Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Σεμινάρια - Επιμορφώσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: AnnaB στις Αυγούστου 30, 2010, 11:26:33 am
-
Υπουργείο Παιδείας: 150.000 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμμετάσχουν μέχρι το Δεκέμβριο του 2013, στο πρόγραμμα επιμόρφωσης για το Νέο Σχολείο.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2011 - 2013
Στόχος: Η επιμόρφωση απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (περίπου 150.000 άτομα), ανεξαρτήτως των τεχνολογικών μέσων και δεξιοτήτων που διαθέτουν.
Θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις (Α΄ και
-
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833
-
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833
πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9573
-
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
-
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=18655
-
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
-
Διάβασα το παραπάνω άρθρο αλλά δεν πήρα απάντηση στο ερώτημά μου. Ποιοί έχουν δικαίωμα να γίνουν επιμορφωτές; μπορεί και κάποιος που δεν είναι εκπαιδευτικός;
Αν πρόσεψες το link, δεν παρέχει περισσότερες πληροφορίες σε σχέση με το πρώτο post, που αναρτήθηκε τον Αύγουστο, παρά μόνο ελάχιστα πράγματα στην αρχή. Πού θέλω να καταλήξω; Ακόμα και οι ίδιοι δεν πρέπει να έχουν ασχοληθεί και ιδιαίτερα με το θέμα.... :-[ :P
-
Εκείνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι, αφενός, τα χρήματα που θα πάρουν (αν πάρουν) οι επιμορφωτές θα είναι ελάχιστα και μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα και, αφετέρου, πως δεν είναι εφικτό να γίνει επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών σε δύο χρόνια. θα χρειαστούν τουλάχιστον 5-6.
Εδώ ακόμη δεν έχουν πάρει χρήματα πολλοί που έκαναν ΠΕΚ τα προηγούμενα χρόνια και είχαν έξοδα μετακίνησης και διαμονής. ;)
-
Σε ποιους εκπαιδευτικους αναφερεται το σεμιναριο? Μονιμους, αναπληρωτες, αναπληρωτες ΜΩ, ωρομισθιους?
Ξερουμε κατι? :) :)
-
Αφορά μόνιμους.
Να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω τα έχω μπερδέψει: To μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης (Μ.Π.Ε) (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=18655 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=18655)) που ξεκινάει πιλοτικά από τον Απρίλη και κανονικά από τον Σεπτέμβρη του 2011, είναι το ίδιο πράγμα με το πρόγραμμα επιμόρφωσης
-
Ναι! Πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά προγράμματα...
-
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
-
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
-
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ
-
Δηλαδη η επιμορφωση αφορα μονο μονιμους εκπαιδευτικους;
Ναι είπαμε. Εξάλλου είναι και το λογικό. Δεν μπορεί οι θέσεις στα προγράμματα να κλειδώνονται από ωρομίσθιους, αναπληρωτές, ΑΜΩ κλπ που σήμερα είναι και αύριο μπορεί να μην είναι, και να μένουν απέξω μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Οι θέσεις στα προγράμματα είναι πολύ περιορισμένες και όποιος προλάβει. Φαντάσου τι θα γινόταν αν δικαίωμα είχαν και ωρομίσθιοι, αναπληρωτές κλπ
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
-
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;
Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!
Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ
Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.
-
Μπορεί να γίνει επιμορφωτής για το Α ή
-
καλη χρονια σε ολους και υπομονη..... εχει δοθει προθεσμια για την υποβολη αιτησεων επιμορφουμενων ή μονον για τους επιμορφωτες;
-
Επαναλαμβάνω ότι το πρόγραμμα δεν αναφέρει πουθενά αν θα καλέσει μόνο μονίμους ή γενικά εκπαδευτικούς.
Και ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός είναι και πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Θεωρώ ότι πρέπει να έχουν δικαίωμα συμμετοχής αυτοί που ήδη έχουν δουλέψει στην εκπαίδευση
Το θεωρώ παράνομο και πλήρως αντισυνταγματικό από την στιγμή που το πρόγραμμα δίνει δικαίωμα σε αναπληρωτές να είναι επιμορφωτές, να μην δώσει δικαίωμα σε αναπληρωτές να το παρακολουθήσουν.
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΑΡΕΜ
-
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την επιλογή επιμορφωτών για το έργο νέο σχολείο - Η μετάβαση: Επιμόρφση των εκπαιδευτικών νέων ειδικοτήτων και δασκάλων στα δημοτικά σχολεία
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8833
πολύ ωραία!!! πρώτα θα ξεκινησει να λειτουργεί το "νεο σχολείο" και μετα θα μας επιμορφώσουν!!!
Και οι αναπληρωτες που διδασκουμε και συμμετεχουμε κανονικα σε ολες τις διαδικασιες θα μεινουμε... αμορφωτοι;;;;; Ή εφ'οσον ειμαστε συμβασιουχοι θα πρεπει να αυτοσχεδιαζουμε κι ολας;;
-
γιατι ειναι λογικο να τα παρακολουθησουν μονο οι μονιμοι ???
τι θα γινοταν αν τα παρακολουθουσαν και αναπληρωτες ???ιδιες αναγκες της εκπαιδευσης δεν καλυπτουν ??? ???
Οι θέσεις για επιμορφούμενους είναι ελάχιστες. Μάλιστα αν έχεις δει σε καποιους νομούς δεν γίνονται καν προγράμματα επιμόρφωσης λόγω έλλειψης επιμορφωτών και πολλοί μετακινούνται σε γειτονικούς νομούς για να επιμορφωθούν. Στην αντίθετη περίπτωση πολλοί δεν καταφέρνουν να επιμορφωθούν γιατί είτε δεν κληρώνονται είτε γιατί τα προγράμματα γεμιζουν γρήγορα (μόνο μέχρι 15 άτομα είναι το κάθε πρόγραμμα). Δυστυχώς οι θέσεις είναι πολύ λίγες και η ζήτηση πολύ μεγάλη. Που να χωρέσουν και οι αναπληρωτές κα ωρομίσθιοι που λες; Δεν νομίζεις ότι πρέπει κατά προτεραιότητα να επιμορφωθούν πρώτα οι μόνιμοι;
Φυσικά ίδιες ανάγκες καλύπτουν και οι αναπληρωτές όπως και οι ωρομίσθιοι, αλλά προσωρινά. Γιατί να επιμορφωθεί κάποιος που μπορεί στο μέλλον να μην ξαναπάει ωρομίσθιος ή αναπληρωτής και να "φάει" την θέση ενός μονίμου που σίγουρα το χρειάζεται περισσότερο; Θυμάμαι έναν φίλο μου που τον προσλάβανε σε μια εταιρία πληροφορικής, τον επμόρφωσαν επί 6 μήνες, τον έστειλαν και Αμερική μάλιστα στην αντίστοιχη πολυεθνική εκεί με όλα τα έξοδα πληρωμένα και μετά αυτός έφυγε από την εταιρία γιατί βρήκε δουλειά αλλού! τι κέρδισε η εταιρία; τίποτα! Γιατί το κράτος να επενδύσει και να επιμορφώσει κάποιον ωρομίσθιο ο οποίος είναι αβέβαιο αν θα παραμείνει στην εκπαίδευση τα επόμενα χρόνια; Πολλοί τα παρατάνε. Άλλος σιχαίνεται την κατάσταση που όσο πάει και γίνεται και πιο δύσκολη. Άλλον τον καλούν μια χρονιά την επόμενη όχι. Άλλος βαριέται να ξενιτεύεται συνέχεια και τα παρατάει. Όπως και να έχει το πράγμα δεν νομίζεις ότι αυτές οι ελάχιστες θέσεις για επιμορφούμενους πρέπει κατά προτεραιότητα να αφορούν το ήδη υπάρχον μόνιμο προσωπικο; Εμένα λογικό μου φαίνεται!
Η χρυσή τομή θα ήταν αν μένουν κενές θέσεις σε κάποιο πρόγραμμα, αυτές να καλύπτονται από ωρομίσθιους και αναπληρωτές! μάλλον αυτό θα ήταν το καλύτερο. Αλλά μετά μπαίνουν άλλα ζητήματα γιατί μετά θα απαιτήσει κάποιος αναπληρωτής που έχει πιστοποιηθεί να πάρει μόρια για τον ΑΣΕΠ και αυτό θα είναι άδικο για κάποιον που μένει σε ένα χωριό που δεν μπόρεσε να επιμορφωθεί κλπ κλπ
Το πιο σωστό βέβαια θα ήταν κάποιος που τελειώνει το πανεπιστήμιο να έχει ήδη επιμορφωθεί υποχρεωτικά κατά την διάρκεια των σπουδών του. Έτσι τι αναπληρωτής, τι ωρομίσθιος, τι μόνιμος όλοι θα είναι επιμορφωμένοι. Δυστυχώς στην Ελλάδα τα πράγματα γίνονται συνήθως με την αντίστροφη πορεία. Πρώτα διορίζουμε καθηγητές και μετά (μετά από χρόνια για την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών) προσπαθούμε να τους επιμορφώσουμε για να είναι κατάλληλοι να διδάξουν! Αυτό φυσικά θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια μιας και στόχος είναι αυτή η επιμόρφωση να γίνεται κατά τη διάρκεια των σπουδών, πράγμα και που θεωρώ σωστό.
Με τη διαφορα πως εμεις αν αποχωρησουμε απο την εκπαιδευση θα ειναι στο μεγελυτερο ποσοστο γιατι εκεινοι θα μας διωξουνε κι οχι γιατι το αποφασισαμε εμεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη δεν πειραζει αν εγω κανω μαθημα κατευθυνσης στο Νεο Λυκειο αλλα κανενας δε με εχει επιμορφωσει.. Θα πω στους μαθητες μου.. Συγνωμη παιδια αλλα ειμαι αναπληρωτρια, ελατε ξανα του χρονου!!! Μπορει να πετυχετε καποιον μονιμο, αυτοι εχουν επιμορφωθει εγω οχι!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.
Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .
Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ
-
Πρέπει να στείλει άμεσα επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών για αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα.
Επιτήδειοι ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ εκμεταλλεύονται αναπληρωτές και τους ζητάνε 2500 ευρώ για πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης, σε συνεργασία με καθηγητές ελληνικών πανεπιστήμιων .
Είναι η λεγόμενη έρευνα και καινοτομία που προωθούν κάποια μέλη ΔΕΠ που ούτε σέβονται τους αποφοίτους τους, διότι σε επικοινωνία με το Υπουργείο παιδείας μου είπαν ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ
Είναι δεδομένο ότι ΔΕΝ αναγνωρίζονται. ;)
Απλά προσπαθούν να βγάλουν χρήματα με εμπόριο ελπίδας. Και γιατί όχι να επιδιώκουν την δημιουργία τετελεσμένων για να εκβιάσουν την αναγνώριση ως φορέας πιστοποίησης.
-
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011
Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.
Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).
AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!
Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;
Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται
-
Υπουργείο Παιδείας: Θα επιμορφωθούν 8.000 εκπαιδευτικοί σε 5 νομούς της χώρας στην πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης που θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011
Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης απηύθυνε χαιρετισμό στην έναρξη των εργασιών του 1ου Σεμιναρίου για τους επιμορφωτές του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης.
Στο χαιρετισμό του, ο Ειδικός Γραμματέας ανέφερε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
Η πρώτη πιλοτική εφαρμογή της επιμόρφωσης θα υλοποιηθεί τον Ιούνιο του 2011 σε 8.000 εκπαιδευτικούς (Νηπιαγωγούς, Δασκάλους, Φιλολόγους, καθηγητές Φυσικών Επιστήμων, και Ξένων Γλωσσών) σε 5 νομούς της χώρας (Αττικής, Θεσσαλονίκης, Λέσβου, Κοζάνης, Ευρυτανίας).
AΠΑΙΤEITAI NA YPARXOYN KAΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ !!!!!!!!!!
Η ένωση αναπληρωτών έχει στείλει καμιά επιστολή;;; Γιατί δεν υπάρχουν θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες;;;
Ακόμα και σε αυτή την ανακοίνωση δεν αναφέρεται σε ποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών απευθύνεται
EΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ..
Εχουν ανακοινωθεί οι κλάδοι των υπό επιμόρφωση εκπαιδευτικών εδώ και έναν μήνα:
<<Φυσικό αντικείμενο του έργου είναι η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών B/θμιας και Α/θμιας εκπαίδευσης για το Νέο Σχολείο, η οποία θα υλοποιηθεί σε δυο φάσεις (Α' και
-
άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει
4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης
Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?
-
άντε να σου πω εγώ γιατί το άγχος των αναπληρωτών που σε παραξενεύει
4.2 Κίνητρα συμμετοχής
- Η απόκτηση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης (σύνδεση με θέσεις ευθύνης)
- Η Μοριοδότηση (2Μόρια).
- Η ανταπόκριση του προγράμματος στις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών.
- Η μέγιστη δυνατή ευελιξία στον Χώρο, τον Χρόνο και τον Ρυθμό της μάθησης
Τώρα κατάλαβες συνάδελφε ?
Συνάδελφε, ...υποψιάζομαι ότι εκλαμβάνεις το ως ανω "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης" ως το "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας" που προβλέπει ο ν.3848/2010, αρθ. 2, παρ. 3α για την συμμετοχή των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους μελλοντικούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Είναι, όμως, άλλο το ένα (το πρώτο θα παρέχεται μέσω του μείζονος προγράμματος επιμόρφωσης που θα έχει διάρκεια, συνολικά και για όλα τα θεματικά αντικείμενα 200 ωρών και συνδέεται με πριμοδότηση για τη προώθηση σε "θέσεις ευθύνης" (διευθυντές, σύμβουλοι, κλπ), και άλλο, το άλλο (το δεύτερο θα παρέχεται μέσω Ειδικών Προγραμμάτων Σπουδών που θα διοργανώνουν τα ΑΕΙ και θα είναι 6μηνης διάρκειας).
Αναφορικά πάντως με το "Μείζον πρόγραμμα επιμόρφωσης" δεν χρειάζεται άγχος γιατί προβλέπεται η επιμόρφωση 150.000 εκπαιδευτικών (μονίμων και αναπληρωτών), τίθεται δε σε προαιρετική βάση που σημαίνει ότι οι επιθυμούντες να συμμετάσχουν στα σεμινάρια αυτά δεν θα δυσκολευθούν να το πετύχουν.
-
Συνάδελφε, ...υποψιάζομαι ότι εκλαμβάνεις το ως ανω "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης" ως το "Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας" που προβλέπει ο ν.3848/2010, αρθ. 2, παρ. 3α για την συμμετοχή των υποψήφιων εκπαιδευτικών στους μελλοντικούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Πουθενά ο νόμος δεν αναφέρει τη φράση: Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.
Ο νόμος αναφέρεις επί λέξη στο άρθρο 2, παρ. 2: "....καθώς και πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια που προκύπτει κατ΄ατα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους..."
Δεν αναφέρει πάντως πουθενά ότι η παιδαγωγική και διδακτική πιστοποιείται με ένα πιστοποιητικό που θα αναγράφει: Πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, αλλά με ένα σωρό άλλα π.χ. ακόμα με βεβαίωση περί επιτυχούς προγράμματος σπουδών εξαμηνιαίας διάρκειας που παρέχεται από ΑΕΙ, με πτυχία, κ.τ.λ.
Το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ ονόμαζεται επίσημα: Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής κατάρτισης
Επίσης ανεπίσημοι φορείς σε πολλά site αυτό το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκεια το λένε και πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης
Θεωρώ ότι το πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης θα πρέπει να θεωρηθεί ίδιο με το πιστοποιητικό παιδαγωγικής επάρκειας
Έχεις βέβαι ένα δίκιο σε αυτό που λες μιας και ο νόμος αναφέρει ΑΕΙ μέσα
Το Υποτυργείο κάθεται και παίζει με ανούσιες λέξεις, όπως κάνει στα μεταπτυχιακά π.χ. αν είναι μεταπτυχιακό στις επιστήμες αγωγής ή μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση
Όσο αφορά τα ΑΕΙ δεν ξέρω μέχρι στιγμής παρά 2 μόνο τμήματα που έχουν προχωρήσει στη καθιέρωση του πιστοποιητικού παιδαγωγικής επάρκειας στο πρόγραμμα σπουδών.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΑΦΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ για το αν τα προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτσιης των ΚΕΚ πανεπιστημίων, ενώσεων σε συνεργασία με πανεπιστήμια αναγνωριστούν ποτέ.
Επίσης θεωρώ ότι θα πρέπει να ξεκαθαρίσει το Υπουργείο αν αυτό το πιστοποιητικό μέσω του προγράμματος μείζπονος επιμόρφωσης δίνει ή όχι παιδαγωγική επάρκεια
Επιτέλους η κατάντια και η κοροιδία έχει και τα οριά της και σε αυτό το κωλοκράτος.
Η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που καταπατά το δικαίωμα πολιτών στο να καταρτιστούν παιδαγωγικά και να αποκτήσουν αναγνωρισμένα πιστοποιητικά
Δεν θα ξαναεπαναλάβω την τεράστια αδικία και παράνομη και διακριτική μεταχείριση που υφίστανται οι πτυχιούχοι "μη καθηγητικών" σχολών σε σύγκριση με τους άλλους
-
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μονίμους εκπαιδευτικούς εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας για να συμμετέχουν στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης. Προς το παρόν αφορά μόνο εκπαιδευτικούς μονίμους των κλάδων: ΠΕ02, - ΠΕ04,- ΠΕ05, - ΠΕ06, - ΠΕ07, - ΠΕ60, - ΠΕ70
Σε ανακοίνωση το Υπουργείο δηλώνει:
"Στην Πιλοτική Φάση του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης δύναται να συμμετέχουν 8.400 μόνιμοι εκπαιδευτικοί των κλάδων - ΠΕ02, - ΠΕ04,- ΠΕ05, - ΠΕ06, - ΠΕ07, - ΠΕ60, - ΠΕ70 οι οποίοι υπηρετούν στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Μυτιλήνης και Ευρυτανίας.
Στις επόμενες φάσεις του προγράμματος δύναται να συμμετέχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί καθώς και αυτοί που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σύνολο των περιφερειών της χώρας.
Η επιτυχής ολοκλήρωση του επιμορφωτικού προγράμματος οδηγεί στην απόκτηση «
-
Εγω εχω κάνει αίτηση, αν και αναπληρώτρια. Δεν το παρακολουθώ όμως το θέμα. Τώρα το θυμήθηκα πάλι.
Εγω έκανα αίτηση για επιμορφωτής. Αυτό για ποιο πράγμα είναι?
-
Σε αυτή τη φάση γίνεται να κάνεις αίτηση ως αναπληρωτής;;;
-
http://www.gdimitrakopoulos.gr/index.php/%CE%94%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/171-%CE%9E%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CE%B7-%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%86%CE%AC%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%80%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%91%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-16-%CE%AD%CF%89%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-29-%CE%9C%CE%B1%CF%8A%CE%BF%CF%85
Ξεκινά η "πιλοτική φάση" του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης. Αιτήσεις από 16 έως και 29 Μαϊου
http://www.gdimitrakopoulos.gr/files/epimorfosi_13_5_2011.pdf
-
Σε αυτή τη φάση γίνεται να κάνεις αίτηση ως αναπληρωτής;;;
Στις επόμενες φάσεις του προγράμματος δύναται να συμμετέχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί καθώς
και αυτοί που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλων των κλάδων
Πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σύνολο των περιφερειών της χώρας
-
Να υποθέσω ότι θα γίνει σφαγή;;
-
Πού και πώς καταθέτουμε σχετικές αιτήσεις; H σχετική ενημέρωση που ήρθε στο δικό μου σχολείο, αφορά μόνο στους μόνιμους κα δεν κάνει κάπου μνεία για αναπληρωτές.
-
Πού και πώς καταθέτουμε σχετικές αιτήσεις; H σχετική ενημέρωση που ήρθε στο δικό μου σχολείο, αφορά μόνο στους μόνιμους κα δεν κάνει κάπου μνεία για αναπληρωτές.
Για δες εδώ. Νομίζω ότι σε αυτή την ιστοσελίδα είχα κάνει αίτηση πριν μήνες:
http://b-epipedo2.cti.gr/
Δες και εδώ:
http://www.epimorfosi.edu.gr/
-
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μονίμους εκπαιδευτικούς εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας για να συμμετέχουν στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης. Προς το παρόν αφορά μόνο εκπαιδευτικούς μονίμους των κλάδων: ΠΕ02, - ΠΕ04,- ΠΕ05, - ΠΕ06, - ΠΕ07, - ΠΕ60, - ΠΕ70
Σε ανακοίνωση το Υπουργείο δηλώνει:
"Στην Πιλοτική Φάση του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης δύναται να συμμετέχουν 8.400 μόνιμοι εκπαιδευτικοί των κλάδων - ΠΕ02, - ΠΕ04,- ΠΕ05, - ΠΕ06, - ΠΕ07, - ΠΕ60, - ΠΕ70 οι οποίοι υπηρετούν στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Μυτιλήνης και Ευρυτανίας.
γιατί όχι και στους άλλους νομούς;
-
ίσως ακολουθήσουν μετά οι άλλοι νομοί
-
Γιατί αυτή είναι πιλοτική φάση και το λέει ξεκάθαρα 'οτι
Στις επόμενες φάσεις του προγράμματος δύναται να συμμετέχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί καθώς και αυτοί που προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο σύνολο των περιφερειών της χώρας.
-
τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτή η επιμόρφωση;
αξίζει να επιμορφωθούμε? ;)
-
Οι αναπληρωτές που θέλουν να λάβουν μέρος στο πρόγραμμα πρέπει να κάνουν κι αυτοί αιτήσεις 16-29 Μαίου?? ;)
-
Υποτίθεται ότι η δημόσια κλήρωση έγινε σήμερα στις 12.30. Ξέρει μήπως κάποιος πότε θα ανακοινωθούν τα ονόματα των επιλεγέντων, αν ανακοινωθούν δηλαδή, ή τελος πάντων πότε και πώς θα ενημερωθούμε γι΄αυτό;
-
Τι να σου πω συνάδελφε.
Και εγώ περίμενα έστω μια ειδοποίηση στο email αλλά τζίφος!
-
Ποτε έγιναν αιτήσεις για αυτό βρε παιδιά και δεν πήραμε χαμπάρι;
Έγιναν σε όλη την Ελλάδα ή μόνο Αθήνα?
είναι διαφορετικό αυτό από την επιμόρφωση
-
Ποτε έγιναν αιτήσεις για αυτό βρε παιδιά και δεν πήραμε χαμπάρι;
Έγιναν σε όλη την Ελλάδα ή μόνο Αθήνα?
είναι διαφορετικό αυτό από την επιμόρφωση
-
Απευθυνόταν σε συγκεκριμένες ειδικότητες για μόνιμους εκπαιδευτικούς στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Ευρυτανίας και στη νήσο Λέσβο για το Νέο Σχολείο.
Από ό,τι κατάλαβα αυτή θα είναι η πιλοτική φάση και αργότερα θα το παρακολουθήσουν όλοι.
http://www.epimorfosi.edu.gr/ (http://www.epimorfosi.edu.gr/)
-
Ποτε έγιναν αιτήσεις για αυτό βρε παιδιά και δεν πήραμε χαμπάρι;
Έγιναν σε όλη την Ελλάδα ή μόνο Αθήνα?
είναι διαφορετικό αυτό από την επιμόρφωση
-
-
ευχαριστώ dessi. Το είχα δει, δεν αφορούσε την ειδικότητά μου
Να ρωτήσω, πόσες επιμορφώσεις υπάρχουν;
μείζον πρόγραμμα επιμόρφωησης
επιμόρφωση
-
-
-
Παιδιά γιατί δεν μπορώ να μπω? Μπαίνω δηλαδή αλλά δε βρίσκω τα ονόματα
-
Παιδιά γιατί δεν μπορώ να μπω? Μπαίνω δηλαδή αλλά δε βρίσκω τα ονόματα
Για να δεις αν κληρώθηκες αλλά και όλα τα ονόματα πρέπει πρώτα να συνδεθείς με το όνομα και τον κωδικό που είχες δώσει για να γραφτείς.
Στην alfavita.gr πήρε το μάτι μου αυτό http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35557 ... Για τους δασκάλους το πρώτο 3ημερο έγινε 2ημερο τελικά;Ξέρει κανείς;
-
Πώς σας φάνηκε το πρώτο τριήμερο της επιμόρφωσης;
-
.... δεν τρελάθηκα ... αλλά δεν απογοητεύτηκα κιόλας ...
-
Το «Μείζον πρόγραμμα» επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και η μείζων εκκρεμότητα διαρκείας, του Γιώργου Μαυρογιώργου
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=37216
-
Απευθυνόταν σε συγκεκριμένες ειδικότητες για μόνιμους εκπαιδευτικούς στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Ευρυτανίας και στη νήσο Λέσβο για το Νέο Σχολείο.
Από ό,τι κατάλαβα αυτή θα είναι η πιλοτική φάση και αργότερα θα το παρακολουθήσουν όλοι.
http://www.epimorfosi.edu.gr/ (http://www.epimorfosi.edu.gr/)
Αυτό ξέρουμε πότε και αν θα γίνει;
-
Όχι, δεν μας έχουν ενημερώσει ακόμα για επόμενες φάσεις.
Πάντως δεν άξιζε τον κόπο.
-
Τι εννοείς; Είναι μικρής διάρκειας το πρόγραμμα; Δεν παρείχαν ευρύ φάσμα επιμόρφωσης;
-
Έχετε κάποια ενημέρωση για το αν τελικά θα πάρουμε τα 2 μόρια όσοι από εμάς παρακολούθησαν το "περίφημο" Μ.Π.Ε ;
Αν θα γίνει επόμενη φάση;; Ούτε βεβαίωση δε μας έδωσαν ακόμα.....Σα να μου φαίνεται πως μας κορόιδεψαν για μιά ακόμα φορά...παρ όλα αυτά ,επειδή έχω αρχίσει να το "ψάχνω" η όποια πληροφορία ευπδόσδεκτη ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Χθες ή προχθές έβγαλαν αυτή την ανακοίνωση:
http://www.epimorfosi.edu.gr/
Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου η πιλοτική φάση του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης. Συμμετείχαν 8.000 εκπαιδευτικοί στους κλάδους ΠΕ02 - ΠΕ04- ΠΕ05 - ΠΕ06 - ΠΕ07 -ΠΕ60 - ΠΕ70 οι οποίοι υπηρετούν στους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Κοζάνης, Ευρυτανίας και στη νήσο Λέσβο.
Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σε 450 αίθουσες σε 57 επιμορφωτικά κέντρα (25 Δημοτικά ολοήμερα σχολεία και 32 ΕΚΦΕ). Για να δείτε το σύνολο των επιμορφωτικών κέντρων επισκεφτείτε την ιστοσελίδα
http://zeus.pi-schools.gr/epimorfosi/ekp_kentra/.
Για να δείτε τις ημερομηνίες διεξαγωγής της επιμόρφωσης και το πλήρες πρόγραμμα της Α'/θμιας, κάντε κλικ εδώ:
word - pdf
Για να δείτε τις ημερομηνίες διεξαγωγής της επιμόρφωσης και το πλήρες πρόγραμμα της B'/θμιας, κάντε κλικ εδώ:
word - pdf
Το επόμενο χρονικό διάστημα θα ξεκινήσει η αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής από το σύνολο των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε αυτή.
Τελευταία Ενημέρωση (Σάββατο, 10 Δεκέμβριος 2011 10:55)
-
Επαναφέρω, το θέμα :)
Κάποια στιγμή είχε ακουστεί ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα ξαναγινόταν. Έχει ακούσει κανείς τίποτα;Θα μου πείτε βέβαια, όλα καταρρέουν...
-
Να διευκρινίσω από την αρχή ότι δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό.
Ως συμμετέχουσα στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μπορώ να σου πω ότι οριακά το τελειώσαμε και εμείς.
Αν δεν υπάρχει πλήρης χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους, δεν το βλέπω να υλοποιείται.
Από πλευράς χρησιμότητας, η επιμόρφωση στους υπολογιστές
-
Αν δεν υπάρχει πλήρης χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους, δεν το βλέπω να υλοποιείται.
Από πλευράς χρησιμότητας, η επιμόρφωση στους υπολογιστές
-
Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για αυτά τα 2 προγράμμα, όποια πληροφορία ευπρόσδεκτη. Αλλά έτσι όπως πάμε δεν το βλέπω να υλοποιείται τίποτα. Προφανώς και τα συγκεκριμένα προγράμματα καλύπτονται απο ευρωπαϊκούς πόρους, αλλά λεφτά δεν υπάρχουν..οπότε τα ξεχνάμε για πολύ καιρό. Μάλιστα για την μείζονα επιμόρφωση είχαν πει πως όποτε ξαναγίνει θα ανοίξει και για τους αναπληρωτές αλλά μάλλον έτσι όπως πάμε δεν θα ξαναγίνει. Πάντως όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να κατεβάσει εκπαιδευτικό υλικό και από τη σελίδα της μείαζονας επιμόεφωσης και από την σελίδα της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο β επίπεδο.
-
είμαι ΠΕ19 μόνιμη εκπαιδευτικός και είχαν πει και για μας ότι μπορούμε να παρακολουθήσουμε την επιμόρφωση β επιπέδου; Να ρωτήσω κάτι για τα νέα Αναλυτικά προγράμματα σπουδών επειδή δούλευα πέρσι δεν θα ισχύσουν φέτος αφού στην α/θμια σύμφωνα με αυτά που είπε ο υπουργός θα έχουμε το ψηφιακό Σχολείο άρα συνεπάγεται νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, κάνω λάθος;
-
Τα έργα επιμόρφωσης δεν ήταν 100% χρηματοδοτούμενα από ευρωπαϊκά κονδύλια, είχε συμμετοχή και το ελληνικό κράτος (δεν θυμάμαι το ποσοστό). Οπότε και να υπάρχουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια, θα πρέπει και το υπουργείο να έχει λεφτά.
Αυτό που ρωτάς tataruga για την ειδικότητά σου δεν το γνωρίζω. Πάντως εγώ ακόμα περιμένω τα αποτελέσματα της εξέτασης στο
-
Kyra daskala ευχαριστούμε πολύ για τις απαντήσεις σου. Άλλωστε νομίζω ότι και ο νέος υπουργός κάπου είπε ότι το υπουργείο κυρίως θα λειτουργήσει με χρήματα από ευρωπαϊκά κονδύλια και όχι από τον κρατικό προυπολογισμό. Οπότε ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι... που χρήματα για επιμορφώσεις. Tataruga να ξέρεις ότι για να κάνεις το β επίπεδο (λέμε τώρα...όποτε γίνει αυτό) θα πρέπει να έχεις πιστοποιηθεί πρώτα στο α επίπεδο. Όσον αφορά τα αναλυτικά πρόγράμματα και εγώ τα ίδια ξέρω με σένα (άλλωστε αυτά έλεγε και η Διαμαντοπούλου στην αρχή αυτής της χρονιάς). Και αναρωτιέμαι και εγώ θα τα εφαρμόσουμε από φέτος, δεν θα τα εφαρμόσουμε... Είμαι ΠΕ60 νηπιαγωγός και η αλήθεια είναι ότι ρίχνοντάς τους μια ματιά από την ιστοσελίδα του ψηφιακού σχολείου είναι κάπως δύσκολα και ανεβάζουν πολύ το επίπεδο για την δικιά μου βαθμίδα.
-
Κανένα νέο έχουμε από δω; Θα ξαναγίνει αυτό το πρόγραμμα ή μπήκε για τα καλά στο ντουλάπι;