Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ05 Γαλλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: phoebe στις Μαΐου 30, 2010, 12:59:17 pm

Τίτλος: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: phoebe στις Μαΐου 30, 2010, 12:59:17 pm
Τι θα γίνει απ'του χρόνου με τους ωρομίσθιους;; Λένε θα μειωθεί δραματικά ο αριθμός τους....
Τίτλος: Απ: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: solidarite στις Μαΐου 30, 2010, 01:12:21 pm
Εχω την εντύπωση οτι θα είναι μειωμένος ο αριθμός των υποψηφίων αφου η Διαμάντω θέλει τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στην οργανική τους και όχι μόνο με πλήρες ωράριο αλλά και με υπερωρίες (που τους κοστίζουν λιγότερο απο το να πάρουν ωρομίσθιο) οπότε δύσκολα τα πράγματα...
Τίτλος: Απ: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: kat91 στις Μαΐου 30, 2010, 01:32:15 pm
Θα πάρουν σίγουρα λιγότερους ωρομίσθιους φέτος αλλά τουλάχιστον ας μη περάσουμε το μαρτύριο να περιμένουμε την κάθε διεύθυνση να ανοίξει. Δεν είναι δυνατόν να είναι κάποιος ψηλά στον πίνακα και να μη μπορεί να εργαστεί στη διεύθυνση της προτίμησής του επειδή εκείνη δεν έχει ακόμα ανοίξει! Ειδικά φέτος, αν δεν ανοίξουν όλες μαζί, δεν μπορούμε να το ρισκάρουμε και θα ξενιτευτούμε. Και φυσικά δεν είναι για τα ελάχιστα μόρια, αλλά για το επιδομα ανεργίας που κάθε χρονιά κινδυνεύω να το χάσω.
Τίτλος: Απ: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: ronsent στις Ιουνίου 24, 2010, 04:32:40 am
Έχει γίνει γνωστό πόσοι ωρομίσθιοι θα προσληφθούν και αν έχει αλλάξει κάτι με τις ώρες διδασκαλίας ανα εβδομάδα;
Τίτλος: Απ: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: tinkerbel! στις Μαΐου 31, 2011, 07:45:51 pm
Μπράβο σου και καλές δουλειές.Η επικαιρότητα όμως καθιστά το μήνυμά σου γραφικό κατά τη γνώμη μου, και η τοποθέτησή του σε άσχετες ενότητες ενιχύει τη γραφικότητά του.
Τίτλος: Απ: Ωρομίσθιοι 2010-2011
Αποστολή από: solidarite στις Ιουνίου 02, 2011, 12:36:01 am
Μπράβο σου και καλές δουλειές.Η επικαιρότητα όμως καθιστά το μήνυμά σου γραφικό κατά τη γνώμη μου, και η τοποθέτησή του σε άσχετες ενότητες ενιχύει τη γραφικότητά του.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D