Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μήνυμα ξεκίνησε από: christina_k στις Σεπτέμβριος 03, 2010, 01:26:14 μμ
-
Χαίρετε!
Υπάρχει η πρόθεση να δημιουργηθεί μια ομάδα εκπαιδευτικών Ειδικης Αγωγής, η οποία θα διεκδικήσει τα αυτονόητα του κλάδου. Ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κάποιους.
Σκοπεύουμε να πραγματοποιήσουμε μια συνάντηση την ερχόμενη εβδομάδα. Προτείνω ως ημέρα συνάντησης την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου. Εναλλακτικές προτάσεις... ευπρόσδεκτες!
-
Η συνάντηση θα γίνει στην Αθήνα;
-
η ομαδα αναφερεται σε εκπ ειδ αγωγης δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης;
-
Ναι, στην Αθήνα και ένας στόχος θα είναι να συνταχθεί ένα υπόμνημα πριν από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής.
-
η ομαδα αναφερεται σε εκπ ειδ αγωγης δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης;
Και δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας. Γενικώς, αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
-
Χαίρετε!
Υπάρχει η πρόθεση να δημιουργηθεί μια ομάδα εκπαιδευτικών Ειδικης Αγωγής, η οποία θα διεκδικήσει τα αυτονόητα του κλάδου. Ήδη έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από κάποιους.
Σκοπεύουμε να πραγματοποιήσουμε μια συνάντηση την ερχόμενη εβδομάδα. Προτείνω ως ημέρα συνάντησης την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου. Εναλλακτικές προτάσεις... ευπρόσδεκτες!
όταν λες ομάδα τι εννοείς;;
σύλλογο;;
-
Ναι, στην Αθήνα και ένας στόχος θα είναι να συνταχθεί ένα υπόμνημα πριν από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής.
και γιατί να διεκδικήσουμε ασεπ και όχι διορισμό;;;;
-
Ναι, στην Αθήνα και ένας στόχος θα είναι να συνταχθεί ένα υπόμνημα πριν από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής.
και γιατί να διεκδικήσουμε ασεπ και όχι διορισμό;;;;
Βρε! Αυτά θα συζητήσουμε στη συνάντηση... δηλαδή, τι μας συμφέρει ως κλάδο να διεκδικήσουμε. Ο τρόπος-μέσον διορισμού θα ακολουθήσει, αφού προηγηθεί το αυτονόητο: Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ!
Τώρα, ομάδα ή σύλλογος... δεν ξέρω. Εξαρτάται από το τι θα ισχυροποιεί τις θέσεις μας.
-
κι εμείς που δε μένουμε Αθήνα;;
προτείνω το εξής:
να κάνετε τη συνάντηση όσοι είστε Αθήνα
να μας αποστείλετε κατόπιν στο e-mail μας(το δικό μου είναι φανερό) τις σκέψεις,τους στόχους καθώς και ποιοι ακριβώς θα απαρτίζουν αυτή την ομάδα,σύλλογο θα έλεγα εγώ,και μετά βλέπουμε τι μπορούμε να κάνουμε...
θα πρέπει να συζητήσουμε και με κάποιο δικηγόρο,γνωστό για αρχή, να μας διαφωτίσει!
αν είχαμε και κάποιον εντός υπουργείου να μας πει κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα διεκδίκησης,τίνος και τίνι τρόπω,θα ήταν άριστα!!!
αναμένω ,λοιπόν, ενημέρωση..... ;)
-
Ήδη έχει γίνει κάποια συζήτηση με δικηγόρο (με τον οποίο θα συναντηθούμε ξανά μετά τη συνάντηση)... και με το Υπουργείο off the record!
-
Ήδη έχει γίνει κάποια συζήτηση με δικηγόρο (με τον οποίο θα συναντηθούμε ξανά μετά τη συνάντηση)... και με το Υπουργείο off the record!
αναμένω λοιπόν...
με το καλό...
-
αυτα με τους δικηγοπους τα βλεπω διστακτικα , σαν τα κορακια πεφτουν οταν μυριστουν οικονομικο κερδος.. τι προσδοκατε να κερδισετε, ποιος ο στοχος για να καταλαβουμε ακριβως τι λετε και να απολουθησουμε αναλογα, ξερετε ποσες επαφες ειχε ο συλλογος παιδιων με ειδικες αναγκες και ουσιαστικα τιποτα δεν εχει καταφερει? μου φαινεται
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
-
Ναι, στην Αθήνα και ένας στόχος θα είναι να συνταχθεί ένα υπόμνημα πριν από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής.
και γιατί να διεκδικήσουμε ασεπ και όχι διορισμό;;;;
Γιτί mitsy δεν λες να καταλάβεις όσες φορές και αν στο χουν πει εδώ μέσα πως πλέον όλα γίνονται με ΑΣΕΠ και έτσι θα πρεπε εδώ και καιρό...και όταν άλλη φορά σου είπα πως αν θέλουμε διορισμούς στην ειδική να διεκδικήσουμε ΑΣΕΠ στην ειδική μου είπες πως δεν έχεις πρόβλημα να δώσεις ΑΣΕΠ ειδικής...μάλλον έχεις γενικά πρόβλημα με τον ΑΣΕΠ και μετά άτομα σαν εσένα επικαλούνται πως αγαπούν την ειδική αγωγή...τελικά όλα γίνονται για την αποφυγή του ΑΣΕΠ και μετά με παντιέρα το μεταπτυχιακό θέλουν μερικοί να βγουν πάνω από άλλους (δεν μιλάω για όλους φυσικά!!) Δεν είναι ΚΟΡΟΙΔΑ όσοι διορίζονται στην γενική με ΑΣΕΠ και πολλοί απ'αυτούς επίσης με μεταπτυχιακά...δεν έχεις κάνει κάτι παραπάνω απ'αυτούς για να διεκδικείς έτσι απλά διορισμό!!
Το ξέρω πως μιλάω απότομα,αλλά έχω βαρεθεί την δήθεν αγάπη για την ειδική αγωγή όταν ΟΛΑ γίνονται μόνο για τον διορισμό και έχω σιχαθεί τα παράθυρα...η ειδική είναι ένας κλάδος που θα πρεπε να τον σεβόμαστε περισσότερο!!
Σ'αυτή την περίσταση επίσης έτσι και τολμήσουμε να ζητήσουμε απ'το Υπουργείο προσλήψεις χωρίς ΑΣΕΠ στην ειδική θα έιμαστε άκαιροι,άκυροι και παράτεροι και θα γελάσουν μαζί μας!!
Κι εγώ πιστεύω πως πρέπει να διεκδικήσουμε ΑΣΕΠ σε όσες ειδικότητες τουλάχιστον είναι εφικτό,σε όσες δηλαδή έχουν αρκετά άτομα στους πίνακες...γιατί έχει γίνει ξέφραγο αμπέλι η ειδική στην Β'θμια!!
-
Παιδια να οργανωθουμε!!!!Θ α το αναφερω κ εγω σε δικους μου!
-
Ναι, στην Αθήνα και ένας στόχος θα είναι να συνταχθεί ένα υπόμνημα πριν από την προκήρυξη του ΑΣΕΠ Ειδικής Αγωγής.
και γιατί να διεκδικήσουμε ασεπ και όχι διορισμό;;;;
Γιτί mitsy δεν λες να καταλάβεις όσες φορές και αν στο χουν πει εδώ μέσα πως πλέον όλα γίνονται με ΑΣΕΠ και έτσι θα πρεπε εδώ και καιρό...και όταν άλλη φορά σου είπα πως αν θέλουμε διορισμούς στην ειδική να διεκδικήσουμε ΑΣΕΠ στην ειδική μου είπες πως δεν έχεις πρόβλημα να δώσεις ΑΣΕΠ ειδικής...μάλλον έχεις γενικά πρόβλημα με τον ΑΣΕΠ και μετά άτομα σαν εσένα επικαλούνται πως αγαπούν την ειδική αγωγή...τελικά όλα γίνονται για την αποφυγή του ΑΣΕΠ και μετά με παντιέρα το μεταπτυχιακό θέλουν μερικοί να βγουν πάνω από άλλους (δεν μιλάω για όλους φυσικά!!) Δεν είναι ΚΟΡΟΙΔΑ όσοι διορίζονται στην γενική με ΑΣΕΠ και πολλοί απ'αυτούς επίσης με μεταπτυχιακά...δεν έχεις κάνει κάτι παραπάνω απ'αυτούς για να διεκδικείς έτσι απλά διορισμό!!
Το ξέρω πως μιλάω απότομα,αλλά έχω βαρεθεί την δήθεν αγάπη για την ειδική αγωγή όταν ΟΛΑ γίνονται μόνο για τον διορισμό και έχω σιχαθεί τα παράθυρα...η ειδική είναι ένας κλάδος που θα πρεπε να τον σεβόμαστε περισσότερο!!
Σ'αυτή την περίσταση επίσης έτσι και τολμήσουμε να ζητήσουμε απ'το Υπουργείο προσλήψεις χωρίς ΑΣΕΠ στην ειδική θα έιμαστε άκαιροι,άκυροι και παράτεροι και θα γελάσουν μαζί μας!!
Κι εγώ πιστεύω πως πρέπει να διεκδικήσουμε ΑΣΕΠ σε όσες ειδικότητες τουλάχιστον είναι εφικτό,σε όσες δηλαδή έχουν αρκετά άτομα στους πίνακες...γιατί έχει γίνει ξέφραγο αμπέλι η ειδική στην Β'θμια!!
εγώ δε θέλω να καταλάβω κι εσείς,συνάδελφε,δεν έχετε την υπομονή από τη μία αλλά και τα επιχειρήματα από την άλλη για να με πείσετε.
αν έχετε τέτοια υπομονή και τέτοια διαλλακτικότητα και στην τάξη σας με τα παιδιά,λυπάμαι πολύ.
δε νομίζω να προέβαλλα προσόντα αλλά ούτε και να επικαλέστηκα το συναίσθημα στις καταχωρήσεις μου στο forum
αν είναι να διενεργηθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τη δευτ/βάθμια,δεν θα περιμένουν να το ζητήσουμε.
είμαι ανοιχτή σε συζήτηση,σκέψη.ακόμη και για διενέργεια διαγωνισμού.
δεν θα δεχτώ όμως να συνδιαλλαγώ με συναδέλφους όπως εσείς, ΛΩΡΑ.
προτιμώ να τα αφήσω όλα στο υπουργείο και στη τύχη μου, η οποία μπορεί να είναι και εκτός δημοσίου.
ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει τις επιλογές του.
όπως ανέφερα και παραπάνω,αν υπάρξει κάποιο νεότερο από Αθήνα,αφού προσωπικά βρίσκομαι σρκετά χιλιόμετρα μακρυά από την Αθήνα,ευχαρίστως να συμμετάσχω.
καλή τοποθέτηση, μιας και πλησιάζει η μέρα της πρόσληψης!
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
έχεις δίκιο emmaki,καλό είναι να απευθυνθούμε πρώτα στους ήδη υπάρχοντες συλλόγους!
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
έχεις δίκιο emmaki,καλό είναι να απευθυνθούμε πρώτα στους ήδη υπάρχοντες συλλόγους!
Γιατί αλλιώς γίνεται ένα ξέφραγο αμπέλι, χωρίς συντονισμό, όπου όλοι ζητάνε τα πάντα και τα ίδια!
Η διεκδίκηση είναι απαραίτητη, αλλά όχι πριν γίνει ένας έλεγχος του τι ήδη υπάρχει.
Αλλιώς, πιστεύω, το όλο πράγμα γίνεται γελοίο και είναι κρίμα!
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
έχεις δίκιο emmaki,καλό είναι να απευθυνθούμε πρώτα στους ήδη υπάρχοντες συλλόγους!
Γιατί αλλιώς γίνεται ένα ξέφραγο αμπέλι, χωρίς συντονισμό, όπου όλοι ζητάνε τα πάντα και τα ίδια!
Η διεκδίκηση είναι απαραίτητη, αλλά όχι πριν γίνει ένας έλεγχος του τι ήδη υπάρχει.
Αλλιώς, πιστεύω, το όλο πράγμα γίνεται γελοίο και είναι κρίμα!
έτσι είναι
αλλά,δυστυχώς,ο καθένας με βάση τα προσόντα που έχει,διεκδικεί.
σου λέει,δεν έχω νοηματική γιατί δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα κώφωσης
δεν έχω Braille,διότι δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα όρασης
άλλος θέλει ΑΣΕΠ
άλλος δε θέλει
άλλος έχει μεταπτυχιακό,άλλος διδακτορικό
κλπ κλπ κλπ
σε αυτή τη "διαμάχη" έχει βοηθήσει και το υπουργείο που δεν θέτει συγκεκριμένα κριτήρια και εν συνεχεία ανάλογη μοριοδότηση στο κάθε προσόν του εκάστοτε συναδέλφου.
δεν πιστεύω πως θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε και να συμφωνήσουμε.
και ωραία τα λένε κάποιοι συνάδελφοι που θέτουν πολύ ψηλά το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
αλλά,αν πραγματικά ήταν αξιοκρατικό κριτήριο αλλά και δυνατό κριτήριο για διορισμό,δεν θα χρειαζόταν να δίνουμε και να ξαναδίνουμε και επιτυχίες σε επιτυχίες και εν τέλει να μη διοριζόμαστε
ακόμη και φέτος,που η υπουργός επιμένει σθεναρά στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ,δεν διόρισε όλους όσοι έχουν επιτυχία σε αυτό το διαγωνισμό
επομένως;
τι να διεκδικήσω;
να διαβάζω και να μην διορίζομαι;
ή να εργάζομαι,να επιμορφώνομαι,που στην τελική ακόμη και αυτό μόνοι μας και με προσωπικά χρήματα το κάνουμε;; αλλά...να εργάζομαι!!!
να μην κάθομαι σε ένα σπίτι και να διαβάζω δίχως μέλλον!
πόσοι συνάδελφοι έχουν επιτυχία και δεν έχουν πάει ούτε καν ωρομίσθιοι;;;
πόσοι;;;
και γιατί να κάνει ασεπ για εμάς;;;
είμαστε πολλοί και δεν έχει τι να μας κάνει;;
μήπως έτσι δίδουμε ακόμη μία ευκαιρία να μας κάνει λίγους...ανύπαρκτους;;;;
σεβαστή η άποψη,ωστόσο,και για το διαγωνισμό αυτό!
αλλά να είναι τουλάχιστον σε αντικείμενα που άπτονται της ειδικής αγωγής σε συνάφεια πάντα με το αντικείμενο της κάθε ειδικότητας.
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
έχεις δίκιο emmaki,καλό είναι να απευθυνθούμε πρώτα στους ήδη υπάρχοντες συλλόγους!
Γιατί αλλιώς γίνεται ένα ξέφραγο αμπέλι, χωρίς συντονισμό, όπου όλοι ζητάνε τα πάντα και τα ίδια!
Η διεκδίκηση είναι απαραίτητη, αλλά όχι πριν γίνει ένας έλεγχος του τι ήδη υπάρχει.
Αλλιώς, πιστεύω, το όλο πράγμα γίνεται γελοίο και είναι κρίμα!
έτσι είναι
αλλά,δυστυχώς,ο καθένας με βάση τα προσόντα που έχει,διεκδικεί.
σου λέει,δεν έχω νοηματική γιατί δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα κώφωσης
δεν έχω Braille,διότι δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα όρασης
άλλος θέλει ΑΣΕΠ
άλλος δε θέλει
άλλος έχει μεταπτυχιακό,άλλος διδακτορικό
κλπ κλπ κλπ
σε αυτή τη "διαμάχη" έχει βοηθήσει και το υπουργείο που δεν θέτει συγκεκριμένα κριτήρια και εν συνεχεία ανάλογη μοριοδότηση στο κάθε προσόν του εκάστοτε συναδέλφου.
δεν πιστεύω πως θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε και να συμφωνήσουμε.
και ωραία τα λένε κάποιοι συνάδελφοι που θέτουν πολύ ψηλά το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
αλλά,αν πραγματικά ήταν αξιοκρατικό κριτήριο αλλά και δυνατό κριτήριο για διορισμό,δεν θα χρειαζόταν να δίνουμε και να ξαναδίνουμε και επιτυχίες σε επιτυχίες και εν τέλει να μη διοριζόμαστε
ακόμη και φέτος,που η υπουργός επιμένει σθεναρά στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ,δεν διόρισε όλους όσοι έχουν επιτυχία σε αυτό το διαγωνισμό
επομένως;
τι να διεκδικήσω;
να διαβάζω και να μην διορίζομαι;
ή να εργάζομαι,να επιμορφώνομαι,που στην τελική ακόμη και αυτό μόνοι μας και με προσωπικά χρήματα το κάνουμε;; αλλά...να εργάζομαι!!!
να μην κάθομαι σε ένα σπίτι και να διαβάζω δίχως μέλλον!
πόσοι συνάδελφοι έχουν επιτυχία και δεν έχουν πάει ούτε καν ωρομίσθιοι;;;
πόσοι;;;
και γιατί να κάνει ασεπ για εμάς;;;
είμαστε πολλοί και δεν έχει τι να μας κάνει;;
μήπως έτσι δίδουμε ακόμη μία ευκαιρία να μας κάνει λίγους...ανύπαρκτους;;;;
σεβαστή η άποψη,ωστόσο,και για το διαγωνισμό αυτό!
αλλά να είναι τουλάχιστον σε αντικείμενα που άπτονται της ειδικής αγωγής σε συνάφεια πάντα με το αντικείμενο της κάθε ειδικότητας.
Να κάνω και μια άλλη πρόταση-σκέψη για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;
Όποιος αποφασίσει να δίνει ΑΣΕΠ ειδικής, αυτόματα να αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραμείνει στην ΕΑ για 5 χρόνια τουλάχιστον σε περίπτωση επιτυχίας και διορισμού! Έτσι θα φανεί ποιοί θέλουν πραγματικά να ασχοληθούν με την ΕΑ και ποιοι απλά το βλέπουν ως ένα σκαλοπάτι που θα τους εξασφαλίσει μια θέση σε ένα σχολέιο γενικής αγωγής!!!!!
Υ.Γ. Εγώ διορίστηκα με ΑΣΕΠ κανονικής και εδώ και 9 χρόνια (τώρα μπήκα στον 9ο) ασχολούμαι με την ΕΑ, την οποία επεδίωξα και με το διορισμό μου (πήγα σε τμήμα ένταξης). Θα προτιμούσα με 1000 να έδινα απευθείας ΑΣΕΠ ΕΑ και να μην μπλεκόμουν με τη γενική καθόλου, γιατί αυτό είναι που θέλω να κάνω συνειδητά!
-
Επίσης, μην ξεχνάτε ότι υπάρχει κα σύλλογος εκπαιδετικών δευτεροβάθμιας με μεταπτυχιακό τίτλο στην ΕΑ.
Επίσης υπάρχει και σύλλογος αποφοίτων του ΕΑ στο Βόλο....
Υπάρχει και η ΠΕΣΕΑ, που, αν και δεν είναι συδικαλιστικό όργανο, εντούτοις έχει επαφές με το υπουργείο και διεκδικεί....
Μήπως, λέω τώρα εγώ, μήπως θα έπρεπε να έρθετε πρώτα σε επαφή μαζί τους, να δείτε τι κινήσεις έχουν κάνει αυτοί και μετά να προχωρήσετε σε άλλο σύλλογο;;;;
έχεις δίκιο emmaki,καλό είναι να απευθυνθούμε πρώτα στους ήδη υπάρχοντες συλλόγους!
Γιατί αλλιώς γίνεται ένα ξέφραγο αμπέλι, χωρίς συντονισμό, όπου όλοι ζητάνε τα πάντα και τα ίδια!
Η διεκδίκηση είναι απαραίτητη, αλλά όχι πριν γίνει ένας έλεγχος του τι ήδη υπάρχει.
Αλλιώς, πιστεύω, το όλο πράγμα γίνεται γελοίο και είναι κρίμα!
έτσι είναι
αλλά,δυστυχώς,ο καθένας με βάση τα προσόντα που έχει,διεκδικεί.
σου λέει,δεν έχω νοηματική γιατί δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα κώφωσης
δεν έχω Braille,διότι δε με ενδιαφέρει να δουλέψω με παιδιά με πρόβλημα όρασης
άλλος θέλει ΑΣΕΠ
άλλος δε θέλει
άλλος έχει μεταπτυχιακό,άλλος διδακτορικό
κλπ κλπ κλπ
σε αυτή τη "διαμάχη" έχει βοηθήσει και το υπουργείο που δεν θέτει συγκεκριμένα κριτήρια και εν συνεχεία ανάλογη μοριοδότηση στο κάθε προσόν του εκάστοτε συναδέλφου.
δεν πιστεύω πως θα μπορέσουμε να συνεννοηθούμε και να συμφωνήσουμε.
και ωραία τα λένε κάποιοι συνάδελφοι που θέτουν πολύ ψηλά το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
αλλά,αν πραγματικά ήταν αξιοκρατικό κριτήριο αλλά και δυνατό κριτήριο για διορισμό,δεν θα χρειαζόταν να δίνουμε και να ξαναδίνουμε και επιτυχίες σε επιτυχίες και εν τέλει να μη διοριζόμαστε
ακόμη και φέτος,που η υπουργός επιμένει σθεναρά στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ,δεν διόρισε όλους όσοι έχουν επιτυχία σε αυτό το διαγωνισμό
επομένως;
τι να διεκδικήσω;
να διαβάζω και να μην διορίζομαι;
ή να εργάζομαι,να επιμορφώνομαι,που στην τελική ακόμη και αυτό μόνοι μας και με προσωπικά χρήματα το κάνουμε;; αλλά...να εργάζομαι!!!
να μην κάθομαι σε ένα σπίτι και να διαβάζω δίχως μέλλον!
πόσοι συνάδελφοι έχουν επιτυχία και δεν έχουν πάει ούτε καν ωρομίσθιοι;;;
πόσοι;;;
και γιατί να κάνει ασεπ για εμάς;;;
είμαστε πολλοί και δεν έχει τι να μας κάνει;;
μήπως έτσι δίδουμε ακόμη μία ευκαιρία να μας κάνει λίγους...ανύπαρκτους;;;;
σεβαστή η άποψη,ωστόσο,και για το διαγωνισμό αυτό!
αλλά να είναι τουλάχιστον σε αντικείμενα που άπτονται της ειδικής αγωγής σε συνάφεια πάντα με το αντικείμενο της κάθε ειδικότητας.
Να κάνω και μια άλλη πρόταση-σκέψη για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ;
Όποιος αποφασίσει να δίνει ΑΣΕΠ ειδικής, αυτόματα να αναλαμβάνει την υποχρέωση να παραμείνει στην ΕΑ για 5 χρόνια τουλάχιστον σε περίπτωση επιτυχίας και διορισμού! Έτσι θα φανεί ποιοί θέλουν πραγματικά να ασχοληθούν με την ΕΑ και ποιοι απλά το βλέπουν ως ένα σκαλοπάτι που θα τους εξασφαλίσει μια θέση σε ένα σχολέιο γενικής αγωγής!!!!!
Υ.Γ. Εγώ διορίστηκα με ΑΣΕΠ κανονικής και εδώ και 9 χρόνια (τώρα μπήκα στον 9ο) ασχολούμαι με την ΕΑ, την οποία επεδίωξα και με το διορισμό μου (πήγα σε τμήμα ένταξης). Θα προτιμούσα με 1000 να έδινα απευθείας ΑΣΕΠ ΕΑ και να μην μπλεκόμουν με τη γενική καθόλου, γιατί αυτό είναι που θέλω να κάνω συνειδητά!
γνωρίζω,όσο γίνεται μέσω του forum την πορεία σου, και πραγματικά είσαι αξιέπαινη
υπέρ του διαγωνισμού με την προυπόθεση να διορίζει όλους όσοι είναι επιτυχόντες!!
και θα συμφωνήσω ως προς το χρόνο παραμονής στην ειδική αγωγή,αλλά θα το πάω παραπέρα,να μην υπάρχει δικαίωμα μεταπήδησης στη γενική.
δεν έχει νόημα από τη στιγμή που έχουμε επιλέξει να ενταχθούμε στην ειδικότητα αυτή έστω κι αν δεν ήταν από το βασικό πτυχίο καθώς όλοι γνωρίζουμε πως την κλίση μας τη βλέπουμε περισσότερο στην πορεία κι όχι όταν είμαστε 17 και 18 χρονών.
-
και θα συμπληρώσω και το εξής:
μέχρι τώρα τι μας προσέφερε η δυνατότητα της μεταπήδησης;
τίποτα απολύτως.
έχουμε φτάσει να μη ξέρουμε τι είμαστε και να μας αντιμετωπίζουν ως κάτι ουδέτερο να το πω; ως κάτι λίγο απ' όλα;
δε νομίζω να μας συμφέρει ή να μας κάνει καλό αυτό.
-
Εγώ αυτό που ξέρω είναι πως σαφώς ένας ΑΣΕΠ δεν κρίνει το ποιος είναι καλός να σταθεί μέσα σε μια τάξη είτε γενικής εκπαίδευσης είτε ειδικής αγωγής...καλώς ή κακώς όμως είναι το μόνο μέσο για να "αξιολογηθούμε" όσον αφορά στον διορισμό..όχι στην αξιοσύνη το επαναλαμβάνω!!
Από κει και πέρα όποιος έχει προσόντα και θεωρεί πως αδικείται είναι η ευκαιρία με έναν ΑΣΕΠ να το αποδείξει...γιατί στα λόγια και στις προθέσεις είναι εύκολα τα πράγματα...
ΥΓ: Και φυσικά ας μην ξεχνάμε πως όταν λέμε ΑΣΕΠ εννοούμε διορισμούς 100% απ'τον ΑΣΕΠ και όχι γελοιότητες του τύπου 60-40%...όποιος έχει την απορία γιατί δίναν και ξαναδίναν τόσα χρόνια τα παιδιά ΑΣΕΠ και δεν διορίζονταν...ήταν γιατί κάποιοι του 40% πέρναν θέσεις πολλές...και τέτοιοι ήταν και οι της ειδικής αγωγής...όταν λοιπόν είμαστε απ'την μεριά που τόσα χρόνια εκτόπιζε άτομα με μεγάλους βαθμούς στον ΑΣΕΠ γενικής...ας προσέχουμε τι λέμε για την αποτελεσματικότητα του ΑΣΕΠ......
Αυτά...κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε....καλά τα προσόντα...αλλά δυστυχώς ειδικά στην Ελλάδα του 2010 δεν αρκούν για να διεκδικήσουμε μια θέση...λυπηρό ίσως,αλλά είναι η αλήθεια και μέσα σ'αυτήν την αλήθεια πορεύτηκαν πολλοί άνθρωποι τόσα χρόνια που ίσως δεν είχαν τα λεφτά και την άνεση για μεταπτυχιακά...και όποιος έχει μεταπτυχιακό εξάλλου θα πάρει προσαύξηση σε έναν ενδεχόμενο ΑΣΕΠ ειδικής....
-
ήταν γιατί κάποιοι του 40% πέρναν θέσεις
συγγνώμη για το οικτρό ορθογραφικό μου στο "πέρναν"...παίρναν εννοούσα φυσικά.....
-
Nα γίνει ΑΣΕΠ στην ειδική αγωγή δευτεροβάμιας με μια προυπόθεση μόνο:::::::
Να δώσεουν το δικαίωμα ΣΕ ΟΛΟΥΣ να δώσουν ΑΣΕΠ και ΟΧΙ μόνο σε αυτούς με τις 400 ώρες σεμινάρια
Μόνο έτσι θα είναι αξιοκρατικό
-
Nα γίνει ΑΣΕΠ στην ειδική αγωγή δευτεροβάμιας με μια προυπόθεση μόνο:::::::
Να δώσεουν το δικαίωμα ΣΕ ΟΛΟΥΣ να δώσουν ΑΣΕΠ και ΟΧΙ μόνο σε αυτούς με τις 400 ώρες σεμινάρια
Μόνο έτσι θα είναι αξιοκρατικό
To "μόνο" δεν το κατάλαβα....αν είναι κάποιοι οι οποίοι θα είναι οι τελευταίοι που θα έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν θα είναι αυτοί που έχουν σεμινάριο...πιο πιθανό είναι να δοθεί δικαίωμα μόνο στους έχοντες μεταπτυχιακό....
Εκτός αν εννοείς να δοθεί δικαίωμα σε όλους ανεξαιρέτως...κατι που δεν γίνεται γιατί πρέπει να έχει κάποιος έστω την ελάχιστη κατάρτιση για να μπει στην ειδική...ακόμη κι αν αυτή λέγεται σεμινάριο 400 ωρών...δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δοθεί δικαίωμα σε κάποιον που δεν έχει καμία απολύτως κατάρτιση.... ??? ???
ΥΓ: Αν και αυτά τα μεταπτυχιακά έχουν γίνει πανάκεια για πολλούς που τα επικαλούνται...αλλά ξέρω πολύ καλά πως πολλά μεταπτυχιακά στην Αγγλία ήταν κι αυτά 400 ωρών...με ελάχιστη τελικά διαφορά από τα σεμινάρια και εξίσου αγορασμένα όπως και τα σεμινάρια γιατί σε πολλά πανεπιστήμια της Αγγλίας αρκεί να τους πληρώσεις τα δίδακτρα και μπήκες! ;) Δεν είναι έτσι π.χ στο μεταπτυχιακό του τμήματος του Βόλου,ούτε του Μακεδονίας...μέχρι και δημοσιεύσεις πάνω στην ειδική αγωγή σε ρωτάνε στην Ελλάδα αν έχεις κάνει...συν του ότι κρατάει τουλάχιστον 2μιση χρόνια το ελληνικό μεταπτυχιακό και όχι έναν χρόνο...η Αγγλία πρόκειται για μια χώρα που αρέσκεται στις σπουδές εξπρές...γι αυτό και οι Πολυτεχνικές σπουδές στην Αγγλία κρατάνε 3 χρόνια ενώ εδώ 5.....γι αυτό όταν ακούω για μεταπτυχιακό στην ειδική και υπερβολές περί αγορασμένων σεμιναρίων...κρατάω μικρό καλάθι....
-
Να ξεκαθαρίσω κάτι:
Συμφωνώ με τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής και το γεγονός ότι προηγούνται διότι: στα μεταπτυχιακά μπορείς να πάρεις υποτροφία και να τα παρακολουθήσεις. Μπορεί οι υποτροφίες να είναι ξεφτιλισμένα χρήματα στην Ελλάδα που μόνο το ενοίκιο καλύπτουν , αλλά ο σκόπος τους είναι να απαλοίνουν κάπως τους άπορους φοιτητές. Όσο αφορά τα μεταπτυχιακά στην Αγγλία και εκεί μπορείς να πάρεις υποτροφία είτε από την Ελλάδα είτε από το Πανεπιστήμιο ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΞΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΣΟ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ. Σε πλήρη αντίθεση στα σεμινάρια 400 ωρών τα στάζεις χοντρά, ούτε διατριβή κάνεις και αν τα έχεις πέρνεις το χαρτί.
Δεν θα ξανακαθήσω να αναλύσω για ποιο λόγο είναι αντισυνταγματικό, (παραβαίνει ξεκάθαρα άρθρα του συντάγματος σύμφωνα με γνωμάτευση δικηγόρου μου) το να προηγούνται οι έχοντες 400 ώρες σεμινάρια που απλά τα έσταξαν χοντρά.
Αυτό που λες ΑΣΕΠ μόνο στους μεταπτυχιακούς είσαι τελείως λάθος: Σε κάποιες ειδικότητες υπάρχουν πραγματικά αρκετοί που έχουν μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, σε άλλες όμως δεν υπάρχει κανένας.
Η λογική σου είναι τελείως λάθος, διότι και στον ΑΣΕΠ γενικής ίσχυε και ισχύει ακόμα το δικαίωμα σε όλους να δώσουν και ας μην έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, απλά προηγούνται οι έχοντες παιδαγωγική κατάρτιση. Επομένως αν γίνει ΑΣΕΠ ειδικής στη δευτεροβάθμια θα πρέπει να πουν: ή μπορούν να δώσουν όλοι και να προηγούνται οι έχοντες μεταπτυχιακό, αλλά προς θεού σε καμία περίπτωση οι έχοντες σεμινάρια ή απλά να παίρνεις μόρια από το μεταπτυχιακό. Συμφωνώ εν μέρη να δώσουν και ελάχιστα μόρια σε αυτούς που έχουν τα σεμινάρια, αλλά φυσικά πολύ λιγότερα από αυτά που παίρνει το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής
Αυτό είναι το δίκαιο και αξιοκρατικό και σε όποιους αρέσει.
-
Να ξεκαθαρίσω κάτι:
Συμφωνώ με τα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής και το γεγονός ότι προηγούνται διότι: στα μεταπτυχιακά μπορείς να πάρεις υποτροφία και να τα παρακολουθήσεις. Μπορεί οι υποτροφίες να είναι ξεφτιλισμένα χρήματα στην Ελλάδα που μόνο το ενοίκιο καλύπτουν , αλλά ο σκόπος τους είναι να απαλοίνουν κάπως τους άπορους φοιτητές. Σε πλήρη αντίθεση στα σεμινάρια 400 ωρών τα στάζεις χοντρά, ούτε διατριβή κάνεις και αν τα έχεις πέρνεις το χαρτί.
Δεν θα ξανακαθήσω να αναλύσω για ποιο λόγο είναι αντισυνταγματικό, (παραβαίνει ξεκάθαρα άρθρα του συντάγματος σύμφωνα με γνωμάτευση δικηγόρου μου) το να προηγούνται οι έχοντες 400 ώρες σεμινάρια που απλά τα έσταξαν χοντρά.
Αυτό που λες ΑΣΕΠ μόνο στους μεταπτυχιακούς είσαι τελείως λάθος: Σε κάποιες ειδικότητες υπάρχουν πραγματικά αρκετοί που έχουν μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής, σε άλλες όμως δεν υπάρχει κανένας.
Η λογική σου είναι τελείως λάθος, διότι και στον ΑΣΕΠ γενικής ίσχυε και ισχύει ακόμα το δικαίωμα σε όλους να δώσουν και ας μην έχουν παιδαγωγική κατάρτιση, απλά προηγούνται οι έχοντες παιδαγωγική κατάρτιση. Επομένως αν γίνει ΑΣΕΠ ειδικής στη δευτεροβάθμια θα πρέπει να πουν: ή μπορούν να δώσουν όλοι και να προηγούνται οι έχοντες μεταπτυχιακό, αλλά προς θεού σε καμία περίπτωση οι έχοντες σεμινάρια ή απλά να παίρνεις μόρια από το μεταπτυχιακό. Συμφωνώ εν μέρη να δώσουν και ελάχιστα μόρια σε αυτούς που έχουν τα σεμινάρια, αλλά φυσικά πολύ λιγότερα από αυτά που παίρνει το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής
Αυτό είναι το δίκαιο και αξιοκρατικό και σε όποιους αρέσει.
Φίλε δεν κατάλαβες κάτι...εγώ δεν έχω μεταπτυχιακό και δεν με νοιάζει να βάλω μπροστά τα μεταπτυχιακά αλλά ούτε τα σεμινάρια....
Μου αρέσει η ειδική αγωγή αλλά αν δεν θα έχω δικαίωμα να δώσω σε έναν ενδεχόμενο ΑΣΕΠ επειδή έχω μόνο σεμινάριο λίγο με καίει γιατί κουβαλάω και 2 επιτυχίες στον ΑΣΕΠ γενικής...δεν κρεμάστηκα απ΄την ειδική όπως αντιθέτως πολλοί μεταπτυχιακοί ειδικής...
δεν με νιάζει να συζητήσω ποιος θα πάρει μέρος ή όχι....
Όσο για τα μεταπτυχιακά και τις υποτροφίες...μάλλον δεν τα ξέρεις καλά.....το μεταπτυχιακό στον Βόλο π.χ κοστίζει μόνο στα δίδακτρά του 9.000 ευρώ!!!
Για ποια υποτροφία των 400 ευρώ μου λες...όταν πρέπει μέσα σε 2μιση χρόνια να σου φύγουν πάνω από 15.000 ευρώ...μαζί με τα έξοδα διαμονής στον Βόλο ή την Θεσ/νικη....τα 2000 ευρώ του σεμιναρίου μας πείραξαν...;; Θα τρελαθούμε δηλαδή....;;!!!
Αν έχεις καταλάβει η μεταπτυχιακή εξειδίκευση πλέον μετά τον νόμο της Γιαννάκου που όλα τα μεταπτυχιακά πληρώνονται και μάλιστα αδρά...είναι για λίγους...για να μην πω για τα μεταπτυχιακά στην Αγγλία που απαιτούν τουλάχιστον 20-25.000 σε έναν χρόνο....
Εγώ δεν θεωρώ πως αγόρασα ένα σεμινάριο....πρώτον έδωσα ΔΙΚΑ ΜΟΥ λεφτά και όχι του μπαμπά μου όπως έχει ειπωθεί πολλάκις εδώ μέσα για τα σεμινάρια...και μάλιστα γιατί αυτά μπορούσα να δώσω και όχι τα 15 και 20 χιλιάρικα που απαιτεί συνολικά ένα μεταπτυχιακό.....το ποιος αγοράζει προσόντα επειδή έχει λεφτά νομίζω στο ξεκαθάρισα.....
Από κει και πέρα συζητείστε ό,τι θέλετε....εγώ είμαι μέσα στο να γίνει ΑΣΕΠ αλλά δεν σκάω στο πώς...γιατί όπως είπα δεν περίμενα να ψιχαλίσει λεφτά για να αγοράσω προσόντα...πέρασα δύο φορές σ'αυτόν τον ΑΣΕΠ της γενικής που πολλοί τον αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι...!!!
-
Και επίσης δεν είπα ΠΟΤΕ να προηγούνται σε έναν ΑΣΕΠ ειδικής οι έχοντες σεμινάρια...μην τρελαθούμε τώρα!!!
-
Συμφωνούμε εν μέρη:
Οι υποτροφίες προσφέρονται για να καλύψουν τα δίδακτρα πρωτίστως και όχι τις πρώτες σου ανάγκες για φαγητό κ.τ.λ. Δεύτερον αν έχεις υποτροφία ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΣΑΙ ΑΠΟ ΔΙΔΑΚΤΡΑ σύμφωνα με το νόμο, άρα στο μεταπτυχιακό του Βόλου σου μένουν 400 περίπου ευρώ από το ΙΚΥ το μήνα στην τσέπη όχι για τα δίδακτρα, αλλά για τις ανάγκες σου. Τρίτον οι υποτροφίες του ΙΚΥ στην Αγγλία είναι πολύ καλύτερες από την Ελλάδα και σου φτάνουν σίγουρα να καλύψεις τα δίδακτρα του πανεπιστημίου και μάλιστα σου μένουν και χρήματα στη τσέπη. Άσε που αν καταφέρεις και πάρεις υποτροφία από το ίδιο πανεπιστήμιο της Αγγλίας δεν τους δίνεις ευρώ.
Όλα αυτά όμως προϋποθέτουν κάτι: να στρώσει κάποιος το κ...ο του να πάρει την υποτροφία.
Δεν διαφωνώ με τα σεμινάρια, αν έχεις δώστα να τα κάνεις. Διαφωνώ όμως στο να προηγούνται αυτοί που τα έχουν, μιας και δεν δίνεται δυνατότητα παρακολούθησης σε αυτούς που δεν έχουν χρήματα και γενικότερα τα σεμινάρια τα συγκεκριμένα ούτε διατριβή περιλαμβάνουν ούτε εξετάσεις μαθημάτων που έχει ένα μεταπτυχιακό.
-
Εν τέλει καλά που το συζητήσαμε γιατί κι εγώ δεν ήξερα αυτές τις λεπτομέρειες για το ΙΚΥ....αν είναι έτσι έχει καλώς...τον κ........ο μου όπως κατάλαβες ξέρω να τον στρώνω.....
Εννοείται πως τα σεμινάρια είναι για να καταλάβεις εντελώς πάνω πάνω τι εστί ειδική αγωγή.....δεν είπα ποτέ το αντίθετο...αν και μια χαρά τα κατάφερα στο ΕΕΕΕΚ που ήμουν γιατί ήμουν πρόθυμη,συμβουλεύτηκα μεταπτυχιακούς και την ψυχολόγο του σχολείου με αποτέλεσμα ο διευθυντής να με θέλει ξανά εκει....
Από κει και πέρα όμως...άσε με να έχω και την επιφύλαξή μου για την ποιότητα ορισμένων μεταπτυχιακών στην Αγγλία...μου χουν πει περιπτώσεις που τραβούσα τα μαλλιά μου...και όπως σου είπα και πριν...άλλο το ελληνικό μεταπτυχιακό που κρατάει 2μιση χρόνια και σε περνάνε κόσκινο για να μπεις...κι άλλο το λίγων μηνών....... ??? ???
-
Η Αγγλία γενικότερα έχει άλλη αντίληψη στις σπουδές που ειδικά στα μεταπτυχιακά με βρίσκει σύμφωνο. Τους Άγγλους τους ενδιαφέρουν γρήγορα προγράμματα εξειδίκευσης, διάρκειας τα περισσότερα 1 έτους. Υπάρχουν βέβαια και τα part time (σου δίνουν τη δυνατότητα να δουλεύεις παράλληλα) που διαρκούν 2 χρόνια. Υπόψιν ότι το ΔΟΑΤΑΠ στην Ελλάδα αναγνωρίζει τα master που ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1 ΕΤΟΣ. Όσα έχουν μικρότερη (ελάχιστα αναγνωρισμένα πανεπιστήμια στο εξωτερικό έχουν master λιγότερο από 1 έτος) δεν αναγνωρίζονται καν. Δεν νομίζω οι Άγγλοι να είναι ηλίθιοι μιας και τα περισσότερα προγράμματα σπουδών έχουν άμεση σχέση με την αγορά εργασίας και έχουν και απορρόφηση από τους εργοδότες.
Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι διαφορετικά: τους αρέσει να ταλαιπωρούν τους φοιτητές με μακροχρόνια προγράμματα και σπουδές που τα περισσότερα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, τουλάχιστον στο ιδιωτικό τομέα. Εγώ έχω master στην ειδικότητά μου από ελληνικό πανεπιστήμιο και τέλειωσα σε 3 χρόνια, όχι γιατί δεν διάβαζα, αλλά γιατί δεν με άφηναν να το πάρω!!!!!!!!!!!!!! Τι εννοώ:
Οι καθηγητές στην Ελλάδα βλέπουν τους μεταπτυχιακούς ως δούλους τους. Τους λένε, αμα θες μεταπτυχιακό, θέλω δημοσιευση σε ξένο αναγνωρισμένο περιοδικό και θέλω και άλλα και άλλα και άλλα. Φυσικά με τις υποδομές που έχει το ελληνικό πανεπιστήμιο όλα αυτά για να γίνουν θέλουν τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια. Φυσικά ο λόγος προφανής που θέλουν δημοσιεύσεις ειδικά τα μέλη ΔΕΠ χαμηλής βαθμίδας: μα για να ανέβουν βαθμίδες με τις πλάτες μεταπτυχιακών. Αυτός είναι και ο λόγος που τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα διαρκούν 2 και 3 χρόνια. Διότι οι φοιτητές με το που μπαίνουν αρχίζουν και τη διατριβή τους συνήθως, η οποίοι με όλες αυτές τις απαιτήσεις που έχουν οι επιβλέποντες καθηγητάδες θα πάρει τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια.
Βέβαια είναι και θέμα προσωπικής εργασίας του καθενός,αλλά 2 χρόνια παραείναι για master.
Στην Αγγλία που κάνουν και πιο εύκολα δημοσιεύσεις σε ξένα περιοδικά ένας φοιτητής τελειώνει μεταπτυχιακό και διδακτορικό σε 4 χρόνια, στην Ελλάδα τα τελειώνει σε 8 χρόνια!!!!!!!! Οι Άγγλοι σου λένε άμα δεν τελειώσεις σε 1 χρόνο πέρνεις πόδι, διότι καταλαμβάνεις π.χ. το χώρο του εργαστηρίου και θέλω να πάρω άλλον, ενώ οι Έλληνες καθηγητές σου λένε "κάτσε και άλλο, μα που θα ξαναβρώ δούλους να μου κάνουν δημοσιεύσεις"
Ελλάδα: η χώρα του παραλόγου και της εκμετάλλευσης σε όλα τα επίπεδα
Αυτή είναι η πραγματικότητα της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Άλλωστε τα λέει όλα το πόρισμα κόλαφος που έβγαλε η επιτροπή αξιολόγησής για τα ελληνικά πανεπιστήμια, όπου χαρακτηρίζει τα μεταπτυχιακά χρονοβόρα, χωρίς αντίκρυσμα στην αγορά εργασίας και μάλιστα σε αριθμούς διπλάσια και τριπλάσια από άλλες χώρες (το κάθε τμήμα πανεπιστημίου σε κάθε κορφοβούνι και το κάθε ΤΕΙ έχει και από τουλάχιστον 5 μεταπτυχιακά).
Φυσικά πέρα από τις δημοσιεύσεις που θέλουν τα μέλη ΔΕΠ ο δεύτερος λόγος που υπάρχουν τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα είναι τα δίδακτρα που πληρώνει κάποιος. Όσο πιο πολύ διαρκεί ένα μεταπτυχιακό, τόσο πιο πολλά χρήματα. Ωραίο ζεστό χρήμα, εύκολο. Μα με τόσα χρήματα που έχουν πάρει μιας και στην Ελλάδα 1 στους 4 έχει master θα έπρεπε να είχαν φτιάξει υποδομές επιπέδου MIT στην Ελλάδα.
ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΥΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΜΕΤΡΑ;;;
Ή σας ενδιαφέρει να ιδρύσετε και άλλα μεταπτυχιακά χωρίς κανένα αντίκρυσμα, αλλά απλά και μόνο για μόρια στο ΑΣΕΠ;;
-
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα!!
1. Οι έχοντες μεταπτυχιακό τα βάζουν με τους έχοντες σεμινάριο
2. Όσοι έκαναν μεταπτυχιακό στην Ελλάδα κατηγορούν (ενίοτε μαζί με τους σεμιναριούχους) όσους έκαναν μεταπτυχιακό στο εξωτερικό
3. Αυτοί που θέλουν Ασεπ γιατί έχουν επιτυχίες τα βάζουν με αυτούς που δε θέλουν Ασεπ γιατί τους φαίνεται βουνό
4. Αυτοί που δε μπόρεσαν να εξειδικευτούν κάπως τα βάζουν με τους άλλους που εξειδικεύτηκαν
5. Αυτοί που τελείωσαν στο Βόλο έχουν παράπονα για την κατάταξη τους σε σχέση με τους υπόλοιπους
6. Κάποιοι αγαπάνε την ειδική αγωγή, είναι αφοσιωμένοι σε αυτή και κατακρίνουν όσους περνούν να πουν ένα γεια και πάνε στη γενική (από δω η γυναίκα μου και από δω το αίσθημά μου δηλαδή...)
7. ............(Κάποια ακόμα κόντρα θα μου διαφεύγει)
Ηρεμήστε βρε πατριώτες, εντάξει για μια θέση στον ήλιο παλεύουμε όλοι (άσχετα αν δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα), αλλά μα μην ακυρώνουμε και την προσπάθεια του άλλου επειδή μας βολεύει. Για τα σεμινάρια φταίνε αυτοί που τα οργάνωσαν και αυτοί που στην αρχή τα αναγνώρισαν. Παντως δε φταίνε αυτοί που πιστεψαν σε ένα καλύτερο αύριο και για να τα παρακολουθήσουν άφηναν την οικογένεια ή έψαχναν χρήματα κλπ κλπ Το ίδιο και για τα μεταπτυχιακά έξω, εργασίες 20.000 λέξεων και παρουσιάσεις στα αγγλικά δε γίνονται αν δε στρώσεις τον κ.. σου. Άμα αρχίσουμε τώρα να λέμε ποιος είναι καλύτερος δάσκαλος, ποιος ξέρει πιο πολλά ή ποιος αγαπάει την ειδική δεν θα τελειώσουμε ποτέ. Στην τελική ας είμαστε μετριοπαθείς κι ας το αφήσουμε αυτό στην κρίση των μαθητών μας...Δάσκαλε που δίδασκες...!!!
Πάντως δε γράφω συχνά στο φόρουμ (τώρα δεν άντεξα τα γραψα μαζεμενα!!) και δε σκοπεύω να μπω σε προσωπική αντιπαράθεση με κανένα...Ο καθένας έχει τα δίκια του οκ αλλά όχι και να ακυρώνει τους άλλους (σεμιναριούχους, μεταπτυχιακούς εντός, μεταπτυχιακούς εκτός, μεταπτυχιακούς εντός εκτός κι επι τα αυτά κλπ κλπ). Πάντως με τέτοια διχόνοια ομάδα δε γίνεται... Γι αυτό εξάλλου πάμε στην Ελλάδα απο το κακο στο χειρότερο ... γιατί τρωγόμαστε μεταξύ μας!! ;)
Κλείνοντας πιο χιουμοριστικά ένα έχω να πω:
Αδέρφια μη σφάζεστε, ενωθείτε!! Μια είναι η εχθρός ... και το όνομα αυτής Αννούλα Διαμαντοπούλου!!! ( ;D ;D) ΓΙΟΥΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
-
Γεια σας!
Έλειπα αυτές τις ημέρες και δεν παρακολουθούσα την πορεία των συζητήσεων, αλλά όταν διάβασα τα posts στην αρχή απογοητεύτηκα, μετά γέλασα και στο τέλος, αποφάσισα να γράψω.
1. Δε μίλησα για δημιουργία "συλλόγου", αλλά για συνάντηση.
2. Ο "σύλλογος" των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά στην ΕΑ δεν καλύπτει άλλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν σεμινάριο ή 3ετή προϋπηρεσία στην ΕΑ. (Σημείωση1: είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού, Σημείωση2: το σεμινάριο είναι καλύτερο από το καθόλου σεμινάριο, όπως έχω ξαναγράψει, Σημείωση3: Εγώ δεν ξέρω και πολλούς Μαθηματικούς, Φυσικούς, Μουσικούς, Χημικούς, Πληροφορικάριους, Κοινωνιολόγους, Γεωπόνους κτλ... που να έχουν κάνει μεταπτυχιακό στην ΕΑ. Άρα ποιος καλύψει αυτές τις θέσεις; Οέο;)
3. Ο σύλλογος αποφοίτων του Βόλου, αφορά τους αποφοίτους του Βόλου (όπως φανερώνει και η ονομασία του).
4. Ναι, το Υπουργείο θέλει ΣΠΡΩΞΙΜΟ για τη στελέχωση των ειδικών σχολείων (Σπρώξιμο από εκπαιδευτικούς και γονείς ΜΑΖΙ!!!)
5. Δε θέλω να φτάσω 45 χρόνων και να ζητάω απόσπαση κάθε χρόνο σε σχολεία της ΕΑ!!!
ΑΥΤΑ!
-
συμφωνω μαζι σου απολυτα και επαυξανω...
-
Γεια σας!
Έλειπα αυτές τις ημέρες και δεν παρακολουθούσα την πορεία των συζητήσεων, αλλά όταν διάβασα τα posts στην αρχή απογοητεύτηκα, μετά γέλασα και στο τέλος, αποφάσισα να γράψω.
1. Δε μίλησα για δημιουργία "συλλόγου", αλλά για συνάντηση.
2. Ο "σύλλογος" των εκπαιδευτικών με μεταπτυχιακά στην ΕΑ δεν καλύπτει άλλους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν σεμινάριο ή 3ετή προϋπηρεσία στην ΕΑ. (Σημείωση1: είμαι κάτοχος μεταπτυχιακού, Σημείωση2: το σεμινάριο είναι καλύτερο από το καθόλου σεμινάριο, όπως έχω ξαναγράψει, Σημείωση3: Εγώ δεν ξέρω και πολλούς Μαθηματικούς, Φυσικούς, Μουσικούς, Χημικούς, Πληροφορικάριους, Κοινωνιολόγους, Γεωπόνους κτλ... που να έχουν κάνει μεταπτυχιακό στην ΕΑ. Άρα ποιος καλύψει αυτές τις θέσεις; Οέο;)
3. Ο σύλλογος αποφοίτων του Βόλου, αφορά τους αποφοίτους του Βόλου (όπως φανερώνει και η ονομασία του).
4. Ναι, το Υπουργείο θέλει ΣΠΡΩΞΙΜΟ για τη στελέχωση των ειδικών σχολείων (Σπρώξιμο από εκπαιδευτικούς και γονείς ΜΑΖΙ!!!)
5. Δε θέλω να φτάσω 45 χρόνων και να ζητάω απόσπαση κάθε χρόνο σε σχολεία της ΕΑ!!!
ΑΥΤΑ!
Επείδή εγώ τα ανέφερα, και λυπάμαι που σε έκανα να γελάσεις.....
Να ξεκαθαρίσω τη θέση μου. Δεν μίλησα πουθενά για πιθανή ένταξη όλων των εκπαιδευτικών σε αυτούς τους συλλόγους. Είπα απλά να δείτε τι έχουν κάνει αυτοί και να συντονιστήτε. Μπορεί ήδη να έχετε καλυφθεί με τις δικές τους διεκδικήσεις (που δεν είναι όλες για προσωπικό συμφέρον αλλά και γιατο συμφέρον όλης της ΕΑ), μπορεί να καταφέρετε να συνεργαστείτε μαζί τους και να διεκδικήσετε κάτι συλλογικά.... Είναι πολλές οι δυνατότητες της συνεργασίας και της συνδιεκδίκησης!
Επίσης η ΠΕΣΕΑ, δεν ενδιαφέρεται μόνο για εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακό ή μόνο για αποφοίτους του Βόλου ή μόνο για αποφοίτους του Μακεδονίας ή μόνο για σεμιανριούχους. Η ΠΕΣΕΑ συνεργάζεται με τους συλλόγους γονέων και μαζί έχουν επικοινωνία με το υπουργείο και όλους τους φορείς έχοντας στο μυαλό τους, όχι το διορισμό μίας ή άλλη κατηγορίς εκπαιδευτικών, αλλά τα παιδιά και την ίδια την ΕΑ!
-
αυτό που λέει η emmaki είναι καλό. μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με το ΠΕΣΕΑ και να δούμε τι έχουν στο μυαλό τους και πως έχουν προωθήσει κάποια πράγματα ειδικότερα και με την ειδική αγωγή στη δευτεροβάθμια. δεν χάνουμε τίποτα. από εκεί και πέρα η christina_k επισημαίνει την ανάγκη να συναντηθούμε, (όχι μόνο για να γνωριστούμε), αλλά και για να συζητήσουμε θέματα που μας αφορούν και να θέσουμε τους προβληματισμούς μας και πως μπορούμε να κινηθούμε. το βρίσκω καλή ιδέα και θα συμμετάσχω όποτε αποφασιστεί!!!!
-
..θα είναι καλό να γίνει η συνάντηση...δεν το συζητώ...και άμεσα...
κάτι άλλο που θα ήθελα να πω είναι οτι στις δευτεροβάθμιες έχουν γεμίσει με αποσπασμένους που τους έχουν γυρίσει απο γραφεία κ.α...οι β/θμιες αρκετές φορές, επειδή δεν ξέρουν τι να τους κάνουν, τους βάζουν σε εεεεκ και γενικά σε θέσεις ειδικής αγωγής(π.χ β/θμια Αρκαδίας και αρκετές άλλες)..
-
Γέμισε με αποσπασμένους και η Θεσσαλονίκη...και δεν εχουν ιδέα απο ειδική
-
Γέμισε με αποσπασμένους και η Θεσσαλονίκη...και δεν εχουν ιδέα απο ειδική
τι εννοείς epimenon....γέμισε η Θεσ/νιη αποσπασμένους; που;
-
κι εγώ την ίδια απορία έχω... δεν μπορώ να διανοηθώ ότι τοποθετούνται μόνιμοι συνάδελφοι της Δευτεροβάθμιας σε θέσεις Ειδικής Αγωγής, χωρίς να έχουν τα στοιχειώδη τυπικά προσόντα... αλλά ακόμα κι έτσι να είναι πού βρέθηκαν επιτέλους τόσοι υπεράριθμοι ώστε να τους στέλνουν σε ΕΕΕΕΚ και ΣΜΕΑ??? σε ό,τι αφορά τουλάχιστον τους φιλολόγους, μου φαίνεται αδιανόητο!!!
-
Γεια και χαρά σε όλους!
Η συνάντηση της ομάδας ειδικής αγωγής θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στις 17.00. Θα ενημερώσω για τον τόπο συνάντησης αμέσως μόλις εξασφαλίσουμε χώρο.
-
Γεια και χαρά σε όλους!
Η συνάντηση της ομάδας ειδικής αγωγής θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στις 17.00. Θα ενημερώσω για τον τόπο συνάντησης αμέσως μόλις εξασφαλίσουμε χώρο.
ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!!!
αναμένουμε νεότερα!!!!
-
christina_k, όποτε έχεις νεότερα πληροφόρησέ μας. περιμένουμε......
-
H συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 & Ερμού, Σύνταγμα) την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στις 17.00.
-
H συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2 & Ερμού, Σύνταγμα) την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου στις 17.00.
ωραία
ευχόμαστε να φύγετε σοφότεροι από τη συνάντηση ώστε να έρθετε να μεταδώσετε τη σοφία σας και σε εμάς! ;)
εύχομαι επίσης να μας διαφωτίσετε για το μέλλον της ειδικής αγωγής καθώς και τη διαδικασία που εν τέλει οφείλουμε να ακολουθήσουμε προκειμένου να δώσουν βαρύτητα και να ανοίξουν οργανικές θέσεις!!!!
σε κάθε σχολείο να υπάρχει ένας ακόμη και 2 ειδικοί παιδαγωγοί όπως υπάρχουν και από όλες τις άλλες ειδικότητες!!!
όσον αφορά στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, αν θα γίνει και για εμάς,υπό ποια μορφή και με ποια γνωστικά αντικείμενα!!
αυτά!
ελπίζω να μη σας κουράσω!
μακάρι να μπορούσα να παραβρεθώ!!!!
με το καλό!
Καλημέρα!
-
σε ευχαριστούμε christina_k. εγώ θα είμαι εκεί και ελπίζω να μαζευτούν πολλοί να συζητήσουμε..... :) :)
-
Γνωριζετε αν υπαρχει καποιος συλλογος αναπληρωτων α/μιας & β/μιας (η μηπως ειναι υπο συσταση) που να παρεχει πληροφορηση σχετικα με τις εξελιξεις στον χωρο της ειδικης αγωγης?
Θεωρω οτι αυτη η κατηγορια βρισκεται πλεον κυριολεκτικα στον αερα....
-
http://dide.dod.sch.gr/upload///20110311/EKLOGES%20ENELEA%202011-13.pdf