν διαφορετική γλώσσα από αυτή που έκαναν πέρσι, δε θα αξιολογούνται. Απλά θα χάνουν δύο ώρες από τη ζωή τους, μένοντας μέσα στην τάξη, και δε θα αφήνουν και τους υπόλοιπους να κάνουν μάθημα. Υποκλίνομαι στον εγκέφαλο που συνέλαβε αυτό το τερατούργημα.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΕκείνη την ώρα έχουν όλοι μάθημα. Ελπίζω να μαζευτούν περισσότεροι από τη Μ.Δευτέρα που ήμασταν 3 και ο κούκος στη Νερατζιώτισσα.
Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας στα πλαίσια της νέας πανελλαδικής κινητοποίησης πρόκειται αύριο να αποστείλει μήνυμα SMS σε όλα τα μέλη της που κατοικούν και εργάζονται σε όλη την επικράτεια. Μόλις λάβετε το μήνυμα ΠΡΟΩΘΗΣΕ το σε όσους συναδέλφους Γερμανικής και Γαλλικής γνωρίζετε και καλέστε τους στη
Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας την Πέμπτη 2 Ιουνίου, 12:30 στο Υπουργείο Παιδείας
(στάση μετρό: ΜΑΡΟΥΣΙ)
----------
Κοινωνικά Δίκτυα: Facebook:" Όχι στην κατάργηση των Ξένων Γλωσσών" Ένωσε τη φωνή σου με όλους τους Αγανακτισμένους Συναδέλφους!
Μονιμοι δεν απολυονται στον στενο δημοσιο τομεα.Οσοι του ΑΣΕΠ διοριστεοι,μην ανησυχειτε.Δεν κινδυνευει ο διορισμος,τα ειπαμε.Η Οικονομου Ματα(144) θα κλεισει την πορτα,δυστυχως.Για το ΕΣΠΑ,δεν εχει ακουστει ακομη τιποτα.Ολα ειναι φημες
Μονιμοι δεν απολυονται στον στενο δημοσιο τομεα.Οσοι του ΑΣΕΠ διοριστεοι,μην ανησυχειτε.Δεν κινδυνευει ο διορισμος,τα ειπαμε.Η Οικονομου Ματα(144) θα κλεισει την πορτα,δυστυχως.Για το ΕΣΠΑ,δεν εχει ακουστει ακομη τιποτα.Ολα ειναι φημες
Προσυπογράφω!
Μονιμοι δεν απολυονται στον στενο δημοσιο τομεα.Οσοι του ΑΣΕΠ διοριστεοι,μην ανησυχειτε.Δεν κινδυνευει ο διορισμος,τα ειπαμε.Η Οικονομου Ματα(144) θα κλεισει την πορτα,δυστυχως.Για το ΕΣΠΑ,δεν εχει ακουστει ακομη τιποτα.Ολα ειναι φημες
Προσυπογράφω!
Ωστόσο μετατάσσονται ή στέλνονται σου διαόλου τη μάνα και άντε να τα βγάλουν πέρα μετά...
Οσον αφορα τον διαχωρισμο αναφερει "μεριμνώντας για την αναλογική κατανομή των γλωσσών στα σχολεία αρμοδιότητάς τους", οποτε υποθετω πως στα αστικα κεντρα θα μοιραστει καπως το πραμα. Στα χωρια θα ειναι τζοκερακι...
Οσον αφορα τη συσταση οργανικων πιστευω οτι δεν θα δωσει. θα προσπαθησει οι ξενογλωσσες της δευτεροβαθμιας (διαχωρισμος θα γινει και στα γυμνασια) να καλυπτουν και τα δημοτικα της γυρω περιοχης.
Α ρε alceste στο μυαλό μου είσαι. Για να γίνουν οργανικές στα δημοτικά με επιλογή γλώσσας θα ήταν πολύ δύσκολο για το ΥΠΔ
phoebe1 ο διαχωρισμός γίνεται για να ελέγχει καλύτερα τους μόνιμους πόσες ώρες κάνουν και που προφανώς και να γλιτώσει ώρες ΑΜΩ και να συμπτήξει τμήματα.
πχ Έστω σχολείο με 2 τμήματα γαλλικών (18 παιδιά έκαστο) και 1 γερμανικών (12 παιδιά) Τότε με τη μία γλώσσα γλιτώνει το τμήμα των Γερμανικών (-2 ώρες) και φτιάχνει 2 τμήματα 25αρια. Αυτό πανελλαδικά της γλιτώνει πολλές ώρες ΑΜΩ και της δίνει την ευκαιρία να τοποθετήσει όπου γουστάρει και όπως γουστάρει τους υπεράριθμους.
Επίσης πιθανότατα επειδή διαμαρτύρονται οι δάσκαλοι ότι πάμε σε πολλά σχολεία και δεν κάνουμε εφημερίες κλπ
Χαλαρώστε μωρέ... Άμα ήθελε θα τα έβγαζε τα γαλλογερμανικα τελείως... Το κάνουν για να δεσμεύσουν 2-3 σχολεία με μία γλώσσα για να μειωθούν οι προσλήψεις . Ναι Έτσι θα γίνει και στα γυμνάσια και εκεί που θέλαμε από έναν δύο πε07 05 σε κάθε σχολείο θα υπάρχει ένας(από τους 2) ανα 4. Και ελάχιστοι πλέον κι οι Αμω κτλ
Ντρέπεσαι να πεις ότι φοβάσαι να απολυθείς ενώ είσαι μόνιμη;
Εγώ πάλι δε ντρέπομαι καθόλου. Και το φοβάμαι , και το απεύχομαι και μάχομαι να μη γίνει, κατά τον ίδιο τρόπο που μάχομαι για τα δικαιώματα των αδιόριστων συναδέλφων, και φωνάζω και διαδηλώνω και απεργώ για αυτούς.
Δε θα πέσω στην παγίδα όμως, επειδή "εξασφάλισα" (μέσω ΑΣΕΠ , κανείς δε μου τη χάρισε και από κανένα δεν την έκλεψα) μια θέση στο δημόσιο σχολείο, έχοντας μάλιστα δύο πανεπιστημιακά πτυχία "καθηγητικών" σχολών , να είμαι αιώνια ευγνώμων και να παραιτηθώ κάθε δικαιώματος μου να διαμαρτύρομαι για ότι πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει. Θα το θεωρούσα ένδειξη ηττοπάθειας από πλευράς μου. Το να είσαι απαισιόδοξος ή αισιόδοξος πάλι , έχω τη γνώμη ότι θα πρέπει να σχετίζεται με τη γύρω σου πραγματικότητα. Θέλω να αισιοδοξήσω. Αρκεί να πειστώ με επιχειρήματα ότι η παρούσα (δεν είναι καινούργια, αλλά όλο και χειροτερεύει) φάση και κατάσταση του κλάδου μας "προκαλεί" συναισθήματα αισιοδοξίας για το μέλλον.
http://www.deutsch.gr/img/d01d18dbb9a3e8c7fa02a25b827b052dSchicksalFremdsprachenunterricht.doc
Μολις εμαθα απο συναδερφο οτι η Τατιανα Στεφανιδου στην εκπομπη της παροτρυνε τους γονεις να μην επιλεξουν γαλλικα για τα παιδια τους γιατι δεν μιλιουνται πουθενα!!!!!!!!!!!!Ειναι ΚΑΙ αστοιχειωτη εκτος των αλλων.Πως την εχει δει δηλαδη;ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ;Η "θεια Ολγα ξερει"απο το περιοδικο φανταζιο;αν θυμαμαι καλα.Γιατι δεν επεμβαινει το ΕΣΡ;;;Το ρολο της εθνικης συμβουλατορος επι παντως επιστητου,απο τα ναρκωτικα μεχρι τι χρωμα στριγκ θα φορεθει, να τον υποδυθει αλλου,δεν της τον εχει αναθεσει κανειςhttps://www.facebook.com/group.php?gid=21225955722&v=wall#!/group.php?gid=21225955722
Nα κανω μια ερωτηση (αν και ξερω πως θα δεχτω πολλες επιθεσεις, αλλα πονταρω στο πολιτισμενο επιπεδο που μας διακρινει)
ο Μαρκος σε ρόλο Σωκρατη:
Το προβλημα ειναι επειδη πολλοι συναδελφοι θα βρεθουν χωρις δουλεια ή οτι ο μαθητης θα εχει ημιμαθεια χωρις το εφοδιο της β΄ξενης γλωσσας?
και να συνεχιζοταν η β'γλωσσα πιστευετε πως ο μαθητης θα εβγαινε κατεχοντας την με μονο 2 ωρες την εβδομαδα?
Αν η β΄γλωσσα σε σωζει τοτε καλο θα ηταν να διδασκεται τουλαχιστον 5 ωρες εβδομαδιαιως γιατι εγω οσους γνωριζω κανουν ιδιαιτερο ή πανε φροντιστηριο για να τη μαθουν.
ηδη ειπα πως τουλαχιστον 5 ωρες χρειαζονται για τη ξενη γλωσσα. Ακομα και σε βαρος αλλων μαθηματων.Δε χρειάζεται να είναι καν σε βάρος των άλλων μαθημάτων. Θα μπορούσαν τα παιδιά, αντί να πηγαίνουν στα φροντιστήρια, να κάνουν επιπλέον ώρες της β ξένης γλώσσας στο πρόγραμμα του ολοήμερου. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην κάνω εγώ 3-4 μάθημα με τα παιδάκια, 3 φορές την εβδομάδα, ώστε και οι γονείς να γλυτώσουν τα φροντιστήρια σε τόσο δύσκολους καιρούς και εγώ να έχω την ικανοποίηση ότι παράγω ουσιαστικό έργο.
Μολις εμαθα απο συναδερφο οτι η Τατιανα Στεφανιδου στην εκπομπη της παροτρυνε τους γονεις να μην επιλεξουν γαλλικα για τα παιδια τους γιατι δεν μιλιουνται πουθενα!!!!!!!!!!!!Ειναι ΚΑΙ αστοιχειωτη εκτος των αλλων.Πως την εχει δει δηλαδη;ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ;Η "θεια Ολγα ξερει"απο το περιοδικο φανταζιο;αν θυμαμαι καλα.Γιατι δεν επεμβαινει το ΕΣΡ;;;Το ρολο της εθνικης συμβουλατορος επι παντως επιστητου,απο τα ναρκωτικα μεχρι τι χρωμα στρινγκ θα φορεθει, να τον υποδυθει αλλου,δεν της τον εχει αναθεσει κανεις
Το έχει ήδη κάνει ο σύλλογος. Περιμένουν απάντηση τη Δευτέρα από το κανάλι και στη συνέχεια θα κινηθούν ανάλογα. Μιλάω για πασυκαγα, δεν ξέρω αν έκαναν κάτι οι άλλοιΜολις εμαθα απο συναδερφο οτι η Τατιανα Στεφανιδου στην εκπομπη της παροτρυνε τους γονεις να μην επιλεξουν γαλλικα για τα παιδια τους γιατι δεν μιλιουνται πουθενα!!!!!!!!!!!!Ειναι ΚΑΙ αστοιχειωτη εκτος των αλλων.Πως την εχει δει δηλαδη;ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ;Η "θεια Ολγα ξερει"απο το περιοδικο φανταζιο;αν θυμαμαι καλα.Γιατι δεν επεμβαινει το ΕΣΡ;;;Το ρολο της εθνικης συμβουλατορος επι παντως επιστητου,απο τα ναρκωτικα μεχρι τι χρωμα στρινγκ θα φορεθει, να τον υποδυθει αλλου,δεν της τον εχει αναθεσει κανεις
Μπορουμε να βρουμε το αποσπασμα πουθενα γιατι μα το Χριστο εγω θα το στειλω στο ΕΣΡ και θα κινηθω και νομικα.
Οχι γιατι πιστευω οτι κανεις νοημων ανθρωπος θα συμβουλευτει τη Στεφανιδου για την επιλογη που θα κανει για το παιδι του αλλα ετσι για το γαμωτο γιατι δε μπορει ο καθενας πια να βγαινει στο γυαλι και να λεει οτι θελει.
Ηρεμίστε βρε παιδιά! Τη γνώμη της είπε η γυναίκα... Αν είπε κάποια ανακρίβεια, μπορείτε να την ενημερώσετε και να αποκαταστήσετε την αλήθεια. Δεν έβρισε, δεν πρόσβαλε και δεν παρότρυνε κάποιους σε παράνομες ενέργειες...Yποθετω λοιπον οτι αν εγω βγω και πω οτι τα εικαστικα η η θεατρικη αγωγη ειναι μαθηματα που δεν χρησιμευουν σε κατι κατα τη γνωμη μου,δεν βριζω,δεν προσβαλω και δεν παροτρυνω κανεναν σε παρανομη ενεργεια οποτε ειναι οκ να βγω να το πω αυριο στο star?
Πάντως έχετε δίκαιο. Αν κάτι τέτοιο το έλεγε κάποιος "τυχαίος" Μπαμπινιώτης θα έκανε πολύ μικρότερη ζημία... Η Τατιάνα έχει μεγαλύτερη απήχηση και κύρος στην μέση Ελληνική οικογένεια... :o
ΥΓ. Όλα αυτά τα γράφω σαν αντικειμενικός παρατηρητής, αν και η γυναίκα μου είναι ΠΕ07... ;D ;D 8)
Panos2 ποια κριτήρια κάνουν για σένα μια γλώσσα ποιο σημαντική από άλλες; Σε ποια δεδομένα στηρίζεις την άποψή σου ότι τα Γερμανικά είναι πιο σημαντικά από τα Γαλλικά; Έχεις ψάξει τί διασπορά έχουν τα Γερμανικά εκτός Ευρώπης, αν χρησιμοποιούνται περισσότερο από τα Γαλλικά σε διεθνείς οργανισμούς; αν είναι περισσότεροι παγκοσμίως οι άνθρωποι που τα μιλούν ως ξένη γλώσσα από αυτούς που μαθαίνουν γαλλικά; Θέλουμε αποδείξεις, τεκμήρια αλλιώς θα σε βάλουμε να κάνεις μεσημεριανή εκπομπή σταυροπόδι με μίνι...
Να μην ξεχνάμε ότι πλήττονται όλοι οι κλάδοι γιατί προβλέπεται η ελεύθερη μετακίνηση μαθητών από σχολείο σε σχολείο λόγω επιλογής γλώσσας άρα αν αυτό το επιλέξουν πολλοί θα γίνει μπάχαλο και με τις θέσεις των άλλων ειδικοτήτων αφού θα αλλάξει ο αριθμός των μαθητών και των τμημάτων σε πολλά σχολεία.Σωστή επισήμανση. Ας μην έχουν, επίσης, οι υπόλοιποι κλάδοι ψευδαισθήσεις: αν δε μας στηρίξουν, θα είναι οι επόμενοι. Αν τολμούν να ξεκινήσουν τις βίαιες περικοπές από τις ξένες γλώσσες (των οποίων η χρησιμότητα στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης πραγματικότητας είναι αυτονόητη), σύντομα θα βγουν και άλλοι κλάδοι περιττοί. Ας μην είμαστε κοντόφθαλμοι - αυτό που βάλλεται είναι το δημόσιο σχολείο.
Bασικά όλα αυτά γίνονται διότι
ΣΕΝΑΡΙΟ 1: έκαναν την πατάτα να μετατρέψουν τους ωρομίσθιους σε ΑΜΩ χωρίς να έχουν μελετήσει νομικά το θέμα καλά και τελικά πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι καθώς ο πρώην ωρομίσθιος των 400ευρώ και ούτε τους κοστίζει τώρα 720+ με δώρα κλπ Έτσι λοιπόν τα πήραν στον κρανίο και για να μη γίνουν ρόμπα στο οικονομικών που τους έβαλε χέρι αποφάσισαν να κόψουν μαχαίρι τις θέσεις ώστε να είναι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει ΑΜΩ φέτος και ότι θα βγάλουν και τη φετινή χασούρα + να γλιτώσουν και κάμποσα επιδόματα ΟΑΕΔ του χρόνου.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Θέλουν να μειώσουν τόσο τις θέσεις ώστε να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους υπεράριθμους μόνιμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και να προχωρήσουν γρηγορότερα σε ρυθμίσεις για εκπαιδευτικούς μόνιμους μειωμένου ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθών + να αναγκάσουν κάποιους σε παραίτηση λόγω εξαναγκαστικών μεταθέσεων+ να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα που θα αυξάνει τις δυνατότητες για ρουσφέτι εφόσον θα είναι ο κάθε μόνιμος έρμαιο του διευθυντή εκπαίδευσης ποια γλώσσα θα αποφασίσει να βάλει στο σχολείο που υπηρετεί. Γι αυτό στις περιοχές που κινδυνεύουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο θα χώσουν και μερικούς ΑΜΩ σφήνα ώστε να μην υπάρχει μόνιμος που να συμπληρώνει και όλοι να είναι "υπεράριθμοι".
ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Έχουν περισσέψει λίγα κονδύλια ΕΣΠΑ και προτειμούν να τα φάνε πιο "έξυπνα" από το να τα δίνουν για ΑΜΩ μέσω ΑΣΕΠ και αποφάσισαν να λήξουν το πρόγραμμα άδοξα.
Για να δούμε ποιο σενάριο θα κερδίσει το ΟΣΚΑΡ φέτος.
Bασικά όλα αυτά γίνονται διότιΠολύ καλά τα λες...έκαναν βλακεία με τους ΑΜΩ,αν και εγώ πιστεύω ότι σύμφωνα με την ευρωπαική ένωση ήτα παράνομο το καθεστώς της ωρομισθίας και έπρεπε από την αρχή να δουλεύουμε με δικαιώματα αναπληρωτή.
ΣΕΝΑΡΙΟ 1: έκαναν την πατάτα να μετατρέψουν τους ωρομίσθιους σε ΑΜΩ χωρίς να έχουν μελετήσει νομικά το θέμα καλά και τελικά πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι καθώς ο πρώην ωρομίσθιος των 400ευρώ και ούτε τους κοστίζει τώρα 720+ με δώρα κλπ Έτσι λοιπόν τα πήραν στον κρανίο και για να μη γίνουν ρόμπα στο οικονομικών που τους έβαλε χέρι αποφάσισαν να κόψουν μαχαίρι τις θέσεις ώστε να είναι σίγουρη ότι δε θα υπάρχει ΑΜΩ φέτος και ότι θα βγάλουν και τη φετινή χασούρα + να γλιτώσουν και κάμποσα επιδόματα ΟΑΕΔ του χρόνου.
ΣΕΝΑΡΙΟ 2: Θέλουν να μειώσουν τόσο τις θέσεις ώστε να βγάλουν όσο το δυνατόν περισσότερους υπεράριθμους μόνιμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και να προχωρήσουν γρηγορότερα σε ρυθμίσεις για εκπαιδευτικούς μόνιμους μειωμένου ωραρίου με ανάλογη μείωση μισθών + να αναγκάσουν κάποιους σε παραίτηση λόγω εξαναγκαστικών μεταθέσεων+ να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα που θα αυξάνει τις δυνατότητες για ρουσφέτι εφόσον θα είναι ο κάθε μόνιμος έρμαιο του διευθυντή εκπαίδευσης ποια γλώσσα θα αποφασίσει να βάλει στο σχολείο που υπηρετεί. Γι αυτό στις περιοχές που κινδυνεύουν οι μόνιμοι να συμπληρώσουν ωράριο θα χώσουν και μερικούς ΑΜΩ σφήνα ώστε να μην υπάρχει μόνιμος που να συμπληρώνει και όλοι να είναι "υπεράριθμοι".
ΣΕΝΑΡΙΟ 3: Έχουν περισσέψει λίγα κονδύλια ΕΣΠΑ και προτειμούν να τα φάνε πιο "έξυπνα" από το να τα δίνουν για ΑΜΩ μέσω ΑΣΕΠ και αποφάσισαν να λήξουν το πρόγραμμα άδοξα.
Για να δούμε ποιο σενάριο θα κερδίσει το ΟΣΚΑΡ φέτος.
Ενω η ζωη ειναι τοσο πιο απλη με ενα σετ ψευτικες βλεφαριδες, ενα 12ποντο και ολιγα extensions.....
Ετσι ειναι τα πραγματα σ'αυτην τη χωρα.....Κατσε εσυ να βγαζεις τα ματια σου με σπουδες και ΑΣΕΠ, να περιμενεις χρονια να διοριστεις και στο τελος να σε χλευαζει και η καθε μια τελευταια....:) μ'αρέσει όταν οι γαλλικούδες μιλούν "γαλλικά". Ηρθε η ώρα να μιλήσουμε "γαλλικά" γιατί δεν πήγαινε άλλο. Εμ οι εξελίξεις εμ ο κάθε άσχετος να λέει το μακρύ του και το κοντό του.
Ενω η ζωη ειναι τοσο πιο απλη με ενα σετ ψευτικες βλεφαριδες, ενα 12ποντο και ολιγα extensions.....
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΜΕ. ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Κ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ Τ Ω Ρ Α ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΑΣ!! ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ.
ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Κ ΕΚΔΟΘΕΙ ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ..
ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΝΑ ΜΗ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΘΕΙ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ Κ ΟΣΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ-ΑΝΑΚΑΛΕΣΟΥΝ.
ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ.
ΓΕΝΙΚΑ ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΑΝ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΛΟΙ. ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΚΡΙ
Το κλειδί είναι οι γονείς να αρνηθούν να υπογράψουν δηλώσεις.
Σήμερα Τετάρτη 08/06 αναμένουμε διορθωτική εγκύκλιο από την υφυπουργό Χριστοφιλοπούλου για τη διατήρηση της
Άψογα! Στα δημοτικά από κει που πηγαίναμε για δυο συνεχόμενες ώρες στο ίδιο σχολείο τώρα θα πηγαίνουμε μόνο για το 45'λεπτο της έκτης. Δηλαδή θα χρειαζόμαστε τουλάχιστον 6-7 σχολεία για να συμπληρώσουμε ωράριο και αυτό μέχρι να χαθούν και αυτές οι ώρες και να μας ξαποστείλουν μετάταξη τα απορριματοφόρα του Καλλικράτη!Γιατί το λες αυτό για το 45' της ΣΤ; Δεν το κατάλαβα. Όσο για την ΑΜΩποίηση των μόνιμων, πολύ εύστοχο σχόλιο. Εχουμε πάντως κι εμείς τις ευθύνες μας απ'όλους τους κλάδους που δεχτήκαμε αυτό τον εξευτελισμό αλλά έχουν κι άλλοι ευθύνες. Ας τα λουστούν τώρα.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35537 Και πάνω στην ώρα έρχεται και η ημιαπασχόληση που θα ΑΜΩποιήσει τους μόνιμους με συνοπτικές διαδικασίες αφού οι ίδιοι "θα το θέλουν" προκειμένου να μην τρέχουν σε 10 σχολεία και σε 3 διαφορετικούς νομούς
Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος διαμαρτύρεται μέσω forum και δεν συμμετέχει ενεργά σε κάλεσμα των συλλόγων...το συμπερασμα σου οτι διαμαρτυρομαι μεσω φορουμ χωρις να συμμετεχω σε πορειες και καλεσματα το θεωρω αυθαιρετο και γι' αυτο το αντιπαρερχομαι. Εσυ που μαλλον πηγες μπορεις να μας δωσεις εικονα του τι εγινε?
Το ερωτηματολόγιο αυτό (το οποιο παραθέτει η gallikou) άραγε θα το μοίραζαν στους μαθητές αν αφορούσε όλες τις ειδικότητες? :o
Ήμουν στα Προπύλαια και στην πορεία που κάναμε προς τη
Και πάνω στην ώρα έρχεται και η ημιαπασχόληση που θα ΑΜΩποιήσει τους μόνιμους με συνοπτικές διαδικασίες αφού οι ίδιοι "θα το θέλουν" προκειμένου να μην τρέχουν σε 10 σχολεία και σε 3 διαφορετικούς νομούςΣπασικλάκι ουου! "Νέοι φόροι, αλλαγές στο μισθολογικό και εργασιακό καθεστώς στο Δημόσιο, αλλά και εφαρμογη προγραμμάτων εθελούσιας μερικής απασχόλησης, περικοπές σε συντάξεις, κατάργηση ή δραστική μείωση φοροαπαλλαγών, αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης, τεκμήρια στους ελεύθερους επαγγελματίες, επιπλέον επιβάρυνση στην ακίνητη περιουσία, είναι μερικά μόνο από τα μέτρα που περιέχονται στο Μεσοπρόθεσμο."
Στεφανάκου Π.
Σε περισσότερους από 2.500 εκπαιδευτικούς ξενόγλωσσης εκπαίδευσης δείχνει την πόρτα εξόδου το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με στοιχεία των ενώσεων καθηγητών Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, ο ακρωτηριασμός της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας σε δημοτικά και γυμνάσια καταργεί την 1η Σεπτεμβρίου του επόμενου σχολικού έτους 2.575 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών. Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Έπεται δραματική συνέχεια, χωρίς να αποκλείεται ακόμα και η πλήρης κατάργηση της διδασκαλίας δεύτερης ξένης γλώσσας, που εκτός των άλλων θα επιφέρει την απώλεια τουλάχιστον 5.000 θέσεων ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών.
Ήδη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προλειαίνει το έδαφος για αφανισμό της ξενόγλωσσης παιδείας και από τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς τα κοινοτικά κονδύλια για την πολυγλωσσία τελειώνουν και, όπως συνέβη και με άλλα προγράμματα, η κυβέρνηση αποσύρεται από τη χρηματοδότησή τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι εστάλη ερωτηματολόγιο στα δημοτικά με το οποίο ερωτώνται οι μαθητές και οι γονείς για την αποτελεσματικότητα του πρόγραμματος εκμάθησης δεύτερης ξένης γλώσσας.
Δεκάχρονοι και εντεκάχρονοι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα όπως "αν θέλουν να συνεχίσουν το μάθημα δεύτερης ξένης γλώσσας στο σχολείο", "αν θέλουν να συνεχιστεί το πρόγραμμα της δεύτερης ξένης γλώσσας", ενώ από τους γονείς τους ζητείται να αξιολογήσουν το πρόγραμμα που παρακολούθησε το παιδί τους!
Είναι πλέον σαφές ότι η υπόθεση "δεύτερη ξένη γλώσσα" εξελίσσεται σε πρόβα τζενεράλε της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας τόσο για την κατάργηση των οργανικών θέσεων στην εκπαίδευση και της μονιμότητας των εκπαιδευτικών όσο και για την πλήρη ανατροπή του εργασιακού τους πλαισίου. Χιλιάδες άνθρωποι καταδικάζονται σε εργασιακή περιπλάνηση ή και απόλυση, ενώ από τους ξενόγλωσσους εκπαιδευτικούς θα ξεκινήσει το πείραμα της δεύτερης ανάθεσης.
Όπως δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας, προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων, οι καθηγητές αυτοί, αν δεν συμπληρώνουν ωράριο, θα έχουν τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα! Επιπλέον, με πρόσχημα την ξένη γλώσσα που επιθυμεί να παρακολουθήσει κάθε παιδί, μεθοδεύεται η καθιέρωση της γονικής επιλογής σχολείου, η οποία όπου έχει εφαρμοστεί οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων και μαθητών με βάση τις επιδόσεις τους και το οικογενειακό εισόδημα.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να αποσύρει τις υπουργικές αποφάσεις για τη διδασκαλία της δεύτερης ξένης γλώσσας. Σε διαφορετική περίπτωση απειλεί με αποχή από τη βαθμολόγηση των γραπτών των μαθημάτων ξένων γλώσσων που εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πέρα από τις μαθησιακές και οικονομικές επιπτώσεις που έχει η κατάργηση της δυνατότητας επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας, αμφισβητείται και η νομικά κατοχυρωμένη «χωροταξική κατανομή» των μαθητών στα σχολεία. Τέλος, η απόφαση αυτή θα επιφέρει περαιτέρω συρρίκνωση των σχολείων και διαχωρισμό τους.
Και ο ψωριάρης του Νέου Λυκείου απ'οτι φαίνεται???!!!!!!
Και όχι μόνο!!! Για τη σχολή μας το διάβασες και αυτό;
Το ενδεχόμενο κατάργησης τμημάτων Φιλολογίας ξένων γλωσσών μελετάται η κατάργηση των γαλλικών, ισπανικών και ιταλικών σπουδών, με το επιχείρημα ότι καθίστανται ασύμφορα και αντιπαραγωγικά τμήματα από το Υπουργείο Παιδείας.
Η ιδέα που υπάρχει στο μυαλό των ιθυνόντων του υπουργείου είναι να συγχωνευτούν σε ένα Τμήμα Λατινογενών Σπουδών. Λίγο απ΄όλα δηλαδή και ο …Θεός βοηθός. Τρεις πολιτισμοί, τρεις γλώσσες και τρεις φιλολογίες σε ένα τμήμα...
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=350650
Πού ακούστηκε Λύκειο χωρίς ξένη γλώσσα στην ουσία; Αυτό δεν υπάρχει πουθενά πανευρωπαϊκά! Μ' άρεσε που μας είχε τσακίσει η Διαμ. στις διακηρύξεις για την πολυγλωσσία και για τις βεβαιώσεις που θα έπαιρναν τα παιδιά από τα σχολεία κλπ. Πάλι τα φροντιστήρια θα δουλεύουν... Όσο για τη
Γιατί να μη δίνονται (τουλάχιστον σε μεγάλα σχολεία, όπως γίνεται και με τα γερμανικά) και τα ιταλικά ως επιλογή στο γυμνάσιο;Υπάρχουν μόνο για τα σχολεία που υπάρχει διαθέσιμος εκπαιδευτικός (όσοι απόμειναν μετά τις διαθεσιμότητες). Πουθενά άλλου δεν προβλέπεται και δεν προτινεται ως επιλογη
Τυπικά υπάρχουν, αλλά στην πραγματικότητα δεν προτείνονται στους μαθητές.
Δηλαδή, μόνο σε καμιά 30ριά σχολεία σε όλη την Ελλάδα, όπου υπάρχουν μόνιμοι;Μπορεί να είναι και λιγότεροι. Όμως όλες οι γλώσσες είναι χρήσιμες. Με αυτή τη λογική του τουρισμού γιατί όχι στη
Κρίμα, διότι θα υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον και αλλού για μία τόσο χρήσιμη γλώσσα. Η Ιταλία είναι δίπλα μας. Πολλοί Ιταλοί έχουν πάρει σπίτια στα νησιά ή έρχονται κάθε χρόνο για διακοπές.
topsy, σε ευχαριστώ για την απάντηση!
Καλησπέρα σας, αναρωτιέμαι αν υπάρχουν κάπου στατιστικά στοιχεία για την επιλογή των μαθητών ανά την Ελλάδα σχετικά με τη
Σας ευχαριστώ πολυ!! Είναι ένα θέμα όντως αν τελικά τα επιλεγουν ή τους επιβαλλονται λογω των διαθεσιμων καθηγητων Γαλλικής/Γερμανικής... :-\Είναι παρά πολύ σπάνιο να επιβληθεί γλώσσα λόγω αυτού που αναφέρεις γιατί το παρακολουθούν στενά οι σύνδεσμοι και οι σύμβουλοι των δυο γλωσσών. Τα γερμανικά έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στη