Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ09 Οικονομολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: bill_09 στις Ιουνίου 04, 2010, 09:45:52 am
-
Παιδιά,
Είμαι οικονομολόγος με μεταπτυχιακό και πέρσι έκανα και το πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ της Αθήνας...ο νέος νόμος του Υπουργείου Παιδείας λέει το εξής:
3. Η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται:
α) Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολούθησης ειδικού προγράμματος σπουδών τουλάχιστον εξαμηνιαίας
διάρκειας, το οποίο παρέχεται από τμήμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) ή από ομάδες συνεργαζόμενων τμημάτων του ίδιου ή περισσότερων Α.Ε.Ι σε αποφοίτους τμημάτων που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις. Tο πρόγραμμα αυτό καταρτίζεται με απόφαση του οικείου Α.Ε.Ι., που εγκρίνεται από τον Υπουργό Παιδείας, Δια
-
Δεν εχεις προβλημα, αοφυ απεκτησες παιδαγωγικη επαρκεια.
-
Καλησπέρα σας. Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Εχω τελειώσει το οικονομικό της νομικής και πέρασα στο μεταπτυχιακό <Πληροφορικη στην Εκπαίδευση> για να αποκτήσω την επάρκεια. Ωστόσο μαθαίνω οτι με το συγκεκτιμένο μεταπτυχιακό δεν αποκτώ την παιδαγωγική επάρκεια. Να το συνεχίσω ή να δώ για καποι μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα οικονομικά και να κάνω μια προσπάθεια μήπως περάσω ΑΣΠΑΙΤΕ(αν και δύσκολο) ...Ειλικρινά χρειάζομαι την γνώμη σας, τις γνώσεις σας και την βοήθεοα σας. Ευχαριστώ!!!
-
Καλησπέρα σας. Χρειάζομαι την βοήθεια σας. Εχω τελειώσει το οικονομικό της νομικής και πέρασα στο μεταπτυχιακό <Πληροφορικη στην Εκπαίδευση> για να αποκτήσω την επάρκεια. Ωστόσο μαθαίνω οτι με το συγκεκτιμένο μεταπτυχιακό δεν αποκτώ την παιδαγωγική επάρκεια. Να το συνεχίσω ή να δώ για καποι μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα οικονομικά και να κάνω μια προσπάθεια μήπως περάσω ΑΣΠΑΙΤΕ(αν και δύσκολο) ...Ειλικρινά χρειάζομαι την γνώμη σας, τις γνώσεις σας και την βοήθεοα σας. Ευχαριστώ!!!
Δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό από παιδαγωγική επάρκεια, αλλά αν δεν δίνει παιδαγωγική επάρκεια, εφόσον δεν είναι το πρώτο σου και εφόσον πληρώνεις δίδακτρα δεν σε ωφελεί.
Από την άλλη ότι κάνεις καλό είναι (μάθε τέχνη και άστην... λέει η παροιμία).
Η απόφαση είναι δική σου.
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, και ζητώ συγνώμη αν έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Σύμφωνα με το νέο νόμο, στο μεθεπόμενο ασεπ θα έχουν τη δυνατότητα να δώσουν μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Μέχρι τώρα είχαν δικαίωμα να δώσουν όλοι, προηγούνταν όμως οι κάτοχοι Ασπαίτε.
Αυτό θα ισχύσει και στον επόμενο διαγωνισμό; Δηλαδή δίνουν όλοι και προηγούνται οι κάτοχοι ασπαιτε, ή δίνουν όλοι και η παιδαγωγική επάρκεια δεν λαμβάνεται υπόψη σαν μεταβατική περίοδος μέχρι να γίνει υποχρεωτική;
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, και ζητώ συγνώμη αν έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Σύμφωνα με το νέο νόμο, στο μεθεπόμενο ασεπ θα έχουν τη δυνατότητα να δώσουν μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Μέχρι τώρα είχαν δικαίωμα να δώσουν όλοι, προηγούνταν όμως οι κάτοχοι Ασπαίτε.
Αυτό θα ισχύσει και στον επόμενο διαγωνισμό; Δηλαδή δίνουν όλοι και προηγούνται οι κάτοχοι ασπαιτε, ή δίνουν όλοι και η παιδαγωγική επάρκεια δεν λαμβάνεται υπόψη σαν μεταβατική περίοδος μέχρι να γίνει υποχρεωτική;
Για τους δύο (2) επόμενους ΑΣΕΠ, δεν είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια.
Για την ειδικότητά μας όμως θα ισχύσει ότι ίσχυε μέχρι τώρα δηλαδή: δίνουν όλοι=> προηγούνται οι βάση ΑΣΕΠ+ ΑΣΠΑΙΤΕ και έπονται κατά φθίνουσα βαθμολογική σειρά οι βάση ΑΣΕΠ + μη ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
ευχαριστώ πολύ :) :)
-
http://www.aueb.gr/pages/news/popup.php?catid=17&index=3
Αυτό σημαίνει ότι έρχονται τα πάνω κάτω στην παιδαγωγική επάρκεια των Οικονομολόγων και ότι σε 2-3 χρόνια κανείς δεν θα ασχολείται με την ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
http://www.aueb.gr/pages/news/popup.php?catid=17&index=3
Αυτό σημαίνει ότι έρχονται τα πάνω κάτω στην παιδαγωγική επάρκεια των Οικονομολόγων και ότι σε 2-3 χρόνια κανείς δεν θα ασχολείται με την ΑΣΠΑΙΤΕ.
Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους σε καιρούς χαλεπούς........Ήθελα να κάνω εκ νέου λίγες ερωτήσεις......
-Αν κάποιος έχει επιτύχει στους 2 προηγούμενους ΑΣΕΠ αλλά δεν έχει διοριστεί είναι υποχρεωμένος να ξαναδώσει ΑΣΕΠ? ή απλά μπορεί να κρατήσει τον παλιότερο καλύτερο βαθμό του?
-Αν είχε επιτύχει στον προηγούμενο χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και τώρα πλέον έχει και ΑΣΠΑΙΤΕ αυτό θα προσμετρηθεί?
-Πότε περίπου αναμένεται ο διαγωνισμός, θα βγούν επαρκείς θέσεις Οικονομολόγων,θα αλλάξει η ύλη για γνωστικό παιδαγωγικά?
Ευχαριστώ πολύ....
-
http://www.aueb.gr/pages/news/popup.php?catid=17&index=3
Αυτό σημαίνει ότι έρχονται τα πάνω κάτω στην παιδαγωγική επάρκεια των Οικονομολόγων και ότι σε 2-3 χρόνια κανείς δεν θα ασχολείται με την ΑΣΠΑΙΤΕ.
Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους σε καιρούς χαλεπούς........Ήθελα να κάνω εκ νέου λίγες ερωτήσεις......
-Αν κάποιος έχει επιτύχει στους 2 προηγούμενους ΑΣΕΠ αλλά δεν έχει διοριστεί είναι υποχρεωμένος να ξαναδώσει ΑΣΕΠ? ή απλά μπορεί να κρατήσει τον παλιότερο καλύτερο βαθμό του?
-Αν είχε επιτύχει στον προηγούμενο χωρίς ΑΣΠΑΙΤΕ και τώρα πλέον έχει και ΑΣΠΑΙΤΕ αυτό θα προσμετρηθεί?
-Πότε περίπου αναμένεται ο διαγωνισμός, θα βγούν επαρκείς θέσεις Οικονομολόγων,θα αλλάξει η ύλη για γνωστικό παιδαγωγικά?
Ευχαριστώ πολύ....
Απαντήσεις:
1. δεν είναι υποχρεωμένος για μια μεταβατική περίοδο. Αν τον συμφέρει να κρατήσει το βαθμό του είναι καθαρά δική του υποκειμενική εκτίμηση.
2. Εάν πλέον έχει ΑΣΠΑΙΤΕ στο νέο διαγωνισμό θα προσμετρηθεί.
3. Στον επόμενο διαγωνισμό (δεν αναμένεται, καθώς δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση ή φημολογία από το ΥΠΔ
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, και ζητώ συγνώμη αν έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Σύμφωνα με το νέο νόμο, στο μεθεπόμενο ασεπ θα έχουν τη δυνατότητα να δώσουν μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Μέχρι τώρα είχαν δικαίωμα να δώσουν όλοι, προηγούνταν όμως οι κάτοχοι Ασπαίτε.
Αυτό θα ισχύσει και στον επόμενο διαγωνισμό; Δηλαδή δίνουν όλοι και προηγούνται οι κάτοχοι ασπαιτε, ή δίνουν όλοι και η παιδαγωγική επάρκεια δεν λαμβάνεται υπόψη σαν μεταβατική περίοδος μέχρι να γίνει υποχρεωτική;
Για τους δύο (2) επόμενους ΑΣΕΠ, δεν είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια.
Για την ειδικότητά μας όμως θα ισχύσει ότι ίσχυε μέχρι τώρα δηλαδή: δίνουν όλοι=> προηγούνται οι βάση ΑΣΕΠ+ ΑΣΠΑΙΤΕ και έπονται κατά φθίνουσα βαθμολογική σειρά οι βάση ΑΣΕΠ + μη ΑΣΠΑΙΤΕ.
Δηλαδή αν κάποιος γράψει 80 στον ΑΣΕΠ, αλλά δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια, ανώ κάποιος άλλος 78, αλλά έχει παιδαγωγική επάρκεια, τι γίνεται? Ποιος διορίζεται?
-
Εννοείται ότι θα διοριστεί αυτός που έχει ΑΣΠΑΙΤΕ.Στον τελευταίο διαγωνισμό ήταν διοριστέοι συνάδελφοι που εγραψαν 58 ή 59(επειδή είχαν Ασπαιτε) και άλλοι με πολύ μεγαλύτερους βαθμούς μείναν αδιόριστοι!Αυτό είναι το χάλι που επικρατεί σε πολλές ειδικότητες πέρα από τους οικονομολόγους.
-
Μάλιστα. Όντως χάλι.
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι, και ζητώ συγνώμη αν έχει αναφερθεί και στο παρελθόν. Σύμφωνα με το νέο νόμο, στο μεθεπόμενο ασεπ θα έχουν τη δυνατότητα να δώσουν μόνο όσοι έχουν παιδαγωγική επάρκεια. Μέχρι τώρα είχαν δικαίωμα να δώσουν όλοι, προηγούνταν όμως οι κάτοχοι Ασπαίτε.
Αυτό θα ισχύσει και στον επόμενο διαγωνισμό; Δηλαδή δίνουν όλοι και προηγούνται οι κάτοχοι ασπαιτε, ή δίνουν όλοι και η παιδαγωγική επάρκεια δεν λαμβάνεται υπόψη σαν μεταβατική περίοδος μέχρι να γίνει υποχρεωτική;
Για τους δύο (2) επόμενους ΑΣΕΠ, δεν είναι απαραίτητη η παιδαγωγική επάρκεια.
Για την ειδικότητά μας όμως θα ισχύσει ότι ίσχυε μέχρι τώρα δηλαδή: δίνουν όλοι=> προηγούνται οι βάση ΑΣΕΠ+ ΑΣΠΑΙΤΕ και έπονται κατά φθίνουσα βαθμολογική σειρά οι βάση ΑΣΕΠ + μη ΑΣΠΑΙΤΕ.
Δηλαδή αν κάποιος γράψει 80 στον ΑΣΕΠ, αλλά δεν έχει παιδαγωγική επάρκεια, ανώ κάποιος άλλος 78, αλλά έχει παιδαγωγική επάρκεια, τι γίνεται? Ποιος διορίζεται?
κανείς δεν διορίζεται με το Ν.348/2010.
Αυτός με την παιδαγωγική επάρκεια κατατάσσεται πιο ψηλά στον πίνακα.
Η θέση του στον πίνακα θα καθορίσει την πρόσληψή του ως μόνιμου ή ΑΚΩ ή ΑΜΩ ή ωρομισθίου.
-
Εννοείται ότι θα διοριστεί αυτός που έχει ΑΣΠΑΙΤΕ.Στον τελευταίο διαγωνισμό ήταν διοριστέοι συνάδελφοι που εγραψαν 58 ή 59(επειδή είχαν Ασπαιτε) και άλλοι με πολύ μεγαλύτερους βαθμούς μείναν αδιόριστοι!Αυτό είναι το χάλι που επικρατεί σε πολλές ειδικότητες πέρα από τους οικονομολόγους.
Δεν είναι καθόλου χάλι... αντίθετα το χάλι είναι στις άλλες ειδικότητες όπου δεν απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια.
Ευτυχώς ο 3848/2010 από τους δύο επόμενους ΑΣΕΠ επιβάλλει την παιδαγωγική επάρκεια σε όλους.
-
Εννοείται ότι θα διοριστεί αυτός που έχει ΑΣΠΑΙΤΕ.Στον τελευταίο διαγωνισμό ήταν διοριστέοι συνάδελφοι που εγραψαν 58 ή 59(επειδή είχαν Ασπαιτε) και άλλοι με πολύ μεγαλύτερους βαθμούς μείναν αδιόριστοι!Αυτό είναι το χάλι που επικρατεί σε πολλές ειδικότητες πέρα από τους οικονομολόγους.
Δεν είναι καθόλου χάλι... αντίθετα το χάλι είναι στις άλλες ειδικότητες όπου δεν απαιτείται παιδαγωγική επάρκεια.
Ευτυχώς ο 3848/2010 από τους δύο επόμενους ΑΣΕΠ επιβάλλει την παιδαγωγική επάρκεια σε όλους.
Απίστευτο χάλι,γιατί αυτοί που είχαν την Ασπαίτε έγραφαν χάλια βαθμούς αλλά διοριζόντουσταν εις βάρος άλλων, που ναι μεν δεν είχαν την παιδαγωγική επάρκεια αλλά στα παιδαγωγικά και την διδακτική έγραφαν πολύ καλύτερα.Επειδή την παιδαγωγική επαρκεια την απέκτησα μέσω της ΑΣΠΑΙΤΕ,είδα και το χάλι στο επίπεδο σπουδών της.Να πηγαίνεις να δώσεις εξεταστική με γνωστές ερωτήσεις,με ανοιχτές σημειώσεις,και όλοι μα όλοι βαθμό στο πιστοποιητικό πάνω από 9.Άντε καμιά εργασιούλα για όποιον δεν ήθελε να δώσει πρόοδο,τέτοιο επίπεδο σπουδών,τέτοια μάθηση!Σε όλα τα παραρτήματα συμβαίνει ακριβώς αυτό.Μια σχολή του χάλι...να διορίζει όλους όσους έπρεπε να είναι απέξω!Μια ματιά στους πίνακες διοριστέων του 2008(με παιδαγωγική επάρκεια)και τους "υψηλότατους βαθμούς" που έγραψαν,επειδή ήταν καταρτισμένοι, μπορεί να πείσει τον κάθε συνάδελφο για την "αξιολογότατη"(ΑΣΠΑΙΤΕ).
-
H αλήθεια είναι ότι θα πρέπει να προβληματίσει το Υπουργείο πως γίνεται αυτός που υποτίθεται είναι καταρτισμένος παιδαγωγικά να γράφει πολύ χειρότερα στα παιδαγωγικά και την διδακτική από αυτόν που δεν έχει καμία ειδική εκπαίδευση (και τουλάχιστον στην ειδικότητά μου οι κάτοχοι τους ΕΠΠΑΙΚ έχουν παραδοσιακά μεγάλα ποσοστά αποτυχίας να πιάσουν έστω τη βάση), και τελικά παλι να διορίζει τον πρώτο. Και εν τέλει τι νόημα έχει να τους βάλεις να δοκιμαστούν γραπτά αν πάλι αυτόν που έγραψε χειρότερα θα διορίσεις;
-
Αδιάφοροι καθηγητές και αδιάφοροι μαθητές,οι περισσότεροι από αυτούς να μην έχουν μπει στην τάξη ούτε ώρα,να μην ξέρουν ούτε τι μαθήματα κάνουν στο σχολείο(έπρεπε να τα χρησιμοποιήσουν για τις ΠΑΔ.)και τόσα χρόνια αυτοί να έχουν διοριστεί εις βάρος μας.
-
Η γνώμη μου είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια χρειάζεται σε όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών, βοηθά αρκετά στην παρουσία μας στην τάξη.
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο χορηγεί η ΑΣΠΑΙΤΕ την παραπάνω επάρκεια αυτό είναι άλλο θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο σχολιασμού του παρόντος θέματος.
Τέλος αγαπητή irenead θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις χαρακτηρισμούς σύμφωνα με τους όρους χρήσης του pde.
-
Η γνώμη μου είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια χρειάζεται σε όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών, βοηθά αρκετά στην παρουσία μας στην τάξη.
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο χορηγεί η ΑΣΠΑΙΤΕ την παραπάνω επάρκεια αυτό είναι άλλο θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο σχολιασμού του παρόντος θέματος.
Τέλος αγαπητή irenead θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις χαρακτηρισμούς σύμφωνα με τους όρους χρήσης του pde.
Συνάδελφε Knaison,νομίζω ότι εμένουμε σε τυπικότητες,και η απόκτηση του πιστοποιητικού της Ασπαιτε,είναι τέτοια.Κανείς δεν είπε ότι η παιδαγωγική επάρκεια δεν χρειάζεται,αλλά όπως είπες, βοηθά την παρουσία μας στην τάξη,και η Ασπαιτε δεν βοηθά ουσιαστικά σε αυτό.Εγώ διαπίστωσα, ύστερα από τη φοίτησή μου στο ΕΠΠΑΙΚ,ότι η προσωπική ενασχόληση και η εμπειρία, προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτό.Ούτως ή άλλως όλοι εξεταστήκαμε στον Ασεπ,για τις παιδαγωγικές και διδακτικές μας γνώσεις.Κάποιοι βέβαια διορίστηκαν με 0,5 μόρια προϋπηρεσίας + την κατοχή αυτού του πιστοποιητικού,ή με Ασεπ(58 ή 59 ή και λιγότερο)+ την κατοχή του πιστοποιητικού.Αυτή λοιπόν η παιδαγωγική επάρκεια,δηλ. μόνο στα λόγια και στους τύπους,και όταν χρειαστεί να την αποδείξεις κάπου(Ασεπ)το αποτέλεσμα είναι κάτω του μετρίου,εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνη.
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου irenead . Κι εγώ τρεις φορές επιτυχών ασεπ είμαι και μέλλον δεν έχω. Αφού τα έκαναν μην πω πως. Και φέτος που περίμενα να αναγνωρίσουν και το σεμινάριο του Καποδιστριακού για την παιδαγωγική επάρκεια και κατάρτιση τζίφος παρόλο που το θεσμοθέτησε με το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία( δήθεν και καλά δεν το ενέκρινε. άκου να δεις) . Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μας πάνε για φούντο ,είναι να τρελαίνεσαι .
-
Η γνώμη μου είναι ότι η παιδαγωγική επάρκεια χρειάζεται σε όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών, βοηθά αρκετά στην παρουσία μας στην τάξη.
Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο χορηγεί η ΑΣΠΑΙΤΕ την παραπάνω επάρκεια αυτό είναι άλλο θέμα και δεν αποτελεί αντικείμενο σχολιασμού του παρόντος θέματος.
Τέλος αγαπητή irenead θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις χαρακτηρισμούς σύμφωνα με τους όρους χρήσης του pde.
Συνάδελφε Knaison,νομίζω ότι εμένουμε σε τυπικότητες,και η απόκτηση του πιστοποιητικού της Ασπαιτε,είναι τέτοια.Κανείς δεν είπε ότι η παιδαγωγική επάρκεια δεν χρειάζεται,αλλά όπως είπες, βοηθά την παρουσία μας στην τάξη,και η Ασπαιτε δεν βοηθά ουσιαστικά σε αυτό.Εγώ διαπίστωσα, ύστερα από τη φοίτησή μου στο ΕΠΠΑΙΚ,ότι η προσωπική ενασχόληση και η εμπειρία, προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτό.Ούτως ή άλλως όλοι εξεταστήκαμε στον Ασεπ,για τις παιδαγωγικές και διδακτικές μας γνώσεις.Κάποιοι βέβαια διορίστηκαν με 0,5 μόρια προϋπηρεσίας + την κατοχή αυτού του πιστοποιητικού,ή με Ασεπ(58 ή 59 ή και λιγότερο)+ την κατοχή του πιστοποιητικού.Αυτή λοιπόν η παιδαγωγική επάρκεια,δηλ. μόνο στα λόγια και στους τύπους,και όταν χρειαστεί να την αποδείξεις κάπου(Ασεπ)το αποτέλεσμα είναι κάτω του μετρίου,εμένα δεν με βρίσκει σύμφωνη.
-
To έχουμε ξαναπεί μόνο η Ελλάδα μοναδική στα πρωτότυπα και ξεχωριστά προγράμματα, μόνο μα μόνο αυτή από όλες τος χώρες κατέχει το αντισυνταγματικό και χουντικό προσόν, να αρνείται να τους καταρτίσει όλους ισότιμα. Χουντικό μιας και ένα τμήμα ΤΕΙ έχει αναχθεί σε μονοπώλιο κατάρτισης όλων και των πάντων ακόμα και αποφοίτων πανεπιστημίων
Χουντική μιας και το Υπουργείο δε λέει να καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Άμεση απελευθερωση προγραμμάτων παιδαγωγικής καταρτισης σε αρκετά πανεπιστήμια της ελλάδας, ισάξια με αυτά που γίνονται σε άλλες χώρες. Ας σταματήσει πλέον μετά από τόσα χρόνια η άνιση μεταχείριση στο τομέα της παιδαγωγικής κατάρτισης
Δεν είναι μάγκες άλλοι να έχουν και άτομα κατώτερα κάποιοι που δεν έχουν, μιας και δεν τους δίνονται ισάξιες ευκαιρίες για να έχουν. Έχει ξαναειπωθεί η άμεση προσφυγή στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, επειδή από όλες τις χώρες στο τομέα της παιδαγωγικής κατάρτισης η Ελλάδα ανήκει στο βυσματικό μεσαίωνα, όπου βύσματα έπρεπε να παρακαλέσουν για να έχουν μόνο αυτά το πλεονέκτημα της πρόσβασης στην εκπαίδευση.
ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΜΕΤΟ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ
Πραγματικά θα ευχαριστηθώ ξεσπάζοντας με αυτό το τρόπο αμα από όλη την Ευρώπη βγει ότι η Ελλάδα έχει τους χαμηλότερα παιδαγωγικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ, μιας και το βυσματικό εμπόριο κατάρτισης καλά κρατεί.
Θα μου πείτε όλοι εμείς είχαμε προσόντα που μπήκαμε ΕΠΠΑΙΚ, δηλαδή οι υπόλοιποι ευρωπαίοι και οι οικονομολόγοι που θα την πάρουν κατά εκατοντάδες τώρα δεν θα έπρεπε να είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι επειδή δεν έχουν διδακτορικό;;
Άντε να δούμε αμα ποτέ ξυπνήσουν τα πανεπιστήμια από το λήθαργο των καταλήψεων και άμα ποτέ οργανώσουν ένα σημαντικό αριθμό προγραμμάτων κατάρτισης. Ξέρετε σε όλες τις χώρες τα ΑΕΙ ακολοθούν τις ανάγκες της κοινωνίας, μόνο στην Ελλάδα κατά ένα περίεργο τρόπο κοιμούνται
-
To έχουμε ξαναπεί μόνο η Ελλάδα μοναδική στα πρωτότυπα και ξεχωριστά προγράμματα, μόνο μα μόνο αυτή από όλες τος χώρες κατέχει το αντισυνταγματικό και χουντικό προσόν, να αρνείται να τους καταρτίσει όλους ισότιμα. Χουντικό μιας και ένα τμήμα ΤΕΙ έχει αναχθεί σε μονοπώλιο κατάρτισης όλων και των πάντων ακόμα και αποφοίτων πανεπιστημίων
Χουντική μιας και το Υπουργείο δε λέει να καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης. Άμεση απελευθερωση προγραμμάτων παιδαγωγικής καταρτισης σε αρκετά πανεπιστήμια της ελλάδας, ισάξια με αυτά που γίνονται σε άλλες χώρες. Ας σταματήσει πλέον μετά από τόσα χρόνια η άνιση μεταχείριση στο τομέα της παιδαγωγικής κατάρτισης
Δεν είναι μάγκες άλλοι να έχουν και άτομα κατώτερα κάποιοι που δεν έχουν, μιας και δεν τους δίνονται ισάξιες ευκαιρίες για να έχουν. Έχει ξαναειπωθεί η άμεση προσφυγή στα ευρωπαϊκά δικαστήρια, επειδή από όλες τις χώρες στο τομέα της παιδαγωγικής κατάρτισης η Ελλάδα ανήκει στο βυσματικό μεσαίωνα, όπου βύσματα έπρεπε να παρακαλέσουν για να έχουν μόνο αυτά το πλεονέκτημα της πρόσβασης στην εκπαίδευση.
ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΜΕΤΟ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ
Πραγματικά θα ευχαριστηθώ ξεσπάζοντας με αυτό το τρόπο αμα από όλη την Ευρώπη βγει ότι η Ελλάδα έχει τους χαμηλότερα παιδαγωγικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ, μιας και το βυσματικό εμπόριο κατάρτισης καλά κρατεί.
Θα μου πείτε όλοι εμείς είχαμε προσόντα που μπήκαμε ΕΠΠΑΙΚ, δηλαδή οι υπόλοιποι ευρωπαίοι και οι οικονομολόγοι που θα την πάρουν κατά εκατοντάδες τώρα δεν θα έπρεπε να είναι παιδαγωγικά καταρτισμένοι επειδή δεν έχουν διδακτορικό;;
Άντε να δούμε αμα ποτέ ξυπνήσουν τα πανεπιστήμια από το λήθαργο των καταλήψεων και άμα ποτέ οργανώσουν ένα σημαντικό αριθμό προγραμμάτων κατάρτισης. Ξέρετε σε όλες τις χώρες τα ΑΕΙ ακολοθούν τις ανάγκες της κοινωνίας, μόνο στην Ελλάδα κατά ένα περίεργο τρόπο κοιμούνται
Δεν διαφωνεί κανένας,σε όσα λες.Η Ασπαίτε ήταν το παράθυρο για να μπούν μέσα στην εκπαίδευση,ένα σωρό άσχετοι,εις βάρος όλων των υπολοίπων.