Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: sefe στις Αυγούστου 30, 2010, 12:09:50 pm
-
Πλεόνασμα καθηγητών
Σύμφωνα με επιστολή του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Ηλία Αργυρόπουλου στη εφημερίδα Ημέρα (28/8/2010) της Λαμίας, τα πλεονάσματα καθηγητών στα σχολεία της Στερεάς (νομοί Φθιώτιδας, Φωκίδας, Ευρυτανίας, Εύβοιας και
-
Έχω βαρεθεί τα πολιτικά παιχνίδια πάνω στην παιδεία... Στήριξη στην προισταμένη του νομίζει πως παρέχει με αυτόν τον τρόπο...
-
Έχω βαρεθεί τα πολιτικά παιχνίδια πάνω στην παιδεία... Στήριξη στην προισταμένη του νομίζει πως παρέχει με αυτόν τον τρόπο...
Τον γνώρισα στα ΠΕΚ πριν 2 χρόνια.. Μου φάνηκε σωστός άνθρωπος και πολύ λογικός ( μαθηματικός βλέπεις.. ) .
Αν είναι πραγματικά τα στοιχεία αυτά τι να κάνει ? Να το κρύψει ?
-
Το βρίσκετε παράλογο να ισχύει κάτι τέτοιο;
Γνωρίζω προσωπικά ότι πριν κάποια χρόνια σε μειονοτικό σχολέιο της Θράκης διορίστηκαν πολλοί θεολόγοι και σε σχολείο με 15 μαθητές διορίστηκαν 20 (νομίζω) φιλόλογοι.......
Επίσης, προπέρσι σε κάποιο νομό διορίστηκαν 50 γυμναστές!
-
Επίσης, προπέρσι σε κάποιο νομό διορίστηκαν 50 γυμναστές!
Οι 45 ήταν υπεράριθμοι φαντάζομαι.. :D
-
Ηρεμήστε σε λίγο θα βγάλετε πλεόνασμα εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα...
άντε μετά να πάρει το υπουργείο αναπληρωτές (άλλο που δεν θέλει) ...
-
Επίσης, προπέρσι σε κάποιο νομό διορίστηκαν 50 γυμναστές!
Οι 45 ήταν υπεράριθμοι φαντάζομαι.. :D
Μην ήταν και οι 50......
Έχω γνωστή που κάθε χρόνο παίρνει απόσπαση γιατί ακόμα (3 χρόνια μετά) κρίνεται υπεράριθμη (και δεν είναι η μόνη) και κάθε χρόνο υπηρετεί στο σπίτι της......
Κάτι τέτοια αμθαίνω και αισθάνομαι πολύ ΜΛΚΣ που εγώ διορίστηκα με ΑΣΕΠ και έκανα και 2 χρόνια σε δυσπρόσιτο (3 αεροπλάνα από το σπίτι μου) και το θεώρησα "φυσιολογικό" και υποχρέωση μου αφού το δήλωσα στην αίτηση διορισμού!
-
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως πήγε και έκανε αποσπάσεις Πληροφορικών και Γυμναστών στο Νομό Θεσσαλονίκης, από τη στιγμή που υπάρχουν πάνω από 50 υπεράριθμοι σε αυτούς τους κλάδους!!!
Θα τους πάρει όλους στα ολοήμερα;
-
ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΕ
-
Ηρεμήστε σε λίγο θα βγάλετε πλεόνασμα εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα...
άντε μετά να πάρει το υπουργείο αναπληρωτές (άλλο που δεν θέλει) ...
Είναι και αυτό κομμάτι της επικοινωνιακής πολιτικής του υπουργείου και πρέπει να υποστηριχθεί από τα κομματικά στελέχη.
-
και να υπαρχει πλεονασμα μαθηματικων εκει, φαντασου να βγουν τα ελλειματα μαθηματικων σε ολη την ελλαδα...
εκτος απο το σκορπισει τους πλεοναζοντες δεξια και αριστερα(σωστο) , θα κανει και προσληψεις μονιμων για τα εκατονταδες κενα πε03;
η ερωτηση ειναι ρητορικη
-
Θα πρέπει εδώ να πούμε ότι ειδικότητες όπως γαλλικών, γερμανικών, πληροφορικής διατίθενται και στην πρωτοβάθμια όπου οργανικές θέσεις δεν έχουν υπάρχουν ή είναι ελάχιστες.
Γενικά το θέμα των οργανικών θέσεων (άρα και των υπεραριθμιών) είναι πιο πολύπλοκο. Νέες οργανικές θέσεις την τελευταία δεκαετία δόθηκαν με το σταγονόμετρο. Παράλληλα ο στρεβλός τρόπος διορισμών μετά την κατάργηση της επετηρίδας, που εξυπηρετούσε όμως κυρίως πελατειακές σχέσεις, δημιούργησε υπεραριθμίες τόσο τοπικού χαρακτήρα όσο και πανελλαδικού σε κάποιες ειδικότητες.
Όμως αν θέλουμε να δούμε από μια άλλη οπτική γωνία το πρόβλημα θα πρέπει να ξεκινήσουμε από το σχολείο που θέλουμε να πηγαίνουν τα παιδιά μας και να εργαζόμαστε κι εμείς.
Γιατί σήμερα υπεραριθμίες θα προκύψουν από την κατάργηση οργανικών θέσεων από τα 30αρια τμήματα, από τη συγχώνευση τάξεων και κατάργηση σχολικών μονάδων.
-
Δεν υπαρχουν καθολου οργανικες στις ειδικοτητες ΠΕ05,ΠΕ07,ΠΕ19-20,στην πρωτοβαθμια.Δεν εχουν συσταθει ακομη
-
Ο γρίφος των εκπαιδευτικών κενών
Για ποιο λόγο, ενώ υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, τα σχολεία με την έναρξη έχουν ελλείψεις καθηγητών
"...Ενδεικτικό της ανορθολογικής έως τώρα ανάπτυξης του συστήματος είναι το γεγονός ότι φέτος στην Περιφέρεια Αττικής, όπου βρίσκεται πάνω από το 1/3 του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί σε βασικές ειδικότητες.
Συγκεκριμένα, υπάρχει πλεόνασμα 23 φιλολόγων, 134 μαθηματικών, 61 φυσικών, 20 χημικών, 76 θεολόγων, ενώ πολύ μεγαλύτεροι είναι οι αριθμοί για άλλες ειδικότητες: Πλεονάζουν 529 καθηγητές πληροφορικής, 391 γυμναστές, 322 αγγλικής γλώσσας, 349 γαλλικής, 135 γερμανικής..."
Καθημερινή 05-09-10
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_05/09/2010_413920
-
Ο γρίφος των εκπαιδευτικών κενών
Για ποιο λόγο, ενώ υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, τα σχολεία με την έναρξη έχουν ελλείψεις καθηγητών
"...Ενδεικτικό της ανορθολογικής έως τώρα ανάπτυξης του συστήματος είναι το γεγονός ότι φέτος στην Περιφέρεια Αττικής, όπου βρίσκεται πάνω από το 1/3 του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί σε βασικές ειδικότητες.
Συγκεκριμένα, υπάρχει πλεόνασμα 23 φιλολόγων, 134 μαθηματικών, 61 φυσικών, 20 χημικών, 76 θεολόγων, ενώ πολύ μεγαλύτεροι είναι οι αριθμοί για άλλες ειδικότητες: Πλεονάζουν 529 καθηγητές πληροφορικής, 391 γυμναστές, 322 αγγλικής γλώσσας, 349 γαλλικής, 135 γερμανικής..."
Καθημερινή 05-09-10
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_05/09/2010_413920
1. Από που προέρχονται αυτά τα στοιχεία και γιατί αφορούν μόνο την Αττική, που μέχρι τώρα ήθελε να καταλήξει η πλειονότητα των εκπαιδευτικών και με χρήση του πελατειακού κράτους;
2. Ποιοι συγκαταλέγονται στους πλεονάζοντες; Και οι αποσπασμένοι;
3. Γιατί δεν δίνουν τα στοιχεία από όλη την επικράτεια; Έστω αυτά, τα ελλιπή, που διαθέτουν τώρα, λόγω διοικητικής ανεπάρκειας... Να δούμε την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους... :P
Και στη τελική, ποιοι θα είναι οι υπεύθυνοι για τα κενά που θα παρουσιαστούν μετά από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς; Οι προυγούμενοι πάλι; >:(
Όχι. Όλη η τωρινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου που κυβερνά 1 χρόνο τώρα είναι οι βασικοί υπεύθυνοι!
Τα αποσπασματικά στοιχεία που διαρρέουν έχουν σαν στόχο να θολώσουν τα νερά...