Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: mardz στις Ιουνίου 03, 2010, 10:49:18 pm

Τίτλος: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και
Αποστολή από: mardz στις Ιουνίου 03, 2010, 10:49:18 pm
Τα σχολεία που θα λειτουργήσουν σύμφωνα με το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας


Σήμερα υπάρχει η κοινωνική και εκπαιδευτική ανάγκη για την ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού του Ολοήμερου Σχολείου με Ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Το Υπουργείο Παιδείας Δια
Τίτλος: Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και
Αποστολή από: mardz στις Ιουνίου 03, 2010, 11:03:11 pm
στο νεο αναμορφωμνεο προγραμμα θα υπαρχουν νεα μαθηματα

ποια ειναι αυτα τα καινουρια μαθηματα ;
ποιοι θα κανουν τα νεα μαθηματα που εισαγονται;
εις βαρος ποιο μαθηματων θα  γινονται;

σιγουρα η παιδεια θα πρεπει να προσαρμοζεται στις εποχες
δεν θα πρεπει να ειναι κατι στασιμο
ομως να δουμε στο παρελθον (προσφατο) τι εγινε με τα νεα μαθηματα που εισηχθησαν .
εγινε αξιολογηση των της εισαγωγης τους αυτα τα χρονια που λειτουργησε η "αναβαθμιση " της παιδειας;

ή μηπως λειτουργησε σαν ενα παραθυρακι οπου βρηκαν να βολευτουν πολλα ατομα της "τεχνικης " εκπαιδευσης (ΤΕΙ) στον "χαλαρο" κλαδο των εκπαιδευτικων;
η διευρυνση των ειδικοτητων βολευει και  πολιτικους και συνδικαλιστικες  αφου ετσι διευρυνεται η δεξαμενη τους απ'οπου αντλουν τη δυναμη τους με την ομηρια αυτου του συνολου .
και μιλαω για ομηρια γιατι απο την καταργηση της επετηριδας και μετα με νομους και τροπολογιες καθε τοσο εξυπηρετουν το συνολο που που κινειται στο πολιτικαλ κορεκτ

καπως ετσι μου φαινεται ...

Τίτλος: Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και
Αποστολή από: panos2 στις Ιουνίου 03, 2010, 11:23:50 pm
Αν μειώσουν την ύλη και τις ώρες  στα φυσικά της Ε' και ΣΤ' - Δημοτικού δείχνουν ακόμη μια φορά την ανεπάρκειά τους...

Το μάθημα των φυσικών επιστημών γίνεται σ' αυτές τις τάξεις από τα καλύτερα βιβλία, που έχουν γραφτεί ποτέ για τις φυσικές επιστήμες, αναδεικνύεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τάξη η επιστημονική μέθοδος και αν το μάθημα γίνεται σωστά και σύμφωνα με τις οδηγίες από το βιβλίο του δασκάλου, οι μαθητές δείχνουν ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον!

Δίδαξα αυτό το μάθημα αρκετά χρόνια σε ιδιωτικό δημοτικό και γνωρίζω πολύ καλά, πως είναι από τα λίγα μαθήματα, όπου οι μαθητές αγαπούν την διαδικασία απόκτησης της γνώσης και διδάσκονται, το πως δομείται η επιστημονική γνώση.

Αν το μάθημα γίνεται σωστά, απαιτείται βέβαια αρκετή προετοιμασία εκ' μέρους των δασκάλων, ιδιαίτερα για τα πειραματάκια που πρέπει να κάνουν οι μαθητές στα σχολεία τους σε μικρές ομαδούλες.
Ίσως γι' αυτό δεν περιμένω από αρκετούς δασκάλους να στηρίξουν περισσότερο αυτό το μάθημα.
Ίσως να ήταν καλύτερα, να αναλάβουν οι κλάδοι του ΠΕ04 αυτές τις ώρες της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού...
 
Τίτλος: Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και
Αποστολή από: mardz στις Ιουνίου 03, 2010, 11:44:03 pm
Αν μειώσουν την ύλη και τις ώρες  στα φυσικά της Ε' και ΣΤ' - Δημοτικού δείχνουν ακόμη μια φορά την ανεπάρκειά τους...

Το μάθημα των φυσικών επιστημών γίνεται σ' αυτές τις τάξεις από τα καλύτερα βιβλία, που έχουν γραφτεί ποτέ για τις φυσικές επιστήμες, αναδεικνύεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη τάξη η επιστημονική μέθοδος και αν το μάθημα γίνεται σωστά και σύμφωνα με τις οδηγίες από το βιβλίο του δασκάλου, οι μαθητές δείχνουν ένα ξεχωριστό ενδιαφέρον!

Δίδαξα αυτό το μάθημα αρκετά χρόνια σε ιδιωτικό δημοτικό και γνωρίζω πολύ καλά, πως είναι από τα λίγα μαθήματα, όπου οι μαθητές αγαπούν την διαδικασία απόκτησης της γνώσης και διδάσκονται, το πως δομείται η επιστημονική γνώση.

Αν το μάθημα γίνεται σωστά, απαιτείται βέβαια αρκετή προετοιμασία εκ' μέρους των δασκάλων, ιδιαίτερα για τα πειραματάκια που πρέπει να κάνουν οι μαθητές στα σχολεία τους σε μικρές ομαδούλες.
Ίσως γι' αυτό δεν περιμένω από αρκετούς δασκάλους να στηρίξουν περισσότερο αυτό το μάθημα.
Ίσως να ήταν καλύτερα, να αναλάβουν οι κλάδοι του ΠΕ04 αυτές τις ώρες της Ε' και ΣΤ' Δημοτικού...
 


και εγω εχω διαπιστωσει αριθμο μαθητων που δεν θαπρεπε να περνα ασχολιαστος να εχει ακομη και προβλημα με την προπαιδεια .
οσο για συνδεση φυσικης με την πραγματικη ζωη με πειραματα επιδειξης να εχει εξαντληθει στις δυναμεις μεταξυ μαγνητων .
απο την αλλη θα εχουμε μαθηματα σαν τα :

Αγωγή Υγείας
Διατροφικές Συνήθειες
Κυκλοφοριακή Αγωγή
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
Τοπική Ιστορία-Τοπογεωγραφία.


ηθελα να ηξερα ποιοι "εκπαιδευτικοι" θα κανουν τα μαθηματα και σε τι στοχευει το προγραμμα ;

βεβαια πολλοι γοννεις θα δουν με ανακουφιση να "ξεφορτωνει" το προγραμμα απο μαθηματικα αλλα αυτο ειναι κινηση προς την αναβαθμιση της εκπαιδευσης ;
ή στην απαξιωση της ;

μηπως ετσι αρχιζει να μετατρεπεται το σχολειο σε "παιδικο" σταθμο (παρκινγκ) ωστε να κραταει τα παιδια απασχολημενα οσο οι γοννεις θα κυνηγουν τις ημιαπασχολησεις και μετα απο τετοια μερα δεν θα εχουν χρονο και διαθεση να διαθετουν για "δυσκολα" μαθηματα;

στο γυμνασιο στο λυκειο;
τι θα γινει μετα απο 4-5 χρονια;
ή θα περασουμε σε αμμεσες "παρεμβασεις";

 
Τίτλος: Απ: νεες ειδικοτητες σε Αθμια και
Αποστολή από: mardz στις Ιουνίου 04, 2010, 08:01:45 pm
"Προς την Υπουργό Παιδείας κα Άννα Διαμαντοπούλου
Κυρία Υπουργέ,

Αναφορικά με τη συνολική πολιτική σας πρόταση για ένα Νέο Σχολείο με επίκεντρο τον μαθητή (ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ) και βασικό πρωταγωνιστή της υλοποίησης τον εκπαιδευτικό, πολύ φοβάμαι...



ότι, αφού εγκαταλείψατε την προεκλογική δέσμευση του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για 5% του ΑΕΠ στην Παιδεία, οραματίζεστε το… Νέο Σχολείο. Μόνο που, το δικό σας… Νέο Σχολείο, πέραν του ότι σε μεγάλο ποσοστό θα μείνει ένα… όνειρο απατηλό, μιας και, ως γνωστόν, «νηστικό αρκούδι δε χορεύει», στην Ευρώπη, ήδη, θεωρείται… παλιό.

Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο αυτό έχουν τραβηχτεί στο Δημοτικό Σχολείο Agrupamento de Escolas de Infante D. Pedro – E.B.I. Infante D. Pedro της πόλης Penela της Πορτογαλίας το οποίο επισκέφθηκα πρόσφατα, στα πλαίσια της συμμετοχής μου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια