Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: angela_p στις Σεπτεμβρίου 11, 2010, 01:45:58 pm
-
Είναι η πρώτη φορά που με διαθέτουν στην Α/θμια (πρωινό πρόγραμμα) και τα έχω λίγο χαμένα σχετικά με το τι πρέπει να διδάξω και πώς...
Από ότι μου είπαν, οι περισσότερες τάξεις έχουν μόνο 2 υπολογιστές για 24(!) παιδιά - αν και καταβάλλω προσπάθειες ώστε να πείσω τη δ/ντρια στο μάθημα της πληροφορικής να "μετακομίζει" η τάξη σε ένα υποτυπώδες "εργαστήριο" με 9 laptops.
-
Δυστυχώς απάντηση δεν έχω να σου δώσω.
Στις επιμορφώσεις που λάβαμε πέρσι (δασκάλα στο Νέο Σχολείο) μας είπαν ότι υπάρχει σχέδιο και ότι έχουν δοθεί οδηγίες στους ειδικούς συμβούλους. Υπάρχει κάτι τέτοιο στην ειδικότητά σου;
Παρόλα αυτά, μπορώ να σου πω τι θα ήθελα εγώ να γνωρίζουν οι μαθητές μου.
Θα με βόλευε εξαιρετικά από άποψης διδακτικού χρόνου να μην διδάξω εγώ στους μαθητές προγράμματα όπως το office, inspiration,kidspiration, google earth, centennia κτλ. Αλλά να έχουν διδακτεί τη χρήση τους και να μπορώ να προχωρώ με τους μαθητές μου σε εκπαιδευτικά σενάρια ανάλογα με την ύλη.
-
Από ότι μου είπαν, οι περισσότερες τάξεις έχουν μόνο 2 υπολογιστές για 24(!) παιδιά - αν και καταβάλλω προσπάθειες ώστε να πείσω τη δ/ντρια στο μάθημα της πληροφορικής να "μετακομίζει" η τάξη σε ένα υποτυπώδες "εργαστήριο" με 9 laptops.
Εφόσον είναι laptops είναι εύκολο να διαμορφώσεις μία τάξη σε εργαστήριο. Ωστόσο από τη δική μου εμπειρία καλό είναι να στήσεις ένα σέρβερ σε Linux και να bootaroun τα laptops δικτυακά στο server an thin clients. Έστεισα έτσι πέρσι το εργαστήριο μου στο Δημοτικό και γλείτωσα από πολύ κόπο. Έβαζα εκπαιδευτικό λογισμικό (υπάρχει άφθονο και δωρεάν στο Linux) μόνο στο σερβερ και το είχαν όλοι οι υπολογιστές. Επίσης δε με έννοιαζε τα παιδιά να κανουν οτιδήμοτε στον υπολογιστή τους. Δεν μπορούν να προκαλέσουν βλάβη στο λογισμικό αφού μόνο ο super user έχει δικαιώματα.
Αν έχεις περισσότερα παιδιά από τους υπολογιστές υπάρχουν 2 λύσεις:
1: ομάδες 3 παιδιά ανά υπολογιστή
2: Με roatation βάζεις να κάθονται ανά 10 λεπτά το καθένα. Ο χρόνος είναι ανάλογος των παιδιών και των υπολογιστών.
-
Εχω μεγαλύτερο προβλημα , είμαι στο ολοήμερο σε ένα από τα 800 σχολεία , εργαστήριο δεν έχει , αίθουσα ελεύθερη όπου θα μπορούσαμε να βάλουμε τουσ 5 Η/Υ που υπάρχουν στις 5 από τις 13 τάξεις δεν υπάρχει , δεν τρέχουν ακόμη το πρόγραμμα με τα 10 laptop γιατί δεν υπάρχει χρόνος .... και τι κάνω ???? Ελεος πια !!!
-
petzi σε καταλαβαίνω απόλυτα! Εμένα με πήραν τελικά από το δημοτικό που είχα αναφέρει προηγουμένως και με στείλανε σε ένα άλλο το οποίο έχει εργαστήριο με υπολογιστές από τους οποίους δουλεύουν μόνο οι 3!!!
Οπότε πρέπει να στοιβάξω 20++ μαθητές στους 3 η/υ μέχρι να βρει χρόνο η διευθύντρια να ασχοληθεί με το θέμα των laptops γιατί τώρα "πνίγεται"!
Και όταν της είπα πως δεν μπορώ να κάνω μάθημα με 3 υπολογιστές, η απάντηση ήταν να μην πάω τα παιδιά στο εργαστήριο, αλλά να τους κάνω θεωρία στην τάξη... :o
-
κάθονται όλα στα θρανία και τα σηκώνεις ένα ένα με τη σειρά. Τα βάζεις να κάνουν κατι σύντομο ώστε να προλάβουν όλα. Πχ να γράψουν το όνομά τους ή μία πρόταση, βάφουν μία έτοιμη ζωγραφιά τα Α,
-
ναι , στη θεωρία όλα είναι καλά . Πως να βάλεις Α και