Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: catwoman στις Ιουλίου 04, 2010, 01:39:13 pm
-
παιδια εχω 2 γρουπακια
σε καθε ενα το ενα παιδι ειναι πολυ καλο και το αλλο μετριο. θα μου πειτε γιατι δεν τα βαζω καλα με μετρια? διοτι στο ενα γκρουπ ειναι 2 αδελφες (β και γ γυμν. ) και η μαμα θελει να ειναι μαζι. :-X
anyway, εχουν τελειωει το choioces D και αρχιζουμε choices E με σκοπο να δωσουν ECCE το μαη. δεν πρεπει να εκμεταλευτω το καλοκαιρι εστω με καποιες ωρες? ??? αλλιως προλαβαινω? ???
επισης να ενημερωσω τους γονεις για τις διαφορες τους ξανα?
το εχω ξανακανει αλλα δεν τους νοιάζει, το μονο που τους νοιαζει ειναι να ειναι μαζι. :-X
αν, τα κρατησω ως εχουν τα γρουπ, τοτε ο ρυθμος θα ειναι για ECCE και οποιος μπορει ακολουθει? :-\
enlighten me please!
-
να της το τονισεις εμφατικα και να της εξηγησεις ακριβως τους λογους που ΠΡΕΠΕΙ να γινει αυτο.
- θα προχωραει το ενα και οσο αυτο προχωραει τοσο θα μενει πισω το αλλο με αποτελεσμα να υπαρχει και ψυχολογικο θεμα
-οι αδελφες, αδελφες ειναι, αλλα δεν μπορει μια ζωη να ειναι και σιαμέες! (λαθος ορθογραφια? δεν πειραζει)
δηλ. αν παντρευτουν θα κοιμουνται ολοι μαζι?
ειναι διαφορετικες προσωπικοτητες με διαφορετικες μαθησιακες ικανοτητες και δεν μπορει να εμποδιζει η μια την αλλη στο ονομα της συγγενειας.
- μαθησιακο, ψυχολογικο και οικονομικο το θεμα γιατι θα στερεις αναποφευκτα χρονο για να εξηγησεις στο αλλο παιδι πραγματα που η αλλη τα γνωριζει και θα μπορουσε να προχωρησει. επομενως και οικονομικο.
- κινδυνος να μη παρει το διπλωμα ουτε η μια ουτε η αλλη...
-
Η γνώμη μου είναι πως πρέπει να κάνεις κάποια μαθήματα σίγουρα μέσα στο καλοκαίρι(εγώ αυτό κάνω σε ένα αντίστοιχο ιδιαίτερο που έχω)γιατί έχεις αρκετά να βγάλεις ακόμα. Επίσης,χωρίς το σχολείο,μπορείς να το τρέξεις περισσότερο.Τώρα το θέμα με το επίπεδο,το αντιμετωπίζω και εγώ.Μπορείς να το ξαναπείς και να τους εξηγήσεις αυτά που λες εδώ(σίγουρα μπορεί όλο αυτό να είναι αρνητικό και για τον καλό μαθητή-σε μένα είναι σε θέμα χρόνου).Ας αποφασίσουν αυτοί ό,τι θέλουν μετά,αν και προτιμούν το μαζί κυρίως λόγω χρημάτων.Εσύ θα έχεις ενημερώσει και θα είσαι οκ από την πλευρά σου.
-
thanks for your answers
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
Αρχικα, συμφωνω με τους προλαλησαντες... Σε καθε περιπτωση, πρεπει να εισαι ξεκαθαρη με τους γονεις γιατι 1.αυτοι πληρωνουν και 2. για να μη σε "κατηγορησουν" σε πιθανη αποτυχια (την οποια απευχομαι)
Και τωρα μια δικη μου ερωτηση:
Εχω μια μαθητρια 1η Λυκειου φετος που θα δωσει για ECCE το Μαιο. Ειναι σε καλο επιπεδο γενικα με μια καποια αδυναμια στη Γραμματικη. Ξεκινησαμε τον περασμενο Ιανουαριο τη σειρα CONNECT B1 Plus και μας εχουν μεινει 4 κεφαλαια. Τι μου προτεινετε για τη νεα σχολικη χρονια? Να παρουμε βιβλιο Γραμματικης ή να της φτιαξω δικες μου σημειωσεις και να δινω ασκησεις? Καμια ιδεα για βιβλια? Εγω εχω κανει μονο τα Choices.
Thanks
-
τα νεα με τις αδελφες -οσους ενδιαφερει - ειναι τα εξης
η μανα ειχε πειστει καπως για να χωρισουν αλλα παρενεβει ο μπαμπας (ναυτικος) ο οποιος επεμεινε να μην χωρισουν τα κοριτσια και να μην δωσει ουτε η καλη αδελφη φετος αλλα να καθυστερησουν ενα χρονο για χαρη της μετριας. τους εξηγησα οτι εγω δεν θα χαντακωσω την καλη για χαρη της μετριας και θα τις στειλω και τις δυο το Μαη αφου επιμενουν να ειναι μαζι. Της επισημανα οτι αν αποθαρρυνθει η μικρη - εφοσον θα αποτυχει- θα ειναι καθαρα δικη τους ευθυνη....
Tzortzina
το βιβλιο που λες δεν το ξερω αλλα θα ελεγα να παρεις ξεχωριστη γραμματικη αν εχει αδυναμια και να δουλεψεις με αυτη αρκετα αλλα να διαλεξεις καποια που να μην ειναι traditional δηλ να διδασκει την γραμ μεσα απο κειμενο. Τα παιδια που εχουν αδυναμια στην γραμ συνηθως την σιιχαινονται και ετσι να μαθει κανονες και να παπαγαλιζει δεν εχει νοημα.
-
Tι βλακεια ειναι αυτη? Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο... Ασε που συνηθως οι μαμαδες ασχολουνται με αυτα τα θεματα (ποσο μαλλον εδω που ο μπαμπας λειπει μεγαλα χρονικα διαστηματα απο το σπιτι....) anyway... Δε θα σκασεις κιολας... Εσυ θα κανεις σωστα τη δουλεια σου και βλεπεις.
Ωραια ιδεα ειναι η communicative approach στο Grammar αλλα εχεις ιδεα απο βιβλια? Εγω καποτε εκανα το Gold που θεωρειτο καλο... αλλα δεν ειναι ξεπερασμενο?
-
Επειδη με προβληματιζει κ εμενα η communicative approach στη grammar οποιος ξερει καμια καλη εκδοση ας μας δωσει τα φωτα του.
-
μια σειρα που εχω στο μυαλο μου ειναι τα live english grammar για senior ταξεις! νομιζω οτι ειναι του εκδοτικου οικου mm publications! συνδυαζει κειμενο και μετα θεωρια και ασκησεις!!αρκετα καλο αλλα λιγο απαιτητικο! δειτε το και πειτε μου κι εσεις αν εχετε υποψιν καποιο καλυτερο,οι μαθητες συνεχως παραπονιουνται οτι δεν καταλαβαινουν τη γραμματικη οταν ειναι μονο θεωρια!!
-
καταρχην οσον αφορα τις αδερφες ειχα παρομοια περιπτωση στο φροντιστηριο ομως. οταν τους ειπα οτι επρεπε να χωριστουν σε τμηματα η μανα τους τους αλλαξε φροντιστηριο.οποτε η οικογενεια βλαπτει.. ;) ;) ;)
σε μαθητρια ενηλικη που εχει δωσει καμια εικοσαρια φορες ecce αλλα εχει φτασει να πιανει 30-32 στα 35 στη γραμματικη εκανα το on air with grammar b2 hillside.τη θεωρω πολυ καλη γραμματικη για αυτο το επιπεδο .βεβαια ειναι πιο fce-oriented.επισης μου αρεσε η γραμματικη απο τα choices και του γριβα το use of english fce.παντα κανω γραμματικη "fce-oriented".αυτο που εχει δουλεψει με τους δικους μου μαθητες ειναι οτι προσπαθω αφου γραψουμε αναλυτικοτατους κανονες στο τετραδιο να επαναλαμβανω με πολυ απλους τροπους και ισως με καποια "μυστικα" ας το πουμε τα πιο βασικα ετσι ωστε φευγοντας απο την ταξη να τους εχουν μεινει 5 πραγματα βασικα και κατοπιν οσοι επιθυμουν να εμβαθυνουν.αυτο βεβαια που κανω παντα ειναι να τους δινω παραδειγματα με καθε κανονα και τα βαζω να μου πουν τη διαφορα εχει πχ η α προταση απο τη β ή γιατι το α ειναι λαθος ,πως θα ηταν το σωστο κτλ.παντα ετοιμαζω δικες μου ασκησεις με διαβαθμιση δυσκολιας.
τη γραμματικη live english grammar την εχει παρει καπου το ματι μου αλλα δεν μπορω να πω οτι ξετρελαθηκα.γενικως δεν νομιζω να υπαρχει γραμματικη που να αρεσει στους μαθητες.η λεξη και μονο τους κανει να βγαζουνε σπυρακια.παντως μιας και εγω λατρευω την γραμματικη ( και αν μπορουσα θα διδασκα μονο γραμματικη) νομιζω οτι το εχω μεταδοσει και στους μαθητες.εκεινο που για μενα ειναι μεγαλο αγκαθι ειναι η εκθεση."ψεκαστε , σκουπιστε, τελειωσατε" οι εκθεσεις τους
-
Γεια σας! Έχω μαθητή C' Class κι αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα. Ενώ Γραμματική είναι αρκετά καλός και τα πιάνει εύκολα, δε συμβαίνει το ίδιο και με το λεξιλόγιο. Δε διαβάζει αρκετά. Κάποιες φορές που του έχω βάλει μόνο τις μισές λέξεις του μαθήματος ή έχουμε 2 φορές τις ίδιες λέξεις για ορθογραφία, τα πάει καλύτερα. Έτσι όμως μένουμε πίσω. Καταντάμε εκεί που στις 2 φορές που πάω θα πρεπε να κάνουμε 2 Lessons, να κάνουμε το ένα. Ναι μεν έτσι του μένουν και τα θυμάται καλύτερα, αλλά δε θα προλάβει να βγει το βιβλίο.
Έχω μιλήσει σχετικά στη μαμά αλλά το παιδί δεν κάνει προσπάθεια να μελετήσει περισσότερο. Ξέρω πως αν το θελήσει, θα τα καταφέρει. Υπάρχουν μέρες που ξέρω ότι είχε πολύ χρόνο και είχε μεσολαβήσει και Σαββατοκύριακο, αλλά δεν είχε διαβάσει.
Πώς αντιμετωπίζετε αυτές τις καταστάσεις; Aκολουθείτε τους ρυθμούς του μαθητή ακόμα κι αν αυτό σήμαίνει πως στο τέλος της χρονιάς δε θα έχει βγει η ύλη; Ξέρω πως το θέμα είναι να τα μάθει αλλά προβληματίζομαι όταν βλέπω πως μπορεί και δεν το κάνει και η αδυναμία του δεν οφείλεται σε άλλους παράγοντες.
-
κι εγώ το έχω το πρόβλημα αυτό με κάποια παιδιά.Αλλά επειδή καταλήξαμε να μένουμε πισω στην ύλη κάνω το εξής:τελειώνω την πρώτη ενότητα γράφουμε το λεξιλόγιο.Τελειώνουμε τη δεύτερη γράφουμε την πρώτη και την δεύτερη. Τελειώνουμε την τρίτη γράφουμε πρώτη δεύτερη και τρίτη. Και πάει λέγοντας.Έτσι και πίσω δεν μένουμε και την επανάληψη κάνουμε.
Πάντως γενικά το επίπεδο των παιδιών στα αγγλικά όλο και χειροτερεύει. Τέσσερα χρόνια κάνω ιδιαίτερα και πραγματικά είναι κάθε πέρσυ και καλύτερα...
-
ναι ρε παιδια.πως ειναι δυνατον αυτο το πραγμα?και να φανταστειτε οτι τα παιδια σημερα εχουν περισσοτερα ακουσματα απο οτι ειχαμε εμεις.εχω φετος a junior παιδακια δευτερας δημοτικου κανουμε 3 λεξεις τη φορα και παλι δεν ερχονται παντα διαβασμενα
-
Help !! ??? :-\
'Όποιος/α συνάδελφος είχε την ευκαιρία να κάνει μάθημα- ιδιαίτερο σε παιδί δημοτικού το οποίο δεν είναι οπαδός του διαβάσματος αλλά της τηλεόρασης ( η μητέρα του μού ανέφερε πως δε μπορούν να το ξεκολλήσουν ), το να καταφέρεις να το κάνεις να προσέξει ειναι τρελο επίτευγμα , νευριάζει εύκολα , βάζει τα κλάματα όταν δεν καταλαβαίνει κάτι ή πετάει το μολύβι κάτω , δε προσπαθεί καθόλου , κλπ κλπ .. θα ήθελα τη πολύτιμη βοήθεια του άν και ΠΩΣ κατάφερε να αλλάξει την κατάσταση!!!!
πέρα απο τα γενικά που ανέφερα νιώθω αρκετά απογοητευμένη γιατί προσπαθώ να κάνω το μάθημα όσο ποιο ενδιαφέρον μπορώ ( όσο ενδιαφέρον μπορεί να γίνει ένα ιδιαίτερο - ) αλλά τα ίδια και τα ίδια .. αρχίζω να πιστεύω πως η καλοσύνη μου δεν απέδωσε καρπούς και στεναχωριέμαι που δε έχω βρει το κουμπί του ακόμα.. πρώτη φορά μου τυχαίνει τέτοια περίπτώση (- μέχρι τώρα και η μοναδική)και φοβάμαι μήπως και εγώ δε κάνω κάτι καλά..
-
είχα ένα παιδάκι τετάρτης δημοτικού το οποίο ήταν όλη την ημέρα από τηλεόραση σε υπολογιστή και από play station σε πιστόλια. έκλαιγε όταν του έλεγα να γράψει και όταν για πρώτη φορά κατορθώσαμε να γράψουμε ορθογραφία κατάλαβα ότι το παιδί είχε δυσλεξία. η μαμά του δε μενημέρωσε και όταν τη ρώτησα το επιβεβαίωσε. του έκανα ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης και ασκήσεις με εικόνες. ενημέρωσα τη μητέρα του ότι υπάρχουν πτυχία όπως το κρατικό που τα παιδιά με δυσλεξία μπορούν να δώσουν μόνο συγκεκριμένες ενότητες. όχι μόνο δεν το δέχτηκε αλλά επέμενε να κάνει κανονικά τομάθημα όπως τα άλλα παιδιά. αποτέλεσμα? να του βάζω αντιγραφή και ασκήσεις και να κλαίει. πήρα τηλέφωνο στα σμεα και μίλησα με τον παιδοψυχολόγο που πήγαινε το παιδί. μου είπε αυτό που έκανα εξαρχής. ασκήσεις πολλαπλής, εικονίτσεσ και αντιστοίχιση. η μαμά του όμως το πίεζε πολύ κάθε φορά είχαμε κλάματα οπότε και τον σταμάτησα. ξεκίνα μια κουβέντα με τους γονείς. από εκεί ξεκινά το πρόβλημα. μετά βρες ασκησούλες με εικονίτσες, σταυρόλεξα, και τραγουδάκια με κενά. αλλά επειδή τα έχω περάσει, είναι τρομερά ψυχοφθόρο.αγχωνόμουν πιο πολύ γιαυτό παρά για τα lower που έδιναν εξατάσεις.
-
είχα ένα παιδάκι τετάρτης δημοτικού το οποίο ήταν όλη την ημέρα από τηλεόραση σε υπολογιστή και από play station σε πιστόλια. έκλαιγε όταν του έλεγα να γράψει και όταν για πρώτη φορά κατορθώσαμε να γράψουμε ορθογραφία κατάλαβα ότι το παιδί είχε δυσλεξία. η μαμά του δε μενημέρωσε και όταν τη ρώτησα το επιβεβαίωσε. του έκανα ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης και ασκήσεις με εικόνες. ενημέρωσα τη μητέρα του ότι υπάρχουν πτυχία όπως το κρατικό που τα παιδιά με δυσλεξία μπορούν να δώσουν μόνο συγκεκριμένες ενότητες. όχι μόνο δεν το δέχτηκε αλλά επέμενε να κάνει κανονικά τομάθημα όπως τα άλλα παιδιά. αποτέλεσμα? να του βάζω αντιγραφή και ασκήσεις και να κλαίει. πήρα τηλέφωνο στα σμεα και μίλησα με τον παιδοψυχολόγο που πήγαινε το παιδί. μου είπε αυτό που έκανα εξαρχής. ασκήσεις πολλαπλής, εικονίτσεσ και αντιστοίχιση. η μαμά του όμως το πίεζε πολύ κάθε φορά είχαμε κλάματα οπότε και τον σταμάτησα. ξεκίνα μια κουβέντα με τους γονείς. από εκεί ξεκινά το πρόβλημα. μετά βρες ασκησούλες με εικονίτσες, σταυρόλεξα, και τραγουδάκια με κενά. αλλά επειδή τα έχω περάσει, είναι τρομερά ψυχοφθόρο.αγχωνόμουν πιο πολύ γιαυτό παρά για τα lower που έδιναν εξατάσεις.
΄ξ
Ευχαριστώ για την απάντηση :D
ορθογραφία και αντιγραφή τα είχα καταργήσει καιρό πριν , και του βάζω συνέχεια φωτοτυπίες με εικόνες , πολλαπλής κτλ.. ή ρωτάω προφορικά .Μου έχει περάσει η ιδέα της δυσλεξίας και όταν προσπάθησα να μιλήσω στη μητέρα έμμεσα , μού είπε " ολα τα κάνει απο τη τεμπελία του!!! " :-\
-
πριν μερικα χρονια ειχα και γω ενα κοριτσακι με προβληματα τετοιας φυσης. υπερκινητικοτητα-δυσλεξια, λιγο απ ολα. ουτε και μενα η μητερα της το παραδεχοταν (παντα οι γονεις ειναι τελικα το προβλημα σε τετοιες περιπτωσεις). Εβαζα ασκησεις πολλαπλης, πινακες,κλπ κλπ και οταν της παρεδιδα μαθημα ή της διορθωνα γραπτο χρησιμοποιουσα μαρκαδορους με διαφορα χρωματα και τονιζα τα ορθογραφικα με ενα συγκεκριμενο χρωμα, τη συνταξη με καποιο αλλο κλπ κλπ...
δεν τη φορτωνα με γραπτες ασκησεις παρα μονο τα εντελως απαραιτητα. και της εκανα αρκετα διαλλειματα ωστε να "ξεκουραζεται" λιγο και συζητουσαμε πραγματα που την ενδιεφεραν.(εφτασα στο σημειο να ρωταω φιλες μου που ως γυναικες με ενημερωναν για τασεις μοδας,καλλιτεχνικα θεματα κλπ κλπ ο,τι δηλαδη ενδιεφερε το παιδι.....
-
πριν μερικα χρονια ειχα και γω ενα κοριτσακι με προβληματα τετοιας φυσης. υπερκινητικοτητα-δυσλεξια, λιγο απ ολα. ουτε και μενα η μητερα της το παραδεχοταν (παντα οι γονεις ειναι τελικα το προβλημα σε τετοιες περιπτωσεις). Εβαζα ασκησεις πολλαπλης, πινακες,κλπ κλπ και οταν της παρεδιδα μαθημα ή της διορθωνα γραπτο χρησιμοποιουσα μαρκαδορους με διαφορα χρωματα και τονιζα τα ορθογραφικα με ενα συγκεκριμενο χρωμα, τη συνταξη με καποιο αλλο κλπ κλπ...
δεν τη φορτωνα με γραπτες ασκησεις παρα μονο τα εντελως απαραιτητα. και της εκανα αρκετα διαλλειματα ωστε να "ξεκουραζεται" λιγο και συζητουσαμε πραγματα που την ενδιεφεραν.(εφτασα στο σημειο να ρωταω φιλες μου που ως γυναικες με ενημερωναν για τασεις μοδας,καλλιτεχνικα θεματα κλπ κλπ ο,τι δηλαδη ενδιεφερε το παιδι.....
προσπαθώ να τα εφαρμόζω πολλά από αυτά που λες αν και αυτό με τα διαλείμματα πολλές φορές δε πιάνει γιατί παρασύρεται και άντε να τον κάνω καλά για να συγκεντρωθεί στο μάθημα.. κάτι το οποίο πολύ δύσκολο .. προσπαθώ να τον έχω στη τσίτα με του να του κάνω ερώτησεις , με , παραδείγματα , πινακάκια, φωτοτυπίες με εικόνες κτλ αλλά ότανν δε είναι στις καλές τουυυυ δε πιάνει τπτ .. κάνει απλώς τα δικά μ νευρά τσατάλια..