Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 07:15:33 πμ

Τίτλος: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 07:15:33 πμ
Για να έχει ενδιαφέρον η αναμονή ... - όχι ότι δε θα είχε - και όχι μόνο στρες ...


Αν εξηγείτε και το σκεπτικό σας ακόμη καλύτερα ...


Θεωρώ ότι θα κληθούν από 300 έως 400, ώστε να φτάσουν τους 1.000 περίπου. Πέρσι οι 2 πρώτες φάσεις αριθμούσαν 761 και η Β κλήθηκε 17/9, οι 3 πρώτες 1007 και η Γ στις 22/10. Με τη λογική λιγότερων φάσεων, δεν είναι απίθανο η φετινή Β ν' αντιστοιχεί σε σύνολο ΑΚΩ με την περσινή Γ.
Ίσως έχει και κάπιους ΑΜΩ ...

Καλημέρα ...και υπομονή ..., που είναι πικρή, μα ο καρπός της γλυκός.  ;)
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: Ναστια στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 08:20:06 πμ
Καλημερα και απο μενα....μια μερα οντως πολυ δυσκολη!!!!

Θα ηθελα πραγματικα τη γνωμη σας μεσα απ την καρδια σας......

Εκανα μεγαλη ΠΑΤΑΤΑ που με σειρα 457 (τριτεκνη) δηλωσα μονο Αττικη,Κορινθια και Αργολιδα?
Η Α' φαση , ηδη με πεταξε εξω!!!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: operonio στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 08:34:30 πμ
Μη χάνεις την ελπίδα σου!!!! Υπάρχουν και χειρότερα!!! Δυο χρόνια πριν είχα θέση 88 στον πίνακα και πήραν τους 87!!! Φέτος έχω 124 και πήραν στην Α φάση 111 από την ειδικότητά μου... Δεν έχω κοιμηθεί από χτες από την αγωνία κι αναρωτιέμαι αν το σενάριο θα επαναληφθεί... Άντε καλό κουράγιο
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: marion στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 03:42:42 μμ
Θέλω να πιστεύω ότι η β' φάση θα κυμανθεί στα επίπεδα της α'. Κι αυτό γιατί ακόμη τα κενά πάνε κι έρχονται και μόνον εφόσον ξεκινήσουν με το καλό τα σχολεία θα φανούν οι πραγματικές ελλείψεις, οι οποίες θεωρώ ότι είναι αρκετές. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι περίμενα μεγαλύτερη α' φάση με όσα ακούγονταν τον τελευταίο καιρό. Έστω κι έτσι περιμένω ότι σε σύνολο οι αναπληρωτές φιλόλογοι ΑΚΩ αλλά και ΑΜΩ θα είναι περισσότεροι αναλογικά με πέρυσι.
Ψήφισα 500+ και ο θεός βοηθός.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: Berlin στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 04:17:02 μμ
Κρίνοντας με...απολύτως "αντικειμενικά" κριτήρια κι επειδή χρειάζομαι κλήση περίπου 415 ατόμων για να με πάρουν στη Β΄ φάση και λαμβάνοντας υπόψη ότι δύο φορές ως τώρα στο παρελθόν έχω βιώσει το να σταματά η σειρά μπροστά μου (αν και για ωρομισθία) πιστεύω...ακράδαντα πως θα τριτώσει το κακό. Πώς λένε ότι το σύμπαν συνωμοτεί για να συμβεί κάτι που θέλεις πολύ...μπούρδες, ακριβώς το αντίθετο. Οπότε 300-400
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: ngdek στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 04:33:40 μμ
πιστεύω ότι θα είναι 500+ γιατί τα 600 άτομα της α' φάσης ήταν λίγα, δεν ήξεραν τα κενά και φώναξαν στα τυφλά σου λεει 'μήπως γλιτώσουμε κάτι', τώρα που θα αρχίσουν τα σχολεία και τα κενά θα φανούν πολλά θ αναγκαστούν να πάρουν αρκετούς
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: GERMANOS στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 04:50:15 μμ
 Σωστά... συμφωνώ και εγώ... Μέχρι τώρα αποδεικνύεται ότι δεν μπορούν να υπολογίσουν τα κενά...  επακριβώς... (βλ. νηπιαγωγοί http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=20764.15) αδυναμία του συστήματος... αυτό αποδεικνύεται από όσα συμβαίνουν αυτές τις ημέρες... Τώρα τι λέει η Χριστοφιλοπούλου είναι άλλη ιστορία... Η Χρ. και η Διαμ. προσπαθούν και αυτές να μη μείνουν άνεργες... Δηλαδή κάνουν τη δουλειά τους ..... για να έχουν δουλειά....
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:12:20 μμ
Δύο δεδομένα, επισήμως διατυπωμένα / υπογεγραμμένα, δημιουργούν αισιοδοξία για τους αριθμούς των αναπληρωτών, φέτος:

- 15.500 συνταξιοδοτούμενοι στις 2 Βαθμίδες
- περίπου 16.000 πιστώσεις πλήρους αναπληρώσεις και στις 2 Βαθμίδες (περίπου 7.800 στη Βθμια, με μόνο 1.064 να διατέθηκαν χθες).

Για να δούμε ..., ως τις 20 Σεπτέμβρη ελπίζω, τα μαντάτα ...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:24:57 μμ
Τι είπε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου για τα κενά, τις προσλήψεις, την ΠΔΣ, τη β φάση διορισμών..

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9033

"Την περασμένη εβδομάδα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υπήρχαν 2.843 κενά και 4.277 πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό. Από τους 2.843 οι 1.380 ανήκαν στις βασικές ειδικότητες, στις οποίες προσλήφθηκαν 1.064 εκπαιδευτικοί.
 
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση την περασμένη εβδομάδα είχαμε 3.047 κενά και έγιναν 2.554 προσλήψεις αναπληρωτών. Στα νηπιαγωγεία είχαμε 1.677 κενά και έγιναν 1.304 προσλήψεις. Τα κενά που έχουμε αφήσει είναι όλα τριψήφια και την επόμενη εβδομάδα θα γίνει μια τελική διαχείριση, ώστε να πάμε στην ολοκλήρωση των τοποθετήσεων.
Στα 800 ολοήμερα σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα υπήρξε η αναγκαία μετακίνηση και διορίζονται 815 στο χώρο της Φυσικής Αγωγής, της Πληροφορικής και των Αγγλικών και αντίστοιχα 1.000 άτομα στην Αισθητική Αγωγή, δηλαδή στο θέατρο, στη μουσική και στα καλλιτεχνικά."
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:32:13 μμ
Τι είπε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου για τα κενά, τις προσλήψεις, την ΠΔΣ, τη β φάση διορισμών..

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9033

"Την περασμένη εβδομάδα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση υπήρχαν 2.843 κενά και 4.277 πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό. Από τους 2.843 οι 1.380 ανήκαν στις βασικές ειδικότητες, στις οποίες προσλήφθηκαν 1.064 εκπαιδευτικοί.
 
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση την περασμένη εβδομάδα είχαμε 3.047 κενά και έγιναν 2.554 προσλήψεις αναπληρωτών. Στα νηπιαγωγεία είχαμε 1.677 κενά και έγιναν 1.304 προσλήψεις. Τα κενά που έχουμε αφήσει είναι όλα τριψήφια και την επόμενη εβδομάδα θα γίνει μια τελική διαχείριση, ώστε να πάμε στην ολοκλήρωση των τοποθετήσεων.
Στα 800 ολοήμερα σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα υπήρξε η αναγκαία μετακίνηση και διορίζονται 815 στο χώρο της Φυσικής Αγωγής, της Πληροφορικής και των Αγγλικών και αντίστοιχα 1.000 άτομα στην Αισθητική Αγωγή, δηλαδή στο θέατρο, στη μουσική και στα καλλιτεχνικά."

Δε συμβαδίζουν τα παραπάνω ούτε με τη λογική, ούτε με την πραγματικότητα, ούτε και με τις πιστώσεις που δέσμευσαν ...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: Stelios στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:35:00 μμ
Λέει και ένα ψέμα (με νούμερα αυτή τη φορά)
Λέει 7100 περισσότερες συνταξιοδοτήσεις....
Και στα κενά που βγάζει αθροίζει το 7100.

Όμως το 7100 είναι οι παραπάνω από πέρυσι, δηλαδή "ξεχνάει" 4300 περίπου κενα :o
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: takis33 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:38:23 μμ
Η δική μου λογική λέει ότι φέτος οι ελλείψεις είναι απειρως περισσότερες σε σχέση με τα μεγέθη της κυρά Άννας. 1000 αναπληρωτές χονδρικά προσλαμβάνονται ετησίως και 2000 οι συνταξιοδοτηθέντες, μας κάνει 3.000 φιλολόγους μείον. Σε λίγο θα μας πει ότι υπάρχει και υπερεπάρκεια. Το επόμενο βήμα ποιο είναι; Η εξαγωγή διορισμένων φιλολόγων στα Βαλκάνια; ΕΛΕΟΣ!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: brad στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:42:45 μμ
μήπως η αννούλα αναφέρεται στα κενά πλήρους ωραρίου;;;
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: io στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:47:36 μμ
Έχω 1 απορία που μπορεί και να φανεί βλακεία αλλά δεν πειράζει.

Τους συμφέρει οικονομικα 100 Ακω ή 200 αμω ? γιατι φέτος που θεωρητικά θα έχουμε τα ίδια δικαιώματα στις απολαβές με τους αναπληρωτές , υποθέτω οτι θα τους ερχόταν πιο οικονομικα 100 ακω παρά 200 αμω λόγω επιδομάτων , αργιών κ.τ.λ.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: takis33 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:50:09 μμ
τι τους συμφέρει οέοοο;
α) 100 ακω,
β) 200 αμω ή
γ) 15000 ωρομίσθιοι;
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: io στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:53:44 μμ
άμα το ρίξουμε στους ωρομίσθιους , βράσ' τα! Έτσι για τα μάτια του κόσμου δεν θα πάρει και μερικούς αναπληρωτές ? Σ΄αυτη την περίπτωση τί συμφέρει ? έτσι γιατί θα σκάσω...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: takis33 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 06:57:50 μμ
Να κάνω εγώ μία άλλη ερώτηση; Οι αποσπασμένοι που επέστρεψαν στα σχολεία, όσοι επέστρεψαν, θα την παλέψουν μέχρι τέλους μέσα στην αίθουσα; Μην ξεχνάμε πως πολλοί από αυτούς έχουν προβλήματα υγείας, άλλοι είναι πολύ καλομαθημένοι, άλλοι έχουν ψυχολογικά κλπ.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 07:36:01 μμ
Από πολιτική εντυπώσεων έχουμε εκπαιδευτεί ...

Από πολιτική ουσίας στερούμαστε ...

Το πολιτικό προσωπικό του Υπουργείου της Υποβαθμισμένης Παιδείας μας γιατί λησμονεί πως, με αυτά και με αυτά, και οι ίδιοι απαξιώνονται και η κοινωνία νοσεί ποικιλοτρόπως ...!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: anneta στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 07:44:15 μμ
Μη χάνεις την ελπίδα σου!!!! Υπάρχουν και χειρότερα!!! Δυο χρόνια πριν είχα θέση 88 στον πίνακα και πήραν τους 87!!! Φέτος έχω 124 και πήραν στην Α φάση 111 από την ειδικότητά μου... Δεν έχω κοιμηθεί από χτες από την αγωνία κι αναρωτιέμαι αν το σενάριο θα επαναληφθεί... Άντε καλό κουράγιο
:o :o :o :o :o :o ::) ::)
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: momo στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 11:26:06 μμ
παντως ας ευχηθουμε και στη β' φαση να υπαρχουν μονο ΑΚΩ... γιατι αληθεια μας εβαλαν να δηλωσουμε 20 ΑΚΩ 20 ΑΜΩ στερωντας μας ετσι (σε σχεση με περσι)10 επιλογες ΑΚΩ εαν εχουν προθεση να καλυψουν τα κενα τους με ΑΚΩ;; τυχαιο;; το ελπιζω
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: τυχερούλα2 στις Σεπτέμβριος 09, 2010, 11:42:56 μμ
το ό,τι πολλοί έκαναν ανάληψη υπηρεσίας δε σημαίνει πως θα καθίσουν και στο σχολείο. Μιλάμε για μητέρες που παίρνουν άδειες κ.α. Αυτές παρουσιάζονται και τα κενά "φαίνονται '' πως καλύπτονται.

είναι επικοινωνιακό αυτό για την κάλυψη των κενών. πιστεύω πως θα πάρουν αρκετούς ακόμα.

Ας ακούσουν και οι μόνιμοι την ολμε να μη πάρουν υπερωρίες.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: domenica στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 12:53:14 μμ
Λέει και ένα ψέμα (με νούμερα αυτή τη φορά)
Λέει 7100 περισσότερες συνταξιοδοτήσεις....
Και στα κενά που βγάζει αθροίζει το 7100.

Όμως το 7100 είναι οι παραπάνω από πέρυσι, δηλαδή "ξεχνάει" 4300 περίπου κενα :o

Συνάδελφε και κάποιος ακόμη συμφωνεί μαζί σου ..Αφου οι ΠΕ03 ανακατευτήκαμε με τους ΠΕ02  :D ,ας παρουσιάσουμε λίγα μαθηματικά ακόμη:

Τα μαθηματικά της Υπουργού Παιδείας, της Ρόζας Μαριάτου

10/09/2010 - 11:15


ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Διορισμοί μονίμων: 2.825
Προσλήψεις αναπληρωτών: 2.554 δάσκαλοι + 1.304 νηπιαγωγοί + 1.064 εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια.



Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν στα 800 δημοτικά θα καλύψουν νέες θέσεις εργασίας που δεν υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές. Είναι δηλαδή νέες ανάγκες και έτσι στoν ισολογισμό δεν έχουν θέση.

 

Σύνολο διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών: 2.825+ 2.554+1.304+1.064 = 7.747
Ομολογεί χωρίς να κοκκινίζει η Υπουργός μας ότι υπάρχουν κι άλλα κενά

στην πρωτοβάθμια 3.047-2.554= 866


στη δευτεροβάθμια 2.843 – 1.064 = 1.479


Σύνολο, λοιπόν, καταγεγραμμένων κενών 2.345 (πάντα με τα δικά τους δεδομένα για τον υπολογισμό των κενών)


Βρίσκει και 4.277 πλεονάζον προσωπικό, ενώ έχει 7.100 παραπάνω συνταξιοδοτήσεις από το 2009. Το 2009 είχαμε 4.355 συνταξιοδοτήσεις οπότε έμμεσα πλην σαφώς παραδέχεται ότι για το 2010 έχουμε 11.455 συνταξιοδοτήσεις.


Έχουμε και λέμε:


Προσλήψεις/διορισμοί + εναπομείναντα κενά = 10.092
11.445 συνταξιοδοτήσεις και 8.000 εκτιμώμενα κενά = 19.445 τα αρχικά κενά την 1η Ιουλίου. Οπότε 19.445-10.092= 9.353


Με άλλα λόγια η Διαμαντοπούλου μέσα στους δύο καλοκαιρινούς μήνες κατάφερε να εξαφανίσει 9.353 κενά εκπαιδευτικών και να της έχει μείνει -σύμφωνα με τα λεγόμενά της πάντα- και πλεονάζον προσωπικό 4.277
Έτσι από τις 20.000 ελλείψεις εκπαιδευτικών εκμηδένισε τις 13.620 (9.353+4.277)!
Μπράβο Αννούλα. Συγχαρητήρια! Μήπως με τον ίδιο μαγικό τρόπο μπορείς να εξαφανίσεις και το χρέος; Και το ΔΝΤ; Κι εσάς όλους;


Ρόζα Μαριάτου,
Μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9090
 
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 05:56:41 μμ
Λέει και ένα ψέμα (με νούμερα αυτή τη φορά)
Λέει 7100 περισσότερες συνταξιοδοτήσεις....
Και στα κενά που βγάζει αθροίζει το 7100.

Όμως το 7100 είναι οι παραπάνω από πέρυσι, δηλαδή "ξεχνάει" 4300 περίπου κενα :o

Συνάδελφε και κάποιος ακόμη συμφωνεί μαζί σου ..Αφου οι ΠΕ03 ανακατευτήκαμε με τους ΠΕ02  :D ,ας παρουσιάσουμε λίγα μαθηματικά ακόμη:

Τα μαθηματικά της Υπουργού Παιδείας, της Ρόζας Μαριάτου

10/09/2010 - 11:15


ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Διορισμοί μονίμων: 2.825
Προσλήψεις αναπληρωτών: 2.554 δάσκαλοι + 1.304 νηπιαγωγοί + 1.064 εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια.



Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν στα 800 δημοτικά θα καλύψουν νέες θέσεις εργασίας που δεν υπήρχαν τις προηγούμενες χρονιές. Είναι δηλαδή νέες ανάγκες και έτσι στoν ισολογισμό δεν έχουν θέση.

 

Σύνολο διορισμών και προσλήψεων αναπληρωτών: 2.825+ 2.554+1.304+1.064 = 7.747
Ομολογεί χωρίς να κοκκινίζει η Υπουργός μας ότι υπάρχουν κι άλλα κενά

στην πρωτοβάθμια 3.047-2.554= 866


στη δευτεροβάθμια 2.843 – 1.064 = 1.479


Σύνολο, λοιπόν, καταγεγραμμένων κενών 2.345 (πάντα με τα δικά τους δεδομένα για τον υπολογισμό των κενών)


Βρίσκει και 4.277 πλεονάζον προσωπικό, ενώ έχει 7.100 παραπάνω συνταξιοδοτήσεις από το 2009. Το 2009 είχαμε 4.355 συνταξιοδοτήσεις οπότε έμμεσα πλην σαφώς παραδέχεται ότι για το 2010 έχουμε 11.455 συνταξιοδοτήσεις.


Έχουμε και λέμε:


Προσλήψεις/διορισμοί + εναπομείναντα κενά = 10.092
11.445 συνταξιοδοτήσεις και 8.000 εκτιμώμενα κενά = 19.445 τα αρχικά κενά την 1η Ιουλίου. Οπότε 19.445-10.092= 9.353


Με άλλα λόγια η Διαμαντοπούλου μέσα στους δύο καλοκαιρινούς μήνες κατάφερε να εξαφανίσει 9.353 κενά εκπαιδευτικών και να της έχει μείνει -σύμφωνα με τα λεγόμενά της πάντα- και πλεονάζον προσωπικό 4.277
Έτσι από τις 20.000 ελλείψεις εκπαιδευτικών εκμηδένισε τις 13.620 (9.353+4.277)!
Μπράβο Αννούλα. Συγχαρητήρια! Μήπως με τον ίδιο μαγικό τρόπο μπορείς να εξαφανίσεις και το χρέος; Και το ΔΝΤ; Κι εσάς όλους;


Ρόζα Μαριάτου,
Μέλος του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=9090
 

Μαθηματικώς βέβαιον ... πως ζαλίστηκα ...!



Όταν η μαγεία ..., λυτρώνει ...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:07:25 μμ
Αλήθειες και ψέματα σε μια σχολική χρονιά… υψηλού ρίσκου! του Χρήστου Κάτσικα [Από Alfavita]

10/09/2010 - 17:45

ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΟΙ «ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΣ» ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αλήθειες και ψέματα σε μια σχολική χρονιά… υψηλού ρίσκου!

 


            Η Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου σε συνέντευξη τύπου που έδωσε στις 9 Σεπτεμβρίου εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς δήλωσε ότι «οι Κασσάνδρες διαψεύστηκαν», καθώς «στη δυσκολότερη χρονιά, κάνουμε το καλύτερο ξεκίνημα». Στη συνέχεια τόνισε ότι δεν υπάρχουν παρά ελάχιστα κενά εκπαιδευτικών και ότι  «όσοι θέλησαν να επενδύσουν μικροπολιτικές σκοπιμότητες στα κενά, βλέπουν την προσπάθειά τους να πέφτει στο κενό».

            Πριν μπούμε στην ουσία μια κουβέντα για τις «Κασσάνδρες» στις οποίες κάνει αναφορά η Υπουργός. Η κ. Διαμαντοπούλου πρέπει να έχει υπόψη της ότι εκφράσεις όπως «θα διαψευσθούν οι ποικιλώνυμες Κασσάνδρες» είναι αναντίστοιχες προς τον αρχαίο μύθο καθώς, όπως είναι γνωστό, όλες οι προφητείες της Κασσάνδρας αποδεικνύονταν αληθινές, ασχέτως εάν δεν τις πίστευαν όσοι τις άκουγαν.

            Στην ουσία:

            Πρώτον, όσον αφορά στα κενά. Είναι σίγουρο ότι οι δηλώσεις μπορούν να δημιουργούν εντυπώσεις στην κοινή γνώμη όσον αφορά στη σχολική πραγματικότητα αλλά δεν μπορούν να την αλλάξουν. Τη σχολική πραγματικότητα τη γνωρίζουν πολύ καλά και θα τη γνωρίσουν καλύτερα φέτος όσοι αναπνέουν την κιμωλία μέσα στις τάξεις και μαζί τους οι γονείς των μαθητών. Όλοι αυτοί έχουν καλά στη μνήμη τους τα αποκαΐδια των δηλώσεων των πολλών τελευταίων χρόνων «για τη σχολική χρονιά που ξεκινά χωρίς προβλήματα». Το λέμε καθαρά: τα κενά δεν είναι τριψήφιο νούμερο όπως λέει το υπουργείο αλλά πενταψήφιο και για να μην παίζουμε με τους αριθμούς ας αφήσουμε την πράξη να μιλήσει: αν δεν υπάρχουν κενά τότε γιατί το Υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώνει προσλήψεις όλο το Σεπτέμβριο και όλο τον Οκτώβριο σε δόσεις;  
            Δεύτερον, να θυμίσουμε ότι η μερική μείωση των κενών και οι περικοπές στον απαιτούμενο αριθμό προσλήψεων στηρίζεται φέτος στις εκατοντάδες συγχωνεύσεις τμημάτων, στη μη χορήγηση για πρώτη φορά μετά από πολλά πολλά χρόνια νέων εκπαιδευτικών αδειών, στην αναστολή λειτουργίας των ΓΡΑΣΥ, στο ουσιαστικό κλείσιμο των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη μείωση των εκπαιδευτικών στα σχολεία του εξωτερικού, στο γεγονός ότι τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας αποψιλώθηκαν ολοκληρωτικά από το μόνιμο αποσπασμένο προσωπικό τους το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στις οργανικές του θέσεις για να φαίνεται ότι δεν υπάρχουν κενά. Επίσης οφείλεται και στη μείωση των αποσπασμένων στην Κεντρική Υπηρεσία και σε Διευθύνσεις, Γραφεία και φορείς του Υπουργείου Παιδείας (Στο σημείο αυτό καταθέτουμε μια πρόβλεψη: του χρόνου είναι σίγουρο ότι ο αριθμός αυτών των αποσπάσεων θα επανέλθει πάνω κάτω στα περσινά και προπέρσινα περίπου επίπεδα για δυο και μόνο λόγους. Αφενός γιατί οι υπηρεσίες αυτές χρειάζονται προσωπικό και δεν έχουν και αφετέρου γιατί και η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όπως και όλες οι προηγούμενες, επιβιώνει μέσα από το πλέγμα των «εξυπηρετήσεων»).

            Τρίτον οι προθέσεις του Υπουργείου φαίνονται ολοκάθαρα από την ουσιαστική κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης σε Γυμνάσια και Λύκεια. Οι δηλώσεις του Υπουργείου ότι «αυτό που θα κάνουμε σε πρώτη φάση είναι ότι θα υπάρξει οπωσδήποτε πρόσθετη διδακτική στήριξη σε πολύ απομονωμένες περιοχές και σε πολύ μικρά σχολεία, γιατί εκεί δεν υπάρχει άλλη επιλογή»  ή ότι «η ενισχυτική διδασκαλία θα καλυφθεί «κυρίως από προγράμματα που αφορούν παλλινοστούντες και παιδιά με γλωσσικές αδυναμίες» δεν αποτελούν παρά τη γνωστή διαστρέβλωση των λέξεων και των εννοιών με την «σκόνη» της οποίας επιχειρείται η κάλυψη της πραγματικότητας.

            Τέταρτον είναι φανερό ότι φέτος οι σχολικές επιτροπές δεν θα μπορούν να καλύψουν ούτε τις στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων καθώς η χρηματοδότηση από το Υπουργείο Οικονομικών είναι περίπου το 1/3 της περσινής. Τα σχολεία μας τον Οκτώβριο ή το Νοέμβριο μπορεί να έχουν κάποιους διαδραστικούς πίνακες αλλά δεν θα έχουν αναλώσιμα και πετρέλαιο. Το παντεσπάνι… μιας πεινασμένης παιδείας σε όλο της το μεγαλείο!

            Πέμπτο και κυριότερο. Χιλιάδες παιδιά προσχολικής ηλικίας δεν θα βρουν φέτος δημόσιο παιδικό σταθμό, μεγαλώνοντας την απόγνωση των οικογενειών που δεν ξέρουν τι να κάνουν. Είναι πραγματικά εξοργιστικό αυτοί που από ιδεολογία στεγάζουν τα παιδιά τους στην ακριβή ιδιωτική εκπαίδευση να επιφυλάσσουν τέτοια τύχη στα παιδιά της λαϊκής οικογένειας.

            Αυτά για τις αλήθειες και τις αναλήθειες

            Και κάτι τελευταίο. Αισθάνομαι τα βήματά τους, αναγνωρίζω τις γκριμάτσες τους, ακούω την ηχηρή σιωπή τους, βλέπω να κοχλάζουν και να είναι έτοιμοι να καλπάσουν. Έχει συσσωρευτεί τέτοιο αδιέξοδο στους μαθητές και τη νεολαία που το παραμικρό μπορεί να λειτουργήσει σαν αναμμένο σπίρτο σε μια μεγάλης έκτασης και «έτοιμη από καιρό» πυριτιδαποθήκη. Τα παιδιά μας, οι μαθητές μας βλέπουν σε ποια κατάσταση βρίσκεται η γενιά που γαλουχήθηκε με την ψευδαίσθηση ότι κυνηγώντας την ατομική λύση, το βαθμό, το πτυχίο, το μεταπτυχιακό, θα έχει ανοιχτούς τους δρόμους της επαγγελματικής αποκατάστασης και της καριέρας και αντιλαμβάνονται τι τους έρχεται κατακέφαλα. Μυρίζουν ήδη τον αποκλεισμό και αισθάνονται ότι δεν  μπορούν να οικοδομήσουν προσδοκία που να μην είναι συνδεδεμένη με ένα νήμα με τη ματαίωσή της. Βιώνουν ήδη ένα παρόν και ένα μέλλον που συντρίβεται ανάμεσα στις μυλόπετρες της ατομικής περιπλάνησης σε μια ακρωτηριασμένη εκπαίδευση και στην υπόσχεση μιας αυξανόμενης εργασιακής αβεβαιότητας έπειτα από αυτή. Ήδη αρχίζουν να βγάζουν στα μουγκά τη γλώσσα τους την ίδια ώρα που το ρεζερβουάρ της αντίδρασής τους εφοδιάζεται με «καύσιμα».




Aυτονόητα, δυστυχώς, για όλους εμάς ..., φώναξέ τα Κάτσικα και για όλους τους άλλους ...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: τυχερούλα2 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:15:31 μμ
το ό,τι πολλοί έκαναν ανάληψη υπηρεσίας
:-[ :-[ :-[ αχ αυτά τα ορθογραφικά μου...

κατάφερε επιπλέον να εξαφανίσει τουλάχιστον 9.353 ψήφους για το κόμμα της.....
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: GERMANOS στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:39:38 μμ
 Επιτέλους βρε Κάτσικα μίλησες όπως έπρεπε... είπες τα πράγματα όπως είναι πραγματικά!!!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: bitter-sweet στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:52:31 μμ
Συνάδελφοι...πήραν ΑΜΩ Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας για τα Δημοτικά...!!!!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:54:10 μμ
Συνάδελφοι...πήραν ΑΜΩ Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας για τα Δημοτικά...!!!!

εδώ, ... μας φλέγει πότε θα ξαναπάρουν ΑΚΩ στα ΓυμνασιοΛύκεια ...  :) ;)
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: bitter-sweet στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 06:57:05 μμ
Σωστόςςςςςςςςςςς  :)
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: rozy4 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 07:02:58 μμ
Συνάδελφοι...πήραν ΑΜΩ Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας για τα Δημοτικά...!!!!

εδώ, ... μας φλέγει πότε θα ξαναπάρουν ΑΚΩ στα ΓυμνασιοΛύκεια ...  :) ;)

μας καίει όλους παρόλα αυτά όλους. Δεν λέει με πόσες ώρες προσλαμβάνεται ο καθένας αμω παρά μόνο σε ποια περιοχή να παρουσιαστει.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: maira 230 στις Σεπτέμβριος 10, 2010, 07:41:56 μμ
Καλησπέρα σε όλους...ψήφισα 300-400, γιατί θεωρώ ότι δεν πρεσβεύει η λογική, αλλά η τάση να εξαντλούν τα περιθώρια αποφυγής προσλήψεων και κατ' επέκταση να παρατείνουν την αγωνία μας..Ψήφισα με κριτήριο τις ενδείξεις των διαθέσεών τους. Αν ψήφιζα βάσει της κρίσης μου, θα επέλεγα πάνω από 500... Πότε λέτε να βγεί το αργότερο;;;;;;
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 11, 2010, 01:20:56 μμ
Αισιόδοξα τα ευρήματα της ψηφοφορίας ... Άντεεεεε να δούμε ..., φέτος!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: GR στις Σεπτέμβριος 11, 2010, 01:36:08 μμ
Καλησπέρα σε όλους...ψήφισα 300-400, γιατί θεωρώ ότι δεν πρεσβεύει η λογική, αλλά η τάση να εξαντλούν τα περιθώρια αποφυγής προσλήψεων και κατ' επέκταση να παρατείνουν την αγωνία μας..Ψήφισα με κριτήριο τις ενδείξεις των διαθέσεών τους. Αν ψήφιζα βάσει της κρίσης μου, θα επέλεγα πάνω από 500... Πότε λέτε να βγεί το αργότερο;;;;;;
αν ειναι 400 σε ποιο νουμερο θα σταματησουν οι μη τριτεκνοι με βαση τον εκκαθαρισμενο.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 11, 2010, 01:39:19 μμ
[Από alfavita]

Σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης - Η "νόσος" των εκπαιδευτικών


Τo επάγγελμα του εκπαιδευτικού κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις στον κατάλογο των στρεσογόνων επαγγελμάτων. Οι δε εκπαιδευτικοί ανήκουν στην ομάδα των επαγγελματιών που είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς στο "σύνδρομο επαγγελματικής εξουθένωσης".
Έρευνες στην Αμερική και την Ευρώπη έχουν δείξει ότι από το σύνολο των εργαζομένων σε ανθρωπιστικά επαγγέλματα, οι εκπαιδευτικοί πλήττονται ιδιαίτερα. Σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία το 5-25% των εκπαιδευτικών υποφέρει από το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης.
Στην Ελλάδα το 10% των εκπαιδευτικών βιώνει υψηλή συναισθηματική εξάντληση, το 15-17% μέτρια ως υψηλή αποπροσωποποίηση που εκ δηλώνεται με τη δημιουργία απρόσωπων σχέσεων με τους μαθητές, και το 30-35% αισθάνεται ότι δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό στη δουλειά του. Το Burnout δεν έχει φύλο και πλήττει εξίσου άντρες και γυναίκες. Οι ανύπαντροι, οι πρωτοδιόριστοι και οι εκπαιδευτικοί με πολλά χρόνια υπηρεσίας είναι αυτοί που απειλούνται περισσότερο από το Burnout.

 

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤΙΚΑ
ΤΟΥ "ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ"
 

Η επαγγελματική εξουθένωση είναι ένα σύνδρομο σωματικής και ψυχικής εξάντλησης στα πλαίσια του οποίου ο εκπαιδευτικός κατακλύζεται από συναισθήματα άγχους, χάνει το ενδιαφέρον του και τα όποια θετικά συναισθήματα έχει για τους μαθητές του, διαμορφώνει αρνητική εικόνα για τον εαυτό του και αδυνατεί να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που ανακύπτουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία

Τρία είναι τα χαρακτηριστικά της επαγγελματικής εξουθένωσης:

α) n συναισθηματική εξάντληση που εκδηλώνεται με μία συνεχή αίσθησηn έντασnς και ψυχικής κόπωσnς,

β) n αποπροσωπoπoίησn που εκδηλώνεται με ΤΏ δημιουργία απρόσωπων σχέσεων με τους μαθητές και τους γονείς και

γ) n έλλειψη προσωπικών επιτευγμάτων που εκδηλώνεται με την μείωση της απόδοσης του.

 

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗΣ
 

Το φαινόμενο της επαγγελματικής εξουθένωσης δεν έχει αιφνίδια έναρξη, αντίθετα ακολουθεί τέσσερα διαδοχικά στάδια.:

α) το πρώτο στάδιο είναι αυτό του ενθουσιασμού. Ο νεοδιόριστος εκπαιδευτικός εισέρχεται στον εpγασιαKό χώρο με πολύ υψηλούς στόχους και μεγάλες απαιτήσεις από τον εαυτό του, τους μαθητές, τους σuναδέρφoυς, τη διοίκηση.

β) στο δεύτερο στάδιο κυριαρxoύν η αμφιβολία και η αδράνεια. Ο εκπαιδευτικός αμφιβάλει αν η εργασία του ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του και στις βαθύτερες ανάγκες του. Αρχίζει να προβάλλει Ζητήματα αμοιβών και ορών εργασίας, αρνούμενος να αναθεωρήσει τις υπερβολικά υψηλές προσδοκίες του.

γ) η απογοήτευση και η ματαίωση είναι το τρίτο στάδιο. Ο εκπαιδευτικός αναρωτιέται αν και πόσο αξίζει τον κόπο να διδάσκει κάτω από συνθήκες πίεσης άγχους και απογοήτεύσης και θεωρεί κάθε προσπάθεια μάταια..

δ) το τελευταίο στάδιο, είναι η απάθεια. Ο εκπαιδευτικός παραμένει στο σχολείο, παίρνει τον μισθό του, αδιαφορώντας για κάθε εκπαιδευτική καινοτομία και για τις ανάγκες και τα προβλήματα των μαθητών.

 
 
ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥ BURNOUT
 

Οι κεφαλαλγίες η υπερένταση οι γαστρεντερικές διαταραxές, οι διαταραxές διατροφής, οι μεταβολές του σωματικού βάρους, οι καρδιαγγειακές διαταραχές, η έντονη αίσθηση κόπωσης και αδυναμίας, οι διαταραχές στον ύπνο, η υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης, καπνού, αλκοόλ, είναι ορισμένες ψυχοσωματικές αντιδράσεις.

Εκτός από τα οργανικά υπάρχουν και συμπτώματα. Σε γνωστικό επίπεδο ο εκπαιδευτικός πιστεύει ότι δεν είναι αποτελεσματικός, ότι δεν έχει θετική επιρροή στους μαθητές του, έχει αδυναμία συγκέντρωσης, ξεχνά εύκολα το ονόματα των μαθητών. Όσον αφορά τα συμπτώματα σε συναισθηματικό επίπεδο, ο εκπαιδευτικός αναπτύσσει έντονη αποθάρρυνση, αίσθημα ανεπάρκειας, ενοχών και αδικίας. Σε επίπεδο συμπεριφοράς ο εκπαιδευτικός συμπεριφέρεται με απρόσωπο και ψυχρό τρόπο, αποφεύγει να ενημερώνει τους γονείς για την πρόοδο των μαθητών. Οι οικογενειακές συγκρούσεις, οι εντάσεις στις σχέσεις με τους συναδέρφους, οι δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις, η κοινωνική απόσυρση, η μειωμένη ερωτική - σεξουαλική διάθεση είναι συμπτώματα που εμφανίζονται σε κοινωνικό επίπεδο. Τα συμπτώματα αυτά δεν γίνονται αμέσως αντιληπτά παρά μόνο στα δύο τελευταία στάδια.

 

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ
 

Τα αίτια εμφάνισης, του συνδρόμου πρέπει να αναζητηθούν τόσο στη δομή και τη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος όσο και στην προσωπικότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού.

Οι στρεσογόνες συνθήκες εργασίας, η πολυετή εργασία των εκπαιδευτικών στην πρώτη γραμμή που πολλές φορές ξεπερνά τις τρεις δεκαετίες, σε συνδυασμό με τις περιορισμένες ευκαιρίες για υπηρεσιακή εξέλιξη, η δυσκαμψία του εκπαιδευτικού συστήματος, η απουσία καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων, η μείωση του δημόσίου κύρους των εκπαιδευτικών, η έλλειψη υποστήριξης, εποπτείας και συνεχούς εκπαίδευσης, η απουσία ίσων ευκαιριών, η κομματοποίηση και ο χαμηλός μισθός, είναι σοβαρές συνιστώσες του εκπαιδευτικού μας συστήματος που ενοχοποιούνται για την εμφάνιση του συνδρόμου.

 

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ BURNOUT
 

Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η πρόληψη. Για το λόγο αυτό το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να διενεργήσει και να καταγράψει πανελλήνια και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, όχι μόνο την έκταση και τους παράγοντες που ενοχοποιούνται για την εμφάνιση του συνδρόμου, αλλά και τις συνιστώσες εκείνες που μπορούν να προβλέψουν την εμφάνιση της επαγγελματικής εξουθένωσης.

Επιπρόσθετα θα προτείναμε την, αναδόμηση του συστήματος, την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου, τη συνεχή επιμόρφωση τους, την καθιέρωση του θεσμού της εποπτείας σε επίπεδο σχολικής μονάδας, την παροχή ευκαιριών υπηρεσιακής εξέλιξης, και τέλος την εκπόνηση και χρησιμοποίησης ειδικών "εργαλείων" ελέγχου του συνδρόμου.

Ο ίδιος ο εκπαιδευτικός ως επαγγελματίας οφείλει να καταβάλει προσπάθεια ελέγχου των παραμέτρων που προκαλούν επαγγελματικό άγχος, να αναγνωρίσει εγκαίρως τα συμπτώματα και να ζητήσει βοήθεια από ειδικούς.

Άρθρο του ψυχίατρου Δρ. Αναστάσιου Πλατή
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα: Πρόοδος 26.05.07



Διάβαζε και τίποτα κυρ-Άννα ..., εκτός από το κακό - κι επομένως βαρετό - "θέατρο" ..., υπάρχει και η στοιχειοθετημένη επιστημονική έρευνα ...!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: inw στις Σεπτέμβριος 11, 2010, 02:12:07 μμ
Μπράβο Αρίστο2 ωραία τα λες.Μακάρι να σε διαβάσει η Αννιώ για να καταλάβει τι γίνεται στην εκπαίδευση.
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 11, 2010, 02:16:23 μμ
Μπράβο Αρίστο2 ωραία τα λες.Μακάρι να σε διαβάσει η Αννιώ για να καταλάβει τι γίνεται στην εκπαίδευση.

Eγώ τι να πω ..., ο Δόκτωρ ομιλεί ... κι εμείς, αδιόριστοι ως και Υπουργοί (;.....), προβληματιζόμεθα...
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: non-stop στις Σεπτέμβριος 12, 2010, 09:05:14 πμ
Εμείς είμαστε αδιόριστοι και εξουθενωμένοι.... :'(
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: panos2 στις Σεπτέμβριος 12, 2010, 11:12:20 πμ

Παλιό το  άρθρο. Η Άννα το είχε διαβάσει και βάσει αυτού εκπόνησε το σχέδιό της....

Η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η πρόληψη. Για το λόγο αυτό το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να διενεργήσει και να καταγράψει πανελλήνια και σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, όχι μόνο την έκταση και τους παράγοντες που ενοχοποιούνται για την εμφάνιση του συνδρόμου, αλλά και τις συνιστώσες εκείνες που μπορούν να προβλέψουν την εμφάνιση της επαγγελματικής εξουθένωσης.

Αναφορικά με την πρόληψη το υπουργείο αποφάσισε να εξουθενώσει τους εκπαιδευτικούς τόσο πολύ μέχρι τον διορισμό τους, έτσι ώστε να τους φαίνονται μικρά τα προβλήμτα της δουλειάς τους

Επιπρόσθετα θα προτείναμε την, αναδόμηση του συστήματος,


Γίνεται...



την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου,


Γίνεται. Ξεκίνησε με την "διαβούλευση" και συνεχίζεται στους συλλόγους διδασκόντων...


 τη συνεχή επιμόρφωση τους, την καθιέρωση του θεσμού της εποπτείας σε επίπεδο σχολικής μονάδας,

Γίνεται. Μέντορας, αξιολόγηση σχολικής μονάδας, κριτήρια πρόσληψης...


την παροχή ευκαιριών υπηρεσιακής εξέλιξης,

Γίνεται. Υπάρχουν δύο είδη εκαιριών υπηρεσιακής ανέλιξης: Η πράσινη και η γαλάζια ευκαιρία.
Πάντα υπήρχε αυτή η δυνατότητα.
Έπίσης η υπουργός μας έχει δείξει και ιδιαίτερη ευαισθησία για τους εκπαιδευτικούς. Το έχει πει άλλωστε:
Παιδεία χωρίς εκπαιδευτικούς δεν γίνεται... (είναι αναγκαίο κακό...).
Ευτυχώς, με τέτοια ηγεσία, εμείς δεν θα έχουμε προβλήματα με την νόσο του Bournout...
Κεφαλαλγίες, μελαγχολίες και πράσινα άλογα! Ειδικά αυτό με τις σεξουλικές διαταραχές το διαβάζουν οι πολύτεκνοι και οι λοιποί εκπαιδευτικοί, που δυνεχώς προσπαθούν και αστοχούν και σκάνε στα γέλια...
Ειδικά η απόσταση που δημιουργείται με την υποχρεωτική τριετή παραμονή μακριά από το έτερον ήμιση οδηγεί σε τρελές φαντασιώσεις, όπως και σε αναζήτηση εμπειριών...

Από τη νόσο του Bournout πάσχουν οι παλιότεροι, οι της επετηρίδας, οι 45+, οι ηλικιωμένοι...
Δεν μας αφορά... ;D ;D ;D ;D ;D :'( :'(



Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: momo στις Σεπτέμβριος 12, 2010, 11:28:34 πμ
εμενα παντως, μ'αυτα και μ'αυτα,μου ερχεται συνειρμικα ενα παλιο παιδικο τραγουδακι
"αγαπη μου, λατρεια μου... καμενη μπαταρια μου!!!" ;D
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 12, 2010, 04:03:53 μμ
εμενα παντως, μ'αυτα και μ'αυτα,μου ερχεται συνειρμικα ενα παλιο παιδικο τραγουδακι
"αγαπη μου, λατρεια μου... καμενη μπαταρια μου!!!" ;D

... να την ανακυκλώσεις ...  :D

Ενήμερη, λοιπόν, η Αννιώ ..., μάλιστα ...!
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: aristos2 στις Σεπτέμβριος 16, 2010, 02:29:36 μμ
Δε ρίχνετε κανένα ψήφο ..., δωρεάν είναι ...

... και δε βγάζει και Δήμαρχο ..., που θα ήταν πρόβλημα ...  ;)
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: Ελένη Ο2 στις Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:48:57 μμ
Πιστεύω ότι  η β φάση θα περιλαμβάνει έναν ικανοποιητικό αριθμό αναπληρωτών..Δεν είναι λογικό όσο περνάει ο καιρός να συνυπολογίζουν και τα κενά από τις συνταξιοδοτήσεις; ??? ??? 350++++++ ελπίζω και περισσότερους!!!!!! ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Πόσοι ΑΚΩ ΠΕ02, στη Β' φάση;
Αποστολή από: inw στις Σεπτέμβριος 18, 2010, 12:52:18 μμ
Είθε!!!!! :D :D :D :D