Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonisl στις Σεπτεμβρίου 09, 2010, 11:08:05 pm
-
Αυτό που συμβαίνει με τις προσλήψεις ΠΕΟ4 είναι απαράδεκτο...Αυτή τη στιγμή στο Γυμνάσιο ο κλάδος ουσιαστικά είναι ενοποιημένος και οι προσλήψεις γίνονται σε βάρος των Φυσικών...Ελπίζω πως σε Λύκειο δε διδάσκουν Γεωλόγοι...Εξάλλου τι να διδάξουν! Ακουσα πως οι συνταξιοδοτήσεις των Φυσιογνωστών δίνονται σε
-
Να περιμένουμε καλύτερα όλες τις βασικές φάσεις κλήσης αναπληρωτών, να συλλέξουμε πληροφορίες και θα δούμε με ποιον τρόπο τελικά έγιναν έτσι οι προσλήψεις αναπληρωτών. Κάποιος συνάδελφος σε άλλο τόπικ ανάφερε πως προτιμούν τώρα τους
-
Υποτίθεται ακόμη, ότι οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά κενά. Δηλαδή οι
-
Υποτίθεται ακόμη, ότι οι αναπληρωτές καλύπτουν λειτουργικά κενά. Δηλαδή οι
-
Και μένα με πνίγει το δίκιο πολλές φορές για τις λίγες θέσεις των χημικών, την υποβάθμιση του μαθήματος της χημείας στο λύκειο,τους μεν που με λιγότερα μόρια πάνε αναπληρωτές, τους δε που έχουν πιο εύκολα θέματα και μεγαλύτερες βαθμολογίες στον ΑΣΕΠ , την ένωση χημικών που δεν κάνει τίποτα, την άλλη ένωση που έχει πιο πολλή δύναμη και μπορεί να πιέσει και όλα αυτά που συζητιούνται χρόνια τωρα. Τελικά κατέληξα ότι αυτό που τελικά συμβαίνει είναι η υποβάθμιση γενικά των φυσικών επιστημών και η ενοποίηση του κλάδου, ακόμα και η δημιουργία ενιαίου συλλόγου, θα πρόσφερε περισσότερα και στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση. Οι θέσεις που προκηρύσσονται στο σύνολο των ΠΕ04 είναι λιγοστές κι εμείς σκεφτόμαστε ποιά θα έπρεπε να είναι η σωστή αναλογία στα ψίχουλα που μας δίνουν επειδή υποτίθεται δεν υπάρχουν θέσεις ή λεφτά, όταν ταυτόχρονα προσλαμβάνονται τουλάχιστον 1000 άτομα στην πρωτοβάθμια για την αισθητική αγωγή ( καλλιτεχνικα, μουσική, θεατρολογία). Δεν θα ήταν ιδεατή η εμφύτευση της αγάπης για τις φυσικές επιστήμες με έναν διασκεδαστικό τρόπο στους μαθητές της πρωτοβάθμιας,που θα προσφέρει την ίδια χαρά που θα προσφέρει και η ενασχόληση με τη μουσική? Και τι Νέο Σχολείο είναι αυτό , χωρίς εργαστήρια φυσικών επιστημών, χωρίς εργαστηριακά μαθήματα και χωρίς καμμία αναφορά σε τίποτα από αυτά παρά μόνο στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες? Τέλος πάντων, δεν ήθελα να μπώ στη διαδικάσία του ποιά είναι η σωστή αναλογία προσλήψεων γιατί αυτό που τελικά επιμένω είναι ότι το σύνολο των θέσεων είναι αυτό που θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς επίσης και ότι θα έρπεπε να γίνει αναμόρφωση των προγραμμάτων που αφορούν τις φυσικές επιστήμες σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.
-
Και μένα με πνίγει το δίκιο πολλές φορές για τις λίγες θέσεις των χημικών, την υποβάθμιση του μαθήματος της χημείας στο λύκειο,τους μεν που με λιγότερα μόρια πάνε αναπληρωτές, τους δε που έχουν πιο εύκολα θέματα και μεγαλύτερες βαθμολογίες στον ΑΣΕΠ , την ένωση χημικών που δεν κάνει τίποτα, την άλλη ένωση που έχει πιο πολλή δύναμη και μπορεί να πιέσει και όλα αυτά που συζητιούνται χρόνια τωρα. Τελικά κατέληξα ότι αυτό που τελικά συμβαίνει είναι η υποβάθμιση γενικά των φυσικών επιστημών και η ενοποίηση του κλάδου, ακόμα και η δημιουργία ενιαίου συλλόγου, θα πρόσφερε περισσότερα και στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση. Οι θέσεις που προκηρύσσονται στο σύνολο των ΠΕ04 είναι λιγοστές κι εμείς σκεφτόμαστε ποιά θα έπρεπε να είναι η σωστή αναλογία στα ψίχουλα που μας δίνουν επειδή υποτίθεται δεν υπάρχουν θέσεις ή λεφτά, όταν ταυτόχρονα προσλαμβάνονται τουλάχιστον 1000 άτομα στην πρωτοβάθμια για την αισθητική αγωγή ( καλλιτεχνικα, μουσική, θεατρολογία). Δεν θα ήταν ιδεατή η εμφύτευση της αγάπης για τις φυσικές επιστήμες με έναν διασκεδαστικό τρόπο στους μαθητές της πρωτοβάθμιας,που θα προσφέρει την ίδια χαρά που θα προσφέρει και η ενασχόληση με τη μουσική? Και τι Νέο Σχολείο είναι αυτό , χωρίς εργαστήρια φυσικών επιστημών, χωρίς εργαστηριακά μαθήματα και χωρίς καμμία αναφορά σε τίποτα από αυτά παρά μόνο στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες? Τέλος πάντων, δεν ήθελα να μπώ στη διαδικάσία του ποιά είναι η σωστή αναλογία προσλήψεων γιατί αυτό που τελικά επιμένω είναι ότι το σύνολο των θέσεων είναι αυτό που θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς επίσης και ότι θα έρπεπε να γίνει αναμόρφωση των προγραμμάτων που αφορούν τις φυσικές επιστήμες σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.
Όλα πρέπει να συζητιούνται, χωρίς να δημιουργούνται προσωπικές εμπάθειες. Έχω κάνει το μάθημα της Φυσικής στην Ε' και ΣΤ' Δημοτικού και σε ιδιωτικό δημοτικό σχολείο για 8 χρόνια. Είχα το εργαστήριο των φυσικών επιστημών στο σχολείο... Τα βιβλία των φυσικών επιστημών στο δημοτικό είναι κα-τα-πλη-κτι-κα!! Η δουλειά με τα μικρά φανταστική. Δυστυχώς οι περισσότεροι δάσκαλοι, ειδικά οι παλιότεροι, δεν μπορούν να ανταποκριθούν, ούτε στον τρόπο διδασκαλίας, ούτε στα πειραματάκια, που πρέπει να κάνουν τα ίδια τα παιδιά. Θέλει οργάνωση, πολύ δουλειά και δεν μπορεί να ανταποκριθεί μεμονωμένα ο δάσκαλος. Πρέπει να υπάρχει κεντρικός σχεδιασμός από κάποιον καλό γνώστη των θεμάτων. Κανονικά, οι ενώσεις μας έπρεπε να αδράξουν την ευκαιρία και να ζητήσουν να υπάρχει φυσικός ή χημικός σε όλα τα δημοτικά σχολεία, με ρόλο διδακτικό, οργανωτικό αλλά και συμβουλευτικό για τους δασκάλους.
Αντίθετα, διάβασα τον τελευταίο καιρό, πως μειώνονται οι ώρες της Φυσικής στα Δημοτικά...
Αναφορικά με το θέμα μας, θα το ξαναπώ: Είναι τραγελαφικό να υπάρχει σε ένα Γυμνάσιο της επαρχίας 1 θέση ΠΕ04 και να στέλνουν Γεωλόγο ή
-
Μας έχουν υποβαθμίσει εντελώς....(εννοώ τους ΠΕ04.01 Φυσικούς) και έχουμε αποδεχτεί τη μοίρα μας. Αλλά βλέπεις στην κεντρική εξουσία αυτοί που καθορίζουν τα ποσοστά, τις αναλογίες κ.λ.π. δεν ήταν ποτέ φυσικοί, πάντα εκλέγονται βιολόγοι και γεωλόγοι... Δεν έχω τίποτα με τους συγκεκριμένους κλάδους αλλά ως εδώ μ' αυτόν τον "εξορθολογισμό", φτάνει η κοροϊδία.
-
Μας έχουν υποβαθμίσει εντελώς....(εννοώ τους ΠΕ04.01 Φυσικούς) και έχουμε αποδεχτεί τη μοίρα μας. Αλλά βλέπεις στην κεντρική εξουσία αυτοί που καθορίζουν τα ποσοστά, τις αναλογίες κ.λ.π. δεν ήταν ποτέ φυσικοί, πάντα εκλέγονται βιολόγοι και γεωλόγοι... Δεν έχω τίποτα με τους συγκεκριμένους κλάδους αλλά ως εδώ μ' αυτόν τον "εξορθολογισμό", φτάνει η κοροϊδία.
Αυτό είναι υποψία ή βεβαιότητα;; Γιατί αν αυτό καθορίζει τις αναλογίες θα αρχίσω να φωνάζω στην Ηλεία και σε λίγο θα ακουστώ και στο υπουργείο.. >:(.
Να το ψάξουμε βρε παιδιά... Αρχίζω με μερικά τηλέφωνα... ???